به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

"اتحاد باشگاه قوی است!"مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ پنج‌شنبه، ۹ فروردین ۱۳۸۶ (۱۱:۰۱) (۱,۱۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


خوان لاپورتا از نحوه گسترش پیام بارسلونا 'Més que un club' (فراتر از یک باشگاه) در جهان راضی است, او این پیام را در شش ماه اول قراردادش با یونیسف بازتاب داد.

در دومین بخش مصاحبه بزرگ با مشاهده لینک, رئیس بارسلونا جنبه‌های اجتماعی باشگاه كه بنا بر اعتقاد او "مرجعی از اتحاد در جهان" است، را تحلیل كرد.


شش ماه پیش شما به سازمان ملل متحد رفتید و قراردادی با یونیسف امضا كردید, هم اكنون وضعیت را چگونه می‌بینید؟

خیلی مثبت. این یك ایده بزرگ بود. این احتمالا یكی از مهمترین كارهایی بود كه از زمان در دست گرفتن باشگاه انجام داده‌ایم. این طرح هم چنین محدوده بزرگی دارد كه روز به روز نیاز به اكتشاف بیشتر دارد. قرارداد با یونیسف ما را مرجع اتحاد در جهان كرد. این قرارداد, من این را با خلوص نیت می‌گویم, برای تصویر بازتابی باشگاه بسیار مهم است. این خیلی مهم است كه ما به ایده بزرگ‌تر بودن از یك باشگاه وفاداریم و می‌توانیم مردم, به خصوص كودكان, را یاری كنیم. وضعیت اتحاد در این مجموعه قوی است و من اعتقاد دارم این پیام خیلی عمیق است.

سوئیس اولین جایی است كه تحت تاثیر پروژه اتحاد قرار گرفته است. هواداران باشگاه گاهی اوقات از اینكه چگونه این پروژه‌ها برنامه ریزی و كنترل شده‌اند، تعجب می‌كنند.

در این پروژه‌ها ماموریتی همیشگی میان یونیسف و بارسا وجود دارد. این‌ها توسط مردمی كه با Fundaciò ارتباط دارند و توسط گردانندگان باشگاه كه كیفیت این برنامه‌ها را حساب می‌كنند و تصمیم‌ها را می‌گیرند، ساخته می‌شود, چراكه تمام پول برای موارد معینی به دست آمده است. اولین برنامه در سوئیس است كه پیشتر آغاز شده است. مردم Fundaciò del Barça در كنار كارشناسان یونیسف به آنجا رفته‌اند تا مصالعه كنند كه به چه چیزهایی در زمین نیاز است. من در ژوئن به آنجا خواهم رفت و بر این موارد بازدیدی خواهم داشت. توانایی كار در این میدان و دانستن آن كه اینكار برای تصویر بازتابی باشگاه و مردمی كه كمك خواهند دید، خیلی مهم است، برای من به عنوان رئیس باشگاه یك افتخار است. من اعتقاد دارم كه به طور كلی این امر برای فوتبال مهم است, چراكه فوتبال می‌تواند ابزاری قوی و مفید برای پیشرفت اجتماع‌های فقیر باشد. بارسا با استفاده از قراردادش با یونیسف به این امر كمك خواهد كرد.


هفته گذشته, بارسا در تحقیقی مدنی برای فراهم كردن فرودگاهی برای بارسلونا كه مطابق با نیازها و بلند همتی كشور باشد، شركت كرد. آیا شما می‌توانید به ما اطمینان دهید كه شغل بارسا بازی و بردن است؟

در میدان ورزشی بارسا باید بازی كند، برای بردن و بهترین بودن تلاش كند. اما ما نباید فراموش كنیم كه ما یك موسسه با بازتاب اجتماعی خوب هستیم كه ما را وادار به انجام كارهای دیگر نیز می‌كند. بنابراین ما باید بازی كنیم و منظورم این است كه باید در فعالیت‌هایی كه به پیشرفت كشور منتهی می‌شوند، شركت كنیم. در این مورد, پایانه جهانی خوب برای فرودگاه El Prat می‌تواند نقش مهمی برای اقتصاد كشور به خصوص كاتالان‌ها بازی كند. سفر تجربه‌ای فرهنگی است و ما تنها از راه سفر می‌توانیم تمامی پتانسیلمان را براورده كنیم. این یكی از كارهایی است كه برای مردم كاتالان و به خصوص كاتالان‌های فردا یعنی كودكانمان خیلی مهم است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!"
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۳۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!"
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۴۵)
 
kingamir
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!"
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!"
viva barcaaaaaaa...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!"
viva barcaaaaaaa...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!"
viva barcaaaaaaa...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۰)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!"
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۵۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!&...



پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۰۹)
 
inronaldinho
پاسخ به: "اتحاد باشگاه قوی است!"
تا وقتی که لاپورتا مدیر هست اتحاد باشگاه قوی است


پنج‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!