به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دو گل، تساوی و نیمار!گزارش بازی
فرستنده ماهان مولائی در تاريخ چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۲ (۱۵:۱۰) (۱,۰۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ماهان مولایی / FCBarcelona.ir


بارسا با گل‌های سرجی روبرتو و مسی برابر لخیا که بسیار جنگنده حاضر شده بود به تساوی رسید، نیمار نیز نخستین حضور خود در پیراهن بارسا را تجربه کرد.

30 جولای 2013 روزی است که هواداران بارسا به دو دلیل آنرا به یاد خواهند سپرد. اولین دلیل ناراحت کننده است؛ به خاطر یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ بارسا، آنتونی رامایتس که دیروز درگذشت. به احترام وی قبل از بازی در دانسک یک دقیقه سکوت ورزشگاه را فرا گرفت و بازیکنان بازوبند‌های مشکی به دست بسته بودند. دیروز همچنین روزی بود که نیمار در 15 دقیقه پایانی بازی به میدان آمد و اولین بازی‌اش را برای بارسا در این دیدار که با تساوی 2-2 برابر لخیا به اتمام رسید، انجام داد. سرجی روبرتو و مسی گل‌های بارسا را به ثمر رساندند؛ که هر دو گل برای جبران گل‌های زودتر زده شده لخیا بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شوک زود هنگام

بارسا با همان 11 بازیکن دو بازی دوستانه قبلی بازی را آغاز کرد به جز سرجی گومز که جای ماسکرانوی غایب را در قلب دفاع پر کرده بود. آبی و اناری‌ها همچنان مربی جدید خود، تاتا مارتینو، و بازیکنان ملی اسپانیا و برزیل، به غیر از نیمار، را در اختیار نداشت. بازی سرعت بالایی به خود گرفت و بازیکنان لخیا در نیمه زمین خود میخکوب شده بودند. اولین شانس از روی ضربه کرنر نصیب الکسیس شد ولی ضربه او با تماس به تیرک دروازه به بیرون رفت. کمی بعد لهستانی‌ها از روی ضربه کرنر به لطف ضربه سر صاعقه مانند بیه نیوک جلو افتادند.

سرجی روبرتو کار را به تساوی کشاند

گل لخیا به طور قطع تمام معادلات را به هم ریخت. تیم لهستانی برای حفظ پیروزی دفاع می‌کرد، بارسا نیز برای گل تساوی می‌جنگید. مسی و الکسیس به طور ویژه در حملات فعال بودند ولی مهاجم سوم، تیو، به خاطر مصدومیت جای خود را به خوان رومن داد. مونتویا پس از 25 دقیقه در فضای جلوی الکسیس حرکت کرد و از خط عرضی برای سرجی روبرتو پاس منجر به گل را مهیا کرد.

سانتر از خط عرضی قویترین سلاح بارسا بود ولی در کار‌های هوایی قدرت تیم میزبان می‌چربید. دوس سانتوس و مسی، هر دو فرصت‌هایی برای زدن گل دوم قبل از پایان نیمه نخست داشتند ولی نیمه اول با تساوی به اتمام رسیدو

داستان مشابه

برخلاف دو بازی دوستانه قبلی، تغییرات زیادی در 11 نفر اول بین دو نیمه ایجاد نشد. اویر به جای پینتو درون دروازه قرار گرفت، همین یک تغییر. در واقع این لخیا بود که تغییرات بیشتری ایجاد کرد و بار دیگر از قدرت بیشتر فیزیکی خود بهره برد. در دقیقه 50 گژرلچاک از سد مونتویا گذشت و از بسته‌ترین زاویه توپ را به تور دروازه اویر چسباند. هواداران تیم میزبان در حال خوشحالی برای پیروزی برابر قهرمان لالیگا بودند ولی مسی خیلی سریع در دقیقه 56 با یک حرکت تیمی عالی و ضربه‌ای استادانه بازی را به تساوی کشاند.

بعد از خنثی کردن گل دوم تیم لهستانی، مسی در دقیقه 61 یک فرصت طلایی را از دست داد که با همکاری سرجی روبرتو و آدریانو به دست آورده بود. بازیکن آرژانتینی به همراه الکسیس، تنها بازیکنان تیم اصلی بودند که در زمین حاضر بودند و بقیه تیم از بازیکنان بارسا ب تشکیل شده بود. در آن زمان لخیا همچنان چشمگیر بازی می‌کرد و روی ضد حملات خطرات نصفه و نیمه‌ای به دست می‌آورد.

نیمار به زمین آمد

یکی از لحضاتی که برایش لحظه شماری می‌شد، دقیقه 78 بود. وقتی که نیمار بازیکن جدید تیم اولین حضورش در بارسا را تجربه کرد. نیمار به جای الکسیس وارد زمین شد و دونگو جای مسی را گرفت، این مسئله به این معنی بود که او تنها بازیکن تیم اصلی در زمین بود. با کمتر شدن سرعت بازی و با گرفته شدن ریتم بازی به دلیل تعویض‌های لخیا، بازیکن برزیلی فرصت‌های اندکی برای نشان دادن توانایی‌هایش داشت؛ مخصوصا وقتی که با تعداد خطا‌های غیرعادی در مدت کمی که در زمین بود مواجه شد. وقتی بارسا صبورانه در پی گل سوم بود، نزدیک بود که لخیا گل سوم خود را در ثانیه‌های پایانی از جلوی دروازه بارسا به ثمر برساند. این شانس تبدیل به گل نشد و بارسا سومین بازی پیش فصل خود را با تساوی 2-2 به پایان رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica U-Boat
bartenders work, in addition to a fixed salary 4replicawatch.com IWC replica , guests can also accept a tip, which I do not know as a tutor worthwhile than many times Replica Ferrari . Job Jiang Tai contingent has been dried to military service before graduating from college, Fake Omega did a total of 3 years and 6 months,


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۱۶)
 
mazaherxavi
پاسخ به: دو گل، تساوی و نیمار!
ما با این تیم سوممون خوب بازی کردیم تیم اصلیمون همه رو داغون میکنه


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۰۵)
 
maryan
پاسخ به: دو گل، تساوی و نیمار!
مسی، نیمار، رونالدو ، روبن ، لواندوسکی ،فان پرسی و ... هرکی رو که بیاریم گلزنی کنه، خط دفاع ضعیفه. بیست تا گل بزنیم بیست تا می خوریم. چرا کسی گوش نمیده...40 تا گلزن نمی خوایم، فقط یه تیم خوب می خوایم


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۰۹)
 
Immortal
پاسخ به: دو گل، تساوی و نیمار!
درسته نتیجه این جور بازی ها خیلی مهم نیست ولی دیگه حیثیت تیم که نباید به فنا بره


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۳:۰۴)
 
konjkave60
پاسخ به: دو گل، تساوی و نیمار!
تیم ما نشون داده در مقابل تیمهایی که قدرت بدنی بالا دارن کم میاره


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۲:۴۷)
 
danialfarzane
پاسخ به: دو گل، تساوی و نیمار!
فکر نمیکردم لخیا اینقدر خوب بتونه بازی کنه!


چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۵۱)
 
messi-.10
پاسخ به: دو گل، تساوی و نیمار!
باید مقابل سانتوس نیمار از ابتدا بازی کنه و جام رو بگیریم


چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۲ (۱۶:۱۸)
 
hossein-barca
پاسخ به: دو گل، تساوی و نیمار!



چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۲ (۱۵:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!