به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صدرنشینان همچنان می‌تازند (2-0)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۲۱:۲۹) (۹۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


گل‌های اینیستا و اتوئو پیروزی سزاوارانه‌ای را برای بارسا در آنوئتا به ارمغان آورد. این برد یعنی هر اتفاقی در دیدارهای این هفته بیوفتد، بارسا باز هم در صدر خواهد بود.

رئال سوسیه داد به بارسا اجازه داد كه مالكیت توپ را از همان ابتدای كار دراختیار داشته باشد, و بارسا از این مزیت استفاده كرد, با ژاوی هرناندزی كه در دقایق ابتدایی دروازه را با استفاده از ضربه جیو باز كرد و تنها به دلیل آفساید‌گیری داور كناری Teixera Vitienes تلاش او ناكام ماند.


فشار از رئال

اما با وجود این خطر آغازین, یاران فرانك رایكارد برای بدست آوردن ریتم همیشگی‌شان برابر دفاع سفت و سخت چهار نفره سوسیه داد با مشكل مواجه بودند. در بیست دقیقه ابتدایی, بهترین شانس بارسا از یك ضدحمله سریع بدست آمد كه در پایان شوت اتوئو دقیقا در دستان براوو دروازبان رئال جای گرفت. بازیكن كامرونی بیشتر در جناح چپ حضور داشت, چیزی كه به رونالدینیو فضای بیشتری برای حركت در مركز می‌داد.

دوباره ژاوی

در دقیقه 28 ژاوی با گرفتن پاس فوق‌العاده رونالدینیو به گلزنی نزدیك شد اما براوو باز هم با جایگیری خودش بازی را بدون گل نگه داشت. رئال لحظات سختی را برای دفاع بارسا ایجاد كرد, با ساویویی كه همانطور كه انتظار می‌رفت نفوذهایی از جناح چپ برای پیدا كردن سر كواسویچ داشت اما به طور مداوم تلاش‌هایش توسط دفاع قوی بارسا با حضور تورام و پویول دفع شد.

بدون گل تا استراحت بین دو نیمه

اما در بیشتر نیمه اول بازی یك طرفه به سمت دروازه براوو را شاهد بودیم, با اینیستایی كه در دقیقه 32 با كرنر سریعش همگان را شگفت زده كرد, و شوتش از گوشه محوطه براوو را به عملكرد واداشت. بنابراین بارسا نتوانست هیچ یك از این فشار‌ها را تبدیل به گل بكند, و نتیجه بازی در پایان نیمه اول مانند آغاز آن بود.

شروعی آشفته

بارسلونا نتوانست به فشار خود ادامه دهد و نیمه دوم شروع بهتری نداشت. دو دقیقه بعد از شروع نیمه دوم, پاس زیبای دیگری از رونالدینیو اینیستا را پیدا كرد و او نیز با جا گذاشتن دروازبان گل اول بارسا را به ثمر رساند. رئال از این گل حیرت زده شده بود, و تقریبا دومین گل را هم وقتی مسی توپ را روانه دفاع رئال كرد و با اختلاف كمی از كنار دروازه به بیرون رفت، خورده بود. رئال بلافاصله توسط شوت ساویو كه به تور كناری دروازه برخورد كرد واكنش نشان داد, اما این موقعیت حتی انگیزه بارسا را نیز بیشتر كرد و اتوئو تقریبا اختلاف را به دو رسانده بود اما شوت عالی‌اش در دقیقه 55 به بدن براوو برخورد كرد.

نمایش حرفه‌ای

این بازی پیچیده برای تمامی 45 دقیقه دوام نداشت, و باقی بازی ریتم آرامی را دنبال كرد. بارسا به طور حرفه‌ای همه تلاش‌های رئال را خنثی كرد, اما در همین حال نیز بارسا خطراتی را ایجاد كرد كه حركات زیبای رونالدینیو در متن آن‌ها ثرار داشت. با گذشت یك ربع از شروع بازی, لوتینا، استرادو مهاجم را به جای ژای پریتو به میدان فرستاد تا یاران باسكی همچنان در جستجوی امتیازی ارزشمند باشند.

اتوئو كار را تمام كرد

شوت ساویو از گوشه محوطه نزدیك بود تبدیل به گل شود, اما بعد از آن رونالدینیو هنرنمایی دیگری را به نمایش گذاشت و پاسی مناسب را برای اتوئویی كه فرار كرده بود، مهیا كرد كه او نیز در برابر براوو مرتكب اشتباهی نشد و این گل سه امتیاز این بازی را در دقیقه87 قطعی كرد.

این پیروزی 2-0 بارسا را در جایگاه بسیار خوبی در لالیگا قرار داد, و با رئال و سویایی كه باید رو در روی یكدیگر قرار بگیرند، برد برابر رئال سوسیه داد آنها را در راه بسیار خوبی برای بدست آوردن سومین قهرمانی پیاپی قرار داده است.

گل‌ها

1-0 اینیستا (دقیقه 47)
2-0 اتوئو (دقیقه 87)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: صدرنشینان همچنان می تازند (2-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۰۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: صدرنشینان همچنان می تازند (2-0)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۳۳)
 
kingamir
پاسخ به: صدرنشینان همچنان می تازند (2-0)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۲۷)
 
harry1
پاسخ به: صدرنشینان همچنان می تازند (2-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: صدرنشینان همچنان می تازند (2-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: صدرنشینان همچنان می تازند (2-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۰۴)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: صدرنشینان همچنان می تازند (2-0)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۱۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صدرنشینان همچنان می تازند (2-0)



سه‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۸۹ (۱۶:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!