به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو نقل و انتقالات
فرستنده پارسا مظفری در تاريخ یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۰:۳۱) (۲,۵۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت توتال بارسا
مترجم: پارسا مظفری/ FCBarcelona.ir


روزنامه ال موندو دپورتیوو مقاله‌ای درباره نقل و انتقالات احتمالی فصل بعد منتشر کرد و بر اساس نظرسنجی که ترتیب داده بود لیستی از بازیکنان ورودی و خروجی احتمالی بارسلونا در تابستان پیش رو ارائه داد.

خروجی‌ها

به عقیده نگارنده این مطلب، باشگاه بارسلونا همانند هر سال 50 میلیون یورو بودجه برای نقل و انتقالات در اختیار دارد. اما چیزی که مشخص است این است که امسال این مبلغ برای تقویت تیم در نقاط ضروری کافی نیست. بنابراین انتظار می‌رود که بارسا برای فروش ویکتور والدس 31 ساله و همچنین الکسیس سانچز 24 ساله و داوید ویای 31 ساله تلاش کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

والدس فروخته خواهد شد. همانطور که همه می‌دانند، حاضر نیست قرارداد خود را تمدید کند. وی خودش پیشتر اعلام کرده که در پایان فصل بارسا را ترک می‌کند. الکسیس فصل بدی را پشت سر گذاشت و با اینکه پیش از پیوستن به بارسا به عنوان بهترین بازیکن سری A انتخاب شده بود، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند.

درباره ویا هم ضرورتی وجود ندارد که باشگاه را ترک کند. اما گفته می‌شود که خودش دوست دارد در تیمی توپ بزند که عضوی از تیم یازده نفره اصلی باشد. بهترین گل زن تمام ادوار تیم ملی اسپانیا می‌خواهد بازی کند تا عضوی از تیم برای جام جهانی سال آینده در برزیل باشد.

همچنین موارد خاصی درباره سسک فابرگاس 25 ساله و اریک آبیدال 33 ساله وجود دارد.

فابرگاس توسط برخی تماشاگران در بازی چهارشنبه هو شد و چیزی که مشخص است این است که او در تطبیق خود با روش بازی بارسا مشکل دارد. این بازیکن برای فروش نیست اما باشگاه بدش نمی‌آید در صورت دریافت پیشنهاد قایل توجه او را به فروش برساند.

از طرف دیگر ابیدال محبوب طرفداران بارساست. اما تیتو ویلانووا و آندونی زوبی زارتا اعلام کرده‌اند که برای صحبت درباره تمدید قرارداد زمان مناسبی نیست.

موندو دپورتیوو تا حدی از این مطمین است که آفلای 27 ساله و کوئنکا و بویان 22 ساله در ترکیب فصل بعد تیم بارسلونا جایی نخواهند داشت. همچنین بر روی آندرو فونتاس نیز نباید برای فصل آینده حساب باز کرد.

ورودی‌ها

موندو دپورتیو با چندین نظرسنجی از خوانندگان خود پرسید که مایل هستند کدام بازیکنان برای فصل اینده با تیم قرارداد ببندند.نتایج به صورت زیر است:
برای پست مهاجم 45% به بازیکن موفق برزیلی نیمار 21 ساله رای دادند در حالی که 27% خواهان لواندوفسکی بودند.

در خط میانی اکثر آرا به سمت ایسکو، هافبک 21 ساله مالاگا بود( 42درصد). گرت بیل 23 ساله و گوندوغان 22 ساله نیز به ترتیب با 24% و 21% در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

محبوب طرفداران برای تقویت خط دفاعی‌مان به طور مشخص متس هوملس 24 ساله بود که 58 درصد آرا را به دست آورد. پس از او تیاگو سیلوا مدافع برزیلی پارییس سنت ژرمن با 35 درصد در رده دوم ایستاد.

داوید دخیای 22 ساله که سابقه حضور در لالیگا را نیز دارد با 79 درصد از سوی هواداران به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی والدس انتخاب شد.

به نظر می‌رسد به احتمال زیاد نیمار در این تابستان به بارسلونا بپیوندد. گفته شده است باشگاه در حال حاضر 10 میلیون یورو به سانتوس پرداخت کرده است و باشگاه سانتوس نیز اعلام کرد که نیمار قرارداد خود را که در سال 2014 خاتمه می‌یابد، تمدید نخواهد کرد. اگر آنها می‌خواهند به سود خوبی از فروش او برسند، این تابستان آخرین شانس آن هاست.

آینده لواندوفسکی هنوز نامشخص است. قرارداد مهاجم لهستانی نیز در سال 2014 خاتمه می‌یابد، اما باشگاه‌های متعددی هستند که خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

از سوی دیگر بند جدایی زود هنگام ایسکو 35 میلیون یورو است اما آن‌ها گمان می‌کنند که با 28 میلیون یورو نیز او در دسترس خواهد بود.

در دفاع، پس از اینکه بارسلونا موفق به امضای قرارداد با تیاگو سیلوا در تابستان گذشته نشد؛ هوملس محتمل‌ترین گزینه به نظر می‌رسد. تنها نکته منفی این است که به نظر تیتو او به عنوان یک دفاع مرکزی بیش از حد کند است.

دخیا احتمالا سخت‌ترین بازیکن برای ثبت قرارداد است. با توجه به اینکه او دروازه بان شماره یک منچستریونایتد است و قرارداد چهار ساله‌ای نیز با آن‌ها دارد. در شرایط فعلی گوایتا، دروازه بان والنسیا که 26 سال دارد در اولویت است.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که کلیه مطالب فوق گمانه زنی‌های روزنامه ال موندو است و ارتباطی با هیچ یک از مقامات رسمی باشگاه ندارد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica Patek Philippe
In fact, starting from high school, Jiang Tai contingent on the show jumped to the "Nuggets" capability Fake Montblanc for sale Replica watch . After entering university, Jiang Tai contingent initially chose to go as a tutor, but he soon understood that this method can not earn a lot of money Piaget replica , they put the sights on somewhere else. Later Replica Chopard , he was in a small bar became a bartender.


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۰۱)
 
fenon
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
فقط نکونامو رو باید بگیرن


چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۱۳)
 
MRTFCB
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
خروجی ها:والدس-آدریانو-ماسکرانو-پدرو-تیاگو
ورودی ها:گوایتا(چون دخیا به هیچ وجه نمیاد)-هوملز-گرت بیل یا ایسکو-نیمار


چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۳۳)
 
سهیل
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
فکر نکنم راسل گدا انقدر پول برا خرید بده نهایت دو تا بازیکن بگیره ولی باید یه دروازبان بزرگ و جوان بگیریم و از همه مهم تر یه مربی بزرگ


سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۷:۳۶)
 
ali_catalan
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
اگه تو دفاع هوملس را بیارن تو هافبک هم نیازی به تغییر نیست تو حمله هم ویا را باید حفظ کنند و الکسیس را با دروازه بان اینتر عوض کنن.راستی فابرگاس هم را حفظ کنند خیلی خوبه


سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۰۶)
 
hossein-barca
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
وای اگه رونی و نیمار بیان بارسا درکنار مسی چی میشن......

گرت بیل هم که بعید میدونم بیاد بارسا چون این راسل پول بده نیست بخاطره همین بارسا دوباره نمیتونه خریدهای بزرگ انجام بده حالا ببینید


سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۱۵)
 
erfanesp
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
باید بیشتر به در وازه و دفاع فکر کنیم اون جلو که صد درصد مسی گرفته تش
سیلوا و هوملس خوبن برای دفاع و برای حمله نیمار و اگه نیومد لواندوسکی
البته باید خوشحال باشیم چون مورینیو و رونالدو رفتنی هستن


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۱:۱۰)
 
J.A.FC.Barsa
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
خروجی ها : پدرو - والدس - سانگ - ادریانو - تیتو ویلانوا
بازنشسته ها : پویول - ژاوی - ماسکرانو
ورودی ها: دخا - کریچ - سیلوا - نیمار - گرت بیل - آرسن ونگر
ترکیب ایده ال :
دروازه : دخا
خط دفاع : الوز - سیلوا - پیکه - آلبا
خط هافبک : اینیستا - بوسکتس - گرت بیل
خط حمله : نیمار - مسی - ویا
ذخیره ها : کریچ - تیاگو - الکسیس - فابرگاس - آبیدال - تلو
مربیان : آرسن ونگر - تیتو - رورا



دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۹:۳۶)
 
Immortal
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
با نیمار موافق نیستم میشه مثل الکسیس با توجه به قیمتش که به لطف رئالو و سیتی بالا رفت گزینه خوبی نیست بارسا با دو تا مهاجم هدف بلند و دوتا دفاع وسط و یه گلر میترکونه نمیدونم چرا همه زوم میکنن رو تیمایی که جلو بارسا تو جام باشگاها بازی کردن مهاجم سطح یک قدبلند و سرعتی زیاد هست فقط باید مسئولای باشگاه همت کنن .
فالکائو که قرار داد بست کاوانی هنوز قطعی نکرده گزینه خوبیه لواندوسکیم خوبه رونی دیگه داره پیر میشه به درد بارسا نمیخوره هر چند فرگوسن نمیدش
فقط امیدوارم سرمایه باشگاهو با نیمار خراب نکنن
راستی هندانوویچم قطعی شده کارش درسته به درده بارسا میخوره با این که والدزو دوست دارم ولی حقیقت اینه که بعد مدت ها داریم یه گلر درست حسابی تو ترکیب میبینیم .


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱۰:۰۵)
 
hmjz_1
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
به نظرم به جای اینکه اینهمه به دنبال نیمار باشند بهترین گزینه ای که میتونه به تیم کمک کنه گرت بیله . بازیکنی که هم سر زنه هم شوت زنه و هم سرعت خوبی داره . خیلی دلم میخواد تو لباس بارسا ببینمش


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۷:۳۲)
 
MOALLIME
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
به نظر من سایت باید یه نظر سنجی بذاره تا هوادارا بتونن نظرشونو بگن....خیلی بهتره
اما نظر من
ورودی ها (به ترتیب اولویت):
1-لاپورتا 2-یورگن کلوپ یا بیلسا یا هاینکس (به ترتیب)3-هوملس 4-نویر (یه خورده غیر معقوله) 5-رویس 6-نیمار
خروجی:
1-روسل 2-تیتو 3-الکسیس 4-ویا 5-والدز (اگه خودش دوست داشت بره)




البته من خودم لواندوسکی رو خیلی دوست دارم اما میترسم مثل زلاتان زیاد به درد ترکیبمون نخوره و با مسی نسازه برای همین ترجیح میدم از بازیش تو ترکیب پپ کبیر لذت ببرم(بایرن)


دوستان یه سوال:انتخابات ریاست باشگاه کی برگزار میشه؟؟؟؟امساله؟؟


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۷:۱۶)
 
sinakh
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
با این حرف تیتو واقعا مطمئن شدم مربی کوچکیه
هوملس کنده .........
خدایا با این مربی به خیر بگذره



دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۷:۰۵)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
چی بگم والا ... هر کاری خواسته کرده دیگه ... فکر نکنم که فابرگاس خودش بخواد بره چون کاملا با این وضعیت راحته ... نیمار هم اگه بخواد اونجوری که توی سانتوس بازی میکنه ، توی بارسا هم بازیکنه ؛ بدرد نمیخوره ، مگه اینکه پاس دادن یادش بدن ...


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۵۹)
 
Ali_SHS
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
از روزی که والدس گفته تمدید نمیکنم روزنامه ها هر روز یکی رو برای بارسا خریدن!!! روسل و بارتمئو گفتن والدس فروخته نمیشه و تا تابستون 2014 تو بارسا میمونه. خودشم که خواستار خروج نشده و فقط قراردادشو تمدید نکرده پس فکر نمیکنم حرف های روزنامه ها که تا الان ده خیا و تراشتگن و گوایتا و رینا و پرین و کورتوا و این اواخر هم هاندانویچ رو برای بارسا خریدن واقعیت داشته باشه.

اما در کل به یه دروازه بان جوون نیاز داریم و تراشتگن از همه بهتره. البته مطمئنا با توجه به سختی کار تو دروازه ی بارسا در صورت رفتن والدس هیچ کس نمیتونه در کوتاه مدت جای اونو پر کنه.

متاسفانه یه عده جوری از دروازه بان اینتر صبحت میکنن انگار اشمایکله!! من به عنوان کسی که دروازه بانی رو حرفه ای کار کرده هیچی از هاندانویچ ندیدم و وای به حالمونه که یکی مثل اون بخواد جای والدس بزرگ رو پر کنه

پ.ن بارسای رویایی من برای فصل بعد:



ترکیب ذخیره ها:





دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۰۵)
 
Amirhosein
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
ب نظر من همشون خوبن ولي ما اول بايد ب دنبال ي مربي باشيم...
ولي خيلي خوشحال شدم والدز ميخواد بره و دخيا مورد خوبيه
براي دفاع نظري ندارم
هافبكم ب نظر من نياز نداريم
ولي مهتجم ميخوايم اگه نيمار و لواندوسكي باين عالي ميشه...
ولي بيشتر همه دوس دارم مربي دورتموند بياد...


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۶:۰۰)
 
themistroxavi71
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
از شانس بد ما هر بازیکنی میاد بارسا گند میزنه

هانری فقط یک سال خوب بود...سسک مثل ماست...الکسیس کشک...سانگ دوغ


لواندوفسکی و نیمار میان زیر سایه میسی قرار میگیرن خراب میشن


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۴۷)
 
8Iniesta
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
اینا همش حرفه فکر نکنم بارسا فلسفش رو عوض بکنه
اونا بازم برنامه ریزی میکنن تا چند سال دیگه با جوانان لاماسیا یه دوره ی دیگه رو اغاز کنن
ببین کی گفتم بارسا فصل بعد بازیکن بزرگ نمیخره



دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۴۰)
 
danialfarzane
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
به نظر عالی میاد
مهاجم ها هر دوشون خوبن
هافبکها عالین
مدافع ها هم عالین
اما به نظر من دخیا به درد بارسا نمیخوره
هاندانوویچ بهتره
به هر حال امید وارم فصل بعد حرفی باقی نذاریم
ویوا بارسا


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۵:۳۰)
 
LIONEL_ESHGHI
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
اگر دست من بود این بازیکنارو میفروختم:
والدز
پیکه
آبیدال
سانگ
پدرو
الکسیس
ویا



دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۵۰)
 
hossein-barca
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
خداکنه والدس بره چون واقعا در سطح بارسا نیست


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۴:۳۶)
 
poyafatehi
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
کاش پدرو هم تو لیست فروش بود، این همه سختی متحمل شدند سسک را برگرداندند،چرا باید بفروشنش، بهتر است نگه اش دارند، چون به اش نیاز است، اما قعطا اگر کسی پدرو را بخواهد باید ردش کنند بره.


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۴۱)
 
vqhdd
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
سلام

خرید 3 یا 4 تا
دروازبان:گوایتا یا هندانویچ
مدافع:داوید لوییس یا هوملس
خط حمله:لواندوفسکی یا نیمار و گزینه صد درصد داوید سیلوا

خروجی:والدز_ویا


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۱۹)
 
martyfriedman
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
خوب والدس که قطعاً میره.پس انتخاب دروازه بان باید خیلی‌ دقیق باشه.هاندانویچ خوبه خیلی‌.نیمار بیاد خیلی‌ برای مسی اوضاع خوب میشه.هافبک بنظرام اصلا لازم نیست به اون صورت.

ولی‌ تو دفاع خیلی‌ آسیبپذبریم.هوملز عالیه اما نباید تنها خرید باشه برای دفاع.

فابرگاس امکان نداره بره به هزار دلیل.اما احتمال قوی الکسیس یا حتا پدرو رو ممکنه قرضی بفرستن بره.همینطور ویا چون اگه نیمار بیاد واقعاً جا تنگ می‌شه براش.


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲:۱۶)
 
aammiinn
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
به نظر من رفتن والدز و ویا و سانی قطعیه و از اون طرف هم اومدن نیمار

ولی هوملس فکر نکنم بیاد چون دورتمند نمیفروشش و اگه هم بخواد بفروشدش به پیشنهاد ما که زیاد بالا نیست ، زیاد فکر نمیکنه

لوادفسکی هم اگه بیاد که دیگه خط حمله مون فصل بعد میترکونه

ویا هم که صد در صد اگه بره به نفعشه چون با این وضع فکر نکنم برای جام جهانی انتخابش کنن


زنده باد بارسا و بارسایی

مرده باد رئال و رئالی


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۱:۵۶)
 
FCbarcelona7
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
اگه لواندوفسکی بیاد چی میشه....
فکر نکنم سر فرگوسن بذاره دخیا بیاد ولی اگه بیاد عالی میشه.دروازه بان اینتر هم بیاد خوب میشه.
الکسیس که حتما باید بره
ویا هم که به نفع خودشه اگه بره.
به هر حال امیدوارم تیم یه سرو سامونی بگیره...
هرچند که تیتو گفته تیم نیاز به تغییرات چندانی نداره...


دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۰:۵۸)
 
heroes
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
امیدوارم فصل بعد با نقل و انتقالات خوب به میدان برویم.


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۵۲)
 
alirezamirzaee8
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
بهترین خرید ها :
هوملس . نیمار . استاد لواندوفسکی . بیل یا داوید سیلوا



بهترین فروش ها :
ویا . سانگ . سانچز پدرو .


خدایش دوست ندارم والدز بره ولی اگه میخواد بره اولا باید با یه قیمت خوب بره دوما باید برن سراغ یه دروازه بان خوب مثل فدریکو مارکتی (لاتزیو) یا در وازبان موشن گلادباخ " چون هم جوونه هم اینده دار

اگه بارسا میخواد بازم بهترین تیم دنیا بشه باید این کارارو بکنه حالا هر چقدرم هزینه بردار باشه



یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۴۴)
 
onlymessi10
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
انشاالله هر کی اومد برای تیم مفید باشه


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۳۰)
 
BRAIN
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
رونی از منچستر هم گزینه یخوبی هست.
ولی در کل 3 تا خرید رو پیش بینی میکنم.


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۹)
 
konjkave60
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
از همه مهمتر به نظر من مهاجمان خوب ميخواهيم كه هم قدرت حمل توپو دريبل زني بالا داشته باشند هم شامه گلزني
نيمار ميتونه گزينه خوبي باشه به اضافه كاواني يا فالكائو تا بتونيم روي قدرت سر زنيشون هم حساب كنيم


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۰۷)
 
sepantamino
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
ورودی:هندانویچ-سیلوا-نیمار
خروجی:ویا-سانچز-والدس
دوست دارم ترکیب سال دیگه این شکلی باشه
----پدرو(دلوفو)-----مسی(فابرگاس)-----نیمار(تیو)---------------
----ژاوی(قابرگاس)-----------------اینیستا(الکانتارا)--------------
---------------------بوسکتس(الکس سانگ)----------------------
--دنی(ادریانو)----سیلوا(پویول)-پیکه(بارترا)----یوردی(ادریانو)----
---------------------------هندانویچ(پینتو)--------------------------


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۴۶)
 
ARROW
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
از یک طرف اومدن نیمار و هوملز فطعی هست و از طرف دیگه رفتن والدس و ویا و الکسیس هم قطعی شده


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۴۵)
 
ari10
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
دخیا خرید خوبیه به جای والدز سیلوا دفاع خوبیه ولی قیمتش بالاست هولمزم کنده در مقابل رئال سوتی بدی داد.با این قیمتهای بالا و خساست بالای راسل فکر نکنم دفاع خوبی بیاد در نوک حمله هم رئال با کثافت کاریاش قیمت نیمار رو بالا برده فکر نکنم بیاد خدا به داد تیم برسه به نظر بنده باید بارسا بازیکنان جوانشو قرضی بده برن ضمن اینکه آبیدال دیگه نمیشه روش حساب کرد آدریانو هم همیشه خدا مصدومه ویا و سانچس و پدرو هم باید برن والدز و فابرگاس هم تصمیم گرفتن برن وضع خرابه فقط لاپورتا میتونه واسه بارسا کاری بکنه.با این مربی و باشگاهداری راسل انگیزه مسی هم خیلی پایین اومده.


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۲۷)
 
amir.m.b
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
هاندانوویچ عالی برای دروازه


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۰۳)
 
hossein-barca
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
فقط والدس باید بره و نیمار باید بیاد وای چی میشه اگه رونی هم میومد بهتون قول میدم زوج رونی و مسی فوق الاده میشه..(حتما مسی یه چیزی میدونسته که گفته آرزوی من اینه که کنار رونی بازی کنم او بازیکن بسیار باهوشی هست)

دروازبانم که نویر حرف نداره


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۰۲)
 
Nobody
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
زیاد برای من مهم نیست که چه بازیکنانی بیان برای من مهمتر از هر چیزی این هست که بازیکنانی که میخریم یا میفروشیم لطمه ای به وضعیت کنونی باشگاه نزنن و برای تیم سود هم داشته باشند...


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۰۲)
 
nitroleo
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
تیم قبل از همه اینا یه سرمربی میخواد که مثل مجسمه خشکش نزنه کنار زمین و تیم رو هدایت کنه !


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۰۱)
 
amir.m.b
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
دروازه بان : هاندانوویچ
مدافع: هوملس
خط حمله:نیمار
هافبک:ایسکو



یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۱:۳۷)
 
LionMessi
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
نیمار باید بیاد تا مسی ازاد بشه تو زمین
هافبک ها خوبیم فابرگاس و ژاوی و اینیستا و تیاگو
دفاع باید تیاگو سیلوارو بگیرن که فکر نکنم بتونن اینکارو بکنن هوملسم خوبه اما کند بازی میکنه
دروازه بان دخیا خوبه که اونم فکر نکنم فرگوسن بزاره بیاد امیدوارم یه دروازه بان بزرگ بگیریم


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۱:۳۳)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
اميد وارم كه هوشمندانه ترين خريد ها رو داشته باشيم


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۱:۳۲)
 
messi-.10
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
ورودی ها : هاندانویچ - هوملس - رویس - نیمار و لواندوسکی
خروجی ها : داوید ویا - الکسیس - والدس


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۱:۲۷)
 
testimo_barca10
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
امیدوارم بازیکنانی بگیرن که تیمو از لحاظ فیزیکی و قدرت بدنی بالا ببره،
بارسا رو سانتر ها خیلی ضعیفه


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۱:۲۷)
 
bardiya30
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
امیدوارم بازیکنان عالی بیان تو تیم

بیشتر از همه دروازبان و دفاع
و
بعد مهاجمان گلزن

ایشاا... با خرید چند بازیکن خوب اقتدار خودمون رو دوباره برگردونیم



یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۱:۲۰)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
فقط امیدوارم تیم با خریدهایی که میکنه به روزای اوجش برگرده...



از مسئولین سایت هم میخوام که این شکلکهای بارسا رو متنوع تر و بیشتر کنن...


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۰:۵۱)
 
Soobasa
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
خوبه برای سنجش میزان محبوبیت و عملکرد بازیکنا سایت هم یه نظر سنجی راه بندازه و از کاربرا بخواد خروجیهای دلخواه و خریدها مورد نیاز رو بگن...

جالب نیست به نظرتون؟؟


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۰:۴۳)
 
mostafa169
پاسخ به: رفت و آمدهای تابستانی از نگاه روزنامه ال موندو
دروازه بان : هندانویچ

مدافع: هوملس و سیلوا هر دو تا باید بیان. پویول که خط در میون مصدومه پیکه هم اوضاعش معلوم نیست. دفاع وسط خوب هم دیگه نداریم.

هافبک به نظر من نیازی به تغییر نداریم باید سسک رو حفظ کنیم. ژاوی و اینی هم هستن

خط حمله: فروش سانچس و خرید لواندوفسکی یا نیمار


یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۰:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!