به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

«ما باید آماده استفاده از هرگونه لغزش مادرید باشیم.»مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۱:۴۳) (۸۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا می‌داند كه بارسا باید هر چهار بازی باقیمانده‌اش را ببرد تا در صورت امتیاز از دست دادن رئال مادرید به صدرنشینی لیگ بازگردد.

«اگر ما چهاربازی آخرمان را ببریم قهرمان خواهیم شد. سرنوشت ما دیگر در دست خودمان نیست, اما ما باید آماده استفاده از هرگونه لغزش رئال مادرید باشیم.» اینیستا آماده پذیرش انتقادات بود و گفت: «این وضعیت نشان می‌دهد كه كارمان را به خوبی انجام نداده‌ایم. حقیقت تغییر كرده است و حالا ما واقعا باید بهترینمان را به نمایش بگذاریم, ما چهار فینال را در پیش رو داریم.»


رقابت

اما بارسا و رئال مادرید تنها تیم‌هایی نیستند كه همچنان امید برای قهرمانی لیگ دارند. اینیستا گفت: «ما نباید والنسیا و سویا را فراموش كنیم. آن‌ها نظاره گر ما هستند, گرچه سرنوشت آن‌ها فقط به ما بستگی ندارد. هیچ كس فكر نمی‌كرد كه ما با بتیس مساوی بكنیم. حالا همه شانس دارند و هر بازی داستان خودش را می‌گوید.»

كار هفتگی

تیم به سفر به اتلتیكو مادرید خوشبین است جایی كه ممكن است روی اوقات ناخوش تیم بارسا (كه باید تصویر به جا مانده از خود را تصحیح نماید)، حساب كرده باشد. «از بازی بتیس به بعد ما نمی‌توانیم برای بازی یكشنبه صبر كنیم تا بتوانیم كار را یكسره كنیم. تیم بیشترین علاقه را در جلسات تمرینی نشان داده است. با اینكه بازی‌های تمرینی سخت هستند اما آمادگی خوبی برای چیزی كه روز یكشنبه اتفاق می‌افتد، به حساب می‌آیند.»

حریف روز یكشنبه

بازی با اتلتیكو مادرید یكی از مهم‌ترین بازی‌های فصل است و برابر این حریف بارسا معمولا دچار مشكل شده است. «مشكل زاها»ی این تیم همگی در فرم خوبی به سر می‌برند, به خصوص در حمله: «اتلتیكو از توانایی‌های فرناندو تورس بیشترین استفاده را می‌برد, به خصوص زمانی كه او فضای مورد نظر را پیدا می‌كند. بنابراین, این تنها یك بازی برای مدافعان نیست, بلكه یك بازی برای همه بازیكنان است. اما نكته مهم این است كه تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و آماده بازی است.»

اینیستا ضعف‌های خیلی كمی در یاران اتلتیكو مادرید می‌بیند. او گفت: «بازیكنی كه به میدان می‌رود، برای انجام خوب كارها همیشه می‌خواهد كه ببرد. چیز دیگری مهم نیست, چیزی راضی كننده‌تر از برد وجود ندارد.» «این بازی دشواری است و ما برای لیگ بازی می‌كنیم, بنابراین ما همگی باید از دقیقه اول پیكار برای برد به میدان برویم.»

یك كارت تا محرومیت

اندرس اینیستا 4 كارت زرد را در این فصل دریافت كرده است، بنا بر این با كارت زرد بعدی او با محرومیت از یك بازی جریمه خواهد شد. اما به نظر نمی‌رسد كه این موضوع روشی كه او یكشنبه بازی می‌كند، را تحت تاثیر قرار دهد. او گفت: «من دستور خاصی را از رایكارد دریافت نكرده‌ام.» «زمانی كه شما در زمین هستید، در مورد این مسائل دیگر فكر نمی‌كنید.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: «ما باید آماده استفاده از هرگونه لغزش مادرید باشیم.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۰۹)
 
raminpanahi
پاسخ به: «ما باید آماده استفاده از هرگونه لغزش مادرید باشیم.»
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۴۲)
 
kingamir
پاسخ به: «ما باید آماده استفاده از هرگونه لغزش مادرید باشیم.»
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۳۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: «ما باید آماده استفاده از هرگونه لغزش مادرید باشیم.»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: «ما باید آماده استفاده از هرگونه لغزش مادرید باشیم.»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: «ما باید آماده استفاده از هرگونه لغزش مادرید باشیم.»



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!