به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف بعدی، مونیخاخبار بارسا
فرستنده ODIN - The God Of War در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۸۶ (۱۵:۵۶) (۱,۰۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما عظیم زاده / FCBarcelona.ir


بعد از بازگشت از تور آسیایی به بارسلونا، تیم فرانك ریكارد حالا برای سفر به آلیانزآرنا آماده می‌شود. آنها با جدی‌ترین رقیب خودشان بایرن مونیخ روبرو خواهند شد.

هواپیمای گروه تیمی بارسا ساعت 3 بامداد در فرودگاه ال پرات به زمین نشست و با توجه به استراحت اضافی در هنگ كنگ آنها فقط یك و نیم روز تا پرواز به سمت آلمان زمان برای استراحت داشتند.


اولین ارتباط

اولین تمرین تیم در بارسلونا بعد از بازگشت به بارسا ساعت 7 صبح بود. و این تمرین اولین تمرینی بود كه مسافران كوپا آمریكا كه مسی و میلیتو و ماركز بودند در آن حضور داشتند. هر سه آنها تمام هفته را در لاماسیا تمرین كرده بودند. هر سه آنها به تیم ملحق شده‌اند تا همراه تیم به باواریا پرواز كنند تا در جام فرانس بكن بائر با بایرن مونیخ بازی كنند.

سفر به آلمان

تیم یك مرحله دیگر تمرین درروز سه شنبه صبح داشت. تیم همان روز ساعت 4 عصر به سمت باواریا پرواز كرد تا در بازی كه به احترام مهمت شول برگزار می‌شود، حاضر شود. مهمت شول یكی از بهترین بازیكنان چند سال اخیر بایرن بود كه در سن 36 سالگی از فوتبال خداحافظی كرد. بازی ساعت 19:30 (به وقت ایران) آغاز خواهد شد و تیم بلافاصله بعد از بازی به بارسلون باز خواهند گشت و حوالی نیمه شب در بارسلون خواهد بود.

بازی بسیار سطح بالا

بازی با بایرن مونیخ در آلیانز آرنا اولین بازی بارسا در این فصل در برابر یكی از بهترین تیمهای اروپا خواهد بود. سرمربی بایرن مونیخ اوتمار هیتزفیلد است و آنها بازیكن فرانسوی، فرانك ریبری و بازیكن ایتالیایی، لوكا تونی و بهترین گلزن جام جهانی 2006 كه میروسلاو كلوزه است، را به خدمت گرفته‌اند و می‌خواهند نتایج ضعیف فصل قبل را كه سبب شد، آنها در بوندس لیگا آلمان چهارم شوند، را جبران كنند.
ریكارد همچنین فكر نمی‌كند كه این بازی فقط یك تست باشد. او می‌گوید: «این بازی، یك بازی آماده‌سازی و مقدماتی خوب برای تیم است.» فصل جدید لیگ اسپانیا از 25 و 26 آگوست آغاز خواهد شد.

بهترین در بوندس لیگا

بایرن مونیخ بوندس لیگا را بسیار با قدرت آغاز كرد و موفق شد، تیم هانزا روستوك را با 3 گل شكست دهد و در صدر جدول قرار گیرد. گلهای بایرن را در این بازی بازیكنان جدید این تیم لوكا تونی (ا گل) و میروسلاو كلوزه (2 گل) به ثمر رساندند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: توقف بعدي، مونيخ
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: توقف بعدي، مونيخ
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۳۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: توقف بعدي، مونيخ
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۲۸)
 
hamed5
پاسخ به: توقف بعدي، مونيخ



یکشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۵۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: توقف بعدي، مونيخ
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: توقف بعدي، مونيخ



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!