تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است».مصاحبه
فرستنده مصطفی کلانتریان در تاريخ یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۰۵) (۲,۲۰۱ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت توتال بارسا
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir
تیتو ویلانووا یک روز پیش از دیدار برابر رئال سوسیداد مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد. موضوع جدایی ویکتور والدس از تیم بحث اصلی این مصاحبه بود.
سرمربی تیم که به دلیل صحبت با دروازه بان ناراضی خود با 30 دقیقه تاخیر در این نشست خبری حاضر شد، در جواب رسانهها در مورد تصمیم والدس برای جدایی به حمایت از او پرداخت و بر اهمیت نقش او در تیم تاکید کرد: «هر کس مختار است در جایی که دوست دارد کار کند. ویکتور درخواستی برای جدایی نداشته و تنها عنوان کرده که مایل نیست قرار داد خود را تمدید کند و ما به تصمیم او احترام میگذاریم. تا زمانی که در تیم ما حضور دارد دروازه بان اصلی ماست و وظیفه داریم همچنان که او تیم را یاری میکند به او کمک کنیم».
تیتو که پس از جسله روز پنج شنبه سران باشگاه با مدیر برنامههای والدس از تصمیم او مطلع شده بود، ادامه داد: «او با ما صاف و روراست صحبت کرد و ما باید بابت این مساله از او تشکر کنیم. برای بازیکنی مانند او خروج از باشگاه هرگز اتفاق خوبی نیست. نمیدانم بهترین زمان برای این جدایی چه هنگام خواهد بود. اما او آشکارا موضعش را اعلام کرد و نخواست کار برای مذاکره به روزهای پایانی کشیده شود».
سرمربی بارسا در پاسخ به این سوال که اعلام این تصمیم تاثیری در جایگاه والدس درون دروازه بارسا خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: «تا زمانی که والدس وظایفش را در تیم مانند گذشته انجام دهد، هیچ شکی در بازی کردن او وجود ندارد. در شخصیت حرفهای او کوچکترین تردیدی ندارم و مطمئنم تا انتهای زمان حضورش در بارسا به بردن تیم و کسب عناوین قهرمانی کمک خواهد کرد. من فکر نمیکنم والدس از ما و شرایطش در تیم ناراضی باشد. بارسا باشگاهی بزرگ است، اما هرکس این حق را دارد که فرهنگها و باشگاههای دیگر را نیز تجربه کند».
مترجم: مصطفی کلانتریان / FCBarcelona.ir
تیتو ویلانووا یک روز پیش از دیدار برابر رئال سوسیداد مقابل خبرنگاران نشست و به سوالات آنها پاسخ داد. موضوع جدایی ویکتور والدس از تیم بحث اصلی این مصاحبه بود.
سرمربی تیم که به دلیل صحبت با دروازه بان ناراضی خود با 30 دقیقه تاخیر در این نشست خبری حاضر شد، در جواب رسانهها در مورد تصمیم والدس برای جدایی به حمایت از او پرداخت و بر اهمیت نقش او در تیم تاکید کرد: «هر کس مختار است در جایی که دوست دارد کار کند. ویکتور درخواستی برای جدایی نداشته و تنها عنوان کرده که مایل نیست قرار داد خود را تمدید کند و ما به تصمیم او احترام میگذاریم. تا زمانی که در تیم ما حضور دارد دروازه بان اصلی ماست و وظیفه داریم همچنان که او تیم را یاری میکند به او کمک کنیم».
تیتو که پس از جسله روز پنج شنبه سران باشگاه با مدیر برنامههای والدس از تصمیم او مطلع شده بود، ادامه داد: «او با ما صاف و روراست صحبت کرد و ما باید بابت این مساله از او تشکر کنیم. برای بازیکنی مانند او خروج از باشگاه هرگز اتفاق خوبی نیست. نمیدانم بهترین زمان برای این جدایی چه هنگام خواهد بود. اما او آشکارا موضعش را اعلام کرد و نخواست کار برای مذاکره به روزهای پایانی کشیده شود».
سرمربی بارسا در پاسخ به این سوال که اعلام این تصمیم تاثیری در جایگاه والدس درون دروازه بارسا خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: «تا زمانی که والدس وظایفش را در تیم مانند گذشته انجام دهد، هیچ شکی در بازی کردن او وجود ندارد. در شخصیت حرفهای او کوچکترین تردیدی ندارم و مطمئنم تا انتهای زمان حضورش در بارسا به بردن تیم و کسب عناوین قهرمانی کمک خواهد کرد. من فکر نمیکنم والدس از ما و شرایطش در تیم ناراضی باشد. بارسا باشگاهی بزرگ است، اما هرکس این حق را دارد که فرهنگها و باشگاههای دیگر را نیز تجربه کند».
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
viva barca
چهارشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۳۵)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
من دوست ندارم بره چون یه کاتالان متعصب
جمعه، ۶ بهمن ۱۳۹۱ (۲۰:۵۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
بدرود والدس عزیز
جمعه، ۶ بهمن ۱۳۹۱ (۱۱:۱۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
خودش فهميده كه به درد بارسا نمي خوره غير از اين هيچ دليلي نمي بينم جمعه، ۶ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۵۵)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
شايددروازه بان فوق العاده اي نباشه اماسال هاي ساله تودروازه ي بارسا بوده بايد خوب ازش قدرداني بشه
پنجشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۱ (۲۰:۰۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول مطمئنم جای بهتر از بارسا پیدا نمیکنهاون که 100% . کجا از بارسا بهتره؟؟؟ اما بارسا هم بهتر از اون پیدا نمیکنه چهارشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۲۴)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
مطمئنم جای بهتر از بارسا پیدا نمیکنه
سهشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۲۱:۰۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
دوسش دارم و نمیدونم دوس دارم بره یا بمونه! به قول خودش فقط کسی که تو پست دروازه بانی بازی کرده حق داره دربارشون نظر بده ولی به نظرم بحث ما بی فایدس چون باشگاه بزرگی مث بارسا احساسی کار نمیکنه وقتی تحلیل کنن ببینن چندین بازی ضعیف کار کرده و افت داشته کنار میزارنش! ولی موافق نیستم هر بازیکنی (مخصوصا دروازه بان_ویکی_) بعد 2تا بازی ضعیف کنار گذاشته بشه! بارسا باید دخه آ رو بخره ویکی رم نیگه داره هرکی تو تمرین بهتر کار کرد اونو بیاره تو(چون تو این وضعیت ویکی رو باشگاهی قبول نمیکنه ,قبولم کنه مبلغ قرارداد کمتر ازون چیزیه ک بارسا میخواد بفروشتش) ♥در کل به عنوان یه طرفدار دوس دارم بمونه و از نظر روحی کمکش کنن که به اوجش برگرده(میتونه برگرده) ولی در آخر این باشگاهه که تصمیم میگیره نه من و شما! سهشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۴۷)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
من به شخصه خاطرات تلخ و شیرین زیادی با ویکی دارم و ی جورایی به بودنش توی دروازه بارسا عادت کردم و دوست دارم که توی بارسا بمونه
سهشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۲۱)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
با اینکه بعضی وقتا بد سوتی میده ولی اصلا دوست ندارم از بارسا بره البته خیلی وقتا هم انصافا عالی بازی میکنه و توپ هایی میگیره که هیچکی انتظار نداره.مثل پنالتی که این فصل گرفت دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲۲:۱۶)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
هر جا میری موفق باشی. ایشالا یه در وازه بان خوبتر گیر میاریم.مثه نویر دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱۸:۳۱)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
من فقط ميتونم بگم اميدوارم والدز هرجا ميره موفق باشه و هركي جاي اون مياد ازون موفق تر باشه كه بعيد ميدونم با افتخاراتي كه والدز كسب كرده كسي ازون موفق تر بشه دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱۰:۰۳)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
انشالله هر کی میاد موفق باشه . تا دیگه از نضر دروازبانی دیگه مشکلی نداشته باشیم . تا ببینیم تیتو ایشالله کی دفاع می خره . اینجوری که به نضر می رسه تا پویول خداحافضی نکنه دفاع نمی خره . واقعا دفاع ضعیفه
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۹:۳۱)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
جناب مدیر نکته بسیار ظریفی اشاره کردید(درباره مرغ همسایه و اینا) ای ول گیریم مثلا نویر رو هم اوردیم یا حتی برفرض رویا کاسیاس رو اوردیم دوستانی که اونموقع قند تو دلشون آب میشه وقتی بعد از دوتا بازی فهمیدن نه اینا هم چیزی نیستن و فقط ویکتورخودمون بود که بدرد بارسا میخورد قیافشون واقعن دیدنیه انششاله که نظرش عوض شه وبمونه دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۸:۴۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
ویکتور به خاطر تمام زحماتی که در این چند سال برا بارسا کشیدی سپاس گذاریم به نظر من والدز تو دروازه بانیش فراز و نشیب زیادی داره یک روز عالیه توپ میگیره یه رو بدجوری گل میخوره که این زیاد جالب نیست برا دروازه بانی که در این سطح بازی می کنه . من با نظر بعضی از دوستان موافقم که همه دروازبانان اشتباه میکنن ولی ثباتشون بیشتره تراسگن دروازه بان خوب وآینده داریه و به درد بارسا میخوره ولی من جو هارت رو خیلی قبول دارم از لحاظ فنی البته اگر من سیتی بدش شایدی دوستان از حرف من ناراحت بشن ولی منو ببخشید نظرم رو دادم امیدوارم که هر جا بری والدز سلامت و موفق باشی زنده باد بارسا زنده باد سلطان فوتبال جهان مسی افسانه ای دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۸:۱۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
دوستان بحث زیبا و خوندنی ای شکل گرفت، اما بحث های تخصصی از حوصله فضاهای عمومی خبری خارجه. لطفا ما بقی بحثتون رو توی تاپیک تخصصی "ویکتور والدز" توی تالار گفتمان انجام بدید. موفق باشید. دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۲۴)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
درسته. قبول دارم چون پینتو هم دیگه آخر کارشه. اگه رنه آدلر و یه دروازه بان جوان بیاد خوب میشه. تو اخبار خوندم استعدادیاب های بارسا دروازه بان پسکارا (ماتیا پرین) رو زیر نظر گرفتن که 21 سالشه. هر دوی اینا در کنار هم تا حدودی میتونن جای ویکی رو پر کنن ولی ایشالا پیشنهاد جدیدی که بارسا به والدس داده (8میلیون یورو در سال) قانعش کنه که بمونه
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۱۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
والدز شاید خیلی جا ها اشتباهاتی هم داشته باشه، اما سوال اینه که اگر والدز بره با توجه به تعداد دروازه بان ها ما میتونیم گزینه بهتری نسبت به والدز تو دروازه مون داشته باشیم. جوابش مشخصا خیره! چون هر دروازه بان بزرگی الان توی یک تیم بزرگ بازی می کنه و اون تیم هم حاضر نیست اونو به آسونی از دست بده. والدز رو خیلی زود و خیلی مفت داریم از دست میدیم... میدونم حسرتش رو می خوریم یه روز. دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۱۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
راستش بازیاشو ندیدم دوست من. اما اگه اینجورکه میگی خوبه با توجه به سنش حد اقل 2 سالی میشه روش حساب کرد اما باید بارسا اگه گلر بالای 25-26 سال بخره 1 گلر جوون 18 تا 20 ساله هم یا بخره یا استعداد یابی کنه. به هر حال بازم میگم امیدوارم والدس حتی واسه 1 سالم شده تمدید کنه. به امید موفقیت واسه هرچی بارسایه
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۱۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
در صورتی که والدس بره من نظرم روی رنه آدلره. 2 سال مصدوم بود اما با قدرت برگشته و تو تیم وسط جدولی هامبورگ عالی کار کرده و به زودی جای نویر رو تو تیم ملی میگیره اگه قبل از جام جهانی مصدوم نشده بوده الان هیچکس نویر رو نمیشناخت. 27 سالشه. تجربه ی ملی پوش بودنو داره و سطح بالایی هم داره دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۰۱)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول به قول خودت جو بارسا خیلی خیلی سنگین تر از تیم های دیگه اس. پاتریسیو هم که تو اسپورتینگ بوده بعیده در باشگاهی که یکی 2 سطح بالاتره بتونه بدرخشه. سیگریو رو زیاد نمیشناسم اما رم میخواد بخره اونو. ظاهرا خوب بوده امسال تو پاریسن ژرمن اما زیاد اشتباه میکنه. تیتون همون ذخیره ی شزسنیه تو لهستان؟؟ نظری روش ندارم چون فقط یه بار تو یورو 2012 دیدمش و یادم نیست بازیشودوست من تیتون ذخیره ی سوم شزسنیه. اون بازی ذخیره دوم مصدوم بود. شما تصور کن گلر سوم به خاطر اخراج گلر اول و مصدومیت گلر دوم توی بازیه سطح ملی اونم یورو بیاد تو و هم پنالتی بگیره و هم خوب بدرخشه. من به خاطر همین گفتم. کنترل روانیش واقعا خوبه. پاتریشیو هم به خاطر عملکرد مثبتش توی یورو گفتم چون خودت دیگه میدونی بازیه ملی اونم یورو شرایط خیلی سنگینیه. دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۵۶)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول بازم میگم امیدوارم این اتفاق رخ نده و نظرش عوض بشه اما اگه رفت به نظرم روی پاتریشیو یا سالواتوره سیریگو یا تیتون بهترین گذینه های در دسترس باشن. تیتون رو به این دلیل میگم که نشون داده تو جو های سنگین روحی خوب کار میکنه و رفلکساشم خوبه. همچنین روی پاتریشیو. اما در آخر بازم میگم امیدوارم نظر والدس عوض شه. زنده باد بارسا و بارساییبه قول خودت جو بارسا خیلی خیلی سنگین تر از تیم های دیگه اس. پاتریسیو هم که تو اسپورتینگ بوده بعیده در باشگاهی که یکی 2 سطح بالاتره بتونه بدرخشه. سیگریو رو زیاد نمیشناسم اما رم میخواد بخره اونو. ظاهرا خوب بوده امسال تو پاریسن ژرمن اما زیاد اشتباه میکنه. تیتون همون ذخیره ی شزسنیه تو لهستان؟؟ نظری روش ندارم چون فقط یه بار تو یورو 2012 دیدمش و یادم نیست بازیشو دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۵۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
دوستای عزیز به جای اینکه نگران ریال سومی باشیم بیاید به اتلتیکوی دوم فکر کنیم که 2-0 جلو افتاده. دوست عزیزم با نظرت کاملا موافقم که جایگزین باید انتخاب میشد توی اولین پستمم گفتم. اما نه اینجور جایگزین اجباری و یک دفعه ای. با پیشنهادت را جع به نظر سنجی هم 100% موافقم
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۵۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
دیر یا زود باید دنبال ی جانشین خوب واسه والدز پیدا کنن هرکسی بیاد شاید دچار استرس و وحشت بشه! ونتونه خوب بدرخشه مثل مودریج که اومده ریال میگه:پشیمون شدم.جو اینجا خیلی سنگینه.و من نمیتونم بازی عادی خودم رو انجام بدم! کاش تو سایت از بچه ها ی نظر سنجی میگرفتن واسه دروازبان آینده بارسا البته منم معتقدم تو خیلی از گل های که میخوریم دفامون مقصره نه دروازبان دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۴۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
بازم میگم امیدوارم این اتفاق رخ نده و نظرش عوض بشه اما اگه رفت به نظرم روی پاتریشیو یا سالواتوره سیریگو یا تیتون بهترین گذینه های در دسترس باشن. تیتون رو به این دلیل میگم که نشون داده تو جو های سنگین روحی خوب کار میکنه و رفلکساشم خوبه. همچنین روی پاتریشیو. اما در آخر بازم میگم امیدوارم نظر والدس عوض شه. زنده باد بارسا و بارسایی
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۳۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
ول کنین این بیچاره رو! چرا هیچ کس از واکنش های خوبش نمیگه؟! خود کاسیاسشم خیلی وقتها کم میاره همین دخه آ که احتمال دلره بیاد بارسا چه تظمینی هست بهتر از والدز باشه؟؟!! فک میکنی با رفتن والدز اوضاع بهتر میشه؟؟! دیگه گل نمیخوریم؟؟! مشکل تیم دفاعه نه دروازه بان. دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۳۳)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول نقل قول دوست عزیز دخه آ چطور تو اتلتیکو خوب بود همین منچستری ها نبودن که می گفتن دخه آ جانشین خوبی واسه وندر سار است . بعدش اون هنوز 20 سالش است . دروازبان مونشن گلادباخ ترشتنگن اون هم گلر خوبیه . کورتوا گلر اتلتیکو .دوست عزیز شما جو باشگاهی مثل بارسا یا منچسترو با اتلتیکو یکی میکنی؟ ببنید گلر بیتجربه به درد گلر اولیه 1 باشگاهی مثل بارسارو نداره. قبول دارم دخیا خیلی خوبه اما باید جایگزین پینتو بشه. گفتم مثالی زدم که همه ام قبولش دارن. اگه بوفون توی تمام دورانش موفق بوده چون توی جوانیش که تجربه ای نداشته از فاکتور های فوق العاده ی آمادگیه بدنیش استفاده میکرده. ساده بگم جور بیتجربگیشو بدنشو آمادگیه رفلکسیش میکشید. اما نه دخیا نه کورتوا این تواناییو ندارن. اشتنگن رو حقیقتش ندیدم گلریشو. من نه قصد تحقیر یا تمسخر کسیو داشتم نه چیزی که بعضی از عزیزان اینجور موضع تهاجمی گرفتن فقط میخواستم روشن سازی کنم یه نکته رو هم من اضافه میکنم. اولا که ده خیا وقتی رفت منچستر 20 سالش بود. الان 22 سالشه و هیچ پیشرفتی تو این 2 سال نداشته. تازه جو باشگاه منچستر هم خیلی خیلی آروم تر از بارساست. تراشتگن رو هم فکر میکردم خوب باشه اما یه برنامه شبکه ورزش نشون دادکه گل های بوندس لاگا رو پخش میکرد. خیلی گل بد خورده و قد کوتاهی داره. کورتوا رو هم اصلا حرفشو نزن که فقط بلده از رونالدو ایستگاهی بخوره دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۲۸)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول دوست عزیز دخه آ چطور تو اتلتیکو خوب بود همین منچستری ها نبودن که می گفتن دخه آ جانشین خوبی واسه وندر سار است . بعدش اون هنوز 20 سالش است . دروازبان مونشن گلادباخ ترشتنگن اون هم گلر خوبیه . کورتوا گلر اتلتیکو .دوست عزیز شما جو باشگاهی مثل بارسا یا منچسترو با اتلتیکو یکی میکنی؟ ببنید گلر بیتجربه به درد گلر اولیه 1 باشگاهی مثل بارسارو نداره. قبول دارم دخیا خیلی خوبه اما باید جایگزین پینتو بشه. گفتم مثالی زدم که همه ام قبولش دارن. اگه بوفون توی تمام دورانش موفق بوده چون توی جوانیش که تجربه ای نداشته از فاکتور های فوق العاده ی آمادگیه بدنیش استفاده میکرده. ساده بگم جور بیتجربگیشو بدنشو آمادگیه رفلکسیش میکشید. اما نه دخیا نه کورتوا این تواناییو ندارن. اشتنگن رو حقیقتش ندیدم گلریشو. من نه قصد تحقیر یا تمسخر کسیو داشتم نه چیزی که بعضی از عزیزان اینجور موضع تهاجمی گرفتن فقط میخواستم روشن سازی کنم دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۲۵)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
بعضیا چقدر بی انصافن! آخرین بازیکنی که لازمه خوب بازی کنه دروازه بانه. قبلش هافبک دفاعی و دفاع باید خوب کار کنه که کار به واکنش دروازه بان نرسه! به خاطر مصدومیت پویول و پیکه دفاع مشکل داشت و واقعا تو اون مدت والدز خیلی عالی کار کرد. درسته بعضی وقتها بدجوری سوتی میده ولی حتی بوفون و کاسیاس ام سوتی میدن! واقعا دروازه بان خوبیه. امیدوارم نظرشو عوض کنه دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۱۶)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
دوست عزیز دخه آ چطور تو اتلتیکو خوب بود همین منچستری ها نبودن که می گفتن دخه آ جانشین خوبی واسه وندر سار است . بعدش اون هنوز 20 سالش است . دروازبان مونشن گلادباخ ترشتنگن اون هم گلر خوبیه . کورتوا گلر اتلتیکو .
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۱۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول نه بابا توپی رو که مهاجم حریف بلد نیست گل کنه می زنه به سینه والدز می گی موقیعت گرفتن . باز ی رفت سو پر کاپ. بازی با دپور بازی بازی با رعال تو لیگ که آقای والدز سوتی داد همون اومد رفت تو گل . تو برنابعو . بازی پارسال با چلسی . این جوری که تو حساب می کنی . والدز الان باید بهترین گلر جهان بشه دیشب دو بار بوسکتس نجات داد با تکلش و گرنه اون ها هم تو گل بودوالدس روی گل رئال اشتباه کرد اما اگه گل سوم بارسا (فابرگاس) رو ببینی متوجه میشی که شروعش از پاس کوتاه و ریسکی والدس بود. هرکی دیگه جای والدس بود زیر توپ میزد و اون گل شکل نمیگرفت. خیلی از گل های دیگه ی بارسا هم به همین شکل زده میشه اما متاسفانه کسی بهش دفت نمیکنه آدم شاخ درمیاره وقتیاین کامنتا رو میخونه!! والدس مجبوره یه تنه و درغیاب مدافعانی که اکثرا تو حمله شرکت میکنن با مهاجمهای حریف روبه رو بشه و وقتی هم توپ میگیره میشه اشتباه مهاجم!!! در مقابل بقیه ی دروازه بان ها که 4 تا دفاع جلوشون دارن که هم فضای دروازه رو محدود میکنن و هم روی مهاجم فشار میارن تا ضربه ی درستی نزنه از هنر خودشونه که توپ میگیرن!!! نمردیم و منطق این مدلی رو هم دیدیم!! ویکی حق داره از دست امثال شما ها فرار کته دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۱۱)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول گل های خورده ی والدس گل هایی که هرکی باشه میخورهتایید میکنم. تمام دلیل و حالتا و توضیح هارم در پستای قبلیم گفتم که البته میدونم زحمت خوندنشو بعضی از دوستای منتقدمون نمیکشن دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۰۷)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول به نظر من و بعضی از بچه ها والدز مطمءن نیست و باشگاه میتونه بهتر از اونو داشته باشه و نظر شماها اینه که مطمءنه! وبهتر از اون زاییده نشده!! والدز مبارکتون باشه!! به نظرم شما برید اینا رو به خود والدز بگین که روحیش رو باخته و داره سال به سال افت میکنهدر نقطه ی مقابل اینکه شما گفته های مارو نمیگیرید. من نگفتم والدز بهترینه. بحثای قدیمیو دنبال کنید 1 کی از منتقداش من بودم. اما بهترین گزینه واسه ی بارساست. منم گفتم از این گلرای مطمئن در دسترس نام ببرید دلیل منطقی بیارید میگیم چشم. گفتید دخیا من با دلیل رد کردم. نه اینکه فقط بگم نه دلیلشم نوشتم چرا نه. من مدتها بود منتظر این مقاله بودم چون میدونستم این حرفا زده میشه دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۰۵)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نه بابا توپی رو که مهاجم حریف بلد نیست گل کنه می زنه به سینه والدز می گی موقیعت گرفتن . باز ی رفت سو پر کاپ. بازی با دپور بازی بازی با رعال تو لیگ که آقای والدز سوتی داد همون اومد رفت تو گل . تو برنابعو . بازی پارسال با چلسی . این جوری که تو حساب می کنی . والدز الان باید بهترین گلر جهان بشه دیشب دو بار بوسکتس نجات داد با تکلش و گرنه اون ها هم تو گل بود
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۰۵)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول چه لزومی داره وقتی توی تحت فشار هست پاس بده خب؟؟باید توپ رو بزنه بیرون.وحی منزل نیست که حتما پاسش رو بده! یعنی تو فکر کردی والدس مرض داره که خودشو بدنام کنه تا سبک بازی بارسا کامل باشه؟؟؟ از قدیم گفتن هرکی املا ننویسه غلط هم نداره. وقتی بقیه بیشتر پاس کوتاه بدن اونم تحت فشار درصد اشتباهاتشون خیلی خیلی بالا میره. در مورد مطمئن بودنم تا وقتی شماها بعد از هرگل عملکردشو نقد کنین اینطوری به نظر میاد. وگرنه گل های خورده ی والدس گل هایی که هرکی باشه میخوره. اینو دروازه بان های حرفه ای خوب میفهمن دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۰۳)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول خوب دروازبان اگر دروازبان باشه اون توپ رو می گیره . نه والدز که هرچی میاد تو چهارچوب نه نمی گه اگر اون ها نتونن بزنن والدز جبران می کنه و کاری می کنه تا گل بخوریم اونم به راحتی هرچه تمام ترآخه عزیز دلم چرا حرف زور میزنی. این فاصله واسه گل خوردن حکم اینو داره که بگی چرا 1 مهاجم از دایره ی میانیه زمین توپش گل نمیشه. دقیقا مقایسه ی عینیه. دوست عزیز والدس باید این فضارو از ورود 1 جسم گرد با قطر چند سانتیمتر با سرعت بعضا بیشتر از 60 کیلومتر در ساعت از هر فاصله ای مراقبت کنه. واقعا تصورش سخته و باید توی اون شرایط باشید. به قول دوستمون انقدر مرغ همسایه غازه نکنید. از اتفاقای بعد از رفتن ویکی خیلی میترسم. امیدوارم به این حرفاییکه منو چندتا از دوستامون زدیم نرسیم که فکر میکنم برسیم دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول خوب نداشته باشه . اصلا چه ربطی داره من می گم هر توپی میاد می ره تو گل بعد می گی حق زیر توپ زدن داشت اینجوری نبود کاش فقط مشکل همین بود کلا والدز تعطیله . دروازبان حرفه ای ؟ اونم کی والدز ؟ ببخشید ها ولی این رو جایی نگو بهت می خندن والدز خودش چیه که حرفه ایش چی باشه . سر تا پاش سوتیههمه جا افرادی مثل شما فوتبالو دنبال نمیکنن که اندازه ی سر سوزن درک از دروازه بانی نداشته باشن!! من در مورد اشتباهات والدس گفتم که حق زیر توپ زدن نداره. مطمئن باش هرکی دیگه حای اون محبور به بازیسازی روی زمین باشه 65 برابر بیشتر اشتباه میکنه. در مورد یکی 2 تا اشتباهش در این فصل کلی بازی مثال زدم که با درخشش اون بردیم دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
والدز دروازبان خیلی بزرگی نیس اما دروازبان بدی هم نیس من خیلی دوس دارم دروازبان بارسا یکی باشه که واقعا سطح بالا باشه اما مهم ترین بخش رفتن والدز بر میگرده به جانشینیش از همین الان زمزمه های اومدن رینا پیش اومده وسط اگه قراره والدز بره به نظرم باید یه دروازبان خیلی سطح بالا داشته باشیم ولی با این اوصاف نره بهتره دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۴)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
دوستان خواهشا انقدر بدی ویکیو نگید بوده جا هایی هم که همین والدس مارو نجات داده یه کلیپ از عکس العملای حیاتی والدس تو بارسا دارم حیف حجمش بالاس مگرنه براتون میذاشتم میدید چه موقعیت هایی که والدس مارو نجات داده و ما فراموش کردیم......... دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۴)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول خوب دروازبان اگر دروازبان باشه اون توپ رو می گیره . نه والدز که هرچی میاد تو چهارچوب نه نمی گه اگر اون ها نتونن بزنن والدز جبران می کنه و کاری می کنه تا گل بخوریم اونم به راحتی هرچه تمام تربعضی ها واقعا نوبرن!!!!! شما واقعا واکنش های والدس جلوی رئال (برگشت سوپرکاپ) جلوی اوساسونا ، گرانادا ، بنفیکا ، رایووایه کانو ، سلتاویگو ، ساراگوسا ، لوانته و اسپانیول و ... رو تو این فصل یادت نیست که میگی به هیچ توپی نه نمیگه؟؟؟ خجالت داره آقا!!! دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۳)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
با این که والدس دروازه بان شش دانگی نبود ولی امید وارم تو هر تیمی که میره موفق باشه. viva fcb viva V.V دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
خوب دروازبان اگر دروازبان باشه اون توپ رو می گیره . نه والدز که هرچی میاد تو چهارچوب نه نمی گه اگر اون ها نتونن بزنن والدز جبران می کنه و کاری می کنه تا گل بخوریم اونم به راحتی هرچه تمام تر
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول اشتباه نکن هیچ دروازبانی به اندازه والدز اشتباه نمی کنه . نه می زاریم به حساب بی تجربگی نه اشتباه ولی والدز چی با این همه تجربه اشتباه های بدی می کنهمن هی میگم باز اینا حرف خودشونو میزنن!! اگه والدس حق زیر توپ زدن داشت بازم این همه اشتباه پیش میومد؟؟؟ چرا هم خدا رو میخواین و هم خرما رو؟؟؟ نقل قول دوست من خواهشا منطقی و عادلانه فکر کنید.اون ابعادرو که من گفتم در نظر بگیرید. حالا تصور کن 1 مهاجم دو قدمیت صاحب توپی میشه که به خاطر اشتباه مدافع رسیده دستش.بیخیال داداش. این دوستان از دروازه بانی حرفه ای و سرعت بالای بازی چیزی نمیدونن دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۴۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
اشتباه نکن هیچ دروازبانی به اندازه والدز اشتباه نمی کنه . نه می زاریم به حساب بی تجربگی نه اشتباه ولی والدز چی با این همه تجربه اشتباه های بدی می کنه
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۴۳)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
کدوم واکنش آخه بازی خوب والدز فقط برگشت سوپر کاپ بود . عیب نداره بلاخره هر بازیکنی یک روز بد هم داره این همه بازی هافبک ها عالی بازی می کنن هیچی نیست تا یک بازی بد بازی می کنن انتقاد می کنید همیشه که هافبک ها سوتی نمی دن . کدوم توپ های خوب می شه بگی رو گل دوم مقصر بود آخه بازی با پاش هم بده این رو بارها نشون داده
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۴۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
میدونی چرا؟؟؟ چون بقیه بعد از اشتباهات دروازه باناشون ازش حمایت میکنن. دلیلش کم اشتباه کردن اونا نیست. دلیلش اینه که اشتباهاتشون به زودی فراموش میشه اما از والدس همیشه تو سرش کوبیده میشه!! گفتم که. والدس امسال 2 تا اشتباه بیشتر نداشته اما بیشتر از 40 تا توپ عالی گرفته. چرا کسی اون واکنش های فوق العاده رو یادش نیست؟؟؟ جواب این سوال های منو بده : اگه والدس حق زیر توپ زدن داشت به نظرت این همه اشتباه پیش میومد؟؟؟ قبول نداری که بازی باپای والدس بهترینه بین دروازه بان ها؟؟؟ قبول داری که هرکی بیاد جای اون بیشتر اشتباه میکنه؟؟؟ سوال آخر: اگه لطف کنین و بگین چرا هم خدا رو میخواین و هم خرما رو خوب میشد!! هم بازیسازی روی زمین داشته باشه و تحت فشار پاس کوتاه بده هم اشتباه نکنه؟؟؟ ژاوی و مسی هم اشتباه میکنن (گاهی اوقات خیلی زیاد) چه برسه به والدس که دروازه بانه دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۴۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
منطقی ترین جواب صحبت دوست عزیزمون بود. بقیه 4 تا دفاع ثابت جلوشون هست اما توی ضد حمله ها معلوم نیست که چه کسی کمکه والدسه. من همیشه از والدس انتقاد کردم اما بارها شده به علت مصدومیت مدافع میانی نداشتیم و هافبک و مدافع کناری گذاشتیم جاشون. دیدار سوپر کاپ سانگ و آدریانو دفاع های وسط بودن. دلم میخواد دروازه بانای دیگه مثلا کاسیاس دفاع وسطاش خدیرا و مارسلو بشن. چه کار میکنه؟ ضمنا کاسیاس هم امسال تموم شده بوفون هم تموم میشه
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۴۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
بقیه دروازبان ها رو ولش کن داداش خیلی ها شاید خیلی کارا بکنن نمونش زیاده چند باشگاه بزرگ داریم؟ باشگاه بزرگ دروازبان بزرگ میخواد اگه از من بپرسی آخرین سوتی والدز چی بود؟ میدونی من چی جواب میدم. میگم:کدومیش؟! اما این سوال رو در مورد بوفون .کاسیاس.کان.اشمایکل. از من بپرسی میدونی جوابم چیه؟ میگم:یادمه و برات تعریف میکنم میدونی چرا؟چون اینقدر کم اشتباه میکنن.که آدم اون اشتباش رو تا سالها یادش میمونه نمیدونم چرا یاد فابین بارتز افنادم!!!!!!!!!! دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۳۳)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول دوست عزیز بهتره اون دو تا رو با والدز مقایسه نکنی اون ها اگه یک سوتی می دن به جاش دو تا توپ 100 در صد رو می گیرن . چند بار بگم تو کل بازی دو تا توپ میاد رو در وازه همون دوتا می ره تو گل ولی همش ضد حمله نیست که گل می خوره اون توپ های ساده رو هم گل می خوره بازی رفت دو تا گل تقصیر کی بود اولی که شوت زد لایی خورد 2 هم که انقدر با توپ بازی کرد تا توپ رو لو داد همون سوتی ایشون باعث شد جام از دست بره . چرا از خودت حرف الکی می زنی هیچکس جز والدز از این کارها نمی کنه می تونست توپ رو ول کنه که بره تو اوت ویک کم وقت بازی رو بگیره . در ضمن نمک نشناس نیستیم تو هم بهتره یک کم چشمات رو باز کنی و حقیقت رو بپذیری . نه من به شخصه اصلا پشیمون نمی شم تازه خوشحال می شم که از دستش راحت شدیم دیشب از دستش داشتم سکته می کردم دیگه چه قدر یک دروازبان باید سوتی بدهبقیه 2 تا سوتی میدن 100 تا توپ میگیرن؟؟؟ خب کاری نداره!! تو سوتی های والدس رو نام ببر. به تعداد اشتباهاتش من 100 برابر واکنش هاشو مثال میزنم. همین امسال 2 تا اشتباه فنی (از نظر کارشناسا ، نه دشمنا) بیشتر نداشته اما بیشتر از 30 ، 40 بار دروازه ی بارسا رو نجات داده که میتونم تک تک مثال بزنم. دیشب خط دفاع و هافبک این همه سوتی دادن موردی نداشت اما والدس که 3 تا توپ خوبم گرفت و روی گل های خورده کاری نمیتونست انجام بده میشه مقصر!!! یه ماه بعد از رفتنش میفهمی کی رو از دست دادیم!! فک کردی دروازه بانی بارسا فقط توپ گرفتنه؟؟؟ والدس هم اگه مثل بقیه حق زیر توپ زدن داشت الان کسی ازش انتقاد نمیکرد! مطمئن باش هرکی دیگه جای اون باشه 65 برابر بیشتر اشتباه میکنه. والدس همیشه مجبوره تنهایی با مهاجم های حخریف روبه رو بشه چون خط دفاع اکثرا نفوذ میکنه اما بقیه همیشه 4 تا دفاع جلوشون دارن و کارشون خیلی آسونتره دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۲۸)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول دخیا دروازبان منچستردوست عزیزم مشکلات این فصل و فصل پیش منچستر رو بعد از رفتن فن درسار ببینید. اگر بوفون تبدیل به یک بت شده به خاطر اینکه موقع جوونیاش 1 گلر با قابلیتای بینظیر بدنی بودکه با وجود کمی تجربه تواناییای رفلکسیش کمکش میکرد اما دخیا اصلا تواناییای رفلکسی بالایی نداره. بوفون به مرور زمان با افزایش تجربه تبدیل به دروازه بانی شد که با جاگیریاش توپ میگیره. اگه بخوایم صبر کنیم تا کسی مثل دخیا این تجربرو کسب کنه معلوم نیس سر از کجاها در میاریم دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۲۱)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
کلا عادت بارسایی هاست که بعد از هرگل به والدس تاخته بشه!!! نه که بقیه ی دروازه بان ها از این گل ها نمیخورن!!! نه که 100 تا گل خنده دار تر از این وارد دروازه شون نشده؟؟؟ گرفتن توپ از فاصله ی 2 متری اونم تو دروازه ی 7.20 متری آسونه؟؟؟ اگه هست بفرما برو وایستا تو دروازه ببین آسونه یا نه دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۱۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول دفاع نمی تونه همه توپ هارو رد کنه درسته دفاع افتضاحه ولی گلر بد تر از اون ها والدز چه قدر اشتباه کرده گل 2 مقصر 100 در صد بود گل 3 هم توپ رو مهاجم حریف فقط اشاره کوچیک کرد ضربه آروم بود توپ می ره یک سمت والدز می ره سمت دیگه اگر سرجاش بود گل نمی خوردنقل قول مشکل اینه که از 2متری هم گل می خوره بازی دیشب رو دیده که موقع گل سوم از دروازش تکون نخور آخه همه کار ها رو که نباید مدافع ها لنجام بدندوست عزیزم توضیحات قبلی من رو بیزحمت بخونید مقصر گل دوم معلوم میشه. فقط 1 توضیح دیگه با اجازه اساتید بدم. گل سوم بدشانسیه والدس و خوشانسیه مهاجم بود که توپ روی پای مهاجم جفت و جور نشد. این ابعادرو که خدمتتون گفتم رو در نظر بگیرید. حالا تصور کنید سه قدم جلوتر از شما مهاجم حریفه که با اشتباه دفاع به 1 باره صاحب توپ شده و در قسمت آخر اینرو بگم که این توپاییکه از دفاع رد شد عینا مثل اینکه مهاجم حریف از پشت 18 قدم بغل پا توپ رو پاس بده به گلر و گلر نتونه توپ رو بگیره و بگه تقصیر دفاعه همه کارارو نباید گلر کنه دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۱۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول این حرفا فقط و فقط از کسی بر میاد که خودش تاحالا تو دروازه ی فوتسالم واینستاده باشه!!!کاملا با این حرف دوستمون موافقم. شما دراز بکش روی زمین قدت رو سه الی چهار برابر کن. این طول اون دروازست. دستات رو تا جاییکه جا داره بکش بالا این میشه زیر طاق. حالا قطرشو خودت حساب کن. دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۵۶)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
هر جا هستی موفق باشی...ویکتور جان
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۵۶)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
دروازه بان متوسط به بالاست اما کار با توپش عالیه و این واسه بارسا حیاتیه
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۵۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول دکتر!!!!! شما اگه بازی دیشب رو میدیدی می فهمیدی گل 2و3 مقصرش کی بود بعدشم مگه دروازبانا ی دیگه انقدر سوتی میدن که والدز میده هر دروازبانی هم که سوتی بده تو بازی فینال اونم سوپر کاپ این کارو نمیکنه. این حرفا فقط و فقط از کسی بر میاد که خودش تاحالا تو دروازه ی فوتسالم واینستاده باشه!!! توپی که میخوره به ماسکرانو و تغییر مسیر میده تقصیر والدسه یا توپی که از 2 متری بین پویول و ماسکرانو میزنن گوشه ی دروازه؟؟؟؟ شما بهتره گل های خورده ی بقیه رو هم ببینی بعد نظر بدی!! نقل قول مهندس!!!!!! حرف هایی که زدم مال خودم بود فکر میکنم شما زیادی توهم می زنی. بهتره یکم فکرتو آزاد بزاری چون با این وضع فکر می کنم مشکلاتی برات پیش بیاد در عوض حرف های من حرف کارشناسا بود. فدراسیون تاریخ و آمار که میگه در 13 سال اخیر فقط 5 نفر از والدس بالاتر بودن بیشتر میفهمه یا شما؟؟؟ چیلاورت بیشتر سرش میشه یا .... همینه که بعد یه عده پیدا میشن رونالدو رو بهتر از مسی بدونن!! وقتی اسیر تبلیغات قرار بیری نتیجه اش همینه دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۵۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول بابا تعصب الکی داشتن خوب نیست خودتون هم میدونید دروازبان مطمءنی نیست خدای دروغ میگم نمیگم دروازبان بدیه،میگم مطمءن نیستدوست عزیزم گیریم فرمایش شما درست. خوب سوالیکه ازتون پرسیدمو جواب بدید. گلر قابل اطمینان در دسترس بگید ما میگیم چشم. واقعی بگید یهو نگید نمیدونم بوفون و یاشین و اولیور کان دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۵۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
اگه برن ی دروازبان خوب بگیرن عمرا پشیمون بشیم هدف ما موفقیت تیمه ما به بازیکن خاصی نه تعصب الکی داریم نه عاشق چشم ابرو بازیکنا هستیم فقط موفقیت تیم بابا خودش فهمیده دیگه مثل گذشته نمیتونه موفق باشه درضمن احترامش(والدز) همیشه واسه ی طرفدار بارسا پابرجاست دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۴۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول نه والدز دروازبانی نیست که به درد بارسا بخوره اون با اشتباهاتش بزرگی که انجام داد بارسلون رو از خیلی اذیت کرد نمونش امسال بازی با دپور بازی دیشب سوپر کاپ دور رفت . چرا ازش طرفداری می کنید یک کم واقعه بین باشید اون چیزی که زیاده دروازبان جوان و عالی . والدس در حد بارسا نبود واقعا والدز دیگه قابل تحمل نیست نه تنها دیشب بلکه بیشتر بازی ها با اشتباهاتش باعث شد بارسلون ببازه .امیدوارم یک دروازبان خوب بیارن .نمیدونم چرا یه گل بد که والدس تو بازی با دیپور خورده یاد همه مونده اما بازی با اوساسونا ، برگشت سوپرکاپ ، گرانادا ، لوانته ، رایووایه کانو ، بنفیکا ، ساراگوسا ، سلتاویگو ، اسپانیول و ... که عالی کار کرد رو یادش نمیاد؟؟؟؟ یایا شما ها دیگه کی هستین؟؟؟ هوادار بارسایین یعنی؟؟؟؟؟ چندتا اشتباه از کاسیاس و نویر و ... برات اینجا ردیف کنم؟؟؟؟ 2 تا اشتباه داشته والدس در عوض 50 تا بازی عالی کار کرده چرا عملکرد والدس رو در مقایسه با بقیه نمیبینین؟؟؟؟ این همه بقیه ی دروازه بانهای بزرگ (به قول شما) گل بد خوردن کدوم طرفدار اینجوری تخریبشون کرده خجالت داره واقعا!!!!! نقل قول یکی نیست به. والدز بگه آقای والدز هر جا بارسا نیست که دو تا حمله داشته باشه تیم حریف و شما دو تا گل بخوری و عنوان بهترین دروازه بان لیگا بشییعنی به نظر تو توپ هایی که میاد روی دروازه ی بارسا با بقیه ی دروازه ها قابل مقایسه اس؟؟؟ بارسایی ها که همه ی بازیکناش به فکر همه کردنن و روی ضد حمله ها والدس باید تنهایی با مهاجم های حریف روبه رو بشه؟؟؟ در همین شرایط بارها دروازه ی بارسا رو نجات داده. چندتا واکنشاشو میخوای اینا برات مثال بزنم؟؟؟ 100 تا؟؟؟ 200تا؟؟ 300؟؟ بگو نقل قول من 90 دقیق بازی رو دیدم ببخشید دوست عزیز رو گل 2 کی تقصیر کار بود والدز توپی که بیرون بود رو الکی شیرجه رفت و توپ ازدستش رها شد و رفت کرنر و همون اومد رفت تو گل . بعد می گی تقصیر کار نبود . این جوایز همش از صدقه سر هافبک ها ومهاجم ها بوده چون بارسا بیشتر حمله می کنه تا دفاع و این باعث می شه خیلی کم توپ رو دروازه میاد.توپی که والدس فرستاد کرنر هرکی دیگه هم بود همینکارو میکرد. والدس میخواست یه ضرب بگیره در حالی که بقیه ریسک نمیکنن و میفرستن کرنر. ضمنا از اون کرنر تا گل دوم سوسیداد 3 دقیقه فاصله بود و 2 تا کرنر دیگه در این بین زدن. اون گل هم صددرصد با بدشانسی رقم خورد. توپ وسط راه خورد به ماسکرانو و تغییر مسیر داد. چه کاری از دست والدس بر میومد؟؟؟؟ در مورد جمله ی آخر هم قبلا جواب دادم. بارسا 70 درصد توپ رو در اختیار داره اما 30 درصد بقیه همش ضدحمله های خطرناکه!!! + تازه دارم میفهمم چرا والدس داره میره!! با وجود طرفدارای نمک نشناسی مثل بعضی ها تا الان هم شاهکار کرده دووم آورده. به قول آقا سعید به زودی میفهمین چه اشتباهی کردین. یه ماه بعد از رفتن والدس متوجه میشین بارسا کی رو از دست داده! دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۴۷)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول نه والدز دروازبانی نیست که به درد بارسا بخوره اون با اشتباهاتش بزرگی که انجام داد بارسلون رو از خیلی اذیت کرد نمونش امسال بازی با دپور بازی دیشب سوپر کاپ دور رفت . چرا ازش طرفداری می کنید یک کم واقعه بین باشید اون چیزی که زیاده دروازبان جوان و عالی . والدس در حد بارسا نبود واقعا والدز دیگه قابل تحمل نیست نه تنها دیشب بلکه بیشتر بازی ها با اشتباهاتش باعث شد بارسلون ببازه .امیدوارم یک دروازبان خوب بیارن .واقعا گلای دیشبو میگید اشتباه گلری؟!!!؟ واقعا دیگه نمیدونم چی بگم دوست من. گلای دیشب به هیچ عنوان اشتباهات گلری نبود اشتباهات کشنده ی ساختار دفاعی بود. گل اول که تنها نقطه از دروازه که خالی میموند همون نقطه بود که توپ رفت و همون طرف زیر طاق. گفتم نه والدس نه گلر دیگه ای واکنشی نمیتونست انجام بده مگر اینکه میخواست قبل از تصمیم مهاجم حریف واکنش نشون بده که اگه احتمال 1% تصمیم بازیکن حریف ضربه به زاویه ی نزدیک بود اوج تراژدی میشد واسه والدس و الان بد و بیراهایی که بهش اویزون میشد خوندنی بود. گل دوم که اصلا صحبتشو نکنیم بهتره. بازیکنای دفاعی عین چی فقط ازین ور کوچ میکردن اونور و بلعکس. بهدشمکه اون بلاک که دیگه افتضاح بود بازم دمش گرم توی این سن اونقدر سرعت واکنش داشتاو دستو به توپ رسوند. گل سومم که دیگه اوج بی میلی و شل بازیه دفاع بود. همین بازیه ساعت پیش چلسی و آرسنال ایوانویچ عین همین توپو با تکل برید. اشتباهات گلر به چشم میان اما اشتباهات فاحش ساختار دفاعی خیر!؟ با انصاف باشید دوستای عزیزم دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۴۵)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
بابا تعصب الکی داشتن خوب نیست خودتون هم میدونید دروازبان مطمءنی نیست خدای دروغ میگم نمیگم دروازبان بدیه،میگم مطمءن نیست دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۳۸)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
من 90 دقیق بازی رو دیدم ببخشید دوست عزیز رو گل 2 کی تقصیر کار بود والدز توپی که بیرون بود رو الکی شیرجه رفت و توپ ازدستش رها شد و رفت کرنر و همون اومد رفت تو گل . بعد می گی تقصیر کار نبود . این جوایز همش از صدقه سر هافبک ها ومهاجم ها بوده چون بارسا بیشتر حمله می کنه تا دفاع و این باعث می شه خیلی کم توپ رو دروازه بیاد. واقعا خدا رو شکر که خودش می خواد بره وگرنه حالا حالا ها داشت سوتی بده و بارسلون رو از داشتن جام های بیشتر محروم کنه
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۳۱)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
دوستانی که مرغ همسایه براشون غازه، خیلی زود مراتب پشیمونیشون رو همین جا اعلام خواهند کرد!
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۲۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نه والدز دروازبانی نیست که به درد بارسا بخوره اون با اشتباهاتش بزرگی که انجام داد بارسلون رو از خیلی اذیت کرد نمونش امسال بازی با دپور بازی دیشب سوپر کاپ دور رفت . چرا ازش طرفداری می کنید یک کم واقعه بین باشید اون چیزی که زیاده دروازبان جوان و عالی . والدس در حد بارسا نبود واقعا والدز دیگه قابل تحمل نیست نه تنها دیشب بلکه بیشتر بازی ها با اشتباهاتش باعث شد بارسلون ببازه .امیدوارم یک دروازبان خوب بیارن .
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۱۳)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول اشکالی نداره. بهتر می تونیم یه دروازبان بهتر بیاریم.اگه بازی دیشب یا بازی های دیگه رو دیده باشید می فهمید که در حد بارسا نیست درسته توی باشگاه جوایزی داره اما خارج از باشگاه هیچ جایزه ای نداره .حتی جز 6 دروازبان برتر هم نیومده یعنی شما بازی دیشبو دیدی؟؟؟ اگه دیده بودی میفهمیدی والدس یه هیچ عنوان روی گل های خورده تقصیر نداشت و با 3 ، 4 تا توپ خوبی که گرفت یکی از بازیکنان بدون اشتباه تیم بود. بازیکنا بیشتر از 100 بار توپو لو دادن کسی دقت نکرد اما الکی باخت گردن والدس انداخته میشه. والدس از طرف فدراسیون آمار و ارقام به عنوان ششمین دروازه بان برتر قرن 21 معرفی شد. بالاتر از اون فقط کان و ون درساری بودن که دوران بازشون تموم شده و بوفون هم آخراشه دیگه. فقط میمونه کاسیاس و چک! اگه والدس این سال ها دروازه بان اول تیم ملی هم بود رتبه اش خیلی بهترم میشد. لطفا حرفی از خودت درنیار. حرفای مسخره ی پیمان یوسفی رو هم تکرار نکن. نقل قول فکر کنم کسی از تعویض دروازبان ناراحت نیست از طرف خودت حرف بزن لطفا. چشماتو باز کنی و یه سر به تالار گفتمان بزنی بد نیست. میدونین چرا این رئالی والدس رو قبول داره؟؟؟ چون تا حالا 2 ، 3 بار رئالو تو حسرت 5 تایی کردن بارسا گذاشته اونوقت شما ها.... دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۱۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
نقل قول اگه بازی دیشب یا بازی های دیگه رو دیده باشید می فهمید که در حد بارسا نیستدوست عزیز من با اشاره به تمام بازیا حرفم رو میزنم. با تمام احترام میگم که 100% با این گفته ی شما مخالفم. بازم میگم بله برای اون و کاپیتان و حتی ژاوی باید به فکر جانشین می بود اما نه اینجوری. من میگم امیدوارم تصمیمشو عوض کنه حتی برای 1 سالم که شده. هم آرامش به تیم بر میگرده هم واقعا الان اوردن 1 جانشین ثابت اون هم جوان کاملا اشتباهه و کلا اینکه اینجور رفتن نه در خور والدس بلکه درخور هیچ بارساییه با غیرتی نیست دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۴۴)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
اشکالی نداره. بهتر می تونیم یه دروازبان بهتر بیاریم. اگه بازی دیشب یا بازی های دیگه رو دیده باشید می فهمید که در حد بارسا نیست درسته توی باشگاه جوایزی داره اما خارج از باشگاه هیچ جایزه ای نداره .حتی جز 6 دروازبان برتر هم نیومده دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۳۸)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
این جور رفتنش هم قشنگ و شایسته ی 1 بارساییه با غیرت نیست و هم به ضرر باشگاهه. من نه به خاطر خوب یا بد بودنش اما کم کم باید به خاطر سنش به فکر 1 جانشین واسش می بود اما نه 1 جانشین اجباری به این صورت. الان با این شرایط مجبورن 1 جانشین اجباری واسش بیارن که به نظرم این گزینه های کم سنی که بهشون اشاره شده اوردنشون اشتباه بزرگیه. بله گلر جوان بدرد میخوره اما وقتی باید 1 عنصر جوان و با استعداد گلری به تیم اضافه میشد که خود ویکی بود و سنش نزدیک به سی میشد نه اینکه الان داره میره و به صورت اجباری باید بجاش 1 جا نشین آورده بشه. مثل منچستر و قضایای بعد از ون درسار. درسته اشتباهات زیاد داشت اما خوب انصافا بخوایم بگیم شاید بهترین گزینه واسه ی دروازه بانی بارسا همین ویکی بود توی این 1 برهه ی زمانیم واقعا خوب و مثبت بازی کرده بود. انسان ها فراموشکارند و فقط این دو فصل اخیر رو میبینن.همیشه ازش انتقاد کردم اما واقعا دوسش دارم و از اینجور رفتنش ناراحتم. به هر حال از پیشامدای این اتفاق میترسم. به امید موفقیت برات ویکی. توهم 1 بارساییه با تعصبی و دوستت داریم. زنده باد بارسا و بارسایی
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۱۶)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
والدس مهره ی اصلی تیم ِ تا به اینجا خیلی برای تیم زحمت کشیده اصلا دوست ندارم جای خالیش رو تصور کنم هیچ دروازه بانی برای بارسا نمیتونه به اندازه اون تاثیر گذار باشه امیدوارم در تصمیمش تجدید نظر کنه. دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۱۳)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
ای کسی که از رفتنش خوشحال شدی ، خیلی بی معرفتی! اشتباه ها گاهی جبران ناپذیرند...اما نیمه ی خالی لیوان گاهی چندین برابر بزرگنمایی میشود. شکایت کردن خیلی ساده تر از قدردانی کردن است... بیایید قدردان زحمات او باشیم... سوپر کاپ را به خاطر او از ...دست دادیم؟ بر فرض هم پاس آدریانو اشتباه نبود و والدس مقصر بود ، یک سوپرجام با ارزش تر است یا 3 قهرمانی اروپا ؟ مگر همین والدز بازی برگشت سوپرکاپ بهترین بازیکن بارسا نبود؟ او 5 جایزه ی زامورا برده است...به خاطر عملکرد خوب پویول و پیکه ؟ و یا مالکیت توپ بالای 65% ؟؟؟ کسی فکر نمیکند که تمام آن 35% بقیه ضد حمله های خطرناک و موقعیت های تک به تک است؟ کسی به نفوذ های پیکه و پویول توجهی ندارد؟ کسی دقت نمیکند که والدز از هر دروازه بان دیگری بیشتر تک به تک مهار کرده؟ تعصب و غیرت او را با 2 یا 3 اشتباه بزرگ باید فراموش کنیم؟ یک جام را به خاطر او از دست دادیم(زیاد مطمئن نباشید!)...بیش از 15 جام را به کمک او بدست آوردیم...! شمایی که فقط از بازی های بارسا ال کلاسیکو را تماشا کرده ای ، حق نداری از رفتن او خوشحال باشی... حضرت ، جناب ! اگر درخشش او را در لیگ قهرمانان به یاد نداری ، حق نداری از رفتنش خوشحال باشی...مهار تک به تک های تیری هانری(از بهترین تمام کننده های قرن اخیر) به همراه ریباند...کار هر دروازه بانی نیست! پسری که از دل کاتالونیا...از لاماسیا متولد شده...پیدا کردن جانشین او امکان پذیر نیست...! دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۰۸)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
با تمام ارزشی که براش قائلم دروازه بان خوبی نبود.
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۴۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
بی شک چندین ساله که بهترین دروازبان اسپانیاست. و البته پر افتخارترین دروازبان تاریخ باشگاهه، هم از نقطه نظر جوایز فردی و هم تیمی. امیدوارم تصمیمش رو تغییر بده چون هم خودش و هم تیم زیان زیادی خواهند دید. دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۱۱)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
بخدا دروازبان خوبیه نمونه اش بازی برگشت سو پر کاپ مقابل رئال بود که خیلی خوب کار کرد.
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۳۵)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
هرچی تو این سال ها خوب درخشیده توی این یکی دو فصل گذشته اصلا خوب نبوده و سوتی های بزرگی هم داده.به نظرمن بهتره که بره
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۰۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
هر کجا باشه برایش آروز سلامتی و موفقیت دارم.
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۳۲)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
درسته که والدس یه اشتباهایی هم داشته ولی خب همه ی دروازه بانا اشتباهاتی میکنن. ...ولی خیلی وقتا هم والس واقعا عالی کار کرده،،امیدوارم بمونه چون دیگه دروازه بان خوب نداریم....به هر حال امیدوارم موفق باشه
دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۲۰)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
بدون تعصب و تعارف خوشحال شدم. ما فقط داريم به خودمون تلقين ميكنيم كه والدس دروازهبان بزرگيه. با احترام به تمام زحماتي كه كشيده به نظر من در حد بارسا نيست و تصميم درستي گرفت.
یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۵۸)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
باید به تصمیمش احترام بزارن و با احترام باهاش برخورد کنن. زنده باد بارسا یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۴۷)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
هرچی بازی سخته تو این ماهه " اوساسونا" ختافه" گرانادا"والنسیا تیتو باید تو این بازی ها خودشو نشون بده اگه موند و نرفت نیویورک واسه بیماریش
یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۳۸)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
اره به ضرر تیمه...
یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۳۵)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
خدارو صد هزار مرتبه شکر که داره میره
یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۱۹)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
تيتو بايد خودش رو براي روزاي سخت تر آماده كنه. به اميد خداي مهربون ازيني كه هستسم فوق العاده تر ميشيم. یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۱۷)
|
پاسخ به: تیتو: «والدس شایسته خداحافظی بزرگی است». | ||
---|---|---|
امیدوارم که ویکی به سر عقل بیاد و نره چون این موضوع هم به ضرر خودشه هم به ضرر تیمه
یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۱۱)
|