به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟اختصاصی
فرستنده مسیح تقی پور در تاريخ دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۹:۰۰) (۲,۰۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
نویسنده: مسیح تقی پور / FCBarcelona.ir

نقل و انتقالات مجالی است برای بهتر شدن. برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت. باشگاه‌هایی که با هوش‌تر عمل کنند و در بازار نقل و انتقالات لقب «برنده» بگیرند ، «برنده» بودن خود را ضمانت کرده‌اند.

حالی که سیاست باشگاه‌ها برای خرید و فروش بازیکن متفاوت است و باشگاههای متمول بیشتر «تجارت» میکنند تا «تقویت». در این نوشته نگاهی اجمالی بر پنجره نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا می‌اندازیم . نقل و انتقالاتی که برخی قابل پیش بینی بود و برخی غیر منتظره ، هم تاریک بود هم روشن ...

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

خروجی‌ها:
اریک آبیدال، موناکو

شماره 22 دوست داشتنی بارسلونا بعد از عدم تمدید قراردادش بارسا را ترک گفت. آبیدال 33 ساله دوران موفقی را در نیوکمپ داشت. از گلزنی به رئال مادرید گرفته تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به جای کاپیتان پویول. سران بارسلونا که در تمام مدت بیماری وی از او حمایت کرده بودند در اقدامی عجیب قرارداد او را تمدید نکردند. گرچه آبیدال 33 ساله در فاز تهاجمی قدرت جوری آلبا را نداشت اما بی‌شک حضور او چه در قلب دفاع چه به عنوان مدافع چپ(خصوصا اکنون که آلبا مصدوم است) میتوانست کمک بزرگی برای کاتالانها باشد. اقدام قابل ستایش دنی آلوز در پوشیدن پیراهن او عمق علاقه آبی اناری‌ها را به این مرد بزرگ و مبارز نشان داد. تیتو و آبیدال نماد استقامت‌اند و تا ابد در یادها ماندگار...

داوید ویا، اتلتیکو مادرید

او پس از نمایشهای درخشانش در والنسیا و جام جهانی 2010 برای تقویت خط آتش بارسلونا خریداری شد. یک مهاجم کلاسیک با قدرت تمام کنندگی فوق‌العاده. او در 119 باری که پیراهن آبی اناری را برتن کرد به 48 گل رسید. از به یادماندنی‌ترین لحظات ویا در میان کاتالانها میتوان به دبل تماشایی‌اش در 5-0 به یاد ماندنی، سوپرگلش به رئال در سوپرجام اسپانیا ، گل زیبایش در فینال لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی مقابل میلان در حماسه نیوکمپ در فصل گذشته اشاره کرد. ویای 31 ساله پس از مصدومیت شدیدش در دیدار مقابل السد قطر مدت زیادی دور از میادین بود و پس از بازگشت هم نتوانست خود را به تفکرات تیتو تحمیل کند و جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی بیابد. در نهایت با خرید نیمار و همچنین دستمزد بالای او در فصل سوم سران باشگاه مجبور شدند او را بفروشند. البته بهتر بگویم: "هدیه بدهند !" 5.1 میلیون یورو آن هم قسطی برای بازیکنی در اندازه‌های ویا چیزی ورای هدیه دادن است. باشگاه میتوانست به پیشنهادات بهتری فکر کند اما به نظر میرسد بیشتر طبق خواسته خود او رفتار کرد. او اکنون در اتلتیکو می‌درخشد و در انتظار جام جهانی و پس گرفتن جایگاهش در تیم ملی است.

جرارد دلوفئو، اورتون

یکی از آینده دار‌ترین و خوش تکنیک‌ترین جوانان لاماسیا پس از تمدید قراردادش را سال 2017 با انتقالی قرضی به اورتون پیوست. جرارد 19 ساله که اولین حضورش در تیم اصلی را زیر نظر پپ گواردیولا در اکتبر 2011 مقابل مایورکا تجربه کرد، فصل گذشته 34 بار برای بارسای B و 4 بار برای تیم اصلی بازی کرد و موفق به زدن 18 گل شد. گرچه او از برخی جهات نسبت به تیو توانایی‌های بیشتری دارد و شایسته حضور در تیم اصلی است اما با توجه به سن وسالش ، حضور و تجربه اندوزی‌اش در لیگ برتر میتواند او را پخته‌تر و کامل‌تر به خانه بازگرداند.

تیاگو آلکانتارا، بایرن مونیخ

تیاگوی 22 ساله که بسیاری او را جانشین ژاوی میدانستند در تصمیمی عجیب بارسا را به مقصد بایرن ترک گفت. تصمیمی که تنها زمان مشخص خواهد کرد به نفع او بوده یا به نفع باشگاه. تیاگو در فصل 2011-2012 رسما بازیکن تیم اصلی شد و در 45 حضورش 4 گل زد. اما بخش زیادی از فصل گذشته را مصدوم بود تنها توانست 36 بازی انجام دهد و 3 گل به ثمر برساند. تیاگو با سرعت باور نکردنی پیشرفت کرد اما ناگهان روند صعودی‌اش متوقف شد . گرچه تیتو میتوانست بیشتر به او بازی بدهد اما تیاگو باید قبول میکرد "ژاوی" شدن به این راحتی‌ها نیست. او که تاب نیمکت نشینی نداشت نیمکت بایرن را به نیمکت خانه‌اش ترجیح داد. البته نباید از پروژه جذاب بایرن و نقش پپ در اغوای او غافل شویم. بهرحال نمیتوان کتمان کرد که او یکی از جواهرات لاماسیا بود ، اما نیمکت بارسلونا هم جای "عاشق" هاست.

اندرو فونتاس، سلتاویگو

فونتاس 23 ساله پس از رهایی از مصدومیت شدید زانوی راستش فصل قبل را به صورت قرضی در مایورکا توپ زد. اما لوئیس انریکه که بین سالهای 2008 تا 2010 سرمربی او در بارسای B بود تصمیم گرفت او را با خود به سلتاویگو ببرد. فونتاس باید زیر نظر او پیشرفت کند . قیمت این انتقال 1 میلیون یورو بود و طبق قراردادش بارسلونا میتواند از ترانسفر او به سایر باشگاه‌ها سود ببرد و همچنین هر زمان نیاز داشت او را بازگرداند.

رافا آلکانتارا، سلتاویگو

برادر 20 ساله تیاگو پس از انجام 36 بازی برای بارسای B در فصل گذشته و به ثمر رساندن 10 گل ، به هم‌تیمی‌های سابقش "فونتاس" و "نولیتو" پیوست. انتقال قرضی او به این تیم میتواند تجربه لالیگایی او را افزایش دهد . او با بازیهای قابل قبولش میتواند خود را به تاتا اثبات کرده وبه زودی به خانه برگردد.

مارک مونیسا، استوک سیتی

این مدافع کاتالانی که در لاماسیا پرورش یافته است با پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی انگلستان شد. این جوان 21 ساله به سبب مصدومیت‌های طولانی مدتش نتوانست راهی به ترکیب اصلی بارسلونا بیابد و اکنون برای بازگشت به بهترین باشگاه دنیا باید در لیگ برتر بدرخشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

8- بویان کرکیچ، آژاکس

پس از دو سال نه چندان موفق در رم و میلان ایتالیا، حال مهاجم 22 ساله کاتالان در سرزمین لاله‌های نارنجی در پی خوشبختی است. او در 4 سال حضورش در تیم اصلی بارسلونا 26 گل در لیگ (به طور متوسط هر 158 دقیقه یک گل) به ثمر رساند و قطعا لیاقت بازگشت به خانه را دارد. او مشتاق است در آژاکس بدرخشد و علاوه بر نظر تاتا نظر دل بوسکه را نیز جلب کند.

«بارسلونا در مجموع 31 میلیون یورو از واگذاری بازیکنانش کسب درآمد کرد»


ورودی (ها! ) :
بازگشت آفلای و کوئنکا

ابراهیم آفلای و ایزاک کوئنکا پس از حضور قرضی به ترتیب در شالکه و آژاکس به تیم بازگشتند . کوئنکا پس از جراحی آرتروسکوپی زانوی راست خود اکنون در حال ریکاوری است و آفلای هم شرایط بازی ندارد. باید دید آیا در ادامه فصل این دو میتوانند در سیستم چرخشی تاتا جایی برای خود بیابند یا همچنان به نیمکت دوخته خواهد شد.

نیمار جونیور

بالاخره انتظارها به پایان رسید و این برزیلی آینده دار با انتقالی 57 میلیون یورویی به تیم محبوبش پیوست. این بهترین اتفاق برای او و باشگاه بود. نیمار در چند بازی اخیر نشان داده زمان زیادی برای سازگاری در فوتبال اروپا نمیخواهد و تلاش میکند در هفته‌های آتی بهترین نمایش‌هایش را برای بلوگرانا به اجرا بگذارد. حضور نیمار یکی از واجب‌ترین و مهم‌ترین خریدهای بارسلونا بود. چرا که او برخلاف پدرو و الکسیس که وظیفه دارند به بازی عرض بدهند و فضا را برای مسی فراهم کنند ، وظیفه دارد خودش باشد ! تکنیک ناب او ، حرکات انفجاری‌اش و قدرت شوتزنی و تمام کنندگی‌اش میتواند ویژگی‌های جدیدی به خط حمله خوفناک بارسلونا اضافه کند. زمان نشان خواهد داد زوج 200 میلیونی رئال مادرید برتر است یا زوج بی‌قیمت بارسلونا!

سخن آخر : هنوز ته دلمان قرص نیست آقایان!

قرارداد زودهنگام نیمار به هواداران این امید را داد که تیمشان برنده اصلی بازار نقل و انتقالات است. اما زمان گذشت و گذشت و بارسلونا علی رغم تلاش بسیار نتوانست بزرگترین نقص خود را برطرف کند. خرید یک مدافع مطمئن و بزرگ! بارسا تلاش کرد بازیکنانی چون تیاگو سیلوا ، داوید لوییس، دانیل اگر و مارکینیوس را به دست آورد اما ناکام ماند. این که باشگاه از چه سیاستی استفاده کرد که همه جا "نه" شنید جای بحث دارد. شاید اگر راسل اندکی سرکیسه را شل میکرد سودش بیشتر از ضررش بود. البته ما حمایت‌های بانک ملی و لطف و عنایت پادشاه اسپانیا را نداریم ولی احساس میکنم نخریدن مدافع در تابستان به مسائلی به جز کمبود بودجه هم مرتبط است.
بهرحال پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شد و بارسلونا نتوانست مدافعی بخرد. گرچه بازگشت کاپیتان پویول خبر خوبیست اما هر کودکی میداند این خط دفاعی برای تیمی به بزرگی بارسلونا و مسابقاتی به عظمت لیگ قهرمانان اروپا جوابگو نیست. حریفان به شدت باهوش‌اند و دقیقا از همین نقطه ضعف میتوانند بهترین استفاده را ببرند. باید تا نیم فصل صبر کرد. اگر آن زمان هم اتفاق خجسته‌ای بیفتد خوشحال خواهیم شد و میتوانیم با قاطعیت بیشتری به تیم موفقیت تیم محبوبمان دل ببندیم. امیدوارم بارسلونا زمانی مدافع مد نظرش را بخرد که نوش دارو بعد از مرگ سهراب نباشد.
ارزش: ۹.۰۰ (۹ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mazaherxavi
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
ویا وابیدال حیف شد حیففففففففففففففففففففففففففففففففففف


چهارشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۵۰)
 
dragonmessi
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
ویا رو مفت دادیم وتیاگو هم حیف بود ولی بارسا با خرید نیمار عالی کار کرد
ما به دفاع نیاز نداریم ون دفاع های خودمان عالی اند


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۲ (۲۳:۳۰)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
تا قبل از اینکه بازی بارترا رو ببینم فک میکردم بارسا خعلی فصل ضعیفی رو شروع میکنه اما حالا نظرم عوض شده


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۲۴)
 
peymanimpm
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
به نظر من با وجود بارترا نیازی به خرید دفاع نیست ولی اگه بخواییم دفاع بخریم اکثر دفاعای خوب در جام باشگاه های اروپا و لیگ اروپا بازی کرده اند و نمیتونند در رقابتای اروپایی کمکی بهمون کنند پس باید یه دفاع خوب از تیمایی که تو لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نیستند بخریم


چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۲ (۱:۰۸)
 
hmjz_1
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
درسته ما بارترا را هم داریم ولی فقط بارترا و پیکه دفاع وسط قد بلند داریم و کاپیتان هم دیگه پا به سن گذاشته و ماسکرانو هم گر چه در دفاع خوبه ولی با توجه به قدش در بازیهای هوایی کم میاره. امیدوارم یه مدافع دیگه هم تیم در زمستان بیاره تا با قدرت تر به نیم فصل دوم بریم.
از خروجی ها هم بازگشت دلوفو و رافا با کسب تجربه میتونه عالی باشه چون امید زیادی به دلوفو برای تضمین سالهای آتی خط حمله دارم


سه‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۲ (۱۵:۱۲)
 
Nobody
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
خرید نیمار خیلی خوب بود اما همونطور که اشاره شد دفاع خوب مشکل بزرگی هست که ما داریم...

امیدوارم توی نیم فصل برطرف بشه این مشکل...




سه‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۲ (۱۴:۴۳)
 
***messi***
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
بازنده
قبلا هم گفتم با این دفاع شاید بتونیم تو لالیگا قهرمان بشیم ولی تو لیگ قهرمانان مطمئنا" به مشکل برمیخوریم و قهرمانی دور از دسترسه فعلا مگه با شانس با امثال سوتی هایی مثل پیکه و ماسکرانو



سه‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۲ (۳:۴۹)
 
MIX.FCB
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
بارسا همه جوره داره عااالی بازی میکنه...!
ولی بزرگترین و تنها ضعف و کمبودش همون دفاع وسط و نداشتن یه زوج خوب واسه پیکه ست...
اگه نیم فصل بازیکن نگیریم درهرحال خطرناکه...پویول دیگه سنی ازش گذشته و کند شده و جا میمونه...بارترا هم هنوز خیییلی جوون و بی تجربست...
ماسکرانو هم که خدای سوتی و اشتباه و جاموندن...همه رو سرش ضربه سر میزنن...!
میترسم ...خییییلی میترسم...نگرانم...میترسم که بارسا همینجور خوب و عالی و تماشایی بازی کنه ولی اون اواخر فصل و بازیهای مهم یک هشتم و یک چهارم و نیمه نهایی اروپا و الکلاسیکوها از همین ضعفش ضربه بخوره و...
حیفه...وااااقعا حیفه این بارسا به این رئال معمولی ببازه...یا برسه فنیمه نهایی اروپا به یه تیم دیگه از رو همین ضعف سرزنی و جاموندن مدافع وسط گل بخورن و مشکل بیفتن و ببازن...حیفه...
هر سانتر و کرنر رو دروازه بارسا تقریبا مساوی با یه پنالتی برا تیم حریفه...!!!این خیییلی بده...خیییلی خطرناکه...
امیدوارم یه راهی پیدا بکنن یا یکی رو بخرن...اونوقته که این بارسا کاااامله...
به امید موفقیت بارسای دوس داشتنی...



سه‌شنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۲ (۱:۱۰)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
به نظر منم با وجود بارترا نیازی به خرید دفاع نداریم


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۲:۵۲)
 
danialfarzane
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
مطمئنا تنها دغدغه ی بارسایی ها نبود مدافع قد بلند و سر زن با قدرت بدنی بالاست
که کاملا هم درسته
نزدیکترین نمونش بازی شنبه شب.گلی که خوردیم به خاطر کوتاه بودن آدریانو بود که واقعا کم آورد کم آورد
اما اگه به داشته هامون نگاه کنیم بهتره
بهترین دفاع راست دنیا رو دریم: دنی آلوز
دو تا از بهترین دفاع چپ های دنیا رو داریم: جوردی آلبا و آدریانو
دفاع وسط: پیکه که الان شده مثل اون دو سال اولی که از منچستر اومد و بارترایی که یه پدیدست
ولی نباید این همه بازیکن از دست میدادیم!!


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۲:۵۰)
 
d1358
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
دوست عزیز فکرتو خراب نکن تو داری اینی رو با لایق کله خوک مقایسه میکنی!بارسا خونه امثال ژاوی و اینیه،ممکنه برن تیمی مث من یو ولی با تریلیاردها$ هم نمیرن خونه خوکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۱:۵۴)
 
PEREZ
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
نیمار یک پیروزی بزرگ محسوب میشه اما در واقع بارسا بازنده نقل و انتقالات شد!


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۰:۰۶)
 
MASIHfcb
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
دوست عزیز
اولا نمیشه روی مزخرفات یه نویسنده مغرض اسم سایت گذاشت! ثانیا اینیستا از سرمایه های لاماسیاست و در دل باشگاه بزرگ شده و قابل مقایسه با فیگو نیست. اتفاقا تاتا خیلی بهش ایمان داره. چون بازیکن ظریفی هستش و زیاد مصدوم میشه تاتا زیاد روش ریسک نمیکنه البته فکر نمیکنم تعداد دقایق حضور ژاوی، اینیستا و سسک توی زمین خیلی فرقی باهم داشته باشه. و درنهایت اینیستا بارها گفته در بارسلونا بازنشسته میشه. امکان نداره چنین اتفاقی بیفته و شما کلا به مطالب اون به اصطلاح سایت ! به عنوان یک طنز بی ریشه نگاه کن!


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۹:۲۰)
 
78TARANE
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
بارسلونا که اصولا همیشه برندست ...


ولی اگه مدافغ میخرید برنده تر بود ...


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۹:۱۶)
 
mehdi15759
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
بهترین خرید کسی نمیتونست به جز نیمار باشه واقعا عالی کار میکنه بازیکنی با تمام خصوصیات در کار حمله
دریبل ، پاسکاری و شرکت در کار تیمی،شوت ، ضربه ی سر ، قدرت حمل توپ و ....اینها تنها بخش کوچکی از خصوصیات نیمار جوان و خوش اتیه است،
نظر شخصی من قبل از خرید نیمار جذب فالکایو بود چون قدرت تمام کنندگی بسیار بالایی داره
ولی تو جام کنفدراسیونها با دیدن بازیهای نیمار نظرم تغییر کرد
امااااااا بدترین کار ممکن نخریدن مدافع بود چون در بازیهایی که مشکل میشه یا به قول خودمونی گره میفته توش و حریف با یک ضربه ایستگاهی گل میزنه به مشکل میخوریم
البته ناگفته نماند که ما به بازگشت کاپیتان پویول بسیار امیدواریم و با تمام احترامی که به پویول و غیرتش داریم در بازیهای که قبل از مصدومیتش انجام میداد یکم متزلزل نشون داد و صد البته نمیشه از مدافع جوان و خوش اتیه ای بنام بارترا به راحتی گذشت
من تیم الان رو به بوگاتی ویرونی شبیه میدونم که شیشه های جلوش از شیشه ی معمولی هستش که بسیار شکنندست ماشین با تمام قدرت و سرعت به جلو میره در حالی که همیشه ترس از شکستن شیشه های جلو وجود داره حتی اگه تو چند مسابقه هم نشکسته باشد
امیدوارم قبل از ژانویه کاپیتان پویول به مرز امادگی صددر صد برسه یا بارترا با تجربه ایی که به دست میاره بتونه خط دفاع بهترین تیم دنیا رو مستحکم کنه در غیر اینثصورت با نخریدن یه مدافع شش دانگ بزرگترین ضربه رو به تیم ، سران باشگاه میزنند


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۸:۵۱)
 
barca20909
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
من دارم سکته میزنم چون تو یه سایت خوندم رئال میخواد دوباره کار فیگو رو انجام بده یعنی این دفعه میخوان اینیستا رو بخرن قرار داد اینستا داره تموم میشه تاتا هم خیلی بهش فرصت نمیده بد بخت شدیم اینم میره یعنی


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۸:۰۶)
 
komeil9
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
بارترا هست نیازی به خید مدافع نیست دیگه
فقط وایسین تجربش زیاد شه ببینین چه میکنه



دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
بارترا همین الان نشون داده که یه مدافع در سطح جهانیه و به راحتی میتونه نیاز تیم رو در قلب خط دفاع برطرف کنه. مطمئنم اگه تو هر تیم دیگه ای بود حاضر بودیم با حداقل 30 میلیون یورو بخریمش چون اصولا مرغ همسایه غازه.

اما با توجه به بالا رفتن سن پویول و همینطور ماسکرانو حتما نیاز به مدافع رو در تابستون سال دیگه حس میکنیم و با این حال من ترجیح میدم فونتاس اونقدر پیشرفت کنه که گزینه انتخابی بارسا باشه. تا الان 7 تا بازی برای سلتا انجام داده و اگه تا آخر فصل بازی کنه میتونه گزینه خوبی باشه. به جای ماسکرانو هم میتونیم کسی رو بیاریم که امسال میتونستیم رایگان به خدمت بگیریمش یعنی سانتیاگو ورجینی! متاسفانه مونیه سا تو لیگ برتر هنوز بازی نکرده و بعید میدونم دیگه بشه به بازگشت امیدی داشت.

در فاز تهاجمی رافینیا و دلوفئو هر دو بازی های خوبی تا الان انجام دادن و امیدوارم به زودی در ترکیب بارسا ببینمشون.

پ.ن: مونتویا هم امسال قراردادش تموم میشه. امیدوارم از دستش ندیم


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۶:۰۷)
 
Wimps
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
بهتره خودمون رو فریب ندیم
بارسلونا سال هاست که در دفاع مرکزی مشکل داره
بارسلونا نیاز به یک مدافع مرکزی با کلاس جهانی داره
در این شرایط بارسا نه تنها مدافع جذب نمیکنه بلکه آبیدال رو هم میده میره
واقعاً بعضی اوقات نمیدونم چی بگم راجع به تیمم
برنامه ریزی برای نقل و انتقالات بسیار پیچیده است اما یه چیزایی جزء واجباته که در بارسا به نظر میرسه در چند سال اخیر بهش توجهی نمیشه
امیدوارم سال بعد در ماه هایی که بازی های پایانی فصل داریم متوجه اشتباهات گذشته نشیم
مثل سال قبل
زنده باد بارسا



دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۶:۰۷)
 
kamiba
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
نقل قول
سخن آخر : هنوز ته دلمان قرص نیست آقایان!


این واقعا" حرف حسابی که جواب هم نداره.

امیدوارم انتهای فصل از این مورد تاسف نخوریم و فقط بهانه نخریدن یه مدافع رو بگیریم
تاتا نخواست
راسل نخرید.

امیدوارم پویول با قدرت برگرده و بارترا با قدرت ادامه بده.


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۶:۰۵)
 
hamedkazemi
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
من ترجیح میدم بارسلون با همین بارترا به مسیر ادامه بده


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۵:۰۸)
 
BRAIN
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
توی خروجی ها به طور قطع میگم تیاگو روزی پشیمون میشه از این کارش البته ؛
اما نیمکت بارسلونا هم جای "عاشق" هاست.


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۴:۴۰)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
سایت گل نوشته بود بازی الکلاسیکو شنبه 26 اکتبر ساعت 18 به وقت اسپانیا برگزار می شه


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۲:۰۶)
 
fshiri92
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
بارسا به آبیدال و ویا احتیاجی نداشت و باید می فروختشون . دولوفو فوقالعادست و فقط 20 سالشه و ساله دیگه برگرده با تکنیک و سرعتی که داره و پدرو فروخته میشه .اینو قول می دم بهتون و خط حمله بارسا میشه مسی و نیمار و الکسیس و دولوفو و تیو .تو ژانویه یه مدافع جوون و آینده دار باید بخریم مثل گارای یا مارتینز یا مانگالا که اگه جا نیفتاد ضرر نکرده باشیم .با توجه به سبک بازی بارسا کیفیت مدافع باید زیاد باشه و اگه بارترا بازی کنه نیاز به مدافع نداریم


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۱:۵۲)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
فکر میکنم چیزی که به چشم میخوره اینه که کفه ی ترازو تو طرف خروجی ها سنگینی میکنه ولی به نظرم خرید نیمار می ارزه به کل خروجی ها ....خریدا خوب بود اما اکه یه مدافع خوب هم میخریدن دیگه فوق العاده میشد و حرف نداشت


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۰:۳۶)
 
messi-.10
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
سیاست باشگاه اینکه کمتر بازیکن بخره و بیشتر از جوانان لاماسیا استفاده کنه و بنظر من همین بارترا و پیکه میتونن با تمرین بیشتر زیر نظر تاتا بهترین خط دفاعی رو تشکیل بدن باید بیشتر به جوانان لاماسیا میدون بدن و کمتر بازیکن بخرن


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۰:۲۸)
 
barca5-0
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
من ترجیح میدم بارسلون با همین بارترا به مسیر ادامه بده یه مدافع جوون از خود لاماسیا.
ما با تیمای دیگه فرق داریم که تا هر موقع مشکل پیدا میکنن دست توجیبشون میکنن پول خرج میکنن.

بارسلونا لاماسیا رو داره کارخونه بازیکن سازی


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۹:۴۹)
 
sabergholami
پاسخ به: نگاهی به نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا؛ برنده یا بازنده؟
با وجود بارترا و بازگشت ماسکرانو و پویول و همچنین مهمتر از همه آماده شدن پیکه میشه بیشتر به خط دفاعی امید داشت ولی بازم ... ! چنگی به دل نمیزنه ... در حد بارسا نیست این دفاع ...


البته خدارو شکر ما تو خط میانی و خط حمله تقریبا 100% هستیم ؛ بدون هیچ ایرادی ...
حتی دیدیم که با مصدومیت مسی ، میشه به نیمار ، الکسیس ، پدرو ، تیو و سسک اعتماد کرد کاملا ...
این مصدومیت مسی نشون داد که بارسا فقط به مسی وابسته نیست ...
و این نکته ی خوبیه ...

اما ...
من اصلا بویان رو در حد و اندازه های بارسا نمیدونم ، ینی به نظرم حتی از پدرو و تیو هم ضعیف تره ... همچین بازیکنی به هیچ وجه به دردمون نمیخوره ...
از بازیکنای قرض داده شده هم بی صبرانه منتظر بازگشت دئولوفئو هستم ... فوق العادس این بازیکن ، مطمئن باشین اگه بیاد تو بارسا و بهش بازی بدن تو یکی دو فصل قیمتش از 30 ، 40 میلیون هم میگذره ...
بازیهاش تو جام جهانی جوانان به همراه اسپانیا از یاد کسایی که بازیا رو دیدن نمیره ...
امید زیادی دارم به دئولوفئو ...
امید خیلی خیلی زیادی ...

:)

King Leo Forever ...


دوشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۲ (۹:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!