به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پسرفت در زاراگوزا (1-0)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ یکشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۸۶ (۲۲:۳۸) (۱,۰۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


با استفاده از چیدمان یکسان 3-4-3 که در همین ورزشگاه نتیجه خوبی به همراه داشت, بارسا بازی دیشب در لاروماردا را تهاجمی آغاز کرد. اما این بار شانس با بارسا یار نبود و زاراگوزا همه سه امتیاز را صاحب شد.
برعکس جام حذفی, زدن گل زود هنگام برای بارسا ضروری نبود و بارسا بسیار محافظه کارانه‌تر بازی کرد. هافبک‌ها، یعنی مارکز, ژاوی, دکو و اینیستا به نظر می‌رسید که در کنترل کامل توپ در میانه میدان بودند, اما این برتری در ایجاد موقعیت‌های گلزنی موفق نبود. و این تیم میزبان بود که اولین خطر را ایجاد کرد, با د الساندرویی که نتوانست حرکت فوق‌العاده سرجیو گارسیا را در دقیقه دو تبدیل به گل کند. از این لحظه به بعد, دفاع سه نفره بارسا به رهبری خوب تورام توانست از پس هرچه زاراگوزا بر آنها می‌فرستاد بر آید, تنها استثنا حرکت نفوذی دیوگو بود که ویکتوروالدس به خوبی به آن واکنش نشان داد.


شانس برای مسی

بارسلونا با اعتماد به نفس بالا توپ را در زمین به گردش در می‌آورد, اما برای عبور از دفاع قوی میزبان تقلا می‌کرد. اولین نگرانی برای زاراگوزا در دقیقه 23 رخ داد، زمانی که مسی توپ را بعد از یک حرکت خوب تیمی بدست آورد و با استفاده از غفلت یارگیرش یعنی دیوگو او را جا گذاشت ولی تنها، شوتش توسط سزار دروازبان دفع شد. زاراگوزا ترجیح می‌داد توپ را در عرض به گردش در بیاورد, به مراتب توپ‌های بلند برای د الساندرو می‌فرستادند اما هیچ کدام باعث به زحمت افتادن والدس همیشه مراقب نشدند.

بن بست

هردو طرف بر یکدیگر غلبه می‌کردند و تا پایان نیمه اول جدا کردن آن‌ها سخت بود. علاوه بر این, بازی نتوانست روند عادی را طی کند و قطع توپ‌های دائمی به نظر می‌رسید که بازیکنان بارسا را بیشتر ناامید می‌کند.

تغییر تاکتیک

رایکارد به رختکن رفت و با نقشه‌ای کاملا متفاوت به استقبال نیمه دوم رفت. زامبروتا به جای مارکز به میدان رفت و تیم به سیستم 4-3-3 همیشگی‌اش برگشت. این به دفاع برای گرفتن کمی ثبات بیشتر کمک کرد و اولین موقعیت خوب بارسا در این نیمه در دقیقه 52 با تلاش ژولی از گوشه محوطه پدید آمد.

دیگو میلیتو به دروازه

بارسا خطرات بیشتری نسبت به نیمه اول ایجاد می‌کرد, اما همینطور که ویکتور فرناندز برای تقویت خط هافبکش با آوردن مویلا آماده می‌شد, طلسم به نفع زاراگوزا شکست. در دقیقه 56, د الساندرو از چپ برای میلیتو سانتر کرد, او نیز با فریب دادن پویول و والدس و با ضربه‌ای نسبتا اتفاقی، توپ را درون دروازه جای داد.

واکنش سریع

بارسا نیاز به عکس العمل سریع داشت و در این راه نیز موفق بود. دکو موقعیت خوبی با پای چپش داشت اما سزار به خوبی مداخله کرد, بعد از آن نیز موقعیت‌های پیاپی برای مسی و گودیانسن در شش قدمی دروازه در طی حرکات فوق‌العاده تیمی ایجاد شد، اما توپ به شکل غیرقابل باوری با برخورد به تیرک دفع شد. در حالی که تنها یک ربع به پایان بازی وقت بود, بارسا با بدست آوردن فضای بیشتر در کناره‌ها زاراگوزا را بیشتر دچار مشکل می‌کرد.

تلاش تا پایان

بارسا تا سوت پایان دست از تلاش برنداشت. توپ‌ها برای پیدا کردن گودیانسن بارها به محوطه فرستاده شد اما جوابی نگرفت. به ظور شگفت انگیزی زاراگوزا تنها یک موقعیت خوب در کل نیمه دوم داشت که در طی آن دیگو میلیتو توانست تک گل بازی را به ثمر برساند. بارسا با وجود این باخت همچنان در صدر جدول باقی ماند.

گل‌ها

1-0: دیگو میلیتو (دقیقه 56)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: پسرفت در زاراگوزا (1-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۱)
 
kingamir
پاسخ به: پسرفت در زاراگوزا (1-0)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۰۵)
 
harry1
پاسخ به: پسرفت در زاراگوزا (1-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۳۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: پسرفت در زاراگوزا (1-0)
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: پسرفت در زاراگوزا (1-0)
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: پسرفت در زاراگوزا (1-0)
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۰)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: پسرفت در زاراگوزا (1-0)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پسرفت در زاراگوزا (1-0)



دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!