به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صدمین بازی ماسکرانو در لالیگاآبی و اناری‌ها
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۴۰) (۱,۲۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


خاویر ماسکرانو تاکنون در 169 دیدار برای تیم بارسلونا به میدان رفته که 100 بازی آن در لالیگا انجام شده است.

ماسکرانو، شنبه شب صدمین بازی خود با پیراهن بارسلونا در لالیگا را مقابل وایادولید انجام داد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران :.

این بازیکن آرژانتینی در سال 2010 طی انتقالی از باشگاه لیورپول به بارسلونا پیوست. او اولین بازی خود برای آبی اناری اناری‌ها در لالیگا را مقابل تیم هرکولس انجام داد؛ این بازی با شکست دو بر صفر بارسلونا همراه بود. او کار خود را به عنوان یک هافبک دفاعی در بارسلونا شروع کرد؛ اما بعد‌ها پپ گواردیولا پست بازی او را به مدافع مرکزی تغییر داد. ماسکرانو در اولین فصل حضورش در بارسا 27 بازی را برای این تیم انجام داد. همچنین او در فصلهای 2011-12 و 2012-13 نیز به ترتیب 31 و 25 بازی را برای بارسا انجام داد. در فصل جاری، او تاکنون در 17 مسابقه برای آبی و اناری پوشان به میدان رفته است.

در مجموع، خاویر ماسکرانو تاکنون 169 دیدار برای تیم بارسلونا انجام داده است که شامل 100 بازی در لالیگا، 25 بازی در جام حذفی، 35 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، 6 بازی در سوپر کاپ اسپانیا، 1 بازی در سوپر کاپ اروپا و 2 بازی در جام باشگاه‌های جهان بوده است. از میان بازیکنان آرژانتینی که تاکنون در بارسلونا بازی کرده‌اند؛ تنها 3 بازیکن، مسی، ساویولا و زوویرا، بازی‌های بیشتری را نسبت به ماسکرانو در بارسلونا انجام داده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
ماسکرانو باید خیلی بیشتر تلاش کنه


چهارشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۱۵)
 
onlypuyol
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
امیدوارم بتونه سطحه بازیش رو بالا ببره . ..


سه‌شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۲۰:۳۳)
 
danialfarzane
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
اگه میبینید ماسکرانو داره ضعیف عمل میکنه به خاطر اینه که تو پست اصلیش بازی نمیکنه وگرنه ماسکرانو بازیکن خیلی خوبیه و حتی تو این پست هم خیلی خوب کار کرده ولی در حد بارسا نبوده


دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۰۹)
 
AmirOwRanG
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
به وضوح میتوان دید که بارسا در حال ورود به بحران است وضع دفاعی کاملا اسفناک است خط میانی نیز با این که فعلا حال و روزی بدی ندارد به زودی وارد بحران خواهد شد و مطمئا ترین خط فعلا حمله است کاری به سیاست های غلط رئسای باشگاه نداریم ولی بارسا نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد وضع دفاع از انجایی بدتر خواهد شد که به جای والدز مطمئا و باتجربه تراشتگن کم تجربه در دروازه ی بارسا قرار بگیرد پیکه کاملا افت داشته شاید دلیلش این است که در بارسا رقیبی نمیبیند اولین و مهمترین گام ایجاد رقابت برای او با خرید یک دفاع مطمئا هست شاید خرید سیلوا از پاریس ان ژرمن غیر ممکن باشد نزدیک ترین گزینه فعلی لوئیز هست خوشبختانه وی برزیلی است و عملکرد برزیلی ها در بارسا بسیار درخشان بوده و برزیلی بودن وی راه وی را برای رساندن وی به بارسا هموار میکند نیمار الوز برگ برنده های بارسا هستند که در صورت خواست مدیران میتوانند وی را مجاب به حضور در بارسا کنند البته باید به هوملس هم فک کرد البته بعید به نظر میرسد دورتموند با جدایی وی موافقت کند با حضور لوئیزیا هوملس و اعتماد بیشتر به بارترا وضع خط دفاعی تقریبا سروسامان میگیرد فقط باید فکری به حال الوز کرد که به سی سال رسیده و جاشنینش مونتایا هنوز مطمئا نبوده البته هنوز فرصت دارد و بارسا از این پست فعلا نگرانی خاصی ندارد البا هم با 24سال سن عملکرد قابل قبولی را دارد.

در خط میانی از بابت بوسکتس نگرانی نیست ولی سن ژاوی بالا رفته و کم کم باید فکر جانشین وی بود رویس شاید گزینه قابل قبولی باشدقرار داد گوندغان نیز رو به اتمام هست کروس نیز جدیدا دم از جدایی زده در هرصورت باید باشگاه همین تابستان فکری به حال جانشین ژاوی بکند او توان این فشار را ندارد و باید جانشین ایده الی برای وی یافت برای اینیستا هم که کم کم پا به سن میگزارد باید فکری کرد ولی شاید بهتر است ان را به تابستان اینده موکول کنیم

در خط حمله وضعیت بهتر است مسی که هنوز بهترین بازیکن پستش هست و با وجود نیمار،سانچز و پدرو بارسا مشکلی در این خظ ندارد در اینده با اضافه شدن دلفئو این خط به شدت بهبود نیز خواهد یافت.

و اما اضافی ها هیچ نیازی به ماسکرانو نیست وی در دفاع میانی بسیار پراشتباه بود بهترین موقع برای جدایی اش هست در خط میانی با حضور بوسکتس نیازی به سانگ احساس نمیشود از فروش این دو بارسا میتواند حدود30م به جیب بزند در جلوتر افلای و تیو جوان مطمئا در حال و اینده بارسا جایی ندارند این 2نیز میتوانند حدود10-15 میلیون به بارسا سود برسانند با این احتساب حداقل 40میلیون از طریق فروش بازیکنان به جیب بارسا میرود 60میلیون هم باشگاه برای خرید کنار گزاشته که مجموعا میشود 100میلیون با این پول با کمی خوششانسی میتوان مشکل خط دفاعی و هافبک را حل کرد

مشکل بعدی تاتا ست وی در حقیقت نظم تیمی را به هم زده و چیزی جز سانتر ها بی فرجام چیزی به بارسا اضافه نکرده به علاوه ان شخصیت کاریزماتیک لازم را ندارد البته وی تا پایان فصل فرصت دارد که هماهنگی تیم را برگرداند و تاکتیکش را در تیم پیاده کند در غیر این صورت او نیز از گزینه های اصلی جدایی است از گزینه های مربیگری هم میتوان به انریکه که با توجه به تیمش خوب هم نتیجه گرفته توجه کرد البته در صورت توان شاید بهترین گزینه کلوپ باشد باز هم باید بررسی بیشتری کرد البته نباید بیلسا را که وی عملکرد خوبی را با اتلتیکو داشته نیز و به خوبی با تیکی تاکا اشناست از یاد برد.
در اخر میتوان دید که تمام نیاز های بارسا را میتوان با دورتموند تامین کرد که این خود کار را سخت میکند اما باید دید مدیران چه کاری انجام میدهند.
لطفا نظراتتون رو بگین


دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۱۹)
 
messineymar57
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
سید جلال حسینی از ماسکرانو بهتره کاش جلال تو بارسا بود!


دوشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۰۱)
 
LionMessi
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
داداش زود فکر نکن 3تا زد رئال مادرید
فکر کردی انجلوتی به همین راحتی از این موقعیت ها میگذره


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۳۴)
 
samanehbarca
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
منم با دوستمون amir موافقم..با این وضعیت تیم بهترین کار همینه.


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۱۳)
 
samanehbarca
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
100 تا بازی؟!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۲۳:۱۱)
 
Ali586
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
بچه ها من سیتی حذف شد مقابل ویگان دسته یکی .... خیلی رو روحیشون تاثیر مزاره....ایوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول


بچه ها رئال هم با این بازی که داره می کنه فکر کنم 1 گل بخوره


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۲۱)
 
Reza29.4
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
نقل قول
ماسکرانو،سانگ،تیو اینا رو بدیم با 60تایی که کنار گزاشتن یه مدافع خوب بگیریم از همه بهتره

فکر کنم بهترین کار همین باشه


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۱۷)
 
raminpanahi
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا



یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۲۱:۳۶)
 
justin
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
مبارکش باش


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۵۵)
 
AmirOwRanG
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
ماسکرانو،سانگ،تیو اینا رو بدیم با 60تایی که کنار گزاشتن یه مدافع خوب بگیریم از همه بهتره


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۲۲)
 
sabzake
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
نیمکت نشینی هم زیاده براش. امیدوارم اخره فصل بره از شرش راحت شیم
دیشب هم اگه دقت می کردید قبل از گل یه دریبل مسخره از یکی خرد که پایه گذار گل شد
خیلی از گل هایی که بارسلون میخوره تقصیره این مردکه


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۲۸)
 
Gold.Marble
پاسخ به: صدمین بازی ماسکرانو در لالیگا
100 تا بازی واسه ی همچین بازیکنی هم بد نیست!


یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!