به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی‌کنم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۰۰) (۸۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


پدرو رودریگس در مصاحبه‌ای به صحبت پیرامون مسائل مختلفی از جمله ال کلاسیکو هفته آینده پرداخت. او همچنین عنوان کرد که هیچگاه اولین گل خود در مقابل رئال مادرید را فراموش نخواهد کرد.

پدرو اخیراً طی مصاحبه‌ای که با شبکه تلوزیونی بارسا و سایت رسمی باشگاه بارسلونا انجام داد به صبحت درباره مسائل مختلفی پرداخت. او ابتدا درباره تلاش خود برای حضور در ترکیب اصلی تیم در ال کلاسیکوی پیش رو، عنوان کرد: «تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم، زیرا چنین دیدارهایی بسیار ویژه هستند و هیچکس دوست ندارد حضور در آنها را از دست دهد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

پدرو همیشه می‌داند که ممکن است در برخی بازیها انتخاب اول مربی برای حضور در زمین نباشد و در طول این مصاحبه نیز او نظر خود درباره این موضوع را این گونه بیان کرد: «باید در چنین مواقعی صبر داشته باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. سرمربی تیمی مانند بارسلونا، کار بسیار سختی پیش رو دارد، زیرا او باید در هر مسابقه از بین 23 بازیکن فوق‌العاده آماده تنها 11 نفر را انتخاب کند. باید به تصمیمات مربی احترام بگذاریم. من تلاش می‌کنم تا هر وقت به بازی گرفته شدم، بهترین عملکردم را برای تیم به نمایش بگذارم».

رضایت از عملکرد تیم در دیدارهای بزرگ این فصل

این بازیکن اسپانیایی خوشبینانه به دیدار آینده بارسلونا مقابل رئال مادرید نگاه می‌کند و اعتقاد دارد که بازیکنان بارسا آمادگی کاملی برای حضور در این بازی دارند: «بازیکنان بارسلونا همگی بر روی بازی پیش رو تمرکز کرده‌اند و هر یک وظیفه خود در زمین را به خوبی می‌دانند. تیم ما امسال در بازی‌های بزرگ بسیار خوب عمل کرده است».

او همچنین عنوان کرد که نتیجه‌ای که بارسلونا در مقابل اوساسونا کسب کرد، دقیقاً همان چیزی بود که بازیکنان تیم قبل از یک دیدار حساس به آن نیاز داشتند: «این نتیجه اعتماد به نفس بالایی به ما بخشید».

پیشرفت رئال مادرید نسبت به نیم فصل اول

این بازیکن اهل جزایر قناری تاکید کرد که هر نتیجه‌ای به غیر از برد در دیدار یکشنبه شب می‌توانند امید‌های بارسا برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا را کمرنگ کند: «کسب هر نتیجه‌ای به غیر از برد کار ما برای ادامه راه در لالیگا را بسیار سخت می‌کند، اما همه بازیکنان بارسلونا در فرم ایده آل خود حضور دارند و تنها برای پیروزی پا به برنابئو خواهند گذاشت. ما می‌خواهیم با ارائه نمایشی مطلوب، امیدهای خود برای کسب سه گانه را زنده نگه داریم».

پدرو در ادامه خاطر نشان کرد که تیم فعلی رئال مادرید پیشرفت بسیار زیادی را نسبت به نیم فصل اول، نموده است: «همه مردم صرفاً به این دلیل که آنها در ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کنند، شانس بیشتری را برای برد در این دیدار برای آنها قائلند، اما حقیقت امر این است که در چنین دیدارهایی شرایط، تعیین کننده نیستند و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. رئال بازیکنان بسیار سریعی را در اختیار دارد و به محض از دست دادن توپ توسط ما، سعی خواهد کرد که در ضد حملات به ما ضربه بزند. ما باید از سبک بازی و توانمندی‌های آنها آگاهی داشته باشیم و از آنها برای نشان دادن نقاط قوت خودمان استفاده کنیم. ما در این دیدار سعی می‌کنیم تا سرعت گردش توپ را افزایش دهیم».

به ثمر رساندن اولین گل مقابل رئال مادرید

در حال حاضر پدرو 5 گل را مقابل رئال مادرید به ثمر رسانده است ( 2 گل در لالیگا، 1 گل در جام حذفی، 1 گل در لیگ قهرمانان اروپا و یک گل در سوپر کاپ اسپانیا)، اما او هیچگاه اولین گل خود را که در جریان پیروزی 2 بر 0 تیمش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در فصل 2009/10 به ثمر رسید را فراموش نخواهد کرد: «هیچکس اولین گل خود در ال کلاسیکو را فراموش نخواهد کرد؛ مخصوصا اگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به ثمر رسیده باشد. من به وضوح آن گل را به خاطر دارم؛ ژاوی با یک پاس بلند مرا صاحب توپ کرد و من نیز پس از کنترل با ضربه‌ای توپ را از کاسیاس عبور دادم. گل زدن به رئال مادرید برای هر بازیکنی یک امر بسیار مهم محسوب می‌شود».

او همچنین گفت که فصل خوبی را پشت سر گذاشته است و امیدوار است که بارسلونا نیز در بازیهای باقی مانده نتایج مطلوبی را کسب کند. وی عنوان کرد که به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد که تلاش برای حضور در ترکیب تیم او را مایوس کند: «همیشه رقابت زیادی بر سر حضور در ترکیب تیم وجود دارد؛ زیرا ما بهترین بازیکنان را در بخش هجومی تیم خود در اختیار داریم».

آینده تیم

پدرو در پایان نیز اظهار داشت که بارسلونا باید به ترکیب فعلی خود اعتماد داشته باشد: «این تیم می‌تواند سالهای سال به رقابت ادامه دهد. بازیکنان خوب و بسیار جوانی در تیم حضور دارند که آینده روشنی در انتظار آنهاست. مسی و اینیستا دو بازیکن کلیدی ما هستند که خوشبختانه در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار دارند. بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته‌ایم و امیدواریم که در پایان فصل عناوین قهرمانی زیادی را کسب کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
heroes
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
پیش به سوی قهرمانی


دوشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵)
 
760225
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
ایشاالله که پدرو تو بازی با رئال فیکس باشه و مثل همون بازیه اولش با رئال گل بزنه...


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۲۱)
 
messineymar57
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
به نظر من پدرو تا به این جا خودشو خوب نشون داده


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۰:۵۷)
 
HAMID.A19
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
امیدوارم پدرو فیکس باشه
پدرو همیشه تو ال کلاسیکو ها عالی بوده

تا حالا 5گل به رئال زده که آمار خیلی خوبیه


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۲۵)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
نقل قول
پدرو خیلی با دقت به دختره نگاه میکنه

هَی وای من...دیگه چکار کنه بنده خدا،به کجا نگاه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
برای اینکه بتونیم تو مادرید پیروز شیم، یکی از اصلی ترین شرایطش اینه که پدرو تو زمین نباشه! مثل بازی تو اتحاد.


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۵۷)
 
justin
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
باید ب دقت بازی کنیم


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۳۵)
 
themistroxavi71
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
پدرو خیلی با دقت به دختره نگاه میکنه


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۱۱)
 
Senorita10
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
بله بله اون خانومه کیه دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دیگه کم کم دارم غیرتی میشم


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۵۸)
 
A_H_RAFIEE10
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
او در اولین ال کلاسیکو خوب بود و باید در این ال کلاسیکو هم خوب باشد تا بارسلونا پیروز از ورزشگاه بیرون بیاید


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۸)
 
messi-.10
پاسخ به: پدرو: «هرگز اولین ال کلاسیکوی خود را فراموش نمی کنم»
در شرایطی پیروز میشیم کخ بهترین بازیمون رو انجام بدیم باید در دفاع و حمله محکم ظاهر بشیم ولی رئال همیشه نیم فصل دوم بهتر بوده و این باعث نگرانیه


چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!