به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نوار پیروزی‌های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]گزارش بازی
فرستنده محمد رضا بارانی در تاريخ یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۲۰) (۲,۰۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Gold.Marble
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
من واقعا قبول دارم که خسته بودن...
ولی بازیاشون درحد اسی و پرسی بود....!!!!!
ولی بازم خوب بودژاوی توی بازی بود...


سه‌شنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۲ (۱۶:۲۷)
 
peymanimpm
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
نقل قول
ار خصوصیات منحصر به فرد بعضی از بارسایی ها میشه به خودزنی و مرغ بودن غاز همسایه واسشون اشاره کرد!! اینکه به بهترین استعداد و آینده دار ترین دفاع راست فوتبال اینجوری توهین شه خیلی میتونه نکته تلخی باشه چون شک ندارم امثال مونتویا و بارترا اگه تو هر تیمی بودن این طرفدارا آرزوی خریدنشونو با هر قیمتی داشتن!!

کاملا باهات موافقم اگر از یه بازیکن خوششون نیاد اینقدر بدگویی میکنن که هیچ هواداری از تیم رقیبش هم اینطوری بدگویی نمیکنهبه نظر من مونتویا عالی بازی کرد فقط توپاسای آخرش تعلل زیاد داشت ولی واقعا فرارهای بی نظیری داشت


دوشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۲ (۱۱:۴۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
ار خصوصیات منحصر به فرد بعضی از بارسایی ها میشه به خودزنی و مرغ بودن غاز همسایه واسشون اشاره کرد!! اینکه به بهترین استعداد و آینده دار ترین دفاع راست فوتبال اینجوری توهین شه خیلی میتونه نکته تلخی باشه چون شک ندارم امثال مونتویا و بارترا اگه تو هر تیمی بودن این طرفدارا آرزوی خریدنشونو با هر قیمتی داشتن!!

مونتویا و بارترا شنبه عالی بازی کردن. تو دفاع هیچ موقعیتی به حریف ندادن و تو حملههم مونتویا چندتا موقعیت 100% ساخت که خطرناک ترینش از جلوی پای نیمار گذشت.

کسی که تو المپیک آزپلیکوئتا و تو رقابت های یورو کارواخال رو نیمکت نشین میکنه بی شک مدافع بی نظیریه اما ما متاسفانه مونتویا رو با آلوس مقایسه میکنیم و رئالی ها با آربلوا!!!


دوشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۲ (۱۱:۳۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
به نظر من غیر از اینکه تو ضربات آخر خوب نبودیم بقیه بازی پر از نکات امیدوار کننده بود. بارترا و مونتویا عالی بودن و نذاشتن هیچ توپی روی دروازه بیاد. کاپیتان در بازگشتش عالی عار کرد و توپ و میدان هم دست ما بود و موقعیت های زیادی هم داشتیم. به قول مارتینو هیچ دلیلی برای نگرانی وجود نداره.

هنوزم صدرجدولیم


دوشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۲ (۱۱:۳۰)
 
lovecelona
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
خستگی و سردرگمی و کمبود انگیزه. مساوی نتیجه ی نگران کننده ای نیست اما حسی شبیه نداشتن روحیه و بی هدفی در من تولیدشد. همونی که پارسال در هر دو ال کلاسیکو و خصوصا برابر بایرن مشاهده کردیم. راستش می ترسم اون حال و هوا ترمیم نشده باشه. کسی رو هم مقصر نمی دونم. امیدوارم همبستگی و جنگندگی و استقامت رو در حد اعلاشون در بازیای آینده ی بارسا شاهد باشیم.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۲۲:۳۶)
 
hamedkazemi
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
من انتظلر برد داشتم


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۲۲:۲۰)
 
ARROW
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
به نظرم زیاد هم بد نشد چون هنوز هم صدر نشین هستیم و مشکل اصلیمون هم دست کم گرفتن اوساسونا بود که یک جورایی هم خوب بود که بازیکنا فهمیدن که نباید زیاد مغرور بشن
به امید برد توی ال


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۲۱:۴۱)
 
fshiri92
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بارسا بد بازی نکرد و فقط تو ضربات آخر مشکل داشت و 3 تا از بازیکنای اصلیمون هم استراح کردن .
ولی تیم همهاهنگه و میتونیم 2 بازی آینده رو ببریم


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۸:۰۳)
 
R.MESSI
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
اشکال نداره.

ما تو بازیای بعد از بازیای ملی همیشه مشکل داشتیم خصوصا اوساسونا که تو زمین خودش خیلی چغره و فصل پیش رئال رو ناکام گذاشتن.

ان شاءالله بازی میلان رو ببریم تا با روحیه و تمرکز بالا نمایش خوبی در ال کلاسیکو داشته باشیم.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۷:۰۰)
 
78TARANE
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
خدا یا چیشد ؟؟؟
چرا دیشب هیکس خودش نبود ؟؟؟
نه

وای به ال کلاسیکو هم نزدیکیم ...
ولی من مطئنم اگه تیم کامل کامل بود برنده مابودیم ...



زنده باد پویول
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۶:۲۰)
 
Wimps
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بارسا بدون مسی واقعاً در گلزنی مشکل داره
ایشالا مسی در 2 بازی آینده جبران مافات میکنه
زنده باد بارسا



یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۵:۵۳)
 
mmahmoodd
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
ما داریم دریاره بارسلونا صحبت می کنیم نه یه تیم معمولی توی این تیم جا واسه کسی که بد بازی می کنه نباید باشه اینو باید مربی خیلی زودتر بفهمه و بازیکن بدو جا به جا کنه .وقتی که تیم بد بازی می کنه یعنی یه جای کار ایراد داره باید اصلاح بشه وقتی گل نمیزنه صد در صد مشکل وجود داره این یه قانونه هر کی می گه یه وقتایی هم باید مساوی کنه یا ببازه تو اشتباه محضه


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۴:۵۶)
 
danialfarzane
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
اشکالی نداره!!!
بازیکنا همه خسته بودن و آمادگی زیادی نداشتن
به جنبه مثبت فکرکنید
اینکه بازیکنامون آمادن برا بازی با میلان و رئال
اینکه کاپیتان برگشته و ...
خدا رو شکر که اتلتیکو هم مساوی کرد هرچند رئال دوباره خرکی برد
من تنها نگرانیم دفاع چپمونه...


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۴:۵۱)
 
maryan
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
ایرادی نداره. گاهی هم لازمه که مساوی کنن تا ضعف های تیم از حالا دیده شه و نمونه واسه بازی های بزرگ. بی صبرانه منتظر الکلاسیکو هستیم.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۴:۱۵)
 
xavi_12
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
در کل بدشانس بودیم که نتونستیم موقعیت هارو گل کنیم
هم نیمار بدشانس بود و هم فابرگاس به هیچ وجه شب شب اون نبود
یکی از دلایلی که بارسا با اومدن مسی هم نتونست گل بزنه ، بیرون رفت ژاوی بود ، بعد از خارج شدن ژاوی از زمین بارسا یه کم دست پاچه بازی کرد ؛ میشد پیش بینیشو کرد ، چون رهبر حملات و رهبر تیکی تاکا بیرون رفته بود.



یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۴:۱۱)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بچه ها کسی از پخش بازی الکلاسیکو تو سالن نمایش برج میلاد خبر داره؟ کسی میاد؟ من دارم واسه بازی با میلان 3 شنبه شب میرم از سایت netbarg.com هم بلیط گرفتم دختر و پسر میتونن بیان


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۴:۰۴)
 
rezafcmessi
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
زنده باد بارسا



زنده باد مسی افسانه ای


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۳۲)
 
ل.مسی
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
با لا خر ه به قو ل بچه ها نو ا ر با ید پا ر ه میشد این جو ر ی بچه ها یکم مغر و ر میشدن
با ید بهشو ن فر صت د ا د


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۳۱)
 
ل.مسی
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
د و ستان ز یاد سخت نگیرین
چون مسی زیاد آماده ی بازی نبود
عوضش شنبه هفته بعد ال کلاسیکو رو میبریم که هم از نطر امتیاز پیش بیفتیم
و هم روی رئال رو بخوابونیم

درود بر غیرت بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۲۷)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
اشتباه شد " با 6 پاس گل در صدر جدول پاس گل های لالیگا قرار داره به اشتباه جدول گلزنا نوشته شده بود "


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۱۲)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
دوستانی که از فابرگاس انتقاد میکنن بهتره بشینن بازیهارو نگاه کنن . به نظر من بهترین بازیکن این فصل بارسا تا اینجا اتفاقا فابرگاس بوده . با 6 پاس گل در صدر جدول گلزنا قرار داره گل هم زده . تو بازیهای پیش فصل هم عالی بازی کرده . شما باید به تیاگو علاقه داشته باشی که بخاطر پول از بارسا رفت هیچ ایرادی هم نداره ولی برای من فابرگاسی که پیشنهادهای خودشو که دستمزده هفتگیشو به میزان قابل توجهی افزایش میداد رد و گفت آرزوش بوده در بارسا بازی کنه . برای من طرفدار اگه همین به نظر شما جنازه تو زمین باشه از هزار تا تیاگو بیشتر برام ارزش داره . دیشب مونتویا و پدرو و آدریانو به نظرم خوب کار نکردن . پدرو که اصلا در جریان بازی نبود ، مونتویا 3 تا توپ پشت خط دفاعی بهش رسید ولی با تعلل از دست داد ، آدریانو هم که فقط ما رو بخاطر بازیهای مهم جلوی میلان و رئال نگران کرد . ولی نکته مثبت این بازی بازگشت پویول بود که انصافا خوبم بازی کرد و همچنین بازی درخشان نیمار بود . صدر جدول هنوز در اختیار ماست . من از همه بیشتر از این عصبانی هستم که چرا این پنالتی های دقیقه 90 به رئال هدیه داده میشه . اون بیل خودشم فکر نمیکرد پنالتی بگیره داور . ولی خنده داره که با این داوری ها هم تیمت رنگ صدر جدول و بیشتر از یک سال هست که ندیده . به امید موفقیت بارسا در بازیهای پیش رو . زنده باد بارسا


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۰۹)
 
***messi***
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
نقل قول
تیم شاهین تو فوتبالیستا هم باخت می داد اینجا که دیگه کارتون یا پلی استیشن نیس همه رو بشه برد.





یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۲:۳۹)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
چه خبره انقدر انتقاد می کنید از تیم فابرگاس یا تاتا مساوی کرد خدایی نکرده نباخته که شروع کردید که از الان انتقاد کردن پلی استیشن نیست که همه رو ببره فوتباله بلاخره یه جایی باید این اتفاق می افتاد فابرگاس موقیعت ها رو به راحتی خراب کرد از فابرگاس این کار بعید بود البته بنده خدا تقصیر نداره مهاجم نیست که اون دل بوسکه رعالی هم که فقط از بارسایی ها بازی می گرفت که تو وقتی مهاجم تیمت پدرو باشه که تو زمین فقط الکی راه می ره باید بفروشنش. مهاجم نوک بگیرن مسی باید بره گوشه بازی کنه حیف نیست مسی بره گوشه بازی کنه با اون قدرت تمام کنندگی و دریبل هاش چند ساله تو این پست جواب داده اگر هم مسی نباشه نیمار می تونه اونجا به خوبی بازی می کنه باید یه مهاجم مثل رویس رو بگیره که یه مهاجم گوشه است یه جورهایی مثل نیمار بازی می کنه تکنیک و سرعت خوبی هم داره اون تیو رو هم قرضی رد کنه بره کوئنکا رو داره آفلای هم هست باید قرضی بره با این حال باعث خوشحالی که دفاع داره خوب بازی می کنه اوساسونا که هرسال واسه بارسا درده سر ساز می شد این بازی اصلا حرفی واسه گفتن نداشت اگه اون موقعیت هارو گل می کردن راحت می بردیم ولی عیب نداره ایشالله که میلان و رعال رو می بره


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۲:۰۲)
 
Mxplode
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
دیشب خیییییییلی جالب بود ! اتفاقات خوبی افتاد کلا !

یکیش همین مساوی بود، لازم بود ! تیم شاهین تو فوتبالیستا هم باخت می داد اینجا که دیگه کارتون یا پلی استیشن نیس همه رو بشه برد. این روند باید شکسته می شد تا به خودشون بیان بچه ها ... و معلوم شد به ساماراس یا کلوزه نیاز داریم که میگیریم یکیشونو ایشالا ...

یکی دیگش هم گل به خودی کورتوآ بود !! باعث شد دیگه انقد مورینیو کلاس نذاره به خاطرش. اصن همون تراشتگن رو میگیرن خیلی هم می ارزه. وااااالللا !!


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۱:۴۵)
 
peymanimpm
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
[size=x-large]واقعا براتون متاسفم به خاطر اینکه یه رکورد جابه جا نشده که اصلا هم مهم نیست این همه بازیکنایی که زحمت کشیدن برا تیم به راحتی بد و بیراه میگید
تا قبل از بازی دیشب فابرگاس خیلی خوب بود ولی به خاطر از دست دادن 2تا تک به تک اینطوری در موردش حرف می زنید
پدرو درسته افت کرده ولی همگی شما گلای حساس و سرنوشت سازی که برا تیم زده را به راحتی فراموش کردید
خدا را شکر میکنم بازی را نباختیم وگرنه در مورد مسی یا سایر بزرگان تیم هم همینطوری صحبت میکردید
بهتره در طرز تفکرتون تجدید نظر کنید چون از یه طرفدار واقعی بارسا اینطور صحبت کردن درست نیست
[/size]


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۱:۳۳)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
شاید بشه این مساوی رو به عنوان یه شوک تلقی کرد که باعث شه برای دو دیدار حساس مقابل میلان و رئال آمادگی بیشتری داشته باشن و بیشتر دقت کنن


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۱:۲۶)
 
Armin-Aaraam
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
واقعا چند بازیکن در حدو اندازه های بارسا نیستند که مهمترینشون ( پدرو ) است بعدا تیو و مونتویا مخصوصا در زدن ضربات آخر بکلی تعطیل اند. بنظر من تعویض جابی اشتباه بود اون یکی از بهترینهای دیشب بود بدون شک باید به آلوس هم استراحت نمیداد چون بازیهای ملیش دوستانه بوده وزیاد خسته نبود اگر آلوس میبود فکر میکنم ما 95% میبردیم .
ضمنا دوستان ما تنها مهاجمی به سبک و اندازه های ( مانزوکیچ یا لواندوفسکی) نیاز داریم اما اولی خیلی بهتر بوده و حتما مشکل گشای تیم محبوبمان خواهد بود.
تشکر زنده باد بارسای کبیر.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۰:۵۴)
 
MIX.FCB
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بنظرم این تساوی کاااملا نیاز بود...هم برای مغرور شدن زیادی هم برای جمع کردن تیم...
بازیه بعدی رو با انگیزه و تشنه برد فوتبال بازی میکنن...
ولی یه چیزی منو خیلی نگران میکنه...
اینیستا خییییلی این فصل افت کرده...!دیشبم خیییلی بد و ضعیف و بی انگیزه و البته پراشتباه بود...!!!
یه چی دیگه هم اینه که کمبود یه مهاجم نوک کلاسیک و سرزن و تمام کننده مخصوص و استاد محوطه جریمه کااااملا تو تیم احساس میشه...!حتی بیشتر از مدافع وسط...!این بارسا به یه مهاجم نوک تخصصی نیاز داره...

به امید موفقیت بارسا...



یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۰:۵۲)
 
تنهاترین
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
تو آستانه الکلاسیکو نتیجه بدی گرفتیم...
دو امتیاز حساس رو از دست دادیم...



یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۰:۲۳)
 
PEREZ
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
حیف از آن همه امید و آرزو که بر باد رفت!!!!


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱۰:۲۰)
 
MoRtEzA_zAkHaR
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
نتیجه مساوی خوب نیس ولی بد هم نیس ... خداروشکر اتلتیکو باختش ...

انصافن چی دیدن تو این پدرو ؟؟؟ هی میگفتم الان تعویض میشه الان میشه عاخرشم نشد که نشد


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۹:۳۱)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
ای کاش به روند پیروزی هامون ادامه میدادیم ولی حیف که نشد


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۹:۰۲)
 
kamiba
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
با باخت ات. مادرید این مساوی ارزش پیدا کرد. سسک بازی ضعیفی از خودش نشون داد و مونتویا نتونست خوب بازی کنه.ای کاش تاتا به آلوز استراحت نمیداد.ولی حالا که 2 امتیاز از دست داده و تا پایان فصل راه درازی رو داریم.امیدوارم با شکست رئال این اختلاف به 6 امتیاز برسه.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۸:۱۷)
 
mmahmoodd
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
فابرگاس جنازه نیست اتفاقا بازیکن خوبیه ولی باید توجه داشته باشید که اگه از کسی کاری بخواید که تو تخصصش نباشه هم اون کارو به اف دادید هم اون طرفو مثل کاری که دیشب تاتا با فابرگاس کرد .اخه جای فابرگاس اونجا نیست.نتیجشم میشه این


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۸:۱۳)
 
behnoush1360
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بابا بیخیال
حالا کو تا پایان فصل
دستشون درد نکنه
پیش می یاد
زنده باد مسی



یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۸:۱۰)
 
messi-.10
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بارسلونا خوش شانسه اتلتیکو باخته این لسپانیول کارش حرف نداره


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۷:۳۵)
 
martino
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
خب خدا رو شکر اتلتیکو هم باخت. فکر کنم بچه ها مساوی کردن و خیلی به خودشون فشار نیاوردن چون ما 2 بازی بسیار سخت داریم و به تمام یازیکنانموم احتیاج داریم.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۷:۱۳)
 
fshiri92
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
ویروس فیفا مثل بازی با سویا رو این بازی هم تاثیر داشت .
الکسیس و آلوس هم نبودن و این هم تاثیر گذار بود .
لعنت به مربی تیمای ملی که همشون همه بازیکنای بارسا رو 2 تا 90 دقیقه بازی داده بودن و خسته بودن .
ولی از طرز بازی تیم من مطمئنم میلان و مادرید رو میترکونیم با برگشتن مسی به اوج.
هنوز هم صدر جدولیم


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۵۰)
 
fshiri92
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
والدس اصلا توپو احساسم نکرد .
بارترا فوقالعاده بود .
پویول عالی بود .
مونتویا چند تا فرار خوب کرد ولی هنوز تا فیکس بودن جا داره .
اینیستا عالی بود و قدرت دریبل و فرمشو پیدا کرده .
ژاوی خوب بود و پاسای عمقی خوبی داد .
نیمار خسته بود و یه دروازه خالی نزد .باید بهش استراحت میداد .
فابرگاس : تو پست اصلیش بازی نکرد و 3 تا تک به تک از دست داد .
مسی هم زیاد به خودش فشار نیاورد و این منطقیه .


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۴۷)
 
barca47
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
شما راست میگی زلاتان یه کم مغرور بود کاش کاوانی میومد بارسا البته قیمتش زیاد بود ولی انصافا اخر اخلاقه.ولی مقصر فابرگاس نیست نیمارم امشب عالی بود .واقعا باید قدر سانچز و الوز رو دونست اون سمت امشب فلج بود


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۴۰)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
نقل قول
هيچ كدام از دو تيم نتوانستند ركورد تاريخي رئال در دهه 60 با كسب پيروزي در 9 هفته اول لاليگا را بشكنند و بدين ترتيب اين ركورد در اختيار بزرگاني مثل خنتو و زوكو باقي ماند(سایت رئال)

دوستان بیاین ب حق این شب های عزیز واسه مریضای روحی روانیمون دعا کنیم خدایا هیچ مریضی رو توی زمین نگه ندار الهی آمین


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۳۹)
 
barsa*
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
هيچ كدام از دو تيم نتوانستند ركورد تاريخي رئال در دهه 60 با كسب پيروزي در 9 هفته اول لاليگا را بشكنند و بدين ترتيب اين ركورد در اختيار بزرگاني مثل خنتو و زوكو باقي ماند(سایت رئال) .این دهه 60 منو کشته امشب رئالیا دارن خودشونو خفه میکنن دل خوش چه چیزاییند 10 ساله دلشونو به این چیزا خوش کردن


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۳۵)
 
bamrood
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
نتیجه خوب نبود. تیم هم خوب نبود البته تو فاز حمله.
فابرگاس درسته چند موقعیت رو از دست داد ولی بهرحال بازی بالا پایین داره. من موندم اندر کف اصرار به استفاده از تیو. بابا این اصلا فکر نداره نمیدونم چرا ازش استفاده میشه. یه بازیکن خنثی رفت بیرون یکی خنثی تر از اون اومد جاش. الحق که جانشین شایسته ای واسه پدرو هست.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۳۴)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
امشب لالیگا از این رو ب اون رو شد اخیش اتلتیکو باخت خوب دیه از این بهتر چی بخایم؟
یه نفس عمیق بکشید
شب خوش


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۳۰)
 
barsa*
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بارسا بازیکن خودخواه مثل زلاتان یا پنالدو نمیخواد . گرفتن زلاتانم یه اشتباه بود زلاتان فقط به درد تیمایی مثل رئال میخوره.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۲۹)
 
poyafatehi
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
فابرگاس اصلاً بد بازی نکرد تازه تو پست اصلی اش هم نبود، باید به پدرو بگید جنازه که مفت می خوره و فیکس بازی می کنه اون هم تو تیمی مثل بارسا. اگر سال دیگه دلوفئو برگرده از دست پدرو باید راحت بشیم، البته سانچس هم امسال خوب بازی می کنه قطعا خیلی از پدرو بهتره .مونتیا هم خیلی ضعیف بازی کرد، پارسال چقدر خوب بازی می کرد چی شده اینقدر افت کرده.


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۲۶)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
[color=990000]هعی زلاتانو ک پپ داد رفت ولی با این قضیه فابرگاس شدیدا موافقم
_____
من موندم انگیزشون چیه از اینکه پدرو نود دقیقه توی زمینه؟[/color
]


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۲۲)
 
barsa*
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
پس من به نظرم هوادارای رئال با یه اتفاق کوچیک واسه تیمشون شرو به بدو بیرا گفتن به بازیکناشون میکنن شماها که بدترید. چیزی که نشده حالا... این مساوی خیلی بهتر از برد رئال برابر الچه نبود؟ در ضمن اتلتیکو باخت


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۲۲)
 
Barcelona-mehran
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
شانس آوردیم اتلتبکو باخت!


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۲۱)
 
barca-barca
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
اتلتیکو مادرید باخت


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۲۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بازی اتلتیکو تا دقیقه 85 یک -صفره به نفع اسپانیول
به نظر من وجود هم زمان فابرگاس اینیستا و ژاوی در زمین جواب نمیده تاتا باید از ابتدای بازی به یکی از این 3 نفر استراحت میداد و از تیو استفاده می کرد و نیمه دوم ازش استفاده میکرد
البته این نظر منه


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۱۴)
 
barca-barca
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
لعنت خدا به دل بوسکه بی شرف که وقتی دید مهاجمای تن لشش هیچ غلتی نمیکنن فابرگاسو که ساخته شده برای پست هافبک هجومی قربانی کرد و آورد مهاجم نوک با عنوان نه کاذب تا عملا بی استفاده بشه و بقیه مربیا هم یاد گرفتن که همین کارو بکنن و صرفا برای پر کردن پست امسال پدرو از فابرگاس مایه میذارن فابرگاس وقتی پشت سر مهاجم بازی کنه عیارش مشخص میشه همونجوری که تو 3،4 تا بازی لیگ که توی پست اصلیش بازی کرد 6 تا پاس گل داد


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۱۳)
 
barca47
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
راس میکه بازیکن نوک گل زن سر زن نداره تیم. زلاتان و واسه همین خریدن کاش نمیدادنش بره یه کم بد اخلاق بود ولی حیف شد


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۱۰)
 
alirezagh
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بابا یه بازیکن نوک میخوایم اینجوری که نمیشه


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۰۸)
 
barca47
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
فابرگاس بد بود ولی اونقدرام بد نیس که بهش میگی جنازه.این بازی خوب نبود ولی در کل امارش این فصل عالی بوده


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۰۷)
 
Soobasa
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
مونتویا مونتویا مونتویا !!!!
ویروس فیفا!
شبکه سه دهن سرویس!



ویوا بارسا و مارتینو


خواهشا درمورد فابرگاس درست صحبت کن آقای به ظاهر بارسایی...!!


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۰۷)
 
barsa*
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
سلام دقیقه 79 اسپانیول یکی زده


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۰۷)
 
barsa*
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
یه روز بازی با چلسی بوود داشتیم نمیدونم کی بود گفت که چلسی اتوبوسشو پارک کرده بود جلوی دروازه ....... اما این اوساسوناییها مثل اینکه جلوی دروازرو کاملا ایستگا مترو زده بودن=== به امید پیروزی در ال کلاسیکو


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۰۴)
 
***messi***
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
همون بهتر که تلویزیون بدقولی کرد و بازی رو نشون نداد وگرنه نود دقیقه باید حرص میخوردیم و آخرشم هیچی!


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۰۱)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
یه شبه سر این جدول لالیگا چی اووومد این یارو ریال هم که طبق معمول با درخشش داور یک پنالت پنالدو زد واسشون البته عادی شده دیگه
بازی اتلتیکو الان دقیقه چنده و نتیجش؟؟؟


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۱:۰۱)
 
BAR3A
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
وقتی یک جنازه بنام فابرگاس که بیشتر از یک نیمه توانایی بازی نداره 90 دقیقه تو زمین باشه باید انتظار همچین نتیجه ای را داشت
اگه تیاگو احمق نمی رفت و خودشو به فنا نمیداد امسال بهترین موقع برای رد کردن فابرگاس با یک قیمت مناسب بود


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۵۸)
 
barca47
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
باید بازی با میلان درس شه تیم اینجوری جلو لاستیک کار سخت میشه.ولی من دلم واسه پویول سوخت چقدر حرص خورد


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۵۶)
 
peymanimpm
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
نتیجه ی خوبی بود اونم بعد بازیای ملی و خستگی بازیکنا
بازگشت کاپیتان پویول خبری خوبی بود و نشون داد که آمادگی کامل داره
مونتویا فرارهای خوبی میکرد ولی اصلا دید خوبی رو بازی نداشت و رو پاسای آخر بی دقت بود
از فابرگاس بعید بود که این2تا تک به تک را از دست بده
در آخر هم یه کلین شیت دیگه از والدز که باعث میشه روحیه دروازه بان و خط دفاعی بالا بره
رکورد که اصلا مهم نیست مهم اینه که بازیکنا به خودشون زیاد فشار نیاوردند چون بعد خستگی بازیهای ملی5بازی تو 14 روز دارند از جمله 2 بازی پشت سر هم با میلان و رئال دارند


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۵۵)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
همش که برد نمیشه...


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۵۴)
 
barca47
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
مشکل از مونتویا و خستگی هافبکها بود البته فابرگاسم سر حال نبود.پدرو هم که مثل همیشه گم بود.حالا هی بیاید از پدرو تعریف کنید.ولی نگران کننده بود خیلی بد بازی کردن خدا کنه این افت ادامه پیدا نکنه من اگه امسال بارسا نتونه رئال و ببره روانی میشم


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۵۲)
 
onlymessi10
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
زیاد مهم نیست بازیکنای ملی پوش همه خسته بودن و تمرکز نداشتن
درود بر بارسا
درود شاه لئو
درود بر تاتا


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۵۱)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
آخییییییییی عززززیززززم فابرگاس ناراحته!! فعلا مهم حفظ صدر جدوله چون تا حالا اتلتیکو یک صفر از اسپانیول عقبه ولی خیلی حیف شد.................


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۵۰)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
فعلا باید تمرکزو گذاشت رو میلان ،،ولی اصن سیستم چرخشی اونم اینجوریش هماهنگی رو کاملا به هم زده بود به هر حال موقع بازیای ملی بود و اصلا جای نگرانی نیست تنها چیزی ک نگرانم میکنه اتلتیکویه


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۴۷)
 
sahraei
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بازی های ملی باعث شد بارسا اون بارسای چند هفته پیش نباشه. تنها خط دفاعمون بود که توی بازی های ملی بازی نکردند در حالی که بازیکنای رئال فقط 60 دقیقه بازی کردند ودر نتیجه یک هفته استراحت کردند.البته از بازی افتضاح مونتویا و تک به تک های فابرگاس نباید گذشت.بهترین بارسای این فصل به اعتقاد من بازی با رئال توی نیوکمپ می تونه باشه.بارسا همیشه توی زمین اوساسونا مشکل داشته و داره. با یک بازی نمیشه به تیم خرده گرفت چون هفته های پیش تیم کم نقص بازی کرد و همچنین بعد از بازی های ملی بود. به نظر هم میومد کل تیم از این نتیجه راضی بودن.

حرف اخر اینکه واسه من به شخصه شکستن رکورد هیچ ارزشی نداره, رکورد ها واسه شکسته شدن هستن شاید مثل رکورد 100 امتیازی 1سال طول بکشه و شاید مثل رکورد 86 گل گرد مولر 40سال!!,مطمئنا قهرمان شدن مزه ی دیگه ای داره تا شکستن رکورد!


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۳۹)
 
abmessi82
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
بازی رو ندیدم اما خب ما هم نباید واسه یه تساوی از مارتینیو نا امید شیم هنوز خیلی مونده تا مارتینیو خودشو اثبات کنه بلاخره یه روز باید این نوار پاره میشد حالا من خوشحالم الان پاره ش وگرنه اگه این پیروزی ها ادامه دار بود بعدا برامون شاخ میشد{قابل توجه به فصل قبل}


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۳۸)
 
***مسی***
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
خب که چی؟؟؟؟؟!!!!
قرار نیست که همش برد به دست بیارن """اتفاقا خیلی نتیجه منطقی گرفتن
بعد از این همه بازی ملی و بازگشت دو سه تا بازیکن انتظار شکست داشتم!!!


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۳۴)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: نوار پیروزی های پیاپی پاره شد [ اوساسونا 0-0 بارسلونا ]
ای خدا بگم چیکارتون نکنه این جوری میخاین بازی کنین که جلوی تیم سوم انگولا هم نمیتونین بازی کنین البته بخشیش به خاطر بازی های ملی بود این شبکه سه هم که روی اعصابه خدااااااااااااااااااااا


یکشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۲ (۰:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!