به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگرلاماسیا
فرستنده پارسا مظفری در تاريخ پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۰۳) (۱,۱۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت توتال بارسا
مترجم: پارسا مظفری / FCBarcelona.ir


دیوید بابونسکی (در اسکوپیه در تاریخ 1 مارس 1994) با یک توپ که به پایش بود به دنیا آمد. او رفت به جایی که پدرش بوبان بازی می‌کرد، فوتبالیستی مقدونیه‌ای که برای لوگرونس و لییدا بازی می‌کرد، در میان تیم‌های دیگر از سراسر جهان دیوید در پایتخت پوننت و کسلدفل در کاتالونیا بزرگ شد و در سال 2006 با پیوستن به تیم نونهالان ب که توسط سرگی دومنک هدایت می‌شد به «کن بارسا» رفت.

دیوید به عنوان یک بازیکن در گرامنیت خود را نشان داد، جایی که برای دو فصل در آن جا بازی کرد، و او به تیم زیر 12 ساله‌های کاتالونیا دعوت شد تا در مسابقات قهرمانی اسپانیا شرکت کند. او رقابت‌های خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و تبدیل به یکی از رهبران تیم کاتالان شد. اما او بدشانس بود که در بازی نهایی، استخوان ساق و نازک نی‌اش شکست. با وجود آسیب دیدگی، بارسا و اسپانیول به سراغ او آمدند و بابونسکی، به عنوان طرفدار آبی و اناری در انتخاب بارسا درنگ نکرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

همکاریش با برنامه‌های تیم فوتبال جوانان آبی و اناری، انگیزه بیشتری برای غلبه بر آسیب دیدگی‌اش بود؛ وی بعد از کار برای بهبودی کامل در طی تابستان، برای بازی دوم لیگ به گروه پیوست.

از آن زمان به بعد او یک بازیکن مهم و مرجعی برای تمام تیم‌های که او در آن بازی کرده است بود. اگر چه او فصل را با تیم دوم جوانان آغاز کرد، اما توانست اعتماد اسکار گارسیا را جلب کند و اغلب با تیم اول جوانان بازی می‌کرد. یک هافبک مرکزی هوشمند، از ناب‌ترین سبک بارسا و با پاس‌های نهایی استثنایی. بابونسکی درک کاملی از بازی با هافبک سرجی سمپر دارد. پیشرفتش به او این شانس را داده بود تا در مواقعی به تمرین با تیم اول تحت هدایت گواردیولا بپردازد.

او همواره با فوتبال است، اما علاوه بر این پس از ژاوی، اینیستا، تیاگو، مرجع اصلی خود را در جهان ورزش راجر فدرری می‌داند که از نظر او یک برنده طبیعی، نابغه، و چهره شناخته شده‌ای است. ویژگی‌های دیگر او عبارتند از: ظریف در زمینه بازی کردن، محترم و مودب نسبت به همکاران و رقبای خود و جاه طلبی برای عناوین.

برادر او دوریان، در مادرید

با صحبت از رقابت، دیوید برادری دارد که او نیز یک فوتبالیست است. دوریان دانشجوی دانشکده افسری است و برای رقیب ابدی، رئال مادرید بازی می‌کند. با وجود رقابت بین دو باشگاه، دیوید می‌دانسته که این یک گام بزرگ برای برادر کوچک خود است، که کمک خواهد کرد تا او را به عنوان یک فوتبالیست رشد دهد. تا به امروز، کینه بیش از حدی در خانه وجود نداشته است. تا آن روز که آنها رو در روی یکدیگر در زمین قرار بگیرند، در کنار یکدیگر می‌مانند.

امید مقدونیه

نقش بابونسکی با بارسا در کشور خودش مورد توجه قرار می‌گیرد. در واقع، سال پیش او یکی از سه نامزد بهترین ورزشکار جوان مقدونیه بود.

از سوی دیگر، با وجود پیگیری اخذ ملیت اسپانیایی، دیوید در تیم زیر 19 سال مقدونیه - با تیمی که در مسابقات مقدمانی قهرمانی اروپا بازی کرده است - بوده است. در کشور خود آنها او را از نزدیک دنبال می‌کنند، از جمله جان بنجامین توشاک، مربی تیم ملی بزرگسالان مقدونیه، که بازی بازیکن جوان بارسلونا را از نزدیک تماشا می‌کرد. او با تیم ملی زیر 21 ساله‌ها - به مربیگری بوبان پدر خود، که همچنین دستیار توشاک در تیم بزرگسالان نیز هست - می‌باشد.

توضیح مترجم: طبق اعلام سایت رسمی باشگاه، در فصل آینده دیوید بابونسکی از جمله هفت بازیکنی خواهد بود که از تیم اول جوانان به تیم بارسا ب به مربیگری اوزه بیو منتقل خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica Patek Philippe
bartenders work, in addition to a fixed salary, 4replicawatch.com Bvlgari replica guests can also accept a tip, which I do not know as a tutor worthwhile than many times. Replica Rado Job Jiang Tai contingent has been dried to military service before graduating from college, did a total of 3 years and 6 months Fake Montblanc for sale ,


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۴۶)
 
FC.Barcelona1899
پاسخ به: دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگر
ما بی صبرانه منتظر محصولات دیدنی لاماسیا هستیم :)


چهارشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۲ (۰:۰۵)
 
Immortal
پاسخ به: دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگر
نقل قول
امیدوارم از بین این 16 ، 17 ساله ها یه دروازه بان عالی ، یه دفاع سرزن و قد بلند ، یه هافبک جنگنده و یه مهاجم گلزن بیرون بیاد که بتونن تو تیم اصلی درخشش داشته باشن

گل گفتی


جمعه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ (۴:۲۱)
 
heroes
پاسخ به: دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگر
موفق باشید


جمعه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۵۵)
 
Ali_SHS
پاسخ به: دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگر
چندوقتیه که سایت توتال بارسا داره عملکرد جوونای بارسا رو تحلیل میکنه.

امیدوارم از بین این 16 ، 17 ساله ها یه دروازه بان عالی ، یه دفاع سرزن و قد بلند ، یه هافبک جنگنده و یه مهاجم گلزن بیرون بیاد که بتونن تو تیم اصلی درخشش داشته باشن


پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۴۹)
 
danialfarzane
پاسخ به: دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگر
خوش حالم میبینم میتونیم به جوونامون اعتماد کنیم


پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۰۷)
 
ARROW
پاسخ به: دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگر
کلا بارسلونا از این استعداد ها زیاد داره ولی حیف که بازی بهشون نمیرسه تا خودشون رو نشون بدن


پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ (۵:۱۱)
 
78TARANE
پاسخ به: دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگر
ایشالا چند تا ستاره رو بیابه تا بیان تو تیم اصلی و بشن ستاره .


پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۳۹)
 
ژاویر
پاسخ به: دیوید بابونسکی؛ استعداد آبی و اناری دیگر
به امید خدا یه بازیکن خوب میشه


پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ (۱:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!