به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ساویولا و آینده اوبارسلونا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۱۳:۴۷) (۱,۵۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


مهاجم آرژانتینی، خاویر ساویولا خود را در شرایطی مشابه با آنچه در ابتدای فصل داشت، می‌بیند. قرارداد او 30‌ام ژوئن به پایان می‌رسد و او همچنان منتظر دریافت پیشنهادی از سوی باشگاه است.
در وقت نهار دیروز، ساویولا کنفرانسی را برگزار کرد که حرف‌هایش بسیار کوتاه اما روشن و واضح بود: «من هنوز منتظر دریافت پیشنهادی از باشگاه هستم و در هر صورت من مجبورم که به آینده‌ام، خوشنودی‌ام و آنچه برای من بهترین است، بیاندیشم.» با نگاه به آینده‌اش، بازیکن سابق ریور پلاته گفت: «من پیشنهاد‌هایی دارم، بعضا پیشنهاد‌های مهم، اما به هر صورت تا زمانی که من یک بازیکن اف سی بارسلونا هستم نمی‌خواهم با آنها مذاکره کنم.»


آرام

ساویولا آشکار ساخت که: «من نگران نیستم. در ژانویه بودم، اما با پویایی وقایع در حال حاضر در ارتباط با آینده نزدیکم، آرام هستم. من نمی‌خواهم بگویم که سال بعد اینجا خواهم بود، اما همچنین نمی‌خواهم بگویم که در پایان فصل اینجا را ترک خواهم کرد.»

حمایت مربی

ساویولا اعلام کرده است که «رئیس گفته است که او دوست دارد من بمانم، اما هیچکس این گفته او را با چیزی پیگیری نکرده است. من خود را شایسته چیزی می‌دانم که فکر می‌کنم و - به او اصرار شده است - که من به گونه‌ای به آینده‌ام نگاه کنم که فصل بعد اینجا نخواهم بود. در این لحظه من تمام درها را به تمام احتمالات گشوده‌ام؛ من جمله احتمالاتی که از جانب بارسا باشد، اما هیچ صحبتی درباره تمدید قرارداد من گفته نشده است.»

گل مسی

ساویولا همچنین از گل دیدنی هم وطنش صحبت کرد: «من برای او خوشحالم. برای آنان که فوتبال را دوست دارند، مسی با گل چهارشنبه شبش، خنده را بر لب‌های ما نشاند. آن یک گل بزرگ بود، و همچنین، بسیار شبیه به گلی بود که مارادونا در جام جهانی 1986 به ثمر رساند.»

کوپا آمریکا

پایان ژوئن مصادف با آغاز کوپا آمریکا خواهد بود. ساویولا می‌خواهد اگر بارسا به فینال جام حذفی رسید، در آن دیدار بازی کند، علی رغم انتخاب شدن برای ترکیب تیم ملی. «چون هنوز لیستی وجود ندارد، آنها نمی‌توانند چیزی بگویند. من هنوز با مربی تیم ملی صحبت نکرده‌ام، اما من امیدوارم که بتوانم بمانم و در دیدار فینال بازی کنم.»

قسمت‌هایی از کنفرانس ساویولا: دانلود
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
4replicawatch.com
Dior replica which he was able to save the 40 million won. Fake Rado watches for sale At that time, Replica Police the university one semester only 100 million won مشاهده لینک . Later, he took nearly four years to buy all their savings Korean mobile communications (now SK Telecom) and agricultural heart (food) Group shares.


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۰۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: ساویولا و آینده او
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۰۷)
 
kingamir
پاسخ به: ساویولا و آینده او
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۱۹)
 
harry1
پاسخ به: ساویولا و آینده او
fofe barcelona fofe catalon


یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۱۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: ساویولا و آینده او
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۱:۴۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: ساویولا و آینده او
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۱:۴۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: ساویولا و آینده او
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۱:۴۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: ساویولا و آینده او
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ساویولا و آینده او
کی میری؟


دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!