به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مرتب‌سازی خط دفاعیاخبار بارسا
فرستنده شروین حسینی در تاريخ شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۸۶ (۱:۰۵) (۱,۴۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شروین حسینی / FCBarcelona.ir


گبریل میلیتو مهره‌ای بود که بارسا در خط دفاعی به حضور او نیاز داشت و با خبر توافق برای به خدمت گرفتن او از رئال ساراگسا، تعداد قراردادهای تابستانه تیم کاتالونیایی به 4 عدد می‌رسد.

در پی آمدن اریک آبیدال از لیون به بارسا، بارسا با به خدمت گرفتن گابریل میلیتو دفاع خود را قوی‌تر کرده است. بازیکن ملی آرژانتین که به نام مارشال (کلانتر) معروف است، تمام کیفیت‌هایی را که آبی و اناری‌ها به دنبالش هستند دارد. او خلاق است و قدرت تکل زدن بالایی دارد و هم چنین جایگاه حسی خوبی دارد که امکان آغاز حمله از پشت را فراهم می‌آورد. با وجود قد 1.79، یکی از قدرت‌های اصلی میلیتو در هوا هم در دفاع و هم در برگرداندن ضربات ایستگاهی از مقابل است.


آسیب‌های پیاپی

گابریل میلیتو در 7 سپتامبر 1980 در برنال (بوینس آیرس) متولد شد. پس از شروع كار در مدارج پایه تیم ایندیپندینته، او در سن 17 سالگی وارد اولین باشگاه ورزشی‌اش شد. با وجود سن کمی که داشت، یکی از مهره‌های کلیدی خط دفاعی باشگاه اویاندایی به شمار می‌آمد و همواره آینده روشنی برای او پیش بینی می‌شد. یک مصدومت جدی در مارس 2001 حرفه‌اش را به حالت معلق درآورد، با آسیب دیدن رباط زانوی راستش او نه ماه کنار گذاشته شد. مدتی بعد پس از بهبودی مصدومیت قبلی این بار میلیتو از ناحیه مینیسک زانو آسیب دید و برای 4 ماه دیگر نیز از میادین دور بود.

بازگشت به دوران اوج

پس از غلبه بر دو آسیب دیدگی در زانو، میلیتو در سال 2002 ستاره آپرتورا شد و این در حالی بود که ایندیپندینته قهرمان آن فصل شد. در آن فصل او به عنوان بهترین بازیکن آرژانتینی سال دست یافت. یک سال بعد او تصمیم گرفت شانسش را در اروپا نیز امتحان کند و به اسپانیا نقل مکان کرد.

مادرید موقعیت را از دست داد‌

به نظر می‌رسید رئال مادرید شانس به خدمت گرفت او را به دست آورده است، اما درست زمانی که او می‌خواست قرارداد را امضا کند، کادر پزشکی تصمیم به لغو قرار داد گرفت زیرا آن‌ها معتقد بودند هنوز آسیب‌های گذشته زانوی میلیتو به طور کاملا بهبود نیافته است. رئال ساراگسا چنین مشکلی نیافت و او را استخدام کرد.

میلیتو با همراهی تیمش موفق شد با شکست دادن مادرید در فینال در مونت جوئیک فاتح کوپا دل ری شود و به این وسیله انتقام خود را از رئال مادرید بگیرد. در همان زمان رئال ساراگسا سوپر کاپ اسپانیا را نیز به دست آورد، میلیتو یکی از بهترین مدافعان در لا پریمیرا شناخته شد. بازی‌های او در این چهار سال تماما با ساراگسا بود و همواره در این بازی‌ها استثنایی ظاهر شد.

دو برادر در کنار هم

در دو فصل گذشته گابی میلیتو برای تیمی که برادرش دیگو در لاموردا نیز در آن حضور داشته، بازی کرده است . مولیتو ها" زمانی که تیم در انتهای فصل جایی را در کاپ یوفا به دست آورد، دو نفر از ستاره‌های اصلی تیم به شمار می‌رفتند. این ترکیب دو نفره، که گابی با قدرت در پست دفاع بازی می‌کرد و دیگو از سوی دیگر گل‌ها را به ثمر می‌رساند، علاقمندان زیادی را در ساراگسا به خود جلب کرد.

پیشینه حرفه‌ای میلیتو

1998-1997 ایندیپندینته 2 (بازی) - 0 (گل)
1999-1998 ایندیپندینته 25 - 0
2000-1999 ایندیپندینته 34 - 1
2001-2000 ایندیپندینته 25 - 1
2002-2001 ایندیپندینته 3 - 0
2003-2002 ایندیپندینته 34 - 0
2004-2003 ساراگسا 35 - 0
2005-2004 ساراگسا 35 - 3
2006-2005 ساراگسا 34 - 1
2007-2006 ساراگسا 35 - 1

استاندارهای بین المللی

گابریل میلیتو در حال حاضر همراه تیم ملی‌اش، آرژانتین در جام ملت‌های آمریکا، کوپا امریکا، به سر می‌برد. مربی تیم، الفیو بسیل به مدافع میانی‌اش اعتماد کامل دارد. پس از اولین حضور ملی در سال 2000 میلیتو برای مدتی از گروه که در جام جهانی فیفا در آلمان در تابستان گذشته حضور داشت دور بود.
ارزش: ۷.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۳۷)
 
raminpanahi
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
یاشاسین بارسلونا




جمعه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۲۴)
 
kingamir
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۰۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۰۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۷)
 
hamed5
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
:heli: :heli:


یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۰۰)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۱۸)
 
Sattar_d
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
امسال بارسلون خریدهای اسمی و خوبی داشت امیدوارم که این اسمها برای بارسلون خوب هم بازی کنند و به قهرمان شدن تمام جامها شود. چیزی که همه ما آرزوی اونو داریم
پس به امید آن روز


دوشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۸۶ (۱۷:۳۲)
 
luis enrique 21
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
خیلی دوست داشتنی هستی.به نیو کمپ خوش امدی.............


شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۸۶ (۲۳:۵۷)
 
No10
پاسخ به: مرتب سازی خط دفاعی
بااین بازیکنان باکیفییت جذب شده و ستاره های قبلی جای شک وتردید در کسب جامهای فراوان باقی نمی ماند . وقتی حریفان به خط حمله ودفاع بارساوکمربند میانی این تیم نگاه کننند ترس سراپای وجودشان رافرامیگیرد . این تیم خطرناک نیست .....ویرانگر است .....


شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۸۶ (۲:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!