به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

5 گل برای اثبات بی‌لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)بارسلونا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۵۶) (۵,۴۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

لحظاتی پیش سوت پایان آخرین بازی‌های فصل جاری اسپانیا به صدا در آمد، و تیم مادریدی موفق شد در پایان فصلی سراسر خوش اقبالی، بدون اینکه کوچکترین برتری بر بارسا داشته باشد، مجددا به لطف گلهای دقایق پایانی همانند چند هفته اخیر، پیروزی باد آورده دیگری بدست آورد و در عین ناشایستگی عنوان قهرمانی را غصب نماید. این در حالی است که نمایش درخشان بارسا در تاراگونا، به حکم قانون بازی برابر اسپانیا، نتوانست کاپ قهرمانی را به دست قهرمان واقعی برساند!

در پایان فصلی سراسر بد اقبالی برای آبی و اناری پوشان، بارسا در شرایطی که بسیاری از عوامل تعیین قهرمانی، عوامل فنی و فوتبالی نبودند، به لطف بی‌دقتی بازیکنانش، به لطف هدایای داوران برای تیم مادریدی و به لطف بازی زیبای دقایق 90 به سود مادرید، در عین هم امتیازی و برتری با اختلاف در تفاضل گل، محکوم به ایستادن در جایگاه دوم لالیگا شد.


اما این عنوان، نه چیزی از شکوه آبی اناری‌های قهرمان کم می‌کند، و نه این قهرمانی حقیرانه، چیزی از حقارت مادرید می‌کاهد. نگاهی به شیوه قهرمانی این تیم با وجود تمام اتفاقات و کمک‌ها، و مقایسه آن با قهرمانی‌های مقتدرانه بارسا در فصول گذشته به خوبی ثابت می‌کند که چنین قهرمانی حقیرانه و انتصابی تنها شایسته مادریدی است که ورق‌های تاریخ صده اخیر، گویای قهرمانی کثیف این تیم است.

بارسلونا:
امتیاز: 73 - گل زده: 78 - گل خورده: 33 - تفاضل گل: 45

رئال مادرید:
امتیاز: 73 - گل زده: 66 - گل خورده: 40 - تفاضل: 26

سرانجام در پایان فصلی پر فراز و نشیب، رئال مادرید موفق شد با ارائه بازیهایی که بهترین آنها قابل قیاس با بدترین بازیهای بارسا نبود، در شرایطی قهرمان لالیگا لقب بگیرد که هرگز در طول فصل از نظر امتیاز یا گل زده بالاتر از بارسا نبود و هرگز کوچکترین برتری به بارسا نداشت!

داستان این فصل لالیگا یک سکه با دو روی کاملا متفاوت بود. یک رو اشتباهات، ناکامی‌ها، ناداوری‌ها و بد شانسی‌ها برای بارسا، و روی دیگر تصمیمات داوری یکسویه، گلهای بادآورده دقیقه 90 و پیروزی‌های بحث بر انگیز برای رئال. بی‌شک هیچ کدام از این دو عامل را نباید نادیده گرفت و هیچ کدام را نیز نباید تنها عامل موثر دانست.

در روی اول این سکه، شکوه بازی‌های بارسا با عوامل بسیاری خدشه دار شد. مصدومیت طولانی مدت اتوو و مسی در برهه آغازین فصل، ضربه‌ای بود که می‌توانست هر تیمی را از پای در آورد، اما بارسا بدون این دو ستاره در اوجش توانست صدر جدول را مقتدرانه حفظ نماید. گرچه این مصدومیت بعد‌ها نیز گریبان بارسا را گرفت و گل نزدن‌های ادامه دار اتوو، که هرگز آن اتووی پیش از مصدومیت نشد، سرنوشت بارسا را به دست شانس و تقدیر سپرد.
افت قابل ملاحظه ستاره بزرگ بارسا، رونالدینیو، در مقاطعی از فصل، نیز بی‌شک یکی از دلایل افت کیفیت بازیها و امتیاز از دست دادن بیهوده این تیم بود. حتی در نیم فصل دوم و با وجود کامل بودن تیم بارسا از نظر اسامی، در بازیهای بسیاری همچون بازی برابر سویا، زاراگوزا، والنسیا، رئال مادرید، ویارئال، رئال بتیس، اسپانیول و ... بارسا در شرایطی امتیاز از دست می‌داد که به راحتی می‌توانست در هر کدام از این بازی‌ها پیروزی پر گلی را بدست آورد. کسانی که این بازی‌ها را دیده باشند، بی‌شک تصدیق می‌نمایند که بارسا در این بازی‌ها و بازی‌هایی از این دست، مغلوب اشتباهات خود شد.
بازی ضعیف رونالدینیو در مقاطعی، گل نزدن‌های مفرط و بی‌وقفه اتوو در موقعیت‌های گل بسیار زیاد، بازی‌های اسفبار بازیکنی چون اوله گوئر، اشتباهات گاه و بیگاه والدس و حتی اشتباهات عجیب و شگفت آور بزرگانی چون پویول و تورام، و در دیدار برابر اسپانیول، ترس ریکارد مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید گل خوردن در دقایق پایانی، همه و همه دست به دست همه داد تا بارسا به شکل اعجاب آوری امتیازاتش را بین رقبا بذل و بخشش نماید.

اما روی دیگر سکه وضعیت متفاوت رئال مادرید بود. تیمی که در بهترین بازی‌های خود نمایشی در حد بدترین بازی‌های بارسا ارائه نمی‌داد و هرگز گلی مشابه گل‌های زیبا ناشی از بازی تیمی بارسا در هیچ بازی این تیم دیده نمی‌شد. اما سوت‌های یک جانبه و اقبال بلند، در تمامی طول فصل این تیم بد سابقه مادریدی را تنها نگذاشتند.
شاید اولین آجر این دیوار ناداوری، زمانی گذارده شد که در دیدار رفت الکلاسیکو داور در دقیقه 40 بازی به وضوح از دادن کارت زرد دوم به امرسون طفره رفت، و به نوعی سرنوشت بازی را به طور کامل به سود رئال تغییر داد. اما داور بازی برگشت در نیوکمپ حاضر به چنین بخششی نبود و در همان دقیقه 40، این بار اوله گوئر را به جهت دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد و رئال تحقیر شده را از چنگال سلطه بارسا بیرون کشید، اما او بخشنده بودن خود را در دقیقه 94 بازی به خوبی به همگان ثابت کرد و با نادیده گرفتن خطای پنالتی آشکار بر روی رونالدینیو، بار دیگر سرنوشت بازی‌های روبرو را به دست اتفاقات پشت پرده سپرد.
صحبت از گلهایی که برای رئال مادرید از اشتباهات داوری بدست آمده است، چنان مبحث بسیط و مفصلی است که به چند ده صفحه مطلب نیاز دارد، و ذکر آن توضیح واضحات! گفتن از گلهایی چون گل سوم رئال برابر اسپانیول و گل‌ها و گل‌هایی بسیار از این دست که نقش داوران را در کمک به این تیم در لحظات بحرانی مجددا متذکر می‌شود، شاید آب در هاون کوبیدن باشد، چرا که از بدو تاسیس رئال تا زمانی که حکومت اسپانیا پادشاهی باشد، این رویه به همین شکل باقی خواهد ماند و گل‌ها و برد‌ها و قهرمانی‌هایی کثیف برای این تیم بدست خواهد آمد.
اما آنچه در هفته‌های آخر، یار جداناشدنی مادرید متزلزل شده بود، اقبال بلند کاپلو بود. اقبالی که رئال را در سه بازی مهم، در وقت‌های تلف شده انتهای بازی به امتیازات لازم رساند و در هفته آخر نیز این تیم را تنها نگذاشت. در هفته ماقبل پایانی، این خوش اقبالی با اشتباهات بازیکنان بارسا دست در دست هم داد و شگفتی بزرگی آفرید، تا در لحظات پایانی بازی‌ها، ضربه آخر یک بار به سود مادرید و یک بار به ضرر بارسا زده شود تا جای قهرمان و ناقهرمان تعویض گردد. بی‌شک رئال باید وامدار اقبالی باشد که همواره ضعف‌های فنی این تیم را پوشش داده است و در لحظات پایانی به داد این تیم رسیده است.

سرانجام لیگ این فصل اسپانیا با هزار و یک حرف ناگفته به پایان رسید، اما با وجود قهرمانی تیمی که حتی یک هفته، یک امتیاز و حتی یک گل از قهرمان واقعی برتر نبود، چیزی از ارزش‌های ستارگان آبی اناری کم نشد، درست همان طور که صحبت از اقبال بلند مادرید، چیزی از گفتنی‌های ضعف‌ها و اشتباهات تیم کاتالان کم نمی‌کند.

اتفاقات امسال یک درس بزرگ برای بارسا داشت. اینکه اگر آبی و اناری‌های بخواهند شکوه خود را به دست اقبال و حوادث و لحظه‌ها بسپارند، در این دوئل شانس، در برابر اقبال بلند مادرید، حرفی برای گفتن نخواهند داشت. بارسا بار دیگر درس گرفت که نباید به امید حفظ پیروزی‌های خفیف باشد، بارسا درس گرفت که تیمی که 10 موقعیت گل را از دست بدهد، در دقیقه پایانی گل مساوی را خواهد خورد، بارسا یاد گرفت که تیمی که بترسد و به خفیف‌ترین برتری اکتفا کند، محکوم به از دست دادن است. بارسا باید بداند حسابش از مادرید جداست و حوادث به سودش رقم نخواهد خورد. بارسا می‌داند، آبی و اناری‌ها بر عکس سفیدپوش‌ها، برد به هر شکلی را نمی‌پذیرند. برای هواداران آبی و اناری، قهرمانی حقیرانه ارزشی ندارد، قهرمانی برای یک بارسایی زمانی ارزش دارد که قهرمانی بارسایی باشد!

بارسا باید یاد گرفته باشد، برای قهرمانی باید بارسا باشد! بارسا لقب قهرمان را از دست داد، اما بازی زیباش نزد هرکس که فوتبال را بفهمد، تعریف فوتبال است.

زنده باد بارسا، زنده باد کاتالونیا، زنده باد تمامی آبی و اناری‌ها!
ارزش: ۳.۰۰ (۱۶ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۲۷)
 
raminpanahi
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۴۸)
 
kingamir
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۴۳)
 
harry1
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)
fofe barcelona fofe catalon


یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۱۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرمان خوش اقبال! (1-5)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
ظاهرا بدجوری مشکلات روحی داشته! به هر حال نگران نباشید، من حشره کش دستم هست


شنبه، ۲ تیر ۱۳۸۶ (۲۰:۳۸)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
bebakhshid een aghaye SANTRAL be ki dasht fohsh midad? va chera? man nafahmidam!!!!


شنبه، ۲ تیر ۱۳۸۶ (۱۹:۲۱)
 
santral
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
ویرایش شده:

دوست عزیز اینجا محل تبلیغ و عرضه اعضای خانوادتون نیست. لطفا برای حل شدن مشکلات مالیتون به سایت هایی که می تونن اجناستون رو عرضه کنن مراجعه کنید


شنبه، ۲ تیر ۱۳۸۶ (۱۲:۴۱)
 
xcheater
درود بر قهرمانان همیشه قهرمان بارسا
تیم بارسلونا با وجود تمام شایستگی هایش مغلوب قوانین دیکتاتوری لالیگا شد.
می خواستم به طرفدار هایی که این مطلب رو می خونن بگم که وقتی دو فصل پیش بارسا در لیگ قهرمانان حذف شد رو به یاد بیارند. برای من لحظاتی سخت تر از اون موقع به وجود نیومده.ولی بارسا ثابت کرد که بهترین تیم دنیاست وسال بعدش گل کاشت.
می خوام بگم اگه امسال بارسا به هر دلیلی قهرمان نشد، عیبی ندارد. حتی اگه با امتیاز پایین هم حذف میشد عیبی نداشت. فقط کسانی به باخت تیم و قهرمان نشدنش اعتراض می کنن که ادعای طرفداری رو دارند.
اهالی بارسا در هر شرایطی بارسا رو تشویق میکنن وتوی غم و شادی ها باهم شریکند.
هیچ وقت از این باخت ها نا امیدو مایوس نشوید.
بارسا همیشه بارسا می ماند.


شنبه، ۲ تیر ۱۳۸۶ (۰:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
واقعا خوشحالم که دوستان بارسایی چنین درک و شعور بالایی رو از خودشون نشون دادن و بودن نیاز به هیچ کنترلی خودشون از انحراف بحث جلوگیری کردن.
ممنون از همگی


پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱۵:۲۷)
 
Madridista
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
خوشحالم که آتش بس شد.


پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۲۶)
 
PYA
پاسخ به:Real vs barca
yani mikhay begi age real too in 20 daghighe gol nemizad o nemibord be nazaret haghe barca bood ghahreman beshe? pas hich dalile mohkami vase inke migi haghe real boode nadari. sharmande..akharin peyghame gheyre farsim bood in.


پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۴۴)
 
Real vs. Barca
آشتي, آشتي, ديگه هميشه آشتي!!!
خب خدا رو شكر. بالاخره سبك و ادب حرف زدن ها اون تور شد كه بايد باشه... حالا كه معذرت خواستي منم معذرت مي خوام هر چند كه اگر چك كني من بي احترامي رو شروع نكردم و اگر چيزي هم گفتم جواب بي احترامي شما بوده...
خلاصه به قول بچه دبستاني ها آشتي!! تمام ناراحتي من اين بود كه چرا به جاي اينكه ببينيم عيب بارسا از كجا بوده همش دنبال اين هستيم كه شانس يا داوري يا ناداوري رو پيش بكشيم. من هميشه گفتم تيمي قهرمان ميشه كه لايقش بوده چون اگه لايقش نبود كه قهرمان نميشد. و خدا شاهده كه اگر بارسا قهرمان ميشد هم ميگفتم حقش بوده. تيمي كه لايق قهرماني هست به تيماي ديگه اجازه نميده كه قهرماني رو از چنگش خارج كنن... ايشالا فصل بعد هم مثل فصلي كه گذشت زيبا و هيجان انگيز باشه. ويوا بارسا ويوا مادريد...


پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۰۰)
 
رونالدینیو
معذرت خواهی به سبک ما بارسایی ها
آقای محترم رئال در برابر بارسا :
قبلا هم گفنم . من طرفدار تیمی ام که طرفدار صلح . منم همینطور . با کسی که دعوا ندارم که؟! اگه تا حالا هم چیزی گفتم عذرخواهی می کنم . ببین دارم عذرخواهی می کنم . منو ببخش . آخه تیمم باخته و شما میای میگی واقع بین باشین . این درسته؟ خداییش نیست دیگه . اگه هم چیزی در مورد کاپلو گفتم هم از رو ناراحتی بوده . همه می دونن چه مربی بزرگیه ولی این فصل کار خاصی نکرد . پس لطفا دیگه ادامه ندیم . .بهتره . ببین مساله کم آوردن نیست ها! اشتباه نشه . دارم می گم اشتباه کردم . ما بارسایی ها از همه واقع بین تریم و کارمون هم خیلی درسته . تو هم خب نظرات خودتو داری . محترمه ولی واقعا اومدن اینجا و به ماهایی که به خاطر تیم مون ناراحتیم توصیه و نصیحت کردن درست نیست . چیزایی هم به خودت گفتم رو فراموش کنم . عصبانی بودم دیگه . الان خبر موندن ریکارد و رونالدینیو و اتو و رو شنیدم که لاپورتا گفته . و خوشحال شدم . راستی : ( این دیگه توهین نیستا ، می خوام یه چیزی گفته باشم دور هم بخندبم ) این حرفای بین من وتو یه خوبی داشت و اونم اینکه بالاخره فارسی می نویسی ! )
خیلی خیلی بازم معذرت . ولی
همیشه بارسا ، فقط کاتالان
امیدوارم منو ببخشی رفیق !

ولی تو هم دیگه با ماها توهین نکن . این خوبه .



چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۲۲:۵۶)
 
nima_barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
آقاي رئال بارسا تو نميدوني طرفداري بارسا چيه.تو نميتوني بفهمي طرفداري بارسا چيه.اگه ميفهميدي رو اعصاب اينهمه طرفدار بارسا رژه نميرفتي.چرا ميخواي به زور به ما بگي كه رئال تيم خوبي بود.آخه اگه تيم خوبي بود چرا هفته آخرو به زحمت قهرمان شد.چرا به قانون كثيف اسپانيا ايراد نميگيري كه اگه قهرماني رومثل بقيه ليگ هاي اروپا با تفاضل گل معين ميكردند حالا بارسا قهرمان بود.ميگي طرفداره فوتبال زيبا هستي و ميگي رئال زيبا بازي ميكنه.پس معلومه اصلا فوتبال نگاه نميكني چون من يادم نمياد رئال تو اين فصل به جز دو سه مسابقه بازي خوبي هم كرده باشه.معمولا رئال تمام بازي هاشو با يك گل اختلاف و به زحمت برده.لطف كن اعصاب خراب مارو با حرفهاي بيهوده خرابتر نكن.
تو چه بگي و چه نگي به حال ما فرقي نميكنه براي ما بارسا هميشه سروره.بارسا هميشه قهرمانه.با اومدن ستاره هاي جديد بارسا تكميلتر ميشه و سال بعد يه حال اساسي از رئال ميگيره.
اينو هميشه يادت باشه:
بارسا فقط يك باشگاه نيست.


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۰۸)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: زشت تو دل برووووو
خوشگل مي توني وقت نزاري كسي كه مجبورت نكرده!!
خب حالا جواب هاي تو... كوچولو من خودم مي دونم ميلنيوم رو چطور مي نويسن اما اون موقع داشتم پينگليش تايپ مي كردم. به هر حال اگه انقدر ناشي شدي كه با يه نفر كه تو كشور انگليسي زبان ساكنه ميخواي كل انگليسي بزاري اشكال نداره مي تونيم از اين به بعد با زبان انگليسي با هم صحبت كنيم. دو سه روز هم بهت وقت ميدم بري كلاس فشرده!!!
در ضمن يه جا به من گفته بودي تپلي. از كجا فهميدي كه تپله؟!!!
از كوچتون هم بايدبگم نه خاطره بدي ندارم من فقط يادم به خاطرات تو ميفته ودلم ميگيره. طفلي اون موقع خيلي كوچولو بودي!!!
حالا ببينم اين مسي و زشت تو دل برو چقدر ديگه تو بارسا مي مونن!! دو روز ديگه به جاي پيراهن ابي و اناري, مشكي و قرمز ميلان رو نبوسن!!!
راستي تو همچين ميگي پول دوا درمون مسي رو دادييييم كه انگار دست بچه رو گرفتي بردي مطب سر كوچه!!!!
شما كه انقدر ستاره سازيتون خوبه بي زحمت يه دوتا بسازين بندازين تو دروازه و خط دفاع كه اينطور تو كف قهرماني نمونين!!
برا امشبت بسه فعلا با اينا حال كن تا بعد....


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۹:۴۳)
 
barca_mer
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
ايول فقط يه بارسايي واقعي شعور زيادي داره.


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۹:۳۲)
 
barca_mer
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
من كه خيلي وقته عضو شدم.با كلي اميد اومدم نظر دادم.تجديد نظر كنيد.لطفا


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۹:۲۴)
 
barca_mer
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
با با دمتون گرمه ها ! اگه رئال لياقت داشت كه متكي به پادشاهي نبود . راستي من و داداشم بارسايي خفنيم .خيلي وقت پيش يه اسم براي رئال انتخاب كرديم ببينيد خوبه:رئال مالديو


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۹:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
بچه ها لطفا احترام همدیگه رو نگه دارید. به خصوص رئالی ها!
در ضمن لطفا فارسی بنویسید همگی! کسی نمی تونه فارسی بنویسه اصلا ننویسه! کسی هم ویندوزش فارسی نداره از این لینک استفاده کنه:

مشاهده لینک


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۴:۰۳)
 
ParsBarca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
بابا رئال عليه بارسا:

همه دروغ تو راست


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۲۱)
 
Madridista
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهر..
خود لاپورتا رسما-رسما را دو بار بخوان-اعلام کرد.امیدورام متوجه شده باشی.در مورد رونالدینهیو:دوست عزیز من،اینجا کسی با تو دشمنی نداره حتی رئال با بارسا!!من هم نمی خواهم با کسی درگیری لفظی داشته باشم.پس خیلی خودتو ناراحت نکن.من طرفدار رئال هستم ولی دشمنی با بارسلونا و طرفداران این تیم ندارم.برای دعوا هم نیامده ام اینجا.برای بحث و تبادل نظر کردن آمده ام.


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۵۶)
 
رونالدینیو
پاسخ به: مستر خارجیمون !
واف واف – همه ما رئالی ها مثل همیم ( جمله ای از کاپلو پیر )
هی من باید وقت بذارمو به تو جقله جواب بدم . باشه از وقت عزیزم یه خوردش مال تو . از شیوه ای که به چرت های قبلیت جواب دادم خوشت اومد . باشه پس اینم همونجوری می نویسم حالشو ببری .
Listen
از هرچی بگذریم گویا نمیشه از سواد فارسی و آی کیو تو گذشت . مثلا (((ebgam )) به معنی همون بگم ا دیگه ؟ لازم نیست فارسی بنویسی .همون فینگلیشتو درست کنی برات کافیه .
خب ، خوشحالم که خودت به این که رفتی اونجا کامپیوتر بخونی خندت می گیره ( خودت گفتیا : " نکته بعدی که از همه چیز خنده دارتره اینه که من اومدم اینجا واسه درس و رشتم کامپیوتره ؟!! ( واقعا هم خنده داره خب. )
ولی مسئله اینه که سواد کامپیوتریت ته کشیده . یکم به روز باش . میگی : " ویندوزم اکس پی نیست!" ) . آخه تپلی ! چه فرقی داره ویندوزت چیه ؟! اگه ویستا باشه که دیگه بدتر . ویستا حتی بیشتر از اکس پی از فارسی پشتیبانی می کنه . و اینم که میگی گشادیت میشه فارسی تایپ کنی از گشادیت نیست . باز برمیگرده به همون آی کیو ت ( جلبک بود فکر کنم ) منم صفحه کلیدم برچسب نداره ولی یاد گرفتن 4 تا جای حروف که دیگه سخت نیست . ولی خب واقعا در حد تو نیست . راستی مستر : ملنیوم رو اونطوری نمی نویسن . گفتی کانادایی دیگه ؟؟! درستش اینه millennium نه mileniyom:

راستی تو خودت این مرحله پیشرفت از هویج به چغندر رو گذروندی که این همه اطلاعات داری؟! حتما برات خیلی سخت بوده ولی خب تبربک میگم . پس دیگه باید یاد گرفته باشی اینطوری نشماری : اولن – اولن – حالا دومن !!
در ضمن آره زورم گرفته رئال قهرمان شده . به تو چه ؟؟؟ فصل بعد بازم مثل همیشه با تیم ناز خودمون ( بارسا جونم > قربونش برم ) به صلابه می کشیمتون .
در ضمن اینم بگم اینجا جای ماست . بخوایم هر کاری می کنیم . شما رئالی ها بریم قسمت خودتون همدیگرو نصیحت کنین .
راستی تو مثل اینکه از کوچه ما خاطره های بدی داری . همش هی یادت می افته ؟!
چطور بود ؟!
فقط بارسا ، همیشه بارسا ، فقط کاتالان
ما تیم مون تیم صلح . اینو از رو تبلیغی که رو پیراهنمون هم هست میشه فهمید . اینقدر کارمون درسته که وقتی مسی مریض بود ، کل هزینه های دوا دکتر شو دادیم و حالا ازش ستاره ساختیم . وقتی گل میزنه پیراهنشو می بوسه . شما چی ؟! یکی یکی بزرگترین بازیکنای دنیا رو اول می یارین تو تیم تون ، بعد می اندازین بیرون . یاد نگرفتین احترام بذارین . واسه خدافظی اینم بخون
واف واف – ( میشناسی که > مربیتونه)
منتظرتم


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۲۷)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: victor valdes
halla hey ma hichi nemigim bebinim een aghaye barceelonayi vagheai key mikhad be aza ye tazzakor bede ke moaddab bashand. be khosos be "ronalldinho"... faghat ma ke goftim "cherto pert nagin" bi adabi bood han? :


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۳۴)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: ZESHTE TO DEL BORO (RONALDINHO!)

hala chera zoooret gerefte!! mitoni beri ye sar dast shoei ta ye kam sabok shi
albate midonam vaghe' eiyat sakhte amma tahamiol kon, dardesh faghat ye lahzast!!
agha jan man ba to kal kal nemikonam chon aslan dar een hade o andaze ha nisti... aslan goroh khonit be en ghaziye nemikhore... to hala felan bayad beri to parke sare kochattoon gol fanni bazi koni!! dar morede IQ ham bayad ebgam kheyli khoshhal shodi yeki peyda kardi ke IQ sh az to ke havij bashi bishtare na? afarin nazi bacheye khob! nokteye badi ke az hame chiz khandedar tare ene ke man omadam enja be khatere dars va reshtam az shanse to computere on vaght to mikhay yade man bedi? aslan ki gofte windows man XP hast? windows man VISTA hast va az windows ME ya mileniyom font farsi poshtibani mishe ama chon man keyboardam barchasbe farsi nadare hoselam nist ke character map ro baz konam o done done vase to farsi type konam. hamoon behtar ye kam zoor bezani bekhoni vase IQ t khobe ! balke az marhaleye khodet ke havij bbashi pishraft koni be marhaleye choghondar beresi! dar morede salon mod ham bezar behet begam bezar hadeaghal pato az oon mamlekat biron bezari bad rajebe mod nazar bede. to ke hanooz gheyr az zane chadori chizi nadidi hadeaghal pato bezar een vara bad rajebe mod nazar bede. akhey nazi midoonam etelaate dar morede mod hamon dar hade kanale Mode tv va fashion tv hast! va kholase harfe akharam eenke: BACHE KOOCHOOLOO ZOOORET NAGIRE KE REAL MADRID GHAHREMAN SHODE BORO FEKRE FASLE BAD BASH. HAR MOGHE ZOORET GEREFT YE GHORSE DAYMETKON BOKHOR VASE NAFGHE ME'EDE KHOBE !! EZAT ZIYAD va hamishe saay kon ba kesi kal bendazi ke azash kam nayari foofoole man!!! VIVA MADRID VA VIVA BARCA do ghole footballe donya


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۲۹)
 
رونالدینیو
پاسخ به:خائن هایی که طرفداران رئالن و اومدن اینجا دعوا - وخصوصن رئال در برابر بارسا.
ببین من هی نمی خوام چیزی بگم ولی تو دوست داری . قبلا گفتم کمبوداتو قول میدم جبران کنم . باشه خودت می خوای دیگه . اینم جوابت .قسمتای خیلی بی ارزش نوشتت که حتی به درد انتقاد هم نمی خوره رو حذف کردم .
راستی 10ronaldinho عزیز . اینو هم بخون و ببین واسه یه خائن ( طرفدار رئالی که ادای آدمای باکلاس و خارجی و مخصوصا طرفدار بارسا رو در میاره) بسه یا نه ؟
----
aghaye mohtaram...
خب ، خوبه که خودت می دونی محترمم . پس دیگه با آقایون محترم کل کل نکن .
avalan dost daram en bare kharet bashe ke een tor sohbat mikoni...
بار آخرم نیست . به تو هم ربطی نداره . این اولن . در ضمن این اولین اولنته ! دومین اولنت رو هم پایین تر نوشتی!
yadam nemiyad be to bi ehterami karde basham ke shoma en tor harf mizani..
منم به تو بی احترامی ای نکردم . نوشتم . هر( ...) ای . اگه خودت می خوای می تونی به جای 3نقطه من هرچی فکر میکنی هستی رو بنویس . مثلا " اسب آبی"
pas nabinam dige een tori sohbat mikoni che ba man che ba har kase dige to enn site
من با هیچکس دیگه تو این سایت اینطوری صحبت نمی کن. می دونی چرا ؟ چون بقیه طرفدار بارسا ان و میان اینجا تا با هم صحبت کنیم ، نظر بدیم ، عشق کنیم و حالشو ببریم. غریبه تویی که باعث میشی آدم اینطوری حرف بزنه . اگه هم نمی خوای ببینی می تونی دیگه اینجا نیای و نبینی . دیدی چه ساده است؟
... enja na sare koocheye shomast va na ma bache refighat hastim ke mesle ona ba ma sohbat koni...
از اینکه فهمیدی اینجا کوچه ما نیست معلومه آی کیوت از هویج بیشتره . ولی از اینکه میگی رفیق من نیستی خیلی خوشحالم . راستی اصطلاح بچه رفیق رو تا حالا نشنیده بودم . احتمالا منظورت بچه محل که نبوده؟!
1 . avalan
1- خب ، این دومین اولن شما !
2. ama agar mikhay vaghean bedooni man sakene canada hastam va fonte farsi roye computeram nasb nist
ببین اینو دیگه سوتی بدی دادی . معلومه سوادت از کامپیوتر در حد گاویه که تازه شیرشو دوشیدن . مهم نیست کجایی مهم اینه که 97 درصد سیستم های دنیا از ویندوز استفاده میکنن و خود اکس پی هم پشتیبانی فارسی داره . حالا چه تو چاه باشی ، چه سر کوچه ما ، چه .... / ولی اگه بلد نیستی فارسی نصب کنی بگو تا دقیقا مسیرشو بهت بدم و یاد بگیری . باشه باباجون؟!:11
3.
4. chaharoman shoma gofti man farsi balad nistam manam bayad begam shoma ham engar riyazi balad nisti chon hata to shomare gozarit adade 3 ro do bar neveshti. doste man az 1 ta 10 shemordan kheyli sadast ba ye kam talash mitoni behesh beresi!!!
تو مثل اینکه آلزایمر داری ( اینو خودتم تونظر سومت گفتی ) چون به من میگی 1تا10 شمردن سخت نیست ولی خودت اینطوری می شمری : اولن – اولن – دومن- ... )!
اول نوشتت می نویسی " 1- اولن " بعد دوباره شروع میکنی و می نویسی"خب ، اولن ..." . البته اگه اینطوری شمردن ربطی به محل زندگیت داشته باشه خب حق با توئه! پس یکم تلاش کن تا به درست شمردن از 1 تا 10 برسی!
5. panjoman
la liga salone mod nist ke bebinim ki khoshgele ki zeshte
تو سالن مد خشگلا و زشتا نمی یان . بلکه هر کی با هر قیافه ای می آد و تبلیغ لباس می کنن نه تبلیغ خودشونو . حتی کاپلو هم می تونه بیاد و تبلیغات کنه ( فکرشو بکن حتی کاپلو – وای چه رویایی میشه ). هرچند اگه وسطا بخواد حرف بزنه همه فرار می کنن . ( مثلا اینا رو بگه : واف واف – من کاپلو ام واف – خیلی کارم درسته واف – همه رو هم از تیم اخراج می کنم واف – اصلا خودم وا میستم دروازه و گل هم میزنم واف – اگه هم بکام منو بوقم تحویل نگییره ککم هم نمیگزه – واف واف – > اینجا دیگه همه فرار کردن!)
اینم فیلم ویدئو ییش:
6.
va 7. haftoman shoma hosele nadashti va en hame neveshti? maa'sha' allah ! age hosele dashti che mikardi! ama be har hal man hamishe hosele javab dadano daram! ena bashe ta baaad!!! take care
-حوصله خوندن نظر دومت رو هم ندارم . فعلا بگو ماشالله تا عوضت کنم
. باشه مامان بزرگ ، مراقبم .
خب دیگه بسته . زیاد چیزی نگفتم که شب بتونی بخوابی و خوابای بد نبینی و احتمال جاتو خیس نکنی .
حالا اگه بازم می خوای جواب الکی بدی ، بده .

ببینم بالاخره می تونی فارسی رو سیستمت نصب کنی یا نه ؟! اینم درس جلسه اولت .
دیگه هیسسس



چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۵۲)
 
Rossoneri
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
بد نیست یادآوری کنم بارسلونا امسال در رقابت های سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان به ترتیب مغلوب سویا و اینترناسیونال شد. با نتایجی که اصلا در حد بهترین تیم اسپانیا نبود...

بعد در لیگ قهرمانان در زمین خانگی نئو کمپ مغلوب لیورپول شد و در نهایت حذف شد، با وجود پیروزی در خانه حریف.

بعد در لیگ حذفی اسپانیا با نتیجه ی بسیار ضعیفی مغلوب ختافه شد...

و حالا هم به خاطر فصلی پر از اشتباه (بازی با اسپانیول و بتیس عمق فاجعه ها بود) در نهایت صدر جدول رو به رئال واگذار کرد و دیگه نتونست پس بگیره.

پیروزی 5-1 مقابل تیم ضعیف و سقوط کرده ی نستیک هم نمیتونه این ناکامی های طی فصل رو از دید هوادار ها مخفی کنه.

حالا که قهرمانی اسپانیا از دست تون رفت. علت اش هر چی که میخواد باشه.

اما در مورد فصلی بدون هیچ جام بارسا چه نظری دارید؟ آیا در جام های دیگه باز هم شانس و بی لیاقتی های مادرید گریبانگیر بارسا شد یا اشتباهات گسترده بارسا؟ آیا در اون جام ها تیم های سویا، اینترناسیونال، ختافه و لیورپول هم مثل مادرید با بی لیاقتی و شانس و داوری بارسا رو شکست دادند؟

من منتظر عکس العمل شدید تون هستم. چون یک سری واقعیت ها رو نوشتم و میدونم چندان با نقد کردن بارسا میونه ی خوبی ندارید، حتی اگه مطالبی که نوشتم، مطالبی عینی و حقیقی باشن...


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۵۱)
 
ParsBarca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
Madridista لاپورتا اين و به خود تو گفت ديگه؟

فكر كنم در گوشي گفنه كه فقط تو شنيدي!


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۰۹)
 
10ronaldinho
پاسخ به: omid7116
salam agha jan bebin inja taafdadaraye barca hastan pas az perimer division va iin cherto perta esmy nayar lotfan..ager roni ro doost dary boro pishe cfc fans begoo chon hamsayeye man united hastan...narahat nashy ha...vali messi ro bahat hastam jigar..chon timaye englishy ba chelsea hamsayean pas esmeshoono nabarin ta boo nagiran va az iin boo gandoo tar nashan...mer30 az hame...only barca & ronaldinho & it's fans...Tnx...!


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۲:۱۲)
 
10ronaldinho
پاسخ به: Real vs Barca
albate shoma ham chon havadare barca hastid rooye cheshme ma ja darid man ham doostetoon daram ama dar morede barca behtar ghezavat konid ba tashakor


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۲:۰۳)
 
10ronaldinho
پاسخ به: hamooni ke az 'real vs barca ebteghad karde bood'
damet garm khoob javabe 'real vs barca' ro dady khiely hal kardam...ronaldinho ham khoob karde har chy gofte fadash besham! :010: damet garm only barca & ronaldinho and it's fans


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۱:۵۹)
 
Real vs. Barca
بارسلونايى ها چه گفتند؟…
بارسلونايى ها چه گفتند؟…




AFP ـ بارسلونا، با ۵ گل خيمناستيك را شكست داد اما حتى اين پيروزى پرگل هم نتوانست جام را در كاتالان حفظ كند. سخنان جمعى از بازيكنان بارسا در زيرآمده كه با هم مى خوانيم:
ژاوى: بايد اين واقعيت تلخ را براى سال آينده به خاطر بسپاريم. ما بعد از ۲ قهرمانى لاليگا و ليگ قهرمانان اروپاى سال ۲۰۰۶ خيلى به خودمان اعتماد پيدا كرديم و اين مهمترين دليل عدم موفقيت ما بود.
ويكتور والدس: اين يك تراژدى است كه مايوركا نتوانست مقابل رئال مقاومت كند.
تياگو: رئال مادريد همه چيز براى همراهى و مساعدت داشت و خيلى طبيعى است كه در صدر باقى بماند. در هر صورت و متأسفانه اين آخرين بازى من به همراه بارسا بود.
كارلوس پويول: بازيكنان تنها كسانى هستند كه باعث شدند چنين شرايطى به وجود بيايد. در تمام فصل ما خيلى نامنظم و سرگردان بوديم ***البته من به رئال هم تبريك مى گويم. آنها اعتماد به نفس زيادى داشتند، خيلى جنگيدند و در نهايت جايزه را بردند. هميشه گفته ام كه جام براى كسى است كه بيش از بقيه براى به دست آوردنش لياقت داشته باشد*** البته ما مى توانيم دوباره به اوج برگرديم (مانند سال گذشته) اما به شرطى كه از خطاهايمان عبرت بگيريم.


AZ POYOL YAD BEGIRIN !


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۱:۱۷)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: RONALDINHO
DO NAZAR PAEIN TARAM JAVABE AGHAYE 'RONALDINHO' HAST YADAM RAFT BENEVISAM LOTFAN BA DEGHAT BEKHONATESH !!! MERC


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۵۴)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: VICTOR_VALDES
doste khobam.... yadam miyad ye zamani neveshtam ke een cherto perta chiye to site neveshti va nazare man be khatere bi adabi va aamale khelafe effat va taharat ! paak shod. va hatta tahdid be en shodam ke aghayi be name "ghanoon" biyad o ba man barkhord kone ! amma nazare aghaye Ronaldinho ke dar morede man sohbat kardan va harchi az dahaneshon dar oomade ro goftan pak nemishe va bi adabi nist. be har hal man mohtaramane javabeshono dadam amma saay konin ye kam roayate ensafo konin be serfe eenke oon taraf dare barca hast nazarin harchi khast bege... moteasefam


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۵۲)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
aghaye mohtaram... avalan dost daram en bare kharet bashe ke een tor sohbat mikoni... yadam nemiyad be to bi ehterami karde basham ke shoma en tor harf mizani... be har hal yadet bashe baz kardane chake dahan va harchiz ke dar miyado goftan kare sakhti nist hame mitonan fohsh bedan va manam az een ghaede mostasna nistam pas nabinam dige een tori sohbat mikoni che ba man che ba har kase dige to enn site... enja na sare koocheye shomast va na ma bache refighat hastim ke mesle ona ba ma sohbat koni...

ama dar morde matalebi ke neveshti. 1 . avalan ke fekr konam dar hale hazer shoma hasti ke bayad ghahremaniye real o bebini va gerye koni hala entekhabe jash ba khodet mitoni beri sare ghabre harki dost dari mitoni ham beri paye telveziyoon! 2.dovoman moghei ke farsi yad midadan man hamoon jaei bodam ke shoma boodi vaghti dashtan adab yad midadan! ama agar mikhay vaghean bedooni man sakene canada hastam va fonte farsi roye computeram nasb nist 3. dar morde noe barkhord dorost migi har jor mikhay barkhord kon kesi ham jeloto nagerefte amma hamishe az barkhorde kheyli mohkam parhiz kon chon momkene shedate barkhord behet asib beresone 4. chaharoman shoma gofti man farsi balad nistam manam bayad begam shoma ham engar riyazi balad nisti chon hata to shomare gozarit adade 3 ro do bar neveshti. doste man az 1 ta 10 shemordan kheyli sadast ba ye kam talash mitoni behesh beresi!!! 5. panjoman
la liga salone mod nist ke bebinim ki khoshgele ki zeshte mohem enjast ke agha zeshte timesh ghahreman shode va zeshte dost dashtani shoma nashode! dar zemn dar morede khoshgeli ya zeshtiye ye nafar baghiye bayad nazar bedan na enke khodesh bege man doost dashtaniyam! mosh bokhore toro! 6. sheshoman niyaz be enke man az ki tarif konam va az ki nakonam ro khodam taein mikonam na shoma va 7. haftoman shoma hosele nadashti va en hame neveshti? maa'sha' allah ! age hosele dashti che mikardi! ama be har hal man hamishe hosele javab dadano daram! ena bashe ta baaad!!! take care


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۴۷)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: PYA
doste man manbae een site neveshte shode agar ba deghat bekhoni... pas uefa new chiye? dovoman mitoni matne kamelesho to site مشاهده لینک be khoni age peydash nakardi bego ta daghighan linkesho barat befrestam va sevoman enke har kas har jor va ba har emla ke dost dashte bashe minevise va manam saay dar yad dadane darse akhlagh nadaram chon eno bayad kheyli vaght pish to bachegi yad geref age ta hala kesi yad nagerefte dige ham nemigire...ye kam dir shode


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
آخرین خبر سایت رسمی سفر بارسا به آفریقای جنوبیه که ریکارد هم هست باهاشون. پس قطعا قضیه استعفا درست نیست.
با توجه به لحن صحبت ریکارد کاملا مشخصه که انگیزه موندن و جنگیدن داره


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۲۳)
 
Madridista
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
خود لاپورتا رسما اعلام کرد که هر یک از بازیکنان مایورکا که به رئال گل بزند جدا از نتیجه ی نهایی مبلغ600 هزار یورو و اگر گل با سر به ثمر برسد 30 هزار یورو بیشتر پول دریافت خواهند کرد.پس لطفا


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲۰:۱۴)
 
PYA
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
ta vaghti madraki vase in harfet ke raeese bashgahe barca ye mablaghe nojoomi be onvane jayze vase mallorca taeen karde bood, nadari o eraeh nakardi zer zer nakon.


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۱۶:۰۷)
 
Madridista
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
چرا شما در این مقاله مرتبا به کلمه ی اقبال بلند رئال اشاره کرده اید؟؟اگر منظورتان گل های دقایق آخر رئال است باید بهتان بگویم که فوتبال 90 دقیقه است نه 89 دقیقه و یا نه 85 دقیقه.تازه در فینال اروپای سال قبل تیم شما در دقایق آخر بازی را برد پس نباید از این موضوع ناراحت باشید.این موضوع برای بارسلونا هم زیاد اتفاق افتاده.در باره ی داوری:نمی دانم بر چه اساسی گل سوم رئال به اسپانیول درست نیست؟؟در آن گل خود کامنی از دروازه خارج شد و خودش بر روی زمین افتاد و خیلی خنده دار است که شما آن گل را اشتباه قلمداد می کنید.تا آن جایی که من دیدم داوری بیشتر به نفع بارسلونا بود.مثل بازی با اسپانیول یا با ختافه.این را هم در نظر بگیرید که رئیس شما جایزه های نجومی برای شکست رئال قرار داده بود و قهرمان شدن در چنین شرایطی قطعا ارزش زیادی دارد.


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۱۴:۱۱)
 
PYA
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
victor_valdes .. manzoori nadashtam..narahat nasho.hame az etefaghati ke oftade narahatim mosalaman..omidvaram rijkaard narafte bashe..man behesh eteghad dashtam be nazare shoma age khabar dorost bashe ki mitoone janeshine khoobi bashe?..vanger khoobe..ama man doos dashtam guus hidink byad ..be nazaram karesh kheili doroste oon..


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۱۸)
 
ParsBarca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
سلام. مثل اينكه ريكارد استعفا داد. قراره كه ونگر جانشينش بشه. من الان دقيقا مطمئن نيستم. يعني ديكشنري ندارم كه ببينم گل و سان چي نوشتن اما فكر كنم نوشته كه ريكارد استعفا داد. لطفا يه سري بزنيد ببينيم چه خبره.


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۱۲:۳۸)
 
melodi484
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
بجه ها اصلأ نا اميد نشين همه خوب مي دونيم كه بارسا فقط بد اورد . اون تيم بي ارزش كه حتي اسمشو نميارم فقط شانس اورد. قابل توجه همه ما
هيچوقت نا اميد نميشيم و خيلي زود قهر مان ميشيم
پوزه همه ي مخالف ها رم ميزنيم
پس...
زنده باد بارسا


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۵۲)
 
mhm_fcb
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
يه دنيا يه بارسا
الموندو ديپورتيوو زده بود مادريد 29 امتياز كش رفته
بعد ماركا هم قاطي كرد و به طلبهاي امتيازي مادريد اضافه كرد واويلا چقدر از ما امتياز طلب دارن


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۹:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
جناب PYA
وقتی خبری منبع نداره یعنی ترجمه نیست، مقاله س! اون مطلب رو هم من نوشتم. اگه خوشتون نیومده عذر می خوام. این از معدود مطلب های منه که بیشتر از فنی بودن احساسیه، اما این بار واقعا نتونستم و دلیلی ندیدم جلوی احساساتم رو بگیرم!
خلاصه ببخشید سعی می کنم بهتر بنویسم


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۲۰)
 
رونالدینیو
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
ببین آقای "بارسا در برابر رئال" شما یا کمبود محبت داری یا کمبود یه چیزی داری که دوست داری بهت توهین بشه بعد ازت طرفداری کنن و بعد خوشحال بشی . باشه .منم قول میدم با ین حرفام کمبودتو جبران کنم . پس گوش کن
1- اولا اینکه شما که طرفدار رئالی برو سر قبر خودت گریه کن . اینجا جای ما بارسایی هاست نه جای بچه بازی و چرت و پرت گفتن بقیه
2- شما هنوز یاد نگرفتی فارسی بنویسی ؟ فکر کنم تو دبستان وقتی فارسی درس می دادن غایب بودی؟!
3- ما بارسایی ها هر وقت بخوایم واقعیتو میبینیم ، هر وقت بخوایم احساساتی میشیم . هر کاری دلمون بخاد می کنمی. به هیچ (...)ی هم هیچ ربطی نداره. اصلا به تو چه که می خوایم احساساتی برخود کنیم ؟
3- وقتی میگم کاپلو زشته، واقعا زشته . اگه تا حالا به مربی تون دقت نکردی از این به بعد وقتی داره داد می زنه ببینش. حرف که نمی زنه . واف واف می کنه. در ضمن اگه تو قیافه رونالدینیو رو با اون مقایسه می کنی مشکل خودت ولی اینو بگم رونالدینیو خودش گفته : من زشت و دوست داشتنی ام . اینو گفته که دهن آدمایی مثل تو رو ببنده . به این میگن واقع بینی نه اینکه کاپلو بیاد و فکر کنه خیلی کارش درسته و به همه بازیکنا توهین کنه تا اینکه وقتی آخر فصل از بکام خواهش کنه بیاد بازی کنه اصلا تحویلشم نگیره!
4- هیچ نیازی نیست تو یکی از رونالدینیو تعریف کنی. باشه؟
5- دیگه حوصله ندارم بهت چیزی بگم و فعلا همینارو داشته باش
"" آقاي رئال بارسا شما هم اگه نظرات ماها رو دوست نداري ميتوني بري يه جاي ديگه نظر بدي چون ما هیچکدوممون هم از نظرات تو خوشمون نمياد. ""
این هم یه جمله احساسی / واقعی که هیچ ربطی هم به کسی نداره
آخه بین دو تا تیم که یکیشون 3فقط تا گل از یک نفر ( مسی عزیز ) خورده کدوم باید قهرمان بشه؟

:heli: :005: :005:

پس لطفا


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۰۰)
 
PYA
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
real vs barca ye lotfi kon o nasho moaleme akhlaghe ma..nazareto bede .hamin..say nakon nazarate melato inja tahlil koni..inghadam tekrar nakon jomlehato har dafe hade aghal jomle bandisho avaz kon..ye chize dige..in khabar manbaesh chera maloom nis..mage ghanoonesh in nis ke manba' moshakhas bashe..az lahnesh man yeki aslan khosham nayoomad makhsoosan paragrafe aval ooonharfaei ke dar morede ghahremanie kasif o inharfa zade shod..be nazaram ye ghadri ziade ravie..beharHal azin etefagha pish miad vase har teami..makhsoosan vaghty be jaye ye modafe' az ye nevisande estefade kone..


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۴۶)
 
luis enrique 21
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
bavaram nemishe cheghadr sade az dast dadim,faghat be biliaghatiye khodemun bakhtim.real time khubi bud vali layeghe ghahremani nabud.dige halam az football be ham mikhore ............ moteasefam ...........................


سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ (۱:۲۵)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
een do khabar ro bekhonin ta befahmin nazare laporta va hamchenin messi dar morede gahhremaniye real chiye, jalebe hame ba vaghe'eiyat kenar omadan va saay dar hale moshkelat daran amma shoma hanooz darin az shans o davari o... harf mizanin:

یوفا نیوز: "جوئان لاپورتا" رييس باشگاه بارسلونا پس از ناكامي تيمش در دستيابي به جام باشگاههاي برتر اسپانيا(لاليگا)، از برنامه بازسازي تيمش با هدف "احياي اميد، تعهد و حرفه‌اي بودن" آن خبر داد.

به گزارش یوفا: وي در عين حال، قهرماني تيم رئال مادريد را تبريك گفت و پيروزي رقيب سرسخت خود را در لاليگا، "عادلانه" خواند.


یوفا نیوز: به رغم پيروزي 5 بر يك بارسلونا در ديدار نهايي فصل لاليگا برابر خيمناستيك، جام فصل به دستان رئال مادريد سپرده شد و در اين ميان ليونل مسي زننده دو گل از 5 گل بارسا بيشتر از همه ناراحت به نظر مي‌رسد.

به گزارش یوفا: مسي اعتقاد دارد كه هم تيمي‌هايش نه كمتر از رئال بلكه به اندازه اين تيم براي كسب عنوان تلاش كرد و در اين خصوص گفت: "رئال قهرمان شد چرا كه واقعا فوق‌العاده ظاهر شد و اينكه ما اجازه داديم عنوان از چنگال ما فرار كند. همه چيز به ضرر ما تمام شد.


yad begirin!!


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۹:۰۴)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
bacheha gharar shod yad begirim be tim haye harif tohin nakonim. doroste hame az ghahremaniye real zooreshoon gerefte amma dalil nemishe masalan begin capello shabihe heyvoone. man fekr nemikonam capello zesht tar az ronaldinho bashe. hala bayad biyaym be ronaldinho tohin konim? shekle zaher ye chize khodadadiye hamon tor ke dar morede ronaldinho be baziye khareghol'aaddash negah mikonim dar morede capello ham bayad be morabbi garish negah konim. dar zemn moteshakkkeram az PARSBARCA va ATA_BARCA chon avvalin nafarayi boodan ke ye nazare manteghi addan be jaye ye nazare ehsasi . amma aghaye NIMA_BARCA avalan bayad begam man nazarate shoma ro kheyli ham doost daram! va dovvoman shoma dar maghami nisti ke begi man nazar bedam ya nadam. be har hal to age az nazarate man khoeshet nemiyad mitoni nazarate mano nakhoni... to ke badet miyad chera ta tahesho mikhoni? ajibe


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۸:۳۹)
 
Sv_leo_barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
فصل بعد با اومدن تی تی آنری و فرانکی لمپارد ، بارسای همیشه قهرمان ، مادریدیهای نامردوبی لیاقتو له میکنه . زنده باد کاتالونیا !


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۷:۳۶)
 
nima_barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
من هم مثل شما تقريبا مطمئن بودم كه اتفاقي مي افته و رئال بازي رو ميبره چون تجربه اين هفته هاي اخير رو داشتم.خداييش به اين فقط ميگن شانس.اخه مگه ميشه يه تيم ازهفت بازي آخرش پنج بازي دقيقه آخر گل بزنه و بازي رو ببره.ولي شد.هيچ كاري هم نميشه كرد.فقط بايد افسوس لحظات از دست رفته رو خورد.بازي هاي راحتي كه به راحتي از دست داديم.حيف كه اگر يه مساوي بيشتر ميگرفتيم الان قهرمان بوديم.حيف اگر اسپانيول ويا ركرتيوو و يا ساراگوسا و يا مايوركا ويا ريسينگ اگر چند دقيقه بيشتر تحمل ميكردند حالا قهرمان بوديم.ولي من هم مثل شما اميدوارم كه اين فصل تجربه اي باشه و فصل بعد فصلي غرور آفرين براي بارسا باشه.البته بايد به قانون مزخرف اسپانيا هم ايراد گرفت كه چرا تيمي كه تفاضل گلش از حريف سي تا بيشتره قهرمان نميشه و تيمي قهرمان ميشه كه فقط تو يك بازي بهتر كار كرده وحتي يك هفته هم در صدر نبوده.آقاي رئال بارسا شما هم اگه نظرات ماها رو دوست نداري ميتوني بري يه جاي ديگه نظر بدي چون ما هم از نظرات تو خوشمون نمياد.به اميد اينكه فصل بعد بارسا اونقدر بهتر كار بكنه كه تيمهاي ديگه با شانس و داور و هر چيز ديگه اي نتونن بهش برسن.
ويوا بارسا.


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
به نظر من بهتره دیگه به این فصل شوم فکر نکنیم و به آینده امیدوار باشیم.
می دونم همگی چقدر ناراحتیت وقتی یه تیمی انقدر بی لیاقت بیاد و قهرمان بشه، اما خب طرفدارای بارسا باید به این چیزا عادت کرده باشن.
بهتره به آینده نگاه کنیم و برای له کردن رئال در فصل بعد منتظر باشیم


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۳:۰۴)
 
ParsBarca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
خوب اين فصل تموم شد و بارسا جام رو تقديم رئال كرد. نمي تونيم بگيم حق رئال نبود چون واقعا حق بارسلون هم نبود. الان ديگه آروم شدم و با واقعيت تلخ قهرماني رئال كنار اومدم. وقتي ما تو زمين سويا 1-0 جلو بوديم و سويا 10 نفره بود. چي كار كرديم؟ خيلي راحت باختيم. رئال رو تو زمين خودم خيلي راحت بهش يه مساوي تقديم كرديم. اشتباهاتمون زياد بود. ما به خودمون باختيم پس نمي تونيم بگيم كه رئال حقش نبوده كه از اشتباهاي ما استفاده كنه


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۲:۵۵)
 
omid7116
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
حق رئال نبود......من هنوز هم بارسا رو دوست دارم...تا پای جونم دوستش دارم....تیم فقط بارسا..تعصب فقط کاتالان...بازیکن فقط رونی...مارادونا فقط مسی


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۲:۲۹)
 
Ata_barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
حالا با لیاقت یا بی لیاقت جام از دست رفت.


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۵۲)
 
m.r.d
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
ايول ايول بارسلون رو ايول



دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۳۹)
 
رونالدینیو
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
باز هم بارسا ، باز هم رونالدینیو ، باز هم مسی ، باز هم همه ی بارسایی ها
نمی خوام در مورد برد بارسا یا باخت جام حرف بزنم . می خوام خاطره دیشب خودمو براتون تعریف کنم.
وقتی مایورکا اولین گل رو زد ، گفتم این کاپلو ی ( ...!) حتما یه کاری می کنه. فقط می خواستم تو نیمه اول گل نزنن که خوشبختانه نزدن . از اون طرف داشتم نتیجه بازی بارسلونا رو هم چک می کردم ( از سایت لیو اسکور) با خودم می گفتم بارسا برنده شده و چقدر راحت جام رو گرفتیم . ولی وقتی رئال اولین گل رو زد همه چیز به هم ریخت . تقزیبا مطمئن بودم گل بعدی رووهم می زنه ولی باز هم می خواستم امیدوار باشم . گل بعد رو هم زدن . دیگه گیج می زدم . با نا امیدی هنوز نتیجه اون بازی رو چک می کردم . آخرا دیگه اینترنت رو بی خیال شدم و رفتم جلوی تلویزیون تا دعا کنم یه اتفاقی بیفته . ولی گل سوم رو هم زدن . خیلی حس بدیه . آدم امیدشو از دست بده . با خودم می گفتم چیزی نشده که ، حالا فصل بعد باز قهرمان میشیم ( به خودم روحیه می دادم) ولی فایده نداشت . دیگه گریم گرفت . ولی چون بارسا ، برای من همیشه بارساست ، نشستم و بازی شونو با حسرت و ناراحتی دیدم . چه گلای قشنگی ! حیف که دیگه فایده نداشت . ولی من همیشه و همیشه طرفدار بارسا می مونم . مگه تیمی می تونه مثل بارسا باشه؟! مگه مثل رونالدینیو ، مسی ، ژاوی ، اینیستا ، پویول ، ات و، ... تو تیمای دیگه هستن ؟!
و این بود خاطره من از از دست دادن جام و تقدیم اون به کاپلو با اون گل و برد های دقیقه آخرش . نمی خوام توهین کنم ولی خداییش قیافش مث یه حیوونه . به امید فصل بعد


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۰۰)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
bazam harfaye hamishegi va tars az shekaste vagheiyat!! vaghean baraton moteasefam. shoma az site rasmiye barca ke balatar nistid. berid bekhonid bebinid cheghadr ghashang va ba class ba ghaziye barkhord karde. amma shoma mesle hamishe.... age bebarid haghe mosallameton bode age bebazid shanso bakhto eghbalo davaro.... timi ke bad tarin namayeshesh behtar az behtarin namayeshe real bode chetor 3-0 az een tim mibaze? jalebe! be jaye een harfa doa konid fasle baad een moshkelat mortafa'a beshe ke dige vase ghahremani montazere amma o agar nabashim... merc


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۳:۱۹)
 
Sv_leo_barca
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
زنده باد کاتالونیا !


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
منم دقیقا با نظرت موافقم. بارسا نیاز به یه تلنگر داشت!
امیدوارم اثرش رو فصل بعد ببینیم!
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۱۸)
 
No10
پاسخ به: 5 گل برای اثبات بی لیاقتی قهرم...
فصل تمام شد و رئال درکمال ناشایستگی جام را بالای سربرد . اما بیائید تا از یک دیدگاه دیگر نکاه کنیم آیا اگر امسال هم بارسا قهرمان می شد رئیس و کادر فنی به این ریز بینی به نقاط ضعف تیم مینگریستند؟ ای بسا این شکست مقدمه جذب بزرگانی گردد که جایشان در بارسلونا خالیست . مهمترین نکته ترمیم تیم و ساختن یک بارسای قدرتمند تر برای اینده است . دنیا به اخر نرسیده دوسال ما قهرمان شدیم و حالا یک بارهم انها هر چند به لطف شانس و........بارسا اول بشی اخر بشی دوستت داریم .......


دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۸۶ (۲:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!