به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والدس: 150 امین بازی در آنوئتابارسلونا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۱۶:۱۵) (۱,۲۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


ویکتور والدس در دیدار شنبه برابر سوسیه داد، پس از اینکه در بازی برابر لوانته، 200 امین بازی خود را برای باشگاه در تمامی رقابت‌ها، جشن گرفته بود، برای 150 امین بار در لباس بارسا در رقابت‌های لالیگا ظاهر خواهد شد.
ده سال پیش بود که این دروازبان از باشگاه هواداران لاس کینکو کوپا به آبی و اناری‌ها پیوست. مسائل خانوادگی باعث شد که او برای سه سال به تنریف برود، پیش از انکه مجددا به کاتالونیا و بارسا بازگردد. در آنوئتا، والدس نمی‌تواند به دهه رویایی فکر نکند که موجب پیشرفت او در نیوکمپ شد و 150 حضور در رقابت‌های لیگ و 50 بازی در سایر رقابت‌ها را برای او به ارمغان آورد.


سالهای اولیه او

سنگربان 25 ساله بارسا در 1 سپتامبر 2002 در برابر اتلتیکو مادرید کار خود را (پس از نمایش‌های درخشان در تیم جوانان و تیم ب)، آغاز کرد. او تنها 20 ساله بود که فرصت یافت درون دروازه بایستد و خیلی سریع نشان داد که او به هیچ وجه از پذیرفتن مسئولیت سنگین درخشش در سطح بارسا مضطرب و هراسان نیست. در آن فصل او در 14 بازی به کمک بارسا آمد، در شرایطی که جانشین سنگربان آرژانتینی کار آزموده بارسا روبرتو بونانو بود. تحت مربیگری رادومیر آنتیچ، والدس فصل را به عنوان انتخاب اول باشگاه به پایان رساند.

شماره 1

در خلال رقابت‌های فصل 04-2003، ستاره جوان پست دروازبانی را با نمایشی که بهتر و بهتر می‌شد، از آن خود کرد، در شرایطی که به نظر می‌آمد او توانایی کافی را داشته باشد. والدس یکی از دلایلی کلیدی بود که بارسا توانست در آن فصل عنوان نائب قهرمانی را کسب نماید. او تنها 3 بازی لیگ را از دست داد، که روشتو رچبر به دلیل اخراج والدس در آنها بازی کرده بود. آن اولین کارت از سه کارت قرمزی بود که او تاکنون در طول دوران بازیگری‌اش دریافت کرده است.

به رسمیت شناخته شدن

در فصل 05-2004 بود که والدس یک عضو ممتاز شناخته شد، زمانی که او در نهایت به عنوان یکی از بهترین دروازبانان اروپا محسوب می‌شد. بارسا فاتح لیگ شد و سنگربان متولد ال هوسپیتالت اولین جایزه شخصی خود را که عنوان زامورا بود و به بهترین دروازبان فصل لیگ اسپانیا تعلق می‌گرفت، از آن خود کرد. او با دریافت تنها 25 گل در 35 بازی افتخار بزرگی آفرید و جایزه را در میان دروازبانانی با تجربه‌ای بسیار بیشتر، از آن خود کرد.

بازیکن کلیدی

فصل 06-2005، سالی باشکوه برای تمامی افراد مربوط به آبی و اناری‌ها بود، چرا که باشگاه توانست لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را توامان فتح کند. والدس، مجددا، یکی از بازیکنان کلیدی تیم در هر دو رقابت خانگی و اروپایی بود. خاطرات بی‌نظیر آن رقابت‌ها، در رابطه با والدس، در فینال لیگ قهرمانان در پاریس و در برابر آرسنال به وقوع پیوست، زمانی که او چندین واکنش دیدنی را از خود به نمایش گذاشت که سبب شد که بارسا در بازی بماند و نتیجتا اجازه داد که عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بیشترین دقایق

این فصل، والدس بیشترین دقایق حضور در بازیهای لیگ را در بین اعضای تیم اصلی داشته است. با 32 بازی تحت سنگربانی، او سطح بالای خود را در نیوکمپ به معرض نمایش گذاشت. والدس به جهت استقامت و قدرت خود ستودنی است و روز شنبه قادر خواهد بود که با افتخار به 150 حضور خود در بالاترین سطح باشگاه نگاه کند، درست چند روز پس از ثبت رکورد 200 بازی در کلیه رقابت‌ها.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۰۰)
 
raminpanahi
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۳۵)
 
kingamir
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۲۷)
 
harry1
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
fofe barcelona fofe catalon


یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۱۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۱۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا



دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۵۳)
 
No10
پاسخ به: والدس: 150 امین بازی در آنوئتا
شبیه ترین دروازبان دنیا به بوکسور ها . جسور شجاع و مصمم . توانا در صحنه های سخت و ساده انگار در لحظات آسان . تک به تک گیر و ...... گلهای زیادی را نجات داده است رکورد او را تبریک میگویم .... در خروجهایت برای توپهای هوائی دو دلی را کنار بگذار . . . . . . . . موفق باشی ..


جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۳:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!