به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می‌شوندال کلاسیکو
فرستنده ماهان مولائی در تاريخ شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۳۰) (۱,۰۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ماهان مولایی / FCBarcelona.ir


رسانه‌های خبری از سراسر دنیا بازی شنبه بین اف سی بارسلونا و رئال مادرید را مورد هدف قرار دادند

بیش از یک مسابقه فوتبال

مقاله نویس گاردین و ESPN، سید لوئه، با ایمی لاورنس از گاردین راجع به مسابقه فردا به صحبت پرداختند: «شما می‌توانید به این بازی به چشم یک بازی بین المللی بین دو باشگاه نگاه کنید. نکته اساسی اینجاست، این بازی نماد سیاسی یا اجتماعی دارد که به هویت ملی و سوال‌هایی در مورد کشوری که درگیر جنگ داخلی و دیکتاتوری است گره خورده است و از این رو بار سنگین احساسی، ایدئولوژیکی و کمی وطن پرستی به همراه دارد. یعنی این بازی چیزی فراتر از صرفا فوتبال است». لوئه افزود: «افزون بر این، آنها مسلما بهترین تیم‌های دنیا هستند و بهترین بازیکنان دنیا در برابر هم قرار خواهد گرفت».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

علاوه بر صحبت در مورد تاریخچه بازی‌های بین این دو تیم، لوئه اشاره کرد كه هیاهو در نیوکمپ خارق العاده خواهد بود ... میشل سالگادو به دیوید بکهام گفته بود: «باور کن، تو هیچ وقت چیزی شبیه این ندیدی. شاید در بازی منچستر یونایتد-لیورپول بازی کرده باشی، شاید دربی منچستر را تجربه کرده باشی، در فینال رقابت‌های اروپایی بازی کرده باشی ولی هیچ چیز تو را برای این آماده نخواهد کرد».

در آخر، این روزنامه نگار در مورد ستارگان جدید دو تیم اظهار نظر کرد: «فکر می‌کنم برای نیمار و بیل این چیز متفاوتی باشد. در این بازی آنها قطعا به دنبال تاثیر گذاشتن هستند».

تمرکز ESPN روی کارلو آنچلوتی

گراهام هانتر اشاره می‌کند که کارلو آنچلوتی برای نخستین بار در دوران فوتبال خود شانس شکست بارسلونا را دارد. این خبرنگار اشاره دارد به این که آنچلوتی یکی دو سال پیش از اینکه میلان در فینال سال 1994 بارسلونا را شکست دهد کفش‌های خود را آویزان کرد. از وقتی این مربی ایتالیایی کاملا به نیمکت منتقل شد، همیشه تقابل با آبی اناری‌ها برای وی دشوار بوده است. طبق گفته‌های هانتر «آنچلوتی و تیمش در نیمه نهایی سال 2005 توسط یاران فرانک رایکارد از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شدند و فصل پیش در مرحله یک چهارم پایانی با پاریس سن ژرمن به همان سرنوشت دچار شدند».

موندو دپورتیوو ترکیب احتمالی بارسا را حدس زد

خوآن جوزپ پایاس نویسنده موندو دپورتیوو می‌گوید: «بازگشت پویول و نمایش خوب وی در ال سادار، و پیکه که در حال بازگشت از بند مصدومیت است، کاپیتان را به گزینه‌ای غیر منتظره برای 11نفر آغازین بارسا تبدیل کرده است. وی در سن سیرو بازی نکرد پس باید برای این دیدار آماده باشد. بارترا که در نگاه اول شاید گزینه خوبی برای شروع نباشد نیز به خاطر فرم عالی‌اش از شانس حضور در ترکیب اصلی برخوردار است».

خط میانی مقداری بیشتر پیچیده است. پالاس می‌نویسد: «حضور سسک روی نیمکت در دیدار با میلان کاملا مربوط به حضور وی در ترکیب اصلی مقابل مادرید است ولی هیچ چیز قطعی نیست. آندرس اینیستا شاید بازیکنی باشد که از ترکیب خط می‌خورد ولی پیامدهای این تصمیم پیچیده است. در واقع، تنها بازیکنی که حضورش قطعی است سرجیو بوسکتس است».

«هرچند، یک گزینه دیگر هم هست. شاید سسک در پست شماره 9 همراه مسی و نیمار بازی کند». همان طور که در نیمه دوم بازی با میلان بازی کرد. در جناح دیگر، یکی از سه مهاجم دیگر – الکسیس، پدرو و تیو – می‌توانند در 11 نفر آغازین باشند که به مسی اجازه می‌دهد در نوک خط حمله تیم نقش ایفا کند.

حرف آخر این است که تاتا مارتینو انتخاب‌های زیادی دارد، که چیز خوبی است چون بدین معناست که بازیکن‌هایی که قبلا به دلیل مصدومیت نمی‌توانستند بازی کنند حالا آماده در خدمت تیم هستند.

اسپورت: «بیش از ال کلاسیکو، این یک دوئل شخصی است»

جوزپ ماریا کازانوواس، در روزنامه اسپورت بیان داشت: «این یک بازی بزرگ است، که بیش از یک کلاسیکو یک دوئل شخصی خواهد بود». بین مسی و کریستیانو رونالدو. «سفید‌ها در حال کسب اعتماد به نفس هستند در حالی که بارسا با دو تساوی متوقف شده است ... نکته جالب دیگر این رویارویی، تقابل نیمار و بیل، دو خرید بزرگ تابستان خواهد بود». نویسنده اعتقاد دارد: «آن دو در ال کلاسیکو زیر ذره بین آنالیزور‌ها قرار دارند».

اسپورت هم چنین پدیده «وابستگی به کریستیانو» را توضیح داد، مهاجم پرتغالی در تمام بازی‌ها حضور یافته و 15 گل از 31 گل مادرید را به ثمر رسانده است.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
PEREZ
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
نقل قول
کارلو آنچلوتی برای نخستین بار در دوران فوتبال خود شانس شکست بارسلونا را دارد. این خبرنگار اشاره دارد به این که آنچلوتی یکی دو سال پیش از اینکه میلان در فینال سال 1994 بارسلونا را شکست دهد کفش های خود را آویزان کرد. از وقتی این مربی ایتالیایی کاملا به نیمکت منتقل شد، همیشه تقابل با آبی اناری ها برای وی دشوار بوده است.


ایشاا... این آرزوش رو با خودش به گور میبره


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۲۰:۲۶)
 
danialfarzane
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
من که خیالم راحته راحته
چون به تیمم ایمان دارم!!!


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۹:۱۱)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
من فردا المپیاد ریاضی دارم ولی به اندازه ای که برا ال کلاسیکو استرس دارم برا المپیاد ریاضیه استرس ندارم!!!!!!!!!!


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۷:۱۸)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
منم کمی نگرانم...
ولی بازی رو میبریم...


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۷:۰۵)
 
mazaherxavi
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
رئالی ها به جهنم نیوکمپ خوش امدید


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۶:۴۶)
 
barca47
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
نقل قول
دوستان الان چه حسی دارین؟!!!!

من که استرس دارم نگرانم شدید


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۶:۱۷)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
دوستان الان چه حسی دارین؟!!!!


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۶:۰۱)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند



شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۴۱)
 
kamiba
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
با با آرامش کامل باید این بازی رو ببره. آنچلوتی رو نباید دست کم گرفت. با اون که رئال تا به اینجای فصل خوب بازی نکرده ولی تونسته امتیازات خوبی جمع آوری کنه و نسبتا خوب نتیجه بگیره.
به امید پیروزی بارسا


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۰۳)
 
hamedkazemi
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
مطبوات نباید خیلی شلوغش کنند


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۴۹)
 
Dos.Santos
پاسخ به: مطبوعات بین المللی برای ال کلاسیکو آماده می شوند
یه جای خالی هم برای من در نظر بگیرید ...

یعنی میشه یه روز بریم نیوکمپ ...


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۳:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!