به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

در آخرین دقیقه! (1-0)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۶ (۱:۳۲) (۱,۰۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسلونا با گل به خودی فرناندو ناوارو در دقیقه 89 بر مایوركا غلبه كرد. با این گل و پنالتی كه در نیمه اول توسط ویكتور والدس دفع شد، بدین ترتیب بارسا اختلافش را در صدرجدول بیشتر كرد.
قبل از زدن گل, بازی حركت زیادی در خود نمی‌دید و به نظر می‌رسید خود را برای تقسیم امتیازات آماده می‌كند, اما تلاش بارسا در آخر نتیجه داد. تلاش‌های رسیدن به گل در جلوی دروازه با اشتباه فرناندو ناوارو كه توپ را به تور خودی چسباند نتیجه داد و با پنالتی كه ویكتور والدس در نیمه اول گرفت بارسا پیروزی دیگر را در خانه جشن گرفت.


مالكیت توپ و تیر

بارسا بازی را از بدو بازی در دست گرفت. آن‌ها با شكیبایی به حریف اجازه كار را نمی‌دادند و نگاه به حملات سریع داشتند. درصد بالای مالكیت توپ به تیم «بالریك» اجازه ایجاد هیچ موقعیتی را نمی‌داد. آبی و اناری‌ها برای دیكته كردن مالكیت بالای توپشان از هردو جناحین استفاده می‌كردند, بخصوص توسط ژولی و مسی. این بار مایوركا بود كه به بارسا فضای مورد نظر را با داشتن دو خط چهارنفره در عقب نمی‌داد, با این وجود ماركز در دقیقه 13 تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.

پنالتی‌گیری

تیم گرگوریو مانزانو راهش را برای رسیدن به محوطه آبی و اناری‌ها یافت. ضد حمله سریع، جوناس را در موقعیت تك به تك برابر ویكتور والدس قرار داد, والدس برروی بازیكن حریف مرتكب خطا شد و بلافاصله نیز كارت زرد را از داور دریافت كرد. به هر شكل والدس حرف آخرش را در مصاف رو در رو زد و با حدس درستش به مایوركا اجازه پیش افتادن از بارسا را نداد. از این لحظه به بعد بازی بارسا تحرك بیشتری پیدا كرد, با دكو و ژولی كه شانس گلزنی داشتند.

برتری مداوم

بعد از وقت استراحت, آبی و اناری‌ها به دیكته كردن برتری‌شان بر حریف با داشتن كنترل توپ تقریبا در همه مواقع ادامه دادند. مایوركا با شكست ناپذیر نشان دادن در دفاع به بارسا اجازه رسیدن به دروازه‌اش را نمی‌داد. مسی و اتوئو تلاش‌های انفرادی داشتند كه توسط دفاع با ابهت حریف دفع شد. رایكارد چشم به تغییر دادن شرایط بعد از 22 دقیقه داشت و از این رو ژاوی و ساویولا را به جای تورام و ژولی به میدان آورد. ده دقیقه بعد, بارسا شانس مسلم گلزنی داشت كه مویا به سرعت واكنش نشان داد و توپ را مشت كرد. بازی به نظر می‌رسید كه خودش را برای تساوی بدون گل آماده می‌كند.

حمله و گل

مدافعان كناری شروع به همكاری بیشتر در حركات تهاجمی برای بدست آوردن سه امتیاز كردند. جیو در دو مورد اقدام به سانتر كردن كرد كه توسط مدافعان حریف دفع شد. بلتی وظیفه حمایت از زامبروتا كه به انرژی جناح راست می‌افزود را داشت. در دقیقه 88 ژاوی سانتری را فرستاد كه سر جیو را پیدا كرد, توپ توسط مدافعان پیش از رسیدن به ساویولا دفع شد, ضربه ساویولا نیز به تیر دروازه برخورد كرد و با برخورد به فرناندو ناوارو به تور دروازه چسبید. (1-0) شانس یار قهرمان بود. این گل به بارسا سه امتیاز با ارزش داد و اختلافشان در صدر جدول را بیشتر كرد. بارسا همچنین بدون شكست در خانه در این فصل لالیگا باقی ماند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: در آخرین دقیقه! (1-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: در آخرین دقیقه! (1-0)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۰۹)
 
kingamir
پاسخ به: در آخرین دقیقه! (1-0)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۱۹)
 
harry1
پاسخ به: در آخرین دقیقه! (1-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۳۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: در آخرین دقیقه! (1-0)
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: در آخرین دقیقه! (1-0)
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱:۰۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: در آخرین دقیقه! (1-0)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: در آخرین دقیقه! (1-0)
مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم.


دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!