تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخهای میپیچد؟اختصاصی
فرستنده مسیح تقی پور در تاريخ شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۹:۵۵) (۲,۲۲۵ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
مسیح تقی پور / FCBarcelona.ir
در جریان سه بازی اخیر ناخودآگاه یاد بازی Infinity Blade افتادم، نبرد فیل و فنجان است. در مقابل غولی قرار میگیری که هم شمشیرش از تو قویتر است هم جثهاش.
چند باری باید ببازی تا یاد بگیری چگونه باید با حریفت مقابله کنی. یاد میگیری که اول واکنشی نشان ندهی و بگذاری حمله کند. ضربات شمشیرش را با سپر و با حرکات مخالف دفع یا اصطلاحا parry کنی و در یک فرصت مناسب که گیج و منگ است ضربهات را وارد کنی. اگر اسلحه خوبی داشته باشی چند ضربه برایش کافیست. چپ و راستش میکنی و میروی مرحله بعد....
بارسلونا اقتدارش را از دست داده است. دیگر بهترین تیم دنیای فوتبال نیست، زیبا بازی نمیکند، نمیتواند موقعیت خلق کند، افت کرده است و هزاران حرف دیگر نقل مجلس همه است. اکنون حین نگارش این مقاله سایت پرمحتوای گل نظر سنجی گذاشته که آیا از سبک بازی بارسای تاتا راضی هستید؟! که همه با دیدن نمایش بارسا مقابل اتلتیکو تیم را بکوبند! با یک پنالتی خراب شده حتی دو آتشهترین طرفدار هم بگوید: «مسی را چه شده است؟!». چرا ما طرفداران کمی واقع بین نیستیم؟
«اکنون همه میدانند جلوی بارسلونا چگونه بازی کنند». این جمله را همه میدانیم اما اعتقادی به آن نداریم. کاتالانها همان غول بزرگ هستند، غول مرحله آخر! طبیعیست که تیمهای دیگر برای بقا در صدد طراحی «آنتی تز» برای ما باشند. آنتی تزی که طولی نکشید تا طراحی شود، در همان سال خاطره انگیز 6 جامه و هر روز پختهتر و کاملتر شد و اکنون به کمال رسیده است. کار سختی نیست! دست گذاشتهاند روی نقاط ضعف! پاراگراف دوم را دوباره بخوانید، وقتی زورت نمیرسد منتظر میمانی و دفاع میکنی و در موقعیت مناسب شمشیر غلاف کردهات را میکشی و با چند ضربه کار را تمام میکنی... نه تکنیک بالا میخواهی نه هوش بالا، فقط باید با تمرکز حملات حریف را parry کنی. اگر قوای تکنیکی نداری، فیزیک و قدرت بدنیات را به حریف دیکته کن! حریفی که نقطه ضعفش همین است و بلد نیست بازی را خراب کند، فقط بلد است بازی بسازد!
این ویروس اکنون همه جا اپیدمی است. حتی بایرن هم با همین حربه ما را کشت با این تفاوت که ما نه زره داشتیم نه شمشیر! سرمان درد میکند و باید دستمالش ببندیم، باید اصلاح شویم و تغییر کنیم اما:
تاتا مارتینو: او را آوردیم تا مرهم زخممان باشد. انصافا تاکنون هم نمک زخم نبوده! اما باید نسخهای بپیچد، سبک بازی بارسلونا گرچه در نگاه اول همان است اما با اندکی دقت تغییراتی کرده است. پرسینگ شدیدتر است، مسی به کانال راست متمایلتر است تا فضا را در عمق بازتر کند و شوت در دستور کار است اما در بازی برگشت با اتلتیکو به جز ماسکرانو، اینیستا و پیکه کسی آن را امتحان نکرد.
سرعت پاسها بیشتر است و استفاده از پاسهای بلند ما را سریعتر به محوطه جریمه حریف میرساند. ضدحملهها سریعتر شدهاند و....
اما چالش پیش روی تاتا بزرگتر از این حرف هاست و نیاز به کار و تلاش بیشتری دارد، سبک و فلسفه ما یکسان است. پس تغییرات جزئی باید آنقدر تمرین شود تا خودش را نشان دهد. اکنون برای قضاوت زود است، اما حقیقت این است که بارسا برای زیبا بازی کردن و نتیجه گرفتن باید در بهترین فرم خود باشد. تیکی تاکا یک مجموعه است و هرکدام از زیرمجموعهها لنگ بزنند کار همه خراب میشود. بارسلونا باید ریتم خود را بدست آورد. اما ما اکنون فضایی برای حرکت نداریم، تیمهای مقابل در چندلایه دفاع میکنند. حتی وقتی پا به توپ میشویم مرتب با خطاهای هوشمندانه متوقف میشویم. اگر دقت کنید هرچه میگذرد مالکیت توپ ما بیشتر میشود! 80 درصد از زمان بازی عدد کمی نیست، اما با این توپ باید چکار کرد؟ تاتا چه برنامهای دارد؟
شاید صرفا تغییرات ریز تاکتیکی در مقابل تیمهای بزرگ اروپا راه گشا نباشد، شاید بتوان بجای «کنش گری»، «واکنش» نشان داد، شاید باید تاکتیک جدیدی به تیم اضافه کرد. مثلا اجازه به حریف برای تصاحب توپ و میدان در دقایقی از بازی و سپس بازپسگیری توپ و ضد حمله سریع. البته تاتا به این زودیها دستش را رو نمیکند و نمیدانیم در ذهن او چه میگذرد، اما باید به او فرصت داد....
ما هواداران: اندکی صبر باید! نمیتوان از بیخ و بن تغییر کرد. رئال آنجلوتی با تفکرات جدید مشکل دارد و بایرن هنوز نتوانسته ایدههای پپ را هضم کند. ما هم برای تغییر زمان میخواهیم. شاید حتی یک فصل! نه یک ماه! اگر اقرار میکنید که بایرن اکنون بهترین و مدرنترین تیم اروپاست نتایج بایرن را تا کنون بررسی کنید. یک شکست تحقیرآمیز در سوپرکاپ، یک تساوی و چهار برد خفیف! مگر بایرن نباید تمام تیمها را له کرده و با 5-6 گل روانه خانه کند؟ اگر بایرن و رئال با اختلاف یک گل ببرند مشکلی نیست، اما یک برد خفیف برای ما عذاب آور است! از یک تساوی خارج از خانه گله و شکایت میکنیم! از نحوه بازی تیم راضی نیستیم! چرا انصاف نداریم؟ چرا قبول نمیکنیم فوتبال روز به زور سختتر و سختتر میشود؟ چرا همیشه به نکات منفی مینگریم و مثبت نیستیم؟ شاید چون اقتدار بیچون و چرای بارسا همه را متوقع کرده است اما باید قبول کرد که فوتبال بسیار نزدیک شده است. فوتبال با سرعت نجومی تحول پیدا میکند و اکنون بیش از هر زمان دیگری غیرقابل پیش بینیست. چه کسی فکر میکرد بایرن قدرتمند که رئال 100 امتیازی را حذف کرده بود در خانه خودش قهرمانی را تقدیم چلسی کند؟
انتطار اینکه با ورود نیمار و تاتا یک شبه ره صدساله برویم دور از منطق است. همه ما به ضعفهای تیم خصوصا در فاز دفاعی آگاهیم، اما آیا خط دفاعی که در 4 بازی ابتدایی فصل تنها یک گل خورده لایق شماتت است؟ اگر همه چیز را به شانس و درخشش دروازه بان مدیونیم پس تمام تیمهای دنیا خوش شانسند و بهترین دروازه بانان را دارند. نگرانی از ادامه فصل طبیعیست اما گمانه زنیهای منفی تنها لذت تماشای بازی تیم محبوبمان را ضایع میکند.
شور و شوق در تیم موج میزند، نیمار و مسی به آب و آتش میزنند، ژاوی مشتاقترین است و تاتا سراپا انگیزه که ثابت کند از «دهات» نیامده! به این تیم ایمان داشته باشیم و حمایت کنیم و باور کنیم نمیشود در هر بازی درخشید و همیشه در بهترین سطح بود. نتیجه گرایی مصلحتی گاهی بد نیست. باور کنیم تیم برای خروج از این بن بست تاکتیکی نیاز به زمان دارد. از اتلتیکو متشکریم، چون هم به تاتا درسهای زیادی داد و هم باعث شد دوباره infinity blade را شروع کنم! بازی جالبی است... امیدوارم آخر شاهنامه آبی اناری باشد.
در جریان سه بازی اخیر ناخودآگاه یاد بازی Infinity Blade افتادم، نبرد فیل و فنجان است. در مقابل غولی قرار میگیری که هم شمشیرش از تو قویتر است هم جثهاش.
چند باری باید ببازی تا یاد بگیری چگونه باید با حریفت مقابله کنی. یاد میگیری که اول واکنشی نشان ندهی و بگذاری حمله کند. ضربات شمشیرش را با سپر و با حرکات مخالف دفع یا اصطلاحا parry کنی و در یک فرصت مناسب که گیج و منگ است ضربهات را وارد کنی. اگر اسلحه خوبی داشته باشی چند ضربه برایش کافیست. چپ و راستش میکنی و میروی مرحله بعد....
بارسلونا اقتدارش را از دست داده است. دیگر بهترین تیم دنیای فوتبال نیست، زیبا بازی نمیکند، نمیتواند موقعیت خلق کند، افت کرده است و هزاران حرف دیگر نقل مجلس همه است. اکنون حین نگارش این مقاله سایت پرمحتوای گل نظر سنجی گذاشته که آیا از سبک بازی بارسای تاتا راضی هستید؟! که همه با دیدن نمایش بارسا مقابل اتلتیکو تیم را بکوبند! با یک پنالتی خراب شده حتی دو آتشهترین طرفدار هم بگوید: «مسی را چه شده است؟!». چرا ما طرفداران کمی واقع بین نیستیم؟
«اکنون همه میدانند جلوی بارسلونا چگونه بازی کنند». این جمله را همه میدانیم اما اعتقادی به آن نداریم. کاتالانها همان غول بزرگ هستند، غول مرحله آخر! طبیعیست که تیمهای دیگر برای بقا در صدد طراحی «آنتی تز» برای ما باشند. آنتی تزی که طولی نکشید تا طراحی شود، در همان سال خاطره انگیز 6 جامه و هر روز پختهتر و کاملتر شد و اکنون به کمال رسیده است. کار سختی نیست! دست گذاشتهاند روی نقاط ضعف! پاراگراف دوم را دوباره بخوانید، وقتی زورت نمیرسد منتظر میمانی و دفاع میکنی و در موقعیت مناسب شمشیر غلاف کردهات را میکشی و با چند ضربه کار را تمام میکنی... نه تکنیک بالا میخواهی نه هوش بالا، فقط باید با تمرکز حملات حریف را parry کنی. اگر قوای تکنیکی نداری، فیزیک و قدرت بدنیات را به حریف دیکته کن! حریفی که نقطه ضعفش همین است و بلد نیست بازی را خراب کند، فقط بلد است بازی بسازد!
این ویروس اکنون همه جا اپیدمی است. حتی بایرن هم با همین حربه ما را کشت با این تفاوت که ما نه زره داشتیم نه شمشیر! سرمان درد میکند و باید دستمالش ببندیم، باید اصلاح شویم و تغییر کنیم اما:
تاتا مارتینو: او را آوردیم تا مرهم زخممان باشد. انصافا تاکنون هم نمک زخم نبوده! اما باید نسخهای بپیچد، سبک بازی بارسلونا گرچه در نگاه اول همان است اما با اندکی دقت تغییراتی کرده است. پرسینگ شدیدتر است، مسی به کانال راست متمایلتر است تا فضا را در عمق بازتر کند و شوت در دستور کار است اما در بازی برگشت با اتلتیکو به جز ماسکرانو، اینیستا و پیکه کسی آن را امتحان نکرد.
سرعت پاسها بیشتر است و استفاده از پاسهای بلند ما را سریعتر به محوطه جریمه حریف میرساند. ضدحملهها سریعتر شدهاند و....
اما چالش پیش روی تاتا بزرگتر از این حرف هاست و نیاز به کار و تلاش بیشتری دارد، سبک و فلسفه ما یکسان است. پس تغییرات جزئی باید آنقدر تمرین شود تا خودش را نشان دهد. اکنون برای قضاوت زود است، اما حقیقت این است که بارسا برای زیبا بازی کردن و نتیجه گرفتن باید در بهترین فرم خود باشد. تیکی تاکا یک مجموعه است و هرکدام از زیرمجموعهها لنگ بزنند کار همه خراب میشود. بارسلونا باید ریتم خود را بدست آورد. اما ما اکنون فضایی برای حرکت نداریم، تیمهای مقابل در چندلایه دفاع میکنند. حتی وقتی پا به توپ میشویم مرتب با خطاهای هوشمندانه متوقف میشویم. اگر دقت کنید هرچه میگذرد مالکیت توپ ما بیشتر میشود! 80 درصد از زمان بازی عدد کمی نیست، اما با این توپ باید چکار کرد؟ تاتا چه برنامهای دارد؟
شاید صرفا تغییرات ریز تاکتیکی در مقابل تیمهای بزرگ اروپا راه گشا نباشد، شاید بتوان بجای «کنش گری»، «واکنش» نشان داد، شاید باید تاکتیک جدیدی به تیم اضافه کرد. مثلا اجازه به حریف برای تصاحب توپ و میدان در دقایقی از بازی و سپس بازپسگیری توپ و ضد حمله سریع. البته تاتا به این زودیها دستش را رو نمیکند و نمیدانیم در ذهن او چه میگذرد، اما باید به او فرصت داد....
ما هواداران: اندکی صبر باید! نمیتوان از بیخ و بن تغییر کرد. رئال آنجلوتی با تفکرات جدید مشکل دارد و بایرن هنوز نتوانسته ایدههای پپ را هضم کند. ما هم برای تغییر زمان میخواهیم. شاید حتی یک فصل! نه یک ماه! اگر اقرار میکنید که بایرن اکنون بهترین و مدرنترین تیم اروپاست نتایج بایرن را تا کنون بررسی کنید. یک شکست تحقیرآمیز در سوپرکاپ، یک تساوی و چهار برد خفیف! مگر بایرن نباید تمام تیمها را له کرده و با 5-6 گل روانه خانه کند؟ اگر بایرن و رئال با اختلاف یک گل ببرند مشکلی نیست، اما یک برد خفیف برای ما عذاب آور است! از یک تساوی خارج از خانه گله و شکایت میکنیم! از نحوه بازی تیم راضی نیستیم! چرا انصاف نداریم؟ چرا قبول نمیکنیم فوتبال روز به زور سختتر و سختتر میشود؟ چرا همیشه به نکات منفی مینگریم و مثبت نیستیم؟ شاید چون اقتدار بیچون و چرای بارسا همه را متوقع کرده است اما باید قبول کرد که فوتبال بسیار نزدیک شده است. فوتبال با سرعت نجومی تحول پیدا میکند و اکنون بیش از هر زمان دیگری غیرقابل پیش بینیست. چه کسی فکر میکرد بایرن قدرتمند که رئال 100 امتیازی را حذف کرده بود در خانه خودش قهرمانی را تقدیم چلسی کند؟
انتطار اینکه با ورود نیمار و تاتا یک شبه ره صدساله برویم دور از منطق است. همه ما به ضعفهای تیم خصوصا در فاز دفاعی آگاهیم، اما آیا خط دفاعی که در 4 بازی ابتدایی فصل تنها یک گل خورده لایق شماتت است؟ اگر همه چیز را به شانس و درخشش دروازه بان مدیونیم پس تمام تیمهای دنیا خوش شانسند و بهترین دروازه بانان را دارند. نگرانی از ادامه فصل طبیعیست اما گمانه زنیهای منفی تنها لذت تماشای بازی تیم محبوبمان را ضایع میکند.
شور و شوق در تیم موج میزند، نیمار و مسی به آب و آتش میزنند، ژاوی مشتاقترین است و تاتا سراپا انگیزه که ثابت کند از «دهات» نیامده! به این تیم ایمان داشته باشیم و حمایت کنیم و باور کنیم نمیشود در هر بازی درخشید و همیشه در بهترین سطح بود. نتیجه گرایی مصلحتی گاهی بد نیست. باور کنیم تیم برای خروج از این بن بست تاکتیکی نیاز به زمان دارد. از اتلتیکو متشکریم، چون هم به تاتا درسهای زیادی داد و هم باعث شد دوباره infinity blade را شروع کنم! بازی جالبی است... امیدوارم آخر شاهنامه آبی اناری باشد.
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
من گیر ندادم در ضمن به تاتا اعتماد کامل دارم و میدونم را به همه جام ها می رسونه ولی بعضیا هنوز نمیخوان قبول کنن که دیگه رایکارد 6 ساله از بارسا رفته و حالا باید تیم بارسا را حمایت کنن نه شخص رایکارد را که 6 سال پیش از تیم جدا شده
سهشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۰۹)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
آقا چرا شما دوتا گیر دادید به ریکارد و گواردیولا؟ بابا متن درباره تاتا مارتینو بود، درباره تاتا نظر بدید! سهشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۰۹)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول نه، نشد، شما جایی که باید جواب بدی جواب نمی دی، اول می گی گواردیولا و تیتو با قهرمانی جدا شدن، ریکارد نه، یعنی داری مقایسه می کنی، اما وقتی می پرسم چرا نتونست برا مشکلاش راه حل پیدا کنه می گی اونو هم قبول نداری.بله مقایسه کردم چون تو گفتی بارسای پپ فوتبال زیبا ارائه نمیداد و دنبال نتیجه گیری بود و فقط پاس کاری می کرد در جالی که بارسا در همون فصل اول تمام تیمای مدعی اروپا را از دم تیغ گذروند ولی من دلیل اینکه میگی بارسا فوتبال زیبا بازی نمیکرد را نمیدونم چون فوتبالی که بازی میکرد در طول 3 سال تمام دنیا دنبال راهکاری برای مقابله با اون بودن من به خاطر این میگم نه پپ نه رایکارد چون من طرفدار بارسام ولی شما طرفدار رایکاردی نه بارسا چون میگی این جامهایی که تو این 5 سال گرفتیم با فوتبال زیبا نبوده ولی تیمی که خودت میگی تو حاشیه رفته با کارای رونالدینیو و اتوئو بهتر از این تیم بوده و شکوه داشته منم باهات موافقم که تیم بارسا در سالهای 2005و2006 یکی از بهترین تیم ها بوده ولی این دلیل نمیشه که تمام افتخارات بارسا در این 5 سال را زیر سوال ببری درسته این تیم را رایکارد ساخت و به قهرمانی رساند ولی تیمی که رایکارد ساخت 2005و2006 عالی بود ولی دچار افت شد و بازیکنا دچار افت شده بودن و وارد حاشیه شده بودن و حتی تو لالیگا از تیم ویارئال هم پایین تر شدن ولی پپ با خروج رونالدینیو و دکو تیم را احیا کردو به شکوه رسوند و حاشیه را از تیم خارج کرد به نظرت قهرمانی فصل قبل چلسی را باید به نام کدوم مربی نوشت؟ دوشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۲۶)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول من نه میگم گواردیولا نه میگم رایکارد چون تیم بارسا از هر دوی اینها بزرگتره و من عاشق بارسلونام و قبل از رایکارد و بعد از پپ هم عاشق این تیم بودم و هستم ولی من یادمه خیلیا از جمله خود شما تمام قهرمانی های دوران گواردیولا را به نام رایکارد می دونید من اصلا نتیجه گرا نیستم و از سال1999تمام بازی های بارسا را یادمه من گفتم رایکارد مربی بزرگیه ولی اینا میگم که رایکارد که تیم را زیر سازی کرد به افتخار رسوند چرا خودش نتونست از این تیم بهره ببره و 2 سال آخر به هیچ نتیجه ای نرسید از تیمی که خودش ساخته بود تو دلیلش را به من بگو گواردیولا هم از تیمی که 2 سال هیچ جامی نگرفته بود و حال و روز خوشی نداشت وبازیکنا بی انگیزه شده بودن قهرمانی 6 جام را گرفت در حالی که رایکارد با همین تیم در حالی که رونالدینیو و دکو را هم داشت هیچ موفقیتی کسب نکرد یادم هم هست تفاضل گل ما 40 تا از رئال بیشتر بود و میدونم قانون مسخره ایه ولی وقعیت اینه که رایکارد 2 سال آخر نه خودش انگیزه داشت نه تونست به تیم انگیزه بده نه، نشد، شما جایی که باید جواب بدی جواب نمی دی، اول می گی گواردیولا و تیتو با قهرمانی جدا شدن، ریکارد نه، یعنی داری مقایسه می کنی، اما وقتی می پرسم چرا نتونست برا مشکلاش راه حل پیدا کنه می گی اونو هم قبول نداری. اما برعکس شما من می گم بارسا همین آدمایی یه که از جون و دل براش مایه می ذارن، اگه گواردیولا هم بعد رفتنش شروع نکرده بود عین زلاتان درباره ی بارسایی یا حرف بزنه الان اونم جزئی از قداست بارسا بود. بله تمام قد تمام افتخارات این دوران رو از ریکارد می رسونم چون اون این بازیکنا رو به بلوغ رسوند، اگه مصاحبه ی اون زمان بازیکنا هم یادتون باشه خودشون اینو می گفتن، من هنوز مصاحبه ی مسی رو دارم که می گفت ریکارد تیم رو به آمادگی کامل رسوند و داد دست گواردیولا. والدز همیشه می گه کسی که باعث رشدش شد ریکارد بود، اینیستا ریکارد رو جز چهار نفری که بهترین تاثیر رو در بلوغ فوتبالش داشتن می دونه. اما دو سال آخر،شما که خوب اون روزا یادتونه باید خوب بدونید اتوئو و رونالدینیو با مشکلاتی که تو رختکن ایجاد کردن بزرگترین لطمه رو به بارسای اون روزا زدن، هر فوتبالی یی می دونه همیشه تیمی که بهتره نتیجه نمی گیره، من از اولشم گفتم، اگه ملاک نتیجه باشه نیازی به مقایسه نیست، موضوع اینه که برای خیلیا ملاک بازی زیبا و مهم تر از اون روح بازی یه.به علاوه ی اینکه همیشه می گن تو فوتبال کمال فوتبالی بعد از چهار سال ایجاد می شه، این بیشتر از هر چی نشون می ده گواردیولا وام داره کیه. و اینکه بگی ریکارد انگیزه نداشت دیگه بی معرفتی کاملِ، ریکارد هنوز که هنوزه، با تموم اون بلاهایی که هوادارای خشک متعصب سرش آوردن و رفتار بی رحمانه ای که باهاش شد و مجبور شد بره تو یه خونه تنها زندگی کنه، وقتی درباره ی بارسا حرف می زنه دوست داشتن از کلامش سرریزه. تنها مربی یی که وقتی می خواست درباره ی بارسا حرف بزنه می گفت "بارسای من" ریکارد بود. روزی که ریکارد می خواست بره به لاپورتا گفته قلب من با بارساست اما قلب شما با من نیست. بی انگیزگی بدترین بی انصافی یی یه که می شه در حق ریکارد و عشقش کرد. یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۱۳)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
من همیشه از زمان بابی رابسون طرفدار بارسا بودم و هستم و خواهم بود
یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۲۰)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
[شور و شوق در تیم موج میزند نیمار و مسی به آب و آتش می زنند، ژاوی مشتاق ترین است و تاتا سراپا انگیزه که ثابت کند از «دهات» نیامده![/size] فوق العاده ترین سخنانی بودم که تاحالا شنیدم!!!! مخصوصا اون قسمتش که میگه: ژاوی مشتاق ترین است!!! همیشه موفق باشی کپتان یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۳۸)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول این افتخارات به زیرسازیی ربط داره که از قبل انجام شده بود، اگه فقط و فقط مربوط به گواردیولا بود چرا فصل آخر همه تیراش به سنگ می خورد، چرا بعد سه سال یه چاره پیدا نکرد؟ مگه از سال دوم حضورش نبود که بازیای تدافعی روبروی بارسا شروع شد.من نه میگم گواردیولا نه میگم رایکارد چون تیم بارسا از هر دوی اینها بزرگتره و من عاشق بارسلونام و قبل از رایکارد و بعد از پپ هم عاشق این تیم بودم و هستم ولی من یادمه خیلیا از جمله خود شما تمام قهرمانی های دوران گواردیولا را به نام رایکارد می دونید من اصلا نتیجه گرا نیستم و از سال1999تمام بازی های بارسا را یادمه من گفتم رایکارد مربی بزرگیه ولی اینا میگم که رایکارد که تیم را زیر سازی کرد به افتخار رسوند چرا خودش نتونست از این تیم بهره ببره و 2 سال آخر به هیچ نتیجه ای نرسید از تیمی که خودش ساخته بود تو دلیلش را به من بگو نقل قول کسی که اولین لیگ قهرمانان نسل ما رو آورد، ریکارد بود، با چه پشتوانه ای؟ بارسا چندین سال قبل از ریکارد در چه حالی بود، هر کدوم از این مربیایی که می گید چه بارسایی رو تحویل گرفتن و ریکارد چه بارسایی رو!گواردیولا هم از تیمی که 2 سال هیچ جامی نگرفته بود و حال و روز خوشی نداشت وبازیکنا بی انگیزه شده بودن قهرمانی 6 جام را گرفت در حالی که رایکارد با همین تیم در حالی که رونالدینیو و دکو را هم داشت هیچ موفقیتی کسب نکرد یادم هم هست تفاضل گل ما 40 تا از رئال بیشتر بود و میدونم قانون مسخره ایه ولی وقعیت اینه که رایکارد 2 سال آخر نه خودش انگیزه داشت نه تونست به تیم انگیزه بده این فرقش بابارسای زمان گواردیولاست پس بهتره بارسای فعلی را ببینیم چون مسلما این بارسا را نه میشه با بارسای زمان پپ مقایسه کرد و نه زمان رایکارد ولی میشه از این تیم حمایت کرد تا یه بارسای جدید و متحول را ببینیم که بشه سال ها بهش ببالیم و صبر کنید چون نه بارسای پپ و نه بارسای رایکارد از همون روزای اول اون فوتبال زیبا را به نمایش نگذاشتندو در ضمن تمام این افتخارات متعلق به تیم فوتبال بارسای کبیره و نه شخص خاصی یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۲۴)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول عزیزم من خودم 12 ساله بارسایی هستم و تک تک بازی های تیم رایکارد رو دیدم و همه رو از حفظم. برای من فرانکی یکی از بهترین مربیای تاریخ بارساست و شبای فوق العاده ای رو واسمون رقم زد اما حرف من فقط جواب به 2 ، 3 نفر تو این سایت بود که متاسفانه اشخاص خاصی رو بیشتر از بارسای بزرگ دوس دارن و واسه همینم تمام دستاورد های بارسا رو در طول این 5 سال زیر سوال بردناین دلیل نمی شه که درباره ی برگشت ریکارد که رویای خیلی یاست اینجوری حرف بزنید . شما خودت حتما اسطوره داشتن رو درک می کنی، کافی یه وقتی می خوای درباره ی اسطوره ی کسی حرف بزنی، یه آن فکر کنی اگه کسی درباره ی اسطوره ی خودت اینطوری حرف بزنه چه حالی می شی. اگه موقع کل کل کردن احترام همه چی رو نگه داریم هیچ حرمتی از بین نمی ره. ما بارسایی هستیم و بیشتر از هر چی باید اخلاق بارسایی داشته باشیم. در ضمن به نظر منم ریکارد بهترین مربی بارساست، چون دستاورد مربی رو باید به برهه ای که تیم رو تحویل گرفته و میزان تحولی که در تیم ایجاد کرده بسنجی، میزان تاثیر و تغییری که ریکارد در بارسا و تک تک بازیکنای بارسا گذاشت باعث شد ما به بهترین تیم تاریخ تبدیل بشیم. یا حق. یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۸:۲۳)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول کافی یه به جای از خنده روده بر شدن چند تا بازی زمان ریکارد رو ببینید بعد می فهمید باید از چی بخندید!خوشی هیچ کدوم از این جامایی که تو این پنج سال نبودش گرفتیم در اندازه ی اون شکوهی که بازیای اون دوران بهمون می داد نیست، حیف که طرفدارای جدید فقط نتیجه رو می بینن، انگار نه انگار رو سر در این باشگاه چی نوشته. عزیزم من خودم 12 ساله بارسایی هستم و تک تک بازی های تیم رایکارد رو دیدم و همه رو از حفظم. برای من فرانکی یکی از بهترین مربیای تاریخ بارساست و شبای فوق العاده ای رو واسمون رقم زد اما حرف من فقط جواب به 2 ، 3 نفر تو این سایت بود که متاسفانه اشخاص خاصی رو بیشتر از بارسای بزرگ دوس دارن و واسه همینم تمام دستاورد های بارسا رو در طول این 5 سال زیر سوال بردن یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۳:۴۸)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
باید صبر کرد تا تفکرات به تیم تزریق بشه .همونطور که ذکر شد تیک تاکا هم باید به روز بشه منتها برداشت من اینطوری هست : فوتبال تکنیکی در برابر فوتبال فیزیکی یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۴۲)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
ای ول! راحت شدم. خیلی خوشحالم که طرفدارایی هستن که بارسا و فلسفه اش رو درک میکنن و باری باشگاه و بارسا و هدفشون جون میدن! بارسا و بایرن که نقطه عطفی در تاریخ باشگاه بود رو بیاد دارید؟ بیاد دارید که سرمربی تیم با سرطان دست و پنجه نرم میکرد؟ که تازگی مشخص شد که در نبود تیتو کارهای تاکتیکی کم شده بود؟ مصدومیت مسی در اون زمان رو نیز بیاد دارید؟ گلهایی که بارسا در بازی رفت خورد بیاد دارید؟ در این که بارسا مستحق باخت بود شکی نیست. بارسا هم میبازه و همیشه قهرمان نیست و همیشه جامی در بین نیست ولی همیشه در قلب ما جا داره بله درسته باید صبر کنیم و به این تیم ایمان داشته باشیم،(همیشه داریم) این بارسا آتیش زیر خاکستر. من بهش باور دارم زنده باد بارسا و بارسایی با هم پشت ما کوهه یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۸:۳۴)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
درود خیلی صحبت ها هست که نمیشه گفت. واقعا خوشحال شدم دیدم هنوز هم دوستداران تیم بارسلونا در این سایت به فعالیت می پردازند. عزیزانی که روح بارسا رو به جام های هزار حرف و حدیث ! نفروختند و هنوز خاطراتی از فلسفه ی بارسا و نحوه ی بازی این تیم و ارزش والای تمام عزیزانی که نه به خاطر کاتالانی بودنشان و نه به خاطر پارتی بازی و کارت مسخره لاماسیاشان بلکه به خاطر لیاقت و شایستگی که داشتند( هر چند دقایق کوتاهی بازی کردند اما یاد و خاطره شان همیشه در قلب عاشقان واقعی تیم مقدسمان باقی می ماند) به تیم مقدس بارسلونا ره یافتند رو به یاد دارند ... . متشکرم فرانک ریکارد متشکرم آقای کارلس پویول متشکرم رونالدینهو متشکرم ساویولا متشکرم لارسن عزیز متشکرم کلایورت متشکرم انریکه متشکرم دکوی عزیزم متشکرم شیر کامرونی متشکرم توره ی عزیز و متشکرم تمام بازیکنان واقعی بارسا. یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۴:۵۳)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول دقیقا یادمه فصل آخری که تو نیوکمپ 1-0 به رئال باختیم و تو برنابئو 4-1 ولی چیزی که بیشتر یادمه پیروزی 6-2 در فصل بعدش بود در ضمن رایکارد مربی خوبی بود ولی دو فصل آخر چیکار کرد در حالی که گواردیولا با قهرمانی خداحافظی کرد و تیتو هم با قهرمانی و تاتا هم با قهرمانی شروع کردگفتم که نتیجه گرایید، از نظر خیلیا مهم برد و جامِ، اما از نظر خیلیا، مخصوصا اگه هلندی م باشن، مهم تر از همه چیز زیبا بازی کردن، اینکه بازی ت روح داشته باشه، حتی اگه به خاطرش نتیجه رو واگذار کنی. در ضمن اگه تحمل باخت مقابل اینتر و چلسی سخت تر از اون دوتا ال کلاسیکو نباشه، آسونترم نبود. اگه دقیقا یادتون بود می دونستید به خاطر قوانین مسخره ی لالیگا که برخلاف همه جای دنیا به جای تفاضل گل بازی رو در رو رو ملاک قرار می دن قهرمانی لالیگا رو از ریکارد گرفتن، اگه شما از دوران گواردیولا فقط برد 6-2 یادتونه، من ال کلاسیکوهای آخر که جونمون به لب می رسید تا بازی تموم بشه هم یادمه، اینکه نود دقیقه باید یه بند پاسکاری نگاه می کردی و فکر می کردی اصلا برنامه ای هم برای این بحرانا، برای این ضد فوتبال تو ذهن گواردیولا وجود داره؟ یا ما باید فقط این اعصاب خوردی ممتد رو با خودمون بکشیم. این افتخارات به زیرسازیی ربط داره که از قبل انجام شده بود، اگه فقط و فقط مربوط به گواردیولا بود چرا فصل آخر همه تیراش به سنگ می خورد، چرا بعد سه سال یه چاره پیدا نکرد؟ مگه از سال دوم حضورش نبود که بازیای تدافعی روبروی بارسا شروع شد. کسی که اولین لیگ قهرمانان نسل ما رو آورد، ریکارد بود، با چه پشتوانه ای؟ بارسا چندین سال قبل از ریکارد در چه حالی بود، هر کدوم از این مربیایی که می گید چه بارسایی رو تحویل گرفتن و ریکارد چه بارسایی رو! یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۰:۳۱)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
از دوستان آشنا به قلم خواهش میکنیم اینطور مقاله های عالی که هم ورزشی هست هم فرهنگی بیشتر نگارش کنند تا ما طرفداران نه تنها از بودن در جمع ورزشیها و ورزشدوستان بلکه از ارتقاءفرهنگ طرفداری هم بی نصیب نمونیم
یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
داداش دمت گرم مقاله ات خیلی قشنگ بود منم موافقم حتی اگه امسال نتایج تیم خیلی بد باشه بازم باید حمایت کنیم نمیتونیم انتظار معجزه داشته باشیم به شخصه من خیلی نسبت به تاتا خوش بینم ایشاالله که تیمو برمیگردونه به اوج ولی هرطوری بشه ما پشتشیم و ازش حمایت میکنیم زنده باد بارسا و بارسایی شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۵۱)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
خسته نباشی مقاله فوق العاده ای بود من به عنوان یه بارسایی اصیل و دو آتیشه کاملا با حرفات موافقم و به ایت تیم و تاتا اعتماد کامل دارم و معتقدم این تیم توانایی فتح همه جام ها را داره ولی زمان میبره یادتون نره بازیکنای اصلی تیم مدت کمی نمرین کردن با تیم و در استراحت بعد از جام کنفدراسیون ها بودن و تا میان با هم و با تاکتیک های تاتا هماهنگ بشن زمان میبره درسته ما با تساوی قهرمان سوپر جام شدیم ولی همیشه نباید با برد جام گرفت بعضی وقتا باید منطق و کنترل بازی جام گرفت نقل قول کافی یه به جای از خنده روده بر شدن چند تا بازی زمان ریکارد رو ببینید بعد می فهمید باید از چی بخندید خوشی هیچ کدوم از این جامایی که تو این پنج سال نبودش گرفتیم در اندازه ی اون شکوهی که بازیای اون دوران بهمون می داد نیست، حیف که طرفدارای جدید فقط نتیجه رو می بینن، انگار نه انگار رو سر در این باشگاه چی نوشته.!دقیقا یادمه فصل آخری که تو نیوکمپ 1-0 به رئال باختیم و تو برنابئو 4-1 ولی چیزی که بیشتر یادمه پیروزی 6-2 در فصل بعدش بود در ضمن رایکارد مربی خوبی بود ولی دو فصل آخر چیکار کرد در حالی که گواردیولا با قهرمانی خداحافظی کرد و تیتو هم با قهرمانی و تاتا هم با قهرمانی شروع کرد شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۲۲)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
مقاله ی بسیار زیبایی بود زنده باد بارسا شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۴۰)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
مقاله ی خوبی بود. ممنون شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۹:۵۹)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
موافقم.باید به تیم زمان داد. الان اول فصله و هیچ تیمی تو اوج نیست. پس باید به خاطر بردن همین جام هم خوشحال باشیم. شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۹:۳۱)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول آره میدونم مشکل تیم احتمالا نبود جیوانی و بویان و بازیکنای عمدتا پیرشده و خداحافظی کرده ی زمان رایکارده (و احتمالا نبود خود رایکارد) کافی یه به جای از خنده روده بر شدن چند تا بازی زمان ریکارد رو ببینید بعد می فهمید باید از چی بخندید! خوشی هیچ کدوم از این جامایی که تو این پنج سال نبودش گرفتیم در اندازه ی اون شکوهی که بازیای اون دوران بهمون می داد نیست، حیف که طرفدارای جدید فقط نتیجه رو می بینن، انگار نه انگار رو سر در این باشگاه چی نوشته. شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۹:۰۶)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
فقط چند خط آخر رو خوندم.درسته باید به مربی جدید فرصت بدیم تا تفکراتش پیاده بشه ولی اگه یه ذره انتقاد کنیم دنیا به آخر نمیرسه. بازی با اتلتیکو 800 پاس رد و بدل کردیم و هیچ موقعیتی نداشتیم ولی دیشب بایرن 700 پاس رد و بدل کردن و 10 موقعیت ایجاد شد ما هم باید پیشرفت کنیم و از فوتبال روز دنیا درس بگیریم شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۸:۴۲)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
الان حدود 5 ساله که تمام تیم های دنیا هدف مشخصی دارن. یکی 2 تیم از جمله بایرن و آرسنال هدفشون اینه که شبیه به بارسا بازی کنن و بقیه هم نهایت آرزوشون بردن بارسا و کشف یه راه همیشه عملی برای خنثی کردن تیکی تاکاس! پس ما الان در این 5 سال رودرروی کل دنیا قرار گرفتیم و حتی اگه دستمون هم خونده شده باشه بازم خیلی جای افتخاره که این اتفاق این همه طول کشید!! البته من مطمئنم بارسا اگه حتی 80 درصد تیکی تاکا رو به درستی انجام بده هیچ تیمی نمیتونه جلوش مقاومت کنه وخیلی هم امیدوارم که تاتا بتونه سبک بازی تیم رو به همون وضعیت 2 ، 3 فصل پیش برگردونه. نقل قول با تشکر از نویسنده عزیز برای وقتی که صرف این نوشته کردند ولی اصلا جالب نبود. مشکل از خط دفاعی تیم نیست... آره میدونم مشکل تیم احتمالا نبود جیوانی و بویان و بازیکنای عمدتا پیرشده و خداحافظی کرده ی زمان رایکارده (و احتمالا نبود خود رایکارد) شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۸:۰۳)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
به نظر من باید به تاتا اجازه داده بشه که همسو با سیستم و سبک بارسا سبک خود رو هم به تیم کم کم تزریق کنه مثل سانتر از جناحین + شوت زنی + مقابله با ضد حملات و ... که فکر می کنم اگه بارسا این ویژگی ها رو تقویت کنه هیچ تیمی جلودارش نیست .
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۷:۵۷)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
طرفداران بارسا همواره در مقابل بدخواهان از تیمشون حمایت میکنند حتی زمانی که در نیمه نهایی ،بایرن کارمان را تمام کرد. اما باید واقع بین هم بود،اگه ما طرفداران به این بارسا راضی باشیم ، دیگه هیچوقت بارسای ایده آل رو نخواهیم دید. درسته یک کم انتقادها زیاده اما انتقاد نکردن هم چیزی رو درست نمیکنه. به امید روزی که بارسا با بازیش دهن منتقدانش رو ببنده. شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۷:۵۶)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
آقا مسیح واقعآ مقاله تون فوق العاده بود حرف دل منو زدی شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۷:۴۳)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
چلسی دیشب همونطور که مقابل بارسا دفاع میکرد مقابل بایرن هم کرد. اما بایرن ده ها موقعیت خطرناک گل زنی تونست فراهم کنه برای خودش. به این خاطر که اصرار بی خود به پاس کوتاه و بی هدف و بازی کسل کننده نداشتن و بازی تو عمقشون با حمله از کناره هاشون تعادل داشت. ولی تو بارسا چنین تعادلی وجود نداره هرچند ابزارهاش هم وجود نداره. راسل هم که به فکر خرید نیست
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۷:۲۵)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول مشکل از حریفامونه که بیشترشون ضدفوتبال بازی میکنن و هندبالو با فوتبال اشتباه گرفتن و 10 نفره تو محوطه جریمشون جمع میشن..Estil defensiu Damn شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۶:۱۲)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
آقای مسیح تقی پور، نویسنده ی محترم، نشون میده شما طرفدار واقعی بارسا هستین... خیلی ممنونم از این مقاله ی زیبا و هوشمندانه. طرفدار واقعی بارسا هیچگاه با یه تساوی و یا یک شکست شروع به بهانه گیری نمیکنه... حتی با دریافت گل از بازیکن سابق بارسا (داوید ویا) خوشحال نمیشه... حتما دوستان میدونن که منظورم از این جمله چی بود... آقای تقی پور، این جملتون رو باید با طلا نوشت و رو سردر فیفا، یوفا، و تمام باشگاه های جهان نصب کرد، و آن اینست که فرمودید : «ما هم برای تغییر زمان می خواهیم. شاید حتی یک فصل! نه یک ماه! اگر اقرار می کنید که بایرن اکنون بهترین و مدرنترین تیم اروپاست نتایج بایرن را تا کنون بررسی کنید. یک شکست تحقیرآمیز در سوپرکاپ، یک تساوی و چهار برد خفیف! مگر بایرن نباید تمام تیمها را له کرده و با 5-6 گل روانه خانه کند؟ اگر بایرن و رئال با اختلاف یک گل ببرند مشکلی نیست، اما یک برد خفیف برای ما عذاب آور است!» در پایان باید بگم که بارسا نباید با تکیه به همین اندک بازیکن، که هرکدام ممکن است دچار مصدومیت و خستگی مفرت شوند، دلخوش باشد... باید سربازان بیشتری برای خدمت به ارتش کاتالان در اختیار داشته باشیم... شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۶:۰۹)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
جالب بود!
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۵:۰۰)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
نقل قول بارسلونا باید ریتم خود را بدست آورد.مقاله فوق العاده بود تیم زمان نیاز داره فک کنم تا 2 یا 3 ماه دیگه اثرات تاکتیک های تاتا رو ببینیم. رئال-منچستر و بایرن هم که مربی عوض کردن دارن ضعیف کار میکنن حتی خیلی ضعیف تر از بارسا همین هم خدا رو شکر شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۵۹)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
مقاله ی خوب و جالبی بود منم با نویسنده موافقم و به خودم ایراد می گیرم که چرا از تیم انتظارات بیجا و غیر منطقی دارم. باید به مربی و بازیکنها فرصت داد مخصوصا به مربی
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۴۶)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
مقاله بسیار جالبیه روش بازی بارسا سالها جاودانه خواهد ماند وکسی به جز بارسا نمیتونه این روش بازی رو اجرا کنه در بازی دیشب بایر چلسی دیدیم که حتی پپ نمیتونه با بایر روش بازی بارسا رو به درستی به اجرا بذاره شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۳:۱۹)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
من به عنوان یه بارسایی اصیل همیشه از تیمم حمایت میکنم حتی اگه ضعیف بازی کنه من اون سال هایی که بارسا برای جام یوفا میجنگید هم مشتاقانه بازیهای بارسا رو دنبال میکردم چون بارسا همیشه در قلب ما هواداران دو آتیشه جا داره
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۳:۱۷)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
داداش تیمون اگه به دسته 1 هم سقوط کنه ما طرفداره واقعیش هستیم. زنده باد بارسلونا. هر تیمی چندسال تو اوج بازی میکنه،بعد یه خرده ضعیف میشه مثله:منچستر،میلان و... شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۲:۵۲)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
قهرمانی گواردیولا در برابر مورینیو رو به همه تبریک میگم. حق پپ کمتر از قهرمانی نبود. من که برای گوادیولای دوست داشتنی خیلی خوشحال شدم.
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۲:۳۹)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
ممنون!! امیدوارم به روز های اوجمون برگردیم،روزهای تحقیر رئال و...! شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۲:۳۱)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
با تشکر از نویسنده عزیز برای وقتی که صرف این نوشته کردند ولی اصلا جالب نبود. مشکل از خط دفاعی تیم نیست... شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۲:۱۰)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
با تشکر از مسیح عزیز,مثل همیشه عالی بود! بارسای تاتا با بارسای تیتو خیلی تفاوت داره, امیدوارم این تفاوت ها بتونه مارو به دوران اوجمون برگردونه. viva the great BARCELONA شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۲:۰۴)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
واقعا مقاله ی خوبی بود.آفرین.درسته بارسا به زمان احتیاج داره تا اون بارسای قبلی بشه
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۴۴)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
متن قشنگی بود...دستتون درد نکنه.... واقعن توقعامون رفته بالا...تیمای حریفم خوب با ضد فوتبال جلومان وایمیسن ولی به تاتا ایمان و اعتماد دارم.....امیدوارم بارسا با بازیاش خیلی حرفارو به خیلیا بزنه.... شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۳۴)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
با بیشتر حرفاتون موافقم ولی اینکه بارسا سمبل سبک تهاجمی در دنیا بیاد ضدحمله بزنه تنمو به لرزه میندازه این یعنی اینکه ما قبول کردیم زیر توپ زدن و دنبال توپ دویدنم جزئی از فوتباله.به شخصه حاضرم با همین سبکمون 10 تا گل رو ضدحمله بخوریم ولی جمع نشیم تو محوطه جریمه و گدایی تیم حریفو کنیم تا توپو بده به ما تا شاید بتونیم گل بزنیم اونوقت دقیقا میشیم ی تیم مزخرف شبیه zoo.اصلا همین حفظ توپمونه که بازیمونو زیبا میکنه و اونقدر تو این کار خوبیم که حتی تیمی مثل بایرنم جمع میشه تو محوطه جریمش تا مبادا گل بخوره.خلاصه به نظر من مشکل از ما نیست مشکل از حریفامونه که بیشترشون ضدفوتبال بازی میکنن و هندبالو با فوتبال اشتباه گرفتن و 10 نفره تو محوطه جریمشون جمع میشن.
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۳۲)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
اول با تشکر از آقا مسیح دوم من همیشه یه بارسایی بودم اونم از نوع سرسخت و دو آتیشه همیشه هم جلو طرفدارای تیم های دیگه کل کل کردم و پوزشونو به خاک مالیدم وهمیشه هم به بازیکنان اعتقاد قلبی داشتم چون همین بازیکنان بودن که به رءال6تا زدن همینا بودن که هر چی جام بود و نبود برداشتن بردن بارسلون همینا بودن که کمک کردن مسی هر چی رکورد بود رو بشکنه همینا بودن که کمک کردن مثلث آتشین بارسا همه تیم ها رو آتیش بزنه سوما آقا این بازیکنا یه توانی دارن هرچی داشتن تو سالهای پیش گذاشتن پس الان باس یک خورده بهشون وقت بدیم تا بشن همون بازیکنا من ایمان دارم که میگم موقعی که شدن همون بازیکنای سابق بارسا هم میشه همون بارسای سابق به امید به دست آوردن همه جام ها البته با بازی زیبا و تماشاگر پسند توسط بچه های آبی اناری و بارسلونا الهی آمین شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۲۷)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
تحلیل خیلی خوبی بود واقعا" خوشحال میشم میبینم چنین افراد فهیمی داریم من به تاتا اعتماد دارم بارسا تا همین الان با بارسای فصل قبل تغییرات زیادی داشته ولی هرکسی نمیتونه اونا را تشخیص بده ، مدتی زمان میبره تا به نتیجه برسه و نیاز به حمایت هوادارنش داره شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۲۶)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
من واقعا به این مربی امیدوارم حتما موفق خواهد شد به امید فتح 5 جام
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۲۵)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
اول با تشکر از آقا مسیح دوم من همیشه یه بارسایی بودم اونم از نوع سرسخت و دو آتیشه همیشه هم جلو طرفدارای تیم های دیگه کل کل کردم و پوزشونو به خاک مالیدم وهمیشه هم به بازیکنان اعتقاد قلبی داشتم چون همین بازیکنان بودن که به رءال6تا زدن همینا بودن که هر چی جام بود و نبود برداشتن بردن بارسلون همینا بودن که کمک کردن مسی هر چی رکورد بود رو بشکنه همینا بودن که کمک کردن مثلث آتشین بارسا همه تیم ها رو آتیش بزنه سوما آقا این بازیکنا یه توانی دارن هرچی داشتن تو سالهای پیش گذاشتن پس الان باس یک خورده بهشون وقت بدیم تا بشن همون بازیکنا من ایمان دارم که میگم موقعی که شدن همون بازیکنای سابق بارسا هم میشه همون بارسای سابق به امید به دست آوردن همه جام ها البته با بازی زیبا و تماشاگر پسند توسط بچه های آبی اناری و بارسلونا الهی آمین شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۲۲)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
مقاله فوق العاده ای بود. دمت گرم. شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۰۱)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
کملا درست ومنطقی ... خیلی ممنون به خاطر این مطلب زیبا ... بیایید از این به بعد از تیم ایراد نگیریم و به بازیکنا ایمان داشته باشیم ... barcelona mas que un club
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۵۵)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
زنده باد بارسلونا
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۴۶)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
به امید روز های بهتر برای بارسا..........
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۳۹)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
یعنی بسیار مقاله ی قشنگی بود از آقا مسیح بسیار تشکر می کنم و به خودم می بالم که طرفدار تیمی هستم که همچین هوادارای فهیمی دارد. آقا مسیح دوستت داریم
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۳۵)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
قطعا بارساي تاتا نيز به زمان داره...همون طوري كه بارساي پپ و رايكارد نياز به زمان داشتن...اما بارساي ما هوادارا خيلي وقته افت كرده .هر بازي به اميد يه تيكي تاكاي ناب ميشينيم پايtvاما جز چند تا موقعيت نصفه ونيمه چيزي گيرمون نمياد... رقيب بارسا نه بايرنه نه رئال...تنها رقيبش خود بارساست..براي بهترين شدن دوباره بايد خودمون بشيم.شايد تاتا بتونه بارسارو به خودش برگردونه...
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۳۱)
|
پاسخ به: تاتا برای آنتی تز جهانی چه نسخه ای می پیچد؟ | ||
---|---|---|
با تشکر از آقا تقی پور بخاطر مقاله فوق العاده خوبشون.
شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۳۰)
|