به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)گزارش بازی
فرستنده مهدی طاهرخانی در تاريخ یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۰۵) (۵,۴۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مهدی طاهرخانی / FCBarcelona.ir

بعد از حذف ناباورانه قهرمان اروپا مقابل لیورپول نوک انتقادات به سمت خط دفاعی و دروازبان پر اشتباه بارسا رفت، انتقاداتی که اکثرا به جا و منصفانه بود اما قهرمانی‌های پی در پی بارسلونا در این چند ساله موجب شده بود، برخی این افت را طبیعی بدانند. آن شب گذشت و بارسا به شب دیگری رسید.
زمانی که مردان ایالت کاتالان از چمپیونز لیگ حذف شدند، همه حواس خود را معطوف به لالیگا ساختند اما بد بیاری‌های آنان تمامی نداشت. از بین رفتن فاصله موجود بین تیم صدر نشین و مابقی مدعیان تا آنجایی پیش رفت که بنا به قانون بازی رو در رو رئال مادرید بعد از مدتها خانه نخست جدول را اشغال کرد.


حالا این آبی و اناری پوشان بودند که می‌بایست مترصد کوچکترین لغزش سپیدهای مادریدی می‌نشستند. فقط دو هفته مانده به پایان لالیگا و مادرید آن لغزش را انجام داد.
رئال با کسب نتیجه تساوی در خانه زاراگوزا عملآ جام را به بارسلونا تعارف کرد و با پیروزی بارسا در بازی هم زمان این هم امتیازی از بین می‌رفت و آنان می‌توانستند با دو امتیاز اختلاف با خیالی آسوده در هفته آخر به مصاف خیمیناستیک سقوط کرده بروند و همانجا جشن سومین قهرمانی پی در پی را بر پا سازند ولی کفران نعمت در این سوی میدان بیداد می‌کرد!

بارسا احتیاج نبود تا کار چندان مهمی را انجام دهد، آنان فقط احتیاج به کسب این سه امتیاز خانگی مقابل تیم یازدهم جدول را داشتند امتیازی که تا دقیقه 90 هم به حساب آنها واریز شده بود ولی نه ... صبر کنید.
اگر بارسا بخواهد با این دروازبان و خط دفاعی قهرمان شود آیا بی‌عدالتی صورت نگرفته؟ فوتبال زیبا و خلق موقعیت‌های شگفت انگیز از فاکتورهای فوتبال منحصر به فرد آنان است، حتی اگر رونالدینیو هم حضور نداشته باشد، مسی قادر به انجام کارهای بزرگ است، حتی طوری با دست گل زد که باز هم خاطره دیه گورا زنده می‌کرد. اما این تیم که دو سال پیاپی قهرمانی اسپانیا را به خود اختصاص داده بود، در این فصل با معضل عجیبی رو به رو بود. شاید در کاغذ، دفاع خطی با مرکزیت پویول و تورام که هر دو از بهترین‌های پست خود هستند، عالی جلوه دهد ولیکن این خط دفاعی در بازی مقابل اسپانیول برای بار چندم ثابت کرد در مواقع ارسال پاس‌های عمقی برای خودش یک پا بزرگراه است! با همین دکترین یاران اسپانیول با طراحی دلاپنیا موفق شدند چندین مرتبه خطر آفرینی کنند که بالاخره یکی از آنها منجر به گل شد. مهم نیست بازی در دست کدام تیم بود، مهم نیست درصد مالکیت به چه منوال است، مهم نیست کدام تیم فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد بلکه در فوتبال رسیدن به گل یعنی همه چیز.

بارسا تا قبل از گل اول و دوم خود آتشبازی عظیم را مقابل دروازبان کامرونی اسپانیول بر پا کرده بود اما با گل دوم لیونل مسی گویی آنان به همه مراد خود رسیدند. نمی‌شود چندان در مورد تعویض گودیانسن رایکارد را نکوهش کرد، چون او به اندازه کافی در زمین بی‌مصرف بود و حتی در آخرین صحنه آن توپ ساده را نتوانست با ضربه سر روانه چهارچوب کند (گل کردن دیگر پیشکش!)
بارسا فوتبال را بعد از آن گل نوع دیگری دنبال کرد، استفاده از ضد حملات روشی بود که می‌توانست اندوخته‌های آنان را به اندازه مکفی معتبر نگه دارد اما باز هم گل نزدن اتوو در مصاف تک به تک ثانیه به ثانیه تراژدی بازی مقابل رئال بتیس را ملموس‌تر جلوه می‌داد. زمانی که در دومین موقعیت منحصر به فرد در توپ برگشتی دروازبان تیم حریف علنآ و به وضوح پای مهاجم کامرونی بارسا را به قصد سرنگونی زد، داور مسابقه اشتباه فاحش نخستش را (گل با دست مسی) با اشتباه فاحش دیگری جبران کرد. شاید چنین امری در دنیای قضاوت دو نمره منفی داشته باشد اما روح فوتبال چنین حکم می‌کرد که این اشتباه به آن اشتباه به در شود تا داور مسابقه شب از زور وجدان درد به بی‌خوابی مبتلا نگردد(!) خبرهای خوبی از دیدار رئال به گوش می‌رسید اما در عرض چند دقیقه باز هم قهرمانی و صدر جدول به شاگردان کاپلو پس داده شد. آنان در دقیقه 89 گل زدند و در این سو بارسا گل خورد.

ممکن است خیلی‌ها ویکتور والدز را نسبت به گل دوم بی‌تقصر بدانند، اگر قرار باشد در مورد یک دروازبان معمولی که وظیفه حراست در یک تیم نه چندان سطح بالا به عهده دارد قضاوت کنیم این حرف تا حدودی درست است اما اینجا صحبت از یک قهرمان است، صحبت از تیمیست که می‌بایست از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و عنوان قهرمانی را مال خود کند، مگر غیر از این است که تیم قهرمان باید بازیکنان بزرگ داشته باشد؟
مگر غیر از این است که دروازبان چنین تیم‌هایی باید فراتر از حد انتظار باشند؟ به قهرمانی ایتالیا در جام جهانی توجه کنید، بار دیگر نقش واندر سار در اول شدن منچستر را مرور نمائید، اگر حوصله داشتید بازی‌های پیتر چک در چلسی را هم در ذهننتان تجسم کنید، آیا والدز در این فصل با آنان قابل قیاس بود؟
اتفاقی که شب بازی با بتیس رخ داده بود، بار دیگر حادث شد؛ خط دفاعی بارسا باز هم جا ماند و متاسفانه هیچ وقت فرشته نجاتی نبود تا این تیم را نجات بدهد.
والدز مثل همه دروازبانان معمولی، مثل همه کسانی که هرگز لیاقت پوشیدن پیراهن شماره یک تیم‌های بزرگ جهان را ندارند، فقط نقش عروسک مزرعه(!) را بازی کرد تا در میان بهت و حیرت همگان، بارسلونا از بهترین موقعیت به وجود آمده به سادگی بگذرد! هدیه‌ای که باز نکرده پس فرستاده شد.
حالا بازی مساوی شده، حالا پاس‌های عمقی پی در پی اسپانیول ضعف مفرط خط دفاعی ناهماهنگ و دروازبان ضعیف بارسا را بهتر از همیشه به همگان نشان می‌دهد، حالا بهتر می‌فهمید که تساوی مقابل رئال بتیس اتفاقی نبوده است.
بله این احتمالا آخرین سکانس آزار و اذیت فوتبال دوستانی بود که به عشق دیدن بازی‌های ناب بارسلونا یک فصل تمام رقابت‌های این تیم را دنبال کردند ولی مجددا آن کفش لعنتی نگذاشت، مرد شیکپوش ما با کت و شلوار زیبایش خود نمایی کند.

حالا صدر جدول مجددا در دستان مادریدی‌ها است و آنان هستند که در روز اخر در سانتیاگو برنابئو با برد مقابل رئال مایورکا جشن قهرمانی را به پا می‌کنند، حتی اگر بارسا به تعداد تماشاگرانش گل اوراژش را نسبت به رئال بهتر کند!
دیگر وقتش رسیده دستمال‌های سفیدشان را در اعتراض به این کفش (دروازبان و خط دفاعی) که سیمای زیبای بارسا را مخدوش کرده است به اهتزاز در بیاورند.
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۲۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۴۹)
 
yatou
lace evening dresses
numerous types of styles are now accessible for the bridetobe select discount wedding dresses . It's simple to locate your wedding dress you would like. If there's not 1 you like ugg, you are able to get in touch with a designer and get a wedding dress designer, supplied you are able to pay the cost. For these factors, we are able to draw a conclusion that's probably the most typical elements that girls want probably the most stunning brides. Along with other factors uggs, like girls, really feel which you wish to discover marriage, girls have a great memory with the wedding day. And girls to understand their dreams of wedding dresses. Rolex, GMT Master IIWhen Rolex releases a brand new model inexpensive wedding dresses , it's inevitably a unique event within the watchmaking sphere. wedding gowns sweatheart wedding dresses In 20, luxury brand watches the new GMT Master II was not an exception, symbolizing a actual evolution in this emblematic model'


شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۲ (۱۸:۴۱)
 
kingamir
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۴۳)
 
harry1
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۴۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۲۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ره بیگانه نبود! (2-2)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۰۹)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: PYA
mibinam ke baz man dar kamale adab harf zadam va baz behem bi ehterami shod. aghaye aziz avvalan age negarane edrare mani mitoni khodet biyay check koni bebini moshkel az kojast. dovoman man taraf dare har do timam khastam shod az bas tekrar kardam. timi ke layeghe ghahremani bood ghahreman shod. age barca ham ghahreman mishod hamino migoftam lotfan zooretoon nagire az eenke time harif ghahreman shode


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۳:۱۴)
 
PYA
پاسخ به: TABRIK VA TASLIYAT
be in nemigan havadari..mese ye pire mardi ke vasash farghi nadare oo in seno sal betoone edrar kone dige ya na..


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۰۳)
 
Real vs. Barca
TABRIK VA TASLIYAT
GHAHREMANIYE TIME REAL MADRID RO BE TARAF DARANE EN TIM TABRIK VA BE TARAF DARANE BARCA TASLIYAT MIGAM. OMIDVARAM SALE BAD HAM MESLE EMSAL TA HAFTE HAYE PAYANI SHAHEDE BAZIYE ZIBA VA GHASHANG VA NAFAS GIR AZ EEN DO GHOLE FOOTBALLE ESPANIYA VA OROPA BASHIM.... MERC


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۰:۳۹)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: ARASH_2032
doste khobam to site havadarane real ham nazar midam amma mostaghim ba nevisandeye site chon safheye nazarha hanooz onja vojod nadare. dovoman man ghablan ham goftam ke har do taraf yani real va barca ro dost daram amma esrari be esbatesh nadaram har kas dost dare mitone bavar kone va har kas ham nemitone nakone ! midonam shayad darkesh vase bazi ha sakht bashe amma man taraf dare hardoye en timha hastam chera? chon taraf dare footballe naab o ziba hastam halla agar een do tim ro dar ro bazi konan mosallaman taraf dare timi hastam ke behtar bazi kone. emroz ham har timi ghahreman beshe behesh tabrik migam va be havadarane time moghabel tasliyat migam va migam ke oon tim layeghe ghahremani boode chon agar layegh nabood ke ghahreman nemishod!! een ghanoone footballe. merc az nazaret doste khobam


یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۸۶ (۲۱:۱۰)
 
arash_2032
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
چرا نمیری تو سایت رئال نظر بدی! حرفات حرف یک آدمه بیطرف نیست.اصلا کدوم آدمی کاملا بی طرف 2 تیم دشمن را به یک اندازه دوست داره.شما موضع خودت را مشخص کن و اگه هنوز اصرار داری که بی طرفی سعی کن زیرش نزنی!اما نوشتت بدون در نظر گرفتن جهتدار بودنش خوب بود


یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۸۶ (۱۸:۵۳)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: HAMEYE DOOSTAN
DOOSTAN HARFE KOLLIYE MAN EENE KE YAD BEGIRIM KE EEN AADATO TARK KONIM KE HAR VAGHT TIME MAHBOOBEMON MIBARE BEGIM HAGHE MOSALLLAMESH BOODE AMMA HAR MOGHE TIME RAGHIB MIBARE BEGIM BA SHANSO EGHBALO NA DAVARI O TABANIYO EN MASAAEL BOODE. MERC AZ HAME


شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۵۷)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: PYA
amma dar pasokh be shoma doste aziz bayad begam ke avvalan man yaroo nistam ehtemalan mano ba yeki az dostaneton eshtebah gereftid. va dovvoman man aslan gahsd nadaram natayeje barca ro be real nesbat bedam balke kamelan ba harfe shoma movafegham. barca kamelan az bazi khodesh va moshkelate kadre fanni va bi angizegiye bazi bazikonanesh ranj mibare va az real ya na davari ya har chize dige ke ma vase tojihe khodemon be kar mibarim


شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۵۵)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: VICTOR VALDES
doste man moteshakkeram ke nazareto vazeh gofti amma man majbooram ke yekam gheyre vazeh begam chon age kamelan vazeh begam ehtemalan nazaramo pak mikoni !! amma be har hal bayad begam ke dar enke enja site havadarane barca hast shakki nist va shoma ham tabieiye ke taraf dare barca va taraf daranesh bashi amma vase bare chandom migam ke taraf dare ye tim boodan be maanaye bi ehterami va ehanat be time harif va taraf daranesh nist. omidvaram fahmide bashi!


شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۵۲)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: NIMA_ BARCA
dar javabe shoma doste aziz bayad begam ke avvalan hameye tim ha ghabele ehteram hastand hatta jimnastik ke akhare jadval hast va hamchenin havadarane hame timha ghabele ehteramand. 2. dovoman bale mas'aleye shans jozve joda nashodaniye football hast real dar een fasl khoshshans boode amma bad ham bazi nakarde3. sevoman tamame taraf daran barca dost daran real bebaze va een tabieiye amma dalil nemishe be real va bazikonanesh va eb khosos traraf daranesh tohin konimva 4. chaharoman mozo mashkokiyate shoma kheyli jalebe hata age farz konim golhayi ke harifane real khordan amdi bode amma be har hal golhayi ke barca khorde ke amdi naboode! magar ennke barca ham ba real tabani karde bashe !!!


شنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۴۹)
 
PYA
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در ان ر...
in yaroo barca vs real kheili doos dare natijeye harfaye ma inshe ke in reale ke barcaro naakaam gozashte too in fasl..dar soorati ke aslan hamchi chizi nis..barca khodesh be khodesh zarbe zade va in tanha dalile sharayete alaneshe..


پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ (۲۳:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
جناب Barca v Real
خدمتت عرض کنم فکر نکنم نیاز باشه بهت متذکر بشم که اینجا سایت هواداران بارساس نه رئال و منم فقط در مقام دفاع از بازیکنان و طرفداران بارسا هستم و لاغیر!
خیلی خیلی واضح گفتم امیدوارم فهمیده باشی!


پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ (۱۹:۴۱)
 
love_victor_valdes
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
man nemigam oon eshtebah nemikone ama migam nabayad hamash be ye nafar gir bedim. shayad har kasy too har posty eshyebahash dar hade barca nabashe. ama chon akharesh natijeye bazyo mibinim hamishe hame migan age tim 2 ta gol khorde pas goleresh zaeefe


پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ (۱۴:۰۲)
 
nima_barca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
آخه عزيزدل من تيمي كه از شش بازي اخيرش چهارتا بازي دقيقه نود گل زده و تيم حريف رو برده كه قابل احترام نيست.البته اين در حاليه كه تيم رقيبش يعني بارسا در چهار بازي اخيردو بازي دقيقه نود گل خورده و از رئال عقب افتاده.من به شخصه به اين فقط ميگم شانس.شما كه ميگي بارسا بايد با اقتدار اول ميشد مگه رئال كه داره اول ميشه داره با اقتدار اول ميشه.رئالي كه در طول فصل حتي يك امتياز هم از بارسا جلوتر نبوده.در ضمن من به عنوان يك طرفدار بارسا نه تنها از رئال و تيمش و بازيكناش خوشم نمياد بلكه به شدت بدم هم مياد.براي من باختن رئال تو يه هفته با برد بارسا برابره.پس انتظار احترام به رئالي ها رو نداشته باش.در ضمن من به بازي هاي اين هفته خيلي مشكوكم چون گل ها در هر بازي همزمان زده ميشد.يعني وقتي تو بازي بارسا گل زده ميشد همزمان تو بازي رئال هم گل زده ميشد كه خيلي جالبه برام كه چطوري اينجور شد.به قول شاعر آب و باد و مه و خورشيد و فلك در كارند تا رئال قهرمان بشه.


پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۰۰)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
DAR ZEMN SHOMA KE EDDEAYYE ADAB DARI VA MIKHAY BE BAGHIYE HAM YAD BEDI, ALAN BA EEN HARFET DARI BE TAMAME TARAF DARANE REAL DAR SARASARE DONYA BI EHTERAMI MIKONI. SHA'ANE HAR KAS BE AAMAL VA RAFTARESHE NA BE ENKE TARAF DARE CHE TIMIYE. ENO GOFTAM KE YAD BEGIRI KE ADAB VA EHTERAM VASE HAMAST NA FAGHAT VASE BAZIKONAN VA TARAF DARANE BARCA. BYE AZIZ


پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۴۸)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
Jalebe !! har moghe barca mibare ya ghahreman mishe migid haghe mosallamesh bode hatta age ba dast gol bezane amma age real bebare ya ghahreman beshe ya kare davare ya dasthaye penhani!! ya shans ! baba ye kam monsef bashid taassobe bija ro bezarin kenar. barca ke be nazare shoma enghadrrrrrr layeghe ghahremaniye bayad ba eghtedar avval mishod na eenke beshinan doa bekhonan montazere amma va agar bashand...


پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۴۲)
 
PYA
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
ajibe ke hichki nemitoone ghabool kone ke bazikone mahboobesh oon chizi ke fek mikone nist..kasi ke darvaze bane barcas vazifashe kamtarin eshtebahe momkeno bokone..na inke eshtebahatesho be 4 ta toopi ke migire bebakhshim..darvaze bane piachenza nis ke..inja barcas..harki in lebaso tanesh mikone mahkoome beinke vase teamesh joon bekane daghighan.


پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ (۰:۴۱)
 
love_victor_valdes
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
kasy ke vaghean barcaee e nemiad injoory az bazikona bege .hamishe timaye bozorg nabayad bazikonaye bozorg dashte bashan oon timy ke ba setare ghahreman she tim nist. tim bayad bazikona ro besaze vaghty valdes mogheiata ro migire ke kasy nemige che khoob bood hame faghat balan enteghad konan. nemishe zafe ye bazikono be hesabe namardy ya har chize dige bezary mage etoo ba 6 ta mogheiate golesh ke kharab kard ba ehsasate havadara bazi nakard . hame taghsira akhar sare goler mi ofte.


چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ (۲۱:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
آره
قهرمانی با هدایای داورها، قهرمانی با گل های باد آورده دقیقه 90، قهرمانی بدون اینکه تو کل فصل حتی 1 هفته 1 امتیاز از بارسا بیشتر داشته باشه، قهرمانی با تفاضل گل نصف بارسا قهرمانی فقط به لطف قانون بازی مستقیم که اونم به لطف داورا به نفع مادرید چرخیده!
چنین قهرمانی همون در شان رئال و رئالیه!


چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۲۸)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
JALEBE!!! REAL DARE GHAHREMAN MISHE , SHOMA HA DARIN TO SARO KALLEYE HAM MIZANIN !!!


چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ (۵:۵۲)
 
luis enrique 21
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
از همه اهالی سایت بارسا و مدیریتش واسه توهین به کاپیتان پویول که شخصیت قابل احترامی هست عذر میخوام . فردای اون شب کذایی بود و خیلی عصبی بودم . ولی قبول کنید حتی وقتی انتیچ یا رکساچ مربی بودن هم تیم با اینکه اصلا ستاره ای نداشت ولی همه با جونو دل بازی می کردن. ولی الان انجور نیست. نمیدونم شاید دارم احساسی حرف میزنم.امیدوارم قهرمان شیم فقط همین.جای عاشقانی مثه لویس انریکه خالی..............


چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ (۰:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
در مورد ترجمه. ترجمه باید:

- به روز باشه و زمانش نگذشته باشه.
- دقیق و کلمه به کلمه و بدون هیچ دخل و تصرفی انجام شده باشه. یک کلمه نباید بهش کم یا اضافه بشه، البته بعضی جاها لازمه که ترجمه به مفهوم بشه که با حفظ اصل مطلب موردی نداره.
- منبعش مشخص باشه و ذکر بشه.
- همراه با اسم مترجم باشه.

ترجمه ای که این خصوصیات رو داشته باشه، حتما روی سایت میره. نهایتا ممکنه به خاطر ترافیک خبر یکی دو روز منتظر بمونه اما اگه ترجمه ای روی سایت نرفته حتما دلیل موجهی داشته که همون موقع اگر می پرسیدید یادم بود می گفتم.

در مورد تغییر رنگ و اینها هم باید بگم لازم نیست مترجم کاری بکنه. مترجم فقط مطلب رو می فرسته و من ادیتش می کنم، چه نگارشی چه ظاهری.
امیدوارم عده بیشتری بهمون کمک کنن!


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۲۱:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
البته نظر تو محترمه ولی از نظر من ویکی بهترین دروازبان اسپانیاس. به هر حال هرکس نظری داره.

در مورد مطلب دیگه ای که هی توی مسنجر به من متذکر میشن باید بگم اونا که طرفدار والدسن بیان یه مطلب با منطق و استدلال (نه با هوچیگری و ادبیات استادیومی) بنویسن، بعد اگر من مطلب رو بی دلیل نذاشتم رو سایت بگن که سایت جهت داره!
هر مطلبی که فنی و مستدل باشه، حتی اگه من کامل باش مخالف باشم میره روی سایت، دیدگاه و نظرات محترمه و اصولا پیشرفت با تقابل دیدگاه های مختلف شکل می گیره!

پس لطفا به جای هی پیغام گذاشتن که آی برات متاسفم که این مطالب رو می ذاری رو سایت و چه و چه، اگه می تونید مطلب بنویسید و دیدگاه هاتون رو ذکر دلایلش بیان کنید!


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۲۱:۱۱)
 
ParsBarca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
سعيد جان خودت من و مي شناسي...
واقعا اين كه مي گم وقت ندارم جديه. ببين من سر كار مي رم ، كلاس زبان هم دارم. الانم كه موقع امتحاناست. اون موقع كه ميشد و وقت داشتم هر كاري كردم. حتي شب كنكور مطلب نوشتم. اما واقعا ديگه وقت ندارم. گه گاه هم كه ميشه يه چيزيايي مي نويسم.

داش سعيد به نظر من شما هم بهتره كه اسم والدس رو برداري. من خودم خيلي اميدوار بودم اين والدس يه روزي پخته شه اما واقعا بي فابده است. هر فصل اشتباهاتش داره بيشتر ميشه. در مورد خوركرا هم اصلا احساسي نظر ندادم. اين ريكارد كلا خيلي كينه اي هستش. از يه طرف كسايي مثل ساويولا رو بيرون ميزاره و از يه طرفم حاضر نيست كه عزيز دوردونه هاش رو بيرون بزاره. مثل والدس و اولگر. واقعا جدي فرض كن والدس تو بازي ختافه بود. كدوم توپ رو گل نمي خورد؟ تازه خودشم كه كلا خيلي خوب گل تقديم رقيبا مي كنه.

رضا جان اتفاقا يه پروفايل از خودت بدي بد نيست. من از شك در مياري.


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۱۷:۰۴)
 
PYA
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
rasty gofty tarjome..man yadam oftad 2 ta khabar tarjome kardam ferestadam..yekish publish shod oon yeki na..nemidoonam chera ..tozihiam kasi be man nadad..baba 3 saat vaght gozashtam..bebakhshid albate inja goftam jash nis..ama chon harfesho zadi porsidam..oon shod ke man azoon be bad dige kari nakardam..rastesh movgheye vared kardane matn ye moshkeli dashtam oonam taghire range font bood ke azash sar dar nayavordam..nemishe yeki dige zahmate taghire range fonto bekeshe..man vase tarjome kamelan amadegimo elam mikonam..bi hich menati o ba kamale meil.


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۱۶:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
جناب مصطفی جان. نام کاربری من رو هم می تونی نگاه کنی و اگر دلت خواست یه چیزی بگی! شما هر نظری می تونی داشته باشی، گرچه با اون مقایسه ای که با خورخه را کردی کاملا مشخص شد که نظرت صد در صد احساسی و بدون منطقه! شما هم نماینده تمام طرفدارای بارسا نیستی که از قول همه صحبت میکنی. شما نهایتا می تونی بگی به نظر من فلان، نه بیشتر!
به هر حال برای بار چندم متذکر میشم که هیچ کس حق نداره به نظرات دیگران توهین کنه.

پی نوشت: هواداری بارسا هم به گفتن و کباده کشیدن نیست! هوادار واقعی اونه که یه کاری برای این تیم یا هواداراش بکنه. کدوم یکی از تمام کسایی که اینجا نظر دادن حاضرن 2 ساعت در هفته به این سایت اختصاص بدن و یه خبر ترجمه کنن یا یه تحلیل از بازی یا شرایط لیگ بنویسن؟ لااقل جناب طاهرخانی انقدر برای بارسا اهمیت و ارزش قائل بود که این کارو بکنه. اگه ایشون با تمام بازیکنای بارسا هم مخالف باشه، اما من میگم از بقیه بارسایی تره، چون برای این تیم انقدر ارزش قائل هست که قلم به دست بگیره و اشکالاتی که به نظرش میاد رو مطرح کنه! بله الان که صحبتش بشه خیلی ها میگن ما گرفتاریم و فلانیم و بیسار، انگار نه انگار که بنده در وسط ایام امتحانات و در ترم شلوغ آخر دانشگاه روزی 2-3 ساعت دارم صرف این سایت می کنم! اما همین جاس که تفاوت حرف تا عمل ها مشخص میشه!
به عمل کار برآید به سخن دانی نیست ...


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۱۶:۱۸)
 
reza_valdes
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
ها ها مثلا میخوای بگی که عمریه طرفدار بارسا هستی؟ چیه ، منظورو به خدوت گرفتی ، جوش نیار ، من نوشتم بعضی ها ! چرا به خودت گرفتی؟ بابا فهمیدیم میدونستی قبل از لاپورتا ، خوان گاسپارت رئیس باشگاه بوده ، بابا فهمیدیم که وبلاگم داشتی.(لزومی نمی بینم از خودم پروفایل بدم بهت) من نگفتم اونایی که ضد والدس هستن طرفدارای فصلی هستن ، برا خودت حرف توی دهن من نذار! در ضمن مدیر محترم سایت! اینجا به اسطوره ی بارسا ( پویول) توهین شده ، تو نظر منو پاک میکنی ؟ متاسفم برات .


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۱۲:۰۰)
 
ParsBarca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
آقاي رضا والدس...

چند تا نكته...

اينكه شما چه جوري روت شده كه بياي و پسوند والدس رو بزاري رو اسمت من نمي دونم. اما شمايي كه ميگي طرفدار فصلي هستن اونايي كه مي گن والدس بده پس بهتره يه سر بزني ببيني اين سايت از كجا اومده. وبلاگي كه اين سايت از توش متولد شده ماله كي بوده. يه سر به وبلاگ اول من بزن ببين كي بارسايي تره. اون موقعي كه بارسا يه تيم معمولي بود شما كجا بودي؟ زمان گاسپارت من شما رو نميديدم. وقتي من و ممد ساويولا يه تنه با يه عالمه رئالي بحث مي كرديم شما كجا بودي؟ بحث والدس رو پيش كشيدي. و از واژه خفه شدن استفاده كردي. يعني مي خواي بگي والدس بهتر از خوركراست؟ اگه تو اون بازي ختافه والدس تو گل بود كه فاجعه مي شد. چون علاوه بر اينكه اون 4 تا رو مي خورد سه تا گل ديگه هم تقديم ختافه مي كرد اين والدس. كلا وقتي همه خوبن والدس افتضاحه چه برسه به اين كه همه بد باشن ديگه اونوقت بايد بشينيم گريه كنيم.

چيزي كه هستش شما فكر كنم يه مادريد باشي. چون هيچ بارسايي از گلهاي مضحكي كه والدس مي خوره خوشحال نمي شه. و حال نمي كنه كه اين ناگلر تو دروازه باشه تا بازم احساسات اينهمه طرفدار رو نابود كنه. شما دوست نداري كه والدس رو پرت كنن بيرون و يه گلر خوب بخرن چون اونوقت ديگه كسي نيست كه باعث بشه بارسا مفت گل بخوره و شما حال كني. برو عمو واسه من بارسايي بارسايي نكن.


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
بابا خجالت بکشید تو رو خدا. این چه رفتاریه می کنید؟ آدم شرمش میاد بگه بارساییه!
جناب رضا والدس اینجا هیچکس حق نداره به دیگری توهین کنه، چه شما باشی چه دیگران! لطفا اگه تونستی نظرت رو بدون فحش دادن به دیگران بنویسی بنویس. اینو بدون بین دو نفری که فحش میدن هیچ فرقی نیست!!!
واقعا جای تاسفه ... با این همه ادعای بارسایی بودن و فلان و بیسار خوب آبرو ریزی کردین ...


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۱۰:۳۹)
 
PYA
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
jedi oleguer nevisandas? )) che maskhare..bayad nevisandeye eftezahiam bashe..too maye haye fahmie rahimi o r.etemadi masalan..age nevisandeye ba shoroo bood mifahmid nabayad ba heisiate teami mese barca bazi kone..hata age baghie ham mikhastan nabayad bazi mikard..dare dizi baze be ghole maroof..hayaye gorbe kojas..


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در ان ر...
این بار اخره که تذکر میدم. هرکس می تونه نظر خودش رو داشته باشه و «محترمانه» بگه!
بار آخر باشه که می بینم کسی به دیگری یا به یکی از بازیکنا یا عوامل بارسا توهین می کنه!


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۲۰)
 
No10
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در ان ر...
والدز در حد این تیم نیست زمانیکه سال گذشته بارسا اول شد این را نوشتم وهمه مخالفت کردند به عده هم خیلی برخورد . اما اشتباهات او در کلاس یک گلر درجه یک نیست . او هنوز روی تک به تک . شروع بازی باپا . خروج از دروازه ضعیف است ضعیف . اما به لطف حجومی بودن تیم اشباهاتش مخفی شده . ریکارد ترسو شده اوله گوئر نویسنده است به جهنم که نویسنده است او یک توپ جمع کن خوب هم نمی شود . شانسی نیست مقابل بتیس هم همین بلارا سر یارسا آوردند . اتوئو دلش جای دیگری است ساویولا به نفع حریف بیرون گذاشته میشود به خدا شانسی نیست خیلی ها مقصرند . کادر فنی حتی به فکر خرید یک گلر تمامعیار نیست . تیمهای بزرگ باگلر بزرگ می توانند آقائی کنند همه ساله مثل پارسال ارسنال با اخراج لهمان بیچاره نمی شود همین والدز با حرکات دلقک گونه اش لیورپول را به فینال رهنمون ساخت . او فقط یک رقیب دارد .....فرشید کریمی ....


سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ (۰:۲۰)
 
ParsBarca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
من فكر مي كنم كه لاپورتا بايد بياد و اون منشور 100 صفحه اي خودش رو دربياره و يه صفحه بهش اضافه كنه. كه توش تعويض مربي، خريد گلر، دفاع چپ و هافبك دفاعي ذكر شده باشه


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۳۶)
 
PYA
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
omidvaram dar morede iniesta shookhi karde bashi..chon bedoone shak yeki az behtarin o kam eshtebah tarin halfbackhaye donyas..ama dar morede valdes..midoonid moshkel be nazare man ine ke doroste ke fasle pish barca bahamin davaze ban bood ke ba eghtedar ghahreman shod..ama vaghti team too movgheiatie ke be yek naaji niaz dare mesle in fasl..valdes oon darvaze bane royaeio nejat bakhsh nis..ino fek konam hamatoon ghabool darin..ama gozashte az hameye inharfa midoonid vaghty yade khoshhalie laporta bad az gole dovom mioftam badjoori afsorde misham..fek mikonam shoma ham ba man ham aghide ein ke kheili osoolan adame doos dashtani eie ..vaghty khoshalisho didam kheili keif kardam bekhosoos ke aslan khoshhalisho jeloye oon be estelah hamtaye khodesh makhfi nakard ba vojoode inke midoones momkene gole mosavi ro bokhore teamesh ya real azoonvar ba mojeze haei ke mamoolan vasash etefagh miofte 3,4 ta bechapoone be zaragoza..haala az fekre inke bad az gole tasavi che hali dashte laporta asabam khoord mishe


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱۲:۰۸)
 
nima_barca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
من قبول دارم كه دفاع بارسا مشكل داره.تورام وزامبروتا خوبند وپويول هم بد نيست ولي بقيه كه شامل اولگر و سيلوينيو و جيو و بلتي در حد بارسا نسيتن.ماركز هم كه نصف فصل رو مصدوم بوده.حالايه نگاهي به رئال بندازيم مگه اين نيست كه كاناوارو امسال بهترين فوتباليست جهان شد و يكي از بهترينهاي جهان هست.شما اگه به بازيهاي رئال نگاه بكنيد ميبينيد كه همين كاناوارو تو يه بازي چقدر اشتباهات زيادي ميكنه و همچنين بقيه بازيكنهاي رئال همينجور.ولي با وجود دروازباني بزرگ مثل كاسياس هست كه رئال حالا صدر جدوله كاسياس به طور متوسط در هر بازي چهار پنج موقعيت كامل گل رو از تيم حريف ميگيره ولي والدس چي.فكر كنم اگه آمار بگيرند هشتاد درصد توپهايي رو كه مياد گل ميخوره.در ضمن فصل قبل كه كه بارسا ليگ قهرمانان رو برد هم والدس به جز بازي فينال كه خوب بود در بقيه بازيها كارخاصي براي بارسا نكرد.بازي با چلسي ويا ميلان ويا بنفيكا رو به ياد بيارين ميبينين كه اصلا توپي نيومد كه والدس بخواد حركتي از خودش نشون بده.البته به جز والدس خيلي ها بد بودن كه كه شما حتما ميدونين چه كسايي رو ميگم.براي فصل بعد بارسا در دفاع و دروازه نياز به نوسازي داره و بايد كلا عوض كنه.و در بقيه پست ها هم نياز به بازيكن بزرگ داره كه در بازيهاي حساس تجربه و خلاقيت كافي رو براي عوض كردن نتيجه داشتن باشن.امثال ادميلسون و اينيستا بازيكن هاي بدي نيستن ولي بازيكن بزرگ نيستن.براي فصل بعد تيم بايد طوري باشه كه نشه يكي دو نفر رو به عنوان ستاره اسم برد.بايد كل تيم ستاره باشه.و البته مربيش هم اينقدر ترسو نباشه.با سه چهار خريد خوب و بزرگ دوباره بارسا به اوج برميگرده.


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۳۹)
 
love_victor_valdes
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
من كاملا با erijh و omid 7116 موافقم. آخه اين دروازه باناي بدبخت چه گناهي كردن كه همه تقصيرا گردنشون مي افته؟
هر كس نظري داره ولي اگه يك كم منطقي فكر كنين ميبينين اشتباهاي حمله و دفاع خيلي بيشتر از ويكي بود.
مگه تو champions leage ويكتور بارسا رو قهرمان نكرد؟
نميگم بقيه زحمت نكشيدن ولي...
يا اون همه موقعيت كه با دفعشون باعث شد الان تيم تا همين جا بالا بياد. درسته اشتباه زياد داشت ولي يه كارايي هم كرد كه هر كي ديگه بود نمي تونست.
حالا با اين همه انتقاد مي خواين بهتر از اين باشه؟
اگه يك كم رايكارد بهتر كار ميكرد مطمئنا بازي رو ميبرديم. ولي همه اشباه كردن و باختيم.


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱۰:۳۶)
 
mhm_fcb
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در ان ر...
تيم نياز به تحول اساسي داره!
بر خلاف ميل باطني اما چند تا از اونايي كه دوست دارم بايد برن!
خوان شروع كن!


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۸:۱۴)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
ba salam be bacheha bayad chand ta nokte ro yadaavar konam: 1 avvalan ke dosti nevesht bod ke be dostesh nima gofte real mahale emtiyaz begire va neveshte ke hamin tor ham shod amma real ke emtiyaz gereft! 2. enke chera hameye golaye barca ro noboghe zati va timiye amma hameye golaye real MOFT hast? ye kam ensaf dashte bashin aadelane ghezavat konin.3. sevoman khedmate doste aziz agha ya khanoome (ERIJH) bayad begam ye kam moaadab bashand hich kas khar ya mongol nist alal khosos casilas ke timesh avvvale jadvale. va 4. chaharom va MOHEM tar eenke hey nagin barca layeghe ghahremaniye.... age layegh boood ke niyaz be ammma va agar nadash vase ghahremani... mesle salhaye pish... kesi layeghe ke dar akhar jamo bala sar mibare hala che real bashe che barca.... ba tashakkkor! bye


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۵:۴۱)
 
mehdi taherkhani
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
خدمت همه دوستان سلام عرض می کنم.
از اونجائی که همتون می دونید اکثر ما طرفداران بارسا هستیم و این علاقه بوده که ما رو گرد هم جمع کرده.
دیشب یکی از بدترین شب هایی بود که می شد متصور شد. مخصوصا برای منی که هر دو بازی رو مستقیم نگاه می کردم و می دیدم که رئال بازی رو باخته و حتی با گل تساوی هم جام رو از دست می ده ولی به یکباره اون گل مفت در دقیقه 90 به ثمر رسید!
شاید باورتون نشه ولی تا نیم ساعت شوکه بودم! باور کردنش سخت بود اما به راحتی هر چه تموم تر هدیه کاپلو پس فرستاده شد!
در این مورد گفتنی ها رو گفتم اما باید خدمت طرفداران ویکتور والدز عرض کنم که بنده با اون هیچ خصومتی ندارم واز اونجایی که دروازبان محبوبترین تیم اروپائیم هست همیشه ارزو داشتم بهترین نمایش ها رو از خودش ارائه بده ولی چه کنیم که ویکی ثبات نداره!
این موضوع که اون در بعضی مواقع واقعا شاهکار می کنه قبول ، ولیکن اصل ثبات برای چنین تیمهایی از نون شب واجب تر هست. شاید اگر ویکی تو تیمی مثل اسپانیول و حتی والنسیا و...گلری می کرد شاید به خاطر فشار کمتر نمایش بهتری رو ارائه می داد ولو اینکه برای اولین بار هم به وسیله اراگونس به تیم ملی فراخونده می شد اما وضعیت توی بارسا متفاوت هست اینجا اشتباهات تا حد بالایی نابخشودنی جلوه می کنه چون صحبت از قهرمانی هست نه پله های دهم تا پنجم!
شاید سالیان قبل بنا به درخشش خیره کننده اتشبار بارسا و هماهنگی مدافعین کمتر اشتباها ویکی به چشم می اومد اما امسال وقتی فوق ستاره ها(به جز مسی) در حد رویایی نبودند ، وقتی مارکز نا امده و مصدوم شد وقتی پویول تیزپایی گذشته رو نداشت زمانی که هرگز تورام و زامبروتا تو زنجیره دفاعی بارسا جا نیافتادند اون وقت اشتباهات ویکی به صورت کاریکاتور دراومد!
همونطور که دلاپنیا بازیکن خوبی هست (برای اسپانیول نه بارسا) ویکی هم میتونه تو چنین جو هایی بهتر باشه! حقیقتا صبر من نسبت به معمولی بودن این گلر تموم شده! باور کنید اگر امثال بوفون و چک و وندرسار بودند هرگز گل دوم به ثمر نمی رسید و ما امروز در مورد جشن قهرمانی صحبت می کردیم! ایا غیر از این هست؟ بنده به یکی از دوستان طرفدار رئال ( اقای نیما جوان) قبل از بازی زنگ زدم و عنوان کردم محال ممکن هست که رئال بتونه تو خونه زاراگوزا امتیاز بگیره و طبق پیشبینی همون هم شد ولی تو خواب هم متصور نمی شدم اسپانیول برای بار دوم تو فصل جاری خفت بارسا رو اینطوری بچسبه!
باور کنید حتی قهرمانی تو هفته اخر هم نمی تونه زهر این تساوی بدتر از باخت رو به شیرینی مبدل کنه!
با اینکه تو فوتبال هر اتفاقی ممکن هست رخ بده اما بعید می دونم رئال و کاپلو مثل ریکارد و بارسا بخوان تو بازی خونگی اینطوری گاف بدند و امتیاز نگیرن!
چشمهام رو میبندم و چنین لحظاتی رو از خدا ارزو می کنم اما هرگز شب رو به این خیال نمی خوابم!
چون ما لیاقت استفاده از لغزش اونها رو نداشتیم!


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
در مورد اوله گوئر باید بگم اون قدری که من اطلاعات دارم، دلیل بازی کردنش مسائل سیاسیه و نه فنی. یه جوری ریکارد مجبوره اونو بازی بده، اینو تقریبا مطمئنم
همه ما ازش بیزاریم اما توی نیوکمپ خیلی محبوبه، چون اونجا فوتبال و سیاست از هم جدا نیستن!
پس تقصیر ریکارد نیست، باید گفت لعنت به سیاست دخیل در فوتبال!


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۴۸)
 
fariba
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
سلام
بابا همش تقصير اين ريكارده ... اگه به جاي اون گوديانسن بي خاسيت يه گلزن مادرزاد (ساويولا)رو انتخاب مي كرد من بهتون قول ميدادم كه اين بازي رو 10 بر 2 ميبرديم چونكه مقعيتهايي رو كه گوديانسن از دست البته به راحتي ساويولا ميتونست گلشون بكنه من مطمئنم


ویرایش: بابا این چه طرز صحبت کردنه؟ مودب صحبت کنید لطفا!


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۰۴)
 
PYA
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
albate oleguer ke jaye khodesho dare..jedi kasi az beine shomaha midoone chera rijkaard azash estefade mikone? oonam dar hali ke mosalaman midoone chizi too mayehaye ostad asadie..ehtemalan bayad rabeteye ei beine rijkaard o oon bashe..vagarna bekhoda ba hich manteghi joor dar nemiad..jedan az ghiafasham hemaghat mibare..midoonid..be nazare man hata age rooze akhar jam ro ham bebarim chehreye ye ghahremano nadashte teamemoon.. manam bain refighemoon mvoafegham..teami ke tebghe amari ke dad az teamaye balaye jadval 5 emtiaz begire faghat hatman moshkeli dare..manam be yad nadaram teame ghoratmandio barca emsal borde bashe..jedan ke asafnake..chetor teami ba ozaye fasle pish mitoone bein rooz biofte?


دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۶ (۰:۰۱)
 
nima_barca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
من ميگم كه چرا بايد والدس دروازبان تيم بزرگي مثل بارسا باشه. بارسايي كه رونالدينيو رو داره و مسي رو داره.مگه والدس درحد واندازه اين ستاره هاست كه هي اونها گل بزنن اون بياد از دو سه تا توپي كه مياد روي دروازه همشو گل بخوره.آقايي كه ميگي ديدا و رينا دروازبان خوبي نيستن.مگه اين نيست كه ميلان و ليورپول باكمك و درخشش اين دروازبانها به فينال ليگ قهرمانان رسيدن.نگو ما هم با درخشش والدس به فينال رسيديم كه خندم ميگيره.عجب درخششي!فرانك ريكارد هم كه با ترس خودش تيم رو بدبخت كرد.چرا تيمي كه تو ال ماديگال شش تا به اتلتيكو ميزنه تو نيوكمپ جلوي تيمي مثل اسپانيول بايد دفاع كنه اون هم با مدافع خارق العاده اي مثل اولگر كه اصلا سيستمش به فوتبال نميخوره و اونقدر كم هوش هست كه نميدونه تيم كي آفسايد گيري ميكنه كي نه.من در طي اين بازيهايي كه از اولگر ديدم يادم نمياد صحنه اي رو ديده باشم كه اون به تيم كمكي كرده باشه.چرا مهاچم آماده اي مثل ساويولا بايد حتي روي نيمكت هم نباشه و اتوئو نا آماده كه از روزهاي خوبش خيلي فاصله گرفته ودروازه خالي رو هم نميتونه باز كنه بايد نود دقيقه بازي كنه و كار خاصي هم نكنه.بارسا تو پست هاي مختلف نياز به خريد هاي خيلي بزرگ داره.افرادي كه لياقت بازي در بارساي بزرگ رو داشته باشند.مطمئن باشيد كه هفته بعد هم هيچ اتفافي رخ نخواهد داد و رئال با سه چهار گل مايوركا رو خواهد برد.حيف كه قهرماني رو اينجوري از دست داديم.شايد اگر ريكارد اون اولگر رو به بازي نمياورد الان خوشحال بوديم كه بارسا قهرمان شده.


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۲۳:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
چون تیم بد کار کرد!

یعنی چون اتوو گل نزد، چون رونی اغلب خوب نبود، چون ادمیلسون و موتا و مارکز ضعیف تر از حد خودشون بودن، چون دفاع اشتباه خیلی کرد، چون ریکارد خیلی وقتا ترسید، چون والدس گاهی گل بد خورد ... و هزاران چیز دیگه

چون همه بد بودن نه یه نفر و دو نفر

تنها کسایی که میشه گفت هیچ تقصیری در شکست ها نداشتن، مسی، ژاوی، اینیستا و تا حدود زیادی دکو هستن!


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۲۲:۳۸)
 
ParsBarca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
چرا كسي جواب نوشته هاي من رو نمي ده؟

چرا كسي نمي گه چرا جلو اون تيم ها فقط 5 امتياز گرفتيم؟

چرا اين جام ها پريد؟


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۲۱:۰۶)
 
omid7116
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
سلام.....همه ی نظرات رو من خوندم و دیدم بیشترتون به والدس گیر دادین....من نمیگم والدس دروازه بان خوبیه و خیلی از باختهامون بخاطر اون نبود اما 10 نفر دیگه چیکاره بود؟رایکارد چیکار میکرد؟ ایا دفاع چهار نفرمون به همین راحتی باید جا بمونه؟ نباید تقصیر رو سر یک نفر انداخت....


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
بچه ها لطفا نظرتون رو با لحن آروم تر و بدون توهین به همدیگه یا بازیکنای بارسا بگید. هرکس می تونه نظر خودش رو داشته باشه اما نباید طوری بگه که به نظر دیگران توهین بشه!


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۸:۵۴)
 
luis enrique 21
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
واقعا حالم از این فوتبال بیرحم بهم میخوره . خرید ستاره های بی مصرف مثل تورام . مربی ترسویی مثل رایکارد.بودن کسایی مثل پویول که فقط ادای ادمای با تعصب رو در میاره باعث تحقیر ما در مقابل مادرید تحقیر شده شد. کجا هستن لویس انریکه ها گواردیولاها که نذارن غرور ما اینجور شکسته شه ..............


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۸:۲۷)
 
Sergio-Busquets
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
آقای پارسا که فکر می کنی کارشناس فوتبالی. خوب گوش کن. ببین عزیز من, اولین که دروازه بان بهتر از والدس واسه بارسا نمی شه. بابا آخه چرا همه به این ویکی بد بخت گیر میدین ! شما گزینه های نقل و انتقالاتی رو ببینین===> ( دیدا, رینا, یا هر کوفت دیگه )
یا اصلا به قول شما کاسیاس. آخه شما ایکر کاسیاس مونگول رو با ویکی مقایسه می کنی. یه ذره احساسی حرف نزن و دست فکر کن بعد چیزی بگو. آخه تقصیر والدس چیه که دیشب باختیم. باور کن بوفون یا هر خر دیگه که بود اون شوت اول رو گل می خورد. شما خودتو بذار جای والدس که داره ازش این همه انتقاد میشه خب بد بخت چی کار می تونه کنه با این روحیه.
بدش تازه خیلی ناراحت شدم. کی میگه بارسا قهرمان نیست. از کجا می دونی مایورکایی که از سویا یک امتیاز گرفت و سویای سوم نتونست بهش گل بزنه رئال رو نزد. از کجا می دونی کاپلو جلو مایورکا کم نیاورد. از کجا میدونی شانس ما گرفت و مایورکا از رئال یک مساوی گرفت و بارسا هم برد ! ما بازی آخر رونی رو داریم اما اونا چی ؟؟ دوباره باید بشینن ببینن کی واسشون خرکی تو دقیقه 90 گل میزنه ؟؟!!!!!
نه باور کن این طوری نیست. آخه وقتی ما همه امیدمون رو می بازیم, خب صد درصد اون روزه که روزه جشن هواداران رئال باشه. پس همه پشت هم وای میستیم و داد میزنیم: «درود بر بارسلونای کبیر»
یه ذره احساس و بذارین کنار. اگر والدس بره کی جاش بیاد. دیدا, یا رینا ؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا میشه اینو باور کرد. من باور نمی کنم.
درضمن هنوزم به قهرمانی بارسا خیلی امیدوارم. خدا بزرگه اسم این ورزشم ( فوتبالههههههه ) و معلوم نیست تو این ورزش چه اتفاقی میفته. شما که خیلی دوست داری بارسا قهرمان بشه بشین دعا کن که ...... !


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۸:۱۵)
 
ParsBarca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در ان ر...
بهتره كه يه نگاهي به نوع بازي تيم بندازي وقتي تيمي حتي جلوي چلسي آمار بازيش 65 در مقابل 35 در صده كه به خاطر خط هافبك و حمله قدرتمندش هست ديگه فشاري روي دفاع و دروازه ايجاد نميشه.. داش سعيد من به تو قول ميدم اگه كاسياس تو دروازه بارسا بود تو ايت چند سال اخير مطمئن باش كه تعداد گلهاي خورده بارسا حتي از نصف اين هم كمتر بود. بارسا بارها و بارها به خاطر ضعف مفرت دروازه بان باخته. دوبار ليگ قهرمانان رو به خاطر والدس داديم. و چند تا باخت از رئال كه صد در صد مقصرش والدس بود. مثل باخت 4-2 كه هر چهار تا توپ كه قابل مهار هم بود رو گل خورد( مخصوصا گل اوون) يا همين بازي رفت با رئال كه وقتي بارسا تو اوج حمله كردن به سمت دروازه رئال بود و هر لحظه همه منتظر گل بودن رو سانتر روبينيو و يه خروج خنده دار باعث شد كه نيستلروي گل دوم رو هم بزنه و بارسا ديگه نتونه به بازي برگرده. يا گلي كه از لمپارد خورد و بازي 1-1 شد. خيلي مثال ميشه زد كه كاسياس حتي يه دونه گل اينجوري هم نخورده.


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۷:۴۸)
 
ParsBarca
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در آن ر...
من هر چه قدر وايستادم ببينم اينجا يه حرف منطقي زده ميشه نشد كه نشد.

ببينيد بارسا از 3 تا تيم بالاي جدول از 18 امتياز ممكن فقط 5 تا امتياز گرفت. تو ليگ قهرمانان هم كه چلسي رو نتونست ببره. و ليورپول رو هم با شانس برد. يعني بارسا در مقابل تيم هاي قوي افتضاح بوده. تازه از اين 5 امتيازي هم كه از اين تيمها گرفت يه امتياز رو كه جلوي رئال بود بايد تكي بديم به مسي و 3 امتياز جلوي سويا رو هم تكي بديم به رونالدينيو. يعني انسجام تيمي سفر. اما در مورد جام ها :

سوپر كاپ اروپا رو باختيم.

جام باشگاههاي جهان رو هم باختيم.

ليگ قهرمانان رو هم باختيم.

جام حذفي رو كه جلو يه تيم خيلي معمولي مثل ختافه تو شرايطي باختيم كه بازي رفت رو 5-2 زده بوديم.

ليگ هم كه حتي اگه قهرمان بشيم ( كه خيلي بعيده) بازم باختيم.

تو تمام اين جام از دست دادن ها هم يا پاي والدس وسط بوده مثل ليگ قهرمانان يا پاي ريكارد.

كسي نيست بپرسه كه گناه ساويولا چيه؟ حتي از اتوئو هم بهتر بوده اين فصل اما بازم بهش بازي نمي ده. كسي نيست كه بگه آقاي ريكارد تو اولگر چي ديدي شما كه 6 ميليارد نفر نمي بينن. كسي نيست بگه آقاي والدس تيم رو نابود كردي با گلهاي مضحكت. يكي نيست بگه كه آقاي ريكارد چرا تو يه مقطع مهم فصل دو تا از كليدي ترين بازيكن ها رو رودرروي هم قرار دادي.

واقعا خيلي ها بايد برن.

والدس نفره اوله

اولگر كه اصلا شماره لازم نداره كه چندمه.

جيو هم نشون داده كه ديگه تموم شده.

موتا كه هميشه يا مصدومه يا تازه از مصدوميت رها شده.

جيولي كه ديگه حتي تو موقعيت خطرناك هم قرار نمي گيره كه از دست بده.

و بالاخره از همه مهمتر يه مربي كاملا ترسو كه ديگه بهتره بره و يه آدم تازه با افكار تازه و قشنگ جاش رو بگيره.

يه عده مثل ما بايد بشينيم و كركري هاي رئالي ها رو كه خودشونم نمي دونن چرا تو صدر جدول هستن رو تحمل كنيم.


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۷:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در ان ر...
البته باید یادتون باشه که به قول جناب طاهرخانی همین کفش ناجور یکی از بهترین (و شاید بهترین) خط دفاع های لیگ رو داره. در حالی که رئال مثلا کاسیاس رو داره با اون همه ادعای پوچ یا کاناوارو که به زور بهترین بازیکن شد، یا حتی با وجود دروازبان های بزرگی مثل کانیزارس و مدافعینی مثل آیالا ...
تو 3 فصل اخیر بارسا همیشه یکی از بهترین خط دفاع ها رو داشته و من نمی دونم چطور میشه این خط دفاع و دروازبان رو به همین راحتی زیر سوال برد!
بالاخره آمار 3 فصل خودش گویای خیلی چیزها هست!


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۷:۲۶)
 
PYA
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در ان ر...
albate too inke eto'o ham in rooza dar hade barca nis hich shaki nis..ama nokte injas ke eto'o chan bazie faghat ke dar hade esmesh o esme teami ke tooshe bazi nemikone..ama valdes? daghighan bar aks..faghat be tedade angoshtaye yek dast shayad roozhaye khoobe dar hade barca dashte..behar hal dige farghiam nemikone..baeed midoonam bain oza gymnastic ro ham bebare barca..jedan ke payane asafnaki dasht in fasl..dar zemn fek konam tooye matne khabar be jaye aroosake mazraeh bayad mgioft matarsak in refighemoon..;) ..man negarane inam ke vase fasle bad na tanha valdes baghi bemoone ke dar avaz deco o ronaldinho o eto'o ro ham az das bedim..


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۶:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدر جدول؛ خلوتی بود که در ان ر...
من فکر نمی کنم گل خوردن در موقعیت تک به تک رو بشه به حساب بدی یه دروازبان گذاشت، والدس تو بازی دیشب گلهای زیادی رو نخورد، مسلما اگر مقصر ها رو سورت کنیم اون نفر هفتم یا هشتم خواهد بود!
بازی ای شد جلوی بتیس که والدس یه گل بد خورد و تیم 2 امتیاز داد، اما کسی نگفت که والدس 1 اشتباه کرد اما اتوو 6 تا! اگه والدس در حد بارسا نیست، پس اتوو 6 بار بیشتر در حد بارسا نیست، اما کسی می تونه چنین قضاوتی بکنه؟
نمی دونم بگم ریکارد، اتوو، پویول، شانس ... نمی دونم چه چیز لعنتی باید باعث بشه اونی که دقیقه 90 گل می زنه رئال باشه و اونی که دقیقه 90 می خوره بارسا!
واقعا متاسفم برای تیمی که روزگاری اگر 3-0 جلو بود مثل اول بازی حمله می کرد و حالا یه گل جلو می افته و عقب می کشه. واسه ریکاردی که شده مثل دنیزلی!
جای تاسفه برای قهرمانی که باید به تیمی برسه که 3 بازی اخیرش رو با گل دقیقه 90 نتیجه گرفته و سر تا پا مدیون شانسش و اشتباهات یک سویه داوریه!

من واقعا دیشب داشت حالم به هم می خورد. چقدر اینا ما رو عذاب دادن این چند هفته. بارسا امسال با هواداراش بد کرد، خیلی بد ...


یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!