به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ده حکم بارسلوناآبی و اناری‌ها
فرستنده شروین حسینی در تاريخ دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۸۶ (۲:۴۸) (۱,۱۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: شروین حسینی / FCBarcelona.ir


در تلاشی برای جوان کردن دوباره کاتالونیای دچار مشکل، مدیر پر جنب و جوش باشگاه، خوان لاپورتا به بازیکنانش فرمان داده است که «شما نباید خوردسری کنید یا تمرینی را از دست بدهید!» با معرفی نظامی از حکم‌ها به بازیکناناش، او امیدوار است تا حس جدید از تخصص را آهسته آهسته به گروه بارسا القا کند.
به تازگی حرف‌های زیادی در باره ایجاد قانون‌های جدید در بارسلونا بوده است، اما تنها اکنون به جزئیات کامل دست یافته‌ایم که چه طور بازیکنان آبی و اناری باید برای فصل جدید در رفتارشان تجدید نظر کنند.
مدیر باشگاه خوان لاپورتا، ناراضی از هرج و مرج و ستیزهای فصل قبل، که شاید آن‌ها موجب از دست رفتن محدود عنوان قهرمانی بارسا شده باشند، یک لیست از ده حکم را که همه بازیکنان بدون استثناء شامل آن می‌شوند، ابلاغ کرده است.


مشخصا لاپورتا برای مدت زمانی مشغول برنامه ریزی بوده است. در یک طغیان در ماه ژوئن که بسیاری از بازیکنان را عصبانی کرد، او به ابلاغیه‌ای که قرار بود به زودی صادر شود، اشاره کرد و با عصبانیت اعلام کرد: «ما هیچ گونه رفتار بدی را تحمل نخواهیم کرد.»
ادمیلسون و دکو در زمره کسانی بودند که با بی‌اعتقادی تقریبا پنهانی به این موضوع پاسخ دادند، اما اکنون آن‌ها مجبورند از دستوارت مدیر که صریحا در فرم «احکام» نوشته شده است، پیروی کنند.

به طور تقریبی ده تا از این احکام هستند، اما بیشتر به نظر می‌رسد یک آیین نامه هم حسی درباره تخصصی بودن و تمرین‌های ورزشی است. همه احکام از روز 21 جولای که تمرینات تیم مجددا شروع می‌شود، اجرا شده و به طور مساوی شامل همه بازیکنان می‌شوند.
دستور اول این است که همه بازیکنان موظفند 10 دقیقه زودتر از آغاز تمرین در زمین تمرین حضور داشته باشند. بی‌شک با اشاره به رونالینهو که این کار را می‌کرده است، لاپورتا همچنین نوشته است که انجام یک طرفه «جلسات درون ورزشگاه» برای کسانی که تمرین در فضای باز را انتخاب نمی‌کنند، وجود نخواهد داشت. تنها زمانی بازیکنی اجازه ماندن داخل باشگاه را خواهد داشت که گروه پزشکی آن‌ها به این کار توصیه کرده باشد. همه با هم در فضای باز تمرین خواهند کرد!

به علاوه اگر بازیکنی احساس کند که دلیلی برای از دست دادن تمرینات دارد، باید این موضوع 2 ساعت قبل از آغاز تمرین بعدی به صورت مکتوب به باشگاه اعلام شود. کسانی که قوانین را این قوانین را بشکنند - و یا بدتر - مستحق مجازات خواهند بود.
بعدی این است که دیگر گردش دیر وقت شبانه ستاره‌های بارسا در شهر امکان پذیر نخواهد بود. هر بازیکنی موظف است تا ساعت 1 بامداد در خانه باشد، تا امکان یک استراحت کامل هشت ساعته قبل از تقلا برای تمرین روز بعد که راس ساعت ده و نیم صبح شروع خواهد شد، برقرار شود. زمانی که قبل از بازی‌های خارج از خانه اعضای تیم در هتل‌ها اقامت داشته باشند، خاموشی در زمان نیمه شب خواهد بود.

مدیر امیدوار است، جدا از فواید جسمی استراحت کامل شبانه، این چنین قوانین سخت گیرانه‌ای کمک کنند تا اتحاد بین همه تیم را که در فصل قبل گاها به پرخاش و ستیزه جویی می‌آمیخت دوباره ایجاد شود.
احتمالا مهم‌ترین حکم میان بقیه، سرپیچی اکیدا ممنوع است. که بر اساس شایعات به این قضیه که اتوئو سرخورد از بازی کردن به عنوان تعویض در میان فصل گذشته امتناع کرده است، باز می‌گردد. تکرار چنین شاهکارهایی برای بازیکنان مخاطره آمیز خواهد بود.
مشخصا لاپورتا احساس می‌کند بازیکنان از این شیوه حکمرانی او سود خواند برد. در حالی که او در میان برخی از طرفداران پایه‌ای اصلا محبوب نیست، او استدلال می‌کند که نتایج مطلوب را کسب خواهد کرد. این ممکن است کاملا درست باشد، زیرا تعداد شرکای رسمی باشگاه امسال به تعداد 156336 ارتقا یافته است. اگرچه معبر او با یک گروه بزرگ و ناهمگن کار خواهد کرد اما نتیجه دست یافتنی باقی می‌ماند.
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۳۵)
 
raminpanahi
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
یاشاسین بارسلونا




جمعه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۲۰)
 
kingamir
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۴۷)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
زنده باد بارسلونا ...


دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۲۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۴)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ده حکم بارسلونا



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۱۵)
 
BehrouzM
پاسخ به: ده حکم بارسلونا
jenabe aghaye laporta plz be jaye in kara berid ye golkeeper(darbaze bane khafan) biarid vagarna in aghaye valdez baz dobare shahkar be kharj mide.VALDEZ BAYAD AZ BARCA BERE VA YE DARBAZEBANE KHOB MESE REINA YA BUFON TO DARBAZEYE BARCA VAYSE. vagarna hich fayede ei nadare . albate in olegueram daghighan mese valdez sootiye.plz olegueram bayad tatil beshe.


چهارشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۸۶ (۱۲:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!