به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱:۵۰) (۱,۵۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


سرمربی تیم عنوان کرد که روز به روز احساس نیرومندی بیشتری می‌کند و قصد دارد که هدایت تیم را در فصل بعد هم به عهده بگیرد. او همچنین از بازیکنان و کادر مربیگری تیم و به خصوص جوردی رورا و آرلی آلتیمیرا به خاطر حمایت‌هایشان در زمان غیبت او قدردانی کرد.

او بر این باور است که بارسا همواره موظف است که برابر هواداران خود وارد میدان شود و نشان دهد که توانایی رقابت را دارد و باید باور داشت که می‌شود تا بایرن مونیخ را نیز شکست داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اتاق کنفرانس سیوتات اسپورتیووا پر ازدحام بود؛ چرا که خبرنگاران مشتاق بودند که ببینند تا تیتو ویلانووا چه مسائلی را در این کنفرانس خبری مطرح خواهد کرد. مربی تیم نسبت به وضعیت تیم بسیار خوشبین است و کاملاً صادقانه در مورد آینده نظر خود را ابراز کرد و گفت: «احساس نیرومندی و سلامتی می‌کنم و به دنبال ادامه کار خود هستم. پس از تمامی دشواری‌هایی که سپری کردم احساس خوبی دارم. به دلیل جلوگیری از عدم بازگشت بیماری، نتوانستم به سرعت به تیم بازگردم. ولی با گذشت هر روز، احساس بهتری دارم و بسیار مشاق بازگشت به باشگاه بودم».

او در مورد چگونگی ارتباط با تیم در زمانی که در نیویورک حضور داشت صحبت کرد: «به دلیل مصافت زیاد مشکلاتی بر سر راه ما بود. ولی زندگی روزمره من در نیویورک بسیار خوب بود و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید می‌توانستم با تیم در ارتباط باشم» .لحظات سختی نیزوجود داشت، اما او هرگز به فکر تسلیم در برابر حوادث نیافتاد. ویلانووا گفت: «اگر حتی دو روز تعطیل بودم، نمی‌دانستم که چه کار باید انجام دهم. این کار برای من هیچ سنگینی نداشت و پزشکان هم بر این عقیده بودند که بهترین کاری می‌شود انجام داد، این است که مشغول به کار شوم».

یک مربی عالی

همچنین ویلانووا با بیان جملاتی به تمجید از کمک مربی خود پرداخت : «رورا و آلتیمیرا کاری مثال زدنی را در سطح بسیار بالایی به انجام رساندند. در هر جای دیگر، ادامه فعالیت تیم بدون سرمربی کار بسیار دشواری است. تصمیم بسیار سختی بر عهده باشگاه بود، ولی من آنرا پذیرفتم، هر چند که بازده باشگاه در این مدت بی‌نظیر بود. ما باید از این بازیکنان که توانسته‌اند جایگاه خود را در لالیگا حفظ کنند و برای ششمین سال پیاپی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابند راضی باشیم و از آنها تشکر کنیم».

چالشی برابر باواریایی‌ها

همچنین تیتو ویلانووا مباحث فوتبالی را نیز در کنفرانس خبری خود مطرح کرد و مخصوصاً به شکست سنگین در آلیانس آرنا اشاره كرد: «قطعاً بایرن با توانی بی‌نظیر پا به این مسابقه گذاشت و اگر چه ما بد بازی نکردیم ولی در فرم ایده آل خود نیز نبودیم. اما نتیجه 4-0 نیز نتیجه عادلانه‌ای نبود».

او اظهار كرد: «ما بارسا هستیم و وظیفه ماست که برابر هواداران خود نشان دهیم که فوتبال ما بر چه ارزشهایی پایه‌گذاری شده و به رقابت خود ادامه دهیم و سعی کنیم که پیروز شویم. باید به نظاره بنشینیم تا چه روی می‌دهد. باید با اعتماد به نفس بازی کنیم. می‌دانم که دشوار خواهد بود، ولی نمی‌خواهم که خود را از پیش بازنده بدانیم».

لالیگا، هر چه زودتر بهتر

ولی قبل از آن، بارسا می‌داند که می‌تواند قهرمانی لالیگا را هر چه زود‌تر قطعی کند. ویلانووا گفت: «مهم نیست که در تمامی دیدار‌های خود پیروز شویم ولی هرچه زودتر قهرمانی را کسب کنیم بهتر است. از خودمان انتظار دارم که قهرمانی را زود‌تر کسب کنیم» .

در واقع، با وجود اینکه وی پذیرفته که جا برای بهتر بودن وجود دارد، ولی از مسیری که لالیگا در حال طی کردن است، راضی است. او در این مورد گفت: «در لالیگا وضعیت بسیار خوبی داشته‌ایم. قطعاً می‌توان گفت که این دوره، قوی‌ترین دوره لالیگا بوده است و کسب امتیازات زیاد ثابت می‌کند که کارمان را درست انجام داده‌ایم. هر سال ما بروی فصل جاری تمرکز می‌کنیم و فکر نمی‌کنم دیگر شانسی برای بحث‌هایی که مطرح می‌شوند وجود داشته باشد. بهتر کردن این تیم کار آسانی نخواهد بود».

نگاهی به آینده

نام بازیکنان مختلفی در طول مصاحبه مطرح شد، ولی ویلانووا ترجیح داد که بیش از حد در این مورد بحث نکند. او گفت: «مهم‌ترین بخش این فصل به ما بستگی دارد و اکنون زمان آن نیست که بگوییم چه بازیکنی می‌رود و یا می‌آید».

در مورد دو عضو تیم، والدس و آبیدال، او چیزهایی برای گفتن داشت: « آبیدال برای بهبودی گام‌های خود را بر می‌دارد و تا کنون هم توانسته این کار را به خوبی انجام دهد.». همچنین او از دروازه بان تیم تشکر کرد و گفت: «من با این موضوع که او ماندن در تیم و یا رفتن از آن را انتخاب کند، مشکلی ندارم». والدس تا سال 2014 با بارسا قرارداد دارد و پیش از این گفته است که تمایلی به تمدید آن ندارد.
ارزش: ۹.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
A.Abbasi
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
آدم امیدا به برد مقابل بایرن و خوب شدن تیتو رو میبینه ناراحت میشه
چه روزایی بود...


شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ (۰:۱۹)
 
mazaherxavi
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
من منتظرم بارسا بیشتر از 4 تا به بایرن بزنه تا خودم دهن خیلی ها رو ببندم


سه‌شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۶:۴۷)
 
heroes
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
من با نظر ناظر انجمن موافقم چرا که هر تیمی جای بارسا بود از پیش باخته بود. زمانی که بارسا ، بایرن را در یک نیمه چهار گل زد قیصر فوتبال آلمان گریه کرد در حالی که الان بارسا را متهم میکنه به ضد فوتبال بازی کردن و کلینزمن هم میگقت ما که نمیتونیم چهار گل بزنیم ولی حداقل آبرومندانه حذف بشیم.بیایید نا امید نشیم و شاهد یه بازگشت فوق رویایی از بارسا باشیم.


سه‌شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۳۲)
 
BRAIN
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
مطمئنم شرایطی که برای بارسا به وجود اومد اگر برای هر تیم دیگه ای
به وجود می اومد تیم می پاشید.ولی خوب باید با تمرکز رو به جلو حرکت کرد.
امید هاتون رو از دست ندید.


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۰:۰۹)
 
تنهاترین
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
ای کاش با نتیجه بهتری می باختیم که یه خرده به بازی برگشت امیدوار باشیم...!!!...


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۰:۰۲)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
هيچ تيمي تو اين فصل وضعيتش مثل بارسلونا نبود..
بارسلونا يه دوره ي بحران رو رد كرده..
نميخوام بهونه بيارم ولي اين يه واقعيته..
كدوم تيم ميتونه اينطوري دووم بياره؟؟؟
رئال لاستيك يه دروازه بانش مصدوم شد نتونست دووم بياره حالا بارسلونا 3 ماه كامل مربي نداشت اين تاثيير نداره..
من كاملا به بازي برگشت اميدوارم چون ما رئال لاستيم رو تو همين ورزشگاه 5 تايي كرديم فرستاديم خونشون و معتقدم اگه خدا به ما كمك كنه و توپ هامون بره تو گل شك نكيند فيناليم..

بارسلونا تيم مواقع سخته...



دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۹:۴۶)
 
mapslove
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
این عادلانه ترین باخت تمام دوران بارسا بود


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۷:۴۵)
 
behnoush1360
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
بارسا که اصلا بازی نکرد
خوب هر چی سانت شد رفت تو گل
همین میشه دیگه



دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۶:۱۲)
 
serpiko
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
درسته حرفات بوی امید میداد اما اروپا تموم شدست شاید اگه بیمار نمیشدی و کمی هم شانس داشتیم قهرمان اروپا هم میشدیم اما من این باخت سنگینو این حذف احتمای رو به فال نیک میگیرم اگر از خواب خرگوشی بیدار بشن ( اقای راسل)
مشکل ما تو این فصل چیزی بجز مدافع و دروازبان نبود ما همیشه از نبود مدافع خوب و دروازبان ششدنگ رنج میبریم هیچوقت بارسا دروازبانی درحدواندازه نامش نداشت نمیگم والدز بده اما اگه یه دروازبان درحد پیترچک داشتیم تو این سالها 2 تا دیگه قهرمانی اروپا داشتیم


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۰:۱۱)
 
konjkave60
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
نقل قول
مهم ترین بخش این فصل به ما بستگی دارد و اکنون زمان آن نیست که بگوییم چه بازیکنی می رود و یا می آید

دقيقا با اين حرفش موافقم
مسخره بازي شده خدايي
قبل بازيه رئال با دورتموند،بايرن مونيخ با گوتسه قرار داد ميبنده اعلام هم ميشه
خيلي مسخره اس


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۸:۲۷)
 
hmjz_1
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
واقعا ما هم معتقدیم این باخت میتونست کم رنگ تر باشه تا حالا با امید زیادتری بازی کنیم ، اما ما بارساییم و در نیوکمپ بچه ها با تمام وجود بازی میکنند حتی اگه یه درصد شانس باشه. اگه کمی در دفاع با دقت ظاهر بشند با توجه به امادگی دوباره مسی میتونیم به گل برسیم. به امید یه بازی با طراوت


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۷:۴۴)
 
irancoolboy
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
چه خوشکل و خوش تیپ شده بود ماشا... چشم اونایی که نمیتونن ببینن کور
همه پشت سرت هستیم تیتوی عزیز و دوست داشتنی حتی اگه در چمپیونز لیگ موفق نشیم
ولی مسی دیشب آماده بود و امیدوارمون کرد
خدایا کمکشون کن چهارشنبه شب
viva Barca


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۷:۱۶)
 
Greatest.Ever
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
نقل قول
دوستان از الان تا بعد از بازی برگشت با بایرن، هر نوع نظر تخریبی، تلقین ناامیدی، توهین به بازیکنا یا مربیا یا هرکس دیگه از باشگاه و حتی انتقاد شدید اللحن و هر چیزی که بین هوادارا موج منفی بده، ممنوعه، و هرکس به این تذکر توجه نکنه، قطعا باهاش برخورد خواهد شد!


آیا انتقاد های شدید اللحن و توهین هایی که به بوسکتس هم میشه هم با تذکر مواجه خواهد شد؟


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۷:۰۹)
 
lastcatalan
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
من سه تا گل اشتباه می خوام، در عوض حاضرم یه پنالتی که به دست دانته می خوره و پنالتی محضه داور نگیره و قول می دم بهش ناسزا نگم. دوتا هم خودمون می زنیم و صعود می کنیم. سوای این حرفها، حس من اینه که از شرافتمون به زیبایی دفاع می کنیم. چون اینجا دیگه نیوکمپه. جایی که ارتش ما جلوی خوکهای کاستیل صف آرایی می کرد . جایی که هر بازی یک دقیقه به خاطر شهدای کاتالونیا سکوت بود. جایی که فرهنگی ترین و خاص ترین ورزشگاه دنیاست. ما اینجا بایرنو له می کنیم.


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۳۰)
 
sadeghpooladi68
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
بچه ها امسال بارسلونا واقعا با مشکل داشت دست پنجه نرم میکردمن که به شخصه از همشون راضی هستم خدا هم پشت پناهشون یشه


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۱۳)
 
reza-ahura
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
تیتو جان تو تمام تلاشتو کردی ازت ممنونیم ولی خودتم میدونی که بارسا سرمربی بزرگ میخواد و تعصب به تنهایی ضامن موفقیت نیست، امیدوارم سال بعد به عنوان مربی به بارسا کمک کنی نه سرمربی


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۱۳)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
شاید باخت عادلانه بود
اما نه با اختلاف 4 گل


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۰۵)
 
danialfarzane
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
نقل قول
می دانم که دشوار خواهد بود، ولی نمی‌خواهم که خود را از پیش بازنده بدانیم».


امیدوار بودم امیدوارتر شدم.امیدوارم تیمی که حقشه بره ومبلی


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۴۶)
 
sinakh
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
من نمیدونم چرا باشگاه اینقدر تصمیمات غیر منطقی میگیره تو فصل نقل و انتقالات ، اون از ماجرای زلاتان این از ماجرای هاندانویچ که هم میخوان ویا رو بدن هم پول بدن ، کلا مدیریت مشکل داره و بس


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۵۷)
 
Anabaena
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
فقط امیدوارم بتونیم ببریم!


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۵۳)
 
thiagomessi
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
انشاالله که بتونیم صعود کنیم
سخته ولی ما بارساییم
درود بر بارسا و بارسایی
درود بر شاه لئو


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۴۱)
 
hamimessi
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
تيم ما به غير از دفاش هيچ مشكلي نداره!!!والدس هيچ مشكلي نداره او تنهايي نميتونه جلوي هر توپي رو بگيره...وقتي دني آلوز ميره بالا ،وقتي آلبا ميره بالا، پيكه و حالا يه نفر ديگه روي ضد حملات نميتونن دفاع كنن!!!تازه گاهي اوقات پيكه هم ميره بالا ديگه چه حسابي ميشه روي دفاع باز كرد!ديگه چه حسابي ميشه رو والدس كرد...والدس هيچ تقصيري نداره ، اين دفاعمونه كه همش مشكل داره و روي ضد حملات همش گل ميخوريم!!!!!

بايد براي چهارشنبه يه فكري به حال دفاشون بكنن وگرنه كار از همينم بدتر ميشه!!!


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
دوستان از الان تا بعد از بازی برگشت با بایرن، هر نوع نظر تخریبی، تلقین ناامیدی، توهین به بازیکنا یا مربیا یا هرکس دیگه از باشگاه و حتی انتقاد شدید اللحن و هر چیزی که بین هوادارا موج منفی بده، ممنوعه، و هرکس به این تذکر توجه نکنه، قطعا باهاش برخورد خواهد شد!

از این به بعد هم کسی این مورد رو نقض کنه، بدون تذکر بلاک میشه!


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۵۱)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
مسی در بازی دیشب رکوردی دیگر را نیز پشت سر گذاشت . زدن بیست و چهارمین گل خارج از خانه که رکورد جدیدی در این رقابت ها میباشد . به شخصه از رکوردهای مسی خسته نمیشم ولی نمیدونم چرا بازتاب خبری کمتری میشه حتی تو سایت هوادارای بارسا بازتاب نداره یا باید 2،3 روز بگذره تا ما خبر دار بشیم . اینا دیگه خبرهایی که در سایت رسمی باشگاه بارسلونا منتشر میشه و نباید به نظز من اینقدر دیر بازتاب داده شه . به شخصه تمایل دارم اخبار بیشتری رو سایت قرار بگیره


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۴۴)
 
FCbarcelona7
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
مشكل ما گل زدن نيست!البته اگه درست و حسابي بازي كنن!
مشكل گل خوردنه!!!مشكل دفاع!!!
اگه يه گل تو هر دقيقه اي از بازي بخوريم،از لحاظ روحي داغون ميشن،تيتو هم كه بلد نيست روحيه بده!
آيا ميتونيم از بايرن گل نخوريم؟!
"نخير!!"
فقط بايد دعا كنيم كه مسي و ژاوي و پيكه(!!!!!)و بقيه رو فرم باشن!


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۳۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
اگه همه مثل تو مثبت اندیش و امیدوار باشن مطمئناً پیروز خواهیم شد


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۳۵)
 
siyamak
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
ایشالا هر چه زودتر تمام توانت برگرده و هیچوقت به همچین بیماری مبتلا نشی


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۲۶)
 
kamiba
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
ما به تو افتخار میکنیم و بهت ایمان داریم


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۲۳)
 
8Iniesta
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
منطقیش اینه که خودمون رو حذف شده بدونیم
ولی فوتبال گاهی اوقات اون روی احساسی و ظالمش رو نشون میده
مثلا بازیه چلسی بارسا چلسی رو به توپ بسته بود و 4 تا تیرک زد و مسی پنالتی از دست داد
اخرش هم چلسی صعود کرد
در حالی که کمتر کسی فکر میکرد چلسی شانسی داشته باشه مقابل بایرن هم شانس اورد
و روبن پنالتی خراب کرد و چلسی در عین نا باوری قهرمان شد
اینا رو گفتم که بدونین فوتبال خیلی غیر قابل پیش بینیه
در ضمن ما امسال با این دفاع تا اینجاش اومدیم یعنی شاهکار کردیم
الان ارزش دفاع تو فوتبال خیلی بیشتر از حمله شده
ما هم که با یه حمله رو دروازمون گل میخوریم
خلاصه من امیدی به بازگشت ندارم
ولی نمیشه پیش بینی کرد
ضمنا اینقدر از مربی انتقاد غیر منطقی نکنین



دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۱۲)
 
ARROW
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
به امید دیدن یک بارسای قوی تر در فصل بعد


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۳۰)
 
MRTFCB
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
اتفاقا کاملا عادلانه بود درسته یه گل بایرن خطا و یکی هم آفساید بود ولی خوب 2 تا پنالتی هم براشون نگرفتن این به اون در شانس اوردیم 6تایی نشدیم اونقدر بد بازی کردیم که جز یکی دو تا موقعیت هیچ کاری نکردیم


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۱۸)
 
nitroleo
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
تیتو یه وزنه ی خیلی سنگین رو نیمکته بارساس و راسل باید قدرش رو بدونه. امیدوارم سال های سال سرمربی بارسا باشه و تیم های بزرگ رو برای یه تساوی در حسرت بذاره مثل همیشه !!!


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۱۶)
 
kInG-_-LeO
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
واقعا مربی ــه خوب و بزرگیه!
امیدوارم بارسا از دستش نده!



دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۰۹)
 
messi-.10
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
اینکه حذفیم شک ندارم اما میتونیم از سنگینی شکست بکاهیم اگه مدافعان خوب کارکنن کاش بعد از خوردن گل دوم تعویض های دفاعی انجام میداد تا گل نخوریم اونوقت الان شانس زیادی داشتیم اما الان حذفیم بدون شک ای کاش سال بعد حداقل 3جام بگیریم یکی فایده نداره
زنده باد بارسلونا


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۰۸)
 
ali_catalan
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
راست میگه تیتو


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۰۵)
 
78TARANE
پاسخ به: ویلانووا: «باخت 4 بر صفر عادلانه نبود»
اگه کار رورا بد (بدتر) بود ، کار بارسلونا ساخته بود . وااااااالاااااااا.بازم ممنون از رورا خان .


دوشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۲ کاربر آنلاین است. (۵۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!