به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آخرین وضعیت باشگاه از زبان زوبی‌زارتامصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ جمعه، ۲۸ تیر ۱۳۹۲ (۰:۳۹) (۹۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا به بیان ارزیابی خود از بازی‌های پیش فصل پرداخت و راهکارهایی برای استفاده بیشتر از بازیکنان نیمکت نشین ارائه داد.

آندونی زوبی‌زارتا، پس از این که تیم نخستین تمرین خود را در زمین سیوتات اسپورتیوا به پایان رساند، به همراه ویلانووا در نخستین کنفرانس خبری رقابت‌های پیش فصل 2013-2014 شرکت کرد. او ابتدا به ادامه همکاری با سرجی روبرتو و سرجیو بوسکتس تا سال 2018 اشاره کرد و پس از آن به طور مختصر به بیان عملکرد تیم پرداخت. وی در ادامه درباره بازیکنانی که باشگاه را ترک کردند صحبت کرد و برای پیش رو داشتن فصلی بهتر از فصل پیش ابراز امیدواری کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

زوبی‌زارتا پس از فروش تیاگو به بایرن مونیخ گفت: «ما روی سرجی روبرتو حساب باز می‌کنیم. او بازیکنی با اعتماد به نفس بالاست که می‌تواند ناحیه میانی زمین را به خوبی پوشش دهد. در پایان فصل و همچنین دو هفته پیش با تیاگو صحبت كردیم.او خواستار جدایی از بارسا و رفتن به باشگاه دیگری بود. با شرایط موجود، تصمیمی گرفتیم که بهترین گزینه برای هر دو طرف بود».

به دنبال خرید مدافع میانی

زوبی‌زارتا تایید کرد که باشگاه به دنبال به خدمت گرفت یک مدافع است. البته او هیچگونه اطلاعاتی در مورد مذاکرات در دست اجرا مطرح نكرد: «تیاگو سیلوا بازیکن پاریس سنت ژرمن است».

او در پاسخ سوالی در مورد مارکی‌نیوز، بازیکن تیم رم گفت: «نماینده او هنوز پیشنهادی ارائه نکرده است. او بازیکن خوبی است».

مدیر ورزشی باشگاه تایید کرد که بارسلونا در پی فروش ویا به دنبال خرید بازیکنی در پست مهاجم نیست: «ما مهاجمان بسیار خوبی داریم. ما نیمار را در اختیار گرفتیم و او کمک بسیاری به تیم خواهد کرد».

بهترین راه حل برای طرفین

زوبی‌زارتا در پاسخ سوالی در مورد بازیکنانی که احتمال حضور در ترکیب آینده بارسا را ندارند توضیح داد: «بازیکنانی هستند که زمان زیادی برای بازی در تیم به آنها داده نشده است و ما به دنبال راه حلی هستیم که رضایت طرفین این مساله را برآورده کند. جاناتان دوس سانتوس بازیکنی با توان فوتبالی فراوانی است. او بسیار توانمند است و ما به دنبال راه حلی برای این مساله هستیم».

ورود نیمار به بارسا

زوبی‌زارتا در تحلیل بازی‌های تابستانی پیش فصل بارسلونا اشاره‌ای به ورود نیمار به بارسا داشت و گفت: «نیمار یکی از بهترین بازیکنان دنیاست که خواهان زیادی دارد. هر کسی بر این باور بود که خرید بازیکنی مانند نیمار دست کم 90 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت ولی ما این کار را با 57 میلیون یورو انجام دادیم. این مساله‌ای استثنایی بود»

جهشی رو به رشد برای بازیکنان بارسا ب

بسیاری از بازیکنان رزرو تیم به دنبال اضاف شدن به جمع بازیکنان ترکیب اصلی هستند. مدیر ورزشی باشگاه درباره انتقال‌های قرضی رافینا و دلوفوئه به سلتاویگو و اورتون گفت: «می خواهیم ببینیم که این بازیکنان در سطح اول فوتبال چه عملکردی را ار خود نشان می‌دهند. سطح توقعات ما از این بازیکنان بالا است».

حواشی اضافی

زوبیزارتا در مورد حواشی که طی چند روز اخیر در باشگاه مطرح شده توضیح داد: «کاری که باید بکنیم این است که درباره فوتبال صحبت کنیم. همه ما باید در یک جهت حرکت کنیم و به دنبال بهبود کیفیت کار خود باشیم. پس از پایان فصل ما به ارزیابی عملکرد خود پرداختیم و به دنبال برطرف کردن برخی از اختلافات بودیم. این مساله سبب این شد که بتوانیم کارایی خود را ارتقا دهیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica Piaget
In fact, starting from high school, Fake Police Replica Patek Philippe Jiang Tai contingent on the show jumped to the "Nuggets" capability. A Lange Sohn replica After entering university, Jiang Tai contingent initially chose to go as a tutor, but he soon understood that this method can not earn a lot of money, they put the sights on somewhere else مشاهده لینک . Later, he was in a small bar became a bartender.


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۲۷)
 
mazaherxavi
پاسخ به: آخرين وضعيت باشگاه از زبان زوبي‌زارتا
راسل فوتبال را با بیزینس اشتباه گرفته


شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۲ (۱۲:۰۸)
 
Immortal
پاسخ به: آخرين وضعيت باشگاه از زبان زوبي‌زارتا
آخرین وضعیت باشگاه از زبان من : راسل دهنمونو آسفالت کرد.


جمعه، ۲۸ تیر ۱۳۹۲ (۲۳:۰۷)
 
konjkave60
پاسخ به: آخرين وضعيت باشگاه از زبان زوبي‌زارتا
نقل قول
کاری که باید بکنیم این است که درباره فوتبال صحبت کنیم

اگه راسل بزاره ما میخواهیم درمورد فوتبال صحبت کنیم


جمعه، ۲۸ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۰۷)
 
alirezagh
پاسخ به: آخرين وضعيت باشگاه از زبان زوبي‌زارتا
بابا خوب زورکی که نیست تیاگو رو نمی خوان بدن مثل ما که مسی رو نمیدیم این همه دفاع خوب دیوید لوییز هوملز کامپانی واسه هافبک هم ببینید بابا رعال انقدر هافبک خرید نمیدونم چرا انقدر بارسا طولش میده یه بازیکن بخره


جمعه، ۲۸ تیر ۱۳۹۲ (۹:۴۵)
 
دنیل
پاسخ به: آخرين وضعيت باشگاه از زبان زوبي‌زارتا
مالک psg گفته اگه تیاگو سیلوا رو بخرید من مسی رو میخرم


جمعه، ۲۸ تیر ۱۳۹۲ (۷:۳۵)
 
fenon
پاسخ به: آخرين وضعيت باشگاه از زبان زوبي‌زارتا
کجا به دنبال خرید مدافع میانی هستین؟؟؟؟؟تیاگو هم که وضعیتش معلوم نیس


جمعه، ۲۸ تیر ۱۳۹۲ (۰:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۸ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!