به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!بارسلونا
فرستنده مسیح تقی پور در تاريخ شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۸:۵۵) (۱,۹۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مسیح تقی پور / FCBarcelona.ir

شاید داغ‌ترین بحث این روزهای فوتبال دنیا، نحوه تقابل تفکرات مالکانه با بازی واکنشی و مبتنی بر ضدحمله تیمهای مقابل باشد.

اکنون فوتبال روز دنیا در چند کلمه خلاصه می‌شود: «استحکام دفاعی، رعایت فاصله بین خطوط، سرعت انتقال توپ به محوطه جریمه حریف در ضد حمله با هدف ارسال از کناره‌ها و شوت از راه دور». این اساس و فلسفه بسیاری از باشگاههای دنیاست که حتی در لیگ برتر ایران نیز طرفدار دارد. روشی که نه نیاز به تکنیک منحصر بفردی دارد و نه بازیهای ترکیبی پیچیده، مهمترین و موثرترین ابزار لازم آن خط دفاعی مستحکم و داشتن تمرکز کافیست.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

فوتبال بارسلونا و اکنون بایرن راهی دقیقا مخالف این تئوری را می‌پیماید و درصدد است با مالکیت بالای توپ، بازی و تفکر خود را بر حریف دیکته کند. اما بارها و بارها حتی در زمانی که بارسای پپ گواردیولا در اوج بود شاهد زمین گیر شدن این سبک بازی بوده‌ایم، آخرین نمونه‌اش سوپرجام اروپای امسال بود که بایرن گواردیولا که خیلی سعی دارد شبیه بارسا شود در مقابل چلسی ده نفره آزار دید و راهی به دروازه پیدا نمی‌کرد. خاطره تلخی که کاتالانها نیز از اینتر و همین چلسی ده نفره در ذهن دارند، اما فوتبالی که داعیه برتری و خاص بودن دارد نباید برای این مواقع اورژانسی تدبیری در آستین داشته باشد؟

در مورد بارسلونا این صادق نبود. آبی اناری‌ها همان طور به اینتر 2010 باختند که به چلسی 2012 و سلتیک و رئال و میلان 2013. در سبک بازی آنها تغییری دیده نشد اما ایده‌ای برای مقابله با آن (بدون بازگشت از اصل) نداشتند و همین باعث شد پپ خانه‌اش را ترک گوید.

اما بازی دیشب بایرن باید درسهای زیادی برای تاتا داشته باشد، پپ طولی نکشید تا دریابد نمیتوان با سبک شبیه تیکی تاکای ناخالصش به مورینیو ضربه بزند. دستور بیشتر کردن شوتهای از راه دور از همان نیمه دوم داده شد و جواب هم داد، اما او هنوز در تفکرات خود غرق بود و میخواست با سبک خودش بازی را ببرد. پپ گوتزه را به بازی آورد اما تغییراتش جواب نداد. اوج کار پپ در وقتهای اضافی دوم بازی بود، جایی که بازی مستقیم را در دستور کارش قرار داد، چیزی که با آن بیگانه است. بایرن برخلاف بارسا که در مصاف با چلسی توپ را دائما پشت محوطه می‌چرخاند و راهی برای نفوذ پیدا نمیکرد، 15 دقیقه بی‌محابا توپ را روی دروازه پترچک ریخت و چندین موقعیت عالی بدست آورد که با درخشش این دروازه بان راه به جایی نبرد. دیگر خبری از فوتبال مالکانه و پاسهای پرتعداد نبود. «سیستم علی اصغری» پپ جواب داد. سیستمی که اصلا چیز بدی نیست! سیستمی که همه دنیا از آن بهره می‌برند و به عنوان آخرین تیر به قلب حریف شلیکش می‌کنند.

اما بارسلونا چه واکنشی به این موقعیت‌های اورژانسی دارد؟ سیستم علی اصغری بارسلونا چیست که در مواقع نیاز از آن بهره ببرد؟ بدون شک آبی اناری‌ها ابزار لازم برای ارسالهای بلند از کناره‌ها و بازی مستقیم را ندارند، پس زمانی که تیم ایده آل نیست و با خلاقیت بازیکنانش راهی به دروازه نمی‌یابد باید چه واکنشی نشان دهد؟

راهکارهایی برای مارتینو

1- شوت از راه دور: بارسا بازیکنان شوتزن کم ندارد. اکنون نیمار هم هست که در جام کنفدراسیونها با چند شوت خیره کننده نشان داد می‌تواند قابلیت‌های متفاوتی به تیم اضافه کند. در بازی شب گذشته بایرن و چلسی دو شوت ناگهانی و غافلگیر کننده منجر به گلی برای هر دو تیم شد.

2- اضافه کردن مهاجم نوک به هدف فشار روی مدافعین مرکزی و باز کردن روزنه‌ها: حربه‌ای که در مقابل میلان در نیوکمپ دیدیم. ویا مهاجم نوک بود و با تحت فشار قرار دادن مدافعین تمرکز دفاعی حریف ایتالیایی را به هم زد تا مسی با آرامش تمام دوگل را وارد دروازه کند و نهایتا خود ویا نیز از تک فرضت گلزنی‌اش به بهترین نحو استفاده کرد تا شادی گلش ما را به یاد فینال چمپیونزلیگ بیندازد. بارسلونا قصد خرید یک شماره 9 واقعی را ندارد و مانعی هم نیست. خود نیمار می‌تواند در محوطه جریمه باشد و پدرو و الکسیس یا دنی آلوز و و پدرو در جناحین بازی کنند، یا حتی آدریانو که سابقه بازی در پست بال چپ و راست را دارد.

3- حرکات انفرادی پشت محوطه جریمه برای گرفتن ضربه آزاد و استفاده از توانایی‌های مسی، نیمار، ژاوی و حتی دنی آلوز و فابرگاس.

4- فرصت به حریف برای تملک توپ و میدان برای دقایقی از بازی و استفاده از ضدحمله‌های سریع و غافلگیر کننده: در حقیقت به دام انداختن حریف با حربه خودش!

نظر شما در این باره چیست؟ آیا تاتا زندگی را شیرین می‌کند؟!

ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica Panerai
But there are many features really are the lingua franca of daily wearers do? Or just various brands in order to show the strength of the birth of the product do? This point should be many watch enthusiasts doubt in his heart. Today Zenith watch features are its practicality as a starting point, such as: calendar function, sun and moon week and moon phase display Fake Corum for sale , Chopard replica chronograph with flyback chronograph function, energy storage function with two time functions, the According to the above said features are ease of daily life as the starting point. User Friendly emphasis on precise timing and implement the concept of design in the top of each table, Replica Dior so the wearer, in addition to increasing admiration of even taking into account the practicality, can be said to be very pertinent design, so we have a full range of table paragraph will not see fancy, but flashy features, this fully reflects the true force of the spirit of the brand. As long as you know how to appreciate a true watchmaking skills, for praise subsection in the starfish as the design theme of the watch, 9 seconds at a time display and three times at 30-minute timer dial , and the central power reserve display are designed for the sea star , and even pointers are also out type , so dreamy fairy tale reproduce classic moments was given a naughty personality, and different sizes of 21 dazzling diamonds shine more like a sea of ??stars , shining touching female feminine style Replica watch . capable of white-collar , often due to the wise workplace decisive and ignored female character.


چهارشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ (۱۸:۴۸)
 
xinde520
Swiss Replica watches
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one: duty-free shops where, how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport. Replica Richard Mille Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, Rolex Replica so that the driver can hit the table. Fake Ferrari Franck Muller replica 3, how to go from the East China Sea?


چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۷:۳۵)
 
xinde520
Replica Chopard
In the van but had a seemingly contradictory and harmonious, like she likes Balenciaga, also prefer Raf Simons age of Jil Sander, مشاهده لینک in her works, Fake Dior for sale out of the ordinary concept hidden in highly concise, Replica Emporio Armani independent and confident and relaxed in fluid lines and soft and pure flavor. But more and more like "Ran Fan" brand woman is in her design Longines replica , to find a mapping of a side of your soul. and "Ran Fan" works of inspirations, full of personality is different,


سه‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۲ (۱۱:۵۵)
 
xinde520
Replica Versace
After leaving the army, Jiang Tai contingent into a company when an ordinary white-collar workers Breitling replica , although the salary is not much Fake Bvlgari for sale Replica Zenith , but he took a certain monthly salary in the bank, مشاهده لینک never stopped, but he also continued to buy Korean mobile communications and agricultural heart of shares of stocks.


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۳:۴۱)
 
mohammad-barcelona
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
تاتا مربی خوبیه اما باید یه مربی بهتر به بارسا میومد


دوشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۱۶)
 
maryan
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
نقل قول:

" تنها کاری که الان میتونیم بکنیم اعتماد به تاتاست... "

مگه چاره دیگه ای هم داریم؟؟!!



دوشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۰۹)
 
onlypuyol
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
تاتا جواب میده


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۲۸)
 
Gold.Marble
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
تنها کاری که الان میتونیم بکنیم اعتماد به تاتاست...
امیدوارم که زندگی راشیرین کند....!!!!


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۵۳)
 
ARROW
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
من یکی که خیلی به تاتا اعتقاد دارم چون تا الان نشون داده که میتونیم به بارسای 2011 تبدیل بشیم و پتانسیل این کار رو تاتا داره تا تیم رو به اوج برسونه
تا اینجا که توی دفاع تیم خیلی خوب بوده و همچنین پرسینگ
امیدوارم برنامه هایی هم برای خط حمله داشته باشه چون مقابل اتلتیک خط حملمون زیاد خوب نبود


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۴۲)
 
themistroxavi71
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
هیچ مربی ایی نمیتونه فوتبال علی اصغری رو تو بارسا پیاده کنه

نه کرایوف نه پپ و نه ماتینو

ذات فوتبال بارسا پاسکاری و مالکیت توپه


برد پپ مقابل مترجم رو به همه تبریک میگم


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۷:۳۹)
 
ژاویر
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
باید یه مربی بهتر میگرفتیم


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۶:۱۲)
 
hmjz_1
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
این راه حل ها را که خیلی وقته ما میگیم ولی برای انجامش حرکتی نمیکنند. اگر یکم به بارسا زمان پپ نگاه کنیم میبینیم ما اتوو و هانری را در حمله ، کیتا را در هافبک و پیکه ، پویول و ابیدال را در دفاع داشتیم که هم قدرت سرزنی تیم را بالا میبرد و هم قدرت شوتزنی تیم


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۵:۳۹)
 
vivaz
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
در جواب به اون دوستان منتقد مارتیتنو باید بگم که پپ هم زمانی که به بارسا اومد مربی خیلی کم تجربه ای بود و خیلی هم اونو نمیشناختنش ولی اومدو ....
پس باید به مارتینو هم که تجربه ی خوبی داره فرصت داد.تا ببینیم تفکراتش چیه.
به نظر من مارتینو از تیتو ویلانو وا خیلی بهتره/چون بارسا نیاز به تغیراتیی تو سبک بازیش داره که البته مارتینو جرات این کارو داره.البته کار سختیه چون بارسا به یه مرحله گذار نیاز داره/باید به جوان ترا بازی داد چند تا بازیکن سرعتی و قدرتی خرید و یواش یواش ریش سفیدا رو گذاشت کنار.باید تیمی بسازیم مثل بایرن/مالکیت و سرعت و قدرت.


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۰۹)
 
Ali_SHS
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
بارسا نیازی به سیستم علی اصغری نداره. ما با همه ی دنیا فرق داریم و واسه برد فلسفمونو زیر پا نمیذاریم و ترجیح میدیم ایستاده بمیریم تا اینکه با خراب کردن ذات و زیبایی فوتبال بخوایم نتیجه بگیریم.

این بارسا به نظر من پتانسیل موفقیتش از بارسای پپ هم بیشتره و اگه تاتا به روند رو به رشد تیم در زمینه ی پرسینگ و فشار روی بازیکنای حریف و دفاع درست و منطقی در هنگام ضدحمله ادامه بده بارسا میتونه بهترین بازی ها رو به نمایش بذاره. فقط کافیه مسی آماده بشه و نیمار هم با تیم هماهنگ شه تا خط حمله هم کابوس تیم های مقابل بشه


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۳:۵۷)
 
danialfarzane
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
بعضی از دوستان خیلی خیلی زود قضاوت میکنن!!
بابا ما اگه یه گوشی بخریم یکی دو هفته طول میکشه تا بهش عادت کنیم و قلقش رو بدست بیاریم
اونوقت شما چطور میتونید با 5تا بازی بگید تاتا هیچی حالیش نیست؟؟؟
یعنی واقعا انتظار دارید دو روزه بشیم همون بارسا؟؟؟؟ واقعا برای بعضی از دوستان متاسفم
درسته ما خوب ظاهر نشدیم اما تو این 5 بازی شکستی هم نداشتیم
یکم صبور باشید!! و بذارید بازی های مهمتر شروع بشه


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۳:۲۲)
 
atg-messi
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
بارسا داره سیستمشو تغییر میده،یه خرده نیاز به زمان داریم تا بارسای واقعی رو ببینیم.
به امید قهرمانی...


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۲:۰۴)
 
BRAIN
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
اتفاقا با مهاجم نوک خیلی موافقم چون خیلی از مشکلات دفاعی بودن تیم ها رو حل میکنه
این شماره 4 رو هم خیلی ها بهش اشاره میکردند توی این 2 سال


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱۰:۲۰)
 
kamiba
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
پپ با هوش تری مربی هست که تا حالا شناخته شده(این حرف من نیست و حرف کارشناسای اروپایی)
بارسای تاتا تیکی تاکا نداره(زیبا بازی کردن فقط تیکی تاکا نیست) ولی سرعت بازی بارسا نسبت به قبل بالاتر رفته(انتقال از دفاع به حمله) شوت زنی رو هم تو تیم تاتا شاهدش بودیم.
به نظر من برگ برنده تاتا تو این فصل نیماره
به زودی فاز جدید بارسا رو شاهد خواهیم بود


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۸:۴۸)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
تاتا باید تا آخرین روز قراردادش در بارسا بمونه . مطمئنا بارسای ایده آلش را خواهد ساخت . روزی میرسد که همه او را تحسین میکنند . ویوا بارسا ... بهترین ها را برای تاتا آرزو مندم


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱:۵۱)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
این پیج رو نگه دارید تا موقعی که بارسا نتیجه گرفت ببینید همین منتقدان چجوری از تاتا حمایت میکنن .


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱:۴۶)
 
moji.aref
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
نقل قول
واقعا باعث تعجب که بعضی ها این اجازه رو به خودشون میدن که بگن:"تاتا هیچی حالیش نیست."یا :"تاتا هیچی نمیفهمه."
اگر یکم دقت کنید متوجه تغییر تیم نسبت به فصل قبل میشین!
واقعا بارسای مقابل اتلتیکو با بارسایی که مقابل بایرن بازی می کرد یکی هست؟
من فقط میگم که باید به تاتا زمان بدیم.تا الان ثابت کرده که توانایی اینو داره که بارسلونا رو طوری هدایت کنه که من و شما تغییراتش رو ببینیم !!!
من به تاتا ایمان دارم و این فصل انتظار سه گانه از بارسا رو ندارم!همین که بتونه خودشو با تیم و فلسفه ی باشگاه وفق بده تا فصل بعد بتونیم بارسا رو تو اوج ببینیم,برای من کافیه!!!

واقعا این حرفو قبول دارم. ندیدی بارسا چطور مقابل اتلتیکو خوب بازی کرد. اتلتیکو ضد فوتبال بازی کرد ولی یادتون میاد؟ بارسا سالهای قبل مقابل تیم هایی که با این روش بازی میکردن میباخت ولی امسال برد.(درسته با دو تساوی ولی مقابل این تیم ها باید اینطوری بازی کردو منطقی ترین روش برای مقابله با اینهاست). پس مطمئن باشد اگه این تیم پارسال مقابل بایرن بازی میکرد ایونطوری شکست نمیخورد. بارسا امسال قوی تر از قبل شده و اگه به بازیش دقت کنید اینو راحت می فهمید. کم گل زدن بارسا تو بازی ها هم به دلیل نبود یه مهاجم تمام کننده عالی هست مثل مسی. ندیدی که بارسا تو بازی با مالاگا چقدر موقعیت داشت؟ و همین طور تو بازی با اتلتیکو؟ وقتی مسی مصدوم باشه پدرو و سانچز و نیمار نمیتونن کاملا خط حمله رو قوی کنن. و اما با دیدن چند بازی از بارسا در اول فصل همه ما دیدیم که تاتا هم این تغییرات رو اضاف کرده:
1- پرسینگ شدید 2-سانتر از جناحین در مواقعی که تیکی تاکا جواب نمیده
3-شوت های از راه دور 4- سرعت زیاد در پاسکاری که بعضی اوقات من فکر میکردم بارسا داره ضد حمله میزنه!
به نظر من این بارسا از فصل پیش بهتره و جام های زیادی رو کسب میکنه. فقط باید بهش فرصت داد. بارسا همون بارساست فقط حریفان قوی تر شدند. و وقتی دنیا داره به سمتی میره که با تیکی تاکا مقابله کنه پس بارسا هم بیکار نمیشینه که اونا هرکار میخوان بکنن. بارسا هم به مقابله بلند میشه تاکتیک های تازه رو به تیم اضاف میکنه.
به این بارسا امید دارم. فقط زمان نیاز داره تا با تغییر های جزئی جدید هماهنگ بشه.
ویوا بارسا


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱:۲۲)
 
PEREZ
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
"بارسا به یک پلن بی نیاز داره."
این جمله رو همه میدونن و تکرار میکنن اما هیچ وقت عملی نشده،حتی بازیکنی مثل ابراهیموویچ که واسه یک پلن بی عالی بود رو خیلی راحت از دست دادیم.
شاید واقعا بارسا دوست نداره یک پلن بی داشته باشه؟!


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱:۱۷)
 
Xtatic
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
وقتی پپ با اون هوش و شناخت از بارسا، راهی برای مقابله با دفاع اتوبوسی با این سیستم پیدا نکرد، میشه نتیجه گرفت که راهی وجود نداره.
ولی ...
تیمی الان تاتا در اختیار داره چند تا برتری نسبت به زمان پپ داره که میشه امیدوار بود :
1- نیمار ! نیازی به توضیح نداره.
2- جوردی آلبا . به نظر من بهترین دفاع چپ حال حاضر دنیا. سرعت بالا، عملکرد عالی در دفاع و حمله. اینو مخصوصا تو بازی های این فصل می بینیم که حتی بعضی مواقع بار اشتباه و کم کاری ماسکرانو و پیکه تو وسط دفاع رو به دوش می کشه (حداقل چند بار تو بازی برگشت سوپر کاپ اینو دیدیم) و بیشتر ضد حمله های موفق از وسط یا راست هست.
3- تو بحث پرسینگ تاتا بهتر از پپ عمل می کنه.
4- پیشرفت الکسیس و اینیستا.

البته چند تا ضعف هم نسبت به زمان پپ داریم (‌ از جمله پا به سن گذاشتن ژاوی ، آلوز و پویول و افت محسوس پیکه )
با وجود همه اینها، من هم مثل خیلیا امسال زیاد امیدوار نیستم که موفقیت های انچنانی داشته باشیم که دهان منتقدان رو ببندیم ولی مطمئنم سال بعد، با رفتن راسل ، جا افتادن تاتا و خرید های خوب دوباره میدرخشیم.


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۱:۱۱)
 
konjkave60
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
نقل قول
فکر نکنم تاتا چیزی حالیش باشه پپ بهتر بود.

ببخشید دوست عزیز شما چند تا بازی از تیمهایی که تاتا توشون مربی گری کرده رو دیدید
فقط فکر میکنید
آیا علم اینکه در این مورد قضاوت کنید رو دارید ؟؟؟
یه خورده اعتدال هم بد نیست طرف هنوز 5 تا بازی مربی بوده بعدشم شما به جای اینکه مربیه جدید اومده ازش با تمام قوا طرفداری کنید این چه حرفیه میزنید
من هم پیش خودم فکر میکنم آنجلوتی به درد تیم رئال نمیخوره ولی آیا این نظرم رو میتونم الان به یک طرفدار رئال ثابت کنم یا اون طرفدار رئال منو مجاب میکنه که کارلتو بهترین مربیه دنیاست ؟؟؟؟
امیدوارم منظورم رو گرفته باشید


یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۰:۳۶)
 
barca87
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
نقل قول
گواردیولا مربی خوبی بود ولی شاید تاتا حتی از پپ هم بهتر باشه بهش فرصت بدید تا کارشو انجام بده


منم موافقم . البته اگه برنامه های شخصی خودش رو به تیم اضافه کنه اما فعلا داره تیکی تاکا رو زنده می کنه و البته پرسینگ هم



یکشنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ (۰:۱۲)
 
soundsilence
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
ای بابا ... واقعا از این حرفای بعضیا ادم ناراحت میشه ... شما طور خودتونو طرفدار بارسلونا می دونید ؟!!! تاتا الان مربی بارسلوناست و حتی اگه بدترین مربی دنیا باشه ما باید ازش طرفداری کنیم ... لطفا بعضیا به این حسایی که دارن توجه نکنن درسته که گواردیولا مربی خوبی بود ولی شاید تاتا حتی از پپ هم بهتر باشه بهش فرصت بدید تا کارشو انجام بده ... اگه شماها اول فصل این حرفارو بزنید پس دیگه تا اخر فصل باید بارسلونا رو بذارین کنار ... مطمئنا تاتا برنامه های خوبی برای اینده داره وگرنه اصلا مربی گری بارسلونا رو قبول نمی کرد ...


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۴۵)
 
FCbarcelona7
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
واقعا باعث تعجب که بعضی ها این اجازه رو به خودشون میدن که بگن:"تاتا هیچی حالیش نیست."یا :"تاتا هیچی نمیفهمه."
اگر یکم دقت کنید متوجه تغییر تیم نسبت به فصل قبل میشین!
واقعا بارسای مقابل اتلتیکو با بارسایی که مقابل بایرن بازی می کرد یکی هست؟
من فقط میگم که باید به تاتا زمان بدیم.تا الان ثابت کرده که توانایی اینو داره که بارسلونا رو طوری هدایت کنه که من و شما تغییراتش رو ببینیم !!!
من به تاتا ایمان دارم و این فصل انتظار سه گانه از بارسا رو ندارم!همین که بتونه خودشو با تیم و فلسفه ی باشگاه وفق بده تا فصل بعد بتونیم بارسا رو تو اوج ببینیم,برای من کافیه!!!
viva TATA
viva the great BARCA


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۵۹)
 
78TARANE
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
هیچکس مثه پپ برای بارسا نمیشه . کاش میشد تاتا هم مثه پپ کار کنه .ولی هیچکس پپ نمیشه


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۵۷)
 
catalan-girl
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
چه سیستمی داره راه میندازه پپ تو بایرن.........یه سیستمه پیچیده...
امیدوارم تاتا هم بتونه از این راهکارا استفاده کنه


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۵۳)
 
matinmovahedzadeh
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
فکر نکنم تاتا چیزی حالیش باشه پپ بهتر بود.


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۱۳)
 
kanse
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
من به شوت های پشت محوطه ای اعتقاد بیشتری دارم البته تمام اینا راهکار های خوبیه که بارسا باید به دنبالش باشه


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۰۷)
 
messi-.10
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
ما سر زن نداریم و نمیتونیم از سیستم علی اصغری استفاده کنیم البته باید به تاتا وقت داد تا تفکراتش رو به تیم دیکته کنه. ای کاش از مهاجم نوک و شوت بیشتر استفاده کنیم اینکار خوب جواب میده


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۴۲)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
در مورد بازی دیشب باید بگم که واقعا دلم گرفت وقتی پپ رو روی نیمکت بایرن می دیدم ولی به هر حال بارسا از پپ خیلی بزرگتره پس عشقست بارسا
اما در مورد مقاله باید بگم سانتر برای بارسا روش خوبی نیست چون ابزارش رو نداره نه بازیکنای بلند قد و نه سر زن البته تا تا تو بازی رفت با اتلتیکو از این روش استفاده کرد و نتیجه هم گرفت ولی به نظر من الان نقطه قوت تیم نیمار دلیلش هم اینه که میتونه تراکم مدافعین رو رو خودش بندازه و بقیه بازیکنا از جمله مسی بتونن بهتر کا کنن البته لازمه این امر اینه که مسی و نیمار از هم دور بازی کنن و مهره بعدی اینیستاست فرقی که اون با زاوی و فابرگاس داره اینه که هم پاسور خوبیه و هم پا به توپه اگه دقت کرده باشین تو بازی برگشت با اتلتیکو هم در 20 دقیقه آخر با ورود اینیستا تیم بهتر کار کرد و مهره بعدی آدریانو است حسنی که داره اینه که توانایی بازی در چپ و راست و شوت زدن از هر دو طرف رو داره همین ترفند تو بازی پارسال بارسا با والنسیا تو کمپ نو و با اتلتیکو تو کمپ نو که گل مساوی رو زد جواب داد در آخر هم بید بگم که مشکل بارسا در برابر تیم های بسته فقط زدن گل برتریه بعد از زدن گل بازی باز میشه و ضد حمله هم کلا تو گروه خونی بارسا نیست


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۳۹)
 
barca20909
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
تاتا که این چیز ها حالیش نیس


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۱:۲۷)
 
barca87
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
نقل قول
راهکارهایی برای مارتینو



این راهکارهایی که اشاره کردید در واقع حرف دل منو که حدود 2 ساله هی می نویسم زدید . و البته سانتر از جناحین هم مثل دقایق آخر بازی بایرن و چلسی که بایرن روی دروازه چلسی می ریخت هم میتونه فکر بسیار خوبی باشه که نظم دفاعی تیمهای اتوبوسی رو بر هم بزنه .


این بهترین مطلب و مقاله ای بود که در مورد بارسا در این سایت خوندم . امیدوارم که بازیکنان بارسا در تمرینات خود به این مقولات بیشتر بپردازند .



شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۰:۵۵)
 
fenon
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
به نظرم مربی قابل اعتمادی نیست این تاتا


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۰:۵۰)
 
Anabaena
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
هنوز زوده که بخواهیم درباره ی توانایی های تاتا قضاوت کنیم،مربی بزرگی نیست ولی باید دید که تو بازی های مهم مثل ال کلاسیکو چی کار میکنه!!
امیدوارم نیمار نیمار جام کنفدراسیون ها بشه،مسی از مصدومیت رها بشه،تو کار های دفاعی عملکرد بهتری داشته باشیم و ...


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۲۰:۱۵)
 
VS1370
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
بهترین حربه ما خلاقیت بازیکنامونه


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۹:۵۹)
 
maryan
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
انقدر تصویر پپ رو تو سایت قرار ندین. به خدا خیلی دلم براش تنگ میشه. با دیدن بازی دیشب تموم خاطرات قهرمانی های بارسا دوباره زنده شد. بازی دیشب بیشتر از حال و هوای بارن هوای بارسایی داشت... چقدر حیف شد...


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۹:۲۴)
 
rezasobhani
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
تا حالا تیمی جلوی تاتا اینجوری بازی نکرده بود شاید بخاطر این هنوز نتونسته برنامه ای براش پیدا کنه من فکر میکنم به زودی بهتر میشه


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۹:۲۰)
 
abmessi82
پاسخ به: به بهانه نخستین جام پپ با بایرن: سیستم علی اصغری بارسا چیست؟!
نمی دونم چرا به این تاتا خیلی امید ندارم که در شرایط سخت فکر های اونجوری کنه اینو در مقابل اتلتیک نیز نشون داد دیدیم که هیچ برنامه ریزی نداشت اما شاید باید بهش فرصت داد تا خودشو با اروپا وفق بده فعلا اگه با تیم های مثل چلسی.میلان.سلتیکو.....بیفتیم فکر نکنم فکر تازه ای بکنه اما اگه شاید با خرید یک مهاجم نوک{رونی.لواندوفسکی}می تونستیم کاری کنیم اما حالا شوت زن نداریم شاید در بارسا فقط ادریانو شوت زن باشه
اما باید صبر کرد و دید.................


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۱۹:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!