به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

روز بد صدرنشینان!بارسلونا
فرستنده سام فروهش در تاريخ دوشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۸۶ (۲۳:۰۶) (۱,۰۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


در روزی که بارسلونا در زاراگوزا متحمل شکست شد, تقریبا تمامی صدرنشینان اروپا متحمل هفته سختی بودند. منچستر یونایتد, اینتر و لیون همگی از پیروزی بازماندند و تنها شالکه 04 تمامی امتیازات را دشت کرد.
شنبه روز خوبی برای صدرنشینان قاره اروپا نبود. در کنار شکست بارسا در لارومادا, منچستر یونایتد 2-1 در پورتسموث مغلوب شد, اینتر با تساوی بدون گل در رجینا متوقف شد و لیون یک امتیاز از بازی خارج از خانه‌اش در والنسینس کسب کرد. تنها تیمی که در میان لیگ‌های بزرگ تمامی امتیازات را ذخیره کرد، شالکه 04 بود که با نتیجه 2-0 بر بروسیا مونشن گلادباخ غلبه کرد.


چلسی فاصله را کم کرد

با کم شدن اختلاف دو تیم بالای جدول رقابت‌های لیگ برتر داغ‌تر شد. شکست منچستر یونایتد در فراتون پارک بعد از پیروی چلسی بر تاتنهام با نتیجه 1-0 در استمفورد بریج رخ داد, چیزی که باعث شد آبی‌ها تنها سه امتیاز عقب‌تر از حریفشان باشند. دو باشگاه در ادامه رقابت‌ها باید برابر یکدیگر صف آرایی کنند و شیاطین سرخ باید به لندن در روز ماقبل آخر رقابت‌ها سفر کنند.

تقسیم امتیازات

لیون و اینتر به ترتیب برابر والنسینس و رجینا تنها توانستند تساوی‌های بدون گل را ثبت کنند و البته هیچ کدام احساس خطری در صدر جدول متحمل نشدند. یاران جرارد هولیه با یک بازی کمتر 17 امتیاز با تیم دوم یعنی لنس در صدر جدول لیگ فرانسه اختلاف دارند, در سویی دیگر نیز اینتر 18 امتیاز از آ ث رم در سری آ پیشی گرفته است.

پرواز بلند

شالکه 04 مشکلات دیگر مدعیان قهرمانی لیگ‌های اروپایی را نداشت. گلزرکرشنی‌های مجهز بر بروسیا مونشن گلادباخ قعر جدولی با نتیجه 2-0 غلبه کردند. گل‌های آساموآه و کوین کورانی در نیمه دوم این پیروزی را برای تیم میزبان به ارمغان آوردند تا اختلاف چهارامتیازی‌شان با اشتوتگارتی که در رده دوم قرار دارد، حفظ شود.

PSV شانه به شانه با آژاکس

در هلند نیز صدرنشینان مغلوب شدند. یاران رونالد کومان 2-1 بازی را به NEC واگذار کردند.فلیپ کوکو موفق به گلزنی برای PSV شد,اما این گل برای جلوگیری از شکست تیمش کافی نبود. یکشنبه, آژاکس بر RKC Waalwijk غلبه کرد تا امتیازش در صدر جدول با PSV یکسان شود و رقابت برای قهرمانی سخت‌تر شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۱)
 
raminpanahi
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۵۴)
 
kingamir
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۰۵)
 
harry1
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
fofe barcelona fofe catalon


یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۱۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۰)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
 
inronaldinho
پاسخ به: روز بد صدرنشینان!
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننااااااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل9خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۸۷ (۱۶:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!