به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا بازی خداحافظی مهمت شول را برد. (1-0)گزارش بازی
فرستنده شروین حسینی در تاريخ شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۸۶ (۱۴:۲۴) (۱,۵۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شروین حسینی / FCBarcelona.ir


یک گل استثنایی از لیونل مسی پیروزی مقابل بایرن مونیخ را برای اف سی بارسلونا در افتتاحیه کاپ فرانس بکن بائر به ارمغان آورد و مهمت شول یک خداحافظی قهرمانانه در آخرین بازیش در کاپ آلمان دریافت کرد.

بازیکن آرژانتینی اولین بازی پیش فصل خود را برای آبی و اناری‌ها انجام داد و یک گل حیرت آور که باعث پیروزی شد را در نیمه دوم بازی که شروع کار گابی میلیتو نیز بود، به ثمر رساند. شول در اوایل نیمه دوم تعویض شد و این امکان ایجاد شد تا پس از زمانی که تعویض شد از هوادارنش خداحافظی کند و از اتمام خوب تعهدش در حالی که ادامه بازی در حال برگزاری بود، لذت ببرد.


در حالی که بایرن محتاج بود تا آمادگی‌اش را پس از آغاز نبرد لیگ در آخر هفته حفظ کند، فرنک رایکارد قادر بود تا تاکتیک‌ها و بازیکنان را به عنوان قسمتی از برنامه پیش فصلش امتحان نماید. با وجود اینکه این یک بازی دوستانه بود، بازی سختی بود و با یک آهنگ سریع از هر دو سمت که تلاش می‌کردند تا دفاع محکم یکدیگر را بشکنند، پیش رفت.

آنری تا آستانه پیش رفت

تماشاچیان با حضور آنری، رونالدینهو و ساموئل اتوئو در کنار یکدیگر مواجه شدند و این بازیکن بین المللی فرانسوی بود که بهترین موقعیتش را در نیمه اول از دست داد. پس از فرار از تله آفساید بایرن، اولین تلاش آنری توسط اولیور کان دفع شد و سپس او توپ بازگشتی را از عرض به بیرون فرستاد.
همیت آتلیناپ سرزنده‌ترین بازیکن میزبانان بود و قبل از استراحت بین دو نیمه، سه تلاش برای باز کردن، دروازه ویکتور والدس از محوطه بیرونی داشت، اما تمام آن‌ها توسط سنگربان کاتالان دفع شد. پس از فاصله بین دو نیمه، بایرن فرنک ریبری و میروسلاو کلوزه را به بازی آورد، در حالی که بارسا رونالیدنهو و اتوئو را با جیوانی دوس سانتس و لیونل مسی تعویض کرد و به رافا مارکز فرصت اولین بازی تابستانش را با جایگزین شدن جیانلوکا زامبروتا داد.

خداحافظی طولانی

در حالی که بازی بدون وقفه ادامه داشت، بزرگترین خوشحالی بعد از ظهر به افتخار شول به وقوع پیوست و جمعیت با دیدن تابلوی تعویض که شماره هفت جدید ریبری را نشان داد که با شماره هفت قدیمی تعویض شد، یک آه غیر عادی کشید. در ادامه به آغوش کشیده شدن از طرف تمامی اعضای گروه مربیگری بارسا، شول پیش از دور زدن در ورزشگاه برای خداحافظی از هوادارانش، از طرف نیمکت بارسا نیز استقبال و ستایش دریافت کرد.

این کار با آمدن بسیار آرام دکو از بیرون زمین، قبل از اولین حضور میلیتو با رنگ‌های آبی و اناری که با جایگزینی لیلین تورام در میانه دفاع امکان پذیر شد، ادامه داشت. ریبری از فاصله 25 یاردی بیرون رفت و آلتینتاپ نمی‌توانست یک خروج دیگر از فاصله‌ای طولانی را تحمل کند، در حالی که آنری پس از تعویض شدن با دوس سانتس از خط کناری زمین خارج شد.

پایان بسیار خوب

یک بازی سرگرم کننده سزاوار یک برنده بود و طرفداران تیم میزبان با آمدن آن، مورد تحسین و تشویق قرارش دادند. مارتین دمکلیس برای خارج کردن توپ با ضربه سر از سمت چپ برخاست، اما هنگامی که توپ خارج از محوطه جریمه به زمین افتاد او شاهد مسی بود که تنها گل عصر را با شوتی که از مایکل رنسینگ گذشت و از راه دور وارد دروازه شد؛ به ثمر رساند.
ارزش: ۵.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بارسا بازی خداحافظی مهمت شول را برد. (1-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۴۹)
 
harry1
پاسخ به: بارسا بازی خداحافظی مهمت شول را برد. (1-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۴۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا بازی خداحافظی مهمت شول را برد. (1-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۳۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا بازی خداحافظی مهمت شول را برد. (1-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۳۰)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بارسا بازی خداحافظی مهمت شول را برد. (1-0)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا بازی خداحافظی مهمت شول را برد. (1-0)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!