به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نخستین بازی نیمار به عنوان یک آبی و اناریآبی و اناری‌ها
فرستنده ala در تاريخ چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۴۹) (۹۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ساناز عباسپور / FCBarcelona.ir


شماره 11 بارسا دقیقه 78 وارد زمین شد و در اولین بازی خود،گوشه‌هایی از توانایی‌هایش را در لباس بارسا به نمایش گذاشت.

تیم بارسلونا 10 تعویض داشت و نیمار در کنار زمین در انتظار نوبت تعویض خود بود، اما او آخرین بازیکنی از بارسا بود که تعویض شد. زمانی که توپ از زمین بازی خارج شد کمک داور تابلوی الکترونیکی تعویض را که شماره 11 بازیکن برزیلی بر روی آن بود، بالا برد. دقیقه 78 بازی بود که سرانجام نیمار به جای الکسیس سانچز وارد زمین شد و این گونه کار خود را در لباس بارسا آغاز کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

خوش آمدگویی به زمین با یک خطا

او با سرعت به داخل زمین دوید و به عقب رفت تا در موقعیت قرار گیرد، همواره از جناح چپ حرکت می‌کرد و تلاش می‌کرد با هم‌تیمی‌های جدیدش یارگیری کرده و ارتباط برقرار کند. نیمار در این 15 دقیقه از حضور در زمین لذت برد؛ 5 پاس صحیح داشت،2 موقعیت ازدست داد و 4 ضربه آزاد گرفت و نیز اولمبو مدافع لخیا به خاطر خطا بر روی او یک کارت زرد دریافت کرد، او همچنین گوشه‌هایی از توانایی‌اش، مانند پاس با پاشنه پا به گوشه سمت چپ محوطه جریمه حریف، را به نمایش گذاشت .

پس از اتمام بازی، هم‌تیمی‌های جدیدش و نیز بازیکنان تیم حریف به خاطر آغاز به کارش به او تبریک گفتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Swiss Replica watches
which he was able to save the 40 million won Replica Zenith . At that time, the university one semester only 100 million won Fake Alain Silberstein for sale . Bell Ross replica Later, مشاهده لینک he took nearly four years to buy all their savings Korean mobile communications (now SK Telecom) and agricultural heart (food) Group shares.


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۱۶)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: نخستین بازی نیمار به عنوان یک آبی و اناری
چه ترکیبی بشه امسال با مسی


جمعه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۰۲)
 
mazaherxavi
پاسخ به: نخستین بازی نیمار به عنوان یک آبی و اناری
با مسی یه ترکیب فوق العاده میشن


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۰۸)
 
***مسی***
پاسخ به: نخستین بازی نیمار به عنوان یک آبی و اناری
مطمئن باشید تو این فصل خیلی بهتر از اینها ظاهر میشه


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۴۶)
 
Immortal
پاسخ به: نخستین بازی نیمار به عنوان یک آبی و اناری
دار و ندار تیم با احمق بودن راسل و البته عوضی بازیای پرس دادیم برا این بازیکن خداکنه ارزششو داشته باشه امسال تیم از همه چه ساقط موند نه یه سانتر فروارد خوب گرفتیم نه یه مربی خوب ، دفاع جایگزین برا پویول تازه بدهیم بالا آوردیم اگه یه معجزه ای بشه یه چمپیونز لیگ بگیریم تمام مشکلاتمون حل میشه..........


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۳:۰۰)
 
konjkave60
پاسخ به: نخستین بازی نیمار به عنوان یک آبی و اناری
بازیکن فوق العاده باهوشیه فقط خداکنه بداخلاق نباشه


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۲:۵۱)
 
catalan-girl
پاسخ به: نخستین بازی نیمار به عنوان یک آبی و اناری
حالا این بازی اول بود.....بازی بعدی که با تیمه سابقت قراره بازی کنی میترکونی.....


چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۴۳)
 
mehran.m2
پاسخ به: نخستین بازی نیمار به عنوان یک آبی و اناری
آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:



یونایتد توجه اش را به مارکیسیو بازگرداند: منچستریونایتد که در این تابستان در جذب یک هافبک بازیساز خوب به مشکل برخورده است، این بار هافبک تیم یوونتوس، کلودیو مارکیسیو را به عنوان یکی از گزینه ها انتخاب کرده است.

منبع: Tuttosport



اگر، آلترناتیو داوید لوئیز برای بارسا: گفته می شود بارسلونا پیشنهادی 29 میلیون یورویی برای خرید مدافع میانی چلسی ارائه کرده است. اگر این پیشنهاد رد شود، کاتالان ها توجه شان را به مدافع تیم لیورپول، دنیل اگر و یا مدافع تاتنهام یان ورتونگن معطوف خواهند کرد.

منبع: Mundo Deportivo



منچستریونایتد به دنبال پیشنهاد سوم برای فابرگاس: یونایتدی ها آماده اند تا پیشنهاد سوم خود را هم برای سسک فابرگاس از بارسلونا، ارائه کنند. انتظار می رود این بار پیشنهادی 38 میلیون پوندی برای جذب او ارائه کنند.

منبع: Manchester Evening News



آدان در حال مذاکره با اسپورتینگ لیسبون: دروازه بان ذخیره رئال مادرید به همراه تیم به آمریکا سفر نکرده است و گفته می شود در حال مذاکره با تیم پرتغالی اسپورتینگ است.

منبع: AS



پاریسن ژرمن هم به جمع مشتریان بروما اضافه شد: گفته می شد که چلسی، گالاتاسارای و اینتر به وینگر تیم اسپورتینگ علاقه دارند، اما اکنون تیم پاریسن ژرمن هم به جمع مشتریان بازیکن 18 ساله اضافه شده است. این بازیکن تا سال 2014 قرارداد دارد و میلی به تمدید آن ندارد.

منبع: Eurosport



چلسی برای لوئیز 68.5 میلیون یورو می خواهد: باشگاه چلسی به بایرن مونیخ اعلام کرده است که اگر آنها خواهان لوئیز هستند باید 68.5 میلیون یورو بپردازند.

منبع: The Sun



دیوید بکهام در آستانه خرید سهام باشگاه در MLS: دیوید بکهام قصد دارد تا با خرید سهام در MLS، حق رأی در میامی را به دست آورد.

منبع: The Sun



لیورپول پاپادوپولوس را به عنوان جانشبن اشکرتل می خواهد: لیورپول مدافع میانی تیم شالکه، پاپادوپولوس را به عنوان هدف شماره یک خود قرار داده است، چرا که به نظر می رسد مارتین اشکرتل در آستانه پیوستن به رافا بنیتز در ناپولی است.

منبع: Daily Mirror



والنسیا به دنبال فرناندو تورس: با نزدیک شدن روبرتو سولدادو به تاتنهام، والنسیا امیدوار است که بتواند جای او را با فرناندو تورس، مهاجم تیم چلسی پر کند.

منبع: Sportyou



زنیت با 70 میلیون سوبوتیچ و لواندوفسکی را می خواهد: غولهای روسی آماده اند تا پیشنهادی 79 میلیون یورویی برای خرید نوِن سوبوتیچ و روبرت لواندوفسکی، روی میز بگذارند.

منبع: Futbol.pl



میلان علاقه مند به گرانکویست: آث میلان برای جانشینی بونرا مصدوم، این بار توجه اش را به مدافع تیم جنوا، آندرس گرانکویست معطوف کرده است.

منبع:


چهارشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!