به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گابریل میلیتو: «ما مجبور به تلاش در همه جهات هستیم.»مصاحبه
فرستنده ODIN - The God Of War در تاريخ شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۸۶ (۰:۵۳) (۱,۲۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما عظیم زاده / FCBarcelona.ir


گابریل میلیتو بر اهمیت كار كردن به عنوان یك عضو و پیشرفت كردن خوب در همه جهات در این فصل تاكید می‌كند.
مرد آرژانتینی با رافائل ماركز و لئو مسی این هفته تمرین می‌كند و او هماهنگ شدن با تیم جدیدش را شروع كرده است. گابریل میلیتو در روز پنج شنبه در اتاق كنفرانس نیوكمپ در مورد احساس اولیه‌اش به عنوان بازیكن بارسا بودن صحبت كرد. او بسیار مشتاق است كه بقیه تیم و بازیكنان را روز دوشنبه ملاقات كند.

او می‌گوید: «من كاملا آماده و مشتاق هستم تا با بقیه تیم تمرین كنم. دوشنبه بعد من به بقیه تیم ملحق خواهم شد و زیباترین قسمت آغار خواهد شد. اما ما باید به سختی برای رسیدن به آمادگی این هفته كار كنیم و در آن صورت است كه ما به آمادگی دیگر بازیكنان كه كمی زودتر تمرینات را آغاز كرده‌اند، خواهیم رسید.» او بسیار مشتاقانه در مورد چیزهایی كه به زودی تجربه خواهد كرد، حرف می‌زند.


از گابریل میلیتو در مورد تفاوت برنامه‌های بارسا با دیگر تیم‌های لیگا سوال پرسیده شد. او پیشنهاد می‌دهد: «ما نباید تفاوت‌هایی در این مرحله از فصل ایجاد كنیم، چون معنی خاصی ندارد. ما فقط باید به طور كامل برای فصل جاری آماده شویم و همه چیزها را برنده شویم.» او همچنین زیر چشمی نگاهی به بقیه همبازیهای خودش دارد و نظاره گ راین است كه بقیه همبازیهایش چگونه در بازیها و تمرینات پیش فصل ظاهر می‌شوند. او می‌گوید: «همه آنها در مسیر درست هستند.»

تركیب متوازن

همه تیمها نیاز به توازن خوب در این مرحله از فصل دارند ولی میلیتو احساس می‌كند كه این تصادفی است كه بیشتر خرید‌های بارسا در این فصل مربوط به قسمت عقبی زمین هستند. او می‌گوید: «من فكر می‌كنم ما بازیكنان خوبی در تمامی قسمت‌های زمین داریم. این آسان نیست كه در تیم بازیكنانی مثل رونالدینیو و آنری و مسی و اتوئو داشته باشید، ولی خوشبختانه ما این بازیكنان را در تیم داریم. اما هر كس باید در هر موقعیتی كه قرار دارد، به موفقیت تیم كمك كند. ما یك تیم هستیم و برای یك تیم مهمترین چیز خوب و هماهنگ كار كردن است. ما باید درتمامی منطقه‌ها و جهات به سختی كار كنیم.»

میلیتو می‌گوید: «ما تیم قدرتمندی داریم.» ولی آیا این تیم قدرتمند كلید موفقیت در تورنمنت‌های بزرگ است؟ او می‌گوید: «بارسا همواره مجبور به فتح همه چیز است و لیگ قهرمانان اروپا با اهمیت‌ترین تورنمنت‌ها است كه تیم‌های بزرگ اروپا در آنجا بازی می‌كنند. ما تیم خوبی داریم و میتوانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم. اما ما باید گامهای خودمان را برای رسیدن به موفقیت محكم برداریم و متوسل به شانس و حادثه نشویم.[/color]»

سلام گفتن به كاسوس

گابریل میلیتو به تازگی به تیم اضافه شده ولی او می‌خواست تا كلماتی را در مورد مرگ نیكولا كاسوس بگوید. میلیتو اشاره كرد به اینكه كاسوس ازمهمترین شخصیت‌ها در تاریخ باشگاه بوده است و مرگ او سبب شده كه بارسلونا یكی از عزیزانش را از دست بدهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: گابريل ميليتو: «ما مجبور به تلاش در همه جهات هستيم.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۴۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: گابريل ميليتو: «ما مجبور به تلاش در همه جهات هستيم.»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۲۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: گابريل ميليتو: «ما مجبور به تلاش در همه جهات هستيم.»
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۲۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: گابريل ميليتو: «ما مجبور به تلاش در همه جهات هستيم.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: گابريل ميليتو: «ما مجبور به تلاش در همه جهات هستيم.»



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۳)
 
Loyal.Boy
پاسخ به: گابريل ميليتو: «ما مجبور به ت...
مطمئنا با وجود میلیتو در خط دفاع مشکلی نخواهیم داشت


یکشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۸۶ (۲۱:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!