به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

امسال در بارسلونا کسی راحت نمی‌خوابد!مصاحبه
فرستنده مهمان در تاريخ یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۶ (۱:۵۹) (۱,۳۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: روزنامه شرق

یوهان کرویف اسطوره فوتبال هلند معتقد است، سه خرید جدید بارسلونا تحت نظر فرانک رایکارد در نوکمپ خواهند درخشید. او در عین حال از مسئولان رئال مادرید به خاطر عدم سازماندهی مناسب این تیم انتقاد کرد. به اعتقاد کرویف، تیری آنری، اریک آبیدال و یایا توره در بارسلونا موفق خواهند شد. بارسا پس از آنکه فصل گذشته را بدون کسب عنوان قهرمانی به پایان رساند، درصدد تقویت تیمش برآمد و کرویف از اینکه تیم سابقش بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته خوشحال است.
وی درخصوص حضور آنری در نوکمپ گفت: «بارسا یک بازیکن دیگر با توانایی‌های بالا را به خدمت گرفت. این بدین معناست که فشار وارد بر سایر بازیکنان بیشتر خواهد شد و هیچ کس نمی‌تواند دیگر بخوابد. آنری آنقدر فیزیک خوبی دارد و آنقدر در اوج است که دیگر نمی‌توان به سنش ایراد گرفت. بازیکنان ۲۸، ۲۹ ساله‌ای هستند که نمی‌توانند برای مدتی طولانی در بالاترین سطح فوتبال حرفه‌ای بازی کنند اما آنری با این دسته از بازیکنان فرق دارد.»


کرویف درخصوص یایا توره و اریک آبیدال معتقد است این دو بازیکن با توانایی‌هایشان کیفیت تیم فرانک رایکارد را بالا خواهند برد. وی در ادامه سخنانش افزود: «توره کیفیت بازی تیم را بالا خواهد برد و دیدن بازی‌اش لذت بخش خواهد بود، این در حالی است که آبیدال هم با حضورش به تیم نیرو و تعادل خواهد بخشید. حضور این دو می‌تواند برای تیم بسیار مفید باشد. همه بازیکنان بارسا، بازیکنانی خوب هستند و این خوب بودن ربطی به این مساله ندارد که آیا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند یا خیر. رایکارد ۱۵ بازیکن استثنایی دارد و در عین حال از همه این بازیکنان نمی‌تواند در ترکیب اصلی‌اش استفاده کند. مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و نحوه بازی بازیکنان نقشی اساسی در راه‌یابی آنها به ترکیب اصلی تیم دارد.»

در حال حاضر بارسلونا در تلاش است کریستین چیوو را از رم یا گابریل میلیتو را به خدمت گیرد. به اعتقاد کرویف فرقی بین این دو بازیکن وجود ندارد و هر دو می‌توانند در ترکیب بارسلونا موفق باشند. وی در این خصوص گفت: «هر دو بازیکن تاکنون توانایی‌هایشان را نشان داده‌اند و بارسا فقط باید بداند که به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند حمله را از دفاع شروع کنند.» کرویف که از تعلل مسوولان رئال مادرید در انتخاب مربی پس از اخراج فابیو کاپلو در تعجب است، بر این باور است که رئال از ابتدا نمی‌بایست به خاطر شیوه فابیو کاپلو او را برای هدایت این تیم برمی گزید.

وی در این باره گفت: «اگر آنها می‌گویند استیل فوتبال کاپلو را دوست ندارند، حتماً دلایل خوبی دارند. اما آنها از ابتدا می‌دانستند کاپلو چگونه است، بنابراین نباید از اول او را انتخاب می‌کردند. آنها در حال حاضر هیچ برنامه‌ای ندارند و این واقعاً مشکل ساز می‌شود. واقعاً غیر طبیعی است که آنها هنوز نمی‌دانند چه کسی بر روی نیمکت مربیگری تیمشان خواهد نشست.» مربی و بازیکن سابق بارسا در عین حال معتقد است، وضع قوانین جدید رفتاری به بازیکنان این باشگاه کمک خواهد کرد. به اعتقاد وی در رقابت‌های فصل گذشته عدم تعهد برخی از بازیکنان به این تیم ضربه زده است.
ارزش: ۸.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نمی خوابد!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۳۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نمی خوابد!
یاشاسین بارسلونا




جمعه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۲۰)
 
kingamir
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نمی خوابد!
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۴۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نمی خوابد!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نمی خوابد!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نمی خوابد!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نمی خوابد!



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۱۶)
 
Sattar_d
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نم...
بارسلون به این تغییرات نیاز داشت در بارسلون جیوانی و الوگوئر واقعاً ضعیف بودن و آبیدال و توره واقعاً به درد بارسلون می خورند از کرایف ممنونیم


پنج‌شنبه، ۲۱ تیر ۱۳۸۶ (۱۸:۰۹)
 
khovan_laporta
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نم...
به نظر شما امکان داره یوهان کرایوف یه حرفی رو الگی زنه ه نظر من که ان حرفاش همه هقیقت داره پس من میگم ساله دیگه هفته سی بارسا قهرمان زود رس میشه به امید خدا


یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۶ (۱۵:۱۵)
 
melodi484
پاسخ به: امسال در بارسلونا کسی راحت نم...
خوب براي اينكه اين فصل برنده شيم بايد اين كارو بازيكن هاي عزيزمون بكنن!
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۸۶ (۱۱:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۲ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!