به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انتقامی شکوهمند! (0-6)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۱۹:۱۴) (۱,۱۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسا در نمایشی حیرت آور از بازی تهاجمی، یکشنبه شب موفق شد اتلتیکو را با نتیجه 6 بر 0 در هم بکوبد. مسی (دو گل)، زامبروتا، اتوو، رونالدینیو و اینیستا گلزنان این پیروزی شکوهمند بودند.

در آن شب هیچ چیز قادر به متوقف کردن بارسا نبود. نتایج ضعیف در سال‌های اخیر در ویسنته کالدرون و نوار گلزنی‌های مکرر فرناندو تورس در برابر بارسا، زمانی که بارسا به شکل شگفت آوری سه امتیاز بازی را از آن خود کرد، به دست فراموشی سپرده شد. مردان بارسا پیش از سوت آغاز بازی به خوبی می‌دانستند که برای حفظ فشار در صدر جدول با توجه به پیروزی‌های خفیف رئال و سویا پیش از بازی بارسا، باید پیروزی را بدست آورند.


بارسا خیلی زود توانست در بازی که به دلیل بارش باران در زمین سختی برگزار می‌شد، ابتکار عمل را در دست بگیرد. اتلتیکو در منطقه دفاعی خود محبوس شده بود و چشم به ضد حملات داشت. گالتی اولین موقعیت را برای تیم میزبان داشت که شوت او در دقیقه 26 با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

طوفان بارسا 3-0

بازی درست دقایقی پیش از پایان نیمه اول، به سرعت تغییر کرد. ابتدا رونالدینیو از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 33 تیر دروازه را به لرزه در آورد، پس از آن مسی می‌توانست از روی توپ بازگشتی دروازه را باز کند که پیچو مانع او شد. اما بارسا برای اینکه نفس راحتی بکشد، زیاد منتظر نماند. این در دقیقه 38 اتفاق افتاد، زمانی که مسی با رد و بدل کردن توپ با اتوو، موفق شد آن را به گوشه دروازه اتلتیکو بفرستد. پیش از آنکه اتلتیکو فرصتی داشته باشد تا به بازی برگردد، بارسا دومین گل را نیز به ثمر رساند. دروازبان اتلتیکو، پیچو، در منطقه‌ای که هیچکس حضور نداشت، اسیر شد و زامبروتا توپ را از بالای سرش به درون دروازه خالی فرستاد. کار اتلتیکو زمانی که بارسا گل سوم را هم در نیمه اول به ثمر رساند، تمام شده به نظر می‌رسید. اتوو به وسیله همکاری زیبای رونالدینیو و دکو، توانست گل سوم را به ثمر برساند و دروازبان نگون بخت اتلتیکو بار دیگر توفیقی نیافت.

هنرنمایی و تشویق در کالدرون

نیمه دوم هم به همان وضعیت آغاز شد. مسی درست پس از شروع نیمه دوم موقعیت داشت که گل چهارم را به ثمر برساند، اما دروازبان عصبی اتلتیکو موفق به مهار توپ شد. در دقیقه 57، رونالدینیو در ادامه حرکتی که توسط ژاوی، دکو و ساموئل اتوو آغاز شد، نام خود را در لیست گلزنان بازی ثبت کرد. این گل جرقه‌ای برای هلهله و شادی در بین هواداران در ویسنته کالدرون بود.

اتلتیکو کاملا مغلوب شد

پس از گل فوق‌العاده رونالدینیو، بارسا شروع به استراحت و لذت بردن از بازی کرد. در دقیقه 71، تیم میزبان با اخراج الر ده نفره شد. مسی در دقیقه 80 فراری را انجام داد و یک گل فوق‌العاده دیگر را به ثمر رساند و گل پنجم را با یک ضربه چیپ خونسردانه به بالای سر پیچو، تثبیت کرد. با وجود اندوخته مطمئن، مردان ریکارد فشار خود را تا پایان حفظ کردند و اینیستا موفق شد شب رویایی قهرمانان را با گل ششم که درست دقایقی پیش از پایان بازی به ثمر رسید، تکمیل کند.

نتیجه پایانی 6-0 اثباتی بر این مطلب بود که این تیم بارسا آماده جنگیدن تا آخرین دقایق برای کسب سومین قهرمانی لیگ پیاپی است. این نتیجه بارسا را در رتبه دوم و هم امتیاز با رئال مادرید (با وجود تفاضل گل بسیار بهتر بارسا) قرار داد و مردان ریکارد با با کوهی از اعتماد به نفس راهی سه دیدار آینده کرد.

گلزنان بازی:

مسی (2)، زامبروتا، اتوو، رونالدینیو، اینیستا
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۰۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۴۲)
 
kingamir
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۳۳)
 
harry1
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۲۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۰۶)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: انتقامی شکوهمند! (0-6)
che ajaaaab ! ye hali bordim. amma ensafan bord haye seviya va real madrid ham hamchoon khafif o kam rang naboode


سه‌شنبه، ۱ خرداد ۱۳۸۶ (۷:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!