به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

«رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال مادرید ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۶) (۶,۲۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


اعجاز داور در رساندن تیمی که در لالیگا قادر به تعقیب بارسا حتی با یک فاصله امتیازی تک رقمی هم نیست، تحسین برانگیز بود!

زنده باد فوتبال پاک کاتالونیا!

Tots Units Fem Força
ارزش: ۶.۰۰ (۱۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mazaherxavi
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اگه پنالتی روی پدرو گرفته میشد کل بازی تغییر میکرد


شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۱۴)
 
hamid.lionel
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
پویــــــــــول افت کرده ((((((((((((


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۰۷)
 
aref0111
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
konjkave60 محترم...
اگه فوتبالیست بودی میفهمیدی من چی میگم...
منم اگه ۴۰ پاس بهم میرسید 30 تاشو دیبل میزدم بلاخره یه بار چنین اتفاقی میوفتد....
تو داری تعصبی حرف میزنی...
این سبک بازی که بدونه مهاجم نوک بازی میکنیم تو بازیهای ضعیف جواب میده...
نکته: اسپانیا هم که دیدی با این کار قهرمان شدند به خاطر اینکه بهترین مدافع و دروازبان جهان رو دارن...
بیشتره بازیهاشم 1 0 میشه...
ولی تو بارسا این قضیه فرق میکنه...
حالا از این به بعد بازیهارو با دقت ببین...

اونایی که میگن داوری تاثیر نداشت یا خیلی از دست بارسا عصبانی هستند یا طرفداره رئال هستند...
چون همون شب بازی یه دوسته رئالیم زنگ زد گفت 2 3 جا به نفعمون گرفت...
یکی پنالتی که روی پدرو بود یا فابرگاس که اتفاق افتاد (چون 2 تا صحنه بود یادم رفته ولی یکیش پنالتی بود)
یکی هم که داور جلوی مسی رو گرفت...
یکی دیگه هم بود...



FC BARCELONA


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۴۹)
 
Wimps
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
صحبت کردن در مورد داوری در این شرایط اصلاً درست نیست
جز ضعیف تر شدن و عدم توجه به نقاط ضعفمون هیچ سود دیگری نداره
قهرمانی دیگران رو هم به چالش کشیدن و زیر سوال بردن درست نیست
همونطوری با دیگران برخورد کنید که دوست دارید با شما برخورد بشه
با احترام
بارسا با روزهای اوج فاصله گرفته و باید سعی کرد دوباره به اوج برگشت
این بهانه تراشی ها(حتی اگر واقعی باشن) جز عقب رفت هیچ فایده ای نداره
امیدوارم سعی کنیم در این روزهای سخت هم نشون بدیم که فراتر از یک باشگاهیم و این موضوع فقط یک شعار نباشه
ما در جام حذفی حذف شدیم اما بهتره با منطقی رفتار کردن جلوی از دست رفتن جام های دیگه رو بگیریم نه اینکه با احساس قضاوت کنیم و خودمون نابود کنیم
از مسئولین سایت هم تقاضا دارم در طول سایت اصلی باشگاه و اهداف تیم گام بردارن و از روی احساس اینقدر تیتر های واهی و ناامید کننده و بی فایده نزنن
بارسلونا ناب ترین جزء فوتباله و با تیمی مثل رئال مادرید تفاوت های فاحشی داره که در این روزها مشخص میشه
زنده باد بارسلونا
زنده باد کاتالونیا




پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۵۱)
 
mamad_ft
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اشتباهات داوری دیگه یه مسئله کلیشه ای هستش
پارسال اینقدر اشتباهات اثر گذار بود که قهرمانی را از بارسا گرفت ولی ما باید با این مسئله کنار بیایم
توی چند بازی اخیر با ریال از یه روش گل خوردیم همه میان بالا بعد تیم حریف با یه ضد حمله و یه پاس قطری پشت دفاع به ما گل میزنه ما باید یه راهی برای اینجور بازی کردن تیمهای بزرگ جلومون پیدا کنیم وگرنه تا ابد همین آشو همین کاسه


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۵۳)
 
ژاویر
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
امسال برعکس پارسال شده پارسال ما کوپا رو بردیم اونا لالیگارو ،اما امسال برعکسه.


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۰۲)
 
dany-fcb
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
واقعا نمیدونم به بعضی از طرفدار ها چی بگم

هی میگن داوری تاثیر نداشت و خودمون بد بودیم

سوال من اینه که اگر ما بد بودیم ، چرا اول بازی داشتیم حمله میکردیم و همون اول نزدیک بود مسی سوراخشون کنه

چرا نمیگن بعد از پنالتی مشکوک برای رئال بد شدیم

چرا نمیگن بعد از اینکه رئال رفت تو فاز دفاع و ضد حمله بد شدیم

چرا نمیگن وقتی داور پنالتی واضح و مسلم روی پدرو رو نگرفت بد شدیم

تیمی که مربی نداره با کوچیکترین حرکت تاکتیکی و روانی از طرف تیم حریف ، بد میشه و نمیتونه کاری از پیش ببره
و همه چیز دست به دست هم داد تا دیشب ما بد باشیم

پس به جای بد گفتن از تیم
به فوتبال پاک تیم ـتون افتخار کنید
این حسی ـه که طرفداران رئال نمیتونن به این صعودشون داشته باشن
چون خودشون هم میدونن چطوری به دست آوردن


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۱۳:۵۲)
 
konjkave60
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
نقل قول
اینم از مسیتون....
گفتم که دیگه دورش تموم شده فقط به تیمهای ضعیف گل میزنه...
اون از بازی میلان اینم از این....

عزيز دلم گفته فردوسي پور رو توي اون لحظه كه يك به هفت بودن يادت بيار گفت شبيه به كارتون فوتباليستها شده بابا با چه زبوني بايد بگم مسي رو توي اين دوتا بازيه اخير 3نفري پرس ميكردن
تو كدوم صحنه ي تك به تك كريس تونست از آلوز رد بشه ؟؟؟؟
اينقدر اين رئاليها كريس كريس ميكنن كي تونسته 2تا بازيكن رو با تكنيك نه با سرعت جا بذاره اونايي كه فوتبال بازي كردن بيشتر متوجه ميشن كه چي دارم ميگم
يكم منطقي باشيد

بخدا اين منطقه نه تعصب


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۱۴)
 
ehsan_xim_h
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
شانس ما 4سال مربی بود سرطان نگرفت تا شد سر مربی سرطان گرفت
فقط امیدوارم تا قبل از بازی با میلان برسه و یه شوک بزرگ به تیم وارد بشه


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۱)
 
***مسی***
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
آقا این دوتا جام رو «صدقه » میدیم به این زغالی ها

لا اقل انگیزمون برا فصل اینده 2 برابر میشه
امید وارم اخر فصل یه چندتا خرید خوب داشته باشیم
درباره مسی هم باید بگم مسی مثل همیشه خوب بود ولی خداییش انگیزه اونا بیشتر ما بود کسی بهش کمک نمیکرد
اما رونالدو رو ببینید همه رئالیا میخوان بهش توپ برسونن

اخر همه حرفام میگم ::::اگه بارسا 1000000000 تا گل بخوره باز هم بهترین باشگاه دنیاست

مسی هم اگه ....تا اخر عمرش گل نزنه بهترین بازیکن دنیاست


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۵۵)
 
messi.maradoona
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
دم هوادارهای بارسا گرم.
وقتی رئال میباخت من میرفتم تو سایت هواداران رئال و میدیدم که هر چی فحش بلدن هوادارها هم به بازیکناشون از جمله رونالدو و مورینیو و هم به خودشون میدادن.
اما طرفدارهای بارسا با وجود اینکه هم پیکه رو گل اول و هم پویول رو گل دوم صد در صد مقصر بودن اما اصلا بی احترامی نکردن.
این است تفاوت هوادارهای خوکها با هوادارهای بارسای کبیر




پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۳۱)
 
کیا
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
همیشه اینجور موقع هاست که معلوم میشه هوادارواقعی کیه .!!! تیم شاید بگیم افت کرده یا نکرده باشه بازیکنا خسته بودن یا مربی همراه تیم نیس و.........
نظر من اینه که با تمام ایتا ما یه ابزار میخوایم ما یه تمام کننده دو پا با قدرت بدنی بالا و سرزن تو مایه های دروگبا امایکم سریعتر
برا حمله کم داریم شک نکنین!!!
وهمینطور یه فاع سریع وسرزن البته اونم پرقدرت!!!
ما اگه نیمار رو هم بیاریم تو حمله ما به گزینه اول بازم احتیاج داریم...اگه تو لاماسیا نیس حتما بایدبخریم...!!!!!
مهاجمای کلاسیک ما تو بازیهای فیزیکی نمیتونن نمایش 100% خوب باشن..!
من نظر کم میدم اما الان اینو باید بگم بارسا اگه لیگ دسته 2 هم باشه عاشقشم ..
به سلامتی بارسا و هوادارای واقعی وهمیشگیش


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۲۵)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خیلی وقت بود بارسا داغ یک پیروزی شیرین تو الکلاسیکو به دلشون گذاشته بود.بارها تحقیر شده بودن ولی این بازی به کمک شانس داور و روحیه پایین بارسایی ها تونستن یک پیروزی باد آورده کسب کنند.بارها رئال رو تحقیر کردیم و شنبه تو برنابئو دوباره این کارو تکرار میکنیم تا نشون بدیم باخت بارسا یک اتفاق بوده و رئال تیمی نیست که بتونه حریف بارسا بشه




viva catalan


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۱۳)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داوری به بهترین نحو کارش رو انجام داد باید واقع بینانه بود نه از روی احساسات حرف زد!
فقط میتونم بگم که هیچ ربطی به داوری نداشت !
کدوم صحنه به ضرر ما بود؟
خطای پیکه که واضح بود خطاست!
ما بد بازی کردیم باختیم خیلی بد نه یک دفاع خوب داریم نه یک دروازه بان و نه یک مربی در سطح بارسا امیدوارم فصل یعد جبران بشه!فقط میتونم بگم امید وارم !
این فصل به همین راحتی لیگ قهرمانان و جام حذفی رو دادیم!
تا این جاش هم به لطف مسی و اینی به اینجا رسیدیم تیم به طور وحشتناک به اونا متکی هست!
دیگه تیم ها میدونن هر بازی 4 نفر حداقل مسئول گرفتن مسی هستن باید یه چاره ای کرد!نه از روی احساسات حرف زد و گفت داوری بده و حرف های دیگه!
رئال بهتر از ما بود!وبه احتمال زیاد قهرمان هم خواهد شد!قهرمانیش هم کاملا سالمه و اصلاهم کثیف نیست!
زحمت کشیدن مزد زحمتشون رو گرفتن!
امیدوارم شنبه از آبروی بارسای بزرگ دفاع کنیم!
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۰۰)
 
ali_catalan
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خدائیش آلبا خیلی تعصب داره اگه تو بارسا سال ها بازی کنه میتونه یکی مثل پویول بشه البته پویول که یه دونه است


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۵۸)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
با 80 درصد حرفات موافقم مسی اون مسی قبل نیست شاید خوب گل بزنه اما زهر دار نیست خدا وکیلی من هروقت توپ میفتاد زیر پای رونادو نفسم بالا نمیومد هر حرکتش یه موقعیت گله سرعتشم که وحشتناکه فقط خدا تو برنابئو بهمون رحم کنه لیگ اروپام که از دست دادیم بعید میدنونم با این تیم و با این حال و روز بدون اینکه از میلان گل بخوریم 3 تا بزنیم!


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۴۳)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
الان بارسا روند نزولی پیش گرفته بعید میدونم تا یه مدتی برگرده به اون بارسای همیشگی احتمال 90 درصد تو بازی شنبه با رئال و بازی با میلانم نتیجه نمی گیریم قبلانا که نتیجه نمیگرفتیم حمله میکردیم گل نمیزدیم خدا وکیلی بازی رفت با میلان حتی یه موقعیت گل تو 90 دقیقه نداشتیم فقط پاسهای عرضی از وسط زمین تا پشت 18 قدم و از پشت 18 دوباره به وسط زمین غیر از مسی باید یه مهاجم خلاق و تکنیکی دیگه داشته باشیم مربیم که نداریم خود تیتو باید از باشگاه بخواد که یه مربی خوب بیارن تعارف که نمیشه کرد تا وقتی رورا رو نیمکته همین آشه و همین کاسه


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۳۶)
 
viking
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بارسا تا ابد بارساست وبه خاطر همین متفاوت بودن که هیچوقت نخواسته مثل اونا(ریال,چلسی,میلان...) کثیف بازی کنه؛ بره تو دفاع وبعد تو ضدحملات گل بزنه
اخه اینطوری که همه تیما میتونن انجامش بدن ولی بارسا تازه دودفاع وسطش خیلی وقتا وسط میدان دارن توبازی سازی کمک میکنن
وشاید دلیل اصلی افت روحیشون با این شیوه بازی کثیف کردن تیمای مقابل اینکه فلسفه اونا تیمی سراسرتهاجمی که بادفاع کردن غریبه است ه.
درکل تیم باید کلا شیوه بازیشو مقابل همچین تیمای عوض کنه
بازی با همین سیستم مقابل میلان و... چیزی جزتکرار گذشته نداره هیچ فرقی هم نمیکنه توزمین خودمون باشیم یا نباشیم....
ما100%به یک مهاجم نوک مثل زلاتان لازم داریم که به سختی بدستش آوردیم و راحت ازدستش دادیم یک مهاجم نوک قدرتی که با جاگیریهاش باعث فضا پیدا کردن مسی بشه که بدجوری تو پرس گیره کرده
وضعیت مسی درحال حاضر توتیم ملی خیلی بهتراز بارسااست(برعکس گذشته) چون آرژانتین مهاجم نوکای خیلی خوبی داره یک علتشم شاید بی انگیزگیش باشه که خدا کنه اینطورنباشه درکل بارسا همیشه بارسااست چون تاابد توقلب ماست...


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۶:۳۴)
 
bardiya30
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بازی رو باختیم ، بد باختیم ، خوب نبودیم و....
اما چی چه میشه کرد فقط ناراحت شد
نبود تیتو رفته رفته به تیم ضربه زد که الان ما با رئال باختیم آیا تیمی دیگر به جزء بارسا بود این همه نتیجه خوب با نبود سرمربیش میگرفت
بچه همیشه باید جلو رو نگاه کرد من از دیشب تا حالا خار شدم و دوستانی که طرفدار رئال هستن من رو با اس مس پدرمو در آوردن و من گفتم روز خوب شماست و روز بد ما اما همیشه اینطور نمیمونه و ناراحتیتون رو به همین زودی میبینم.
بارسا لحظات خوشی برام درست کرد تا الان و حالا به هر دلیلی ناراحت هستم و همیشه نمیشه خوشحال بود اما در این مقطع باید طرف تیم رو بگیریم چون اوضاع همیشه اینحور نیست
بهتون قول میدم همه چی درست میشه شک نکنید
مطمئن باشید هیچ بازیکنی نمیخواد کمکاری کنه اما شرایط چیزی دیگه نشون میده چون من خودم فوتبالیست هستم و در این شرایط قرار گرفتم.
مسی هم به دلیل بیماری در تمرین امروز نبود.


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۶:۲۳)
 
adelkaebi
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
ولی یادت باشه که تو اون فیلم با وجود زخمی که داشت بیروز شد....
اما نتونستیم بیروز شیم باید حتی داور رو میبردیم


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۴۹)
 
minii
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داوري كه واقعا تركوند
ولي خداييش بارسا هم بارساي هميشه نبود
ژاوي چرا اين بازي اينجوري بود آخه؟؟!


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۲۴)
 
zeinab7
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اصن خوب شد ك باختيم!!!!!!! نميشه 1 تيم همش ببره ك
بايد 1 بار ب رئال مي باختيم تا برد هاي 5بر 0 شيرين تر بشن
جاي پپ خالي......


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۱۴)
 
***messi***
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بهتره وقتی میبازیم الکی به داوری گیر ندیم . اگه بارسا همون بارسای پپ کبیر بود(2009) رئال و داور رو با هم میبرد . وقتی تو بازی رفت اون همه موقعیت رو مفت و مسلم از دست میدادن باید فکر اینجاش هم میکردن. من کاری ندارم داوری چطور بود ولی اون پیکه ابله میتونست اون خطا و پنالتی مبتدیانه و احمقانه رو اول بازی به رئال نده که شیرازه تیممون همون اول از هم بپاشه.


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۰۴)
 
mahdighafourian
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
همه می دونیم که این چیزها رو به خاطر اعصاب خووردی می گیم
درسته داوری تو چند مورد تاثیر داشت اما ماهم بد بازی کردیم سر کرنر ها همه جا میموندن فقط پویول بیچاره اونجا بود
اینجا پپ معلوم میشه
واقعا رورا رو معلوم نیست از کجا گیر اوردن


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۴۹)
 
aref0111
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اینم از مسیتون....
گفتم که دیگه دورش تموم شده فقط به تیمهای ضعیف گل میزنه...
اون از بازی میلان اینم از این....
تو هر بازی 20 تا توپ دستش میرسه 5 تا پاس میده 5 تا دریبل میزنه بقیه هم مثل اب خوردن لو میده...
میاد جای ژاوی بازی میکنه...
بعد گزارشکر میگه ژاوی اصلا خوب بازی نکرد...
اخه من نمیدونم ژاوی به کی باید پاس تو عمق بده؟!!!!!!!!
بالای 10 بار از گوشه ها نفوذ کردن ولی چون هیچ مهاجمی نداشتن دوباره پاس میدادن عقب...(مسی اون عقب 1 قل و 2 قل بازی میکنه)
بارسا شده مثله بارسای ساله اخره رونالدینیو که فقط رو رونالدینیو میچرخید...
این حرف رو قبلا هم زدن که مسی پستش اونجا نیست و نباید بره عقب ولی همتون مخالفت کردید اینم نتیجش... حالا دلتون خوش باشه به همون برد های که با تیمهای ضعیف داشتیم....
دیشب بوسکتس با جودی البا با دنی الوز و اینیستا خوب بودن....
به بازی شنبه هم هیچ امیدی ندارم...
با عرض معذرت فحش گذاشتم به کسی که بیاد الکی حرف بزنه و بگه تو طرفدار بارسا نیستیو فلان و این حرفا...
من نظرم رو گفتم تا الان هم که درست درامده...


FC BARCELONA


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۴۶)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اتل متل یه بارسا / فراتر از به باشگاه
پر از جام و ستاره / لیونل مسی رو داره







ایشالله که شنبه تلافی میکنیم

viva barca


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۴۴)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بین همه ی تیم های دنیا
عشق است بارسلون
عشق است بارسلون
هووووورررررررااااااا


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۳۴)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بچه ها همیشه توی سخت ترین شرایط و وقتی که هیچ امیدی نیست باز هم مثبت اندیش باشین



زندگی به من یاد داده همیشه وقتی همه چی خرابه باز هم به فکر درست کردن ماجرا باشم



به امید بازگشت دوباره کاتالان ها



viva barcelon


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۳۳)
 
BRAIN
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
شرم بر این جور قهرمانی ها


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۳۰)
 
kanse
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
دور از داوری بد بارسا هم بد بازی کرد


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۲۸)
 
rat_leo10
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
ما الکی طرفدار بارسا نشدیم که به خاطر از دست دادن یه جام از بارسا دست بکشیم.حداقل بارسا خودشه که به نتیجه میرسه نه به کمکه داور.درضمن ز نظر من بارسا اینقدر برده که دیگه براش عادی شده و این باختا محضه تنوعه.اما دیگه تفریح تموم شده روز شنبه کفن پوشای مادریدو سوراخ میکنیم.یکی از دوستام که طرفدار ریاله میگه امروز خیلی با خودش حال میکرد یعنی اگه کالباس به خر میدادایم به اندازه اون خوشحال نمیشد .من رفتمو باختا با اختلافشونو یاد اوری کردم گفت بودم بودم مهم نیس هستم هستم مهمه راس میگه با 16 امتیاز اختلاف.رئال و پنالدو باید با تلسکوپ صدر جدولو ببینن.viva barca.......only barca



پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۲۱)
 
sahraei
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
سلام دوستان عزيز، مطمئن باشيد اين تيم به دوران خوبش بر ميگرده و در روزهاي آينده تيتر سايت ها اين مي شه: داييناسورها بيدار شدند!!!!! اينو كه گفتم مطمئن باشيد اين بارسا نياز به يك شوك بزرگ داره كه داره بهش وارد ميشه اما اگه بيدار بشه واي به حال تيم ها، اما اميدوارم اين بيداري روز بازي با ميلان باشه نه حتي الكلاسيكو چون باز با يك برد مقابل رئال باز تيم اروم ميشه و ترجيح مي دم بازي مساوي بشه و در صورت شكست ميلان دوباره به رئال بخوريم كه خيلي حال ميده. دوستان رئالي هم توجه داشته باشن كه تا چند وقت پيش برد٣-١ يك برد عادي واسه بارسا بود اگه تونستيد٤سال داخل نيوكمپ نبازيد اونوقت مي توني تيمتون او اين بارسا مقايسه كنيد ، پس فعلاً خوشحال باشيد مطمئن باشيد داخله كوچه ي ماهم عروسي ميشه، پس لطفاً هيسسسسسسسس!!!!!!! راستي ١٦ امتياز هم يادتون نره!!!!!!


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۱۴)
 
FC.catalan93
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
دوستان الکی باختو گردن داوری نندازین.شاید داور فقط20% تو نتیجه تاثیر داشت.
قبول کنین رورا برای مربی گری بارسا اونم با این تیما مربی کم تجربه ایه.رورا تیمو بصورت کاملا قابل پیش بینی میچینه.
کسایی که میگن مسی افت کرده،مسی دیشب عالی بود ولی فقط و فقط بخاطر هماهنگ نبودن بقیه بازیکنا نتونست خودی نشون بده.
من نمیفهمم چرا اینقدر اصرار بر این دارن که ویا حتما باید ذخیره باشه.در حالیکه ویا بعد از مسی بهترین مهاجممونه.
رورا اصرار عجیبی روی استفاده از ترکیب زمان پپ داره.تیاگو و ادریانو میتونستن خیلی کمک کنن اما ازشون استفاده نشد.
دوستان برای اثبات بارسایی بودنتون لازم نیست داوری رو مقصر دونست و بارسا رو بهترین تیم زمین.والسلام...
به امید بازگشت تیتو...viva barca



پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۱۲)
 
8Iniesta
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اشکال نداره
ما بارساییم
و با صد باخت دیگر هم کسی نمیتواند تاریخ را عوض کند
اینکه ما در هفت سال سه قهرمانی اروپا داریم
اینکه پپ 14 جام در 4 سال گرفته
اینکه رئال 5-0 و 6-2 باخته اینها در تاریخ میمانند
به امید سرفرازی بارسا در تاریخ نه در بازی های مقطعی
قهرمانی در اخلاق فقط برای بارساست
هیچ تیمی در طول تاریخ اینقدر جوانمردانه بازی نکرده
رئال هم قهرمان بازی ناجوانمردانه هست
ولی تاریخ جای مردان است نه نامردان
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۵۰)
 
OMIDP71
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
سلام بر همه،
منم عین شما اعصاب ندارم
از داور که بگذیم اشغال بود،
اما تیم خودمون:
این تیم چندتا نقص داشت،مطمِءنا 40% تیم پپ بود با اختلاف فاحش برده بود
تیم پپ فوق العاده توپ روحفظ میکرد وهدفش از حفظ توپ ایجاد موقعیت بود(نمونش بازی رفت برابر چلسی که دربرابر دفاع مطلق 24 موقعیت گل داشت) اما این تیم حفظ توپ میکنه که گل نخوره که ناموفقه، سرعت وتعداد پاس تیم پپ حدود،3،4 برابر این تیم بود، این تیم داره سبکش رو به تیم ملی نزدیک میکنه که نمیتونه
نکته دیگر نبود تیتو
تیتو 5 سال عالی کنار پپ تجربه کسب کرد،(افت بارسا از زمان رفتن تیتو به امریکا شروع شد) اما رورا هیچ تجربه ای نداره
به نظر من بازیکنان مشکلی ندارن، تمریناتشون تمرینای فصل پیش نیست
تنها مشکل بارسا سرمربییه



پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۲۲)
 
Alexsis_sanchez
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
برای بازی میلان ترکیب زیر باید باشه
والدز-آلوز-پیکه-پویول-البا-بوسکتس-ژاوی-اینیستا-مسی-تیو-ویا

سال قبل آلوز به حمله مییرفت آبیدال میموند دفاع بوسکتس هم عقب تر بازی میکرد.اما این فصل هم آلوز هم آلبا میرن جلو که واقعا این خراب کرده کار رو.پدرو و الکسیس هم واقعا دارن بد بازی میکنن.
برای فصل بعد باید این تغییرات باشه

دروازه بان تر اشتگن رو بخرن
یدونه دفاع وسط بخرن.
الکسیس رو رد کنن بره به جاش نیمار بیاد-


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۱۱)
 
mm_naseri94
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داوری کثیف و فوتبال دیکتاتوری رئال دست در دست هم دادن و به فینال کوپادل ری رفتند.

البته نبود سرمربی بالای سر تیم،عدم وجدود یکه مهاجم هدف که هم سرزن باشه و هم قدرت

بدنی بالا و از همه مهمتر نبود نظم دفاعی هم از عوامل باخت ما بود.

تیمی که زمان گواردیولا بهترین خط دفاع اروپا بود حالا 13 بازی پیاپی هست که داره گل میخوره

وبه نظر من همه ش به خاطر نداشتن یک استراتژی مناسب در دفاعه.

امیدوارم بتونیم میلان رو شکست بدیم تا امیدهامون در اروپا زنده بمونه.

درود بر بارسای کبیر
مرگ بر هر تیم کثیف در جهان


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۲:۳۴)
 
mooom93
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
شکست سختی بود.
من از باخت به میلان یک شب درست حسابی نخوابیدم اینقدر اعصابم خورده.
الان تق مصدومیت بازیکنا در اومده ، من قبل از بازی تو چند تا از کامنت هام گفتم ما داریم چوب مربیگری رو میخوریم که همینطورم شد.
حالا خدا کنه تیتو به تیم برگرده هر چه سریع تر.
اگر فوتبال ما یک برتری به اسپانیا داشته باشد تیم ها در طول فصل میتونن مربی عوض کنن.
ولی بازم به بازی شنبه امیدوارم.
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۲:۰۹)
 
BigEvil
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
رورا فقط یه دستیار نه سرمربی پس انتظاری نیست بتونه کاری بکنه باید از راسل و بقیه ی مدیرا پرسید چرا یک مربی رو جانشین تیتو نکردن واقعا چرا ؟ مگه فوتبال تو کوچه و خیابونه بدون سرمربی بازی کرد کارتون فوتبالیست ها هم مربی داشتن!!!


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۲:۰۰)
 
rezafcmessi
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
فقط باید تاسف خورد بابت این باخت بد




زنده باد بارسا که همیشه در قلب منی


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۲۷)
 
sepantamino
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خدایا همه‌ی مریضا رو شفا بده!!!


پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۰۲)
 
Super.Dream.Team
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
یکی به من بگه چرا مورینیو دیشب اینقدر آروم بود...!

رئال داورو خریده بود...


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۵۴)
 
shahabcatalonia
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
نبود مربی بالا سر تیم و اشتباهات عمدی داوران که میخوان از تیم کثیف و منزجرکننده مادرید حمایت کنند عامل اصلی باختمون بود..................
اشکال نداره.................
تو باخت هاست که هوادارا و عاشقای واقعی که دلاشون ابی اناریه مشخص میشن....
زنده باد بارسا و بارسایی تا ابد



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۵۱)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
پیکه احمق بازی رو به گند کشید چه دلیلی داشت اونجا تکل ببنده اصلا رد هم می شد توپ گوشه محوطه بود نمی تونست کاری بکنه . هی رعالی ها خوب گوش هاتون رو باز کنید این ما نیستیم که از شما 16 امتیاز عقب هستیم چرا انقدر اون زرافه رو گندش می کنید یک پنالتی ویک دروازه خالی رو گل کرده حالا شده بازیکن تا دیروز فحش می دادید حالا عزیز شده اون زرافه است که زیادی بزرگش کردید نه مسی که 4 سال توپ طلا رو برد وداغش رو به دل زرافه و تیم زپرتی تون گذاشت . این جام هم واسه شما فقط مواضب باشید زیاد ذوق زده نشید جام رو بندازید زیر اتوبوس . روی گل دوم خندم گرفت توپ رو خدیرا از دفاع کشید زیرش یک دفعه شد ضد حمله گل خوردیم واقعا سیستم جالبی است این بکش زیرش


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۴۲)
 
Alireza17
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
کجایی پپ ؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۳۵)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
رونالدو دو تا گل واقعا مفت زد ....یکی پنالتی و اون یکی هم تقریبا دروازه خالی بود...... تو این بازی رئال خیلی عالی نبود بلکه این بارسا بارسای همیشگی نبود ....... به هر حال بازیه برگشت لالیگا مونده ... واونجا دیگه مطمئن باشید که بارسا بازیو میبره......


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۳۴)
 
najieman
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
کجایی پپ؟؟؟ دلم برات تنگ شده. برای خودت و اون تیم رویاییت.
بارسا خیلی وقته که دیگه زیبا بازی نمیکنه. هیچ تیمی نتونسته 5 سال در اوج باشه. ما بودیم و میتونیم باشیم .بارسا دوباره احیا میشه. اما زمان تغییرات رسیده. باید واقع بین باشیم. شاید حضور بازیکنان جدیدی مثل نیمار و بیل بتونه به تیم کمک کنه اما نیاز ما تغییر نگاهه. تغییر فکر . وقتش رسیده که دیگران رو از بالا نگاه نکنیم.
شکست اولین گام پیروزیست. هر چند کمی دیر شده اما لااقل در لیگ موفقیم.ارزش لالیگا خیلی از کوپا دل ری بیشتره.
امیدوارم این شکست تلنگری بشه تا در بازی با میلان جبران کنیم...
زنده باد بارسا
مرگ بر فوتبال کثیف


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۳۰)
 
bestOFbest
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
ﻛﺎﻣﻼ ﺑﺎ ﻣﺪﻳﺮ ﻣﻮاﻓﻘﻢ
دوﺳﺘﺎن ﻣﺜﻼ ﻫﻮادار ژﺳﺖ روﺷﻨﻔﻜﺮي ﻧﮕﻴﺮﻳﻦ ﻟﻄﻔﺎ! ﻳﻚ اﺷﺘﺒﺎه داوري ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺑﺎزﻳﺮو ﻋﻮض ﻛﻨﻪ ﭼﻪ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ اﺷﺘﺒﺎه.
داور ﺧﻴﻠﻲ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﮔﺬاﺷﺖ اﻣﺎ ﻣﻮﺿﻮﻋﻲ ﻛﻪ ﻛﻤﺮ ﺗﻴﻤﻮ ﺷﻜﺴﺘﻪ ﻧﺒﻮد ﺗﻴﺘﻮﺳﺖ. ﻛﺎش ﺣﺪاﻗﻞ ﺗﺎ زﻣﺎن ﺑﺮﮔﺸﺘﺶ ﻳﻪ ﻛﺎر ﺑﻠﺪ رو ﻧﻴﻤﻚت ﺑﻮد ﻧﻪ رورا ﻛﻪ ﺑﻮد و ﻧﺒﻮدش ﻓﺮﻗﻲ نداره


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۲۷)
 
lionelmessiii
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بارسا تا حالا چند بار با همین ناداوری ها برده ؟؟؟

این فقط بازی بد ما بود که قهرمانی 100 درصد کوپا رو به رئال داد

این روزا دیگه گل زدن به بارسا راحت شده



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۲۶)
 
saina22
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
امیدوارم شنبه بتونیم جبران کنیم

بد باختیم ولی باید باور کنیم که بازیکنا مث همیشه نبودن

کاش داوید از اولش تو ترکیب بود
شاید میتونست کاری بکنه

ولی به هرحال بارسا باید از این اشتباهاتش درس بگیره
بلندشه و مث همیشه به راهش ادامه بده

ما هم هستیم.....تا ابد.......یه بارسایی باغیرت


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۵۸)
 
ژاویر
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
پپ سبکی رو به تیم داده که هیچ مربی جرئت عوض کردنشو نداره برا همینم کم کم تیما روش مقابله باهاشو یاد گرفتن.
دفاع تیم باید به طور کلی عوض شه و سبک تیم هم باید تهاجمی تر شه.




چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۵۲)
 
Dead-Man
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داوری که واقعا شاهکار بود!با اون پنالتی اول بازی کلا جریان بازیو عوض کرد!ولی دفاع هم کم تقصیر نداشت،خیلی راحت جا میموندن
حالا دیگه داره جای خالی تیتو و پپ بیشتر حس میشه،تیم باید یه فکر اساسی بکنه
این جامو که پروندن.به امید فتح جام های دیگه...


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۴۲)
 
Nobody
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
من دیشب می خواستم بازی رو ببینم ولی خوابم برد...
صبح که پا شدم و اخبار رو گوش دادم و شنیدم که بارسا 3-1 باخته اصلاً باور نمی کردم...
بازی رو ندیدم که درباره بازی نظر بدم ولی باور اینکه بارسا در نوکمپ 3 گل از رئال بخوره برام خیلی سخته...
امیدوارم که توی بازی لیگ بتونیم شکستشون بدیم و انتقام بگیریم.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۳۹)
 
Ayhan-10
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خدا کنه فینالو نیو کمپ نندازن؟!؟!؟!؟!؟!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۱۴)
 
Ayhan-10
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
باید قبول کنیم که دیگه اون بارسای قدیم نیستیم . دیگه مثه قدیما پاسکاری های سرعتی و دقیق نداریم .دیگه وقتی توپ لو میدیم پرس خوب نمیکنیم .دیگه نمیتونیم غیرقابل پیش بینی بازی کنیم .این فصلم فقط گلای مسی و پاس های اینیستا و سسک ما رو تا اینجا رسوندن .


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۰۷)
 
فرزاد.پ
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
من هيچ ارزشي برا برد كفن پوش ها قائل نيستم چون داور تو بازي رفت كاره خودش روانجام داد.
به همه فهموند كه كي بايد قهرمان بشه؟؟
با عذر خواهي از دوستان بايد بگم تف به اين داوري و سياست تو فوتبال
اونايي كه ميگن داور بهونست بهتره برن تاريخچه ي داوري ها رو تو بازي ها بخونن
داور بازي رو از جريان خارج كرد
اون پنالتي كه گرفت درست بود ولي چرا برا بارسلونا نگرفت؟؟؟؟؟
گل هايي هم كه خورديم فقط رو شانس بود و هيچ تاكتيكي پشتش نبود...


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۰۷)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
از ۱۰۰ ٪ که باختیم ۸۵ ٪ تقصیر رورا بود و ۱۰ ٪ تقصیر داوری و ۵ ٪ به خاطر بد بازی کردن بازیکن ها

متاسفم باخت بدی دادیم خیلی بد شد خیلی



اصلا تیم از اول نا اخر هیچ برنامه ای نداشت هیچ کار تمرین شده ای و برنامه خاصی واسه رسیدن به دروازه رئال نبود



Mes Que Un Club


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۰۰)
 
lavvaf22
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
افسوس
امیدوارم شنبه انتقام بگیریم ...



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۰۰)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
یه سوال بزرگ دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا بارسا به پپ پیشنهاد نداد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۵۹)
 
AMID.N
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
این هم از بدشانسی های ماست که سرمربی مون نمیتونه کنار تیم باشه...
باید وقتی تیتو بیماریش از نو شروع شد پپ رو میاوردن...
ولی رورا رو باید حمایت کرد کار خیلی سختی پیش روشه...
داور یه جورایی سر ما رو برید...دفاع واقعا بد عمل کرد...بقیه تیم اصلا تو اوج خودشون نبودن...
اصلا نمیدونم نیمه دوم چی شد که تیم بهم ریخت نا فرم...
نمیدونم چی بگم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۵۸)
 
arya1
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
من فوتبال رو دوست دارم
این استرس رو دوست دارم
شادی پس از گل رو دوست دارم
ناراحتی که بعداز باخت بوجود میاد رو دوست دارم.
این بالا پایین رو دوست دارم
من به سیاست کاری ندارم.
کی قدیم چیکار کرده.کی از یک سرباز اسرایلی حمایت کرده···
من بارسا رو دوست دارم.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
حکایت این بازی، حکایت فیلم گلادیاتور بود که قبل مبارزه یه تیغ تو کمرش فرو کردن که نتونه درست بجنگه. داور هم دقیقا با بارسا همین کار رو کرد. اصلا برای همین این داور ملعون انتخاب شده بود. باید تیم کثیف مادریدی رو که با 400 میلیون دلار هزینه، 16 امتیاز از بارسا عقبه، مثل دو سال پیش به یه جام زپرتی بی ارزش می رسوندن!

گرچه این هم کنار چند ده جام کثیفی که تیم پایتخت دیکتاتوری با خباثت و جنایت و آدمکشی به کلکسیون کثیفش اضافه کرده!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۴۰)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
به نظر من این استراتژی خوبیه که تو حذفی دروازه بان دوم بازی کنه اما نه تو این دوره ی زمانی!
تو این شرایط بحرانی وقت این کار نیست!
بخاطر این استراتژی که تو این شرایط فایده که نداره هیچ!تازه ضررم داره باید یه جام رو الکی الکی دو دستتی تقدیمشون کنیم !


درست نمیگم ؟؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۲۶)
 
Bugati_CR7
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
با سلام به همه دوستان بارسایی

امیدوارم که تیم تون موفق باشه و میلان رو هم بزنه

به همه هموطنهای عزیزم تبریک میگم که برخی هاشون واقعش شایسته هستن و من بیشتر از تیم رپال مادرید و هر تیم دیگه اونا رو دوست دارم حالا میخواد بارسایی باشه یا هر چی دیگه !

همیشه پایین و بالا در مسیر هست مهم اینه که ایمانتون رو از دست ندی!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۱۹)
 
irancoolboy
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اونایی که میگن داوری مشکل نداشت در جوابشون باید گفت مگه تو یه بازی چند تا اشتباه باید بشه تا باور کنن اون از خطای رونالدو روی الوز تو بازی رفت و اون آفسایدی که هر کمک داور کوری هم میدید که مسی تو افساید نیست این هم پنالتی که تو همین بازی نگرفتن که اگه گرفته میشد بازی 1 _1 میشد شرایط فرق میکرد دیگه چقدر باید در حق این تیم ظلم بشه حتی همون بازی هایی هم که میبردیم باز هم داوری به ضررمون بود انصاف هم خوب چیزیه که بعضی ها ندارن و انتظار دارن بارسا داور رو هم شکست بده خواهش میکنم یا پشت تیمتون وبایستید یا از طرفداری این تیم دست بردارید چون فقط تو روز های خوب کنار بارسا هستید ولی بارسا هم شکست میخوره و باید پشتش بایستیم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۱:۰۴)
 
ali.moh
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
زنده باد بارسلون.بارسلونا بدون پپ یعنی همین ولی باید این بارسلونا قهرمان اروپا شود البته اگه داوران کثیف اجازه دهند


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۵۹)
 
maryan
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
موافقم.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۱۶)
 
mahmoodfcb
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
کجاست پپ که برای دقیقه به دقیقه ی بازی برنامه ریزی داشت اما این رورا ......


زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۱۶)
 
pedr0
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
دوستانی ک میگن بارسا ضعیف شده و مقصر مربیه


مگه بازیهای قبل چ فرقی با این بازیا داشت ..همیشه فوتبال باحوصله تو دستور کار بود رورا هم اصلا مقصر نیست


تو دو باخت عشقلونا دو داور بی ناموس رو دو گل اول ک خوردیم بسیار اشتباه بدی مرتکب شدند فقط همین و تمام


(((کارشناس نیستم ولی این تیم زخم خورده از اروپا نمیگذره))))


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۰۸)
 
BAR3A
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
نداشتن مربی تنها دلیل باخت بود
بی برنامگی در تیم داره موج میزنه
ضعف در مدافعان مرکزی بیداد میکنه
مسی اون جلو تنهای تنها ست باید یک فوروارد کاذب اینطور مواقع در کنارش داشته باشه
وقتی که سرطان تیتو قطعی شده همون ماقع با ید دنبال پپ میرفتند که کار به اینجا نکشه
2 ماه تیم بدون مربی داره بازی میکنه نتیجه اش این میشه


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۲۰:۰۷)
 
Donbale_Eshg
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اتفاقا برخلاف همه که از باخت بارسا ناراحتن من خیلی خوشحالم. حقمون برد نبود شایسته باخت بودیم که باختیم. الکی هم داور رو مقصر ندونین. تیمی که تو بازی رفت از 10 تا موقعیت صد در صد فقط یدونه میزنه حقشه که جلوی تماشاگراش شرمنده بشه. به نظر من مسی از وختی توپ طلا رو گرفته فوتبال براش معنی نداره. هر بازی فک نکنم بیشتر از 3 کیلومار دویده باشه. این بازی درس بزرگی براش شد تا بدونه بازی بدونه انگیزه نتیجش همینه. البته تنها گناهکار او نیست همه مقصر باخت دیروز بودن. ما با ترکیبی که دیشب بازی کردم دقیقا هم تو بازی رفت حذفی و هم رفت چمپیونز لیگ کار کردیم که همشون نتیجه های بسیار ضعیفی گرفتیم. من نمیدونم یا مربی خل و چله یا خودشو به اون راه زده. بابا وختی دو بار نتیجه نمیگیری چه لزومی داره بازم این کارو تکرار کنی. نبود مربی کاملا محسوسه. خداییش راضی نیستم ویا تو این تیم بمونه چون یواش یواش نابود میشه حقشه که بره به تیمی که بهش ارزش بدن.
با این حال این باخت پایان همه چیز نیس. تا ابد هوادار این تیم هستم چه ببازه چه ببره. از الان هم خودتون رو جلوی میلان حذف شده بدونین. ما تیمی هستیم که هر بازی باید پیکه پنالتی بده یا اخراج بشه. یواش یواش رفته رو اعصابم. امسال فقط لیگ رو میبریم. و از سال دیگه هم باید به فکر حداقل یه مدافع خوب هم باشن. دادن توپ طلا به مسی بزرگترین خیانتی بود که بهش شد چون دیگه واسه فوتبال بازی کردن هیچ شوقی نداره بعد از اون. امیدوارم در خودش تجدید نظر کنه و یخورده هم که شده فعالیت کنه.
زنده باد مسی و بارسا.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۳۷)
 
mohsen.B
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
طبیعیه داور اشتباه میکنه وهیچ کدوم ازبازیکنانمون بازی نکردن پس انتظاربرد نبایدداشت.اشتباه توپاس دادن ودفاع ضعیف باعث باختمون بود.نمیدونم چراویافیکس بازی نکرد.ولی بنظرم اروپا میریم بالا البته نه بااین بازی.عشق است بارسا .


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۱۸)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داور بد بود ولی بارسا افتضاح بود اصلا بارسا سیستم نداره فقط پاس می دن به هم دیگه ویا باید چه کار کنه که تو ترکیب باشه می بریم می بازیم گل می زنه نمی زنه در هر صورت باید رو نیمکت باشه جالبه . این ترکیب خیلی وقته دیگه جواب نمی ده 4 تا هافبک 2 تا مهاجم معلومه نمی تونه گل بزنه . ژاوی و فابرگاس بازی با میلان هم بد بودن باز این بازی هم افتضاح بودن . وقتی مربی بالا سر تیم نباشه همین این می شه . نه دیکتاتوری تو کاره نه هیچی بارسا خودش بد بود حقش هم باخت بود


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۱۵)
 
maryan
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
فقط می تونم بگم این تیمی که دیشب تو زمین بود و اون تیمی که تو سنسیرو جلوی میلان به میدون رفت ، بارسلونای ما نبود!!! حیف...
ما یه مربی در حد بارسا میخوایم و یه سری تغییرات تو تیم که بارسلونارو دوباره بلندش کنه...
کجایی گواردیولا؟!!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۰۲)
 
mohsen.B
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
تبریک میگم حق مابردنبود.ولی اینم میدونیم که هیچ بازیکنی قابل قیاس بامسی نیست.بالوتلی اگه بازیکن بود ازسیتی نمی نداختنش بیرون .


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۵۹)
 
mo2ra2
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
این قضیه رو فقط شما می دونی ، هیج جای تاریخ ثبت نشده


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۳۶)
 
ARROW
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
من اصلا از باخت ناراحت نشدم چون دیدم چجوری بازیکنامون از جون مایه گذاشته بودن برای اینکه ببریم ولی وقتی فوتبال اسپانیا به گند کشیده شده و داور ها اینجوری قضاوت میکنن اونوقت انتظار برد رو هم دارید


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۲۸)
 
mo2ra2
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
رورا : تصمیمات داور روی نتیجه تاثیری نداشتند اما قرار نیست از داور عذرخواهی کنم
چرا بهانه الکی میارید؟ بد بودیم و باختیم
همین



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۲۰)
 
8060803
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
نقل قول
يك سؤال: آيا تيتو ويلانووا كه ان شاالله هرچه سريعتر خدا شفاش بده و كاملا خوب شه، اول فصل از بيماريش خبر داشت؟ اگه بله، واقعا كار اشتباهي كرد كه سرمربيگري رو پذيرفت. بارسا مي تونست فكر كنه و يك فرد بالياقت رو انتخاب كنه.

دوست عزیز شک نکن که میدونست. مگه سرطان مثل یک آپاندیسیت سادست که با یک بار جراحی خوب شه بره پی کارش؟
همون پارسال که جراحی شد میدونست و بزرگترین اشتباه رو خودش کرد که پیشنهاد سرمربی گری رو قبول کرد و دومین اشتباهو مسئولای باشگاه که پیشنهاد سرمربی گری رو به همچین کسی دادن...متاسفانه ما تو اطرافیان خودمون بیمار سرطانی چندتا داشتیم که بعضیاشون به رحمت خدا رفتن و بعضیاشون شفا گرفتن...دقیقا بیماریشون همین سیر رو داشت...تازه اریک آبیدال خودمونم یادتون بیارین که پیارسال عمل شد آخرای فصلش برگشت و دوباره سال پیش ادامه درمان بیماریشو داد که تا الان برنگشته...
حرف منم همینه کسی که مریضه گلاب به روتون غلط میکنه سرمربی گری تیمو قبول میکنه که تیمی که بهترین بازیکنا رو داره به همچین وضعیتی دچار بشه...درسته فوتبال بالا پایین داره و از این باختا قبلا هم بوده خود من هم یادمه اما اون زمانا انصافا چه از لحاظ بازیکن چه مربی ما سطحمون از اونا پایینتر بوده ولی الان چی؟ مگه ما بهترین بازیکنا رو نداریم؟ پس چرا 3 تا گل میخوریم ازشون اونم تو نیوکمپ؟
بازی برگشت میلام که نیستش... بعدشم لازم نکرده برگرده چون فایده ای نداره دیگه همه جا گند زدیم رفته. اگه مدیریت عقل داشته باشه باید بره سراغ یکی دیگه...
تو اروپا شاید بهتر باشه همینجا از این میلان ضعیف ( خود مالدینی گفته این میلان سایه میلان قدیمم نیست) حذف شیم چون مراحل بعدی اگه به بایرن، یوونتوس یا بقیه بخوریم رسما آبرو ریزی و فاجعه به بار میاد.
امیدوارم حداقل لیگو ببریم که با این روند بعید میدونم...
داوری بد بود ولی نه درحد اینکه کل باختو بندازیم گردن داور...خداییش کسایی که میان این حرفو میزنن روشون میشه به دوستاشون بگن ما به داور باختیم؟ به نظرتون تیم همون تیم سالای پیشه و خوب بازی میکنه حالا داور اومد جلوشو گرفت؟ مگه ما تو لیگی بازی نمیکنیم که متولیش فدراسیون فوتبال اسپانیاست؟ اگه بنا به طرفداری بود اونجام حالمونو میگرفتن...یکم انصاف خوب چیزیه...ما مثل اونا نیستسم که هروقت باختیم بندازیم گردن داور...خودمون بد بودیم باختیم
تراشتگن ، آگوئرو و هوملس باید بیان
پدرو ، الکسیس و تیتو باید برن... والسلام


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۲۰)
 
Ali_SHS
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
پارسال تو بدترین شرایط 3-1 تو سانتیاگو بردیمشون و قبلشم اونجا 2-0 تو لیگ قهرمانان برده بودیم اما کسی خیلی تعجب نکرد. اینکه میبینین بعضی از سایت ها اینجوری شگفت زده شدن و تیترهای عجیب زدن فقط و فقط بزرگی و ابهت بارسلونا رو نشون میده.

همیشه در طول تاریخ کسایی بودن که شکست و زمین خوردن بهترین ها براشون خیلی جذاب بوده. اگه قرار بود همیشه ببریم که رئال 600 میلیون یورو خرج خرید بازیکن و مربی نمیکرد.

بارسا برمیخیزه. روز خوشحالی و شادی ما هم به زودی فرا میرسه


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۱۹)
 
barsa2013
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
لعنت به هواداری که هرچی لایق خودشه به بازیکنای تیمش نسبت میده،طرفدارای فصلی احمق،شماها بهتره برین طرفدار چلسی و رم وامثال این تیما بشین لیاقت ندارین.تو 3 تا جام 3 بار باختیم خیلی سنگینه؟بازم میگم مگه پلی استیشنه که همش بارسا ببره؟فوتباله دیگه خوب بازی کنی 6 تا میزنی بد بازی کنی میبازی به همین سادگی.این تیم تو این چند سال انقد با زیبا بازی کردنش به من حال داده که با چند تا بازی بد مثه بعضیا بیخیالش نمیشم.به بازیکنای تیمم افتخار میکنم که بعد از بازی خیلی راحت به بازیکنای حریف دست میدن.به اشک چشم هواداری که با غرور بعد از گل برا تیمش دست میزد اعلام میکنم:
[size=xx-large][size=x-large]
بارسا تا ابد دوست دارم
[/size][/size]


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۸:۰۹)
 
messi-.10
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
ربطی به داور نداره بارسا ی مدافع خوب نداره مهاجم نوک نداریم سرمربی در حد بارسلون نیست دیگه کار بارسلونا تمومه میلان هم حذفمون میکنه

زنده باد بارسلونا


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۵۳)
 
mehdi15759
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
باخت بسیار بدی بود
من از اول فصل دارم میگم تیکی تاکا داره میمیره امشب همه دیدن که مرد...
اون دوستایی که در بازی میلان میگفتن تیکی تاکا بده ؛ اخه ، کجان
تیکی تاکا به پاسهای سرعتی و کوتاه پی در پی که در فاز هجومی استفاده میشه میگن
نه به پاسها ی خواب اور این چند هفته ی اخیر
بایرن مونیخ با فاصله ی 18 امتیازی از حریف قرار داره واسه سال بعدشون میرن پپ رو استخدام میکنن
ما دو ماه مربی نداریم میخاییم با رورا معجزه بشه
دوستمون به نکته جالبی اشاره کرد . یه تیم یه بازی سرمربیش محروم میشه کلی جنجال میکنن
ولی ساندرو راسل داره یه قل دو قل بازی میکنه
میومدن فیروز کریمی خودمون رو میبردن که بهتر بود حداقل دو تا جانگولر بازی در میاورد میخندیدیم
راجع به داوری هم باید گفت داوری به نفع ریال بود نه اونجوری که تیتر زدن

راجع به بازی هم میشه گفت که خیلی خیلی بد هم بد بازی نکردیم فقط به قول صدر که میگه ملال اور بود
ملال اورترم میشه وقتی موقعیتایی رو که در بازی رفت از دست دادیمو به یاد بیاریم
مسی به تنهایی نمیتونه کاری انجام بده یه صحنه رو به یاد بیارید که فردوسی پور گفتش که شبیه کارتون فوتبالیستا شده،یه بازیکن بارسا اونجا نبود که توپو از مسی بگیره
یه نکته ی دیگه که به ذهنم میرسه این که تو بازی میلان باید متمایل به دفاع بودیم که رفتیم جلو ولی تو این بازی باید متمایل به حمله بودیم که کشیدیم عقب.(اینو میشه از تو دفاع موندنای الوز و البا گفت البته به جز اخرای بازی)

به امید روزای خوش


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۳۹)
 
bar.s.lona
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خیلی جالبه که هر توپی میاد میره تو گلمون
نیمه اول اصلا حقمون نبود ولی نیمه دوم خوب بازی نکردیم....
به هر حال خیلی ها خوی نبودن..
امیدوارم شنبه جبران کنیم..


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۳۵)
 
masoud-xavi
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
فوتبال هم مثل زندگی بالا و پائین زیاد داره... باختیم که باختیم...

سرهاتونو بالا بگیرید... همه سرها بالا...

نبینم کسی اینجا زانوی غم گرفته ها....

بازی فوتبالو باختیم... مثل بعضی ها اخلاق رو که نباختیم... آخر بازی دیدین چطور بازیکنان بارسا رفتن سراغ رئالی ها و باهاشون دست دادن وتبریک...
حالا به یاد بیارید کوپا دل ری پارسال رو که بارسا رئال رو حذف کرد و رفتار زشت بازیکنهای رئال در آخر بازی... یا همین رفتار کثیف و مشمئز کننده مورینیو که قبل اینکه سوت پایان بازی زده بشه زمینو ترک کرد و با مربی تیم حریف دست نداد...!!!

کدومو دوست داری برد بدون اخلاق یا اخلاق و انسانیت بدون برد؟!

این روزها تیم مربی نداره (البته یک ماهه)... ژاوی خیلی افت کرده... مسی هم همینطور... خط دفاعی هم که نگو... به هر حال هر صعودی یه نزولی خواهد داشت... 4 سال تو قله فوتبال دنیا تکیه زده بودیم... حالا آقا افت کردیم... صبر کنید درست میشه... حالا تو بیا اینجا و خودتو تیکه پاره کن!!!

فقط خوهشاً ننه من غریبم در نیارید... کسی هم خودکشی نکنه این روزها...

یه جمله هم برا رئالی های گرامی : داداش برو تو کوچه خودت بازی کن! اینجا جای مردهاست ، اینجا اخلاق و احترام حرف اول و آخر و میزنه... اگه میبینه بعضی از عزیزان ناراحتند بخاطر تعصبشون رو تیمه...

زنده باد بارسا...


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۲۹)
 
zymotic21
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
هیچ ربطی به داوری نداشت نمیگم داور اشتباه نداشتا . بارسا بد داره بازی می کنه ارنج تیمم افتضاح بود پدرو و فابرگاس خیلی بد بازی کردن کلا نبود تیتو کاره خودشو کرد امسال فقط لالیگا رو می گیریم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۷:۱۷)
 
kamiba
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اینجا بحث داوری نمیکنم
از بارسا باید بگم
بارسای خودمون نبود و حقش باخت بود و "باخت"!
اصلیترین دلیلش هم نبود تیتو بود.
نه تو این بازی توی این چند وقت اخیر نبود تیتو تاثیر خودش رو گذاشت.
تمرینات بارسا جدی گرفته نمیشه
باید یه فکر اساسی در این خصوص بکنن


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۵۶)
 
nitroleo
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داورا اگر ضد بارسا عمل نکنن باید تعجب کرد!
ولی کلا بارسا به یه خونه تکونی اساسی نیاز داره
اول یه مربی کاربلد باید بیاد بالای سر تیم. تیتو و رورا به هیچ وجه در سطح بارسا نیست دانش فنیشون.
دوم پدرو و ویا رو باید بندازن بیرون. قدرت بدنی مهاجمامون تعطیله و با یه تنه نقش زمین میشن در صورتیکه رئال مهاجماش هر چی نداشته باشن قدرت بدنیشون خیلی بالاس.
سوم هم پویول دیگه باید خداحافظی کنه با فوتبال! چند تا از گل های رئال چند وقت اخیر حاصل سوتی های وحشتناک اون بوده. واران 19 ساله دیشب ثابت کرد بار فنیش بالاتر از پیکه و پویول رو هم هست!!!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۳۳)
 
aminbs
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
زنده باد بارسای كبير . . .
فوتبال يعنی همين يه روز برد و خوشحالی ، يه روز باخت و ناراحتی
ستاره های بارسا اولين مشكلشون به نظر من خستگيه و بعدش نبودن تيتو
با برگشت تيتو به تمرينات بارسا حتما همون بارسای هميشگی ميشه
جام پادشاهی پيشكش رئال ، قهرمانی تو ليگ از همين الان مبارك بارساييها باشه
به اميد يه نمايش خوب مقابل ميلان و قهرمانی توچمپيونز ليگ . . .
زنده باد بارسا تا دنيا دنياست



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۵:۵۳)
 
ostad2000
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
به نظر من که داوری در بازی برگشت تاثیری نداشت
بارسا چند وقته که شل وا رفته بازی میکنه
این بارسا دیگه تیم بازیهای بزرگ نیست
مسی هم افت کرده


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۵:۲۲)
 
konjkave60
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بازيه رفت رو به خاطر بياريد جايي كه 7 تا وقعيت صد درصد گل رو آقايون از دست دادن الان بايد هم اينجوري بشينيم زانوي غم در بغل بگيريم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۳:۰۹)
 
saman.1390
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
از هرشکستی باید درس گرفت.پ
بادم نمیره امیرحسین پیروانی تو یه بازی داشت خیر سرش گزارش گری میکرد گفت :این بارسا که مدیر عامل هم میتونه جمعش کنه مربی نمیخواد!!!
احمق هایی که میگفتند بارسا بدون مربی نتیجه نمیگیره بهتره دیگه تز ندند خواهشا.
میبینم در سایتای مختلف که رئالی ها دارندعقده هاشونو حسابی خالی میکنند.
خوب عیب نداره.
ولی....
بی جواب نمی مونه این حرفاتون


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۲:۰۱)
 
B@RC@125
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
آدم شرمش میاد نظرات بعضی از کاربران سایت رو میخونه

من یکی با وجود این که از این باخت ها به شدت ناراحت میشم ولی به جنبه مثبتش هم نگاه میکنم اون هم اینه که باعثه ریزشِ خیلی از این طرفدار نماها میشه و در واقع نقش غربال رو ایفا میکنه.

طرفدار واقعی تو این روزهای سخت مثله امشب کم پیدا میشه.

طرف اومده از پویول تا مسی همه رو به باد فحش گرفته.

واقعا آدم افسوس میخوره.

زنده باد فوتبال پاک. زنده باد بارسلونای کبیر

لعنت خدا بر داور بازی که نتیجه بازی رو برای مادریدی ها رقم زد.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۱:۰۹)
 
dany-fcb
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خیلی وقته اینجا کامنت ندادم به دلایلی

ولی امشب و با این باخت اومدم بگم متاسفم

داور واقعا گند بود . هر کار تونست کرد.

+

داور بازی رفت هم زمینه پیروزی رئال رو فراهم کرده بود (با دو تا اشتباه فاحش)

در کل همینکه تیمم بدون مربی جلوی (تیم رئال+ فدراسیون فوتبال اسپانیا+ داوران رفت و برگشت) تا لحظه آخر ایستادگی میکنه
بهش افتخار میکنم و عشق میورزم

-
اونی هم که اومده داره حرف از 11 تا میزنه بهتره اول بره ببینه چه لکه ننگی روی این بازی هست بعد بیاد عکسش رو بذاره
بردی که با گروگان گیری و جنایت به دست بیاد به ** نمی ارزه


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۱:۰۰)
 
barcabluegrana
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
به نظرم الان یه مربی موقت نیازه مبرم تیمه! و بهترین فرد واسه این شرایط فقط و فقط 1 نفره....."یوهان کرایف" اون با همه بچه ها تو تیم ملی کاتالونیا کار کرده و اینقدر کاریزماتیک هست که بودنش تیمو 1 سال تهییج کنه!!!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۵۰)
 
hossein-barca
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
ای کاش به جای دفاع دوتا آجر میذاشتن بهتر بود

خدائیش پینتو هم شد دروازبان؟من دردمو به کی بگم؟چرا پینتو رو نمیندازن بره چرا؟


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۳۵)
 
arya1
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
لعنت
لعنت
لعنت به من
کاش مثل اونای بودم که فقط بازی رو میدیدن و لذت میبردن.و براشون برد هیچ تیمی فرق نمیکرد.
و به یکی مثل خودم میخندیدم که تپش قلب گرفته، اینقدر حرص میخوره.
شیوه بازی بارسا شده مسخره
بابا کمی احتیاط هم خوبه واسه تیم
یعنی چی وقتی بازی صفر.صفر هست همه تیم میکشه جلو.نتیجش میشه ی ضد حمله .یک فرار.یک گل.مثل همیشه.مادرید شیوه بازی بارسا رو فهمیده و با یک تاکتیک خاص مقابلش قرار میگیره.و با منچستر با یک تاکتیک دیگه.اما اینا انگار اصلا تیم حریفو آنالیز نمیکنن.وبراشون فرق نداره چه تیمی باشه.چون فلسفشون مشخصه.حفظ توپ.پاس.پاس پاس اه ···جالبتر اینه که میلان.سویا.مادرید.استقلال و ··· براشون اهمیتی نداره.
دوست داشتم تیمم مالکیت توپشون20% باشه.دفاعی باشه.اما بازی رو ببره
مطمءن باشید بازی میلان رو هم باختیم.
وقتی گل زدیم.تک هوادارا تیم رو تشویق کردن.کم بود گریم بگیره.
لعنت به راسل
بقول یکی از بچه ها:
همچنان پرچم بالاست················


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۸)
 
siriusblack
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خیلی حرفا دارم واسه گفتن..خیلی انتقادا از تیم و کادر فنی..اما فعلا فقط ترجیح میدم بگم پپ! کجایی که یادت بخیر...


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۷)
 
barcelona2009
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
کل مشکل بارسا به نبود تیتو بر میگرده...وقتی تیتو نباشه و تیمی سر مربی نداشته باشه این اتفاقات میوفته:

1 - تمرینات تیم مختل میشه و تیم نمی تونه روند صعودی داشته باشه ....ما به مرور زمان داریم بد تر میشیم...

2- مربی تیم رووا شخصیت لازم برای دستور دادن و ابهت لازم رو نداره برای بازیکنهای بزرگ بارسلونا

3 - مربی تیم نمیتونه از لحاظ فنی تشخیص بده که در کدام بازی با چه بازیکنهایی و چه تفکراتی باید بازی کنه

اشتباه نکنین که تیتو ترکیب میچینه...تیتو فقط میتونه نسبت به گزارشات مربی یه ذهنیت داشته باشه نه بیشتر....


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۵)
 
kInG-_-LeO
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
درسته خیلی ناراحتم ولی فوتباله دیگه همه چی درش ممکنه!
باخت برد حذف صعود!
آندرس+جوردی+دنی=بازیکنای خوب بارسا تو این بازی!
کاملا مشخصه که بارسا بی برنامه ــس!
خیلی ساده ـس رئال خوب بازی کرد و گل زد و برد!
متاسفانه از دید من جرارد بدترین بازیکن بارسا بود!
تیمی که به خودی خود روحیه نداره با یه پنالتی تو دقایق اولیه باید از هم بپاشه!
تیم داوری هم مث همیشه کار خودشو کرد و تاثیرشو گذاشت!
جلوتر از هر چیزی بارسا باید بازیکن بخره! مهاجم! مدافع! دروازه بان(که شخصا دوست دارم ویکی بمونه!)
خلاصه که من با این بارسایی که میبینم اگه بخوام واقع بینانه حرف بزنم ما به میلانم میبازیم!
یه جور آشفتگی تو ترکیب بارسا موج میزنه انگار هیچ بازیکنی نمیدونه باید چیکار کنه فقط به طور غریزی میدونن باید برن سمت دروازه حریف!
اینکه میگن مربی عوض کنیم واقعا نمک نشناسیه! تیتو تا وقتی رو نیمکت بود خوب نتیجه گرفت! امیدوارم هرچه زودتر برگرده!

چیز زیادی نمیخوام بگم فقط اینکه امیدوارم بچه ها و بارسا از خواب بیدار شن...!
یه هوادار واقعی این لحظه هاست که باید کنار تیمش باشه...!

ویـــــــــــــــــــوا بـــــــــــارســـــــــا
فـــراتــر از یــک بــاشــگــاه...!




===============================

1.موقعیتایی که دیدار رفت الکی الکی از دست دادیم!
2.داور و هدفش!(تبریک میگم بهشون خوب کارشو انجام داد!)

باعث شد بارسا حذف بشه...



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۵)
 
خديجه
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
با سلام دوستان عزيز، بهتره از اشتباهات درس گرفت.بيني و بين الله، باختمون حقمون بود. بازي افتضاح بود،افتضاح! ربطي هم به داور نداشت. بياييد از يوآخيم لو درس بگيريم. بعد از حذف آلمان از يورو 2012، گفت:" مسئوليت شكست به عهده منه، و به گردن مي گيرم." نگفت تقصير داور و فيفا و يوفا و زمين و ... است. خب وقتي آدم اشتباهشو بپذيره، پيشرفت مي كنه.با گردن اين و اون انداختن چيزي درست نمي شه. مجيد جلالي حرفهاي خوبي زد: " تيكي تاكا ديگه اون سرعتو نداره." راست مي گفت. پاسها بي جون و افتضاح بود، افتضاح! " اسپانيا الآن در ليگ قهرمانان 4 تا نماينده داره و 3 تاشون كه باختند و يكيشون هم مساوي كرده. به اين دليل كه در لاليگا 2 تا تيم ( بارسا و رئال ) به شدت با بقيه سطحشون فاصله داره و وقتي كه رقيب جدي و قوي نداري، تا حدي پيشرفت مي كني و بعد متوقف مي شي. درسته كه باز هم ممكنه بازيهاتو ببري، ولي وقتي در اروپا با حريفهاي بهتر روبرو مي شي، اونجا به مشكل برمي خوري". حرفش كاملا درسته،لاليگا به نظرم ليگ خيلي قوي اي نيست.ليگي كه درش فقط 2 تا تيم اينقدر جلواند، سطحش قطعا بالا نيست. ياد اون سالي افتادم كه در سري A ايتاليا، تيم يوونتوس رو به دليل قضاياي كالچوپولي، به سري B فرستادند. اون سال آث ميلان كه در سري A بود، خوب بازي نمي كردد. پائولو مالديني گفت: " علت ضعف ميلان، نبود يوونتوس است. اميدوارم يووه به سري A برگرده."
در ضمن، تيم وقتي هيچ مربي درست و درماني نداره، معلوم الحال است كه چه بلايي سرش مياد. يك سؤال: آيا تيتو ويلانووا كه ان شاالله هرچه سريعتر خدا شفاش بده و كاملا خوب شه، اول فصل از بيماريش خبر داشت؟ اگه بله، واقعا كار اشتباهي كرد كه سرمربيگري رو پذيرفت. بارسا مي تونست فكر كنه و يك فرد بالياقت رو انتخاب كنه.
تيم هم بايد تاكتيكشو تغيير بده وگرنه بلاشك شنبه هم خداي نكرده، مي بازيم و همچنين از ليگ قهرمانان هم جذف مي شيم. امشب كه بلد نبوديم راهي براي برون رفت از بن بست پيدا كنيم.
دوستان بياييد لطفا همگي براي بهبود وضعيت تيم محبوبمون دعا كنيم.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۴)
 
hossein-barca
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
هنوز باورم نمیشه...
سرم خیلی درد میکنه....
من که دیگه بازی های بارسا رو نگاه نمیکنم حداقل این فصل چون همشونو میبازه


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۱)
 
barca5-0
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
باختیم ولی سر بلندم
باختیم ولی به تیمم افتخار میکنم....

آره... ما باختیم باور نکردنیه ولی ما باختیم.ما باختیم چون اشتباه کردیم.حالا باید از اشتباهاتمون درس بگیریم و به جلو حرکت کنیم.
از باخت تیمم سر بلندم چون همه ی تیمم تمام تلاششون رو کردن و این مهمه.تلاششون رو کردن ولی باختن و این خاصیت رقابته قبول میکنم که رقیبم بهتر بود و به بهتر شدن تیمم فکر میکنم.با یک برد طرفدار این تیم نشدم که با یک باخت از این تیم روبرگردونم.
به تیمم افتخار میکنم که بدون سر مربی باخت.
به تیمم افتخار میکنم که همه ی دنیا برای بردنش همفکری میکنن ولی بازم تو اکثر بازیها پیروزه.
خلاصه به تیمم افتخار میکنم و با صدای بلند میگم:

عشق است بارسا
.
.
.
وعشق است پپ


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۱)
 
saina22
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
امشب خیلی بد بودیم خیلی
ینی من تصور اینجور باختی رو نداشتم
امشب انقدر گریه کردم که چشام بیشتر شبیه یه کاسه خون شده

خدایا دلم برا تیتو تنگ شده
چرا هرچی بد شانسیه مال بارساست؟؟
دلم واسه بازی باطراوت وهمیشگی بارسا تنگ شده

ولی ماتا ابد هستیم
به قول کاپتان پویول:بارسلونا اکسیژن زندگی منه اگه نباشه میمیرم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۲۰)
 
LIONEL_ESHGHI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
دفاع بارسلونا از زمان گواردیولا ضعیفه منتها تیم گواردیولا خیلی هجومیتر بود بخاطر همین موقعیتهای بیشتری ایجاد میکرد و ضعیف بودن دفاع بع چشم نمیومد.
اما این بارسلونا نمیتونه که موقعیتی ایجاد کنه. دلیل اینکه توانایی ایجاد موقعیتو ندارند بنظرم اینه که ژاوی سنّش زیاد شده و کند شده و بازیکنان دیگه هم خلاقیت ندارند و کند بازی میکنند (بجز آندرس اینیستا)



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۱۷)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
فقط باید تو برنابئو ببریم تا این افتضاح کمرنگ تر بشه فقط باید تا شنبه تحمل کنیم اگه اونجام نتیجه نگرقتیم دیگه خدا به داد هوادارا برسه


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۱۶)
 
10008
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خواهشا خونسرد باشین دوستان تیم تو دوران افتشه ضمنا تیم حریفم گهردورود نبود ریال مادریدبود لطفا همه چیرو زیر سوال نبرین زندگی ادامه داره


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۸)
 
hossein-barca
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بخدا بعضی موقع خیلی حرسم درمیاد وقتی بارسا بازیه رفتو 1-1 کرده دیگه نیازی به این همه حمله کردن نبود که بخوان ضده حمله بخورنو نتیجتن گل....

نمیخوان درس عبرت بگیرن مثل بازیه فصل پیش با چلسی


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۵)
 
Mac.tavish
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
کارای که بارسا باید انجام بده
1: تعویض مدیریت . باید یه فرد لایق و عاقل بیاره
2 : تعویش مربی
3 : بازیکن قد بلند تو حمله
4 : مدافع قوی و مستحکم
5 : یکی 2تا هم بندازه بیرون


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۴)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اولا" کی گفته داوری تاثیر نداشت؟؟؟
بازی که میتونست 1-1 تمومشه نیمه اولش 1-0 باخته رفتیم تو رختکن
دوما" حاضر بودم بارسا بازی سوپر کاپ برگشت از رئال 4 تا میخورد اول بازی نه تو این بازی که رئال حتی مثل اون موقع موقعیت خلق نکرد
رئال متوسط بود این بازی واقعا تعجبم میگیره اینو هیشکی نمیگه
رئال هیچ کاری نکرد
اگه مدافعای اونارو با مال ما عوض میکردن با همین هافبکامونکه خیلی خوب نبودن بازی الان هرچی نبود 2-1 به نفع ما بود
گل اول اشتباه 100% پیکه
گل دوم اشتباه 100% پویول
که از نیمه زمین داره میدوئه دنبال حریف اما قبل 18 حتی 1 ثانیه نتونست اونو جا بزاره تکل بزنه
اگه رئال خوب بود نمیسوختم 3 تا بخوریم
اونا عین ما بودن 2 تا تیم که افت کردن
اصلا خیلی حرکت خاصی نداشتن
هرچی اومد گل شد یا خطایی چیزی
ما به مدافعای ضعیفمون باختیم
جدا از بازی ضعیف هافبکا و مسی و همه تیم
اگه مدافعمون این اشتباهای فاحشو نمیکردن حتی اگه مهاجمائو هافبکامون گندم میزدن ما انقدر نمی خوردیم
دفاعامون افت کردن شدید اصلا تو جا موندن حرف ندارن تک تکشون
اگه رئال با اقتدارو قدرت میبرد واقعا انقدر حرص نمی خوردم
به رئالی باختیم که اصلا کاری نکرد جز اینکه از اشتباهای ما و جا موندن مدافعامون موقعیت ساخت
داوریم که واقعا به ضرر بارسا بود

اما بارسا هنوزم تو قلبمونه
کاشکی تیتو زودتر رو نیمکت برگرده


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
وقتی بازی رفت رئال 10 نفره نمیشه ، رونالدو از بازی برگشت محروم نمیشه ، از مسی آفساید مسخره میگیرن و در نهایت هم رئال با کرنر اشتباه به گل میرسه و تو بازی برگشت هم دایو مسخره ی رونالدو رو پنالتی میگیره اما سر 2 تا خطای واضح روی پدرو کور میشه چه انتظاری دارین؟؟

داور بازی وقتی مثل یه مدافع جلوی حرکت مسی رو گرفت به طور واضح نشون داد که بازیکن رئاله فقط رنگ پیرهنش فرق میکنه.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۳)
 
hossein-barca
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
مدافعی که در حد بارساس فقط و فقط تیاگو سیلواس


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۱۰:۰۰)
 
hmjz_1
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
من نمیدونم چرا همش باید به داوری گیر بدیم . وقتی یکساله نقطه ضعف های تیم مشخصه و نیم فصل هم اونا را رفع نمیکنند ، معلومه به همینجا ختم میشه.

اخه وقتی از بد شانسی توپ مسی دقیقه دو نمیره تو گل از داور که نیست ، وقتی ایستگاهی مسی با اون اختلاف میره بیرون از داور نیست ، وقتی از بدشانسی میکشند زیر توپ تبدیل به ضد حمله میشه و همون موقع پویول سر میخوره از داور نیست.
چرا همش ضعفهای تیم را با داوری میخوایم از بین ببریم . همش روی ضد حملات حریف آسیب پذیر بوده ایم و رفعش نکردیم. هنوز وقتی گل نمیخوایم باز حمله میکنیم تا توی یه ضد حمله غافلگیر بشیم.
درسته هیچ وقت نباید امید را از دست داد ولی واقعا با این دفاع بازی با میلان سخته که از داخلش پیروز بیایم بیرون به جز وقایع خاص فوتبال


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۹)
 
ho_lio
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بد بودیم قبول بخدا....بد بودیم.... خیلی هم بد بودیم....

اما همین روز بد ما میشد رئال رو حذف کنیم...

مگه بازی رفت گل رئال از روی کرنر اشتباهی ب ثمر نرسید.....

مگه رونالدو نباید محروم میشد؟

مگه تک ب تک مسی آفساید بود؟

مگه رو پدرو امشب پنالتی نبود؟؟؟؟

اینا همش کنار هم میگه که روز بد بارسا بازم میتونس رئال رو ببره....


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۹)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
جهنم نو کمپ شده بهشت مادرید مجید جلالی رو می ذاشتن به جای رورا بهتر بود جای پپ احساس می شه


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۹)
 
LIONEL_ESHGHI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
الکی تقصیر داور نندازید

بچه ها فردا نیایید که باخت بارسلونارو تقصیر شخص خاصی بندازید.
بنظر خودم ضعیف شدن بارسلونا چندتا دلیل داره:
1- افزایش سن پویول و نداشتن دفاعی مطمئن
2- افزایش سنّ ژاوی و خلاقیت کمتر ژاوی. والحقّ و الانصاف که مغز متفکر بارسلوناست
3- تنبل شدن لیونل مسی

بچه ها نگید که دفاع ضعیفه. دفاع بارسلونا از زمان گواردیولا ضعیفه منتها تیم گواردیولا خیلی هجومیتر بود بخاطر همین موقعیتهای بیشتری ایجاد میکرد و ضعیف بودن دفاع بع چشم نمیومد.
اما این بارسلونا نمیتونه که موقعیتی ایجاد کنه.
حتماً باید یه مهاجمه بسیار با تکنیک بخریم که بنظرم بجز نیمار و سرجیو اگوئرو هیچ بازیکن دیگه ای بدرد بارسلونا نمیخوره.
در مورد دفاع هم نظری ندارم.
در مورد دروازه بان هم فکر میکنم که (دخه آ) و (مارک-آندره تر اشتگن) بهترین گزینه هستند.
بارسلونا خیلی ضعیف شده. در ایجاد موقعیت خیلی مبتدی عمل میکنه.

یه زمانی آرزوم بود که الکسیس سانچز و لیونل مسی رو بعنوان یه زوج عالی در خط حمله ببینم اما اعتراف میکنم که در مورد الکسیس اشتباه کردم.

باید هرچه زودتر نیمار+ یک دفاع سریع و خوب + یک دروازه بان مطمئن خریده بشه



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۷)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
Tots Units Fem Força






اینو با تمام وجود میگم.....


زنده باد بارسلونا


خدایا هرچی زودتر روز ها ی خوبمون رو برسون


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۷)
 
hossein-barca
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
فدای سرتون

همیشه اینو بدونید که ما رئالو 5 بر 0 زدیم

زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۴)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بچه ها منصف باشید هم این بازی و هم بازی با میلان آنچنان موقعیت خلق نکردیم
بزرگترین اشتباهم پیکه کرد که پنالتی داد
اما از حق نگذریم دلیل افت تیم نبود سر مربی، بالاخره باید قبول کرد تیتو سر مربی نه رورا
که اونم رفته انور دنیا
هر تیمی مربیشو یک جلسه اخراج کنند عزا میگیره نه دیگه بارسا که مربیش رفته اونور دنیا
و اینو بدونیم بازی با میلان با این بازی که امشب کردیم ما را به حذف نزدیکتر میکنه
خواهشا فحش هم ندید!!!!!!!!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
تیم بازی رو خیلی خوب شروع کرد. تغییر روش بازی تیم محسوس بود. شوت از راه دور در دستور بازی بود. مسی به نوک حمله رفت تا فضا تو خط هافبک برای بقیه بازیکنا باز بشه. انصافا تو نیمه اول خیلی عالی بازی کردیم.

اما نذاشتن. قرار نبود بارسا ببره. باید رئال کثیف رو که تو لالیگا تحقیر شده بود، به زور به یه جام می رسوندن! شیرجه کثیف رونالدو - که بدجوری به نظر میاد عقده های حقارتی از کودکیش به همراه داره، شاید مورد آزار و اذیت قرار گرفته بوده - رو داور بی معطلی سوت زد، ولی پریدن آلونسو و کونترائو رو روی پدرو ندید!

اگر کسی میگه چنین تصمیماتی رو جریان بازی تاثیر نداره، فکر نکنه خیلی روشنفکر و cool ه، بلکه چیز زیادی از روانشناسی فوتبال نمی فهمه.

خسته شدم از بس از مدیر و مربی و بازیکن شنیدیم که هر بلایی سر تیم آوردن، مثل سیب زمینی واکنش نشون دادن. اگر اون پنالتی کذایی گرفته نشده بود، نتیجه یه برد پر گل برای ما بود!

برای این باخت نباید کادر فنی و بازیکنا رو سرزنش کرد. بعد از 3-0 شدن بازی، افت بازیکنا کاملا طبیعی بود. چون امیدشون رو داور دود کرد. با یه لشکر شکست خورده هم نمیشه به سیستم 10-0-0 حریف نفوذ کرد!

خوشحالم که هوادار بارسام، حتی اگر تا صد ساله دیگه جام نگیره، ولی وقتی می گیره، می دونم که توی زمین گرفته. نه تیمی مثل رئال کثیف که تو خونه ش از بردن ختافه هم عاجزه، ولی تو پشت پرده جامهای دیگه ای رو به کلکسیون کثیفش اضافه می کنه!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۳)
 
siyamak
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داور ی سری اشتباهات داشت اونم بنظر من تحت تاثیر حرفهای رورا قبل از بازی قرار گرفته بود و میخواست نشون بده که اون حرفها هیچ تاثیری روش نداشته بخاطر همین ی سری اشتباهات انجام داد
اما این باخت بیشتر از داوری بخاطر بازی بد تیم بود البته بد که میگم به دلیل اینکه تیم دیگه شادابی قبل رو نداره از اون پاسهای کوتاه سریع که مدافعین حریف رو به اشتباه مینداخت خبری نیست از خلق موقعیتهای گل عاجزیم و موقعیتهایی رو که به سختی بدست میاریم راحت از دست می دیم و بدتر از اون به راحتی اب خوردن گل میخوریم که این دیگه افتضاحه
بنظر من تیم باید خیلی سریع جمع و جور شه وگرنه دوباره باید شاهد از دست دادن جامهای دیگه باشیم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۳)
 
L.A-Messi
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
مشکل طرفدارهای جدید تیم همینه که تیم رو فقط با بردهای پر گل و جامهای مختلف و رکورد شکنیهای تیم و بازیکنای بزرگش دیدن که با یک باخت اینجوری به تیم میتوپن

بارسا و هرتیمی کم دوره بد نداشته که توش از تیمهای مختلف تحقیر بشن ، همین رئال چهار سال بدترین باختهای تاریخشون رو مقابل بارسا دادن

خواهشا خودتون رو کنترل کنید ، تیم فقط بخاطر نبود سرمربی و در نتیجه برنامه دقیقی برای حمله کردن ، اینطور بازی میکنه که دیگه این اتفاق از دست همه خارجه ، با وجود تیتو بمراتب بهتر و محکم تر از این بازی میکنیم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۳)
 
mosy_messi
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
انصافا داوری تاثیر نداشت تو نتیجه این و اکثر طرفدارا تایید میکنن
وقتی گواردیولا رفت همه چی رو با خودش برد . بارسا دیگه اون بارسا نیست من به بازیه شنبه هم امید ندارم
به بازی با میلان هم امیدی ندارم تا زمانی که یه مربی خوب بیاد به هیچی امید ندارم یا تیتو برگرده یا باید سبک بازی بارسلونا عوض بشه باید فاتحه بارسا رو خوند با این مربی


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۳)
 
ddanesh
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
زنده باد بارسلونا
همه این بد بازی کردنا از نبود مربی.تیم بدون هیچ برنامه ای بازی می کرد بیشتر بازیکنان سر جای خودشون نبودن.
حتی سایه ای از تیم زمان پپ هم نبود.
آقای مدیر میشه لطفا خبری از مربی بذاری.



پپ


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۰)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
زنده باد فوتبال پاک کاتالونیا!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۵۰)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
ولی چه ببازیم چه ببریم تا ابد هوادار بارسا خواهم ماند
عاشق همشون
عاشق اخلاقشونم


رئالیا با این بردای کثیف به هیچ جا نمیرسن
حداقلش محبوبیت ندارن


اما بارسا جاش توی قلب ماست

دوستت دارم بارسلونا تا زمانی که زنده ام
قسم میخورم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۹)
 
تنهاترین
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
تو بدترین و حساس ترین مقطع فصل تیم شدیدا افت کرده.....
تیم بسیار ضعیف بود و باخت....
دو هفته از شرایط آرمانی بازیکنها و کل تیم فاصله گرفتن و دارن کل زحمات یک فصل رو بر باد میدن....
....
یه نکته مهم که بعضی دارن میگن:دیگه تیکی تاکای بارسا جواب نمیده....
این اشتباهه چون تیکی تاکا رو با سرعت بالا و دقت بالا باید انجام داد نه به این شکل...
مهم ترین خصیصه سبک بازی بارسا سرعت بالای رد و بدل کردن توپه.اما این هفته ها اصلا چیزی به عنوان سرعت و دقت تو تیم وجود نداره...
بازی با گرانادا هم بد بودیم.بعدش شد بازی با میلان که فاجعه بودیم...
بازی با سویا هم که متوسط بودیم و تو این بازی هم که .....



چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۹)
 
lionel_messi_10
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بد موقعی افت کردیم ..


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۶)
 
amircatalan
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
درسته رئال در دقایق آخر مسایقه ذات لجن صفت خودش رو نشون داد و پپه با اون دلقک بازی هاش آبروریزی به راه انداخت،اما به جز اون انصافا به چه چیزی جز ضعف مفرط و مشکلات خود بارسا میشه اشاره کرد؟؟

برای من حتی خود شکست و حذف بارسا هم انقدر سخت و عذاب آور نبود که تکرار نمایش ضعیف تیم مقابل میلان حرصم داد.وقتی یک نوع ضعف و یک نوع بازی ضعیف برای دو و چند بازی ادامه پیدا می کنه دلیلش فقط یه چیز هست "اینکه تیم مریضه"...اینکه بارسای این فصل "تیم بازی های بزرگ نیست"

اصلی ترین درد تیم نبودن سرمربی روی سر تیم هست.بدجوری و بدموقعی این عذاب بر سر بارسا نازل شد.عذابی که تقصیر هیچکس هم نیست.جز "بازی تقدیر"

با این وجود گل آلبا و صحنه تشویق کردن مردی که اشک توی چشماش جمع شده بود واقعا تحت تاثیر قرارم داد.در عین ناراحتی مفرطی که حتی به سختی دارم تایپ می کنم و مطمئنم تا چند روز حالم از کلمه فوتبال بهم می خوره،ولی بازم به بارسایی بودنم افتخار می کنم.به خاطر همین صحنه ها.حتی به خاطر همین روزهای سخت و نتایج اسفبار هم بارسا رو حتی تحسین میکنم نه سرزنش.وقتی تیمی رو با دلمون طرفدارش باشیم باخت هاش هم برامون قشنگه.همونطور که نفرتمون از "کثیف ترین تیم جهان" هرگز دچار کاستی نمیشه.

نمی دونم دیگه چی بگم.با وجود همه حرفام ولی بازی امشب انقدر لحظات ناراحت کننده داشت که دیگه برام نای بیشتر تایپ کردن نذاشه باشه.فقط میگم که

روزهای خوب ما هم می رسه...


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۶)
 
ari10
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
افتضاح بازی کردیم باختیم داوری همیشه بد بوده باید با داوری کنار بیایم
دلیل باخت
1: تیم وقتی با صفر صفر برنده است چرا حمله میکنه؟بارسلونا شده مثل یه بچه ای که با یه پفک گول میخوره و عارش میاد دفاع کنه
2:وقتی پدرو این همه داره افتضاح بازی میکنه چه اصراریه و کی گفته والدز نباید جام حذفی بازی کنه؟
3:نصف بازیکنان بارسلونا همگی با هم افت کردن و چه دلیلی داره وقتی سه تا عقبی و وقتی هم نمونده داری پاسکاری میکنی؟به قرآن تا صبح هم پاس میدادن بی فایده بود
4:این مربی کیه دیگه تاحالا هم اگه بردیم به خاطر خود بازیکنان بوده نه تاکتیکی نه برنامه ای هیچ . صد رحمت به مربیهای خودمون مطمئن باشید تا این مربی هست عمرا میلان رو ببریم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۴)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
رئال تیم کثیفیه خیلیم کثیفه
من امیدم رو از دست دادم
ما دیگه هیچ وقت اون بارسا نمیشیم
شاید تیمای کوچیک رو ببریم ولی با این شرایط مقابل تیمای بزرگ چیکار میتونیم بکنیم
از 7 تا بازی اخیر فقط 1برد !
این بد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۴)
 
siyamak
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داور ی سری اشتباهات داشت اونم بنظر من تحت تاثیر حرفهای رورا قبل از بازی قرار گرفته بود و میخواست نشون بده که اون حرفها هیچ تاثیری روش نداشته بخاطر همین ی سری اشتباهات انجام داد
اما این باخت بیشتر از داوری بخاطر بازی بد تیم بود البته بد که میگم به دلیل اینکه تیم دیگه شادابی قبل رو نداره از اون پاسهای کوتاه سریع که مدافعین حریف رو به اشتباه مینداخت خبری نیست از خلق موقعیتهای گل عاجزیم و موقعیتهایی رو که به سختی بدست میاریم راحت از دست می دیم و بدتر از اون به راحتی اب خوردن گل میخوریم که این دیگه افتضاحه
بنظر من تیم باید خیلی سریع جمع و جور شه وگرنه دوباره باید شاهد از دست دادن جامهای دیگه باشیم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۳)
 
mehrdad201
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
دوستان منصف باشید

قرار نیست همیشه یه تیم برنده باشه

یه موقع خوب بازی میکنی و میبازی

اما یه موقع واقعا بد بازی میکنی و میبازی. امروز از اون روزا بود

بارسا واقعا بد بازی کرد. هیچکدوم از بازیکنای ما 50درصد خودشون هم نبودند.

رئالیها خوب بازی کردند و بردند. باید بهشون تبریک گفت.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۲)
 
Ali_SHS
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
در عرض یک هفته 2 تا بازی انجام دادیم که در اون ها خیلی خیلی بد بودیم اما بد بودن ما به معنی ضعیفتر از تیم حریف بودن نبود. منا در هر 2 بازی حداقل حقمون مساوی بود اما اشتباهات مسخره و سریالی داورها باعث شد تیمی که ماشالا سرمربی هم بالاسرش نداره از هم بپاشه.

وقتی بازی رفت الکی از مسی آفساید میگیرن ، کرنر اشتباهی که باعث گل رئال میشه و 2 ، 3 تا کارت زرد و قرمزی که داده نمیشه و تو این بازی هم یه دایو ضایع رو پنالتی میگیره و اون سمت پنالتی واضح روی پدرو رو نمیگیره یعنی داوری 100000000000% تو این نتیجه نقش داشته.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۲)
 
sea.sb
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
ما بد بودیم ولی اگه داور گند نمی زد به روحیه ی بازیکنا،،،می تونسیم بهتر باشیم،،،،به هر حال باختیم،،،،،به امید بازگشت به اوج


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۱)
 
ali_catalan
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
من حرفی ندارم فقط لعنت خدا به این راسل که به خاطر سیاست گواردیولا را بیرون انداخت
اصلا صفا و رمز موفقیت تیکی تاکا در سرعت پاس ها هست که تو تیم گواردیولا خیلی خوب رعایت میشد ولی الان هر بازیکنی هر وقت دلش بخواد پاس میده نتیجه اش هم میشه این .
اگه از همون اول تو خط حمله از ویا و تیو استفاده میکرد و اینیستا تو پست خودش بود میتونست بهترین پاس ها را به تیو که سرعتش بالاست و ویا که تو جای گیری خیلی باهوشه بده و مطمئنا الان نتیجه این نبود
از همه این ها که بگذریم
درود بر غیرت و تعصب آلبا


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۴۰)
 
MehdiAlves
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اقا داوری افتضاح بود قبول ولی ماخودمون افتضاح تر بودیم...واقعا اشکم دراومد وسط بازی همون تیمی رو که اینجا 5تا زدیم الان که بارسا "یتیم" شده واقعا شاخ شدن واسه ما.دلم واسه پپ یه ذره شده واقعا...اصلا حاضرم مسی بره ولی پپ برگرده باور کنین ارزششو داره.
به هر حال چه بخوایم یا نه دوران طلاییمون تموم شده هیچ کاریشم نمیشه کرد.
زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۹)
 
47547
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
خودمون بعد بازی کردیم
حوصله ی تحلیل کردنم ندارم


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۹)
 
hossein-barca
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
انصافا چرا هر موقعه بارسا میبازه میگیم داور؟

بارسا دیگه اون تیمه سابق نیست فعلا که اینجوریه


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بارسا نیمه اول عالی بازی کرد. اگه اون پنالتی نادرست نبود، کاملا سوار بر بازی بود. اون وقت یه سری میان ژست روشنفکری بر می دارن و فکر می کنن اینکه بگن هیچ ربطی به داوری نداشت، یعنی خیلی درک عمیقی از فوتبال دارن!

با هوادارایی مثل شما، حقمونه بدتر از اینم سرمون بیارن!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۸)
 
sabzake
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
واقعا که. شما اصلا بازی رو دیدید که این تیترو زدید؟!
به مربیه مسخره باختن نه داور.


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۷)
 
onlymessi10
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بارسا حذف نشد بارسا رو حذف کردن
نیمه اول خوب بودیم از وقتی پنالتیمون گرفته نشد دیگه بازیکنا خودشون فهمیدن قضیه چیه روحیه شون از بین رفت
لعنت بر مادرید
لعنت بر فدراسیون کثیف اسپانیا

درود بر باسا
درود بر تیتو
درود بر شاه لئو
درود بر کاپیتان پویی
درود بر ژاوی
درود بر اینیستا


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۶)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بدترین بارسا تو این چند سال اخیر!‏
تا دقیقه۳۶‏ فکرمیکردم ژاوی بازی نمیکنه!دفاع افتضاح بود!‏
همه خواب بودن!فقط کم مونده بود لوپز بیاد گل بزنه!‏
بارسا با تیتو و رورا تو هیچ کدوم از بازی های مهم پیروز نشده!‏
الان جای خالی پپ داره حس میشه!‏


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۶)
 
Soobasa
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
لعنت به داوری کثیف

لعنت به په په

لعنت به پپ که رفت

لعنت به رئال


+++++++++++++

تا ابد بارسایی خواهم ماند...


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
تذکر:

مدیر نظرات، تمام نظراتی رو که با فونتی بزرگتر از فونت استاندارد نوشته میشن حذف کن. این مورد از این به بعد ممنوعه و به زودی در قوانین اعمال خواهد شد!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۶)
 
Adel8
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اه اعصابم خورد شده دیگه از این تعصب های بیش از حد!
وقتی مربی مریضه راسل غلط میکنه که میگه ما منتظرت میمونیم؟؟؟؟؟؟؟؟
برن یه مربی بیارن دیگه!
دوتا بازیکن بخرن.. اصلا چرا بارسا شوت زن نداره
حالم گرفته شد


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۶)
 
ho_lio
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
بابا دوستان از چی ناراحتین؟

از باخت بارسا؟؟؟

ما بد بودیم....آره بد بودیم اما اگر مثه بازی رفت خوب بودیم بازم داور نمیذاشت ما بریم فینال....رونالدو باید محروم میبود....


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۵)
 
iniesta.reza
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داوری کاملا عامدانه افتضاح بود اما تاثیرش اونقدر هم نبود که باخت 3-1 رو کامل بخوایم به داوری ربطش بدیم اگه بارسای همیشگی بودیم داوری که هیچ سد بتنی هم نمیتونست جلمونو بگیره
مرد باشیم و موقعی که میبازیم باختمونو قبول کنیم و الکی گردن درو دیوار ندازیم
تیم داره به دلیل نبود مربی میبازه بازی با میلان هم تقصیر داور بود؟
راسل باید فکر این روزها رو میکرد
من اگه بودم پپ رو به عنوان مربی موقت میاوردم تا تیتو برگرده(البته من هیچ سر رشته ای ندارم فقط نظرمو میگم)


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۴)
 
saman.1390
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
به نظر من بیشتر از داوری خود بارسا بد بود..
ولی پرچم بالاستتتتت


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
داوری که به رئالی بودن شهره س، شیرجه مضحک رونالدو رو پنالتی گرفت - پنالتی ای که جریان بازی رو کاملا عوض کرد - اما پریدن آلونسو و کونترائو روی پدرو به نظرش خطا نبود! از یارگیری من تو منش با مسی و سنگ تمام کمکهاش در آفسایدهای اشتباه هم نباید گذشت!

بازی فوتبال با یه صحنه داوری نتیجه ش تغییر می کنه، چه برسه به چندین و چند گلی که داور مسابقه مامور بود جابجا کنه!

البته باید از امثال پدرو هم بابت موقعیتهای عالی که تو بازی رفت به باد دادن صمیمانه تشکر کرد!


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۳)
 
thiagomessi
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
درود بر داور
واقعا زنده باد
درود بر مسی
بر بارسا
بر تیتو
بر رورا
فقط مرگ بر روسل
انقد پول داریم یک مدافع درست حسابی نمیخره
شنبه نوبت ماست


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۲)
 
Soobasa
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
فقط میتونم بگم ویوا بارسا تا ابد...

باید به مربی جدید بگیریم

یه چند تا بازیکن قد دراز بگیریم

و دروازه بان خوب که بشیم همون بارسای همیشگی...



فدای سرشون....

با تمام اینکه قبول دارم داوری کاملا نامردی کرد ولی قبول کنید که ما هم بد بازی کردیم

واقا مسی اون مسی نیست ! قبلا هم چند نفر میگرفتنش اما رد میشد ..الان اون چالاکی رو نداره...


ویوا بارسا تا ابد


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۲)
 
adel_barca
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
واقعا" چوب خشک بجای رورا روی نیمکت بود بارسا بهتر نتیجه میگرفت...

یکی نیست به این یارو بگه تو که 2 روز دیگه با رئال بازی داری واسه چی بازیکنای اصلی رو میذاری جلوی سویا...
نیمه دوم که همه ی بازیکنا بریدن...
بجای اینکه ژاوی و پویولو تعویض کنه که آماده نیستن داره پدرو و فابرگاسو تعویض میکنه...

داورم که اگه به نفع رئال داوری نمیکرد جای تعجب داشت...


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۱)
 
سوما20
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
فوتبال کثیف داوری کثیف
اشکمو درآوردید بازم چرا باید بدون مربی تو این میادین حاضر بشیم؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۱)
 
hossein-barca
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۳۰)
 
messi.maradoona
پاسخ به: «رئال داوران» در مسیر یک قهرمانی کثیف دیگر [ بارسلونا 1-3 رئال...
اصلا به داوری ربطی نداره.بد بازی کردن و باختن.
تو همون بازی رفت باید کارو تموم میکردیم .و خیلی موقعیت گل رو خراب کردن
ایشالا فصل بعد با یه سرمربی در حد بارسا
زنده باد مسی
زنده باد ژاوی
زنده باد اینیستا
زنده باد بارسا




چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!