شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۰۴) (۷,۹۵۷ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
فقط میشه امیدوار بود بچه ها تو بازی برگشت معجزه کنن فقط همین
سهشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۱۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خیلی بد بازی کردیم.حتی یه موقعیت هم خلق نکردیم.نظم دفاعیمون هم کا فاجعه بار بود.داور هم که...! امیدوارم تو بازی برگشت بشه جبرانش کرد. یکشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۵۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بازیکنا دیگه اون پاسکاری سریع رو نمی کنن تیم که کلا بدون برنامه بازی می کنه بازیکنا هم دیگه مثل قبل نیستن مربی هم که ..... مدیریت هم صفر بابا یه نگاهی به ما بندازین یکشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۳۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعاناباورانه بود وحالا دیگه حذف شده هستیم خداحافظ اروپا
یکشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۱ (۱:۲۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من اطمینان دارم که جبران میکنیم میلان رو 1 - 4 میبریم با هم پشت ما کوهه شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۳۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقا" برای بعضی دوستان متاسفم که خیلی زود نا امید شدن فوتبال برای همین چیزاش هست که خیلی جذاب تر از ورزشهای دیگست سال 99 بود فکر کنم که دچار همچنین موقعیتی مقابل چلسی شدیم و 3 بر 1 باختیم ولی نا امید نشدیم یادم هست که پپ به عنوان کاپیتان بارسا قبل بازی برگشت اعلام کرد با این هواداران در نیوکمپ شب بیاد ماندنی خواهیم داشت که همین طور هم شد بازی تو 90 دقیقه 3بر 1 شدیم وبازی تو وقت اضافه دنبال شد و با اینکه اول وقتای اضافه ریوالدو پنالتی از دست داد ولی در اخر بارسلون بود که با پیروزی 5 بر 1 از زمین خارج شدن پس نا امید نباشید ما بارسا هستیم می تونیم غیر ممکن را ممکن کنیم پس امید داشته باشید که نیوکمپ بار دیگه خاطره به یادماندنی به جا میزاره شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۵۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
همه بد بودن ولی دلیل نمیشه که خودمون از الان حذف شده ببینیم ایشالا جیران میکنن شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۵۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دفاع به سبک چلسی اه اه ! الکسیس و پدرو هم که شاهکار کردن چرا اینا رو به ویا ترجیح میدن؟ داورم که واقعا عالی بود !
جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۲۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بچه ها امید داشته باشین.... دقیقا 9 سال پیش یعنی در فصل 2004 و در مرحله یک چهارم نهایی میلان تو بازی رفت در سن سیرو لاکرونیا رو 4 -1برد.اما تو بازی برگشت 4-0 باخت و لاکرونیا به مرحله نیمه نهایی رسید.... من هنوز امید دارم.... جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۴۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باید کمتر پاس در عرض بدیم وبه یه مهاجم بلند قد هم نیاز داریم.
جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۲۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اگه بچه ها تمرکزشون رو از دست ندن...بردن میلان کاری نداره... من که خیلی امیدوارم. جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۴۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
گاهی نمی خواهی و می شود,گاهی میخواهی و نمی شود; گاهی نمی شود که نمی شود.منطق یا امید؟! کدامیک در بازی برگشت با بارسا یار است؟؟؟ دیشب در سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بارسا در بازی برگشت مقابل میلان در سن سیرو دو بر صفر باخت.باختی که کمتر کسی پیدا می شود که بارسای افسانه ایی را لایق باخت در دیشب نداند. البته داور هم به عنوان یار دوازدهم توانست نقش خوبی را ایفا کند. گاهی سخن از ضد فوتبال به میان میاید. به نظرم هم بله و هم خیر… خوب این هم یک نوع تاکتیک است, تاکتیک دفاعی اما این موضوع به تیم روبرو ربط دارد که می خواهد چگونه بازی کند البته آن هم نسبت به شرایطش. شرایط بارسا به گونه ایی بود که نیازی به گل نداشت, ولی چرا درست میدان داری نکرد… چرا ما نباید درس بگیریم و بفهمیم که دفاع خوب هم بد نیست. حال منطق می گوید که میلانی که نیاز به گل نداشت در زمینش دفاع می کرد, آیا آنها با دو گلی که از بارسا پیش هستند چه سیستمی را به نمایش می گذارند؟ بله سوپر دفاعی یا همان دفاع چند لایه ایتالیایی که نظر شخصی من این است که دفاع کردن نیز آن هم به نحو احسن یک هنر است. درست است بارسایی ها این سیستم را به نوعی ناپسند می دانند چون ما بهترین و کم نظیر ترین تیم جهانیم ولی این هنر ما را دو چندان می کند; شکاف خط دفاع… پس از اینجا است که به امید می رسیم… بله امید, درباره تیمی به نام بارســـــــــا سخن می گوییم. زمانی که متعصب ترین طرفدار بارسا می گویید که ای وای حذف شدیم!!! در اعماق قلبش صدایی را می شنود؟! ما بارساییم و هیچ چیز غیر ممکن نیست. البته هر بازی نیازمند ابزار خاص خود است. به نظر شما بهترین ابزار چیست؟ زمانی که نیازمند آنیم که توپ را از دژی رد کنیم ناخود آگاه به یاد ژاوی می افتیم. خوب پس از آن نیازمند چه هستیم؟ بله یک تمام کننده که امیدوارم ویا باشد. تجربه و انگیزه او فوق العاده است.شاید این سوال هم برای شما پیش بیایید, که مسی پس چه؟! فراموش نکنید آن چیزی که یک معما را سخت می کند نکته انحرافی آن است. ما می توانیم به راحتی با مسی آن ها را سرگرم کنیم.البته اکتفا به یک پلن در یک فوتبال مدرن حماقت است. مهم ترین تاکتیک مان را فراموش نکنید. آن هم تیکی تاکا… ولی آیا در بازی برگشت به کار می آید؟ به نظرم خیر. به دلیل آنکه در تیکی تاکا دو اتفاق مهم می افتد, یک خسته شدن بازیکنان حریف چه از نظر عصبی و چه از نظر قدرتی و دو آن هم بهم ریختن دفاع حریف که اصلی ترین هدف بارسا دفاع وسط ها است. اگر دقت کرده باشید یک و دو ها و پاس کاری ها روی هجده قدم حریف به این دلیل است. ولی چرا نه؟! به یک نمونه دفاع ایتالیایی در مواقعی که به گلی نیاز نیست می پردازیم. این سیستمی است که تفاوت چندانی با ترکیب میلان در بازی برگشت ندارد.حال چرا تیکی تاکا فایده ایی ندارد. یک: قطعا در پشت یک سوم میلان زمانی که بارسا پاس کاری یا تیکی تاکا انجام می دهد هیچ یک از پنج مدافع میلان خود را خسته نمی کند. این فاض دفاع وظیفه بازیکنان ۶,۷,۸,۹ است.البته بازیکنان ۶ و ۷ به دنبال اشتباه هستند تا توپ را به بازیکنان ۸ و ۹ برسانند. وظیفه این دو اتلاف وقت,ترتیب ضد حمله یا به اصطلاحی آرام کردن بازی و خسته کردن تیم بارسا را بر عهده دارند. البته شماره ۱۰ نیز معمولا یک بازیکن با خصوصیت حفظ توپ بالا است تا توپ را به یک جناح ببرد تا یار های ۸ و ۹ خود را برسانند.البته در برخی موارد شماره ۶ یا ۷ نیز به آنها می پیوندد.البته شوت نیز یکی از کارهای شماره ۱۰ است آن هم در مواقع صفر و صرفا لو ندادن توپ است. در این سیستم دو دفاع راست یا چپ به همراه یک سویپر یا جمع کننده (بکش زیرش!!) وجود دارد. در این سیستم همیشه دو دفاع وسط وجود دارد یا بهتر بگویم زمانی که یکی از دفاع وسط ها نقش سویپر را بازی می کند دفاع های وسط کمی بسته تر به سمت توپ می شوند. فلش ها کمک یارها و حرکت آنها در سیستم دفاعی است. خوب بهتر بگوییم. اینگونه بهتر است… یک دژ با دیوار های قدرتمند را در نظر بگیرید. آنها تا وقتی که نیاز نباشد از جایشان تکان نخواهند خورد چون دژ یا دیواری مستحکم دارند پس چه کنیم تا آنها را به حرکت در آوریم. یک تاکتیک معروف تاکتیک رئالی است.به تیم حریف بها می دهند و می گذارند حریف در زمینشان خود نمایی کند, سپس در یک لحظه توپ ربایی و ضد حمله!! البته با این نتیجه سن سیرو این تاکتیک هم فایده ایی ندارد. گزینه دوم و خوب سانتر از جناحین است. البته در اینجا هم شانس داریم. شاید سر زن نداشته باشیم ولی توپ برگشتی حاصل از سانت خود یک موقعیت گل است.چرا که دفاع حریف قطعا کمی ضعیف و بهم ریخته شده است.دومین رکن پاس های ظریف و عمقی است. چرا که اینگونه پاس ها آنهم با کلاس پاس ژاوی و اینیستا یک تهدید بزرگ برای تیم حریف است. البته این گزینه زمانی پاسخگوست که ژاوی با یارگیری من تو من روبرو نشود, ولی این هم یکی از گزینه هاست. اصلی ترین گزینه برای بارسا خطا گیری باید باشد.یکی از ضعف های دفاع متراکم دادن خطا است. با استادان ضربه ایستگاهی در بارسا می توانیم این گزینه را جدی بگیریم.البته اگر این خطا همراه با کارت باشد می تواند کار را برایمان کمی راحت تر کند. البته اکثر مربیان راه اصلی آنتی این تاکتیک را شوت می دانند. ولی گاها بارسا با حرکاتشان نشان داده اند که با این موضوع مخالفن, چون نمی خواهند توپ را بیهوده هدر دهند.برای این تاکتیک ماسچرانو گزینه خوبی است, شوت های او در لیورپول را هیچ وقت فراموش نمی کنم!!! خوب به تاریخ که نگاهی گذرا می اندازیم کمی نا امید می شویم اما با وجود مردانی با غیرت هیچ کاری غیر ممکن نیست. مطمئنا اگر بارسا بتواند گلی زود هنگام به ثمر برساند می تواند این دیوار را بهم ریخته کند. پس هنوز تا شکست بارسا یک نیوکمپ فاصله است.منطق حرف از حذف شدن بارسا می زند اما امیدوارم در نبرد بین منطق و امید, این امید باشد که پیروز می شود. جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۴۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ایشالا اگه با برنامه باشیم تو هر نیمه یه گل میزنیم و بازی رو به وقت اضافه میکشونیم توی این 30 دقیقه هم 1 گل میزنیم و بازی رو میبریم البته فقط یه چیزو باید رعایت کنیم اونم اینه که بی مهابا حمله نکنیم و منطقی بازی کنیم اجازه بدیم میلانی ها به طمع زدن یک گل بیان جلو و فضا برای ما باز بشه اونوقت میتونیم گل بزنیم به نظرم اگه اینطوری بازی کنیم 100% میبریم بچه شک نکنید عشق است بارسا
جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۰۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خیلی حیف شد که لیگ قهرمانان رو از دست دادیم! امیدوارم تو جام حذفی بتونیم قهرمان بشیم/ هرکی بگه جبران میکنیم خیلی بی منطقه خودتون میدونید به میلان نمیشه سه تا گل زد! اگر گل بخوریم که خواهیم خورد باید 4تا گل بزنیم پس کی الکی امیدوارنشه! باید منطقی بود!لیگ قهرمانان رو به راحتی از دست دادیم! جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۲۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بارسا پره از نابغه، نابغه هایی که رئال رو با 5-0 و 6-2 به گریه انداختن، نابغه هایی که منچستر رو تو 2 تا فینال به زانو در آوردن، نابغه هایی که بخاطرشون الان با 12 امتیاز صدر رو داریم، نابغه هایی که تو چند تا بازی این فصل مثلا سویا بازی باخته رو به برد تبدیل کردن، نابغه هایی که تو یه سال 6 جام گرفتن، .... همین نابغه ها، 22 اسفند، زمین کمپ نو، جلو 100000 هوادار، با ویا، مسی قبراق تر، داور بینا تر، زمین بهتر و تاکتیک بهتری که اتخاذ میکنن 100% میان و میلانی ها رو به گریه میندازن این خط اینم نشون .... Don't forget something, WE ARE BARCA !! جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۴۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
سلام به بارسایی های ! خب نمیخوام از بازی دیشب بگم. چون تکرار مکررات میشه. بد بازی کردیم و خوب دفاع کردن و بردن و باختیم به همین سادگی ولی چیزی که میخوام بگم جواب حرفا و نظرات یه سری از دوستان که تو ناراحتیشون انصافشون حل کردن!! روی حرف با اون دوستانیه که حرف از تغییر سبک میزنند و حتی از تیکی تاکا ابراز انزجار میکنند!! دوستنی که میگن بارسا همیشه جلوی این سبک به اصطلاح اتویوسی مشکل داره و ... بارسا چطور الان 16 امتیاز از رئال جلو؟!!! رئال لالیگا بیخیال شده و نمیخواد؟!!! آیا فقط چلسی و تیمای شهر میلان این سبک جلوی بارسا بازی کردند و مثلا تیمای لالیگا نخواستن از این سبک استفاده کنند؟!!!! نه دوستان من اینجوری نیست که هر تیمی با این سبک بتونه بارسا ببره والا بارسا الان برای سقوط نکردن تلاش میکرد!!! بیشتر تیما جلوی بارسا همین سبک دفاعی پیش میگیرند ولی ما فقط همونایی که بارسا باخته رو یادمونه ... مسلما با توجه به سبک بارسا فقط همین سبک توانایی شکست بارسا داره ولی نه اینکه همیشه این سبک بارسا متوقف کرده باشه که اتفاقا برعکس. بارسا خسته کننده شده؟!!! واقعا چقد حافظه هامون ضعیف... بارسا فقط دارید تو بازی دیشب میبینید .... مگه همین چند هفته پیش بازی با رئال فوق العاده بازی نکردیم و کلی موقعیت ایجاد نکردیم؟!! اون هم جلوی تیمی که کافیه یه بار دیگه بازیشو با منچستر ببینید تا به قدرتش و فاصله ای که با سایر تیما( به جز بارسا )داره پی ببرید. بازی با مالاگا تو حذفی ، بازی هامون تو لالیگا و.... ولی بعضی وقتها نمیشه که نمیشه... نیمدونم چرا ولی واقعا بعضی بازیها استثنا میشن. این نه فقط واسه بارسا که واسه همه تیما هست. همین رئال که بضیا حرفشو میزنند بازیش با گرنادا رو یادتون رفته که یک موقعیت هم ایجاد نکردن؟ بازی دیشب هم از این دست بازیای خاص بود. البته یه چیزی که به ذهنم میرسه زمین بازی. بارسا تو بعضی زمینا مشکل داره . مثل همین سن سیرو یا مستایا این زمینا نمیدونم چه ویژگی دارند که بارسا هیچ وقت توشون خوب بازی نمیکنه ولی نیوکمپ.... جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۰۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بارسا باید وقتی تیکی تاکا جواب نمیده تکنیکشو عوض کنه. به هر حال به امید بازی برگشت جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۴۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
Barca Removed
جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۴۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
مابهتر بازي كرديم ولي اونا بردن باورنكردني بود
جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۳۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
عزیزم این ضد فوتبال نیست این نوع بازی کردن هم یک نوع تاکتیک هست. نقل قول این تاکتیک نیست بدترین وزشت ترین چهره از فوتباله که بازی رو برای تماشاگران بی هیجان میکنه. من واقعا برای همچین تیم هایی متلسفم تیمی که با10 نفر دفاع کنه بازی نمیکنه.ریسک نمیکنه و واقعا بیشتر افراد علاقه به دیدن چنین بازی ندارند جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۰۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دیشب بد بازی کردیم .مثل همیشه نبودیم.درسته باختیم ولی ناراحتی من بیشتر بخاطر نمایش ضعیفمون بود. وبخاطراین موضوع وباخت تیم خیلی آشفته هستم
جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۲:۵۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دوستان انقدر به بازکن های خودی بدوبیرا نگید چرا کسی توجه نمیکه که چلسی پارسال مربی ایتالیایی داشت ، اینتر هم که یه تیم ایتالیاییه ، میلان هم یه تیم ایتالیایی بود. کلا این ذات فوتبال بی هیجان ایتالیاست که با دفاع نتیجه بگیرن. دیشب کمکه کمک مربی اصلی ما رو نیمکت بود ، توقع موجزه نداشته باشین ازش. داور هم بد کار کرد. اما به بازی برگشت امیدوار باشین جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱:۴۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اول بگم من بارسایی نیستم و میلانی ام. میخوام بگم چرا بارسا دیشب به تیم درجه 3 میلان باخت. چون بارسا یاد نگرفته تو خونه ی حریف باید یکم با برنامه بازی کنه.چرا دیشب انقدرحمله میکرد؟؟مگه تساوی توخونه ی حریف بد؟حالا که 2-0 باخت بهترشد؟؟.همش میخواد 90 دقیقه روی دروازه حریف حمله کنه.اونم تیمی که نوع بازیش رو همتون میشناسید وقبلا جلوی همچین تیمهایی اوت شدید(چلسی واینتر).میلان فقط90 دقیقه دفاع بی نقص کردوبا ضدحمله و1ضربه شروع مجددی که حالا هند بود بهترین تیم تاریخ رو برد.یادتون باشه اینتر و چلسی هم در اون سالهایی که قهرمان شدند بازیکن درست و حسابی نداشتند.چلسی سال پیش یه دروگبا داشت و اینترهم یه دیگو میلیتو ولی میلان همون یه بازیکن روهم نداره:).(هنوزمن درشوک هستم که چلسی چجوری سال پیش قهرمان شد!!!)توی لیگ انگلیس داشت میرفت دسته 2 :) بارسا باید توی نیوکمپ 90 دقیقه حمله کنه چون میلان عمرا به قصد گل زدن جلو نمیاد.چون دیشب گلهاشوزد.البته این ایتالیایی ها خیلی زرنگ هستند شاید بازی برگشت بیان جلو گل بزنن:) تنها راه بردن دفاع اتوبوسی اینه که یکم بکشونیشون جلو یا یک کم توپ رو بدی دستشون همین.ولی بارسا عمرا این کارو قبول نداره و فقط میخواد درصد مالکیت توپ همیشه 70-30 باشه. جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱:۳۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دوستان امیدوارم اعصاب خوردی ها و احساساتی شدن هامون تموم شده باشه.هرچند خیلی سخته ولی کم کم باید خودمون رو مجبور به پذیرش کنیم.و البته پذیرش "احتمال زیاد حذف شدن" هرچند همیشه تنها نتیجه روی تابلوی نتیجه معیار هست و همه از تیم برنده حرف میزنن و تیم بازنده رو به انتقاد و چالش میکشن(درخت افتاده رو تبر میزنن)،اما من فکر میکنم در بازی دیشب از جهات زیادی هم بارسا برنده شد.درست مثل شب بازی با سلتیک.دیشب هم جو سن سیرو با همیشه فرق داشت.طرفدارای میلانی تیم آث میلان شاید برای اولین بار بیشتر از خود میلان به خاطر حضور بارسا هیجان داشتن.بعد از هر گل میلان ورزشگاه تا حد انفجار می رفت.چون "بارسا" گل خورده بود.وگرنه خیلی وقتای دیگه توی همین ورزشگاه میلان گل میزنه و هرگز چنین سر و صدایی در ورزشگاه ایجاد نمیشه. بارسا با بازی همیشگی خودش یه جورایی خود کشی کرد ولی بازم پا روی تفکر و فلسفه خودش نگذاشت.همونطور تا آخر ادامه داد و حتی "مرگ" رو به زندگی همراه با تغییر هویت ترجیح داد.شاید خیلی زیادی حماسی و احمقانه باشه و اصولا "عدم تغییر تاکتیک" که دیشب از سوی بارسا دیدیم در فوتبال کار احمقانه و خنده داری باشه...ولی خودمونیم واقعا قشنگه!دقیقا مثل زانو نزدن و ایستاده مردن می مونه. دیشب جو سن سیرو شبیه سلتیک پارک شده بود.شبی که سهامدار باشگاه سلتیک به خاطر برد بارسا از فرط خوشحالی زد زیرگریه.خداوکیلی کدوم جام یا نتیجه ای میتونه همچین ارزش معنوی ای برای "بازنده نتیجه" داشته باشه؟؟ جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱:۱۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من واقعا تعجب میکنم چرا خیلی از شما با یه باخت اینطوری ب تیم حمله میکنید بلاخره ما ب میلان باختیم ب آفتابه سازی ک نباختیم! خیلی از شما هوادار وافعی بارسا نیستین ک تحت هر شرایطی پای تیم وایسید بیاین و از بارسا حمایت کنین برد و باخت جزیی از فوتباله ما قهرمان میشیم ایشالله شک نکنید۰۰ جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱:۱۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
یه بار دیگه ضد فوتبال به بارسا غلبه کرد!
نقل قول عزیزم این ضد فوتبال نیست این نوع بازی کردن هم یک نوع تاکتیک هستجمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۱:۰۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بچه ها شما یادتون نمیاد؟؟؟!! که میلان 8 سال پیش دیپورتیو لاکرونیا رو 4-1 تو سنسیرو شکست داد بعد بازی برگشت دیپور 4-0 میلان رو برد؟؟؟ نا امید نباشید انرژی مثبت بدید هر کار نشدنی رو بارسا شدنی میکنه بهتون قول میدم بارسا صعود میکنه تا خستگی از تن همه بیرون بره ما قهرمانیم جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۵۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ایول داداش فکر کنم رئالی ها از جایی دیگه میسوزن که این حرفا رو میزنن مسی محصول باسلوناس و بهترینه شکی نیس
جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۴۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
90 دقیقه دیگر هست و باید صبر کرد خیلی ها نا امیدن که واقعا بارسا رو نشناختن اما فراموش نکنید ما بارساییم و در بازی برگشت فوتبال متفاوتی رو میبینیم مطمئن باشید. اولین میلان بدون اشتباه در این فصل دیدم ، درسته اتوبوسی دفاع کردن اما ما هم در اینجور مواقع موقعیت داشتیم اما در این بازی فضاها رو بستن در ضمن ما هم خوب نبودیم ایشاا... بازی برگشت رو میبریم جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۴۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
همه ما بارسلونا رو دوست داریم که میگیم باید سبک رو عوض کنه شوت از راه دور اصلا تو بارسلونا جایی نداره درسته بحث هورمون رشد رو یه مقدار تند رفتم حالا تو هر چه قدر دوست داری به طرفدارا فحش بده! جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۳۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نخیر اقای ((Andres-Iniesta))موضوع زمان عضویت نیست این حرف شما ((بعضی ها افتخارات مسی رو به هورمون رشد ربط میدهند یعنی اگه مسی اون آمپول رو نمیزند یه چیزی میشد مثل سباستین جووینکو , اما همه ما این ادعا رو رد میکنیم چون چیزهای زیادی در فوتبال نقش دارند.))حرف یه رئالیه چرا دقیقا بعد از باخت بارسا اومدی نظر دادی در ضمن این حرف هم از روی حسودی به مسی و بارسا زده میشه لطف کن برو به سایت خودتون یا از این اراجیف اینجا نگو جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۲۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
با احترام به نظر دوستاني كه مي گن سبك بارسا خسته كننده هست عرض مي كنم كه برن كشكشونو بسابن ، من وشما در حدي نيستيم كه بخوايم در مورد سبك بارسا بحث كنيم ، با اين سبك بارسا ١٤ جام كه با لاليگاي امسال ميشه ١٥ تا واسپانيا ٢قهرماني اروپا ويك قهرماني جهان اورد كه روي هم ميشه ١٨ جام پس لطفاً اول فكر كنيد بعد ژست كارشناسي به خودتون بگيريد. اگه بارساصعود كنه همين شما منتقداي سبك مياين بَه بَه چَه چَه ميكنيد بارسا سبكش خاصه ، تيمه ما بهترينه و......، اما اگه صعود نكنه باز ميان به سبك ايراد مي گيرن ومي گن دوره ي بارسا تموم شده و كلي حرف ناسزا به مربي و تيم وسبك مي دن. نمي خوام به كسي بي احترامي كنم اما كسايي كه تو روزاي اوج بارسا طرفدار بارسا شدن بدونن اين تيم هميشه نمي بره و بالاخره يك زمان خواهد رسيد كه بارسا اصلاً تو يك سال ممكنه اصلاً يك جام هم نياره و بايد ببينيم شما به اين سايت سر مي زنيد يا به سايت هاي طرفداري تيم هاي ديگه اي كه تو اوج هستن!!!!!!!!!!!! جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۱۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
موضوع سابقه عضویت شما نیست بلاخره مربیای بارسا بیشتر از ماها از فوتبال میدونن و با نمایش بد دیشب تیم 100 درصد یه فکری میکنن جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۰۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
یعنی چی!؟ بالاخره باید از یک جا شروع کرد اگه یک ماه پیش عضو بودم الان مشکل حل بود! خود انتقادی رمز موفقیت است رئال هم تیم خوبی است اما قوی تر از بارسلونا نیست جمعه، ۴ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۰۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
منم با 8iniesta موافقم اصلا از نظر اون خوشم نیومد پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۵۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
(( Andres-Iniesta :تیکی تاکا دیگه جواب نمیده هر چه سریعتر باید تاکتیک جدیدی رو کنیم در فوتبال اگه سانتر نباشه , اگه شوت از راه دور نباشه اون دیگه فوتبال نیست وقتی نتونی یک موقعیت ایجاد کنی دیگه 600 تا پاس هم به درد نمیخوره بعضی ها افتخارات مسی رو به هورمون رشد ربط میدهند یعنی اگه مسی اون آمپول رو نمیزند یه چیزی میشد مثل سباستین جووینکو , اما همه ما این ادعا رو رد میکنیم چون چیزهای زیادی در فوتبال نقش دارند.)) اقایی که تازه اولین روز عضویتته مشخصه که رئالی هستی ودر ضمن یک فلسفه که بیش از بیست سال طول کشیده رو با یک بازی نباید نقضش کرد لطف کن به فکر تیم خودت باش بارسا از پس مشکلاتش برمیاد پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۵۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تیکی تاکا دیگه جواب نمیده هر چه سریعتر باید تاکتیک جدیدی رو کنیم در فوتبال اگه سانتر نباشه , اگه شوت از راه دور نباشه اون دیگه فوتبال نیست وقتی نتونی یک موقعیت ایجاد کنی دیگه 600 تا پاس هم به درد نمیخوره بعضی ها افتخارات مسی رو به هورمون رشد ربط میدهند یعنی اگه مسی اون آمپول رو نمیزند یه چیزی میشد مثل سباستین جووینکو , اما همه ما این ادعا رو رد میکنیم چون چیزهای زیادی در فوتبال نقش دارند. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۴۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باید گفت تیم دفاع ضعیفی داره و میلانی ها ازین فرصت نهایت استفادرو بردن. اما چیزی که باید در مورد باخت بارسا در برابر چلسی و اینتر گفت اینه که اونا تیم های بسیار با تجربه ای در اون مقطع بودن و دارای سر مربیهای بسیار باتجربه تر از بازیکناشون، میلانی که ما پیش رو داریم میانگین سنی حدود 23 داره، آلگری هم نسبت به گاس هیدینگ و مورینیو تقریبا حرفی برای گفتن نداره.پس با این وجود کافیه پاشونو بذارن تو ورزشگاه غولی مثل نوکمپ،کارشون تمومه! خیالتون راحت ما پیروزیم. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۴۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعا جالبه! تا وقتی بارسا میبره همه از تیم تعریف میکنن ولی کافیه مساوی کنه یا ببازه دیگه تمومه آقا! تا دیروز واسه روسل و سبک تیم پپسی باز میکردن الآن که جلوی یه تیم کثیف با اون ضد فوتبالشون باختیم کلا همه چی تو تیم مشکل داره. وقتی به اینتر و چلسی باختیم 200 تا مقاله نوشتن که این ضد فوتبال بود فوتبال مرد و اینا تیم نبودن. حالا همون دفاع اتوبوسی شده بازی با برنامه برای هر دقیقه! بعد یه سری میگن ما طرفدار بارساییم. در حالی که بعضیا طرفدار بردنن! امروز بارسا فردا بایرن یه روز رئال فرقی نمیکنه! چقدر خوب که بارسا همه بازیارو ببازه همه تکلیفشونو بدونن. در مورد پدرو و الکسیسم بازیکنی که تو چند بازی موثر نباشه میشینه رو نیمکت تا حالش جا بیاد نه که همیشه تو ترکیب اصلی باشه حتی وقتی گند میزنه. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۴۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
الکی امیدوارنکنین همو 80%حذفیم اما خب اگه برگشت سرمربی باشه بالا سرمون ومسی ازادتر وجلوتر حرکت کنه باتیمی که دیشب دیدم میتونیم راحت ببریمشون دیشب کلا بازی ازاولش شل و افتضاح بود ابرومون رفت بااینن پاسکاریای بیهوده معلوم بودتهش چی میشه بچه ها میخاستن ببازن وگنه دقیقه90 دیگه اینقد شل وبی حوصله از بارسا بعیده غصه نخورین بچه ها مسی بد نبود بلکه مث همیشه سخت محاصره شده بود مث ارژانتینیا نباشین که انتظار دارن همه کارا رو مسی بکنه فوتبال یه بازی گروهیه وقتی کسی نباشه که بهت کمک کنه زمین به اون بزرگی100 تا مسی هم باشن نمیتونن کاری کننن البته که مسی یه مدت عجیب بهم ریخنته وعصبیه دلیلش؟؟؟؟؟؟؟ بیشتر از همه اینیستا وژاوی واقعا بد بودن وبعدش فابرگاس اما بهترین بازیکن این بازی ضعیف میشه گفت پویول بود که فداکارانه بازی کرد امیدوارم صعودکنیم تا همه بفهمن ما فرااااااتر از یه باشگاه که نه فرااااتر از100تاباشگاهیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۲۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خب ببینید درسته پیکه مدافع هستش ولی تو خیلی از بازیها ب عنوان مهاجم ظاهر میشه و کارشو خوب انجام میده این نظر شما هم درسته ک ما مهاجم سرزن و قد بلند نداریم مسئولای بارسا بایدیه فکری راجع ب این مسئله بکنن من فکر میکنم تو بازی دیشب بارسا بازیه شناوری رو ک همیشه داره ارائه نداد و بازم با اون دفاع 11 نفره میلان اصرار داشتن ک با پاس های کوتاه و تو در بتونن گل بزنن ک نمیشد ب نظر من اگه ب قول شما سر زن داشته باشن با سانتر ازجناحین میتونستن ب گل برسن اما تو بازی برگشت مطمئنم ک ما میبریم چون ما بارسلوناییم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۲۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دوستان عزیز منطقی باشیم بد بودیم باختیم حقمون بود ولی ناامید نباشید ما با امید زنده هستیم من امید دارم تو کامپ نو جبران میکنیم هرچند سخته ....بارسا دیشب شبش نبود به امید صعود
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تو این بازی که حریف حمله نداره وفقط دفاع میکنه بهتری راه برای گل زدن سانتر از جناحین هست این یه بازیه خاصه ما هم مهاجم سر زن قد بلند نداریم تازه اگه نتونیم گل بزنیم باخت با اختلاف هیچ فرقی واسمون نداره اگه بشه از پیکه به عنوان سر زن نوک استفاده کرد خیلی عالی میشه ولی اگه بخوایم به سبک دیشب بازی کنیم یک هفته هم بازی کنیم نمیتونیم گل بزنیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۱۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ترکیبی ک گفتید بد نیست خوبه ولی آخه نمیشه ک از پیکه صرفا ب عنوان یه مهاجم استفاده کرد پیکه یکی از بهترین مدافع هاست پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۰۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
یه چیز منو واقعا متعجب کرده اونم اینه که چرا تیم به این بزرگی هیچ پلان یا برنامه وتاکتیک دومی نداره ما قبل از گل و بعد از گل اول و بعد از گل دوم یه تاکتیک بیشر نداشتیم ودر واقع هیچ تغییری در نوع بازی ما به وجود نیومد به نظر من ما این بازیو به مربیمون باختیم ولی با یه تاکتیک خوب قابل جبرانه تو بازی برگشت اگه یه مهاجم سر زن که قدش بلند تر از مدافعان باشه جای پدرو بذاریم واز جناحین سانتر کنیم مطمعنم با اشتباه حریف تو محوطه گلهای زیادی میزنیم ولی مشکل از نبود یه سر زن تو تیمه تو این دو هفته میشه با تمرین پیکه رو جای پدرو گذاشت و با سه مهاجم و سه مدافع بازی کرد البته این نظر منه دوستان لطفا نظرشونو راجع به این ترکیب بگن دفاع : دنی ، پویول ، البا هافبک : بوسکتس ، ژاوی ، اینیستا ، فابرگاس مهاجم : مسی ، پیکه ، ویا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۵۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حالا با یک شکست برین طرفدار میلان شید. بیخیال بابا بازی برگشت تونیوکمپِ.بارسارئالو5-0زده میلان که سهله ولی جدااز تعصب شانس بارسا ورئال هردو50-50ست پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۴۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
کلا تیم به یه خونه تکونی اساسی نیاز داره! میانگین قدی پایین تیم تو چنین بازی هایی خودش رو نشون میده که نمیتونن از قابلیت سانتر استفاده کنن. سبک بازی تیم هم که دیگه واسه خود طرفدارها کسل کننده شده. امیدوارم فصل بعد یه مربی با یه تز جدید واسه تیم اورده بشه و این تعصب بی جا به پاس کوتاه فراموش بشه. به یاد اون گل ژولی تو سن سیرو که با دو ضرب از وسط زمین به ثبت رسید. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۴۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باهاتون موافقم شدید
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۳۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خیلی هم سبکشون خوبه دلتونم بخواد پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۳۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
این چه حرفیه بعضی ها میزنن؟؟؟؟ چجوری ممکنه با یکی 2 تا نتیجه و بازی بد از سبکی که کل کارشناسا و بزرگای دنیا رو به وجد آورده و باعث شده همه از این تیم تحسین کنن بدتون بیاد؟؟؟ یادتون نره که تیکی تاکا عامل تفاوت بارسلونا با سایر تیم هاست. تنها ایراد تیم اینه که از اشتباهاتش درس نمیگیره. همین پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۳۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دیگه فکر این جامو باید از سر بیرون کرد اگه حذفی رو ببریم هنر کردیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۳۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
این چه سبکیه. هی توپ از این ور به اونور می فرستادن سال پیش باز با همین سبک موقعیت ایجاد می کردیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۳۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بارسا حذف میشه؛ تو بد ترین شرایط دو بازی با رئال داریم که از بحران خارج شده؛ با این سبک بازی عمرا بتونیم حتی سویا رو ببریم!! اینقدر پاس های بی فایده میدن تا خودشون قاطی کنن و توپ رو لو بدن،رو ضد حمله هم که خوب گل میخوریم!! مسی با این سبک بازی اصلن نمیتونه کاری بکنه،تنها راه بارسا عوض کردن سبک بازیه!!!! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۲۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
این شکست هیچ تلخی برای من نداشت چون ما حقمون باخت بود و ما باید عاقلانه فکر کنیم تلخی این باخت 1/10 تلخی باخت برابر چلسی نبود ولی به نظر من باید دیشب به جای ژاوی تیاگو بازی می کرد چون تازه داشت با تیم اخت میشد و ژاوی تازه از بند مصدومیت رها شده بود. به نظر من درست نیست بعضیا پس از هر شکست یا تساوی بر علیه تیم موضع بگیرن. در ضمن هنوز چیزی مشخص نیست میلان هیچ وقت از لحاظ دفاعی به پای چلسی سال گذشته نمیرسه و دیشب شب ما نبود ولی ایشالله برگشت براشون تلافی میکنیم و قرارم نیست که ما همه جام ها رو بگیریم. ولی از هر چی بگذریم هفته دیگه بازی حساسی برابر تیم مالدیو داریم. Viva Barca 0-5 پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ای کاش به جای پدرو از سانگ کنار بوسکتس استفاده میشد!!!4-2-2-1-1! امیدوارم حداقل در بازی برگشت از این ترکیب استفاده بشه تا گل نخوریم چون خوردن گل تو نیو کمپ مساوی با حذفه!!! از قدرت سر زنی و شوت زنی سانگ هم خیلی میشه استفاده کرد! به امید بازی برگشت بدون پدرو و به جاش حضور سانگ یا ویا در زمین! اگه قدر موقعیتهامونو تو نیو کمپ بدونیم و مثل بازی برگشت با چلسی مرتب عرض زمین رو متر نکنیم خیلی راحت میتونیم این میلانو حذف کنیم! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۱۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
وقعا ایستاده بمیریم بهتر از آن است که نشسته زندگی کنیم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۰۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بارسلونا حتی اگر هم حذف شود باز هم قهرمان خواهد بود یادمان نره که بارسلونا در حال حاظر بهترین تیم دنیاست پس برگشت رو هم تدبیری هست بارسونا بازی برگشت رو مقتدرانه خواهد برد اینو تجربه بارسلونا ثابت کرده
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۵۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خیلی بد بازی کردیم ، واقعا سرعت بازی بارسا پایین بود و نمیتونست ضد حمله رو تدارک ببینه به امید صعود در بازی برگشت پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۵۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دوستان گل بارسایی فراموش نکنید که 90 دقیقه دیگه تو نو کمپ مونده منم با دوستان موافقم بد بازی کردیم و فوتبال همینه نمیشه کاریش کرد یه روز خوبی یه روزم مثل دیشب بد پس فقط باید امیدوار بود به بازی برگشت .بعضی از دوستان درسته خیلی ناراحت هستن ولی نا امید نباشن. یکی از دوستان یه چیزی رو یادم اورد که میلان فصل قبل تو زمین خودش 4 تا زد با ارسنال بعد تو زمین ارسنال نیمه اول 3 تا خورد ارسنال میتونست حذفش کنه .ما بارسا هستیم و خواهیم بود و مطمئنم با کمک خدا و بخصوص تلاش بازیکنان با غیرتمون میتونیم میلان رو شکست بدیم درسته سخته ولی شدنیه. نبود تیتو خیلی تاثیر گذاشته رو تیم اگه او باشه ریسک میکنه ولی رورا نمی تونه . به نظرم اگه بارسا بازی با سویا و 2 بار با رئال مخصوصا تو جام حذفی رو ببره مطمئن باشید که روحیه تیم میره بالا و میتونه میلان رو شکست بده زنده باد بارسا زنده باد تمام هوادارن بارسا که تیمشون رو در شرایط سخت تنها نمیزارن زنده باد سلطان فوتبال جهان مسی افسانه ای پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۵۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
مهم تر از همه چیز بره من اینه که باختیم... "باخت" بره بارسا ی چیز تعریف نشدس، اما این روزا داره معنادار میشه!
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۳۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
asisan barcayi in ghadr hers nakhorid basi bargasht 3-0mibarim mirim final ,ino motmaenam
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۲۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بچه ها شک نکنین ک این فصل هر سه جام laliga و copa del ray و champions league مال ماست زنده باد بارسا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۱۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
گریه نکن عزیزم ما قهرمانیم شک نکن پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۱۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ایشالله اره خداییش بی معرفتن پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۰۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ایشا ا... بازی برگشت :') پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۰۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
جلوی تیمی که 11 نفره دفاع میکنه خوب بازی نکردیم. داورم تو گل اول واقعا دستش درد نکنه. هنوز تو کف تعویضم! فابرگاسو بیرون کشید الکسیسو آورد جاش! واقعا این دو تا یکین؟! حداقل فابی نفوذ میکرد یه کار مفید انجام میداد الکسیس توپو میداد به میلان! یه تیمم قرار نیست همیشه ببره هنوز بازی برگشت مونده ولی فاصلمون با حذف شدن کمه پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۰۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
از همون اول بی برنامه بودیم بر عکس میلان که برای دقایق بازی برنامه داشت متاسفانه بار گل زنی تیم همش رو مسیه و تیم حریف مسی رو مهار کنه تیم فلج میشه نبود دیوید خیلی ضربه زد حداقل می تونیم رو شوتاش حساب باز کنیم من مطمئنم صعود می کنیم ولی با این بازی ها قهرمان نخواهیم شد پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۰۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
وای دیدید به چه روزی افتادیم ... واسه ما "oley" میگفتن.!!!!! دیشب از دقیقه یک یاد بازی 3-1 با اینتر می افتادم آخرشم که بدتر از اون شد. باز خوبه خدا رحم کرد 4 تایی نشدیم. چی بشه میلان تو نیو کمپ گل بزنه. از2008-09 به این ور اینقدر بد بازی نکرده بودیم. فصل 2007-08 بازی برگشت کوپا دل ری با سویا مفتضحترین بازی بارسا بود که من دیدم من که به بارسا ایمان دارم جبرانش میکنیم. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۰۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعا شکست ناباورانه ای بود ولی با روندی که در این فصل داشتیم قابل پیش بینی بود. متاسفانه تیم اتکا خیلی زیادی به خلاقیت و گلزنی مسی داره. دو مهاجم کناری ما یعنی پدرو و سانچز در مجموع در لیگ قهرمانان یک گل تا حالا به ثمر رسوندند ( گل سانچز به بنفیکا ) و در لا لیگا سانچز تازه اولین گلش رو در هفته پیش زده و پدرو هم آمار ناچیز 5 گل را داره. تحت این شرایط وقتی مسی مهار میشه تیم دیگه نمیتونه گلزنی کنه. تنوع در شیوه های گلزنی و باز کردن دفاع فشرده حریف دیده نمیشه و از همه بدتر سرعت بسیار پایین تیمه که مسلما با این شیوه روبروی تیمهای ایتالیایی همیشه مشکل داریم. با وجود روابط بسیار خوب دو باشگاه من از میلان بسیار بیزارم و این برمیگرده به اون شکست 4-0 در فینال لیگ قهرمانان اروپا که هنوز داغش به دلم مونده و خدا را چه دیدی شاید بعد از این سالها در بازی برگشت تونستیم هم صعود کنیم هم اون شکست تلخو تلافی کنیم. البته در این سالها بازیهای زیادی را از میلان بردیم ولی نه اونجور و با اون نتیجه.از نظر من بارسا قادر به تلافی این شکست هست و با یکسری تغییراتی تلافی شکست ممکنه. یک دوست رئالی نظرات فنی جالبی گذاشته بود که از نظر من هم صحیح بود ولی در انتها مطلب جالبش رو با پیش کشیدن مباحث داوری و مطرح کردن 3-4 بازی خاص خراب کرده بود. دوست عزیز کسی منکر اون بازیها نیست ولی اگر شما میتونید 3-4 بازی را نام ببرید که به سود بارسا و یا به ضرر رئال سوت زده شده من بعد از حدود 27-28 سال طرفداری بارسا میتونم صدها مورد را برایتان از ناداوریهای در حق بارسا مثال بیاورم و به شما و بسیاری از دوستان دیگر متذکر میشم که در اون سالها اگه کسی حرف طرفداری داوران چه در اروپا و چه در اسپانیا از بارسا را پیش میکشید به حرفش میخندیدند و در حد یک جوک تلقی میشد. تا همین چند سال پیش در اسپانیا داورانی وجود داشتند و دارند که رسما از کاتالونیا و بارسا اظهار تنفر میکردند و بارها شاهد ناداوریهایشان در حق بارسا بودیم. در انتها میگویم که ترجیح میدهم بازیکنان بارسا بازیگر باشند و اسکار بگیرند بجای اینکه اون وحشیگریهای ویژه بازیکنانی مثل په په را انجام دهند. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۰۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من فک میکنم بازیکنای بارسا بدجوری مغرور شدن مخصوصا مسی که دیشب انگار رو نیمکت ذخیره بود . البته بدون مربی بودن بارسا و داشتن مربی کند ذهنی مثل رورا ممکنه توی بازیهای سطح پایین لالیگا به ما کمک کنه اما تو این بازیهای بزرگ یا باید پپ میبود یا گواردیولا . البته حق ماهم باخت نبود و برد هم نبود بلکه یک مساوی عادلانه ترین نتیجه واسه این بازی بود . اگه بارسا بخواد همینجور کار کنه و میلان بخواد همینجور دفاع ، دیگه بازی برگشت تشریفاتی ترین بازی بارسا خواهد بود . این بارسا از شروع نیم فصل دوم دیگه اون بارسا همیشگی نست و این میتونه از کم کاری بازیکنا باشه تا نبودت تیتو . به امید برد تنها جام در این فصل یعنی : لالیگا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۵۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
چرا تیم پلن b نداره؟؟؟؟ این چندمین باره که با این مشکل روبرو میشیم؟؟؟؟ اینتر ، چلسی ، رئال و حالا میلان. همه میدونیم که رقیبان در برابر بارسا از این سبک ( ضد فوتبال ) استفاده میکنن. میدونیم که تنها مشکل تیکی تاکا همینه اما بعد از 5 سال هنوز راه چاره ای پیدا نکردیم. دیشب تیم ما با ترکیب اصلی بازی میکرد درحالیکه مبلان تمام بازیکنانش رو نداشت. باید هرچه سریعتر فکری برای این مشکل کرد. نیاز تیم به یه شوت زن حرفه ای بیشتر از هر زمان دیگه ای احساس میشه. خیلی راحت گل میخوریم.از زمانی که تیتو در امریکاست تیم ضعیفتر شده و این کاملا محسوسه. امیدوارم در کمپ نو جبران کنیم. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۵۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
کجاش ناباورانه بود؟؟؟!!! حقشون بود ببازن.با اون سبک مسخرشون.پاس پاس پاس...!!!!که چی؟؟؟ کند.تنبل.کاملا بدون سرعت.بازی بیش از حد رو به عقب و ساکن.پاسای بیخود.البته همه جز مسی و یکمم آلوز و آلبا و اینیستا. هافبکای تیم فوق العاده کند هستن!همش رو به عقب اه.واقعا بیخوده. این سبک فوتبال بارساست که باعث باختهای بارسا میشه...منتظر باشید اگه چندسال آینده هم همین سبک رو دنبال کنن خود همین سبک بارسا رو ضعیفتر و نابود میکنه... این سبک بازی باعث شده هیچ بازیکنی جز مسی و اینیستا که استثنا هستن نتونن یکم پابه توپ حرکت کنن.قدرت حمل توپ بیشتر بازیکنا چه باسرعت چه بی سرعت واقعا ضعیفه دلیلش هم کاملا همین سبک بازیه بارساست.همشون کند شدن.نمیتونن زیاد پابه توپ حرکت کنن.راه توپ ازدست میدن و دیگه نمیتونن برگردن و راحت ضدحمله میخورن؟راحت دریبل میخورن؟اینقدر تیم وابسته به پاس شد که دیگه سانتر و ضدحمله و سرعت و شوت اینا یادشون رفت... ای کاش شاوی هم نمیرسید.اصلا آماده نبود.وجود زاوی دیشب دیدین که همش باعث میشد بارسا بدون سرعت و روبه عقب و کند بازی کنه.فابرگاس هم که نابودکننده بازی کرد البته برا بارسا.مسی و اینیستا هم دیگه کاری نمیتونستن کنن... دیگه این سبک لو رفته.قدیمی شده.همه روش مقابله باهاش رو یادگرفتن... اینقدی که نتیجه میگیریم رو خلاقیت و نبوغ و آمادگیه اینیستا و مخصوصا مسی هست که واقعا استثناهستن... خوشبختانه مربی هم نداریم تیم پاشیدست.ولی شاید 10درصد این بازیهای ضعیف بارسا دلیلش نبود مربی باشه.علت اصلیش سبکیه که بارسا بازی میکنه ست... مطمئنم تو نیوکمپ میتونیم ببریم ولی صعود کردن واقعا سخته اینجوری که بارسا بازی میکنه... کاش سبک بازی رو عوض کنن بارسایی ها.چون درآینده نه چندان دور باعث افت بیشتر بارسا میشه همین سبک پاسای بخود و زیاد و کند و بدون سرعت.بازیهای بارسا دیگه واقعا خواب آور شده!!!اصلا جذابیت نداره مگر مسی کاری کنه.فقط پاس میدن و تیم حریفو بازی میدن.سرعت نداره جذابیت نداره.مثلا بازیه همین شالکه و گالاتاسرای رو دیدید.یووه.من یو.خود رئال.همشون بازیهاشون جذاب و دیدنیه.عین بارسا ساکن و خواب آور نیستن.البته اوایل این فصل هم بارسا یکم سبک بازیش عوض شد و قشنگ و سرعتی تر بازی میکرد ولی بازم برگشتن به همون!با گرانادا هم مشکل خوردیم.که مسی نجاتمون داد. اگه نمیخوان سبکشونه عوض کنن خب حداقل یکم تغییرش بدن.بهترش کنن.یکم سرعت بدن به بازیشون.کند و ساکن نباشن.پاساشونو سریعتر بدن.انتقالشون ازدفاع به حملشونو که واقعا درحد متوسطه مگر مس کاری بکنه.اینو باید بهتر کنن.یکن بزارن تیم حریف هم بیادبکشه جلو.یکم سانتر کنن از گوشه ها.یه مهاجم قدبلند وسرزن بگیرن. باورکنید این بارسا فقط به یکم پاسای سریعتر و سرعت نیاز داره... خدایا بارسا رو دریاب...اینها نظر شخصی منه.ولی به نظرم کاملا درسته. به امید بهترشدن و دوباره مثل غول پاشدن فوتبال بارسا. درهر شرایطی بارسا رو دوست دارم و دوست خوهم داشت... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۵۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دوباره یه رئالی پیدا شد که از داوری حرف بزنه!!! کسی که پنالتی-اخراج روی آنری ، اخراج نشدن لمپارد و پنالتی روی مسی در بازی رفت بارسا چلسی سال 2009 رو یادش نیست از پنالتی های بازی برگشتش حرف میزنه!! کسی که یادش نمیاد وقتی بارسا 1-0 از آرسنال جلو بود (بازی رفت) گل سالم پدرو آفساید گرفته شد و بازی برگشت هم پنالتی کوشیلنی روی مسی گرفته نشد و فقط به اخراج صحیحج ون پرسی اشاره میکنه!! سکی که قانون داری در مورد ضربه با کف پا رو ندونه ، و در نهایت کسی که اینا رو به یاد نداره: بایدم از پنالتی کاملا درستی که برای بارسا در بازی برگشتش گرفته شد حرف بزنه!!! پ.ن: هنوز یادم نرفته که گل اول رئال به بایرن با یه پنالتی مزخرف زده شد و گل دوم هم کاملا آفساید بود. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۵۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تا وقتی مربی نباشه بالا سر تیم همینه. خدا به داد بازی با رئال برسه. باید زودتر مربی بیارن. بازی بارسا کسل آور شده همش پاس پاس پاس آخه یه شوتی یه سانتری یه ضد حمله. اصلا دیشب کسی تو حمله نبود باید مهاجم نوک داشته باشیم مسی مهاجم نوک نیست.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۵۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
انشا الله با تفکرات تاکتیکی رورا میلان رو میبریم و خداکنه ویلانووا هر چی زود تر برگرده.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۴۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
وقتی نمیتونیم در طول یک سال فکری برای این جور بازی های دفاعی داشته باشیم وقتی مثل بقیه تیم ها نمیایم به داوری اعتراض کنیم و دم و دقیقه ناداوری در حقمون میشه وقتی برای روحیه دادن به الکسیس میاییم سسک رو بیرون میکشیم باید هم شکست بخوریم فقط امیدوارم توی نیوکمپ جبران کنیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۴۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
چرا عنوان این عکسا گذاشتید" شکست ناباورانه" معلوم بود از این دفاع میلان هیچ توپی رد نمیشه. به بازی برگشت امیدوار نباشید چون تو نوکمپ هم میلان قویتر از اینجا دفاع میکنه و تنها شوت از پشت محوطه ی جریمه میتونه این نوع دفاع را از سر راه برداره ، که ما هم هیچ وقت از شوتهای بلند به سمت دروازه استفاده نمیکنیم. تو بازی دیشب چند بار به سمت دروازه ی میلان شوت زدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو بازی برگشت میلان 10 نفره دفاع میکنه و هر نفر دو تا پا داره و میشه 20 تا پا تو محوطه ی جریمه که به نظر من به هیچ وجه نمیشه با تکنیک از بین این همه مدافع رد شد و فقط شوتهای بلند و سر کش میتونه تبدیل به گل بشه. بنابراین به امید پیروزی در بازی برگشت نباشیم بهتره. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۴۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
روحیه ی بارسا بدجوری خراب شده هوادارن هم ک بدتر یادتون نره سه شنبه با رئال بازی داریم باید به تیم روحیه بدیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۳۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بد بودیم خیلی بد امیدوارم بتونیم تو بازی برگشت جبران کنیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۳۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تا حذف شدن یک نیوکمپ فاصله است. به امید بازی برگشت. به امید یه بارسای واقعی. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۲۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعا من نظراتو خوندم نا امید شدم.باور کنین این رسمش نیست.فراموش نکنین ما ژاوی اینیستا و مسی رو داریم.حتی اگه 10 تا خورده بودیم شانس ما بیشتر از تیم مقابل بود.این تیم تیمیه که با بقیه فرق داره .درسته این بازی خیلی خیلی بد بودیم اما چند تا مشکل داشتیم. اولا ژاوی تازه از مصدومیت اومده بود و هیچ کاری نتونست بکنه مطمئنا با برگشتن به روز های اوجش میتونه تیمو راه بندازه. اگه توی بازی برگشت دروازه رو بسته نگه داریم مطمئنم 3-4 تا به میلان میزنیم. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۲۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ممنون از اینکه نظرمو خوندی،یه سری از بچه ها خیلی بیمعرفتن، به امید ترکوندن سویا تو نیوکمپ پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۲۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دوستان عزیز بهتره به جای اینهمه نظرات احساسی و نا امید کننده کمی به بازی برگشت امیدوار باشیم درسته فصل پیش مقابل چلسی نتونستیم کاری بکنیم اما هر بازی شرایط خاص خودشو داره و مطمئن باشید تو بازی برگشت ثابت میکنیم بارسلونا هم چنان برترین تیم دنیاست پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۲۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بازی بد میلان بارسارو فلج کرد، اینطوری راه به جایی نمی بردیم. اینو تجربه چلسی نشون داده بود. به نظرم هیچ وقت تا این اندازه به تفکرات راه گشای مربی نیاز نداشتیم. بازیکن ها گناهی نداشتن، تاکتیک اشتباه بود. حیف بارسا، حیف!!! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۰۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تورو خدا انقد نگین حذفیم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۵۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اصلن خوب نبودیم.... حذفیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۴۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ب امید برد در بازی برگشت و ال کلاسیکو اینقدر موج منفی ندید توروخدا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۳۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دمت گرم الحق که مثل خودم بارساییه دو آتیشه ای پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۳۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
سلام باهاتون موافقم منم نظراتو خوندم دلم گرفت ما باید پای تیممون وایستیم حتی اگه خدای نکرده حذف شیم از نظری که گذاشتید ممنونم مهتاب هرناندز پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۳۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خداییش اکثر شماهایی که نظر گذاشتید خیلی نامردید و بارسایی نیستید یعنی چی هی میگید ما حذف شدیم ما حذف شدیم من خودمم خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم و اعصابم داغون شد تا ساعت 2 نصف شب گریه کردم اما به تیمم امیدوارم تو همه ی شرایط پای تیمم وایمیستم من نمیگم ما دیشب خوب بودیم ولی توروخدا انقد تند برخورد نکنید بارسا حتی اگه آخرم بشه بازم همون بارسلونای محبوب همیشگی ماست ایشالله که ما قهرمان champions league میشیم دنیا که به آخر نرسیده درود بر بارسلونا و همه ی بارسایی ها مهتاب هرناندز پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۲۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خداییش اکثر شماهایی که نظر گذاشتید خیلی نامردید و بارسایی نیستید یعنی چی هی میگید ما حذف شدیم ما حذف شدیم من خودمم خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم و اعصابم داغون شد تا ساعت 2 نصف شب گریه کردم اما به تیمم امیدوارم تو همه ی شرایط پای تیمم وایمیستم من نمیگم ما دیشب خوب بودیم ولی توروخدا انقد تند برخورد نکنید بارسا حتی اگه آخرم بشه بازم همون بارسلونای محبوب همیشگی ماست ایشالله که ما قهرمان champions league میشیم دنیا که به آخر نرسیده درود بر بارسلونا و همه ی بارسایی ها مهتاب هرناندز پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۲۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
سلام به همهي بارسايي ها ديشب باختين بدم باختين اما نا اميد نباشين فوتبال قابل پيش بيني نيست ميخواستم يه حقيقت رو بهتون بگم شما وقتي ميبازين دفاع اتوبوسي و بهونه ميکنين اما وقتي ميبرين دفاع اتوبوسي هم که باشه اشکال نداره نميدونم شما چطور توقع دارين وقتي تيمتون توپ و در اختيار داره و اينقدر پاس کاري ميکنه که توپ در اختيار حريف نباشه چطور حريفتون بدون توپ حمله کنه؟ حريف هم که ميبينه توپو در اختيار نداره با يه دفاع سازمان يافته روزنه هارو ميبنده و چشم به زد حمله ها داره و اين اصلا انتي فوتبالو کثيف بازي نيست و يه تکنيک کامله که شما باهاش مشکل دارين دليل نميشه که اين انتی فوتبال باشه يکي ديگه از مشکلاتون اينه که 2تا بال خوب و نفوذي ندارين و شوتاي پشت 18 هم که اصلا تو کارش نيستين در صورتي که که اين 2 فاکتور جلوي تيم هاي دفاعي واقعا راهگشاست رئال وقتي به تيم هاي دفاعي ميخوره (مثله بازي با منچستر) 28تا موقعيت گل خلق کرد اونم رو همين دو فاکتور اور لپ يا سانتر و شوت از راه دور که با بد شانسي نبرديم ديماريا و اوزيل رو با پدرو و سانچس مقايسه کنيد ديماريا چه نفوذ هاي ميکنه و چه سانر هاي دقيقي ميکنه رونالدو هم همينطور که البته تو اينجور مسابقات محاجم نوک ميشه واسه استافده از سر زني شاید اگه یه محاجم نوک خوب داشتین (زلاتان و اتوئو )رو ازدست نداده بودین مسی میتونس تو کناره ها خیلی کمکتون کنه اما رو سیاست های روسل این بلا سرتون میاد نميگم رئال جلو تيماي دفاعي به مشکل برخورد نميکنه وهميشه جلو اين تيما خوب کار ميکنه نمونش بازي رئالو گرانادا اما بالاخره جلو اين تيم ها يه برنامه کارامد داره راستي در مورد داوري هم بگم شما کم سود نکردين از داوري در ليگ قهرمانان نمونشم زياده همين پارسال يه پنالتي مفت داور جلو همين ميلان بهتو هديه کرد و در موقعيتي مشابه و که بسيار بيشتر پنالتي به نظر ميومد واسه ميلان پنالتي نگرفت يا هند بال جلو چلسي گاس هدينگ که حداقل 3تا پنالتي واسه چلسي نگرفت ! اخراج ون پرسي و در نهايت اسکار الوز واسه شرکت در تئاتر بارسا که باعث اخراج مستقيم په په شد ما رئالي ها هم کم از داوري کم ضربه نخورديم پنالتي که روي ديماريا جلو بازي با من يو گرفته نشد و گل منچستر که اصلا کرنر نبود پارسال هم گل افسايد ريبري و پنالتي که رو گرانرو گرفته نشد و اخراج په په در فيلم دني الوز پس بازي بد تيمتون رو به داوري ربط ندين پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعا با نظرت موافقم رئال یا میلان افتخاراتشون رو یک شبه به دست نیاوردن میلان در طی 113 سال 5 بار قهرمان شده ما در 7 سال اخیر 3 بار قهرمان شدیم میدونید این چه معنی میده یعنی اگه بارسا هر 3 نه 4 نه 5 سال یه قهرمانی تو اروپا کسب کنه طی 30 سال میتونه از رئال هم رد بشه و اونوقت 113 سال کجا 30 سال کجا تازه کدوم تیم تونسته با بازیکنای اکادمی خودش به این افتخار برسه من مطمعنم بارسا بازی برگشت توانایی برد 3-0 یا4-0 رو داره فقط باید بازیکنا تو ارامش باشن پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۲۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
رمز موفقیت بارسا در بازی برگشت استفاده از ویا تو حمله و تیاگو تو هافبک به جای فابرگاس است
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۱۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باختیم و باید قبول کنیم.بدون هیچ بهانه ای لایق شکست بود بارسا 90 دقیقه دیگه تو نیوکمپ مونده و اگر بارسا، بارسا همیشگی باشه قطعا صعود میکنیم. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۱۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
[font=Verdana]بچه ها من تازه عضو شدم و اولین نظرمو میدم: اینکه بارسا دیشب خیلی بد بازی کردو هر آدم غیر فوتبالیم میتونست تشخیص بده ولی یه تیم فوق حرفه ای طرفداراشم باید فوق حرفه ای باشن.مگه پلی استیشن که بخوای همش بارسا برنده بشه؟چرا انقد راحت تیمتونو خرد میکنید؟بچه های آرسنال تو سایتشون زدن صعود میکنن بعد ما اینجوری میگیم؟میدونید چرا؟چون خوشی زده زیر دلمون،چون تیممون از رقیبش 5تا و 6تا نخورده،بابا رئال 11 ساله قهرمان نشده،نصف این تیم 2تا یورو برده یه جام جهانی،ما کی بدون مربی تو نیم فصل 16 امتیاز از رئال جلو بودیم؟چرا یادتون میره لاکرونیا بازی 3-0 باخترو 4-0 از همین میلان برد،واقعاً ما از لاکرونیا هم کمتریم؟به نظر من سانچز خیلی بهتر از ابراهیموویچ برا بارسا بازی میکنه،پدرو فیکس تیم ملی بعد طرف میگه به درد گهر درود میخوره،البته وقتی نظرات مدیر سایتو دیدم به بچه ها حق دادم. دیشب مزدک یه حرفی زد که اگه بارسا حذفم بشه به این تیم افتخار میکنم: گفتش غیر از دنی آلوز بقیه بازیکنا محصول مدرسه فوتبال لاماسیا هستن. عذر خواهی فراوان بابت طولانی شدن نظر،وقتی نظراتو دیدم خیلی دلم گرفت اینارونوشتم [/font] پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۰۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
به نظر من تو بازی برگشت باید فقط از دو جناح چپ و راست نفوذ کنیم و سانتر های زمینی و نیمه بلند انجام بدیم درسته بازیکنه هد زن نداریم ولی با این تیکی تاکا نمیشه مقابل این تیم گل زد تو این سانتر ها حداقل توپ وارد محوطه جریمه میشه احتمال اشتباه بازیکنای حریف بیشتر میشه تو بازیه امشب همه چی درست بود به جز یه چیز اینکه ما بیخود اصرار داشتیم گل اولو بزنیم نمیدونم چرا ما به تیمای تدافعی اجازه نمیدیم توپو در اختیار داشته باشن اگه از اول بازی بارسا فقط دفاع میکرد و هر توپی که دستش میومد به حریف میداد مطمعنم تو ضد حملات گل میزدیم حیف شد الان احتمال صعود ما 35 به 65 هست مثل درصد مالکیت بازی پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۵۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ببیینید ما دیشب موقعیت نداشتیم .2 تا موقعیت نصفه ونیمه داشتیم اونم رو شوت اینیستا و ضربه ایستگاهی مسی بود. ما چلسی رو چه جوری حذف کردیم؟با شوت اینیستا بابا باید شوت بزنیم .آیه قران که نازل نشده تیکی تاکا.باید هم سانتر زیاد کنیم هم شوت.در این بین تیکی تاکا هم حفظ بشه. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۳۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باورم نمیشد این بازیو دارم از بارسا میبینم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۳۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دوستای عزیز من نظر همه رو خوندم و خیلی خوشحالم که اکثرا به دور از تعصب نظرات واقعا کارشناسی شده و درستی میدین , حقیقتا بارسا باید دیشب بازی رو می باخت و فقط به یک دلیل اونم اینه که نبود سرمربی تیم روی نیمکت که باعث شده بارسا هیچ طرح و برنامه ای برای بازی نداشته باشه , من مطمئنم که شما هم مثل من احساس کردین که انگار بازیکنها داشتن واسه خودشون و بر طبق عادت بازی می کردن و حتی انگار ترکیب رو هم خودشون چیده باشن و به حق که بود و نبود کمک مربی هم هیچ تاثیری نداشت ولی به میلان دقت کنین , کاملا برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتن , بارسا هر دو گل رو در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروفه دریافت کرد که این دقیقا این مهم رو میرسونه که بارسا به دلیل نداشتن سرمربی بازی رو باخته
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۲۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بد بازی کردیم ولی ناامید نیستم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۲۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
مربیا و مدیرا بارسا کی میخوان یه فکری به حال تیمای فوق العاده دفاعی بکنن سال 2010 مقابل سویا (جام حذفی) و اینتر حذف شدیم پارسال هم که چلسی...... به نظر شما بهتر نیست جلوی این جور تیمها ما هم بسته بازی کنیم بعدا تو بازی برگشت کارشون رو تموم کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۲۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خداحافظ لیگ قهرمانان من اصلا از باخت تیم ناراحت نیستم چون بازی نمیکرد که حقش باخت بود باخت مقابل چلسی ناراحت کننده بود چون 180 دقیقه حمله کردیم و باختیم تو این بازی حتی نتونستیم یه موقیعت درست ودرمون ایجاد کنیم البته اگه تو بازی برگشت به جای پدرو و سانچز ، تیو و ویا بازی کنن حتما بازی رو میبریم ولی کار صعود تقریبا به صفر نزدیک شده باز مگه اینکه ناپلونی شانس بیاریم یه نکته ی دیگه اینکه نبود سر مربی خیلی تاثیر گذار بود. یه نکته ی مهم دیگه اینکه تیکی تاکا داره نابود میشه. اخرین نکته، پارسال هم چند تا بازی بزرگ پشت سرهم افتاد هم لالیگا رو وا دادیم هم لیگ قهرمانان رو.. خدایا به دادمون برس... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۱۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اشتباه داوري تو اوج خودش بوده. ضمنا 90 دقيقه ديگه مونده... اين بار تجربه - 90 بعد بارسا پيروز نيوكمپ و اورپا <:) <:) پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۱۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
از این حرف رورا خیلی خوشم اومد نقل قول در بازي رفت که نمايش ضعيفي داشتيم و با دو گل تن به شکست داديم اما اگر تيمي وجود داشته باشد که بتواند نتيجه را به کلي تغيير دهد آن بارسلونا استایشالا بچه ها انقدر ناامید نباشید به قول یکی از دوستان 5 گل نخوردیم که دیگه نشه هیچ کاریش کرد بابا آرسنالی ها تو زمین خودشون 3-1 به بایرن باختند به بازی برگشت تو الیانز ارنا امیدوارند اونوقت ما که بارساییم و تو سن سیرو باختیم و بازی برگشت هم تو نیوکمپه پر از تماشاچیه انقدر ناامیدیم ایشالا میبریم من دلم روشنه پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۱۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بچه ها چتون شده؟؟.. اینقدر اعصابم خرد شد که تا ساعت 4 نتونستم بخوابم و حالا که اعصابم یه خرده آروم شد تو ساعت 10 صبح دارم نظر میدم.... بازی دیشب ضعیفترین بازی 6 سال اخیر بارسا تو لیگ قهرمانان بود بدو ن خلق حتی یک موقعیت.... همه نظرها رو خوندم ... چقدر یاس؟؟چقدر نامیدی؟؟... هنوز 90 دقیقه تو نیوکمپ بوده که زمان کافی برای جبران دو تا گل هستش.... صحیح ترین نظر رو یکی از دوستا داده که گفته اصلی ترین دلیل بازی بد و عدم ایجاد موقعیت گل سرعت پایین بازیکنها بود... دقیقا همینطوره... با اینکه همه سبک بازی بارسا رو میدونن و با اختلاف چند گل می بازن و نمی تونن کاری بکنن اینه که اینقدر این پاسکاری ها دقیق و مهمتر از اون با سرعت بالاست که مدافعین بعد چند دقیقه خسته میشن و قدرت جابجایی سریع و سامان دادن به سیستم دفاعی رو ندارن... اما دیشب دقیقا طوری بازی کردم که میلان آرزوش رو داشت یعنی فوق العاده کند و بی دقت و با این کندی اونها براحتی میتونستن ساختار دفاعی شون رو در هر لحظه از بازی حفظ کنن.... باید امیدوار باشیم که تیم همون تیم باانگیزه و سریع و خستگی ناپذیر نیم فصل اول بشه.... خیلی اعصابم خرده و سر درد دارم اما هنوز هم ته دلم خیلی امید دارم.... بابا هنوز 90 دقیقه دیگه مونده.... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۱۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حالا برگشت بازي را ببينين! ميلان تركيده زنده باد ويا ، مسي ،اينيستاو ...... فقط خدا... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۱۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
یه بار دیگه ضد فوتبال به بارسا غلبه کرد! واقعا باید یه فکری واسه این موضوع بکنن. الان دیگه شرف فوتبالی نمونده. حتی بزرگترین تیمها هم تن به این خفت میدن! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۵۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
مدیران و مسئولین این سایت خیلی مشکل دارن 2 تا نظر من حذف شده اما نظر مدیر سایت که دوتا از بازیکنای بارسلونا رو نخاله خطاب کرده هنوز هست عجب فراتر از باشگاهی اینجا درست کردین شبیه همه چیز هستین غیر از بارسایی دمتون گرم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۵۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ضمنا بچه ها مسي هم توپ طلارو تو خاب ببينه
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۵۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
وقتي جلو چلسي و اينتر حذف شديم اينقد ناراحت نبودم چون فوتبال بازي كرديم و باختيم و لي ديشب ما براي صفر صفر بازي ميكرديم ميخاستيم تو نيمه پاسكاري كنيم تا بازي تموم شه پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۵۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ای بابا چقدر موج منفی میدین. نظررارو خوندم اعصابم خورد تر شد...قبول دارم بد بازی کردیم ولی مطمئن باشین بارسا تیمی نیست که به همین راحتیا حذف بشه. به امید صعود... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۲۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من از اظهار نظر دوستان ناراحت نیستم چون همه نظرات ناشی از عصبانیت باخته... گل اول که هندبال بود... همه راهها بسته بود ... لعنت بر چلسی ... لعنت بر مورینیو ... لعنت بر دی متئو... هنوز 90 دقیقه دیگه مونده... من وقتی میگم حذفیم که سوت پایان بازی در بازی برگشت نیو کمپ رو بشنوم... زنده باد بارسا... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۱۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باید بگم ما تیم های خیلی بزرگتر از میلان رو حذف کردیم ولی نه تیمی مثل میلان یادم میاد بازی رفت که با اینتر بازی کردیم تا یه هفته حالم بد بود ومیگفتم بازی برگشت رو جبران میکنیم ولی تیم ما راه حلی وبازیکنی برای تیم های که با تاکتیک گاس هیدینگ بازی میکنه نداره پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۵۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
به حدي اعصابم خورده كه حتي حاظر نيستم حرف بزنم يعني نميتونم حرف بزنم... فقط هراحمقي بايد بدونه كه يه توپي كه اينطوري مسيرش تغيير ميكنه اسمش چيه؟؟؟؟ در مورد بازي هم بگم تيمي مثل ميلان بره بميره كه تو زمينه خودش منتظره درو ديواره كه توپ بره تو گل و هيچ برنامه اي به جز دفاع ندارن واقعا افت داره... فقط اينو بدونيد هنوز يه خدايي هم هست كه صداي ما رو بشنوه.... پس مثل هميشه با اميد به خداي مهربون ميريم به سمت بازيه برگشت......... نگيد نميشه بگيد خدا ميتونه كمكمون كنه...پس اول ازون كمك بخوايين بعد بارسلونا... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۳۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بنظرمن یکی از اصلی ترین دلایل باخت تیم سرعت نداشتن بازی بارساست . فقط در صورتی مقابل تیمهای کاملا دفاعی مثه ایتالیایی ها میتونیم موفق باشیم که وقتی در زمین حریف با توپ بازی میکنیم سرعت پاسکاری باید خیلی بالاتر از بازی با تیمهای لالیگایی باشه تا زمان برای جاگیری صحیح به تیم مقابل ندیم دیشب فابرگاس الوز و اینیستا اصلا به بازی سرعت نمی دادند و مسی هم قضیه رو فهمیده بود ولی بیچاره به تنهایی نمیتونست کاری بکنه . امیدوارم تو یازی برگشت هماهنگی بیشتر ژاوی حضور ویا و استفاده از پیکه کمی جلوتر بخاطر بازی محکم و هوایی بتونه موثر باشه والا صرف مالکیت روی زمین بدون سرعت نمیتونه مقابل تیمی مثل میلان جالب باشه
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۳۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ما باید نیمارو بگیریم که تو این شرایط که 11 نفری دفاع میکنن کمکمون کنه. پدرو و سانچز همش داشتن بازی رو نگاه میکردن. اگه دقت کنین گل دوم میلان دقیقا عین همون گلی بود که اینتر به بارسا زد و تو هر دوتاشون هر 4 تا دفامون 1جا وایساده بودن مخصوصا الوز (کبیر) که راستو ول کرده بود مقصر بود تو گل دوم. رورا هم با تعویضش اشتباه بزرگی کرد چون 1 بازی سازو کشید بیرون 1 بازیکنی اورد که الان رو فرم نیست ولی اگر تیو میومد از سرعتش استفاده میکردیم. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۲۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نقل قول بحثه چی میکنید؟ حذف شدیم رفت بابادوست من بارسا اصلا تیمی نیس که به این راحتی حذف شه من شک ندارم صعود میکنیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
گل میلان بادست بود اینو حتی فردینادم دید ولی داور ندید اینو کجای دلم بذارم؟ مگه والیباله؟ میبینید که مسی رو 4 نفرگرفتند!!! این هم خوبه هم بد.از این لحاظ بده که مسی از جریان بازی خارج میشه ولی از این لحاظ خوبه که بقیه بازیکنا میتونند صاحب توپ بشند واستفاده کنند...کاری که امشب اتفاق نیفتاد. ما تو این بازی شاهد دفاع اتوبوسی بودیم البته مشکلی نیست.یادتونه مرحله 1/8بود به آرسنال باختیم بازی اولو ولی دور برگشت صعود کردیم؟؟ و این تکرار میشه نیوکمپ براشون جهنم میکنیم مطمئنم که اختلا بیش از دو گل میبریم بدون شک پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۲۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
فدای سرشون ولی حذفمون تقریبا قطعی شده 1چیزو دقت کردین که دیگه تیکی تاکا جلو تیمای بزرگ زیاد جواب نمیده این از میلان ریال هم نشد این طوری ببریم اگه یادتون باشه اتلتیکو رو هم گل اول رو ادریانو شوت از راه دور زد و بعدش که تیمشون پاشید تونستن تیکی تاکا کنن. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۱۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دیشب بارسا بارسای واقعی نبود... خیلی بد بازی کردیم... می تونستیم برنده بشیم ولی داوری هم خیلی موثر بود... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۵:۳۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حرف خاصی واسه گفتن ندارم بد باختیم بلایی که اینتر سرمون آورد.... تو نیوکمپ 11 نفری میچپن تو دفاع... فقط امیدوارم بریم مرحله بعد امیدوارم... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۵:۲۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نقل قول سناریو و روش حذف کردن بارسا به خوبی توسط تیم های اروپایی یاد گرفته شده و هر سال هم تکرار میشه.و هرسال هم با ارائه یه بازی احمقانه و مشابه سال قبل خودمون عامل اصلی حذف خودمون میشیم.بدون کوچکترین تغییر و راهکاری برای عوض کردن شرایط بازی در اینطور بازی ها.اینتر 2010 چلسی 2012 و حالا هم میلان. بعضیا حرف از زدن بیشتر از دو گل توسط بارسا میزنن!!میلانی که در زمین خودش که قاعدتا نیم نگاهی هم به حمله و گل زدن داره اینطور دفاع میکنه و روزنه ها رو می بنده(و طبق معمول "همیشه" بارسا مقابل این نوع بازی حریف به مشکل می خوره) در بازی برگشت که هیچ نیازی به گل زدن نداره...ما خودمون بازی با چلسی رو از دست دادیم ، پنالتی مسی یادت رفت ؟! من فقط هایلایت بازی رو دیدم ، بارسا فقط 2 تا موقعیت داشت ... شوت اینیستا و ضربه ایستگاهی ژاوی ، نمیدونم هم چی شده بوده ، ولی همیشه میدونم که صعود میکنیم ولی نباید دفاع رو ول کنیم که مثل بازی با چلسی روی یه صحنه الکی از بازیکنی در سطح رامیرز چیپ بخوریم ... به امید خدا میریم بالا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۴:۴۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خیلی دوست دارم امیدوار باشم به بازی برگشت ولی واقعیتش با این بازی که امشب دیدیم 90% احتمال میدم حذف شیم . ایشالله سال دیگه به هر حال فوتبال اینه دیگه یه روزش برد یه روزش باخت به هر حال عشق است بارسا و بارسایی .به امید برد الکلاسیکو
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۲:۱۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بحثه چی میکنید؟ حذف شدیم رفت بابا
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۱:۴۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بخواییم همین تاکتیکو ادامه بدیم متاسفانه حذفیم ...
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۱:۳۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نقل قول بارسا داره چوب دو گوش مهاجم خودش رو میخوره.عملا در بعضی دقایق 9 نفره بازی میکنیم.یعنی یه بچه 10 ساله هم که بازی پدرو و سانچز رو ببینه می فهمه اینا بدرد بخور نیستن، من متعجبم از لجاجت مدیریت یا مربی یا هرکسی که عامل بازی دادن مداوم این 2 نفر هست. یه تیم 9 نفره رو فرستادن ایتالیا تو یه بازی به این مهمی!!! داور لعنتی هم یه حند به این واضحی رو یعنی ندید!!!! تیم 9 نفره ما هم که طبق معمول مقابل این تاکتیک دفاعی بدجور مشکل داره ! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۱:۳۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
۱_سبک بازیمون لو رفته و بردهایی هم ک میاریم رو تکنیک فردیه ن تاکتیک ۲_تیم نیاز ب مربی داره ۳_پدرو سانچز تلو اینا بدرد گهر درود میخورن ۴_تیمهارو دست کم میگیریم ۵_مسی با بردن ۴توپ طلا از عطشش کم شده ۶_والدز ب درد صنعت نفت میخوره ۷ـحیف عمر ویا ک داره تلف میشه تو بارسا ۸_بازی برگشت صعود میکنیم ولی قهرمان اروپا نخواهــــیم شد. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۱:۲۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
باید امید داشته باشیم به بازی برگشت.خیلی کارمون سخته ولی شدنیه باور کنید.توکل برخدا
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۵۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
فقط امیدوارم همین.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۴۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
سلام. این میلان تیم قوی نیست، اصلا این تیم رو نمیشه با اینتر مورینیو و چلسی هیدینگ مقایسه کرد. به نظرم تو بازی برگشت باید پیکه مهاجم باشه ،تمرکز تیم حریف رو به هم میریزه و میشه رو ضربات سرش حساب کرد. بازم میگم این میلان اصلا تیم قوی نیست. چلسی پارسالم زیاد قوی نبود. فقط باید شیوه بازی رو عوش کنن کاشکی تیتو بود، این رورا هیچی بارش نیست . پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۳۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اول ازهر چیزی اینو بگم که من زیاد نطر ارسال نمیکنم ولی تمام نظرات رو میخونم و اکثرا تو سایتم امشب یک چیزی دیدم که خیلی زیاد دلسرد شدم تا قبل از امشب واقعا شخصیتی که من از روی نظرات مدیر سایت توی ذهنم بود خیلی واسم محترم بود ولی با جیزی که امشب دیدم شرایط از این به بعد واسم طوری دیگست بچه ها ما بد بودیم من از 13 سالگی هواداربارسا و 99 درصد بازی های بارسا رو دیدم (23سالم هست) این جرات رو دارم بگم افتضاح بودیم خداییش کسی رو ندیدم که حتی بازی همیشگی خودش رو کرده باشه توی دفاع خیلی بد بودیم رو گل 2 دو اشتباه خیلی بد داشتیم اول پویول بود که بواتنگ حذفش کرداز صحنه دوم هم دنی که مثل همیشه جاش خالی بود توی هافبک ها هم من نمیدونم چرا چرا اییییینقدر محتاط بودن همه از دم مخصوصا هاف تیم 1 و قبل از گل خوردنمون پدرو خیلی راحت بود تو زمین!راحححححت مسی رو سولی پاییده بود وحشتناک ولی ما بوده بازی هایی که مسی رو بیش از این پاییده بودن ولی حد اقل یک نفر از این موقعیت و فضا استفاده میکردو ضربه رو به حریف میزد که متاسفانه... سانچز هم که مثل همیشه البته تو این فصل! گل دوم هم کاملا به دستش خورد تیم میلان گل دومی که ما خوردیم درسته با اشتباهات ما بود ولی میلان خیلی خوب کار کرد نمیشه گفت از روی شانس بود مونتو لیوو به نظر من عالی بود دیدیم که اساس هر 2 گل رو خودش پایه گذاری کرد نمیشه گفت تیم ضعیفی روبرومون بود خداییش تو دفاع بی نقص بودن ولی بچه ها من قبول دارم نتیجه سختی بود تیم نمره منفی گرفت ولی قسم میخورم من به بازی برگشت ایمان دارم بخدا ما تیمای سخت تر از میلان رو نابود کردیم( اسم من یادتون باشه ) خواهشا ناامید نباشیددوستان مخصوصا مدیر محترم سایت پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تيم بد بود همه قبول دارن ومن هم نظرم اين بود كه حداقل بارسا بايد با يك گل مي باخت ،اما من سوال دارم !!!، آيا بارسا تا حالا روبروي تيمايي كه دفاعي بازي كردن پيروز نشده نمونش هم بازي با سويا كه ٢-٠ عقب بوديم در عرض ٤٠ دقيقه ٣-٢ برديم و دو بازي با رئال سال پيش كه با وجود دفاعي بازي كردن رئال و خوردن گل اول باز هم ٢-١ و٣-١ در برنابئو برد. من كه اميدوارم وايشالا صعود مي كنيم ،مشكل امشب اين تيم فقط و فقط اماده نبودن ٣بازيكن اصلي تيم ژاوي ،اينيستا ومسي بود ومطمئنم اگر اين سه تا اماده باشن راحت شكستشون مي ديم. حرف آخرم اينه كه بارسا ما رو تو اين چند سال بد عادت كرده كه هر بازي بايد عالي باشه وببره اگه جاي رئال بوديم چي مي گفتيم كه در عرض ٣سال فقط ٣جام اوردن ،از دوستان واقعاً بارسايي خواهش مي كنم كه اين قدر چشم بسته نظر ندن، يعني شما شانس بارسا هم ١٪ نمي دونيد كه مي گيد حذف شد، فقط اميدوارم بارسا صعود كنه وبازم بياييد داخل سايت از مربي و تيم ومدير تعريف كنيد!!!!، بازم مي گم بارسا ما رو بد عادت كرده!!!!! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۱۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حس باخت توي نيمه دوم وجود داشت اما يك نكته ويژه توي اين بازي بود دوستان همه ميگن كه ميلان هم دفاع اتوبوسي انجام داد اما واقعا اينطور نبود ميلان 4-4-2 خيلي پيشرفته بازي كرد حتي كارشناسها هم گفتند 4-1-4-1 اما واقعيت 4-4-2 بود سازماندهي فوق العاده دفاعي همراه با تمركز اما يك نكته در مورد اينطور بازيها وجود داره و اون هم اينه كه معمولا هيچ تيمي نميتونه چند بازيه متوالي اينكار رو انجام بده دليلش هم اين هست كه با كوچكترين اشتباه امكان باز شدن دروازه وجود داره يك نكته آموزشيه ديگه هم كه وجود داره اينه كه رئال مادريد دقيقا توي اين نوع بازيها عكس ما عمل ميكنه يعني سعي نميكنه با بيشتر كردن مهاجم بيخودي هيجده قدم رو شلوغ كنه بلكه با افزايش هافبك پشت هيجده رو قويتر ميكنه و اگر دقت كنيد اكثرا توي اين نوع لحظات تعويضهاي اونا توي خط هافبك هست راهكار عبور از اين نوع در سيستمهاي پيشرفته تدريس شده در اروپا بازي توي گوشها هست يعني بصورت اور لب كه متاسفانه توي اين بازي نه تنها بازيكنان ي كه بايد اينكار رو انجام ميدادن خيلي ضعيف عمل كردن بلكه توي گل دوم چون جاي مدافع خالي بود نفوذ ميلان با يك پاس به نتيجه رسيد بازيه برگشت بايد در دقايق ابتدايي فشار مضاعف داشته باشيم و اين فشار رو تا زماني كه نفسمون حسابي چاقه انجام بديم دقيقه 90 كه همه بريدن فشار بي فايده است و احتمال اشتباه مثه اشتباهي كه بازي با چلسي مرتكب شديم زيادهست به شخصه به بازيه با ميلان دردور برگشت بيشتر از بازيه رئال در كوپا دل ري اميدوارم و دلايل خاصي هم براي اين گفته خودم دارم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۱۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
پرچم بالاست داداش.جای نکرانی نیست
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
فقط یه چیزی به دوستای گلم میگم سال 99 که به چلسی 3-1 باختیم یادشون بیاد بازی برگشت چه بلایی سرشون اوردیم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
هیچ عیبی نداره انشاالله برگشت مال ماست چون ما بهترین تیم جهانیم و تنها تیمی که باید از پس این شرایط بربیاد بارساست.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببینم بارسایی غمگین باشه!!! چرا غم چرا غصه؟ ما بارسایی هسسسسسسسسسسسسسسسسسستیم!!! باختیم اما تو کمپ نو حمام خون راه میندازیم ما میبریم و با قدرت صعود میکنیم! بردهای سریالی بارسا دیگه خسته کننده و یک نواخت شده بود همیشه چشم بسته رو برد بارسا شرمیبستن چون که همیشه برنده بود اما ما هنوزم برنده هستیم و خواهیم بود این فقط یک شوک بود تا بچه ها به خودشون بیان! تو کمپ نو با یک برد دراماتیک صعود میکنیم و به همه میفهمانیم که ما شکست میخوریم اما با قدرت برمیگردیم و جام قهرمانی این لیگ را تو ومبلی بالای سر میبریم! بله ما بارسایی هستیم اینو قبول کنید و به همه رئالی ها و میلانی ها باقدرت و سینه سپرکرده بگین ما بارسایی هستیم و ما صعود میکنیم!!! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بارسا حقش بود 1-0 ببازه نه 2-0 چون گل اول هند بود! بارسا بد بازی نکرد بلکه افتضاح بازی کرد بارسا دیگه عمرا بتونه با این سبکش توی لیگ قهرمانان نتیجه بگیره تمام تیم ها دستش رو دیگه خوندن واسه بازی برگشت هم چندان امیدی نیست درضمن به میلانی ها هم تبریک میگم.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اونایی که به پدرو و سانچز و راسل!! گیر میدن ایا فکر نمیکنن یه مقدار زیادی نارحت هستن و حواسشون به حرفاشون نیست؟!! آخه مگه ما تو این بازی بازیکن خب داشتیم... ژاوی و اینیستا و فابرگاس و بوسکتس وقتی نتونن یک موقعیت گل درست کنن پس چطور پدرو و مسی (که خیلی خیلی بد بازی کرد) باید گل بزننن؟؟ گل اول که درست نبود...بارسا از وقتی تیتو رفته داره ضربه میخوره...کدوم تیم میتونه بدون مربی پیش بره؟؟ تا حالا هم هرچی بردیم با غیرت و بزرگی تیم بوده....در این بازی بجز مشکل روحی مشکل اصلی کم اوردن تیم از لحاظ قدرت بدنی بود...تمام بازیکن هاشون قوی بودن و بلند قد...زمین بازی خراب بود و کوچیک...بازی برگشت اگه در 20 دقیقه اول گل بزنیم و تیتو هم برگشته باشه صعود میکنیم...فعلا مشکل ما بازی با رئال زخم خورده در جام حذفیه...هرچند تیم بارسا امسال حقش نیست چه فوتبالی و چه غیر فوتبالی به مشکل بخوره ...من امید دارم شما چطور؟؟؟
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نقل قول تو رو خدا الکی به پپ ربطش ندید! با پپ هم جلوی تیمای اینطوری مثل اینتر و چلسی بدتر از این بودیم! پپ گره بازیای ساده رو هم نمی تونست باز کنه، کافی بود یه گل عقب می افتادیم از هر تیمی!ببخشیدا ولی لطفا احترام بهترین مربی جهانُ نگه دارین! پپ کسیه که تو 4سال 14تا جام گرفته! با نتایج 5-0و6-2 رئال رو درهم کوبونده! هرچی بود با دل و جرات تر از تیتو بود یا بهتر بگم استاد تیتو بود و هست! ============== اما راجع به بازی... واقعا باخت ناباورانه ای بود برای من که فکر میکردم 3گل میزنیم! بچه ها جوری میگن حذف شدیم که انگار 5-0 باختیم! دوستان این تیم بارسلوناس بهترین تیم تاریخه! یعنی شما نمیتونید تصور کنید تو نیوکمپ 3گل بزنیم!! من بهتون اطمینان میدم که بارسا صعود میکنه! یکم بازیکنای بارسا گُنگ و بی برنامه بازی میکردن شاید هم تحت تاثیر جو سن سیرو بودن! در کل این بارسا اون بارسای همیشگی نبود و چراشم نمیدونم! تیم داوری هم روز بسیار خوبی داشتند! الان باید برن تو پارکینگ مبلغی که روش با برلوسکونی به توافق رسیدن رو بگیرن! اسب هم اگه اون صحنه رو میدید میفهمید هند شده و بازیکن باید کارت زرد یا قرمز بگیره! ویکتور خوب بود و هیچ تقصیری رو گلهای خورده نداشت! سسک و پدرو کاملا محو شده بودن! اگه از دقیقه 60 تیو رو میوورد تو بهتر بود! البته من اصلا ناامید نیستم چون میدونم بارسا تو نیوکمپ انتقام میگیره! خسته نباشید میگم به بچه ها مخصوصا کاپیتان متعصب بارسا! عاشقتم کارلس... حالا باید به دیدارهای بعدی فکر کنیم! سویا و رئال... فــراتــر از یــک بــاشـگــاه! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
متاسفانه نبود سرمربی و زمین خراب و ضعیف بازی کردن همه ی بازیکنا (بدون استثنا) و 11 نفره دفاع کردن مبلان نهایتا میتونست باعث 0-0 شدن بازی بشه اما اشتباه فاحش داور باعث شد ورق به نفع میلان برگرده. لطفا کسی نگه داور تاثیر گذار نبود چون نیمه ی اول هم هند پنالتی رو ندید و به جاش آفساید گرفت!! در صحنه ی گل هم فاصله ی آلبا و زاتاپا بیشتر از 2 متر بود و دست بازیکن میلان کاملا باز بود پس 100% گل مردود بوده! اگه دقیقا همین صحنه ها برعکسش اتفاق میوفتاد الان همه علیه بارسا جبهه گرفته بودن پس ژست روشن فکرانه به خودتون نگیرین. یکی 2 تا از دوستان هم ظاهرا انتظار داشتن پپ بیشتر از 14 جام بیاره و این از نظرشون دستاورد کمی بوده! اگه تیتو بود بدون شک میتونست با روحیه ه ای که به تیم میده و تعویض هاش کارساز باشه اما رورا به هیچوجه در حد بارسا نیست. اینو از رفتارش کنار زمین میشه فهمید. دریغ از یه ذره کاریزما! هنوز 90 دقیقه تو نوکمپ هست. باید 2 ، 3 تا بازی بیخیال لالیگا بشیم و تمام انرژی و قدرتمونو بذاریم برای بازی برگشت نقل قول جای هیچ توهینی نیست واقعایه هیچ کسی حتی پدرو و سانچز مگه مسی که از اول تو بازی بود چیکار تونس بکنه که اینا نکردن؟! هافبکای پرآوازمون کدوم پاس و موقعیت گلی درست کردن که اینا گل نکردن؟!خواهش میکنم یکم عاقلانه تر به قضیه نگاه کنیم. شدیدا موافقم. مسی و ژاوی و اینیستا و ... که ازشون انتظار میره افتضاح بازی کردن اونوقت یه عده گیر دادن به پدرو و الکسیسی که اصن کسی ازشون انتظار معجزه نداره. یعنی این 2 تا خوب بودن بارسا میبرد؟ پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
ما از رو احساس نمیگیم بارسا میره بالا....از این لحاظ میکیم که بارسا میتون غیر ممکن رو ممکن کنه
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تیم خیلی افتضاح بود به نظرم کل تیم افتضاح بودن.انگار جاذبه زمین 2 برابر شده بود بازی بدون توپ اصلا نداشتیم و وسط زمین هیچ سرعتی وجود نداشت از کناره ها که اصلا هیچ چیزی واسه گفتن نداشتیم به نظرم بهترین بازیکن میدان بوسکتس بود.لیاقت تیمی که شل ول بازی کنه همینه حذف هم شد حقشه باید واقع بین بود تیم لیاقت برد از خودش نشان نداد برعکس بازی با چلسی و اینتر.باخت حقه مسلم ما بود فقط از این ناراحتم چرا تیم بارسای همیشگی نبود.میلان که همون گه قبلی بود در حد فجر شهید سپاسی شیراز ولی بارسا چرا گند بازی کرد اونم کل بازیکنان جای تعجب داره.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
والا دارم نظرات دوستان رو میخونم ناامید شدم اخه چرا انقدر بار منفی میدید اونم با یه شکست بابا به خدا ما همون بارساییم بازی برگشت ۳ تا یا حتی بیشتر میزنیم اخه با یه باخت که نباید از همه چیز و همه کس انتقاد کرد بازی برگشت و ۹۰ دقیقه مونده من به شخصه قول میدم که سعود میکنیم. به اختلاف ۱۶ امتیازیمون با رئال مادرید فکر کنید .... viva barca پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حذفیم داداش
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بچه ها نا امید نباشید اینقدر هم به تیتو گیر ندید اون بنده ی خدا که گناهی نداره بالاخره بارسلونا هم که نمیتونه همیشه تو اوج باشه باید حذف بشیم تا مسئولان باشگاه یه فکری به حال خط دفاعی و فلسفه ی فوتبال بارسا بکنن
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
از حرفای من سوء برداشت نکنین. من ناامید نیستم. بارسا اگر خودش باشه و اون دو تا نخاله تو تیم نباشن، قدرت 4-0 بردن میلانم داره! من فقط از این وضع بازی و این ترکیب ناراحتم! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعا خجالت اوره...الحق که هممون ایرانی هستیم و بس! تا 2تا گل خوردیم کل مدیریت و سیستمو میبریم زیر سوال بعدشم سریع میگیم ما مدیر قبلی رو میخوایم!مهاجم با تجربمون سنگ کلیه گرفته مربی تیم سرطان گرفته یعنی یه اتفاق خیلی نادر خب معلومه تیم بی مربی همین میشه و جای هیچ توهینی نیست واقعایه هیچ کسی حتی پدرو و سانچز مگه مسی که از اول تو بازی بود چیکار تونس بکنه که اینا نکردن؟! هافبکای پرآوازمون کدوم پاس و موقعیت گلی درست کردن که اینا گل نکردن؟!خواهش میکنم یکم عاقلانه تر به قضیه نگاه کنیم. الانم چاره ای نیس باید امیدوار باشیم به بازی برگشت که اگه بارسای واقعی باشیم 5تایی کردن این میلان زیادم دوراز دسترس نیست. زنده باد بارسلون پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
یه چیز بگم فضا عوض شه میگم تا اون موقع که تیتو زیر تیغه و پپ هم بیکاره نمیشه صحبت کرد بیاد سروسامون بده بره!؟ آخه مردیم از بی مربیییی.... 1 دفاع اتوبوسی 2 استفاده از خلا دفاع بارسا و ایجاد موقعیت این دو تا میشه رمز پیروزی هرتیمی جلو بارسا اما ویوا بارساااااااااااااااااا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نقل قول در ضمن وقتی میلان تونست تو زمین خودش 2 گل به بارسا بزنه بارسا هم میتونه تو نیوکمپ حداقل 2 گل بزنه.خیلی سخته اما نشدنی نیست.شدیدا موافقم به شرطی که این مدلی بازی نکنیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
یه سوالی واسم پیش اومده. به نظر شما بازی امشب میلان تو زمین خودش چه فرقی با بازی پارسال چلسی تو زمین خودش جلوی ما داشت؟؟؟ اون موقع همه گفتن ضد فوتبال و از این جور حرفا حالا چون میلانه شده بازی با برنامه؟؟؟ اگه از تیم پارسال میلان میباختیم از خدام بود چون چندتا بازیکن خوب داشتن لااقل. اما این تیم چی؟ در مقایسه نفر به نفر هیچ کدومشون از بازیکنای ما بهتر نبودن و نیستن! یعنی رسما آبرومون رفت جلو این تیم درجه 2. باز اگه مادریدیا از منچستر بخورن میگن اونا 4 تا بازیکن خوب دارن ما چی بگیم؟ بگیم از چه تیمی باختیم؟ درسته حریف میلان باسابقه است ولی واقعیتو کاپیتان مالدینی چند وقت پیش گفت که از اون میلانی که خیلی از ماها میشناختیم الان سایه ای بیش نمونده حالا همون سایه اومد مارو کله پا کرد!! اینقدر که امشب ناراحت شدم از باخت به اینتر و چلسی و رئال ناراحت نشده بودم چون اونا لاقل چندتا بازیکن خوب داشتن ولی این میلان چی؟ از اروپا که حذف شدیم ولی امیدوارم دوگانه داخلی رو بگیریم.... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
سوال مهم؟؟ جرا بارسا هنوز راه مقابله با دفاع اتوبوسی رو یاد نگرفته؟؟!!! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
پپ اگر نمی تونست گره باز کنه که ۱۳ جام نمی برد جلوی تیمهای تدافعی مشکل داریم تا حدودی ولی امشب که کلا ضعیف بودیم امیدوار به بازی برگشت پپ پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حذف شدیم دوستان.اگر هرکس میخواد این حرفمو بذاره به حساب بی تعصب بودن یا نا امید بودن یا هرچیز دیگه.ولی مهم نیست.بازم میگم حذف شدیم.موضوع به همین سادگی هست. هیچی از بازی نمیگم چون انقدر عصبیم که بعید میدونم بتونم جلوی خودمو بگیرم.پس بهتره چیزی از بازی و بازیکن ها نگم. سناریو و روش حذف کردن بارسا به خوبی توسط تیم های اروپایی یاد گرفته شده و هر سال هم تکرار میشه.و هرسال هم با ارائه یه بازی احمقانه و مشابه سال قبل خودمون عامل اصلی حذف خودمون میشیم.بدون کوچکترین تغییر و راهکاری برای عوض کردن شرایط بازی در اینطور بازی ها.اینتر 2010 چلسی 2012 و حالا هم میلان. بعضیا حرف از زدن بیشتر از دو گل توسط بارسا میزنن!!میلانی که در زمین خودش که قاعدتا نیم نگاهی هم به حمله و گل زدن داره اینطور دفاع میکنه و روزنه ها رو می بنده(و طبق معمول "همیشه" بارسا مقابل این نوع بازی حریف به مشکل می خوره) در بازی برگشت که هیچ نیازی به گل زدن نداره... خواهشا احساسی و از روی تعصب حرف نزنید. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
هواداره واقعی باید واقع بین باشه نه احمق این بازی حتی یه موقعیت گل هم نداشتیم.همه بد بودن.بارسا باید به فکره تغییر تاکتیک تو همچین بازی هایی باشه نمیشه که هر بازی شروع میشه تن و بدنه هوادارا بلرزه.نشونش بازی قبلی که خیلی شانس اوردیم توپا رفت تو گل
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعا متاسفم برا کسانی از همین الان تیم رو حذف شده میدونن همینطور که 2 گل خوردیم میتونیم بیشتر از اینها بزنیم فقط صبر کنید پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بچه ها خیلی نا امیدانه نظر می دن درسته بازی رو 2 بر 0 باختیم و حتی ی موقعیت خطرناک هم نداشتیم اما این اولین بازی بارسا تو این چند سال بود که موقعیت خطرناک نتونستیم ایجاد کنیم شاید بخاطر خستگی شاید بخاطر وقفه 2 ماهه لیگ قهرمانان شاید چیز دیگه اما مطمئنم که این بارسا توی بازی برگشت همون بارسای سابق میشه و مطمئنم اگه توی بازی برگشت روی دروازه میلان فشار بیارن با بازیهایی که از میلان توی این فصل سری آ دیدم قطعا به امید خدا بدور بعد صعود میکنیم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
جناب winps بفهم چی میگی هرکس نظر خودش رو میگه به کسی مربوط نیست.کاسه داغتر از آش نشو لطفا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بچه ها الکی به داوری گیر ندید .تیم افتضاح بازی کرد.یه موقعیت گل هم ندلشت.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
به نظر منم بد بازی کردن بارسا بیشتر از داور به چشم اومد.. بابا ما از اول فصل میزنیم مسی تو خط حمله تنهاست وفقط داره اون میچرخونه....اون پدرو و سانچز فقط رو اعصابند وبازی هاشون در حد لیگ ایرانه پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حذف شدیم.به همین راحتی به همین بدمزگی بدترین بازی از بارسا بود که تو این 5سال دیدم.افتضاح بود به معنای واقعی. نبود مربی خیلی حس میشه.... نمیخوام آیه یاس باشم ولی بازیه برگشت حکم بازیه اینتر 3ساله پیشو داره! باورش سخته اونم تو مرحله یک هشتم. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بد بودیم ولی برگشت مونده،،،،به امید صعود
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
معلوم شد مربی نداریم .تیتو و رورا در حد بارسا نیستن . تو زمین که کلاً برنامه ندارن.تعویضاشون که تو همه بازیا تکراریه.اصلن به تیم مقابل کار ندارن که چه تیمیه. داوید ویا که تا چند هفته پیش اماده بود را الکی بش بازی نمی دادن پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
دوستان شیطان ناامید ولی انسان به امید زندست ! اگر تو بازی برگشت یه گل زود هنگام و حتی تو نیمه اول یه گل بزنیم میتونیم به بازی برگردیم ! سانچز بهتر از پدرو هست بدون شک اما اگه از اول بازی بدن با توجه به اینکه قبلا تو لیگ ایتالیا بوده و با سبک بازی ایتالیایی ها اشنایی بهتری داره ! پدرو اصلا در حد و اندازه های بارسا نیست ! تو این بازی شاهکار داور روی گل اول شرایط ناهماهنگی بین بازیکنان بارسا رو فراهم اورد و همین باعث شد گل دوم رو هم بخوریم. نبود تیتو هم خیلی تاثیر بر این چند بازی اخر بارسا داشته است ! ولی ما میتونیم بارسا فراتر از یک باشگاه پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من که به بازی برگشت تو نیو کمپ امیدوارم..بچه ها قرار نیست که هرروز روز بدمون باشه یکم امید داشته باشید.به امیدخدا در بازی برگشت یک گل زود هنگام میزنیم وبازی راباز میکنیم..البته میلان هم نمیتونه هر بازی این دفاع بدون نقص انجام بده..من که امیدوارم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
افتضاح بودیم و حقمون بود که ببازیم ولی نه با دو گل همه از دم بد بازی کردند حتی یک موقعیت گل خطرناک هم نداشتیم واقعا افتضاح بودیم بازی که تموم شد قلب درد گرفته بودم به نظر من مشکل ما به خاطر نبود سرمربیمونه اما بارسا ببره ببازه عاشقشم ایشالا به امید خدا تو بازی برگشت بتونیم جبران کنیم من دلم روشنه پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
امید وار باشین یادتون نیست پارسال آرسنال تو برگشت چیکارشون کرد 1جوری حرف میزنین انگار بارسا از تیم بچه محلاتون خورد پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اگر بازی برگشت یه گل در نیمه اول بزینیم کار صعود تمومه و زدن گلهای بعدی کار سختی نیست ولی واقعا از مدیر سایت انظار نداشتم اینقدر ناامید باشه بابا روحیه هم خوب چیزیه پس کجان طرفدارای واقعی بارسا مرد روزهای سخت باشید پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
به نظر من هرکی نا امیده نیاد نظر بده فوتبال همینه یه سرش برده یه سرش باخت درسته تیم مثل همیشه منظم بازی نمیکرد که از شانس تیم حریف چندتا از بازیکنان از لحاظ روحی تو جریان بازی نبودن ولی من به بازی برگشت خوش بینم هر کی هم نباشه طرفدار بارسا نیست چون یه طرفدار واقعی با یه بازی بد پشت تیمشو خالی نمیکنه اونایی هم که از الان همه چیزو تموم شده میبینن برن طرفدار مالدیو بشن براشون بهتره فقط بارساااااااااااااااااااااااااااااا برای همیشه پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تو رو خدا الکی به پپ ربطش ندید! با پپ هم جلوی تیمای اینطوری مثل اینتر و چلسی بدتر از این بودیم! پپ گره بازیای ساده رو هم نمی تونست باز کنه، کافی بود یه گل عقب می افتادیم از هر تیمی! لااقل تیتو چند تا بازی که بد عقب افتاده بودیم رو برده. هنوزم امیدوارم اگر ویا بازی برگشت باشه، بتونیم صعود کنیم. فقط نباید گل بخوریم!
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اگه یه گل زود هنگام بزنیم میلان ترکیده،
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
میلان رو جر می دیم. صبر کنید
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اصلا بازی بود اینا کردن یه پای درست به مسی ندادن حتی خود مسی هم درست بازی مکرد به قول دوستمون اگه بازی 180 دقیقه هم ادامه داشت عمرا گل می زدیم. حالا باید دعا دعا کنیم واسه ی بازی برگشت به امید خدا ببریم. ولی اگه این جوری بازی کنیم به هیچ جا نمی رسیم.اصلا یه موقعیت درست و حسابی نداشتیم. ابنقدر حرص خوردم این سانچش اصلا بازی بلده که بازیش می دن.بدون اینکه نگاه کنه پاس می ده.اگه به این طرز بازی ادامه بدن هیچ شانسی نداریم. تو این بازی تنها چیزی که از بارسا دیدیم پاسکاری تو میانه ی زمین بود.اخه خجالت داره. واقعا اشکم دراومد خدایا تو بازی برگشت کمکمون کن پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۵)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
شوخی شوخی داریم حذف میشیم! همه بد بودن.از همه بدتر این پدرو······ازبازیش متنفرم.هر کی میگه فضا سازی میکنه و····چرت گفته.کسی پدرو رو دید تو بازی؟؟ میلان عالی بازی کرد. وقتی شما مدعی پاس کاری و حفظ توپ و خلق موقعیت هستید.تیم حریف هم استاد دفاع کردن.وضد حمله. یعنی تاکتیک.ضد تاکتیک.یعنی فوتبال. وهیچ کثیفی هم نداره. میلان با برنامه بود بارسا داره چوب دو گوش مهاجم خودش رو میخوره.عملا در بعضی دقایق 9 نفره بازی میکنیم. در ضمن وقتی میلان تونست تو زمین خودش 2 گل به بارسا بزنه بارسا هم میتونه تو نیوکمپ حداقل 2 گل بزنه.خیلی سخته اما نشدنی نیست. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
همه ی امیدواریمون از بین رفت آخه من نمیدونم سانچزی که تو این فصل یه بازی خوب انجام نداده چرا باید بازی کنه پدرو هم که بیرون زمین بود اصلا پیداش نبود از الان حذفیم کاش پپ برمیگشت پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
اعصابم خیلی خراب شد تیمی به این بزرگی مربی به این آشغالی تعویضاش فوق افتضاح بود پدرو رو باید با لگد مینداخت بیرون این سانچز هم که واسه اعصاب خراب کردن ما آورد.یکی از افتضاح ترین بازیهامون بود میلان هم انصافا تو دفاع عالی بود.بد بودیم بد چکار میشه کرد.برگشت کافیه یه گل بخوریم اونوقت کارمون تمومه باید هر چه زودتر یه مربی دست و پا کنیم تیتو کی بود که رورا کی باشه.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
هیچ وقت با باختن مشکل نداشتم، اما با فاجعه بودن خیلی مشکل دارم! شاید از زمان اومدن رایکاردبارسا اینقدر بد بازی نکرده بود و سزاوارانه نباخته بود... به هر حال بیشتر از20 سال جدی فوتبال دیدن بهم یاد داده که تا سوت پایان زده نشده نا امید نشم. وقتی فینال 99 تو 42 ثانیه قهرمان رو عوض کرد، وقتی کابوس استانبول برای همین میلان رخ داد، وقتی 6 تا توی برنابئو زدیم،وقتی که چلسی 5-1 با اتیش بازی جوونی مثه دنی بازی 3-1 باخته رو برگردوند و یا حتی قضیه 10 نفره 10 دقیقه ایمون زاید! تنها چیزی که بهش ایمان دارم اینه که اگه تو دنیا یه تیم توان و ابزار برگردوندنه این بازی رو در مقابله کاتاناچیو ایتالیایی داره، بارساست! عجیب حس 4-0 یا 5-1 رو دارم... نکات ازار دهنده بازی : پدرو تو نیمه دوم فقط 2بار توپ خورد به پاش، وحشتناک بد بود... مسی از همون اول بیش از حد معمول عقب بازی می کرد. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بد بودیم... ولیییی من امیدوارم به بازی برگشت.. پدرو وسانچز فقط رو اعصابند با این بازی های گندشون پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بازی بدی داشتیم و میتونیم بگیم روی اشتباه بازیکنان بارسا و سرعت بازیکنان میلان بازی رو دادیم. اما یک نیمه دیگه وجود داره یعنی 90 دقیقه ایشاا... این بازی رو میبریم خیلی سخته اما همیشه در لحظات سخت تیم خودشو نشون میده. نمیدونم چرا موقعیت نداشتیم چون در این شرایط همیشه موقعیت داشتیم دفاع خیلی خوبی کردن اما اگه در نیوکمپ گل نخوریم مطمئن باشید میبریم. واقعا میلان خوب بود و با برنامه بازی کرد اما من میگم همیشه در آخر بازی باید بحث کرد و 90 دقیقه دیگه هست ایشاا... میبریم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۲)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
نمیدونم چی بگم میلان خوب راههای نفوذ رو بست ما هم اصلآ خوب نبودیم انشاالله بتونیم بازی برگشت جبران کنیم امیدوارم تیتو زودتر برگرده درود بر بارسا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
راجع به پدرو و سانچز کاملا موافقم با مدیره سایت که کاملا رو اعصاب هستن ولی مشکل ما تو این ۲ ماه یکی ۲ تا نبود خود من شاید اصلیترین مخالف سانچز باشم از اون روزی که اومد بارسا ولی باید قبول کنیم که ریشه همه اینا تو مدیریت ضعیف هستش که میره ۴۰ میلیون میده واسه سانچزی که خداییش ۴ میلیون هم نمیارزه آقا روسل باید دیگه بره جز تحقیر چیز دیگهای نداشته این آدم اونف اصل اولی هم که اومد چمپیونز لیگ رو بردیم با لیگ همش تاثیر خریدهای لاپورتا بود نمونش بازی خوب ویا تو اون فصل این آدم داره تیم رو نبود میکنه از من گفتن لیگ رو هم امسال ببریم معجزه کردیم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حالا می فهمین بودن گواردیولا یعنی چی ؟ حالم از ساندرو روسل بهم می خوره واقعا کثیف عمل کرد در مورد گواردیولا سانچس به در د آشغالی می خوره پدرو هم همینطور فقط داوید ویا به خدا لجاجت الکی هستش نگه داشتن این 2 تا بازیکن امشب اصلا نه اینیستا نه ژاوی رو فرم نبودن و واقعا قبول کنین ما از نظر فیزیکی کم داریم نسبت به میلان داوری هم که کلا مزید بر علت شد از همین الان می تونم ببینم که بایرن با گواردیولا می تونه یک بارسلونای دیگه رو درست کنه با همون 13 جام از حالا در مورد بازی برگشت نمیشه حرف زد ای کاش بازی 1-1 می شد بهتر می شد امشب جای سانگ واقعا خالی بود واقعا ا ا ا ا اا ا ا ا ا پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بدترین بارسای 10 سال اخیر بودیم بدون شک ! این پدرو چی داره فیکس بازی می کنه آلکسیس هم شده نخودی ! اصلا بودن و نبودنش مهم نیست ( نبودش بهتر از بودنشه ) ! نمی دونم تاکتیک میلان باعث بد بودن بارسا بود که البته بعید میدونم ! شایدم دست کم گرفته بودن میلانو مسی هم روزش نبود یعنی همه بد بودن همه در سطح پایینی بازی می کردن ! بازی برگشت ... چه میدونم والا 2 / 0 هم ببریم تازه میشیم مساوی ! البته ما هر چی هم باشیم باز هم بارسلونا هستیم! من نا امید نیستم ولی خیلی سخته ! امیدوارم بازی برگشت پدرو و آلکسیس 90 دقیقه روی نیمکت باشن ! هنوز باورم نمیشه که بارسلونایی که همه ی تیمای رو له می کرد تنها موقعیتش شوت پشت محوطه ی اینیستا باشه ! نمیشه گفت نتیجه عادلانه نبود ! چون ما یه موقعیت درست حسابی هم نداشتیم ! به اعصابتون مسلط باشین ! چون با این بازی امشب اگه بخواد تکرار باشه جام حذفی هم پریده ! یکم اعصاب بذارین برای سه شنبه ی بعد ! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۸)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
واقعا حالا میفهمیم مربی چقدرنقش داره تو تیم و حالا قدر گواردیولا رو میدونیم که چطور در طی 4 سال دوبارقهرمان و دوبار به ناحق تو نیممه نهایی حذف شدیم و حالا به لطف مدیریت یه ادم بی خرد (راسل) مربی مون از دست رفت و با بهترین تیم تاریخ توسط یه تیم متوسط حذف میشیم واقعا تاسف میخورم واسه طرز تفکرت راسل زنده باد لاپورتا
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
یکی دو تا افسری بخوابونه زیر گوش من! تو رو خدا سریع تر!!!! شوک بهم وارد شده!!! اون از اینتر که اون بلا رو سرمون آورد اینم از میلان!! خداحافظی بکنیم با جام سنگین تریم! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۷)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
میلان به بارسا درس فوتبال داد.نشون دادبرای گل زدن 2تا پاس و2تابازیکن کافیه. تیتو وزوزاهم نشون دادن درحدبارسا نیستن.هیچ باری مهمو نبردن مگه بااشتباهات داوری پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۴)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
آخه نگاه کن از چه تیمی باید ببازیم ورژن جدید چلسی این بارسلونا بود؟ خواهشا شعر گفتن شروع نکنید پپ پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
جناب مدیر کاملاً با شما موافقم،ما عملاً 9 نفره بازی کردیم،به نظر شما یعنی بعد از این همه مدت اینها هنوز نفهمیدند که پدرو و سانچس فقط یک بار اضافی برای تیم هستند. من تا الان بیشتر از صد کامنت راجع به این دوتا گذاشتم،از شروع لیگ تا الان. به خدا به همین تلو یا دلوفئو بازی بدن هزار بار بهتر از این دو به دردنخور هستند.سر در نمی ارم چرا اینها باید تو بارسا باشند. چقدر شب سرد و غم انگیزی بود. باورش واقعاً سخت است از میلان دو گل بخوریم. متاسفانه دو گل را نمیشه به این تیم زد و گل نخورد.چقدر امسال امیدوار بودیم. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
هیچ موقعیت جدی از طرف تیم ما خلق نشد. اما این بازی باید صفر صفر می شد. حق ما اصلا برد نبود. اما باخت هم نبود. میلان قبل گل یه تیم آشغال مثل همیشه بود. اما به کمک داور گل زدن. اون توپ هند بود. باید توی چشمای این داور رید. اما نبود تیتو هم تاثیر گذاشته. جوردی رورا پارسال نفر سوم بود. طفلک براش سخته. اما تا بازی برگشت صبر می کنیم. ما بارسلونا هستیم.
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۳)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
بد بازي كرديم. هيچ فرصت گلزني نداشتيم تعداد موقعيتها دقيقا صفر بود. البته گل اول كه ديگه جاي حرفي واسه داوري نذاشت. ژاوي آماده نبود اصلا كلي پاس اشتباه داد. پدرو معمولي بود. والدس روي هيچ كدوم گلها مقصر نبود. نمي دونم چي بگم بالاي 80 درصد حذفيم به نظر من. پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
تا این زردک گزارشگر باشه هیچی نمی شه تیم صاحب نداره خوب مربی مریضه یه مربی بیارن
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
عملا 10 نفره بازی کردم! تو طول بازی پدرو همش خودش رو روی زمین انداخته بود! سانچز هم فرصت نکرد اعصاب هوادارا رو خراب کنه! مشخص بود میلان دفاعی بازی می کنه، اینو هر کسی میدونست جز رورا! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
من از بعد 1-1ال کلاسیکو از تیم شاکی بودم و اصلا تو بازیهاشون مثل همیشه نبودن و الکی تعریفشون رو میدادن و مقصر اصلی مسوولین باشگاه بودن که تیم رو بی مربی گذاشتن مشکل اصلی تیم بی مربی بودنشه و مربی بالا سره این تیم نیست ""5ساله""که جلو این سبک دفاعی ما داریم مغلوب میشیم و هیچ تغییر یا راهکاری واسش پیدا نمیکنن نمیدمنم تا کی ما باید بخاطر بی توجهی نسبت به این سبک دفاعی زجر بکشیم ما عملا حذف شدیم،اگه میلان 1گل تو بازی بزگشت بزنه بارسا باید4تا بزنه امیدوارم حداقل هفته دیگه رئال رو تو جام حذفی ببریم که درد حذف زودهنگام تو جام باشگاههای اروپا یکم تسکین پیدا کنه پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۱)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
یعنی لعنت به روسل با این مدیریتش تیم بعده ژانویه رسما تو تعطیلات بود حتا اگه تیتو ۱ مارس هم برگرده از نیو یورک بازم حداقل ۲ ماه طول میکشه تیم رو به فرمش برسونه چون رسما تیم با ژردی رورا ۲ ماه تو تعطیلات بود بازی امروز هم نشون داد ۱ موقعیت نتونستن درست کنن آفتابه سازی قزوین رو میزاشتی حداقل ۱ موقعیت گول درست میکرد این یعنی مشکل یعنی یه مشکل خیلی بزرگ نمیشه تقصیره یکی ۲ نفر انداخت مقصّر فقط مدیریت هست که بعده اینکه فهمید تیم مربی نداره جای اینکه بره ۲ هزار خرج کنه واسه این نیم فصل مربی موقت بگیر تیم رو بدون مرّبی گذاشت نتیجش رو هم داریم میبینیم کاملا بازی داشت میگفت که این تیم ۲ ماه تو تعطیلات بوده اصلا تمرین نکردن باهم این مرتیکه روسل داره خاطرات خوان گاسپارت رو دوباره تو ذهن هوادارهای قدیمی بارسا زنده میکنه که تیم به اون قدرتمندی که ریوالدو فیگو و ..... داشت رو چجوری به ..... داد. از نکهریدن دفاع تو فصل نقل و انتقالاتش بگم یا بی مربی گذاشتن تیم یا دعواهای الکی که با لاپورتا شروع کرده بود شرط میبندم این قضیه بدهی رو هم از خودش در آورد مگه میشه تیمی که با لاپورتا ۲ تا چمپیونز لیگ رو برده کلی لیگ رو برده و هزینه هاش هم معقول و منطقی بودن ۵۰۰ ملیین بدهی داشته باشه باز اگه میگفت ۱۰۰ میلیون بدهی شاید میشد باور کنیم ولی ۵۰۰ میلیون یورو! از چمپیونز لیگ حذف شدیم نیازی هم نیست بازی برگشت رو نگاه کنیم این میلان و کلا ایتالیایها استادان تو بازی کثیف دست عربها رو هم از پشت بستن تو این یدونه کار با این تیمی که من دیدم اینطوری که اینا بازی کردن هیچ شانسی نداریم حتا ۱ موقعیت درست کنیم تو نو کمپ باید لاپورتا زودتر برگرده ما روسل رو نمیخوایم آقا اینو از اول فصل داریم میگیم هر تصمیمی که این آدم گرفته تیم رو به قهقرا برده یه حقارت به تمام معنا بود بازی امشب برا ما هوادارها امیدوارم خود روسل استعفاش رو بده پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
هنوز 90 دقیقه مونده به داوری گیر الکی ندیم پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۱۰)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
افتضاح ترین بازی چند سال اخیر بارسا بود بدون خلق حتی ی موقعیت خطرناک اگه بازی 180 دقیقه دیگه هم ادامه داشت امکان اینکه گلهای بیشتر بخوریم بیشتر از زدن گل بود پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۰۹)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
خوب نبودیم. اصلا... پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۰۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حقمون بود به فوتبال باختیم
پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۰۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
حذف شدیم رفت بای بای پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۰۶)
|
پاسخ به: شکستی ناباورانه [ میلان 2-0 بارسلونا ] | ||
---|---|---|
وقتی اصرار دارن که دو تا بازیکن مزخرف بی خاصیت به نام پدرو و سانچز رو هر بازی و تحت هر شرایطی بازی بدن، نتیجه ش همین میشه که تیم 9 نفره نمی تونه دفاع 11 نفره حریف رو باز کنه! واقعا مسخرس! هر بازی این دو تا دارن مزخرف ترین بازی رو ارائه میدن، و باز هم بازی می کنن، تازه ازشون حمایت و تعریفم میشه! البته شاهکار داوری در صحنه گل اول هم واقعا تحسین برانگیز بود! پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۰۶)
|