به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هفت هفته در صدراخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۰:۴۶) (۹۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


برد روز یكشنبه بارسلونا برابر لوانته صدر جدول را برای هفتمین هفته متوالی برای بارسا نگه داشت, چیزی كه ركورد قبلی آن‌ها در این فصل كه برای 6 هفته متوالی در صدر بودند را می‌شكند.
این فصل تنها دو تیم صدرنشینی را تجربه كردند و بارسا و سویا در پاره از اوقات این رده را تقسیم كردند.


روز چهارم

سویا در سه هفته آغازین فصل در صدر قرار داشت, در حالی كه یاران فرانك رایكارد خود را در رده دوم نگه داشته بودند. بعد از گذشتن چهار هفته از بازی ها, آبی و اناری‌ها با وجود تساوی داخل خانه خانه برابر والنسیا به صدر جدول صعود كرندد, چراكه همزمان تیم خوانده راموس اولین باخت فصلش را 2-1 برابر اتلتیكو مادرید و در ویسنته كالدرون تجربه كرد. صدرنشینی بار دیگر در هفته نهم به خاطر تساوی بارسلونا با دپور در ریازور و برد سویا برابر اوساسونا تغییر كرد.

دست به دست گشتن

تنها هفت روز بعد, سویا در بازی خارج از خانه برابر سانتاندر متحمل تساوی بدون گل شد، در حالی كه بارسا بر ركرتیوو هلوا در نوكمپ غلبه كرد, بنابراین شرایط تغییر كرد. این دومین باری بود كه باشگاه كاتالیانیایی به صدر صعود كرده بود و آنها با اختلاف یك و دو امتیاز در آنجا تا هفته 14 ماندگار شدند.

جام باشگاه‌های جهان

وقتی بارسلونا برای حضور در جام باشگاه‌های جهان به ژاپن سفر كرد، بازی‌اش برابر رئال بتیس به تاخیر افتاد, چیزی كه به سویا اجازه داد با پیروزی 2-1 برابر ركرتیوو به صدرجدول بازگردد. تا اواسط ژانویه شرایط تغییر نكرد و بارسا بار دیگر با پیروزی 3-0 برابر خیمناستیك به صدر جدول بازگشت در حالی كه دو امتیاز را در بازی خارج از خانه برابر ویارئال را از دست داد.

شش برد متوالی

در اوایل نیم فصل دوم مسابقات, آبی و اناری پوشان بصورت محرزی قوی بودند و برای شش هفته پیاپی در صدر جدول قرار داشتند. در حالی که رقابت تنگانگی در صدر جدول برپاست بارسا هیچ گاه نتوانست اختلاف خود را با سویا به بیش از چهار امتیاز رساند. این صدرنشینی در نهایت با پیروزی سویا با نتیجه 2-1 برابر بارسا در سانچز پیزخوان در هفته 25‌ام به پایان رسید.

نتیجه شگفت انگیز

هفته 26‌ام یكی از نتایج شوك آور فصل را شاهد بود چرا كه سویا 1-0 در تاراگونا مغلوب خیمناستیك شد. در همان روز, بارسا با استفاده از هتریك مسی با رئال مادرید 3-3 مساوی كرد. همین امتیاز برای تغییر صدرنشین كافی بود.

هفتمین هفته متوالی

بعد از بازی برابر مادرید, آبی و اناری‌ها در صدر جدول باقی ماندند و از شش بازی چهار بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند. بعد از بوجود آمدن فاصله, این اختلاف به سرعت به یك امتیاز بین دو باشگاه كاهش یافت چون بارسا در دو بازی خارج از خانه‌اش به رئال زاراگوزا و ویارئال بازی را واگذار كرد.

نتایج رفت و بازگشت

نتایج بازی‌های رفت و برگشت بارسلونا و سویا ممكن است برای تعیین قهرمان این فصل استفاده شوند. گروه كاتالانی در صورت مساوی بودن امتیازات تیم برتر هستند چرا كه موفق شدند سویا را در نوكمپ 3-1 شكست دهند و تنها 2-1 در سانچز پیزحوان مغلوب شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: هفت هفته در صدر
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۰۱)
 
raminpanahi
پاسخ به: هفت هفته در صدر
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۳۵)
 
kingamir
پاسخ به: هفت هفته در صدر
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۲۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: هفت هفته در صدر
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: هفت هفته در صدر
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۰)
 
hamed5
پاسخ به: هفت هفته در صدر
قهرمانی مهمه


یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۴۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: هفت هفته در صدر
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۱۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: هفت هفته در صدر
تبریک.


دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!