به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بهبود آمار گلزنی مسیلیگ قهرمانان
فرستنده علیرضا میرزایی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۱۱) (۵۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علیرضا میرزایی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسا در چهار دیدار، شش گل به ثمر رسانده است که طولانی‌ترین روند گلزنی وی تاکنون است. همچنین مسی برای اولین بار در بازی‌های رفت و برگشت (حذفی) در انگلستان موفق به گلزنی شد.

مسی در بهترین روند گلزنی خود در این فصل قرار دارد. با گلی که دیشب در ورزشگاه اتحاد به ثمر رساند، چهار بازی متوالی است که موفق به گلزنی می‌شود. عملکرد فوق‌العاده این بازیکن در مواجهه با حریفان، با دو گل در دیدار خارج از خانه با سویا (لیگ)، سپس با گلزنی در آنوئتا (حذفی) و دو گل برابر رایو وایه کانو (لیگ) آغاز شد. در منچستر نیز با گلزنی مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، نوار گلزنی خود را بهبود بخشید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی در حال حاضر، در سه بازی متوالی در رقابت‌های این فصل موفق به گلزنی شده است که این اتفاق پیش از مصدومیت از ناحیه ران پایش، با گلزنی در دیدار با والنسیا، سویا و آژاکس در ماه سپتامبر، رخ داد.

11 گل در سال 2014

بازیکن شماره 10 بارسا در مجموع چهار دیدار، موفق به زدن شش گل شده است و همچنین از آغاز سال نوی میلادی 11 گل به ثمر رسانده است. لئو مسی در مجموع، موفق به زدن 25 گل در تمامی رقابت‌های این فصل شده است.

همچنین گل مسی به منچستر سیتی مأموریتی بود که انتظارش را می‌کشید: گلزنی در بازیهای رفت و برگشت(حذفی) در انگلستان. وی تاکنون در انگلستان، فقط مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه ومبلی لندن در فینال لیگ قهرمانان در سال 2011 به گل رسیده بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۷۴ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!