به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ماسکرانو: «امیدمان را از دست نخواهیم داد»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۵۰) (۶۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


خاویر ماسکرانو مدافع آرژانتینی بارسلونا عنوان کرد که این تیم با شکست مقابل وایادولید افت نکرده است. او همچنین لیگ قهرمانان اروپا را بهترین مکان برای اثبات این موضوع دانست.

علیرغم لغزش دوباره تیم بارسلونا در لالیگا، خاویر ماسکرانو عقیده دارد که هنوز زود است که کار بارسلونا را تمام شده بدانیم. او در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با منچسترسیتی ضمن تاکید این موضوع که سبک اصیل بارسلونا هنوز هم از بین نرفته است، به خبرنگاران حاضر در نشست متذکر شد که بازیکنان بارسا هنوز هم مشتاق کسب عناوین قهرمانی متعدد در لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا می‌باشند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این مدافع آرژانتینی در این نشست عنوان کرد که بازیکنان بارسلونا با شکست مقابل وایادولید در لالیگا دچار افت نشده‌اند و همواره به تجزیه و تحلیل شکستهای تلخی که متحمل شده‌اند پرداخته‌اند: «آنها می‌خواهند طوری جلوه دهند که کار بارسلونا تمام شده است، اما اینگونه نیست. بازی مقابل سیتی فرصت مناسبی برای اثبات این موضوع است».

«ما در دیدار رفت پیروزی ارزشمندی کسب کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا از آن نهایت استفاده را ببریم. ما به سبک بازی خودمان پایبند خواهیم بود و روز پنجشنبه بار دیگر بر روی لالیگا تمرکز خواهیم کرد. اگر ما بهترین نمایش خود را به اجرا بگذاریم، شانس پیروزی در هر سه جبهه را دارا هستیم».

ماسکرانو در ادامه طی سخنانی به دفاع از سرمربی بارسا پرداخت: «این اولین سال همکاری من اوست. مارتینو کسی است که شرایطی سخت تری را نسبت به پذیرش 2 شکست در 15 روز، تجربه کرده است. هر دوی ما از کشوری به اینجا آمده‌ایم که اتفاقات دراماتیک بیشتری نسبت به اینجا در آن رخ می‌دهند».

«تاتا ممکن است برای برخی از شما چهره شناخته شده‌ای محسوب نشود، اما او 15 سال است که در تیمهای مختلف به مربی گری پرداخته است. او عناوین مختلفی را فقط و فقط با تلاش و پشتکار خودش به دست آورده است و هیچکدام از این افتخارات نیز به او هدیه داده نشده‌اند. مارتینو کشورش آرژانتین، جایی که در آن یک قهرمان محسوب می‌شد را ترک کرد تا نام خود را به اثبات برساند و اتفاقاً این کار را نیز انجام داد. به عنوان یک مربی، او موفق به کسب پیروزی مقابل تیمهای بزرگی در جام جهانی شده است. اگر مارتینو را دست کم بگیرید، به نوعی به او بی‌احترامی کرده‌اید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: ماسکرانو: «امیدمان را از دست نخواهیم داد»
نباید هم از دست بدید.
بارسا مگه از رئالیها بدترن؟
اونا شش امتیاز عقب بودن و الان......


شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ (۹:۰۰)
 
raminpanahi
پاسخ به: ماسکرانو: «امیدمان را از دست نخواهیم داد»
یاشاسین




جمعه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۰۸)
 
Ramtin007
پاسخ به: ماسکرانو: «امیدمان را از دست نخواهیم داد»
انشا الله می بریم من بسیار امید وارم از اول به تاتا ایمان داشتم و دارم مربی بسیار خو بی هست و بارسای بحران زده بهش رسیده و نباید انتظار سه گانه داشت ولی تا اینجا خوب با این تیم بی انگیزه کار کرده و تمام تیم های بزرگی که باشون بازی داشتیم رو ازشون امتیاز گرفتیم از من سیتی و میلان تا همین پنالدو و دسته بیل اینا


چهارشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!