به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برپایی اردو در سان آندروساخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۹:۵۳) (۱,۰۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسلونا اردویی از 23 تا 28 جولای در شهرك اسكاتلندی سان آندروس واقع در 90 كیلومتری شمال ادینبورگ برپا خواهد كرد. تیم دو بازی دوستانه برابر داندی یونایتد و هارتس برگزار خواهد كرد.

سان آندروس, خانه یكی از معروف‌ترین دانشگاه‌های اسكاتلند, در جهان به عنوان یكی از زادگاه‌های گلف شناخته شده است. تیم در اولد كورس هتل واقع در 17th hole of the Royal and Ancient Golf Club of Saint Andrews سكنی خواهد گزید, جایی كه در میان شش آموزشگاه ممتاز گلف قرار دارد.


مهد گلف

این باشگاه تاریخی سابقه كار برای دو و نیم قرن را دارد و همچنان به عنوان باشگاهی خصوصی بیش از 2400 عضو در سراسر دنیا دارد. این باشگاه میزبانی British Open را نیز دارا است, یكی از چهار قدرت گلف در كنار US Open و PGA Championship. در سالیان اخیر, سان آندروس افتخار میزبانی افسانه‌های گلف یعنی تایگر وود, جان دالی, نیك فالدو, سوریانو بالستروس و جك نیكلز را داشته است.

دو بازی دوستانه

در جریان بازدید, با هماهنگی صورت گرفته با پلاتینیوم یك, بارسلونا دو بازی دوستانه را برابر تیم‌های لیگ برتری اسكاتلند یعنی داندی یونایتد و هارتس از میدلوثیان برگزار خواهد كرد. هارتس همچنین جام اسكاتلند را در سال 2006 از آن خود كرده است. اولین بازی روز 26 جولای در تانادایس پارك و برابر داندی یونایتد خواهد بود. بازی برابر هارتس نیز روز 28 جولای در مورایفیلد, ورزشگاه ادینبورگ جایی كه تیم راگبی اسكاتلند بازی می‌كند، برگزار خواهد نمود. تمرینات در امكانات ورزشی دانشگاه سان آندروس برگزار خواهد شد, جایی كه 400 متر با هتل فاصله دارد.

تیكی امكانات را ستایش كرد

مدیر ورزشی, تیكی بگیریستیان, در مورد فاكتورهایی كه در انتخاب مكان اردوی تمرینی این تابستان مدنظر قرار گرفته است به ما توضیح داد: «شمال اروپا مكان خوبی برای برگزاری اردوهای تمرینی است، چرا كه خیلی گرم نیست. همچنین, اسكاتلند از قدیم مشتاق فوتبال بوده است. این دو دلیل امكانات سان آندروس را تبدیل به مكانی ایده آل برای برگزاری اردو می‌كند.»

در مورد دو بازی دوستانه: «ما دو حریف قدر را انتخاب نموده‌ایم. روی كاغذ, بازی اول آسان‌تر است و بنابراین آماده‌سازی تیم مترقی خواهد بود.»

برای اولین بار در اسكاتلند

این اولین اردوی تمرینی بارسلونا در اسكاتلند خواهد بود. باشگاه استفاده از مكان‌های خارجی برای تمرینات قبل از فصل را زیر نظر رینوس میشل در سال 1973 آغاز كرد. اولین مقصد پاپندهال در هلند بود. در سه فصل پیشین بارسا درپرالادا (Girona) در تابستان 2004 و آرهوس (دانمارك) در تابستان‌های 2005 و 2006 اردوی‌های تمرینی برپا كرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: برپایی اردو در سان آندروس
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۰۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: برپایی اردو در سان آندروس
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۳۴)
 
kingamir
پاسخ به: برپایی اردو در سان آندروس
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۲۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: برپایی اردو در سان آندروس
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: برپایی اردو در سان آندروس
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۱)
 
hamed5
پاسخ به: برپایی اردو در سان آندروس
به امید موفقیت


یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۴۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: برپایی اردو در سان آندروس
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۱۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برپایی اردو در سان آندروس



شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ (۱۱:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!