به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!درباره سایت
فرستنده مدیر سایت در تاريخ دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۳۴) (۱,۴۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
دوستان عزیز، حتما این مطلب مهم رو مطالعه کنید. اهمیت این مطلب و تعدد تکرارش اون قدر زیاد بود که صلاح دیدم در این بخش مطلب رو با کاربران سایت در میون بذارم تا تقریبا تمامی اعضای فعال اون رو مشاهده کنن.

دوستان، طرفدار رئال مادرید یا تیم دیگه بودن جرم نیست. در سایت ما هم تخلف به حساب نمیاد. هیچ کس رو صرفا به خاطر طرفداری از رئال مادرید یا تیم دیگری بلاک نکردم و نخواهم کرد. خواهش می‌کنم این رو حتما در ذهن داشته باشید.

شاید سخت‌گیری ما بر روی کاربران رئالی بیشتر باشه؛ به عنوان مثال به طرفداران بارسا مجال بیشتری برای ارسال انتقادات تند و تیز نسبت به بازیکنا و مربیا و ... بدیم، اما همه در برابر قوانین یکسانند، و پیش از هر چیز، اخلاقیات و ارزشهای انسانی معیار اصلی و اساسی قضاوت ما در مورد کاربران سایته. ما پیش از اینکه طرفدار یک تیم باشیم، انسانیم و باید به انسان بودن خودمون احترام بذاریم تا بهمون احترام گذاشته بشه. ما کاربر فحاش و بی‌ادب رو در این سایت تحمل نمی‌کنیم، خواه طرفدار رئال مادرید باشه، خواه طرفدار 100 ساله بارسلونا!

اخیرا هم چند نفر از کاربرانی که در پیام شخصی به یکی از کاربران رئالی به زشت‌ترین شکل ممکن فحاشی کرده بودن - که انسان حتی از خوندنش عرق شرم بر پیشانیش جاری میشه - بلاک شدن. یک طرفدار رئال مادرید که ادب، اخلاق و قوانین سایت رو در ارسالهاش رعایت کنه، می‌تونه آزادانه در این سایت فعالیت داشته باشه و هیچ کسی حق هیچ گونه توهین و جسارتی رو به این شخص نداره.

جداً امیدوارم دیگه هرگز شاهد چنین مواردی نباشیم چون به شدیدترین شکل ممکن با این دست رفتارها برخورد خواهد شد.

با تشکر
مدیریت سایت
ارزش: ۱۰.۰۰ (۵ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Nobody
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
تذکر خیلی به جا و درستی بود...
واقعاً از مدیریت سایت ممنونم...


پنج‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ (۱۷:۲۶)
 
mazaherxavi
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
انشاالله همه دوستان رعایت میکنند


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۱:۱۹)
 
XAVI-lover
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
برای همیناست که من بارسایی شدم و تو این سایت عضو شدم
هوادارای بارسا یه چیز دیگه هستند هر جای دنیا باشند قبل از طرفدار بارسا بودن انسان هستند
این اختلافات فقط تو مستطیل سبزه....


شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۰۸)
 
farahbakhsh
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
دمت گرم


جمعه، ۶ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۱۳)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
سلام..
بسیار ممنون و متشکر که حواستون کاملا به رفتار ها هست.


جمعه، ۶ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۱۰)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
کارت درسته سعید


پنج‌شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۵۵)
 
ژاویر
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
امیدوارم دیگه از این اتفاقات نیفته


چهارشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۴۲)
 
lastcatalan
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
یکی از نظراتی که پاک شد نظر من بوده. به هر حال ممنونم. اینکه هوای یه کاربر مخالف رئالی رو دارید برای من ستودنیه. چون عیار یه مدیر وبسایت بارسلونی رو نشون می ده. شاد و سالم باشید


ببینید دوستان، من وقتی رئال مادرید می بازه خوشحال نمی شم، اما این نیاز که برم توی وبسایت رئال و طرفرداراشو بچزونم ندارم. این مدل کل کل ها هم ابلهانست و مال آدمهای سادیستیه. اما تصور کنید که با اعصاب خورد می آیید توی وبسایتی که باید همه طرفداراش همدرد باشن، می بینی یه بچه یه نظر بی خود داده. گاهی باید از خجالت اینها در اومد. به هرحال ما همیشه بارسلونا هستیم.


باید طرفداری از بارسلونا رو کاملا از طرفداری تیم های دیگه تفکیک کرد. وقتی من می دونم رئیس باشگاه بارسلونا رو حکومت مرکزی مادرید تیرباران کرده، وقتی بین دو نیمه بازیکن ها رو تهدید به مرگ می کنه تا بهترین نتیجه تاریخ مادرید خلق بشه، وقتی داورها رو می خرن، وقتی بازی با والنسیا تجلی تمام کثافت کاری های پرزه برای اینکه تیمش توی کورس بمونه، وقتی همین دو سال پیش توی مادرید عکس بازیکنهای فوتبال رو می زنن و می گن شما رو می کشیم. وقتی برای کاتالونیا بارسلونا یه باشگاه نیست، ارتشیه که هرگز نداشتیم و برای من، بارسلونا به مفهوم، شکوه تمام چیزهای زیباست در برابر کثافت سرمایه داری که همه چیزهای قشنگ و نوستالژیک رو داره می بلعه و بی هویت می کنه. برای من بارسلونا آخرین سنگر فوتبال واقعیه. اگه بارسلونایی نبود باید شاهد قهرمانی تیم هایی مثل چلسی و اینتر و رئال بودیم. وقتی یه نفر پیشینه رئال مادرید رو می دونه، از قصابی به نام فرانکو آگاهه و باز طرفدار رئاله و تو سعی می کنی بهش احترام بذاری، اما وقتی می آید توی وبسایتی که مال ماست چرندیات سر هم می کنه اونوقته که یه عالمه حرص تاریخی مانع رعایت ادب می شه. حالا زمانه عوض شده. حکومت مرکزی آویزون مالیاتیه که از کاتالونیا می رسه و با خفت می خواد ثروت مند ترین ایالت اسپانیا رو حفظ کنه. فرانکو خیلی وقته که مرده. دیگه سنبه شما زور سابق رو نداره. به هرحال شما نظر من رو پاک کردید. نظر یه مخالف رو. نگذاشتید صدای من بیشتر شنیده بشه. علیرغم اینکه به برخوردهای فاشیستی معتقد نیستم اما صادقانه می گم که دیدن طرفدارهای مادرید توی این وبسایت حالمو به هم می زنه


این ارسال توسط مدیر نظرات ادغام شد.


چهارشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۱۴)
 
tmagh
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
از تذکر مدیر سایت بسیار ممنونم. هرچند که از زمان عضویت در اینجا شاهد یکی از پاکترین سایتها بوده ام اما متاسفانه موارد معدودی از توهینها را نیز شاهد بوده ایم. همانطور که هوادار تیمی با فلسفه و شخصیت خاص هستیم که سالهاست به این ایده وفادار مانده ، باید بیاموزیم که این تیم با این ویژگیها نیاز به طرفدارانی ویژه داره که ضمن تعصب به تیم باید رعایت ادب و انصاف هم داشته باشند. در این سالهای هواداری دوستان رئالی خوبی هم داشته ام که گاهی ساعتها با هم بحث میکنیم و هیچگاه نوهینی در کار نبوده و نیست. در همین سایت هم دیده ام که چند دوست رئالی نظراتشان توام با ادب بوده و هیچگاه توهین نمیکنند. امیدوارم با این تذکر اون معدود دوستان هم تغییر رویه داده و همیشه رعایت ادب را بنمایند. در مورد سایت رئالیها هیچ نظری ندارم چون رفتار و گفتار هر شخص نشان دهنده شخصیت خودشه و ما نباید هیچگونه مقایسه ای بکنیم و مثلا توهین اونها به بارسا مجوزی برای توهین ما به رئال نخواهد بود.


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۲۰:۲۵)
 
kamiba
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
من به نوبه خودم از تصمیم شما حمایت میکنم. هر چند در ابتدا خواستار بیرون کردن طرفداران رئال از سایت بودم.
امیدوارم این تصمیم شما باعث بشه تشنجات بوجود آمده بین طرفداران کم بشه. و احترام بین همه حکمفرما باشه
با تشکر


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۰۰)
 
V.Valdes
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
من متاسفم...
متاسفم برای اون شخصی که به خاطر دو تا تیم فوتبال اون هم اون سر دنیا که معلوم نیست چه سودهای کلانی رو به صاحباشون میرسونند به هموطن و هم مذهب خودش توهین میکنه. متاسفم برای جامعه ای که به چنین مناسباتی دامن میزنه. من خودم از طرفدارای فوتبالم ولی اگر بخواد باعث اختلاف و از بین رفتن هم دلی بین مردم بشه از فوتبال و همه متعلقاتش متنفرم.
کاش بفهمیم داریم چیکار میکنیم. کاش هدف زندگیمون رو پیدا کنیم. کاش بدونیم کجاییم و باید کجا بریم و حساب کنیم آیا میتونیم جواب کارایی که می کنیم، بدیم یا نه...


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۲۶)
 
ARROW
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
از جناب مدیر سایت تشکر میکنم که اطلاع رسانی کرد
امیدوارم همچین مواردی دیگه توی این سایت نباشه
امیدوارم مدیریت سایت موارد این چنینی رو بیشتر گوش زد کنن


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۱۱)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
از مدیر سایت خیلی تشکر میکنم که این مورد رو یادآوری کردین


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۴۰)
 
siyamak
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
بلاخره باید قبول کرد که کل کل و بگو مگو بین طرفدارای رئال و بارسا وجود داشته و داره و در اینده هم وجود خواهد داشت و این ی امر اجتناب ناپذیره ولی بکار بردن الفاظ زشت و زننده به هر کسی زده بشه قطعا مورد تایید هیچ کسی نیست و نباید چنین منش و رفتاری بین هواداران فهیم بارسا وجود داشته باشه پس منم به نوبه ی خودم از طرفدارای فهیم بارسا تقاضا میکنم که در این رابطه خویشتن داری بیشتری بخرج بدن
ممنون از همه


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۵۷)
 
ddanesh
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
منم با بی ادبی و فحاشی موافق نیستم.بنظرم جو سایت خراب میکنه
وقتی به سایت رئالی ها میری بجز فحاشی به بازیکنان و مربی خودشون و تیمهای دیگه چیزی نمی بینی



پپ


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۳۷)
 
kanse
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
بله درسته
فحاشی و توهین به کسی در هیچ شرایطی درست نیست
ما طرفدار بارسلونا هستیم یکی از اخلاق مدار ترین تیم های دنیا
اجازه ندید هیچکس در هر شرایطی باعث بشه شما از ادب خارج بشید
بعضی ها ورزش رو با جنگ اشتباه گرفتن
واقعا این سایت رو با دیگر سایت ها مقایسه کنید اونوقت متوجه میشید اینجا چقدر ادم احساس ارامش میکنه


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲۱:۲۸)
 
saman.1390
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
فحاشی ازجانب هرکسی باشه پذیرفته نیس


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲۱:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
قطعا شرایط کاملا مساوی نیست. مثلا همون طور که دوستان گفتن، نیش و کنایه زدن به بارسا یا بازیکناش یا هر چیز مرتبط از جانب هیچ طرفدار رئال پذیرفته نیست، و یا هر رفتار دیگه ای که موجب تحریک هوادارای بارسا و شروع درگیری بشه؛ و طبیعتا انقدر سخت گیری در مورد هوادارای بارسا انجام نمیشه.

در مورد بحث هم جاش تالار گفتمانه. انقدر هم که دوستان میگن پیچیده نیست و با یکی دو روز کار کردن راحت باش آشنا میشید. اونجا هم بحثهای عمیق و دراز مدتی اتفاق می افته که هرکس مایل باشه می تونه درش شرکت کنه.

اما بخش نظرات اخبار صرفا برای اعلام نظر در مورد خبر درج شده است و نه نظرات دیگران.


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۱۹)
 
ehsan_xim_h
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
منم باهاشون موافق هستم


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۱۶)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
واقعآ این تذکر لازم بود چند وقتی بود جو سایت خوب نبود



با تشکر از مدیریت سایت


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱۸:۴۱)
 
mohsenfc
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
ba arze salam be raeise sait.man ba harfaton kamelan movafegham vali yek moshkel vojod dare ke bayad halesh konid ya mano ghane konid.in site site havadarane barselonas va ghaedatan bayad ye tafavot haei baray ma nesbat be kasaei ke tarafdare time digan va mian inja nazar midan ghael beshid ke age injor nakonid neshon midin faghat be fekre in hastin ke bazdid konandeye sayteton bala bere hamino bas.in mord haro bayad dar nazar begirid
1_tarafdaran barca hagh daran kenaye va matalak bare reali ha konan chon site khodeshone vali tarafdaran real hagh nadaran in karo bekonan ghatean age ejaze bedid badtarin fosh ha beheshon dade mishe va khodetonam khob midonin va injori fazay sayt badtar mishe
2_faghat joloye harfaye zesht va namonaseb ro begirid az tarafe tarafdaran chon age mohiti nabashe ke be ghovle marof kal kal kard hich hesi vase pm gozashtan nemimone
omidvaram in 2 mored ro made nazar begirid makhsosan nagzarid tarafdaran real nisho kenaye bezanan har chand ke vase man khande avare vali bazia az kore dar miran va foshhaye rakik midan.ba tashakor faravan


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱۳:۲۰)
 
konjkave60
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
باسلام و خسته نباشيد
من با فهم و درك خودم مهر تأييد رو بر موارد ذكر كرده از طرف شما ميزنم اما:
1:جاهايي هست كه طرفداران رئال به قسمت نظرها ميان و با نيش و كنايه نظر ميدن
يا مطالبي رو عنوان ميكنن تا مديري بياد و اون نظرات رو ببينه ، به طرفداران بارسا توي سايت خودشون خيلي سخت ميگذره اينجاست كه بعضي وقتا اصطكاك هايي بوجود مياد
الان ميگم قبلا هم گفتم تا همينجا هم به نوبه خودم هم از شما ممنونم هم دركتون ميكنم كه يكم دير به دير سر بزنيد ولي اگه ميشد اين موارد قبل ازينكه به سمع و نظر دوستان طرفدار برسه به روئيت مديران ميرسيد خيلي ازين موارد پيش نميومد

2:خطاب به دوستان گلم :تفاوت ما با رئاليها اينه كه اونا داشته هاشون فقط پول هستش يعني پيشينه اي كه براي نازكردن دارن هيچگاه از دل باشگاه نروييده ولي ما لاماسيا رو داريم و نميگيم بريم فلان بازيكن رو بخريم اين باعث تفاوت ساختاري در طرفداري ميشه اونا مثل تيمشونن تفكرشون زاييده نوع مديريت تيمشونه و اگه يه روزي رئال تبديل به يه تيم بيچاره از نظر مالي بشه همه از دور رئال پراكنده ميشن
خدا وكيلي يكم به رفتار رئاليها دقت كنيد اگه دارم دروغ ميگم يكي بياد همينجا دلايلش رو بگه
پس انتظار نداشته باشيد اونا مثل ما رفتاركنن


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱۰:۳۵)
 
AMID.N
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
سلام...
جناب مدیر!
1.خودتون هم میدونید که کل کل جزیی از طرفداریه...ما باید کل کل کنیم ما باید کری بخونیم واسه تیم مقابلمون...ما باید با امید به برد تیم محبوبمون و نابود شدن تیم مقابلمون زیر فشار بی امان بچه هامون بشینیم بازی بارسلونا رو ببینیم...
این کل کل ها کجا باید خونده بشه؟؟؟؟
رئالی هایی که توی سایت میان که حتی نمیدونن تالار گفتمان کجاست...پیداش کنن تا بخوان برسن به موضوع مربوطه نفسشون بند میاد که...
من رفتم تو تالار گفتمان،بچه ها همون حرفایی رو میزنن که زیر اخبار بارسلونا نوشته...اصلا کل کلی در کار نیست...
2.با نظر شما درباره عدم فحاشی به تیم مقابل و طرفداراش کاملا موافقم...و این سایت رو یکی از پاک ترین سایت های ورزشی می دونم که این نشان از بزرگی روح بارسایی داره...
3.من خودم به شخصه به سایت های رئالی ها زیاد سر میزنم و از دیدن جو اون سایت ها حالت تهوع بهم دست میده...مدیر سایتشون به بدترین وجه ممکن به تیم بارسلونا،مدیران تیم،بازیکنا و طرفدارای بارسلونا رکیک ترین الفاظ رو به کار میبرن...
البته بعضی وقت ها درباره بیماری تیتو و آبیدال همدردی میکنن از حق نگذریم...اما در متن خبرهاشون هم توهین زیاد دیده میشه...به بدترین شکل ممکن...و سایت محبوب ما باید یک کاری بکنه...باید جلوی این توهین ها گرفته بشه.
4.به نظر من رئالی ها هم میتونن تو این سایت نظر بدن و حتی مودبانه کل کل کنن...بر خلاف سایت رئال که نظرهایی که یه کم معتدل باشه درباره بارسلونا حتی اگه از طرف طرفدلرهای رئال هم باشه تایید نمیکنه.
5.من فکر میکنم بعضی اوقات خیلی سخت گیرانه بعضی از نظرات حذف میشن که امیدوارم با بازنگری که صورت میگیره این مشکلات برطرف بشه.
با تشکر از مدیران سایت محبوبمون fcbarcelona.ir موفق و پیروز باشید.
ما بارسایی هستیم و این شخصیت بزرگ ماست که ما رو تو دنیا محبوب قلب ها کرده



دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۹:۴۴)
 
amircatalan
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
انتقاداتی به عملکرد سایت دارم ولی این "تذکر مدیریتی" واقعا به جا و درست بود و مبتنی بر منطق و شعور هواداری.

از نظر من طرفداران هر تیمی از جمله رئال مادرید میتونن در این سایت فعالیت داشته باشن و حرفاشون رو بزنن.اینکه یک نفر از حیطه ادب خارج بشه و مثلا به تیم محبوب این سایت توهین کنه و سعی در متشنج کردن جو سایت داشته باشه ایرادی هست که به شخصیت و رفتار اینطور افراد وارد هست و نه به "سیاست سایت در بلاک کردن یا نکردن این کاربرها"

اگر منطقی باشیم سایت رئال مادرید نسبت به این سایت خیلی به روزتر هست و اخبار رو واقعا زود به زود آپدیت میکنه ولی با این وجود بوی گند تعفن از چند کیلومتری اون سایت به مشام می رسه.مدیر و اکثر کاربران اون سایت طوری حرف میزنن و رفتار میکنن که هرکی ندونه فکر میکنه که مادرید ارث پدریشون هست و بارسا هم اون ها رو از این ارث محروم کرده!!!به این میگن جو گیری احمقانه که نتیجش میشه وارد شدن چند نفر از امثال همون افراد به این سایت و سعی در تخریب جو اینجا...

ولی بزرگترین مزیت این سایت و اکثر طرفداران بارسا و کاربران این سایت شخصیت والا و درک "انسانیت قبل از فوتبالدوست"بودن هست.دوست داشتن هر تیمی هم هرچقدر مهم باشه موضوعی سلیقه ای هست و قطعا بر ویژگی هایی مثل ادب و شخصیت و عقلانیت سبقت نمی گیره.این شعاره ولی خب بعضی ها(که بهشون اشاره هم کردم) شعار ها رو هم نمی فهمن...

با تشکر.


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۹:۳۵)
 
Wimps
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
خوب است موافقم


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۹:۲۸)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
من هم با نضر دوستان موافقم ولی فحاشی کردن کار درستی نیست . به قول دوستمون ما انسانیم وباید احترام هم دیگر رو داشته باشیم


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۹:۲۰)
 
San.Andres
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
واقعاً این نکته لازم بود که ذکر شه! بعضی کاربرا دیگه یه وقتایی خیلی تند میرن و فکر میکنن طرف دشمن خونیشون ه که طرفدار رئال ه!
ما قبل از اینکه طرفدار تیمی باشیم، انسانیم و باید احترام همو نگه داریم!
با تشکر مجدد از مدیر محترم سایت به خاطر یاد آوریِ این نکته ی مهم.


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۹:۰۰)
 
thiagomessi
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
به نظر من ما نباید مثل برخی از هوادارهای ریال مادرید باشیم و توی سایت فحاشی کنیم
باید قبول کنیم که قبل از بارسایی بودنمون هممون انسانیم و نباید انسانیت رو زیر پا بذاریم


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۸:۱۰)
 
saeed19
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
منم با قوانین سایت کاملا موافقم و اونو با سایت های دیگه مقایسه کردم.فکر کنم مقایسه این سایت با سایت رئالیها مثل مقایسه تیم بارسلونا با تیم رئاله.از مدیر محترم هم متشکرم.موفق باشید
به امید پیروزی های بعدی بارسا



دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۴۲)
 
MRZ94
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
ممنون از تذکر مدیریت محترم

دوستان بیشتر به تالار گفتمان سر بزنید اونجا بحث و کل کل با رعایت ادب هم میتونید بکنید


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
کل کل هیچ اشکالی نداره. منتها جاش تو تالار گفتمانه. هر نوع بحثی تو بخش نظرات اخبار ممنوعه و این جزو قوانینه.

مشکل ما با بی ادبیه، چون اگر شل بگیریم جو سایت تو مدت کوتاهی تخریب میشه. مادامی که ادب حفظ و قوانین رعایت بشه، هیچ کسی با مشکل مواجه نخواهد شد.


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۰۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
قوانین سایت فوق العاده است واقعا. مدتهاست اینو میخواستم بگم. گاهی اوقات تو سایت رئال گشت میزنم و جو اونجا رو میبینم واقعا به این سایت افتخار میکنم.

تو اون سایت مدیرش (که تقریبا همه میشناسنش) تو خبرایی که میذاره همیشه به بارسا طعنه میزنه و کوچیک بودن خودشو و عقده هاشو اونجوری خالی میکنه! بارها دیدم به کرویف و مسی و گواردیولا و والدس و ... توهین کرده و هیپچوقت نظرات بارسایی ها رو چاپ نمیکنه. هواداراشونم که واقعا جای حرفی رو باقی نذاشتن!!

بازیکن بارسا از کاسیاس حمایت کرده بود اونجا با توهین مواجه شد.

اینا رو گفتم که دوستان بدونن این سایت چقدر عالیه. پاکش نکنین خواهشا


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۵۶)
 
arya1
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
منم موافقم
اما ی ذره کل کل بد نیست
فحش نباشه
اما حس هم نکنیم که اینجا ی محیط بسته انظباطی سخته
بعضی از پیام های خودم حذف شده
که اصلا فحشی نبوده
فقط به این دلیل حذف شده که طرف مقابلم دیگه جواب منو نده
منم جواب دیگه ندم
خب اینجوری بده و کل کل از بین میره
به نظرم باید ی جذابیت های سالمی هم این سایت داشته باشه

باید ی ارفاقی هم به طرفدار های بارسلون بدین
نظر دوریالی ها رو حذف کنید
نظر ما چاپ کنید


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۵۶)
 
Hazharyari
پاسخ به: تذکر مدیریتی؛ حتما مطالعه کنید!
با سلام من هم با سخن شما رو کاملن قبول دارم و معتقدم این نفس فوتبال که باید اولویت باشه نه هواداری از یه تیم.من چندین ساله که هوادار بارسلونم اما تو دوران اوج ریال مادرید هوادار سبک فوتبالش بودم.درجه اول,زیبایی فوتباله حالا هر تیمی که باشه


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!