به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۲۴) (۱,۸۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messineymar57
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بازی خوبی بود مخصوصا دفاعمون عالی کار کرد.


دوشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۲ (۱۴:۱۹)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بازی خوبی نکردیم


دوشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۲ (۱۲:۳۲)
 
سوداگر
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
من کاملا بااین تیترموافقم ولی نه برای این بازی چون واقعا کم مونده بود بازیکنای ماروازوسط نصف کنن داورهم خنده تحویلشون می داداما وقتی بارساخطا میکرد ازدورکارت رونشون میدادتامیرسید سرصحنه


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۲۳:۰۷)
 
***messi***
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بارسا بخواد جلوی من سیتی هم اینجوری بازی کنه کلاش پس معرکست


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۸:۲۰)
 
prsam
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
تیتر مزخرف


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۵:۴۵)
 
ژاویر
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
ما اگه میخوایم تو اروپا حداقل جز 4 تا تیم باشیم باید این جور تیما رو راحت ببریم


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۴:۵۸)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بابا پپ رو ول کنین بره.دوران پپ تموم شد و پپ رفت
درضمن محض اطلاع بگم این تیم در دوران 4 ساله ی پپ دو بار توی کالدرون پیروز شد.الباقیش رو باخت هر دو برد هم با یه اختلاف بوده.تازه اون اتلتیک اون موقع پشم الانش هم نیست
این اتلتیک با این قوا به راحتی میتونه به همراه بارسا رئال سه تیم نیمه نهایی جام باشگاه ها رو تشکیل بده


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۴:۳۰)
 
hmjz_1
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
درسته بازی زیاد خوبی را شاهد نبودیم ولی یه عده انتظار داشتند تو زمین اتلتیکو و با این دفاع متراکم دیگه چیکار کنندکه نکردند. برعکس حمله که زیاد نتونستیم موقعیت ایجاد کنند در دفاع به جز چند مورد منسجم ظاهر شدند و این یه نکته مثبت بود. اما هنوز روی سر زنی مشکل داریم و فعلا هم حل شدنی نیست تا مدافع بلند قد بخریم.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۴:۲۱)
 
rezafcmessi
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
سلام بر بارسا دلان

بازی سنگینی بود انصافا خیلی خیلی خشن بازی میکردن همشون خشن بودن .توپ که اینیستا می رسید فقط پاش رو میزدن 3 یا 4 بار فقط اون پاش که ضربه خورده بود رو پشت سرهم میزدن تا نیم دوم تعویض بشه.
یه صحنه به خدا خواستم سکته کنم اون لحضه ای که مسی پاش رو گرفته بود درد میکشید گفتم مصدوم شد رفت ولی خدارو شکر چیزیش نشد.

تصمیم تاتا درباره مسی درست بود به نظرم ولی نیمار رو نمیدونم

خط دفاعی ما فوق العاده بود اجازه حرکتی بهشون ندادن

در ضمن این تیم رئال رو تو زمین خودش برده،پا به پا ما تو صدر جدول میاد و تو لیگ قهرمانان هم سرگروه شده پس تیم دست و پا بسته ای نیست به نظرم نتیجه مساوی نتیجه خوبی هستش

زنده باد بارسا


زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۳:۵۹)
 
78TARANE
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بازی بدی نبود . ولی بارسا اگه یه کم اوضاع بهتری داشت میونست ببره .
اتلتیکو هم که تا تونست زد مارو .... وحشانیه بازی کردن .
میتونستیم سر چند تا موثعیت خوب برنده باشیم ولی نشد ....


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۳:۴۸)
 
hamedkazemi
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
هر دو تا تیم خوب بازی کردن ولی برد حق بارسلونا بود


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۳:۴۷)
 
themistroxavi71
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بازی جالبی نبود.از بارسا انتظار میره تهاجمی تر بازی کنه

از لحاظ دفاعی خوب بودیم ولی موقعیت سازی هیچ

اتلتیکو منسجم و سازمان یافته بود البته با تکل های خشن


در کل 1 امتیاز تو ویسنته کالدرون خوبه.فراموش نکنید که مالدیو تو سانتیاگو به اتلتیکو باخت


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۳:۲۰)
 
MoOn.Girl
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
اشکال نداره
ایشالله بازی های بعد رو میبریم


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۳:۱۷)
 
samanehbarca
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
تا توپ دست بازیکنای ما می اومد این اتلتیکویی ها میزدنش اونوقت کارشناس به این وحشی بازیا میگه پرس فردی!!!
اون صحنه رو زانوی مسی من سکته زدم!!گفتم هیچی باز مصدوم شد!
در هر صورت بازیکنای ما خوب بازی کردن ولی حق این اتلتیکو بود با رعال که بازی کرده بود تو فینال جام حذفی قبلی رونالدو با پاش کوبوند تو صورت یکی از بازیکناشون!!کیف کردم...حقشونه..
فوتبال که وحشی بازی نیس!!!


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۱:۲۰)
 
Reza29.4
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
دوستانی که من سیتی منسیتی می کنن اگه من سیتی تو اروپا تیم بود تو این چند سال با این همه پول حد اقل به فینال یه رقابت اروپایی می رسید


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۱:۱۱)
 
PEREZ
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
واقعا چنین بازی محتاطانه ای در شان بارسا نبود.
انتظار یک بازی قشنگ و پر حادثه رو داشتم اما ...


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱۱:۰۳)
 
kamiba
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
با این تساوی و برد احتمالی رئال تو بازی امشب اختلاف به 3 امتیاز میرسه. و نیم فصل دوم خیلی هیجان بیشتری به خود میگیره. ات . مادرید به خوبی دفاع میکردن و اجازه بازی سازی نمیدادن و درگیرانه بازی میکردن. بارسا هم که.....
با این تساوی بازی های برگشت حساس تری رو در پیش داریم.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۸:۴۶)
 
messi-.10
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
مارتینو باید میذاشت کار اتلتیکو رو یکسره کنن


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۸:۰۵)
 
najieman
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
حساسیت بازی باعث افت کیفی بازی شده بود. مسی و نیمار هم کمی دیر به ترکیب اضافه شدن و لئو هم که زیاد خودشو درگیر نمیکرد.بهرحال اختلاف با رئال کمتر شد ولی هنوزم صدر جدول مال ماست.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۷:۲۰)
 
fshiri92
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
دوستان اینقدر من سیتی من سیتی نکنید .
اونا رو هم میبریم .
تیم خیلی خوب نتیجه گرفته و سیستم چرخش هم جوا داده و تا اینجا غیر از بازی با بیلبائو خوب بودیم .
فصل پیشم تا اینجا خوب بودیم ولی لین فصل چون بازیکنا بیشتر استراحت کردن نیم فصل دوم خوبیم خواهیم داشت و قهرمان میشیم .
دفاعمون هم امسال بهتر شده و فقط 12 تا گل خوردیم


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۲:۲۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
این حاج آقا سیمئونه نباید ازش بیشتر انتظار داشت . چرا ؟
چون تیم میشه نمونه شخصیت مربی و شخصیت سیمئونه دقیقا همینه و بوده زمان بازیگریش . یادمون نرفته در بازی اتلتیکو و بارسا زمانیکه خودش بازی میکرد با چه تکل وحشیانه ای روی پای فیگو رفت و مستقیم اخراج شد .
اینا یکیو میزنن و واقعا روی تیم اثر داره چون بازیکن ها کاملا محتاطانه حرکت میکنند و بازیکنانی نظیر اینیستا و ژاوی که تکنیکی هستند طبیعی هست که نگران ساق هاشون باشند . طفلک اینیستا چندین بار توسط بازیکنان اتلتیکو زده شد . اگه من بودم الکس سانگ رو میاوردم اون وسط با اون قدرتش اونم یکی دو نفر رو بزنه . همون جوری میرفت رو پای آردا توران و کوکه مصدوم میشدن ببینم منچستر حاضره واسه کوکه مصدوم یک میلیون هم به اتلتیکو بده >؟


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۲:۲۳)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
من یک نظر دارم و انتظار ندارم که با نظرم موافق باشید این نظر شخصی من هست . واقعا ضعف در دفاع رو بازیکنان تیم تاثیر میگذاره و همچنین به تیم مقابل این جسارت رو میده که اعتماد به نفس کامل بازی کنند . ببینید در یک صحنه در محوطه جریمه توپ روی هوا سه بار ضربه خورد و از بین پیکه و ماسکرانو یک بار هم نتونستند با ضربه ی سر روی توپ اثر بگذارند . اصلا نباید این انتظار رو داشت که با این وضع نه تنها در اروپا بلکه لالیگا نتیجه بگیریم . باید واقع بین باشیم بریم نگاه کنیم آخرین باری که روی کرنر تونستیم به گل برسیم کی بوده ؟ فقط بوسکتس و پیکه قد بلندی دارند و ما اکثر کرنر ها رو به صورت کوتاه کار میکنیم . در حالیکه بهترین تیم های اروپا دارن روی این ضربات مدام به گل میرسند . من با بازی کوتاه روی کرنر مشکلی ندارم چون تیم بارسا همه چیزش خاصه قبول میکنم ولی بالعکس روی دفاع در این توپ های ارسالی کاملا ضعف داریم . امیدوارم راسل سر عقل بیاد و یک مدافع درجه یک بگیره .
ما هم باید بازیکنانی داشته باشیم تا در این مواقع مثل بازیکنن اتلتیکو با خشونت بازی کنند و لازمه اش داشتن یکی دو تا دفاع مستحکم و گردن کلفته .
دنی آلوز هم حق داشت خیلی رو فرم نباشه و تازه مصدومم بوده و برگشته و من کاملا به تصمیم تاتا احترام میگذارم و به نظرم عقلانی بود که تجربه دنی آلوز رو در این بازی به جوانی بارترا ترجیح بده . در هر صورت بهترین ها رو برای بارسا مثل همیشه آرزو دارم و به همه طرفدارای دو آتیشه بارسا قهرمانی نیم فصل و 57 هفته صدر نشینی رو تبریک میگم .


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۲:۱۳)
 
fshiri92
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
پیکه و مساکرانو فوق العاده بودن .
مسی خوب بود و همه رو اولش دریبل کرد ولی بعد اون ضربه احتیاط کرد .
نیمار هم خیلی تمرین نکرده بودن و چندان اماده نبود .
کلا تو مادرید به کشتی کچ علاقه شدید دارن .شانس اوردیم مسی مصدوم نشد .
اینیستا هم اخساس درد تو زانوش داشت ولی مشکلش جدی نیست و برای احتیاط تعویض شد


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۴۸)
 
barca47
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بعضی ها میگن سیتی رو میبریم احتمالا نمیدونن سیتی چندتا گل زده این فصل.موقعیت از دس نمیدنکه من سیتی ها.در کل تاتا کار خیلی سخت و دشواری داره.
امیدم فقط به تاکتیکای دفاعی تاتاس که شاید بشه کاری کرد.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۴۰)
 
6+5=11
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
11 تا وحش ول کرده بود توی زمین همین که سالم از زمین بیرون امدیم جای شکر داره قهرمانی نیم فصل هم تبریک به همه ابی اناری ها


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۳۹)
 
maryan
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
ا ه ه ه


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۳۰)
 
HAMID.A19
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
ببین اولاً که پپ یه تیم بی انگیزه-ناهماهنگ رو با کلی مشکل داخلی گرفت و با یکی دوتا خرید تبدیل کرد بهترین تیم تاریخ فوتبال

پپ مربی عرف شکنی بود . پپ مربی ای بود که به دفاع ها فهموند توپو با سر دور نکنید ! کنترل کنید و بازیسازی کنید !

پپ یه سری موارد فنی رو با نبوغ و خلاقیت ذهنی خودش وارد فوتبال کرد !

پپ بازیکنی مثل کیتا رو خرید ! شاید زیاد به چشم نیومد ولی بی نهایت تاثیرگذار بود ! الان می بینین که بعضی وقتا نیاز به بازی فیزیکی تر هست تیم کم میاره و نبود یکی مثل کیتا حس میشه !

در مورد مسائل تاکتیکی که شکی نیست ویانوا و تاتا مارتینو به هیچ وجه در حد پپ نیستن !


در مورد کار کردن روی بازیکنا
من قبول دارم پدرو الانم بازیکن خیلی خوبیه . اما واقعاً در حد اون بازیکنی که آنری رو نیمکت نشین کرد و توان گلزنی به هر تیمی رو داشت هست ؟ انصافاً اون بازده رو داره ؟ گلزنی به ختافه که نشد دلیل ! اگه بخواد به ختافه هم گل نزنه که دیگه هیچی !!


ژاوی و اینیستا که اصلاً شکی نیست که اصلاً اون بازیکن زمان پپ نیستن
حالا ژاوی رو به خاطر شرایط سنیش کنار میام ولی اینیستا و پیکه و ...
واضحه که اون بازیکن قبلی نیستن


در ضمن رو مخ ترین بازیکنای بارسا به نظر من الکسیس و جوردی آلبا هستن . واقعاً لج ادمو در میارن


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۳۰)
 
bardiya30
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بازی زیاد جذابی نبود و کلا با استرس
مانند بعضی از بچه ها من فیکس شدن آلوز رو اشتباه میدونستم و آدریانو میتونست بهتر بازی کنه و شوتزن هم بود و میتونست در این دیدار خیلی به تیم کمک کنه مانند پارسال که با گلی که زد اتلتیکو رو از هم پاشوند و 4 تا اون بازی زدیم.
در کل از لحاظ آرامش در این بازی عالی نبودیم و همین موضوع باعث شد نتونیم راحت توپ رو بگردونیم و موقعیت ایجاد کنیم اما باید اینو بدونیم اونا هم فقط دفاع و بعد بزن زیرش برا ضدحمله تا حدودی تونستن از این روش استفاده کنن و در بازی با سر که عالی کار کردن و باید بگم که خیلی عالی پرس کردن و اگر بارسا آرامش همیشگی رو داشت راحت میتونست استفاده کنه
نیمار میتونست زودتر به بازی بیاد و زودتر گرم بشه چون در اواخر بازی چند حرکت عالی داشت
در کل بازی درگیرانه ای بود و خداروشکر که مصدوم ندادیم و امیدوارم که اینیستا چیزیش نشده باشه
داور که تعطیل 17 خطا انجام دادن اما 1 کارت بهشون نداد در صورتی که باید 2تا حداقل میداد بهشون

نتیجه خوب بود اما ما بارساییم و عادت کردیم همیشه ببریم ایشاا... دیگه همیشه برنده بازی باشیم


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۲۵)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
یه عده از دوستان انتقاد میکنند چون اسم تیم مقابل اتلتیکو هستش..والا این تیم پوست ریال رو کنده..بسیار محکم بازی میکنه(وحشیانه)و هم امتیاز بارسا هستش...تو اروپا هم فوق العاده بودن..پس اینقدر بی انصاف نباشید...پپ کبیر رفت(لعنت به راسل)و نمیشه هیچ تیمی از بارسا رو با تیم زمان پپ مقایسه کرد......اگه مسی و نیمار اماده به این بازی میرسیدند خیلی بهتر میشد تو فاز هجومی کار کرد...تنها چیزی که مهمه اینه که اینیستا و سایر بازیکنا سالم به بازی بعد برسند...روند این بازی رو میشد از قبل از بازی هم حدس زد مثل سوپر کاپ به خاطر سبک کاری اتلتیکو...


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۲۳)
 
barca47
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
مسی خوب بود کاش ضریه سرش گل میشد. فقط کمی تحرک مهاجما کم بود و بدتر از همه یه پاس تو عمق ندادن تو این بازی مخصوصا سمت سانچز خالیتر بود.البا البا همین بود؟؟چقدر بد دریبل میخوره ابیدال خیلی بهتر بود.راحت طرف رد شد نزدیک بود اول بازی گل بخوریم.
من فکر میکردم روبن خیلی خوبه نگو ایشون از همه دریبل میخوره.ادریانو رو ترجیح میدم راحت دریبل نمیخوره.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۲۰)
 
farhadff
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
اون لحضه که مسی روی زمین افتاد اینفدر ترسیدم که داشتم میمردم. خداکنه اینیستا کاریش نشده باشه در ضمن قهرمانی نیم فصل رو به همه تبریک میگم

زنده باد بارسلونا


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۱۴)
 
tohidxavi
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
نه بد بود نه خوب اما خسته نباشید بچه ها با این بازی فیزیکی مادرید


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۱۰)
 
amc10
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
مسی و نیمار عالی بودن
تیمشون خیلی قوی بود.رقیب سرسختی برای بارسا به نظر میرسه
تساوی در خانه حریف بهترین نتیجه بود


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۰۴)
 
Cules
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
این دیگه چه نوع استدلالیه...
الکسیس امسال بهتره یا زمان پپ...فابرگاس چی؟ والدس چی ؟
پپ بهترین سمربی تاریخ بارسلونههه ولی اونم بدون اشکال نبود...
زمان پپ وقتی تیم گل میخورد برگشت به بازی خیلی سخت میشد...ولی پارسال و امسال اینطوری نیست...همین اتلتیکو موقعی که پپ سرمربی بود فصل 09-2008 با نتیجه 4-3 و 10-2009 با نتیجه 2-1 تو کالدرون ما رو برد...بعدشم اون موقع دستمون واسه حریفا کمتر رو شده بود ...الان نمینونیم به سبک 4 سال پیش بازی کنیم باید یه تغییراتی دشاته باشمی که مارتینو واقعا این کارو کرده...
زمان تیتو مسی رو میبستن کار بارسا تموم بود...امسال بدون مسی خیلی خوب بازی کردیم...امسال نیمار (جلو سلتیک) پدرو (جلو رایو وایکانو و ختافه) و الکسیس (جلو الچه) هت ریک کردن تازه سسکم داره خوب گل میزنه وپاس گل میده..آیا این معنیش اینکه از بازیکنا داره بد بازی گرفته میشه...زمان پپ جلو بعضی تیما مثل سه ویا و روبین کازان و اسپانیول و ... کارمون به مشکل میخورد


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۰۳)
 
mehdi.ar
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
به نظر میاد حضور همزمان مسی و نیمار نمیتونه به تیم کمک کنه.
وقتی هر دو باهم توی زمین هستند، تیم ها بد جور روی اونها زووم میکنند و در نتیجه قادر به بروز تمام تواناییهاشون نیستند.
سانچز رو نباید در چنین بازی های فیزیکی بیرون بیاره.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۰۳)
 
iniesta.reza
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
من وقتی دیدم تاتا مسی و نیمار رو گذاشته رو نیمکت خیلی تعجب کردم اما بعد از ده دقیقه فهمیدم چرا اینکارو کرده اتلتیکی ها واقعا وحشیانه بازی می کردند و هدفشون هم این بود که بازیکنهای بارسا از ترس مصدومیت نتونند خوب بازی کنند دقیقا برای مصدوم کردن می زدند ازشون بدم اومد
به نظر من تاتا اصلا تو این بازی نباید به مسی بازی می داد مخصوصا الان که دو هفته از مصدومیت خلاص شده .


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۱:۰۳)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
واقعا از این تاتا خیلی خوشم اومده مربی باهوشیه درسته تیکی تاکا و حفظ توپ کم شده ولی تیم خیلی منسجم بازی میکنه آمار گل خورده هم خیلی پایین بوده.
امروز هم تیم با احتیاط کامل بازی کرد.من که رازیم.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۵۹)
 
iniesta.reza
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
تبریک بابت قهرمانی نیم فصل


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۵۸)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
من الان کوتاه میام ولی نگران بازی با من سیتیم خیلی،اونا الان واقعا عالین ...
منم پارسال توی چنتا بازی لالیگا ک خوب نبودیم ب خودم امید میدادم ولی اون بازیای نحس لیگ قهرمانان ...میلان -بارسا
بایرن اون موقع خوب بازی کرد چون ما بد بازی کردیم ،مسی نبود ،تیتوحالش بد بود اونو تونستم تحمل کنم اما...
به هر حال قهرمانی نیم فصل مبارک باشه


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۵۶)
 
HAMID.A19
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
فرگوسن برای توصیف پپ گواردیولا جمله ی فوق العاده ای به کار برد

گفت بیشترین هنر پپ این بود که از بعضی بازیکنا بیشتر از حد خودشون بازی گرفت !

این خصلت همه ی مربیای بزرگ دنیاس که باعث پیشفت یه بازیکن بشن . به خصوص از نظر اعتماد به نفس و مسائل روانی که پپ استادش بود(مثل خود فرگوسن)

ولی این بارسای فعلی با 400 امتیازم قهرمان بشه "روح" نداره
نمی دونم چطوری منظورمو بگم . زمان پپ تیما می اومدن مثل بچه آدم می باختن و می رفتن یا اگرم می بردن شانسی می بردن . هیچ تیمی جلوی بارسا اعتماد به نفس نداشت . همه می ترسیدن

ولی الان بارسا اصلاً به ترسناکی سابق نیست ! یکی مثل آردا توران هم بدون ترس و استرس جلوی بارسا بازی می کنه !

به نظر من این مساله ی مهمیه ! زمان پپ واقعاً نمی شد وسط زمین از اینیستا دریبل نخوری ! ژاوی و اینیستا واقعاً ترسناک بودن . ولی الان به من بگین آخرین باری که اینیستا یه بازیکن بزرگ رو دریبل زده کی بوده ؟

یا حتی دنی آلوز خیلی مطمئن تر بود زمان پپ

پپ کاری کرد که پدرو (که خیلی قبولش دارم) بشه کابوس مورینیو (2گل به اینتر زد و 4-5 گلم به رئال موریانه)

به نظر من با رفتن پپ به جز دو بازیکن بقیه افت محسوسی کردن . مخصوصاً از نظر اعتماد به نفس و روحیه جنگندگی

اون دو بازیکنم که من توشون افتی ندیدم مسی و بوسکتسن که هنوز عالی بازی می کنن


شرمنده زیاد شد


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۵۴)
 
mooom93
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
نقل قول
آخه یکی نیست به این بشر بگه یه شکل دو ضلعی نام ببر...

بدبخت رعالیه دیگه قدرت تخیل نداره.
اسپورت هم گفته که خوشبختانه مسی مشکلی نداره ، ولی فکر کنم خود تاتا یک دو هفته بهش استراحت بده.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۵۱)
 
Cules
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
فقط علیفرمونده بیاد بگه تیتر بده...
راس میگن دیگه بچه ها ... عوض کنید تیترو حالمونو بهم زد...


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۵۰)
 
Cules
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بازی بدی نــــبود
تاکتیک های دو سرمربی خیلی خوب بود...هر چند تیم سیمئونه خیلی خیلی محکم و البته تو چند تا صحنه خشن بازی می کرد...
خوب شد به مسی کامل بازی نداد...تو اون صحنه که لنگ لنگ میزد گفتم میره بیرون 2-3 هفته دیگه میاد قلبم اومد تو دهنم...
بچه ها همه نمایش قابل قبولی داشتن مخصوصا والدس و هر 4 نفر خط دفاعی...
از تیتر خوشم نیومد...این اتلتیکو خیلی بهتر از اتلتیکو زمان پپ و حتی تیتوههههه.
آدم دلش میخواد جاودانی رو خفه کنه...
جاودانی : اتلتیکو "دوضلعی" لیگ اسپانیا رو از بین برده...
آخه یکی نیست به این بشر بگه یه شکل دو ضلعی نام ببر...


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۸)
 
peymanimpm
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
نقل قول
بعضی از طرفدارو می بینم کلا ناامید میشم !

اتلتیکو چند تا موقعیت داشت ! هیچی ! نهخدا وکیلی داشت ! بعضی از دوستان میگن پرسینگ ! وقتی کاستا صاحب توپ بود چند نفر اصرافش بودن ؟؟ حداقل 2 یا 3 تا ! اتلتیکو چند بار موفق به بازیسازی شد ؟ من که چیزی ندیدم ! چند بار والدز مجبور به واکنش شد !؟ یکی اونم رو ضربه توران !

ماسکرانو چشم و صورتشو میذاره وا3 بارسلونا باز طرفدارامون توهین می کنن ! یعنی انقدر نمک نشناسین شماها !!!؟

نگران سیتی هم نباشین ! سیتی رو می بریم ! شک نکنین!

کاملا باهات موافقم حرف دل منا زدی
تو این بازی دنی و مسی چون مدت زیادی نبودن ترس از مصدومیت داشتن ولی من مطمئنم من سیتی را نابود می کنیم


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۷)
 
Ali_messilover
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بعضی از طرفدارو می بینم کلا ناامید میشم !

ARminii

اتلتیکو چند تا موقعیت داشت ! هیچی ! نهخدا وکیلی داشت ! بعضی از دوستان میگن پرسینگ ! وقتی کاستا صاحب توپ بود چند نفر اصرافش بودن ؟؟ حداقل 2 یا 3 تا ! اتلتیکو چند بار موفق به بازیسازی شد ؟ من که چیزی ندیدم ! چند بار والدز مجبور به واکنش شد !؟ یکی اونم رو ضربه توران !

ماسکرانو چشم و صورتشو میذاره وا3 بارسلونا باز طرفدارامون توهین می کنن ! یعنی انقدر نمک نشناسین شماها !!!؟

نگران سیتی هم نباشین ! سیتی رو می بریم ! شک نکنین




یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۵)
 
poyafatehi
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
من هم انتظار نداشتم هم مسی و هم نیمار هردو نیمکت باشند،ولی فکر نکنم تیمی خشن تر از این آتلتیکو تو اروپا باشه، شانس اوردیم مسی مصدوم نشد. فقط خطا می کردند و داوری هم به نفع آنها بود. من هم مونده بودم این تماشاگرها چی را تشویق می کردند مصدوم کردن بازیکنان حریف.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۵)
 
childf
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
اتلتیکو که واقعا خشن و بد نفرت انگیز بازی می کنه.
خود سیمئونه هم همینطور بازی می کرد.
ولی من نگران آینده بارسا و بازی سیتی هستم.
اونا الان خیلی رو فرمن. می ترسم اونا هم بد ببرنمون.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۴)
 
Ali_messilover
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
درضمن این بازی با بازی های لیگ قهرمانان خیلی فرق می کنه ، محافظه کاری توی این بازی به خاطر این بود که اتلتیکو به ضد حمله ها دل بسته بود و بارسا نمی تونست دل به دریا بزنه و حمله حمله حمله تاااااا این که با یه ضد حمله کارش تموم شه . این بازی شاید قهرمان لیگو مشخص می کرد


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۳)
 
barca5-0
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
یه بار هم که تو این سایت تیتر انتقادی نوشتین درست نبود
کجا محافظه کارانه بازی کردیم؟با این وضع بازی اتلتیکو همین که با مساوی بیرون اومدیم و کشته ندادیم خدارو شکر
به نظرم ما مستحق پیروزی بودیم
تعویض پدرو خیلی بد بود
ولی با این حال من به تاتا خوش بینم


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۲)
 
ARminii
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بعضی از طرفدارو می بینم کلا ناامید میشم !

اتلتیکو چند تا موقعیت داشت ! هیچی ! نهخدا وکیلی داشت ! بعضی از دوستان میگن پرسینگ ! وقتی کاستا صاحب توپ بود چند نفر اصرافش بودن ؟؟ حداقل 2 یا 3 تا ! اتلتیکو چند بار موفق به بازیسازی شد ؟ من که چیزی ندیدم ! چند بار والدز مجبور به واکنش شد !؟ یکی اونم رو ضربه توران !

ماسکرانو چشم و صورتشو میذاره وا3 بارسلونا باز طرفدارامون توهین می کنن ! یعنی انقدر نمک نشناسین شماها !!!؟

نگران سیتی هم نباشین ! سیتی رو می بریم ! شک نکنین


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۲)
 
mooom93
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
متئو لاهوز نجس...
یک مشت وحشی انداخته بود تو زمین هی خطا میکردن.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
barca-barca
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
از بازی بسته اتلتیکو اگر فاکتور بگیریم امشب شب هافبکامون نبود اینیستا که هر بار از عقب توپ میگرفت میزدنش تا آخر سر مصدوم شد ژاوی به بازی سکته میداد و فابرگاسم چه به عنوان نه کاذب و چه به عنوان هافبک هجومی چیزی نشون نداد دو تا دفاع وسطامون کم اشتباه و خوب بازی کردن ولی از دفاع کناری ها دنی آلوز رو اعصاب بود درست و حسابی تو حمله شرکت نمیکرد بازگشتش از حمله به دفاعم کند بود توپم زیادی لو میداد بوسکتس و نیمارم متوسط بودند مسی ام بعد از اون صحنه که خورد به کوکه با احتیاط تر بازی میکرد با این حال دو تا موقعیت خوب به وجود آورد


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۰)
 
peymanimpm
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
به نظر من یکی از دلایل خشونت اتلتیکو بود ولی دلیل اصلی خروج اینیستا از بازی بود چون نبض بازی دست اینیستا بود و تمام توپا به اینیستا ختم میشد وقتی رفت بیرون هرچند فابرگاس تونست تو کارای تدافعی کمک کنه ولی نتونست تو کارای هجومی موفق باشه


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۴۰)
 
danialfarzane
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
خیلی بازی بدی بود...
یه جورایی انگار بارسا واسه یک امتیاز رفته بود کالدرون
پدرو بد نبود . الکسیس رو اصلا ندیدیم . فابرگاس هم افتضاح بود
آندرس و ژاوی هم مثل همیشه نبودن
دفاع هم به جز چندتا اشتباه خوب کار کرد اما نمیدونم چرا آلبا و آلوز مثل همیشه نفوذ نمیکردن
در کل اتلتیکو خیلی ازمون بهتر بازی کرد
تو این بازی من فقط والدز رو قبول داشتم


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۸)
 
Soobasa
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
خطلتیتکو!!
چه استعدادی تو ساخت اسم دارن بعضیا! آفرین


آخ آخ اون لحظه که دست رو پاهاش میکشید مسی یعنی من یکی گفتم رفت دیگه تا چند ماه دیگه!

الان فقط رئالیا خوشحالن که به ماها نزدیکتر شدن


الان باید ثبت کنن کنار سبک گواردیولا که باعث کسب جام میشه یعنی تیکی تاکا یه سبکم سیمونه اختراع کرده اونم سبک وحشیگریه!!

بگو پس اینجوری تیمها رو نابود میکنن و امتیاز میگیرن...

فقط یه پپه رو کم دارن باید زود جذبش کنن...


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۷)
 
Mxplode
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
مادريدياى وحشى روانى ... اون از اينيستا، اون از مسى، اون از ماسكرانو ...

كارتم كه خدا رو شكر نمى گرفتن، كاستا كه 3-4 تا كارت بايد ميگرفت.

نبود مسى تو تركيب اصلى قابل پيشبينى بود، ولى نيمارو نفهميدم چرا واقعا ... اگه كسى دليل فنى سراغ داره واسش ميتونه بگه ؟


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۴)
 
Ali_messilover
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
تاتا هم هر کاری می تونست کرد ، تاتا که جادوگر نیست یهو همه چی رو عوض کنه . هر کاری تونست کرد اما دفاع مستحکم اتلتیکو اجازه نداد ، هر چند بد بازی نکردیم و توی نیمه دوم بهتر بودیم
درباره نیاوردن مسی از اول هم که خودتون دیدید این تازه نصف بازی بود که می خواستن بزننش اگه از اول داخل بود که دیگه ...


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۳)
 
Ali_messilover
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
با این شرایط بد بازی نکردیم
زمین بد ، بازیکنای خشن اتلتیکو و دفاع مستحکمشون

یکی از اصلی ترین دلیلایی که نتونستیم راحت بازی کنیم وقفه های زیادی بود که بازیکنای اتلتیکو با خطا کردنشون ایجاد کردن وگرنه مطمئن باشین بهتر از این بودیم ، تا میومدیم یه خورده پاس کاری کنیم یکی از بازیکنامون رو می زدن

ولی انصافا مسی یه چیز دیگس ، نیمه ی دوم که اومد همه ی حمله ها رو خودش طراحی کرد . هیچ کس نمی تونه جلوش وایسه همه رو له کرد

تازه داشتیم گرم میشدیم که بازی تموم شد ، حیف ...


به هر حال به امید برد های بعدی و قهرمانی در لیگ

زندگی همچنان ادامه دارد ...
لیگ هم همچنان ادامه دارد ...


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۳)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
من نگران الانش نیسم نگران اروپام....
درسته اتلتیکو خطا زیاد کرد ولی توی اروپا اگه مشکل پرسینگ حل نشه 7 تا دیگه هم ازمن سیتی میخوریم
باید یه راه حلی پیدا کنیم با شکایت از نوع زمینو خشن بودنو و این چیزا ب جایی نمیرسیم تا آخر عمر بشینیم شکایت کنیم اونوقت بارسا میبره؟؟؟؟بایدیه راه حل پیدا کنیم که چرا بعضی بازیکنا سینوسی بازی میکنن چرا تیم از نظر فیزیکی خوب نیس و ....


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۲)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
به نظرم نیمه اول بهتر بودیم چون اینستا خوب داشت با تو پ کار میکرد
اینکه مسی را نیمه اول بازی نداد کار خوبی کرد سالم بیرون اومدن از بازی خودش یک امتیاز واسه بازیکنان و تیم. ولی اینم در نظر بگیریم تیم اتلتیکو تیم خیلی خوبیه ! من که به نتیجه راضیم.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۲)
 
peymanimpm
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
خط دفاعی به خصوص پیکه و ماسکرانو فوق العاده و بدون نقص بودن انصافا
از دقیقه یک حتی خود بازیکنا معلوم بود ترس دارن تو نبردای تن به تن بیچاره اینیستا داشت با دل و جون بازی میکرد ولی حیف که مصدومش کردن
مسی را هم که بعد اون برخورد تا آخر بازی ترس داشت
خداوکیلی رئال مادرید شرف داره به این تیم
داور هم که دیه گو کاستا همه کار کرد دریغ از یه اخطار



یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۱)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
مهمترین نکته مثبت بارسا تو این بازی دفاع نسبتاً خوب بارسا بود. آلبا مجموعاً خیلی خوب کار کرد. ماسکرانو هم خوب خودشو در مسیر توپ قرار می داد و بهترین بازیکن خط دفاعی ما هم به نظر من پیکه بود.

مسی رو عملاً محاصره کرده بودند اما با این حال خوب کار کرد. نیمار هم خوب بود.

در مجموع کار ما خوب بود. اتلتیکو هم خوب بازی کرد اما انگا هر دو تیم منتظر هستند تا سایر حریف ها بتونن کاری برای اونا انجام بدند.

تیتر هم خیلی تلخه! نا سلامتی ما قهرمان نیم فصل شدیم با این یک امتیاز!


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۰)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
خیلی بازی فیزیکی و خشنی بود.


اماقهرمانی نیم فصل رو تبریک میگم.




خرید بیل 100 میلیونی هم نتونست حداقل رئال رو تو کورس قهرمانی لالیگا نگه داره.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۳۰)
 
Mac.tavish
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
یعنی موندم اتلتیکو فوتبال بازی میکرد ؟؟ همش میزدن
بعد موندم کاستا بیمه شده بود در برابر داور ؟؟ چنتا خطای بد کرد بدون توپ اصلا داور نگاهشم نکرد .

بارسا بعد بیرون اومدن اینیستا وسط زمینو از دست داد . خیلی اون وسط مشکل داشتن . کاش تیم یه هافبک با قدرت بندی بالا داشت .


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۲۷)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
بازی بدی نبود...
ولی اون لحظه که مسی کم مونده بود مصدوم شه قلبم واستاد..
اینیستا هم کم مونده بود مصدوم شه...
همین که به حریف تو خونه خودش موقعیت آنچنانی ندادیم خوبه...


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۲۷)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: توقف بارسای محافظه کار مارتینو در کالدرون [ اتلتیکو 0-0 بارسا ...
حال بهم زن ترین تیم دنیاس این خطلتیکو ..یعنی واقعا این تماشاگرایی که اینطوری تشویق میکردن داشتن از سبک بازیشون لذت میبردن؟؟؟
اینطور تیما فقط فوتبالو نابود میکنن.اصن از بازیه زیبا چیزی نمیدونن..
12 نفری دفاع!!..اگه کسی رد شد مث گاو وحشی برو تو شکمش..
فقط بازیه حریف رو تخریب کن و هر چی توپ گیرت اومد سانتر کن..
این شد فوتبال مدرن؟؟مصدوم کردن بهترین بازیکنای دنیا و محروم کردن میلیون ها آدم از لذت بردن از بازیشون..
واقعا باید تاسف خورد واسه این تماشاگرا..
یعنی از وقتی اینیستا مصدوم شد دوس داشتم بازی تموم شده باشه.
کاش مسی تو نمیومد..مشخص بود دوباره درد و استرس مصدومیت بعد از اون برخورد برگشت سراغش..یعنی باید 2 3 هفته به مسی استراحت کامل بده تا شاید این احساس لعنتی دور شه ازش..
خدا لعنت کنه سیمئونه و بازیکناش رو..
سگ رئال شرف داره به اینا..اونا حداقل دنبال فوتبال هم هستن.
به امید سالم موندن همه بازیکنا بالاخص مسی.کسی هم از بازیکنا و مربی خداییش ایراد نگیره.


یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ (۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!