به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۸۶ (۱۹:۵۶) (۱,۲۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسا پس از شکست دادن اسپانیول در ضربات پنالتی، ششمین قهرمانی خود را در جام کاتالونیا بدست آورد. بازی در وقت قانونی، بازی متعادلی بود اما صلابت لازم را نداشت.

اولین دربی هفته بارسا و اسپانیول به لطف ضربات پنالتی به سود بارسا به پایان رسید، در حالی که دو تیم در وقت قانونی قادر به شکست دادن یکدیگر نبودند. دو تیم ترکیبی را که بیشتر شامل بازیکنان ذخیره‌شان بود به بازی فرستاده بودند، اما با وجود 25 دقیقه آغازین دلچسب، مابقی بازی عموما تلاشی سست و نافرجام بود.


گل زود هنگام

بارسا با اولین حمله جدی‌اش در بازی به گل رسید. بلتی نفوذ کرد و با یک پاس عمقی برای ازکوئه رو مدافع اسپانیول را غافلگیر نمود و او با فرار از تله آفساید توپ را پشت سر گورکا به تور دروازه چسباند (دقیقه 8). اسپانیول موقعیت‌هایی داشت تا حرکت را برابر خورخه را تلافی کند، من جمله حرکت کورو که توپ بازگشتی را به تیر دروازه نشاند.

از 0-2 تا 1-1

اسپانیول پیش آمد و بارسا مجددا با یک پاس بلند برای جیوانی دفاع آنها را غافلگیر کرد، که ضربه او بی‌نتیجه ماند. لحظاتی بعد بارسا می‌توانست برتری خود را افزایش دهد، اما در پی همکاری سه نفره موها، فدا و پدرازا نتیجه بازی به تساوی کشیده شد (دقیقه 24).

پس از به تساوی کشیده شدن بازی، به نظر می‌رسید که هر دو طرف از سرعت بازی خود کاسته‌اند. هر دو تیم سعی در اداره جریان بازی داشتند، تنها موقعیتی برای کسب امتیاز به سود اسپانیول به وجود آمد که به خاطر آفساید نافرجام ماند.

وقفه‌های بسیار

بارسا در نیمه دوم نفوذی‌تر بازی می‌کرد، اما تلاش آنها چیزی بیشتر از شوت‌های از راه دور بدست نمی‌آورد. در شرایطی که والوردا و ریکارد به نظر می‌رسید تعویض‌های بی‌پایانی دارند، بسیار مشکل بود که هر نوعی از ریتم منظم در بازی شکل گیرد که بتواند موقعیت‌های جدی تری ایجاد نماید.

دو موقعیت عالی

موها از بهترین موقعیت اسپانیول استفاده کرد تا در دقیقه 68 با ضربه سری از درون محوطه شش قدم خطری را ایجاد نماید. این اخطار بیدار باشی بود که بارسا نیازمند آن بود، موتا نیز در ضربه دقیقه 77 خود ناموفق بود. اما در شرایطی که به نظر می‌رسید این دو موقعیت باعث هیجان انگیزتر شدن ده دقیقه پایانی شود، اما چنین اتفاقی نیفتاد و پس از آن به نظر می‌رسید که دو طرف تصمیم دارند که ناظر گذر زمان برای رسیدن به ضربات پنالتی باشند.

پنالتی زن‌ها

اف سی بارسلونا هیچ اشتباهی در زدن ضربات خود نکرد. انجل اولین ضربه اسپانیول را از دست داد، و گرچه تمامی هم‌تیمی‌هایش ضرباتشان را به گل تبدیل کردند، اما تمامی 5 پنالتی زن بارسا هم همین کار را انجام دادند. ازکوئه رو، جیوانی، بلتی، کروساس و موتا با ضرباتشان کاپ جام کاتالونیا را برای ششمین بار برای اف سی بارسلونا بدست آوردند. دو تیم از کمک‌های فیزیوتراپی سود خواهند برد تا در دیدار شنبه در لیگ مجددا برابر یکدیگر صف آرایی کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۱۵)
 
raminpanahi
پاسخ به: بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۵۰)
 
kingamir
پاسخ به: بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۴۴)
 
harry1
پاسخ به: بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا فاتح جام کاتالونیا (1-1)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۸ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!