به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اتوو ستاره دیدارهای بارسا و مایورکالالیگا
فرستنده احسان مهرابی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۶ (۱۳:۴۸) (۱,۴۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی بارسلونا
مترجم : احسان مهرابی / FCBarcelona.ir


ساموئل اتوو همیشه چهره شاخص بازی‌های بین بارسا و مایورکا بوده است. او برای هر دو تیم بازی کرده است و گل‌های بسیاری را به ثمر رسانده است.
باشگاههای بارسلونا و مایورکا در قلب اتوو جای دارند. با وجود اینکه در حال حاضر وی یکی از مهره‌های کلیدی بارسا به شمار می‌رود اما بر هیچ کس پوشیده نیست که وی علاقه خاصی به باشگاه بالیاریکی دارد و حتی اتوو در صحبتهای قبلی‌اش عنوان کرده است، بعد از پایان یافتن دوران بازیگری‌اش دوباره به این باشگاه بر می‌گردد.
بنابر این این بازی‌ها برای آقای گل فصل قبل لالیگا از بازی‌های مهم به شمار می‌رود. او در دو بازی در قالب بازیکن مایورکا بارسا را شکست داده است و در قالب بازیکن بارسا همیشه به مایورکا گل زده است.


همراه با مایورکا

ساموئل اتوو در نقش بازیکن مایورکا، 7 بار در نیوکمپ و سان مویکس با بارسلونا دیدار کرده است. او 4 بار در نیوکمپ بازی کرده است و 3 گل به ثمر رسانده است. در یک روز تاریخی در فصل 2000-99 موقعی که مایورکا ، بارسا را برای اولین بار شکست داد، اتوو 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند. او در برد 1-2 مایورکا در نیوکمپ در فصل 2003-2002 نیز شرکت داشت. بقیه حضور‌های وی نیز به این شرح هستند:
فصل 2001-2000 ، 1-1 و در فصل 2004-2003 ، 3-2 به سود بارسا. (فصلی که وی مورد توجه بارسا بود)

همراه با بارسا

در قالب بازیکن بارسا، اتوو نمایش بهتری داشته است. در قالب پیراهن بارسا 3 بار با مایورکا دیدار کرده است و 5 گل به ثمر رسانده است. در 2 بازی که در نیوکمپ بوده است، 3 گل زده است. در فصل 2005-2004 اتوو و دکو دو گل بارسا را به ثمر رساندند. در فصل آخر هم بارسا با دو گل اتوو، 0-2 پیروز شد.

در مایورکا

اتوو همیشه در بازی‌های بارسا و مایورکا در پالما دی مایورکا حرفی برای گفتن داشته است. او به عنوان بازیکن 3 بار در سان مویکس مقابل بارسا قرار گرفته است که در فصل 2000-99 (برد 0-2 مایورکا) یک بار موفق به گل زنی شده است. او خاطرات بدی هم در قالب بازیکن مایورکا مقابل بارسا دارد. به عنوان مثال در فصل 2003-2002 همراه با مایورکا 0-4 در مقابل بارسا شکست خورد و تلخ‌تر آنکه او در این بازی اخراج شد. در فصل 2004-2003 نیز 1-3 شکست خورد. به عنوان بازیکن بارسا یک بار مقابل مایورکا قرار گرفته است که در فصل 2005-2004 دو گل اولش را با پیراهن بارسلونا مقابل مایورکا به ثمر رساند و در آن بازی بارسا 1-3 پیروز شد.

گل‌های بیشتر با بارسا

اگر چه اتوو مدت زمان بیشتری را در مایورکا بوده است اما گل‌های رسمی بیشتری در بارسا نسبت به زمان حضورش در مایورکا به ثمر رسانده است. او در تیم سابقش در 5 فصل حضورش 70 گل به ثمر رسانده است. مدت زمان حضور او در بارسا 2 فصل و نیم است و مدت زمان زیادی را به خاطر مصدومیت بازی نکرده است اما 72 گل به ثمر رسانده است که 59 گل در لیگ، 11 گل در لیگ قهرمانان و 2 گل هم در جام حذفی به ثمر رسانده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: اتوو ستاره دیدارهای بارسا و مایورکا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۷)
 
raminpanahi
پاسخ به: اتوو ستاره دیدارهای بارسا و مایورکا
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۵۳)
 
kingamir
پاسخ به: اتوو ستاره دیدارهای بارسا و مایورکا
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۰۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: اتوو ستاره دیدارهای بارسا و مایورکا
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: اتوو ستاره دیدارهای بارسا و مایورکا
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: اتوو ستاره دیدارهای بارسا و مایورکا
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اتوو ستاره دیدارهای بارسا و مایورکا
یادت بخیر.


دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!