به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک شروع راحت (3-0)گزارش بازی
فرستنده شروین حسینی در تاريخ دوشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۶ (۱۷:۵۲) (۱,۱۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شروین حسینی / FCBarcelona.ir


اف سی بارسلونا به لطف گل‌های جیوانی دوس سانتوس، آندرس اینیستا و رونالدینهو به راحتی بازی مقابل بیجینگ گوان (پکن) را که اولین بازی در تور خاور دورشان بود، برد.
با این برد، ترکیب مد نظر فرنک رایکارد با دو برد دیگر پیش از این بازی در اسکاتلند و یک برد در پایتخت چین، نتیجه 100% را به دست آورد. با وجود گرمی و رطوبت هوا، بارسا در این مصاف در استادیوم بیجینگ فنگتای، تیم مسلط و چیره میدان بود و از فرصت خود به خوبی استفاده کرد. حضور رونالدینهو در این بازی قطعی نبود، اما او هوادارانش را، با یک ضربه آزاد تماشایی که منجر به کسب گلی برای بارسا شد، به هیجان آورد و باعث شد تا آن‌ها از هیجان به زمین بیایند و این در کنار شادی 90 میلیون نفری بود که از تلویزیون شاهد بازی او بودند.


شروع تاثیر گذار

از ابتدا آبی و اناری‌ها کنترل بازی را در دست گرفتند و تنها زمانی که دو دقیقه از زمان بازی گذشته بود، اینستا فرصت داشت تا با برقرای ارتباط با تیری هنری فرصتی برای بارسا بیافریند اما ضربه‌اش از عرض زمین خارج شد. در حالی که بیجینگ گوان سعی داشت تا بازیکنانش را به عقب بازگرداند، در عین حال تلاش می‌کرد تا خودشان حملاتی را شروع کند، اما قادر به شکست خط دفاعی بارسا و حتی نفوذ به قلب خط دفاعی نبود و در ابتدای حملاتش متوقف می‌شد. دروازه تیم میزبان در دقیقه هشتم، زمانی که ژاوی با یک پاس با دوس سانتوس ارتباط برقرار کرد و این ستاره کوچک مکزیکی توپ را به بالای سر دروازه بان هدایت کرد و در کناری‌ترین نقطه تور جای داد، گشوده شد.

آسودگی برای بیجینگ

البته گل آغازین راه را برای گشایش سد حریف هموار نکرده بود و تیم میزبان در حالی که تلاش می‌کرد تا از دریافت گل‌های بیشتر جلوگیری کند، حالت دفاعی بیشتری به خود گرفت. بارسا هم چنان شانس‌های متعددی به دست آورد، اما موفق نشد دروازه حریف را بار دیگر بگشاید. در بیست و ششمین دقیقه چنگ یونگ‌های با تلاش بری دفع حملات آنری، خود را تحت فشار حس می‌کرد و به طرز عجیبی توپ را با حالتی خمیده از بالای دروازه بان خودشان وارد گل کرد اما هنگامی که دید کمک داور قبل از این پرچمش را به نشانه آفساید بالا برده است، احساس آسودگی کرد. آنری قبل از فرصت استراحت بین دو نیمه با دو فرصت دیگر که هر کدام انتظار ثبت یک گل را داشتند، کارش را ادامه داد که در اولین ضربه دروازه بان دروازه‌اش را نجات داد و دومین فرصتش نیز با فاصله زیادی از دروازه خارج خارج شد.

ترس زود هنگام

در نیمه دوم با عوض شدن زمین‌ها بارسا کوشید تا به سرعت به زمین و شرایط جدید مسلط شود، اما قبل از اینکه این امر محقق شود، زمانی که والتر مارتینز "خورخه'" را یافت و پس از برخورد با اویر اولاسابال توپش با فاصله زیادی از دروازه به بیرون رفت، بیجینگ گوان تقریبا شرایط یکسانی را حس کرد. رونالدینهو، تیاگو موتا، سیلوینهو و اویر در فاصله بین دو نیمه به ترتیب جایگزین آنری، یایا توره، اریک آبیدال و آلبرت خورخه را شدند. و از سوی دیگر اتوئو پس از اینکه تعویض دوس سانتش، جلوتر بازی کرد.

آخرین حرکت

اف سی بارسلونا در دقیقه 57‌ام هنگامی که رونالدینهو اتوئو را، چند دقیقه پس از این که بازیکن بین المللی کامرونی شوتی را به سمت چارچوب شلیک کرده بود، در سمت راست نقطه پنالتی یافت و او توپ را به سمت اینیستا هدایت کرد تا او توپ را از نزدیک با سرعت به تور دروازه برساند، برتری خود را دو برار کند.

با این پیروزی اساسی، ریتم بازی آرام‌تر شد، اما هنوز زمان برای یک جادوی دیگر برای سرگرم کردن جمعیت مشتاق بود. در دقیقه 77‌ام در فاصله 25 یاردی ( 22.88 متری) از دروازه روی رونالدینهو خطا شد و فرصت یک ضربه آزاد برای خود این بازیکن برزیلی فراهم آمد. توپ از دیوار دفاعی رد شد و از فراز دروازه بان پرواز کرد تا آبی و اناری‌ها با برتری 3 گل هدایت بازی را به عهده بگیرند و این برای فوق ستاره برزیلی لبخندی به پهنای صورتش به ارمغان آورد. مکسی لوپز فرصت بازی کردن در دقایق پایانی را به دست آورد و این مهاجم فرصتی به دست آورد تا از لحظه کسب افتخار در لحظات آخر لذت ببرد اما ضربه‌اش توسط دروازه بان دفع شد و تلاشش بی‌ثمر ماند.

گل‌ها

جیوانی (1-0) دقیقه هشتم
اینیستا (2-0) دقیقه پنجاه و هفتم
رونالدینهو (3-0) دقیقه هفتاد و هفتم
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۴۳)
 
harry1
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۴۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۲۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۲۰)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۱)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
avalan man reali nistam, ye modat pish koli bahs dashtam sare een ghaziye dige hoselam nist tekrar konam, dovoman kasif ya tamiz barsa bayad jori bazi kone ke niyaz be agar o amma nadashte bashe sevvoman hadeaghal dar hale hazer barca bishtar to kafe ghahremaniye chaharoman hanoofer har cheghadr ham zaeif bashe motmaennnan ghavi tar az een timhaye cheshm badoomiye ke barca alan bahashon bazi dare .... be omide enke shahede yek fasle ghashang ba honar nemaeiye real va barca bashim


جمعه، ۱۹ مرداد ۱۳۸۶ (۲:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
مشکل بارسا اینه که جز در زمین فوتبال، باید با داورها هم بچنگه. صرف نظر از شانس محض رئال که کاریش نمیشه کرد. در هر صورت ایشالله بارسا انقدر قوی ظاهر میشه که داورا و حوادث هم نتونن متوقفش کنن


سه‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ (۱۲:۵۰)
 
nima_barca
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
چيزي كه آدم رو بيشتر از همه چيز عصبي ميكنه اينه كه رئالي كه از تيم درجه سومي مثل هانوور سه تا ميخوره با قانون كثيف فوتبال اسپانيا مياد قهرمان ميشه.
اميدوارم امثال بارسا اونقدر اختلاف امتياز داشته باشه كه اين قانون ها هم به داد رئال نتونن برسند.


سه‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ (۱۱:۱۵)
 
viva.Barca
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
شما رئالي ها كه بيشتر تو كف قهرماني بودين . . . سه چهار سال بدون حتي يه جام ناقابل . . . اين دو سه ساله كه تا 12-10 امتيازي قهرمان هم نتونستين بياين بالا يادت باشه ما امسال به قانون كثيف لاليگا باختيم
Viva Barca


سه‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ (۱۰:۴۲)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
nemikhad real ro 6 taei konim... saay konim mesle emsal to kafe ghahremani namoonim! enkaro konim honar kardim i


سه‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ (۶:۱۳)
 
Sattar_d
پاسخ به: یک شروع راحت (3-0)
امسال رئال رو 6 تایی می کنیم


دوشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۸۶ (۱۸:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۸ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!