به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی بازی مایورکا را از دست دادآبی و اناری‌ها
فرستنده مصطفی معدنی ثانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۴:۲۰) (۱,۹۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی به دلیل آسیب دیدگی عضله همسترینگ قادر به حضور در دیدار برابر مایورکا نخواهد بود. وضعیت مسی برای بازی برگشت با پاریس سن ژرمن هنوز مشخص نیست و به روند درمان بستگی دارد.

کادر پزشکی باشگاه بارسلونا اعلام کرد، مصدومیت عضله همسترینگ قطعا مانع از حضور ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار مقابل مایورکا خواهد شد. وضعیت حضور مسی در دیدار برگشت مقابل پاریس سن ژرمن نیز بستگی به چگونگی پیشرفت مراحل درمانی دارد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مهاجم بارسلونا در دقایق پایانی نیمه نخست بازی، در عضله پای خود احساس کشیدگی کرد و نتوانست نیمه دوم را آغاز کند تا فابرگاس جایش را بگیرد.

مصدومیتی مشابه 5 سال پیش

آخرین باری که مسی چنین مصدومیتی را تجربه کرد، چهارم مارس سال 2008 بود که در دیدار مقابل سلتیک دچار آسیب دیدگی شد. این بازی در مرحله برگشت از دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و مسی به دلیل آن مصدومیت 5 هفته نتوانست بازی کند.

آخرین مصدومیت عضلانی مسی نیز در نوامبر 2009 رخ داد و مسی در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو آسیب دید و دیدار حساس مقابل اینتر را در مرحله گروهی از دست داد. بارسلونا آن بازی را 2 بر صفر پیروز شد. در مارس 2011 هم به همراه تیم ملی آرژانتین دچار مصدومیت شد، اما مشکلی برایش نیامد و دیداری را از دست نداد.

تعویض بین دونیمه برای اولین بار بعد از هفت سال

مسی در بین دو نیمه بازی مقابل پاریس سن ژرمن تعویض شد، اتفاقی که بعد از پنجم فوریه 2006 برای نخستین بار بود که رخ داد. فرانک رایکارد که در آن زمان هدایت بارسلونا را بر عهده داشت، بین دو نیمه دیدار مقابل اتلتیکو مادرید مسی و فان بومل را بیرون کشید و ژولی و اسکوئرو را به میدان فرستاد تا تیم بتواند گل فرناندو تورس را جبران کند.
ارزش: ۸.۰۰ (۹ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
امیدوارم لئو عزیز هرچه زودتر بهبود پیدا کنه


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ (۱:۳۷)
 
mohsen.B
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
مگه تاحالاازکی میخوهستی احساسی نشو.


سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۳۷)
 
mohsen.B
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
متعجبم اسمت روچراایمان نذاشتن.


سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۳۳)
 
mohsen.B
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
ریاست یادپارتمان داوری اروپارابایدبه شمامیدادن.بارسابدون مسی هم میبره بامسی خوردمیکنه.


سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۲۱)
 
12312
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
به امید دیدار هرچه سریعتر مسی در میدان.....لئو دوست داریم.


یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۰۸)
 
Ho3ynmessi
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خدایا مسی رو از تو میخواهیم
:(


شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۵۲)
 
BRAIN
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
امیدوارم زود برگرده


شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۱۵)
 
Patrick
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
آخرین مصدومیت جدی مسی در 19 سپتامبر 2010 اتفاق افتاد ، در هفته ی سوم لالیگا خطای شدید توماس اویفالوژی در آخرین ثانیه های بازی بود که باعث سرنگونی مسی شد

آبی و اناری ها اینک با چالشی بزرگ مواجه اند،یک بازی دشوار اروپایی بدون داشتن بهترین بازیکن جهان و شاید تاریخ...اما آن ها با این چالش سخت چندان هم غریبه نیستند...گذشته به ما نشان میدهد آبی اناری ها به شدت به مسی وابسته هستند و در نبود او به مشکل میخورند اما نتایج بازی های آن ها در غیاب مسی چندان هم ناامید کننده نیست.

آخرین مصدومیت جدی مسی در 19 سپتامبر 2010 اتفاق افتاد ، در هفته ی سوم لالیگا خطای شدید توماس اویفالوژی در آخرین ثانیه های بازی بود که باعث سرنگونی مسی شد.و تماشاگران حاضر در ویسنته کالدرون و میلیون ها هوادار بارسا شاهد بیرون رفتن مسی از چمن استادیم روی برانکارد بودند آن هم با چشمانی گریان و نگران...





آلاوز - بارسلونا ،بازی رفت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری فصل 2013-2012: بارسا در بازی رفت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بدون مسی به شهر آلاوز سفر کرد.آن ها در یک بازی ساده و قابل پیش بینی با نتیجه ی 3-0 و با گل های ویا اینیستا و سسک فابرگاس این تیم را شکست دادند.



بارسونا - آلوز، بازی برگشت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری فصل 2013-2012: با توجه به نتیجه ی قاطعانه ای که بارسا در بازی رفت با حضور بسیاری از ستارگان خود ولی بدون مسی در شهر آلاوز انجام داد کادر فنی بارسا ترجیح داد بار دیگر به مسی استراحت دهد.بارسا موفق شد با نتیجه ی 3-1 آلاوز را شکست دهد.



بارسلونا-کوردبا ، بازی برگشت از مرحله ی یک هشتم نهایی کوپا دل ری فصل 2013-2012 : بارسا در حالی به مصاف تیم دسته دومی کوردوبا رفت که در بازی رفت در زمین حریف موفق شده بود این تیم را 2-0 شکست دهد و کادر فنی بارسا به پشتوانه ی 2 گل لیونل مسی در بازی رفت ترجیح دادند به فوق ستاره ی آرژانتینی استراحت دهند تا بارسا با تلفیقی از بازیکنان جوان و ستارگانش با نتیجه ی 5-0 کوردوبا را شکست دهد.ویا و الکسیس هر کدام 2 بار و تیاگو 1 بار برای بارسا گلزنی کردند.





هاسپیتالت-بارسلونا،بازی رفت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ی فصل 2011-2012: بارسلونا در یک بازی ساده میهمان تیم دسته دومی هاسپیتالت بود و مسی به علت شرکت در بازی های ملی غایب بود.بارسا در این بازی اکثر ستاره های خود را از ابتدا در اختیار داشت ولی به سختی و با تک گل زیبای اینیستا هاسپیتالت را شکست داد.اما آنها علی رغم در اختیار داشتن اکثر ستاره های فیکس خود سردرگم و بدون برنامه در خط حمله بازی میکردند.



بارسلونا-هاسپیتالت ، بازی برگشت از مرحله ی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری فصل 2012-2011:بارسا که در بازی رفت با نتیجه خفیف 1-0 هاسپیتالت را شکست داده بود در این بازی به غیر از مسی تمام بازیکنان اصلی خود را بازی داد ، تا یکی از یک طرفه ترین بازی های تاریخ بارسا رقم خورد،بارسا با 9 گل هاسیپتالت را شکست داد.کریستین تیو اولین گل هایش را با تیم اصلی بارسا به ثمر رساند.



بارسلونا-اسپورتینگ گیخون،هفته ی بیست و ششم لالیگا فصل 2012-2011 :بارسا به علت محرومیت ، لیونل مسی را در این بازی در اختیار نداشت.ولی با این حال ضربه ی آرام اینیستا در دقیقه 42 دروازه ی گیخون را گشود.آن ها در نیمه اول بازی آسانی نداشتند اما به خوبی بازی را اداره کرد.اما تنها 1 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم پیکه به علت خطا بر روی بازیکن اسپورتینگ از بازی اخراج شد و بارسلونا را 10 نفره کرد اما فشار های بارسا 10 نفره و بدون مسی در نهایت جواب داد و کیتا با یک شوت زیبا از پشت محوطه ی جریمه و با زاویه ای مخالف بارسا را بار دیگر پیش انداخت و در دقایق پایانی چابی هرناندز با دريافت پاس خوب اينيستا تك به تك شد و با يك ضربه استادانه چيپ حساب كار را 3-1 كرد و بدين ترتيب اندك اميدهاي خيخون برای امتیاز گرفتن از بارسای بدون مسی هم از بين رفت.



بارسلونا-دپورتیوو لاکرونیا هفته ی سی و هفتم لالیگا فصل 2011-2010: قهرمانی بارسا در لالیگا در هفته ی 36 مسجل شده بود و بازیکنان تیم دپورتیوو برای دومین بار تونلی برای ادای احترام به قهرمان تشکیل داده بودند.تیم دپورتیوو پیشتر و در هفته ی پایانی فصل 2009-2008 هم در ریازور برای قهرمانان اروپا و اسپانیا تونل تشکیل داده بودند. بارسا با بازیکنان جوان خود و بدون مسی دراین بازی حاضر شد.اما آن ها در یک بازی تشریفاتی و سرد کاری از پیش نبردند تا بازی با نتیجه ی 0-0 به پایان برسد.دپور با این نتیجه تقریبا سقوطش به دسته ی پایین تر قطعی شد.



بارسلونا-لوانته هفته ی هفدهم لالیگا فصل 2011-2010:بارسلونا بلافاصله بعد از تعطیلات کریسمس میزبان لوانته بود و مسی به علت حضور در تعطیلات زمستانی در این بازی غایب بود.بارسا موفق شد لوانته را به سختی و با نتیجه ی 2-1 شکست دهد.هر 2 گل بارسا در این بازی پدرو به ثمر رساند.





اتلتیک بیلبائو - بارسلونا، هفته ی پنجم لالیگا فصل 2011-2010:بارسلونا در یک شب بارانی در سن مامنس مسی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت ولی با این حال در نیمه ی اول کاملا نبض بازی را در اختیار داشت اما مهاجمان قدرنشناس یکی پس از دیگری موقعیت ها را از دست دادند تا اینکه چابی هرناندز در نیمه ی دوم قفل دروازه ی بیلبائو را شکاند تا بارسا 1-0 پیش بیفتد.کیتا گل دوم بارسا را به ثمر رساند،ویا هم در دقایق پایانی اخراج شد.و بلافاصله بعد از ده نفره شدن ،بیلبائو توانست یکی از گل ها را جبران کرد اما در آخرین دقیقه ی بازی سرخیو بوسکتس گل سوم بارسا را به ثمر رساند تا در غیاب مسی بلوگرانا به بردی شیرین در ورزشگاه مخوف سن مامن دست پیدا کند.



بارسلونا-اسپورتینگ گیخون، هفته ی چهارم لالیگا فصل 2011-2010:بارسلونا در این بازی مسی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.اما با تک گل ویا و به سختی اسپورتینگ گیخون را شکست داد.بازی که بعد از آن مورینیو، پرسیادوی فقید را به این متهم کرد که به علت اطمینان از شکست برابر بارسا ترکیبی از بازیکنان ذخیره ی تیمش را در ورزشگاه .نوکمپ به میدان فرستاده بود. البته در انتهای همان فصل پرسیادو با همان ترکیب ذخیره و تضعیف شده شاگردان آقا خاص را در برنابئو به زانو درآوردند تا بارسا در آستانه ی سومین قهرمانی پیاپی خود قرار بگیرد!

بارسلونا-اینتر،هفته ی پنجم از دور گروهی چمپیونزلیگ فصل 2010-2009:مهم ترین بازی که مسی در فصل 2009-2010 غایب بود.آبی اناری در مرحله ی گروهی شرایط چندان خوبی نداشتند اما با وجود غیبت مسی آبی و اناری ها با یک فوتبال منطقی ، حرفه ای و مسلط به راحتی و با دو گل پیکه و پدرو قهرمان آن فصل اروپا را در حسرت صدرنشینی گروه باقی گذاشتند و البته قادر به زدن گل های بیشتر هم بودند.





این بار چه می شود؟

بارسا این بار با چالشی بزرگ مواجه است.یک بازی اروپایی احتمالا بدون بهترین بازیکن جهان!اما آن ها در این امر چندان بی تجربه هم نیستند.با این وجود حکایت این بار متفاوت تر از همیشه است.یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مثل معروف "فوتبال ورزش ثانیه هاست" و کیست که نداند مسی بیشتر از هر بازیکن دیگری ثانیه ها و لحظات را می شناسد.

فوق العاده بودن سوپر استار فعلی فوتبال جهان را بیشتر از گل ها و دریبل ها و هنرش باید از آمار"خلوت" مصدومیت هایش شناخت.آخرین مصدومیت جدی لئو به ابتدای فصل 2010-2011 در مقابل اتلتیکو مادرید و با حرکت خشن اویفالوژی بر می گردد که البته مسی دو هفته بعد در میدان حاضر بود!



حتی 19 تیم لالیگایی و ویروس مخوف بازی های ملی نیز نتوانستند روند درخشش و رکوردشکنی های ستاره جوان را خدشه دار کنند.و حتی دو سه مصدومیت نه چندان خفیف همین فصل در مقابل سلتا و بنفیکا! اما شاید این بار داستان کمی متفاوت باشد و مصدومیت کهنه عضله دوسر ران پسرک جوان شانس بزرگی باشد که در خانه برخی ستارگان پشت خط مانده را زده!

آیا چینی ظریف هنرمندترین پای دنیا ترک خورده؟آیا خاطره چیپ های هنرمندانه و دریبل های "فوق ریز" لئو هم محکوم به پنهان شدن زیر غبار بی رحم مصدومیت هستند؟


شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۱۸:۲۵)
 
messi.maradoona
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خدایا هر چه زودتر مسی رو به ما برگردون



شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۲:۰۷)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
به نظر من هم مسی به بازی با پاری سن ژرمن میرسه
به امید برد پرگل بارسا مقابل پاری سن ژرمن و هتریک لیونل مسی
زنده باد بارسا
زنده باد کینگ لئو


شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۱:۴۳)
 
siyamak
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
ایشالا که با سلامتی کامل برگرده و این مصدومیتهای پیاپی توی این فصل ایشالا مانع از قهرمانی بارسا توی لیگ قهرمانان نشه


شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۱:۲۸)
 
Nobody
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
باز هم مصدومیت.. این بار مسی... واقعاً دیگه داره اعصابم خورد میشه... امیدوارم که هر چه زودتر به ترکیب تیم برگردی کینگ لئو...


شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۰:۴۶)
 
sea.sb
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
ایشالا زودتر خوب شه


شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۰:۰۱)
 
lionel♥♥♥messi
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
این که چیزی نیسته من فکر کردم سرش را کندن هووو بگو فقط یه انگشت بهش خورده.
تا وقتی ویا را داریم غم نداریم
ویوا ویا



جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۱:۳۷)
 
Sólo_Barca
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
heeeeeeeeeeeeeeee


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۰۶)
 
Haminca
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
دعا میکنم که مسی هر چه زودتر برگرده.
اما خدایی نکرده اگه هم نرسه میدونم PSG رو میبریم چون ما بارسلوناییم.
فقط نگران داوریم.
مخصوصا این کارتهای الکی که میدن.
فقط بارسلونا و دیگر هیچ.


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۰۵)
 
kingamir
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
من دلم روشنه


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۶:۲۵)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
به امید برگشت سریع و هتریک تو بازیه برگشت.


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۱۱)
 
rezafcmessi
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خیلی خیلی ناراحت شدم از مصدومیت دو بازیکن تیم مخصوص زندگیم (مسی) خدا کنه که مسی به بازی برگشت با پاریسن ژرمن برسه


زنده باد سلطان فوتبال جهان مسی افسانه ای


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۴:۲۴)
 
heroes
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
من به تو ایمان داریم


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۳:۲۱)
 
zehtab
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
آره بدشانسی ازین بدتر نمیشه. اون از بازی آرژانتین با بولیوی که حالش بهم خورد اینم از این...
حالا خدا کنه به بازی PSG برسه


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۱:۳۰)
 
saharalcantara
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
بارسلونا با تيم نونهالانشم ميتونه اين پاريسيارو ببره!!!نيازيم نيست لئوخودشوخسته كنه!!! به اميدخوب شدنش وبرگشتنش به ميادين


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۰:۲۴)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
واقعا تا حالا ندیده بودم یه بازیکن با یه پای مصدوم بتونه اون گل زیبا رو به ثمر برسونه ! همه ی رکورد هارو که شکونده و این دفعه هم رکورد سریعترین بهبودی مصدومیت همسترینگرو میشکونه و به PSG درس فوتبال یاد میده ! تو نابغه ای پسر ... !


جمعه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ (۰:۱۲)
 
ehsan_xim_h
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خدا روشکر که بازی با psg هستش


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۲۱:۳۵)
 
تنهاترین
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
بچه ها شک نکنین که لئو تو بازی برگشت قدرتمندانه بر می گرده.....
به امید ششمین نیمه نهایی پی در پی...



پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۲۱:۳۲)
 
raminpanahi
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
انشاالله به زودی خوب میشه

یاشاسین مسی




پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۰۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
نقل قول
من در تعجبم چرا بازیکنانی مثل والدز مصدوم نمیشن ؟!!!!!!!!!!!!


منم در تعجبم که چطور طرفدار نمایی مثل شما که فکر نکنم میزان طرفداریتون به 2 سال رسیده باشه و هیچی در مورد عضمت والدس و دستاورد ها و افتخاراتی که برای بارسا داشته نمیدونین دست از سر بارسا بر نمیدارین!!!

یه سر به بخش نظرات خبری که در مورد بازی گذاشته شده بزنین و ببینین طرفدارای واقعی چجوری به حرف های مسخره ی شما واکنش نشون دادن


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۱۹:۰۲)
 
elnew
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
بچه ها من رفتم اينجا و نظر گذاشتم واسه نويسنده،شما هم برين و نظر بزاريد واسه اين آدم كه بازي رو نديده و نظر ميده


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۱۸:۵۸)
 
ali_catalan
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
مطمئنا در مقابل پاری سن ژرمن بازی خواهد کرد


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۱۸:۵۴)
 
iniesta.reza
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
همه برای بهبودی پادشاه فوتبال دعا کنیم


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۱۸:۴۶)
 
turkey_catalonia
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
اينقد نگين چلسي تو اون بازي حق چلسي بود داوري اونجوري بشه تو بازي رفت اگه كور نباشين شايد ديدين كه ماركز و آلوز رو زدن سه ماه مصدوم كردن دريغ از كارت زرد لطفا چرت نگين بهترين تيم تاريخيم نسوزين خواهشن



پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۱۷:۵۱)
 
پسر.بارانی
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
نقل قول
چرا مسی پنالتی نزد؟ چه جمله ای باید برای این نویسنده به کار برد.


واقعا باید بهش چی گفت

ببینید با کیا شدیم 70 میلیون


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۱۷:۲۵)
 
behnoush1360
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
من در تعجبم چرا بازیکنانی مثل والدز مصدوم نمیشن ؟!!!!!!!!!!!!1


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۱۶:۱۳)
 
shahab
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
چرا مسی پنالتی نزد؟

چه جمله ای باید برای این نویسنده به کار برد.

مشاهده لینک


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۱۱:۰۵)
 
konjkave60
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
به اميد خدا هرچه سريعتر هم مسي ،هم ماسكرانو به بازي برميگردن


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۹:۲۳)
 
shahabcatalonia
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
من این بشر و میشناسم...بازی با پاریسن ژرمن بازی میکنه و پدر پاریسی ها رو هم در میاره....
زنده و پیروز و سربلند باد مسی تا ابد...



پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۸:۱۷)
 
onlymessi10
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
انشاالله به بازی برگشت میرسه
درود بر شاه لئو


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۸:۱۱)
 
فرزاد.پ
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خدا كنه زود بر گرده


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۸:۱۰)
 
elnew
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خوب خدا رو شكر كه مصدوميت زياد جدي نيست - اما به نظر من بايد 10 روز كامل بهش استراحت بدن چون خطرناكه و اين مدت فشار زيادي رو مسي بوده،ما با تيم دوم هم پاريسن ژرمن رو تو نيوكمپ له ميكنيم


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۸:۰۹)
 
hmjz_1
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
بهترین خبر برای هوادارا رسیدن مسی به بازی برگشته.
البته نباید زیاد عجله کرد تا خدای نکرده مسی مصدومیت بدی گریبانگیرش نشه.


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۳۸)
 
king_morteza
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
الحمدل... که چیزی خاصی نبوده ولی حیف شد رکورد 19 گل زدنش خراب میشه!!!!!


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۳۳)
 
heroes
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
انشالله بازی با پاریسی ها هتریک میکنه


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۲۰)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
مسی: مصدومیتم جدی نیست
خودش که گفته جدی نیست ، امیدوارم به بازی برگشت برسه ...

نقل قول
درود بر مسی تو صفحه فیس بوکش گفته به بازی به پاریسن ژرمن میرسه اونطور که من یادم میاد رکورد19بازی متوالیش هم شکست


رکوردش شکسته نمیشه ، مگه قراره بازی کنه و نتونه گل بزنه ؟ ...


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۰۶)
 
thiagomessi
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
درود بر مسی
تو صفحه فیس بوکش گفته به بازی به پاریسن ژرمن میرسه اونطور که من یادم میاد
رکورد19بازی متوالیش هم شکست


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۶:۴۳)
 
ali.moh
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
امیدوارم هرچه زود تر خوب بشه وبهبود پیدا کند


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۶:۲۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
پویول و مسی بازیکنایی هستن که همیشه میشه به بهبود سریعشون امید داشت. ایشالا که جلوی پاری سنت ژرمن بازی میکنه و پرگل میبریم


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۶:۰۸)
 
Immortal
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
فکر کنم امسال همسترینگ مد شده ............به هر حال حتی اگه مسی هم نرسه بارسا برنده ی میدونه


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۵۱)
 
rat_leo10
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
امیدوارم هرچه زود تر خوب بشه


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۴۹)
 
kInG-_-LeO
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
میــرسه! یــه حســی میــگه!
نرسه بارسا از جام قهرمانان حذف میشه!


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۴۸)
 
8Iniesta
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
مسی یه رکورددار حرفه ای و تمام عیاره
مطمئنم رکورد سریعترین بهبودی بعد از مصدومیت رو هم میشکونه
و به بازی برگشت میرسه
اگه داورا تلاششون رو برای حذف بارسا بیشتر نکنن
با این اوضاع هم میتونیم صعود کنیم
خدا کنه تو بازیه برگشت داور نخواد ما رو به اجبار حذف کنه
نمیدنم چرا به این اوضاع داوری تو اروپا رسیدگی نمیشه
اون از بازی خوکا و منچستر ، اون از بازی میلان و اینم از بازی پاریس
گاهی اوقات فکر میکنم داورای ما با توجه به این امکانات ضعیف که دارن
از داورای اروپا خیلی بهتر کار میکنن
زنده باد پادشاه رکورد ها مسی



پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۴۶)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
یادتون باشه ما مسی هم نباشه باز بارسلوناییم! مسیلونا که نیستیم!!!
مسی خواهش میکنیم زود خوب شو!
ایشالله که به بازی با psg میرسه...


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۳۶)
 
خالدبارسا
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خوب بازم خدا را شکر که مصدومیتش زیاد جدی نبوده واگه به بازی برگشت برسه فکر کنم به عنوان یار ذخیره وارد بازی بشه


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۱۹)
 
messi-.10
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خداکنه به بازی با پاریس برسه وگرنه به مشکل میخوریم


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۱۲)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
خوشبختانه مصدومیتش بلند مدت مثل ماسکرانو نیست امیدوارم به بازی psg برسه


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۰۷)
 
FCbarcelona7
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
ايشالله كه به psg ميرسه...
همه دعا كنيد!


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۰۲)
 
bardiya30
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
ایشاا... بازی با پاریس رو میرسی و کار ناتمام خودتو تمام میکنی


پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۴:۳۴)
 
bcmjlover
پاسخ به: مسی بازی مایورکا را از دست داد
دیگه نمیخوام بشنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم.

........................................................................................................................



پنج‌شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ (۴:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!