آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟اختصاصی
فرستنده پریماه کریمی در تاريخ جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۰۰) (۲,۷۷۳ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
نویسنده: پریماه کریمی / FCBarcelona.ir
سه شنبه شب، چشمان بسیاری از طرفداران بارسلونا و کسانی که شکست این تیم را انتظار میکشند، به بازی این تیم در برابر قهرمان بوندسلیگا دوخته شده بود.
همه طرفداران با خبر بازگشت لیونل مسی خوشحال بودند، اما این را نمیدانستند که این بازیکن با فداکاری تمام، با وجود مصدومیت و تنها برای بالا بردن روحیه تیم - همچون بازی با تیم پاریس سنت ژرمن در بازی برگشت یک چهارم نهایی - در میدان حضور یافته بود. همه از حضور بارترا در زمین شگفت زده شده بودیم. چرا در چنین بازی بزرگی از او بازی بگیریم ولی در بازی لالیگا از آبیدال با تجربه در خط دفاعی استقاده کنیم که 90 دقیقه و تنها با دو پاس اشتباه بازی فوقالعادهای به نمایش گذاشت. با خود گفتیم که مطمئنا دروازهمان تهدید خواهد شد و بارترا مدافع با تجربهای در برابر مهاجمین با تجربه بایرن نیست.
با گذشت دقایقی از بازی، این اندیشهها در ذهن طرفداران بارسلونا به وجود آمد که هر چه بازیکنان بایرن بر روی بازیکنان بارسا مرتکب خطا میشوند، داور به راحتی از آنها میگذرد، زیرا در بسیاری از موارد دو بازیکن تنومند در خط میانی آنها به شدت بر روی ژاوی و مسی و اینیستا - سه بازیساز اصلی تیم - خطا میکردند.
این ماجرا، خاطرات دور و نزدیکی را برایمان تداعی کرد. خاطره نزدیک گل آفساید زلاتان، گل اول میلان و خاطرات دور بازی با تیم اینتر. با این وجود حفظ توپ خوب بازیکنان، امید برد را در دلهایمان زنده نگاه داشته بود. در همین حال، عدم وجود موقعیت گل و یا شوت از راه دور و یا پاسهای عمقی - به دلیل بازی کاملا بسته و «غیر بایرنی» بایرن - بازی اسف بار در برابر میلان در سن سیرو را در دلهایمان زنده کرد.
گل اول را دریافت کردیم. ویکتور والدز هر چه تلاش کرد نتوانست توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد. با این وجود همچنان به بازگشت تیممان امیدوار بودیم. پس از دیدن صحنه آهسته، یعنی سر زدن دانته در برابر دنی آلوز، به خودمان گفتیم که برای چه بازیکنان قد بلند و تنومند در تیم وجود ندارد. همچنین متوجه شدیم که خطای کوچکی بر روی آلوز انجام شد، اما به این اشتباههای داوری عادت کردهایم. ناگاه افکارمان به سمت رئیس باشگاه فعلی پیچید که چرا در فصل نقل و انتقالات چنین ضعیف عمل کرده است. یا اینکه چرا از مدافعین جوان تیم ب در لیگهای داخلی و یا جام حذفی استفاده نشده تا برای چنین رقابت بزرگی پختهتر شوند. مگر کارلس پویول از سن 18 سالگی در خط دفاعی تیم بازی نکرده بود. با همه این تفاسیر نیمه اول به پایان رسید.
در طی پانزده دقیقه مابین دو نیمه، اضطراب فراوانی داشتیم که آیا بارسلونا میتواند به بازی بازگردد. با شروع نیمه دوم و دریافت گل زود هنگام، به عدم توانایی تیم در دفع ضربات کرنر پی بردیم. اما زمانی که صحنه آهسته را مشاهده کردیم، از شدت عصبانیت فریاد کشیدیم که برای چه داوران در این تورنمنت به ضرر بارسا سوت میزنند. با عصبانیت دست خود را بر زمین کوبیدیم که چرا کمک داور با وجود قرار داشتن در خط درست آفساید و بدون حضور هیچ بازیکنی در مسیر دیدش، پرچم خود را بالا نگرفت. دیگر هیچ فایدهای ندارد؛ بارسا گل دوم را دریافت کرده است. همچنان امیدوار هستیم. زیرا میدانیم نتیجه 2-0 را در همین تورنمنت جبران کردهایم.
در ادامه بازی به علت بالا رفتن میزان خطای بازیکنان بایرن، داور مجبور میشود به تعدادی از بازیکنان خشن این تیم که ماموریت داشتند به هر حال بازی هافبکها و مهاجمین بارسا را خراب کنند، اخطار بدهد. با خود گفتیم که زود قضاوت کردهایم و داور آن قدرها هم یکطرفه قضاوت نمیکند. اما با دریافت گل سوم، با وجود خطای آشکار بر روی آلبا درست در برابر چشمان داور مسابقه، ناداوری را به صورت کاملا آشکار حس کردیم. تا به حال این چنین احساس ناتوانی نکرده بودیم. جوان ترها امید خود را از دست داده بودند و از شدت ناراحتی ترجیح میدادند ادامه بازی را تماشا نکنند. طرفداران قدیمی به یاد بازگشت 5-1 بارسا در ورزشگاه نیوکمپ پس از باخت 3-1 در بازی رفت برابر چلسی - سال 1999 - بودند و همچنان امید داشتند. تا اینکه بارسا گل چهارم را دریافت کرد و مطمئنم که بسیاری اشک در چشمهایشان جمع شد. وای چه به سر تیم محبوممان آمده است. سیاهی شب با این باخت وحشتناک سیاهتر شده بود. بسیاری نتوانستیم شب به راحتی سر بر بالین بگذاریم. احساس ما چنین بود؛ چه کشیدند بازیکنان و مربیان و طرفدارانی که در ورزشگاه بودند.
با تمام این ناراحتیها، ما طرفدار تیم بارسلونا هستیم. چه تیممان ببازد و چه ببرد، در کنار این تیم خواهیم بود و به آبی اناری بودن خودمان افتخار میکنیم. با خود میگوییم که بارسلونا تیمی است که نا ممکنها را امکان پذیر کرده است. به همین خاطر این تیم را دوست داریم. به این تیم و به بازیکنان با غیرت این تیم اطمینان داریم. از کارلس پویول متعصب میخواهم که با روحیه بالا و تمام نشدنی خود، بازیکنان را برای بازی برگشت امیدوار کند. قبلا چهار گل زدهایم. میتوانیم این کار را تکرار کنیم. حتی میتوانیم امیدوار باشیم که چهارشنبه شب، عدد معروف سالهای گذشته را دوباره در اسکوربورد ورزشگاه مشاهده کنیم.
سه شنبه شب، چشمان بسیاری از طرفداران بارسلونا و کسانی که شکست این تیم را انتظار میکشند، به بازی این تیم در برابر قهرمان بوندسلیگا دوخته شده بود.
همه طرفداران با خبر بازگشت لیونل مسی خوشحال بودند، اما این را نمیدانستند که این بازیکن با فداکاری تمام، با وجود مصدومیت و تنها برای بالا بردن روحیه تیم - همچون بازی با تیم پاریس سنت ژرمن در بازی برگشت یک چهارم نهایی - در میدان حضور یافته بود. همه از حضور بارترا در زمین شگفت زده شده بودیم. چرا در چنین بازی بزرگی از او بازی بگیریم ولی در بازی لالیگا از آبیدال با تجربه در خط دفاعی استقاده کنیم که 90 دقیقه و تنها با دو پاس اشتباه بازی فوقالعادهای به نمایش گذاشت. با خود گفتیم که مطمئنا دروازهمان تهدید خواهد شد و بارترا مدافع با تجربهای در برابر مهاجمین با تجربه بایرن نیست.
با گذشت دقایقی از بازی، این اندیشهها در ذهن طرفداران بارسلونا به وجود آمد که هر چه بازیکنان بایرن بر روی بازیکنان بارسا مرتکب خطا میشوند، داور به راحتی از آنها میگذرد، زیرا در بسیاری از موارد دو بازیکن تنومند در خط میانی آنها به شدت بر روی ژاوی و مسی و اینیستا - سه بازیساز اصلی تیم - خطا میکردند.
این ماجرا، خاطرات دور و نزدیکی را برایمان تداعی کرد. خاطره نزدیک گل آفساید زلاتان، گل اول میلان و خاطرات دور بازی با تیم اینتر. با این وجود حفظ توپ خوب بازیکنان، امید برد را در دلهایمان زنده نگاه داشته بود. در همین حال، عدم وجود موقعیت گل و یا شوت از راه دور و یا پاسهای عمقی - به دلیل بازی کاملا بسته و «غیر بایرنی» بایرن - بازی اسف بار در برابر میلان در سن سیرو را در دلهایمان زنده کرد.
گل اول را دریافت کردیم. ویکتور والدز هر چه تلاش کرد نتوانست توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد. با این وجود همچنان به بازگشت تیممان امیدوار بودیم. پس از دیدن صحنه آهسته، یعنی سر زدن دانته در برابر دنی آلوز، به خودمان گفتیم که برای چه بازیکنان قد بلند و تنومند در تیم وجود ندارد. همچنین متوجه شدیم که خطای کوچکی بر روی آلوز انجام شد، اما به این اشتباههای داوری عادت کردهایم. ناگاه افکارمان به سمت رئیس باشگاه فعلی پیچید که چرا در فصل نقل و انتقالات چنین ضعیف عمل کرده است. یا اینکه چرا از مدافعین جوان تیم ب در لیگهای داخلی و یا جام حذفی استفاده نشده تا برای چنین رقابت بزرگی پختهتر شوند. مگر کارلس پویول از سن 18 سالگی در خط دفاعی تیم بازی نکرده بود. با همه این تفاسیر نیمه اول به پایان رسید.
در طی پانزده دقیقه مابین دو نیمه، اضطراب فراوانی داشتیم که آیا بارسلونا میتواند به بازی بازگردد. با شروع نیمه دوم و دریافت گل زود هنگام، به عدم توانایی تیم در دفع ضربات کرنر پی بردیم. اما زمانی که صحنه آهسته را مشاهده کردیم، از شدت عصبانیت فریاد کشیدیم که برای چه داوران در این تورنمنت به ضرر بارسا سوت میزنند. با عصبانیت دست خود را بر زمین کوبیدیم که چرا کمک داور با وجود قرار داشتن در خط درست آفساید و بدون حضور هیچ بازیکنی در مسیر دیدش، پرچم خود را بالا نگرفت. دیگر هیچ فایدهای ندارد؛ بارسا گل دوم را دریافت کرده است. همچنان امیدوار هستیم. زیرا میدانیم نتیجه 2-0 را در همین تورنمنت جبران کردهایم.
در ادامه بازی به علت بالا رفتن میزان خطای بازیکنان بایرن، داور مجبور میشود به تعدادی از بازیکنان خشن این تیم که ماموریت داشتند به هر حال بازی هافبکها و مهاجمین بارسا را خراب کنند، اخطار بدهد. با خود گفتیم که زود قضاوت کردهایم و داور آن قدرها هم یکطرفه قضاوت نمیکند. اما با دریافت گل سوم، با وجود خطای آشکار بر روی آلبا درست در برابر چشمان داور مسابقه، ناداوری را به صورت کاملا آشکار حس کردیم. تا به حال این چنین احساس ناتوانی نکرده بودیم. جوان ترها امید خود را از دست داده بودند و از شدت ناراحتی ترجیح میدادند ادامه بازی را تماشا نکنند. طرفداران قدیمی به یاد بازگشت 5-1 بارسا در ورزشگاه نیوکمپ پس از باخت 3-1 در بازی رفت برابر چلسی - سال 1999 - بودند و همچنان امید داشتند. تا اینکه بارسا گل چهارم را دریافت کرد و مطمئنم که بسیاری اشک در چشمهایشان جمع شد. وای چه به سر تیم محبوممان آمده است. سیاهی شب با این باخت وحشتناک سیاهتر شده بود. بسیاری نتوانستیم شب به راحتی سر بر بالین بگذاریم. احساس ما چنین بود؛ چه کشیدند بازیکنان و مربیان و طرفدارانی که در ورزشگاه بودند.
با تمام این ناراحتیها، ما طرفدار تیم بارسلونا هستیم. چه تیممان ببازد و چه ببرد، در کنار این تیم خواهیم بود و به آبی اناری بودن خودمان افتخار میکنیم. با خود میگوییم که بارسلونا تیمی است که نا ممکنها را امکان پذیر کرده است. به همین خاطر این تیم را دوست داریم. به این تیم و به بازیکنان با غیرت این تیم اطمینان داریم. از کارلس پویول متعصب میخواهم که با روحیه بالا و تمام نشدنی خود، بازیکنان را برای بازی برگشت امیدوار کند. قبلا چهار گل زدهایم. میتوانیم این کار را تکرار کنیم. حتی میتوانیم امیدوار باشیم که چهارشنبه شب، عدد معروف سالهای گذشته را دوباره در اسکوربورد ورزشگاه مشاهده کنیم.
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بازگشتی خواهیم داشت که تاریخ به خودش ندیده باشد
سهشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۷:۱۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
يك سوال از بايرني ها دارم ،منتظره جوابتون هم هستم: تيم شما برگشت مرحله ي يك هشتم با يك بازي ضعيف ٢-٠ از ارسنال در استاديوم اليانز باخت وفقط يك گل ارسنال مي خواست تا بايرن رو حذف كنه، حالا اگه ارسنال ٣گل مردود مي زد و يك پنالتي گرفته شده هم واسه ارسنال اعلام نمي كرد ( دقيقاً شرايطي كه توبازي بارسا بايرن رخ داد)بايرن به همين سادگي حذف مي شد، آيا شما زمين وزمان رو به هم نمي دوختيد؟؟، ايا اگه همين شرايط بارسا ٥ سال پيش داخله نوكمپ كه ٤-٠ باختيد واسه شما پيش ميومد ايا شما همين جا برد بارسا رو زير سوال نمي برديد؟؟ مي خوام بدونم شما چي مي گفتيد!! جواب محححححكمي مي خوام!! جواب کسی که از اگه و اما صحبت میکنه اینه اگه داور پنالتیه اولو میگرفت بعدش بایرن روحیه میکرفت بازم حمله میکرد اگه بازم گل میخوردین اگه نیمه اول میشدین هامبورگ اگه تا دقیقه 40 بازی 3 تا میخوردین اونوقت چی میگفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انقد اگه اگه نکنین دوستان بارسا تیمه خوبیه و شکی در این نیست اما شما فراموش کردین بایرن خوب نیست عالیه امیدوارم بارسا 2 تا گل با اشتباه داوری به ما بزنه که این بازی لااقل 4-2 ببریم ازتون در آخر اینو هم میگم واقعا 2 گل ما ایراد داشت و مطمئنا 2 پنالتی 100% برامون نگرفت همون داور دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۱:۵۹)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
اره عزیز باهات موافقم بایرن بهترین تیم قرنشو داره ازنتایجش معلومه اما اختلاف این بازی 4 گل هم نبود ما بدشانسی زیاد اوردیم مدافع نداشتیم و مسی هم مصدوم بود ولی اینکه بایرن فوتبالی مارو برد کاملا صحیحه چون از نظر داوری به ضرر بایرن هم گرفته شد توگرفتن پنالتی امیدوارم بایرن اگه اومد فینال قهرمان بشه چون سال پیش حق چلسی نبود
دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۰:۲۳)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
درسته داوری تو این فصل ضرر مابود اما این باخت رو نمیشه گردن داوری انداخت چرا که داور دوتا پنالتی برای بایرن نگرفت درضمن ما به خودمون ترکیب اشتباهمون ( حضور بارترا و نبود ابیدال) تعویض نشدن مسی به خاطرمصدومیت و حضورفابرگاس نبود تیتو درخلال فصل وافت تیم وبالاخره مدیدریت ضعیف راسل باختیم امیدوارم درس بگیریم وخودمونو برای فصل اینده اماده کنیم امسال باباختهایی جلوی سلتیک میلان و بایرن شایسته قهرمانی اروپا نبودیم دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۰:۱۸)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
عشق فقط بارسلونا خدا نگه دارشون باشه انشا ال ه سا بعد طوفان مییکنه
دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۰۶)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
صعود نکردیم اشکالی نداره فقط میخوام بارسا قدرت واقعیشو نشون بده... دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۵۹)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
انشالله با یک بازی اسنثنایی که با میلان بازی کردیم و با یک بازی به یاد ماندنی مانند بازی با چلسی به فینال برویم. امید به اینکه عدد محبوب را در اسکوربود ببینیم. یکشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۴۸)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
فقط باید امیدوار بود انسان با امید زندست ولی خیلی سخته اگر این اتفاق بیفته یک رکورد و بازگشت تاریخی خواهد بود یکشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۴۴)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بارسایی های عزیز ما باید به تیممون افتخار کنیم چرا؟ چون در این فصل، هیچ تیمی به اندازه بارسا دچار بحران های ناخواسته نشد. بحران ها و مشکلاتی که هر تیم دیگری به غیر از بارسا با اون مواجه میشد، تا الان از هم میپاشیدن. باید افتخار کنیم که با تمام مصدومیت های زیاد در طول فصل و نبود سرمربی و همچنین از بین رفتن تمرکز و انسجام تیمی به دلیل وجود چنین مشکلاتی، بارسا تا اینجای فصل مقاومت کرد و تا مرحله نیمه نهایی بالا اومد تصور کنین که چنین مشکلاتی رو رئال یا بایرن باهاش مواجه میشدن. شک نکنید از هم میپاشیدن و اثری از اونها باقی نمی موند. یادتون باشه، باید به این تیم افتخار کنیم... بدخواهان و مخالفان بارسا این مشکلات رو نادیده میگیرن و شکست ها و ناکامی های بارسا رو به نام پایان عصر بارسا لقب می دن..!!!!! اونا دنبال تضعیف روحیه ی بارسا هستن و این مشکلات طول فصل بارسا رو نادیده میگیرن... ولی ما باید به این تیم افتخار کنیم. من هیچ تحلیلی رو که کارشناسا از بارسا میکنن قبول ندارم، چون هیچ کارشناسی ماهرتر و کارشناستر از طرفداران اون تیم نیست... به چرندیات کارشناسان و مخالفان بارسا توجه نکنین... جدا از همه این حرفا، برا من صعود به فینال مهم نیست. فقط شکست بایرن در نوکمپ با بردی پرگل مهمه تا همه یادشون باشه، بارسا بارساست و بارسا خواهد ماند... یکشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۰۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
ما یک فوق باشگاهیم یک فرا باشگاه پیش به سوی ومبلی در نا امیدی بسی امید است *** پایان شب سیه ،سپید است شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
به امید خدا یه بازگشت رویایی داشته باشیم.
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۱۳)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بعید می دونم رویایی برگردیم.تیم مشکلات اساسی داره . مهم نیست حریف بایرن باشه یا هر تیم دیگه ای. ما اسیر مشکلات خودمون شدیم و تیتو ویلانوا کسی نیست که بتونه بارسلونارو تو این وضعیت فعلی احیا کنه[خودمون شدی و تیتو ویلانوا کسی نیست که بتونه بارسلونارو تو این وضعیت فعلی احیا کنه.
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۸:۵۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
امیدوارم اگه نتونستیم صعود کنیم لااقل یه بازی حساب شده ای از طرف بارسا ببینیم....
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۷:۰۰)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بایرن ! این بازی نهایتاً مساویه اگه تو ضد حملات بایرنیها گل نخوریم و نبازیم بردن با اختلاف سه گل رو جلوی بایرن زیادی خوش خیالیه آث میلان اومد دفاع کنه اما بایرین اینجا هم سانت می کنه مگه دفاع های ما بلند قدتر شدن یا والدز ما کارش عالی میشه تو زمین ما یا حریف نداره هر سانتی روی دروازه ما بوی گل میده خدا بخیر کنه فقط بتونیم ببریم شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۶:۰۴)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
من که خیلی دلم میخواد بچه ها مقل بازی برگشت با میلان به خودشون بیان و بشن اون بارسای قدرتمند یعنی میشه تو نیوکمپ 5-0 به بایرن بزنیم و مسی مثل ده ها بازی دیگه، ابر ستاره میدان باشه؟ والدز کلین شیت داشته باشه و 5 بار دستشو به میله ی بالای دروازه بزنه؟ ژاوی قلب تپنده ی بارسا باشه و سوپر پاس های مهندسی بده؟ اینیستا جادوگر زمین باشه و کل تیم بایرن رو بهم بریزه؟ خط دفاع بارسا دیوار آهنین باشن و هیچ توپی ازشون رد نشه؟ ویا از اون گلای کات دار پشت محوطه ای بزنه و بعدش رو زمین لیز بخوره و اشک شوق بریزه؟ آلوز سانت های مرگبار بندازه؟ آبیدال یه گل مثل گلش به رئال بزنه؟ پیکه آخر بازی با صورتی خندان باز کف دستشو رو به دوربین تکون بده؟ نیمکت ذخیره ها وقتی سوت آخرو شنیدن، با شادی بپرن وسط زمینی که تماشاگرا با پرچم های آبی اناریشون رنگینش کردن؟ خدا کنه که بشه مهندس ژاوی یه بار گفت این تیم رویائی فقط یه بازگشت حماسی تو تاریخچه اش کم داره. بارسا، فرا تر از یک باشگاه ـه، پس بازگشتشم باید فرا تر از انتظار باشه. بازی با میلان یه بازگشت بزرگ بود، ولی به نظرم این بازی ِ که میتونه حماسه ای بزرگ تو کل تاریخ بارسا باشه. دلم نمیخواد بازم تو نیوکمپ اشکای مسی رو ببینم شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۵:۳۹)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
نقل قول برادر من ،من می گم از شبکه های معتبر وسایت رسمی خود یوفا از عملکرد داوری انتقاد شده اما اونا فقط یک گل رو مردود دونستن و اعلام کردن تو همون سایت و همچنین تو یورو اسپورت که 2 پنالتی برای بایرن گرفته نشده که یکیش خیلی بارز هست! در این که بارسا تیم بسیار خوبیه و 5 تا 6 سال بهترین تیم جهان بود و هر تیمی می خواست شکستش بده فقط با مافیا می تونست شکی نیست اما واقعا بایرن اینقدر قوی بود که حداقل نتیجه عادلانه 3-0 بود!شما دقت کن اصلا بارسا موقعیتی نداشت،همین داوری هم می تونست روحیه تیم رو همون اول کار خراب کنه با پنالتی که نگرفت بنظر من چیزی از قابلیت های بارسا و بزرگیش کم نمی شهجوابمو ندادي!!!! من منكر اينكه تيمه شما بهتر از بارسا بود نمي شم ، روز بعد از بازي هم كامنت گذاشتم و به تيمتون تبريك گفتم و در مورد داوري هم چيزي ننوشتم واز تيم انتقاد كردم اما شما طوري صحبت مي كني مثل اينكه داوري هم به ضررتون بوده، صحبت بچه هاي اينجا فقط مختص به بازي بايرن نيست بلكه مي گن تو مر حله هاي حذفي امسال داوري خيلي به ضرر بارسا بوده و در اخر هم سرش بريده شد درسته تيم داره ضعيف بازي مي كنه اما ضعيف كشي هم درسته؟؟ مي خوام بدونم اگه روبروي ارسنال دقيقه ي ٩٢ يك گل افساي شبيه به گلي كه زلاتان به بارسا زد به بايرن مي زد چي مي گفتي!!! فقط واسه يك لحظه شما واقع بين باش!!! اميدوارم كه بهترين و تاريخي ترين قهرماني چمپيونزليگتون رو بگيريد از ته دل!!!! شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۰:۰۳)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
برادر من ،من می گم از شبکه های معتبر وسایت رسمی خود یوفا از عملکرد داوری انتقاد شده اما اونا فقط یک گل رو مردود دونستن و اعلام کردن تو همون سایت و همچنین تو یورو اسپورت که 2 پنالتی برای بایرن گرفته نشده که یکیش خیلی بارز هست! در این که بارسا تیم بسیار خوبیه و 5 تا 6 سال بهترین تیم جهان بود و هر تیمی می خواست شکستش بده فقط با مافیا می تونست شکی نیست اما واقعا بایرن اینقدر قوی بود که حداقل نتیجه عادلانه 3-0 بود!شما دقت کن اصلا بارسا موقعیتی نداشت،همین داوری هم می تونست روحیه تیم رو همون اول کار خراب کنه با پنالتی که نگرفت بنظر من چیزی از قابلیت های بارسا و بزرگیش کم نمی شه اما شدیدا اعتقاد دارم بارسا امسال در حد بایرن نیست که بخواد جبران کنه و به احتمال زیاد بازی یا مساوی می شه و یا دوباره بایرن می بره! بایرن تنها تیمیه که تونسته با فوتبال بارسا رو ببره و نه با استفاده از مافیا و اتوبوس دفاعی!و حتی یه موقعیت گل به بارسا نداد اونوقت شما فکر می کنید بهترین خط دفاع امسال اروپا میاد از بارسلونا 5 گل می خوره؟؟؟؟؟ امیدواری بد نیست اما واقع بین باشید تا در بازی برگشت دلسرد نشین شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۸:۳۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
انشاالله صعود میکنیم
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۸:۲۱)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
همه این اتفاقات درست که داور اگه اون اشتباهات فاحش را نمیکرد الان امید بارسا زیاد بود ولی یکم باید منقی باشیم باید به این فکر کنیم که چرا در 90 دقیقه یه شوت در چهارچوب نداشتیم و بعد از هر گل بازم تیم سراپا حمله نمیشد. من قبل از بازی هم به باخت 2-1 یا 3-1 فکر میکردم چون واقعا اصول دفاع کردن امسال یادمون رفته در بازی برگشت هم هر چند ادم ناامید نباید باشه ولی با این وضع دفاعی احتمال گل خورنمون زیاده هر چند میدونم بچه ها میتونند 3 ، 4 تا گل بزنند . با این همه تا دقیقه 90 برای صعود تیممون امیدوارم شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۷:۵۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
تو فوتبال همه چی امکان داره.اگه خدا بخواد بارسا 5-0 میزنه. درود بربارسا. شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۵۶)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
من واقعا هیچ امیدی به باز گشت ندارم
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۲۸)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
نمیخوام جو بدم به کار ولی ما میتونیم بایرن رو ببریم اما صعودمون خیلی سخته چون بایرن(امسال) مثل میلان نیست که راحت بشه 4 تا بهش زد چون اونها هم بیکار نمیشینن که از ما 4 تا گل بخورن وکاری نکنن ولی خوب از طرفی بارسا هم اگه بازی شو بتونه تحمیل کنه به بایرن کل باشگاه های جهان هم نمیتونن جلوی بارسا مقاومت کنن!!!!!
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۲۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
يك سوال از بايرني ها دارم ،منتظره جوابتون هم هستم: تيم شما برگشت مرحله ي يك هشتم با يك بازي ضعيف ٢-٠ از ارسنال در استاديوم اليانز باخت وفقط يك گل ارسنال مي خواست تا بايرن رو حذف كنه، حالا اگه ارسنال ٣گل مردود مي زد و يك پنالتي گرفته شده هم واسه ارسنال اعلام نمي كرد ( دقيقاً شرايطي كه توبازي بارسا بايرن رخ داد)بايرن به همين سادگي حذف مي شد، آيا شما زمين وزمان رو به هم نمي دوختيد؟؟، ايا اگه همين شرايط بارسا ٥ سال پيش داخله نوكمپ كه ٤-٠ باختيد واسه شما پيش ميومد ايا شما همين جا برد بارسا رو زير سوال نمي برديد؟؟ مي خوام بدونم شما چي مي گفتيد!! جواب محححححكمي مي خوام!! شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۰۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
درسته كه خيلي سخته ولي بعيد نيست
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۳۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
اگه اونجا تو 90دقیقه 4تا خوردیم اینجا هم 90 دقیقه هستش پس میتونیم جبران کنیم . به امید صعود شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۲۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
چراکه نه تو فوتبال هیچ چیز غیر ممکنی وجود نداره شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۱۰)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
صعود کنه یا نکنه باز بارسا عشق ماست
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۵۸)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
مدیر عزیز من و دوستمون نظرمونو گفتیم و برای نظر شما و بقیه دوستان هم احترام قائلیم. ما که نگفتیم ناداوری نبود. بود خوبم بود از همون اولم بود تا آخرم خواهد بود ولی اگه بارسا واقعا بارسا بود داورم محو میکرد. ما از سبکمون دور شدیم از همین داریم ضربه میخوریم. تو بازی برگشت با میلانم داور اشتباه کرد ولی بارسا انقدر خوب بود که داور 10 تا پنالتی مفتم میداد به میلان بازم نتیجه برا ما بود. کدوم بازیه که داور اشتباه نکنه؟! بازم جای تشکر داره تو این مقاله فقط به داور گیر دادن بعضی از دوستان نذاشتن چیزی از قلم بیفته هرچی خواستن به تیمو مربیو رئیس باشگاه و البته داور گفتن. تعصب یه چیزه منطق یه چیز دیگه. مرزشون از مو باریکتره همه اشتباه میگیریم. شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۴۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
اول اینکه به هیچ وجه بایرن شباهتی به میلان نداره دوم اینکه بارسا هم قدرت لازمو نداره فقط طبق یک حالت بارسا میتونه به مرحله بعد بره اونم مععععععجزست شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۴۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
نقل قول اونایی که فکر می کنن اگر داور باخت 4-0 رو می کرد 2-0 تیمشون شانس می آورد و صعود می کرد خواهشا چهارشنبه بازی رو با دقت ببینن!!!! اول ببینید تیم بارسا می تونه 2 یا 3 یا اصلا گلی به بایرن بزنهوقتی اصلا بارسا موقعیت گل نداشت پس گلایه از چیه آقای مدیر در مورد صحبت های اولت باید بگم که همه ی کارشناسا گل اول و سوم بایرن رو کاملا مردود دونستن (گل اول به خاطر خطای دانته روی دنی آلوس و گل سوم هم که کاملا مشخص بود) و گل دوم رو هم خیلی ها آفساید دونستن. از اون طرف فقط یه پنالتی برای بایرن میتونست گرفته بشه که اونم به قول دوستمون یه موقعیت 50% گل محسوب میشه!! تازه بازی اون موقع 0-0 بود و اگه پنالتی گل میشد بعید بود بایرن دیگه تو نیمه ی اول حمله کنه و گل بزنه پس عملا داور به ضرر بایرن نگرفته... دوما شما که فکر میکنی باید منطقی نظر داد فکر نمیکنی نتیجه ی 4-0 نسبت به 2-0 از نظر روحی چقدر روی بازیکنا و مربیای دو تیم به خصوص بارسا تاثیر میذاره؟؟؟ بعد از بازی اومدم گفتم نباید این باخت رو به داوری ربط داد و تبریک گفتم به بایرنی ها اما بعدا متوجه شدم همین رفتار ما بارسایی ها بوده که باعث شده هنوز که هنوزه همه در مورد اون بازی مسخره ی 4 سال پیش با چلسی حرف بزنن در حالی که از اون موقع تا حالا 100 تا بازی داور به ضرر بارسا بوده... بارسا با باخت 2-0 میتونست یه حماسه ی دیگه درست کنه اما فکر میکنی 4-0 شدن این نتیجه انگیزه و امیدی باقی میذاره؟ شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۴۱)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
سلام بچه ها قبل از بازی خیلی بهتون امید دادم وبعد از این شکست سنگین واقعا اینقدر حالم بعد شد که تا امروز به سایت سر نزدم.بعد از باخت با خودم گفتم فقط شکست رئال میتونه بهم آرامش بده ودردناکی این باخت رو کمی تسکین بده که به لطف خدا همین هم شد. بچه ها ما اگه باختیم به مدیریت ضعیف باشگاه و نقل و انتقالات ضعیف باختیم.البته داورها هم که دیگه جای هیچ حرف و حدیثی رو باقی نذاشتن. اما بارسایی ها ی عزیز من هنوز هم به تیمم ایمان دارم و اگه اون بازی تیکی تاکای واقعی رو انجام بده میتونه به فینال برسه . به هر حال ما تیممون رو حتی در شکست ها هم دوست داریم ودر کنارش میمانیم. زنده باد بارسای کبیر شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۱۸)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
من مطمعنم بارسا میتونه جبران کنه فقط به شرطی که بتونه از لحاظ بدنی خودشو اماده کنه ما به بایرن فقط از لحاظ بدنی باختیم اونا خیلی بیشتر از ما دویدن و رمز پیروزیشونم همین بود درست مثل رعال که به همین علت از دورتموند باخت دلیلشم بخاطر بازی های سخت لالیگاست که اونارو خسته کرده شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۱۳)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بارسا تیمه اخلاق محوره... ما که منکر بازی خوب بایرن نیستیم...بایرن تو این بازی حقش برد بود هیچ شکی هم توش نیست... ولی اگه داور اون اشتباها رو نمیکرد شاید بازی به برگشت امیذوار میشدیم هرچند الانم کاملا ناامید نیستیم...ولی احتما صعودمون خیلی کمه... شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۰۴)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
اونایی که فکر می کنن اگر داور باخت 4-0 رو می کرد 2-0 تیمشون شانس می آورد و صعود می کرد خواهشا چهارشنبه بازی رو با دقت ببینن!!!! اول ببینید تیم بارسا می تونه 2 یا 3 یا اصلا گلی به بایرن بزنه وقتی اصلا بارسا موقعیت گل نداشت پس گلایه از چیه آقای مدیر شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۵۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
وقتی نوشته شده که هیچ موقعیت گل و یا شوت از راه دور و یا پاس عمقی در کار نبوده، یعنی اینکه بارسا اصلا نتونسته بارسای همیشگی باشه. وقتی داریم واقعیت رو میگیم که اشتباه های داوری باعث شد باخت بارسا به 4-0 بینجامه، و اگه داور درست قضاوت کرده بود، 2-0 یا حداکثر 3-0 می باخت، برای چی موضع گیری می کنید و جوسازی می کنید که اصلا از طرفدرارای بارسا انتظار نداشتیم. مگه طرفدارای بارسا باید ظلم رو ببینن و هیچ چی نگن. کجای دنیا همچین چیزی هست. بارسا تیمیه که چند سال اخیر قهرمان لیگ قهرمانان شده و در برابر اینتر با ناداوری حذف شده. گل صحیح بارسا در برابر اینتر یادمون نرفته که داور به غلط اعلام آفساید کرد و اینتر به فینال رسید. قبل از اون تو بازی رفت هم که یکی از گلهای اینتر آفساید بود. من نمی دونم این طرفدارای بایرن و رئال چرا چشم دیدن اتحاد بارسایی ها و طرفداراشو ندارن. هیچ وقت شنیده بودین که بازیکنای یه تیم مربیشونو نخوان. تو نظرسنجی بازیکنان رئال، 15 تا بازیکن گفتن که ما مربیمونو نمی خوایم. اما بارسا باشگاهیه که به مربی ای که سرطان داره، اجازه میده دوره درمانشو بگذرونه، حتی اگه به ضررش باشه. بارسا باشگاه اخلاق محوره و به همین خاطره که اکثرا این تیم رو دوست داریم و با برداش خوشحال میشیم و با باختاش ناراحت. شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۳۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
آقای مدیر محترم دست از مقرضانه قضاوت کردن بردار اول که گفتی سه گل بایرن مشکل داشته بعد کردیش دوتا ...! آقا جان همه کارشناسا گفتن یکی در ضمن چرا به دو پنالتی نگرفته برای بایرن گیر نمی دی؟ همه اینها به کنار می گی فوتبال غیر بایرنی ...؟خوب بود مثل چلسی ضد فوتبال بازی می کرد؟بایرن تمام مدت بازی سر بود و بارسا رو درهم کوبید مثل چلسی نبود اتوبوسی دفاع کنه لطفا کمی خجالت بکشید خوبه برادر حتی طرفدار های بارسا هم راضی نیستن بیان خبر دروغ بخونن قبول کنید بارسا همیشه نبودید و بایرن هم غول بزرگیه که صدا و سیمای کثیف روش مثل بارسا تبلیغ نمی کنه اگر بایرن ضد فوتبال بازی می کرد دلم نمی سوخت نمی دونم نظورت از اون خط که گفتی بایرن غیر بایرنی بود چیه بازی برگشت احتمالا بارسا می بره اما مطمئننا نه 4-0 نه 5-0 عقل هم خوب چیزیه فوقش 2-0 یا 2-1 شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۳۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
شما رو نمیدونم ولی من یاد زمانی افتادم که بارسا با ختافه تو جام حذفی بازی کرد همون بازییی که مسی اون گل مارادونایی رو زد بازی رفت رو بارسا تو کمپ نو 5 به 2 برد ولی تو بازی برگشت ختافه چهارتا زد و صعود کرد چرا این اتفاق در مورد بارسا نیوفته ؟ این رو هم بدونید که بارسا برای پیروزی فقط کافیه بارسا باشه نه چیزی فراتر به هر حال Viva barca
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۱۶)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
هر چند که بارسا فراتر از یک باشگاه اما با ایم روحیه نمیشه وقتی از میلان باختیم همه قسم خوردن که میلان رو حذف میکنند اما این بار همه ناامیدند!! البته دفاع میلان بهتر از بایرن بود چون برای بارسا دفاع های ایتالیایی همیشه مشکل ساز تر بودن!! شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۱۱)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بایرن با میلان خیلی فرق داره دفاع بایرن خیلی مستحکمه و بازیکناش جنگنده شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۳۶)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
براي بازي برگشت همه چيز ب اول بازي برميگرده اگه از اول درست بازي كنيم موفق ميشيم ولي اگه از اول بدبازي كنيم كاري نميتونيم بكنيم ولي ايشالا با بازي قشنگ و تيكي تاكاي واقعي ك خيلي وقته از بارسا نديدم دوباره ببينيم و ببريم شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۳۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
چند تا مساله برای بازی برگشت میمونه که فکر ما بایرنیهارو مشغول کرده . بارسا چیزی برای از دست دادن نداره و با تمام قوا و شاید بی مهابا دست به حمله بزنه مخصوصا در نیمه ی اول ممکنه فشار زیادی روی دفاعمون بیاد و باعث کارت گرفتن بازیکنامون بشه که در اینصورت ممکنه بازیکنایی مثل لام ، دانته و مارتینز با دریافت کارت زرد فینال محروم بشن . از طرفی هم نمیشه بهشون از اول بازی نداد چون قدرت دفاعی تیم پایین میاد . ممکنه ما گل دریافت کنیم اما چند تا ؟!! معلوم نیست . اگه بارسا کاملا هجومی بیاد که میاد بهترین فرصت برای توپهای پشت مدافع هست که با سرعت بالای روبن و ریبری و البته ماندزوکیج که هم تو کارهای دفاعی بهتره و هم هجومی شب سختی رو برای بارسا میتونن درست کنن و هیچ بعید نیست که دوباره بارسا رو شکست بدن !!! هر جوری فکر میکنم در صورت فقط زدن یک گل بارسا باید 6 تا بزنه که غیر ممکن به نظر میاد حتی 4 گل هم خیلی سخته و شاید بهتر باشه از یوونتوس درس عبرت بگیرن و فقط برای نباختن توی خونه بازی کنن . من فقط امیدوارم در صورت صعود هیچ مصدوم و محرومی نداشته باشیم . یکبار هم که شده قبول کنید وقتی میبازید همش تقصیر داور و ... نیست و ممکنه اون روز خوب بازی نکرده باشید . از شما هوادارای بارسا انتظار بیشتری داشتم . اگه بایرن 5-0 ببازه مطمئن باید اولین بایرنی هستم که بهتون تبریک میگم . شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۲۹)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
فراموش نکنید این بارساست . پس اگه داورها چمهاشون رو باز کنن بلههههههههههه رویایی تر از رویایی .
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۱۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
من خیلی به بازی برگشت امیدوارم. تو بازی با میلان دیدار رفت رو افتضاح کار کردیم ولی بازی برگشت معجزه کردیم دوستان فراموش نکنید که این تیم در بازی با آرسنال با شانص و اقبال و گل زده در خانه حریف صعود کرد فقط کافیه گلهایی رو که خوردن رو فیلماشو ببینیم و از نقاط ضعفشون نهایت استفاده رو ببریم و یه حماسه دیگه رو رقم بزنیم دور از دسترس نیست در پاسخ دوستمون که یه نظر بلندبالا داشتن بگم که: هیچ کدوم از طرفدارای بارسا نگفتن که بارسا در مقابل بایرن خوب بازی کرد و یا اینکه شایسته باخت نبود، اتفاقا بارسا یه بازی خیلی ضعیف رو به نمایش گذاشت ولی بایرن نباید با ۴ گل بازی رو میبرد چون ٢ تا از گلاشون کاملا خطا بود، اینو هم قبول داریم که هند پیکه پنالتی بود ولی توپی که بدست سانچز خورد رو یه خورده باید فهم فوتبالی داشت تا فهمید که اون توپ هند نبود. در کل ما لیاقتمون باختن بود ولی نه اینجوری با این همه اشتباهات مشکوک داوری که تقریبا ما رو از بازی برگشت نا امید کردن. از طرف بقیه طرفدارا هم نمیتونم حرف بزنم ولی شخص من از رئال متنفرم. بله دقیقا کلمه تنفر و از باخت رئال به همون اندازه خوشحال میشم که از برد بارسا میشم و به نظرم یه هواداره واقعی بارسا باید همینجوری باشه... شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۱۱)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بابا به فکر دوریالی ها هم باشین اگه نتیجه رو جبران کنیم که همه سکته میکنن درجا شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۰۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
دوستان عزیز رئالی و بایرنی... تا حدی حرف های شما هم میتونه درست و منطقی باشه ولی قبول ندارین به قولی نباید از اون طرف بام هم بیفتیم؟؟ تیم ما 4 گل خورده.عشق ما...بخش بزرگی اززندگی ما...چیزی که هر روز و هر ساعت بهش فکر میکنیم.کوچکترین جزئیاتش برامون دل مشغولی ایجاد می کنه.چهار گل خورده.تحقیر شده.عذاب کشیده.واقعا در این شرایط چقدر میشه منطقی بود و "دلی" فکر نکرد؟؟ فارغ از این موضوع همونطور که گفته شد بازی بهتر بایرن که اظهر من الشمس هست یه موضوعه ولی پذیرفته شدن دو یا سه گل کاملا مردود بایرن یه چیز دیگه هست.نمیشه به خاطر بازی بهتر بایرن این اشتباهات بزرگ رو توجیه کرد.ضمن اینکه نگرفته شدن یک(و به قول بعضی دوستان کم انصاف تر دو) پنالتی برای بایرن هم نمیتونه کفه ترازو رو مساوی کنه.چون پنالتی یه شانس صرفا 50 درصدی گل هست در حالیکه گل هدف غایی و نهایی در فوتبال هست و وقتی بر ضد یه تیم گل مردود پذیرفته میشه(نه یک بار...بلکه دو و سه بار) بالاترین ضرر ممکن به اون تیم زده شده. با کمی دقت بیشتر از سوی داور و کمک داور الان بارسا می تونست شانس صعود به فینال داشته باشه.چطور ما نباید بی دقتی و کیفیت پایین داور رو در این سطح فوتبال(که صد درصد هم اعتقاد دارم سهوی بوده و توطئه بر ضد بارسا رو قبول نمیکنم) رو سرزنش کنیم؟؟ شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱:۴۱)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
من شك ندارم كه سعود ميكنيم... واقعا داوري ديگه نابودمون كرد فقطبه حواشي باختيم نه به بازي بايرن شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱:۱۶)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
آره باید بارسلونا به روز های رویاییش برگرده تا رئالی ها چششون دراد
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱:۰۶)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بله قطعا فقط با تمام وجود بازی کنیم باختیم که باختیم شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱:۰۰)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
اول به امید بردن مقتدرانه و شاید صعود بارسا مقابل میلان... دوم و مهم...به امید تغییرات اساسی و مثبت و موفقیت بارسای دوس داشتنی در آینده... زنده باد بارسا و بارسایی... شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۴۸)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
خدا کنه 2-3 تا گل آفساید و خطا برامون بگیرن تا عدالت رعایت بشه ! واللا ! وگرنه در حالت عادی نمیتونیم 4 تا به بایرن بزنیم همونجوری که اونا نتونستن در حالت عادی 4 تا به ما بزنن !!
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۳۳)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
ایشالا بیشتر از اینا گل بزنیم انشاالله
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۲۹)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
چه متن زیبایی بود هممون رو امیدوار کرد .. اون شب با گریه خوابیدم ولی الان حالم خیلی خوبه چون میدونم که میتونیم جبران کنیم...حتی اگه نشه بارسا ما دوست داریم تا ابد...عاشقتیم...باعث افتخارمونی مسی و همه ی بازیکنا از شما هم خیلی ممنوننیم ،گل بکارید شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۲۸)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
((همه ی کارشناسای دنیا اگه به گلهای مشکوک بایرن اشاره کردن به دو پنالتی 100% هم که داور برای بایرن نگرفت اشاره کردند همچنین کارت زرد بی موردی که به مارتینز داده شد)) 2 تا پنالتی چرا ؟ باید 5 تا پنالتی میگرفتن براتون مگه صحنه هاشو ندیدی؟ بابا یکی بحث منطقی میکنه که خودش منطق داشته باشه نه شما که 1 پنالتی میکنی 2 تا جو گیر نشو اولا . در ضمن داور با بازیکنای بایرن خیلی مهربونی کرد . شواین اشتایگر فقط داشت خطا میکرد یک کارت هم داور بهش نداد همون صحنه ای که پای آلوس رو لگد کرد و باعث بیرون رفتن الوس شد که تو همون زمان که داشت مداوا میشد بارسا از همون سمت گل رو دریافت کرد . اون صحنه صد در صد کارت داشت که نداد تازه چند بار هم ژاوی رو خیلی بد زد . اما داور در تک صحنه ای که اینیستا خطا کرد به راحتی بهش کارت داد شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۲۳)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
سلام بر بارسا دلان تیم ما بارسلونه و تا اخرین نفس میجنگه برا جبران نتیجه هر چند خیلی خیلی سخته ولی فوتباله هیچی معلوم نیست اگر صعودم نکردیم مثل همیشه بازی زیبایی انجام بدن .فقط اگه بارسا بتونه تو دقایق اول بازی گل بزنه خیلی تو روحیه تاثیر داره .تیتو باید تمام بازیکنان رو از لحاظ روحی کاملا اماده کنه تا بازیکنان انگیزه پیدا کنن در ضمن بارسلون یک بمب روحیه داره که اگر اماده بشه خیلی خیلی تاثیر گذاره بمب روحیه کسی نیست نماد بارسا پویول با غیرت انشالله که برسه و همه بازیکنان یه بازی تاریخی انجام بدن بارسا تو هرگز از یادم نخواهی رفت چه ببری چه ببازی بارسلون کبیر زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۲۱)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بازگشت ؟؟ مطمئن باشید با اضافه شدن مانزوکیچ به خط حمله بایرن و بی برنامگی که تیتو ایجاد کرده تو تیم یه شکست دیگه ثبت میشه واسه بارسا.
شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۰۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
نقل قول جنس شادی اونها بعد از پیروزی هم برخورنده بود. یادمه یه بار که آلوس زیادی شادی کرده بود به خاطر بی احترامی به تیم حریف ، مورد سرزنش از سوی باشگاه و مربی قرار گرفت.بازی با رایو وایکانو توی فصل پیش بود ؛ آلوز سانتر کرد ، تیاگو با ضربه سر گل پنجم رو زد ... بعدش با هم برای خوش حالی بعد از گل رقصیدن که پویول اومد و جمعشون کرد ، بعد از بازی هم پپ عذرخواهی کرد. منم امیدوارم بار هم بتونی در پایان این بازی ، 5 انگشتمون رو با آسمون بلند کنیم ، غیرممکن هم باشه ، باید بدونیم که ایم تیم غیرممکن ها رو ممکن کرده ، توی بازی برگشت ، پویول هم هست ، واقعا موقع ضربات هوایی بهش نیاز داریم تا دفاع تیم رو جمع کنه ... نقل قول همه ی کارشناسای دنیا اگه به گلهای مشکوک بایرن اشاره کردن به دو پنالتی 100% هم که داور برای بایرن نگرفت اشاره کردند همچنین کارت زرد بی موردی که به مارتینز داده شداولا داور برای شما یک پنالتی رو نگرفت ( هند جرارد پیکه ) و هند سانچز رو تمام کارشناسان دنیا گفتن که نمیشه هند اعلام کرد ، کاملا از نحوه برخوردت معلوم شد که از این هوادار های 1-2 ساله ای که هنوز نمیدونی هر توپی که به دست برخورد میکنه هند نیست ... اما در مورد مارتینز ؛ نقش مارتینز مثل گاو وحشی ای بود که به جای توپ ، صرفا وظیفه زدن پای همون بازیکنی رو داشت که مقابلشه ، تو خیلی از صحنه های قبلی داور باهاش مراعات کرد ، ولی بالاخره کارت زرد رو گرفت ، حتی اگه داور سختگیر بودش امکان داشت که مارتینز کارت زرد دوم رو هم بگیره ... پس بهتره جای این کارا از داور ممنون باشی جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۵۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بعد از گذشت چند روز حالا اومدم تا درمورد بازی نظر بدم اما متاسفانه همچنان نظرات احساسی بیداد میکنه . بازی 4-0 تمام شد با تمام حواشی داوری که داشت . گل سوم خطای مولر بود و گل دوم هم مشکوک بود به آفساید بود ، همه ی اینا درست اما واقعا الان متوجه شدم که صدا و سیمای ایران به شدت طرفدار بارساست چون همه ی کارشناسای دنیا اگه به گلهای مشکوک بایرن اشاره کردن به دو پنالتی 100% هم که داور برای بایرن نگرفت اشاره کردند همچنین کارت زرد بی موردی که به مارتینز داده شد اما شبکه 3 طوری نتیجه ی بازیو اعلام کرد که انگار بارسا عالی بود و بایرن با کمک داور تونست بازیو ببره درحالیکه بارسا اصلا خوب نبود و اگه بایرن با ذخیره هاش هم میومد بازم پیروز مشد . قبل بازی گفتم که بایرن مالکیت توپو به شما میده و توی ضد حملات برق آسا کارتونو تموم میکنه و کاملا معلوم بود دفاع ما خوب عمل میکنه و معلوم بود که دفاع بارسا مشکل داره . درکل امسال ما بهتر بودیم همونطور که شما 2009 بهتر بودین . جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۵۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
دوست عزیز منطقی لطفا زیاد جوگیر نشو! هیچ کس تو این سایت تو سه روز گذشته ادعا نکرد بارسا عالی کار کرده و اگر داور اجازه می داد بازی رو می برد! اما اینکه داور 2 گل رو به طور مسلم و یه گل رو به طرز مشکوکی مردود اعلام نکرد، یه واقعیت واضح و بارزه که دیدنش فقط به تماشای بازی و داشتن کمی اطلاعات داوری نیاز داره. این دو مسئله هیچ ربطی به هم ندارن! صرفا دو بعد متفاوت یه مسئله هستن. اذعان اینکه داور 2 یا 3 گل مردود رو پذیرفت، اصلا این معنی رو نمیده که ما عقیده نداریم تیم ضعیف بازی کرده و باید به دنبال حل مشکلاتش باشه. اتفاقا از نقطه نظر مباحث فنی بحثهای خیلی عریض و طویلی در تالار گفتمان انجام میشه. تعصب اگرچه زیادش خوب نیست، ولی یه حداقلیش هم لازمه. یه هوادار که با تیمش زندگی می کنه، وقتی می بینه تو سن سیرو خطای هند واضح گرفته نمیشه و گل میشه، وقتی زلاتان 3 متر در آفسایده و کمک داور نمی بینه، وقتی مدافع بایرن روی شونه های آلوز سوار میشه و آفسایدی واضح گرفته نمیشه و دیگه هزار بار واضح تر از همه اینا، آلبا به سمتی پرت میشه و داور اون رو خطا نمی گیره، ناخودآگاه به این فکر می کنه که چرا؟ بارسا یه بازی رو با کمی اشتباهات داوری جلوی چلسی نتیجه گرفت، تمام دنیا سعی کردن اون فوتبال ناب رو تحت الشعاع اون یه بازی قرار بدن! حالا تو انتظار داری یه هوادار قلبش از این همه ناداوری به درد نیاد و حتی کلامی هم به زبون نیاره؟ این از نظر شما اسمش منطقی و غیر متعصب بودنه؟! بازم میگم هیچ کس نمیگه بایرن شایسته پیروزی در برابر بارسا نبود، ولی 2 یا 3 گل ناسالم زده شد و این دو مسئله هیچ ربطی به همدیگه ندارن! جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۵۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
برام نتیجه مهم نیست، برام مهم اینه که تیم من سالم می بره. وقتی به بایرن نگاه می کنم و بیشتر در موردش فکر می کنم می تونم ردای رذالت های بی شمار رئال رو به قامت بایرن اف سی هالیوود این روزها به راحتی بپوشونم. یه صحبتی هست که بایرن موقع ورشکستگی به دورتموند وام داده. حالا می بینیم، مثل گوسفندی که برای مراسم مورد نظر پروار شده می خوان سرشو ببرن. بایرن روی دورتموندو آکادمی و آینده ش سرمایه گذاری کرد، بهش وام نداد! حالا گوتزه و لواندوفسکی به ثمر نشسته رو می خره و فربه تر از قبل می شه. گواردیولای تیپیکال هم معمار بایرن جاه طلب آینده می شه. در عین حال، بایرن آماده شده با قدرت پول، به خریدن داور هم خودشو بی تمایل نشون نمی ده. یعنی از همه عناصر دنیای کثیف مدرن برای پیروزی استفاده می کنه. این رذالت به فوتبالیست های این تیم هم تسری پیدا می کنه. من هرگز ندیدم یکی از مهاجمان بارسلونا راه مدافع رو سد کنه و یکی دیگه گل بزنه. جنس شادی اونها بعد از پیروزی هم برخورنده بود. یادمه یه بار که آلوس زیادی شادی کرده بود به خاطر بی احترامی به تیم حریف ، مورد سرزنش از سوی باشگاه و مربی قرار گرفت. بایرن هیتزفیلد یه تیم باشخصیت بود. اون وسط افنبرگ بود که از تمام عناصری که یه هافبک تبلیغاتی داره بی بهره بود. اما مغز متفکر اون پازل تاکتیکی بود. البر مهاجمش بود که توی تیم برزیل نبود و گرون محسوب نمی شد. اوسیم کوفور دفاعش بود و اولیور کان دروازبانش بود. اون تیم شرافتمندانه قهرمان آلمان و اروپا شد و ناجوانمردانه از منچستر باخت. توی این دنیای مدرن باید تیم قدرتمندتری باشیم. توی دنیای سرمایه داری که بایرن می خواد به هر قیمتی قهرمان باشه باید بزرگتر باشیم. ما سالهای پیش هم کوتاه قامت بودیم. اما شجاع بودیم و اینثدر کرنر نمی دادیم. بارسلونای سالهای پیش هم اگه این قدر کرنر روی دروازش می فرستادن گل می خورد. به هرحال با هر نتیجه ای ما بارسلونا هستیم. و بایرن اگه چهارشنبه 3 تا گل اشتباه بخوره باز صعود می کنه؟ به یه سری چیزها دقت کنید. سالها بعد از بارسلونا به عنوان تیمی یاد می کنن که چند ماه منتظر سرمربی سرطانیش موند و بازیکن سرطانیشو حفظ کرد تا دوباره برگرده. گاهی نظراتی می بینم که می گن این مریضو بندازین بیرون. ما واسه ایناست که فرق داریم دوستان؟! بعد بازی منچستر و رئال همه تیم منچستر علیه رئال موضع گرفتن. اما بازیکنای ما همه به بایرن تبریک گفتن و از داوری گلایه نکردن. ما بارسلونا هستیم چون بازیکنای بزرگتری داریم. چون فراتر از گلایه های بچه گانه ایم. چون سالها صبر کردیم و باز قهرمان شدیم. ما باز هم قهرمان می شیم. باز هم بچه های 5 ساله توی نیوکمپ، رگهای ظریف گردنشون باد می کنه و شعار زنده باد کاتالونیای مستقل سر می دن.باز پیرمردها بعد از گل همدیگرو محکم بغل می کنن. باز به قلبمون که تیر می کشه اهمیت نمی دیم و با پوزخندی به سکته، خودمون رو به دست هیجانی می سپریم که بارسلونا به ما میده. بارسلون ارتشی هست که هرگز نداشتیم. جایی که باور کنیم گاهی شرافت می تونه بمونه و بجنگه و پیروز بشه. می تونه شقایقی باشه که توی این بیابون سرمایه داری گل بده. می تونه دلی رو عاشقونه بلروزنه. بارسلونا یه ترانه است که با پاهای فوتبالیستها سروده می شه و با ضرباهنگ قلبهای ما توی پس زمینه، این ترانه کامل می شه. یادتون نره ما بارسلونا هستیم..... جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۰۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
منظورم چششون بود
جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۰۷)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
صد در صد 5-0 حقمون و خففففففففففففففففن میگیریم تا پشون دراااااااااااااااااااد
جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۰۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
کاش یه جوری می شد که نویسندگان هر 2 سایت طرفداری مادرید و بارسا دست از این تعصب وحشتناک و زیاده از حد که بعضی مواقع باعث می شه نوشته های غیر منطقی رو شاهد باشیم بردارند ببخشید که اینجوری میگم ولی به خدا بی منطقی نشانه تعصب نیست از دید 2 گروه نویسنده این 2 سایت اصولا غیر ممکنه که بارسا یا مادرید یک بازی رو ببازن مگر با اشتباهات داوری که این اشتباهات ناشی از توطئه ها و رشوه های تیم مقابل با یوفا و داوران و ..... از این دست افکار می باشد من نزدیکه 7 ساله از خوانندگان ثابت اینم سایت وزین هستم . باور کنید به یاد نمیارم یه باخت یا حتی مساوی بارسا به دلیلی جز داوری ربط داده بشه به خدا خیلی قشنگتره جای این مسائل بیاید و تحلیل های فنی بذارید و جریان فنی و تاکتیکی موضوع را بررسی کنید که چه شد که اینگونه شد به خدا باید قبول کرد بارسا برابر بایرن واقعا ضعیف تر بود همون گونه که مادرید برابر دورتموند یعنی امکان نداره بارسا یه بازی بد بازی کنه ؟؟؟؟ یا باید بارسا و مادرید صعود کنند یا بوسیله داور حذف شدند ؟؟؟ به خدا بارها هم بوده داوری وحشتناک به نفع بارسا یا مادرید بوده و بالعکسشم بوده یه مقدار از فرهنگ تماشاگرای خارجی یاد بگیریم . تحت هر شرایطی بعد از بازی تو همون استادیوم زیباترین رفتارها رو می کنن این تفکرات تو استادیوم هامون هم هست . کافیه استقلال یا پرسپولیس یه بازی عقب باشن . یا داور ناسزا می شنوه یا مدیر عامل یا مربی یا بازیکن بی غیرت ..... خلاصه یه مقصر پیدا می شه و بهش توهین می شه بابا پس چه ادعایی بابت فرهنگ 2500 ساله داریم ؟؟؟ به خدا فرهنگمون اصلا بالا نیست . جنبه باخت نداریم چه تو زمین فوتبال و استادیوم چه تو انتخابات ریاست جمهوری من از مدییت سایت خواهش می کنم به جای این بحث و توهمات توطئه بیاد و جریان فنی رو بررسی کنه . پس فرق یه سایت تخصصی با یه سایت هواداری ساده و بچگانه چیه ؟؟؟ اتفاقا سایت بارسا قدیما اینجوری نبود و بعد از شکست های مادرید پست نمی گذاشت . من امیدوار بودم سایت مادرید از بارسا یاد بگیره که متاسفانه بر عکس شده به خدا سوزوندن و تحقیر همدیگه هنر نیست . ........ بزرگترین مشکل این مملکت و مردمش در تمام عرصه ها نداشتن اخلاق حرفه ای هست ..... به امید روزی که به سمت پذیرش حقایق بریم جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۵۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
دنيا مثل آيينه ميمونه:"عمل" و "عكس العمل" اميدوارم تو بازي برگشت،تمام ناحقي هايي كه بهمون شده،جبران شه اميدوارم مسي تشنه ي گل و آماده تر از هميشه برگرده اميدوارم تيتو ديگه اشتباه نكنه و حداقل بجاي بارترا از آبيدال استفاده كنه اميدوارم بارسا اولين تيمي باشه كه تو نيمه نهايي يه برگشت فوق العاده به نمايش بذاره خدايا!!!اونقدر بزرگ و با عظمتي كه ما حتي نميتونيم دركش كنيم! ازت خواهش ميكنم دل ميليون ها طرفدار بارسا رو شاد كن!! خدايا كمكشون كن Viva BARÇA❤❤❤ جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۵۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
بلللللللللللللللللللللللللللللللله!!!!!!! فقط امیدوارم تو این بازی داورای کور و احمق حواسشون جمع باشه ولی بعید میدونم. جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۵۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
با تمام احترام برای نویسنده ولی این مقاله خیلی با تعصب نوشته شده. قبول دارم داوری خوب نبود بخصوص در مورد گل سوم. اما تشخیص آفساید گل دوم واقعا سخت بود. بایرن اصلا غیر بایرنی نبود. خیلی پر انرژی اومد زمین و خیلی خوب بازی کرد. فوتبالی که از بایرن دیدیم فوتبال بود نه ضد فوتبال. بازی بایرن هیچ شباهتی به بازی چلسی یا اینتر یا حتی میلان نداشت. بارسا به بایرن نباخت به خودش باخت. تیکی تاکا پاسکاری های بیمورد تو زمین خودی نیست در حالیکه بازیکنا مدام این کارو تکرار میکردن. تو بازی برگشتم اگر با همین وضعیت بازی کنیم هیچ امیدی نیست اما اگر برگردیم به سبک خودمون مثل بازی برگشت با میلان شاید امیدی باشه. به این بایرن 5 گل بزنیو گل نخوری خیلی سخته ولی ممکن! یادمون نره همین بایرن جلو آرسنال کم آورد! اگر کسی واقعا طرفدار تیمه نیازی به دلیلو توجیه نداره اگر طرفدار نتیجس که هیچی جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۴۲)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
اميدوارم حق به حقدار برسه...اميدوارم در بازي برگشت اونا از داور رنج ببرن و با5تا گل صحيح نابود شوند... خدا جاي حق نشسته!!! جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۲۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
مسی مطمئننا ناآماده بود ولی ایرادی به تصمیم تیتو وارد نیست چون اون سرمربی تیم هست و باید تصمیم بگیره . همینا که میان میگن چرا به مسی بازی داده ، اگه به مسی بازی نمیداد و بارسا میباخت باز همین حرف ها عکسش بوجود میومد . ما بایرن و 4-0 شکست دادیم در صورتی که هیچیک از گلهایی که زدیم شک . شبه ای نداشت . بازی برگشت مال ماست حالا برد با هر نتیجه ای . فقط دلم میخواد بشینید و ببینید مسی یک تنه چه بلایی سر بایرن میاره و دهن منتقدانی که با هر باخت دهن باز میکنند و میخوان خودی نشون بدن و میبنده . کارشناسایی که خودشونو خیلی فهیم میدونند امثال آقای مجید جلالی ، مجید صالح ، مجتبی تقوی ،انصاری فرد، هادی طباطبایی و مازیار و امثالهم که میان تو یک برنامه تلویزیونی و جو گیر میشن و انتقاد میکنن از فرگوسن و مورینیو و گواردیولا و ویلانووا . جالب اینجاست به کارنامه ی این مربیان که نگاه میکنیم واقعا دلمون به درد میاد که چرا در مورد ابر قدرت دنیا یه همچین آدمایی باید بشینن خارج گود و انتقاد کنند امثال کسانی که بعد از بازی رفت برابر میلان شروع به حرف زدن کردن و بعد یک هفته دهانشون بسته شد . تیم بهترین شروع تاریخ صد ساله ی کل رقابتهای لالیگا رو داشت و به دو نیمه نهایی رسید و به زودی به جمع صد تایی میپیونده ما به این تیم افتخار میکنیم و همیشه پشتش هستیم .
جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۲۳)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
نقل قول با عصبانیت دست خود را بر زمین کوبیدیمچه بی اعصاب بله تمام سخنان شما متین این رو هم نمیشه گفت مه داور در جریان بازی تاثیر گذار نبود ""چرا"" به اندازه ی خودش داور هم در جریان بازی تاثیر گذار بود و میخواست کار رو برای بارسا تموم کنه و امید به برد رو در دل بارسا و تمام هوادارانش بکشه. اما هنوز نفهمیدند این تیمی که در مقابلش هر کار ناجوانمردانه ای که بود انجام دادند بارسلونا بوده و ما بهش میگیم >>فرا تر از یک باشگاه<<. پس ما شاخصه مون برای این که ثابت کنیم فرا تر از یک باشگاه هستیم چیه؟ همین که به این راحتی ها میدون رو خالی نمیکنیم و از برد تیم خودمون نا امید نمیشیم. همین که اگر بارسا 10 گل هم میخورد! باز همون بارسای دوست داشتنی و قدرتمند ما خواهد بود. همین که... پس ما اگر شعاری میدیم مدرکی هم برای اثباتش باید داشته باشیم و داریم. ما تا آخرین لحظه از صعود نا امید نیستیم. زنده و جاودان باد آبی اناری محبوب ما. جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۲۱)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
انشالله 0-5
جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۱۵)
|
پاسخ به: آیا شاهد یک بازگشت رویایی دیگر خواهیم بود؟ | ||
---|---|---|
نه!!!
جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۱۱)
|