مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۲۰) (۲,۲۲۹ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir
پس از حذف بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، مارتینو در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی، با وجود تحسین تلاش بازیکنانش، از عدم رضایت خود از عملکرد تیم سخن گفت و اعلام کرد که اکنون تمرکز تیم باید بروی رقابت در جام حذفی و لالیگا معطوف شود.
خراردو مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دیشب تیمش مقابل اتلتیکو گفت: «بازیکنانم شجاعانه جنگیدند. ما در ارایه سبکی از بازی بارسایی که در دهه اخیر ظاهر شد، شجاعانه عمل کردیم. این گونه بازی کردن چیزی جز شجاعت نیست». مارتینو نظز خود درباره بازی را این گونه بیان کرد: «جریان بازی چیزی بود که آنها انتظار آن را داشتند. این طور نبود که ما به قدرت آنها نبودیم، بلکه نمیتوانستیم چهار یا پنج پاس را بین خود رد و بدل کنیم».
همکاری منسجم اتلتیکو از ابتدای بازی
مارتینو گفت: «پس از گل برتری اتلتیکو، ما نیز موقعیتهای خود را داشتیم و البته آنها نیز موقعیتهایی داشتند، اما اگر ما موفق به گلزنی میشدیم شرایط کاملا متفاوت میشد». مارتینو افزود: «همه بازیهای ما مقابل اتلتیکو شبیه به هم بود. آنها گل اول را به ثمر میرسانند زیرا از ما منسجمتر بازی میکنند».
هنگامی که از تاتا درباره عملکرد مسی پرسیده شد وی پاسخ داد: «ما میخواستیم تا مسی را در موقعیتهای تک به تک با مهاجم جناح راست اتلتیکو قرار دهیم. او مشارکت زیادی در بازی نداشت اما دو موقعیت کامل گلزنی را خلق کرد. ما همه برنامه بازی خود را بروی موقعیت مسی برنامه ریزی نمیکنیم. ما نیمار، سسک و اینیستا را نیز در اختیار داریم».
سایر رقابتها
در پایان، تاتا درباره روحیه مردان خود گفت: «تیم عملکرد خوبی را ارایه نکرد. ما در رقابتهای لالیگا و جام حذفی به پیش میرویم. مهمترین موضوع ادامه دادن رقابت با سایر تیمها است. ما بازی تعیین کنندهای در خرانادا خواهیم داشت و چهارشنبه هفته آینده نیز باید دیدار نهایی جام حذفی را برگزار کنیم».
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir
پس از حذف بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، مارتینو در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی، با وجود تحسین تلاش بازیکنانش، از عدم رضایت خود از عملکرد تیم سخن گفت و اعلام کرد که اکنون تمرکز تیم باید بروی رقابت در جام حذفی و لالیگا معطوف شود.
خراردو مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دیشب تیمش مقابل اتلتیکو گفت: «بازیکنانم شجاعانه جنگیدند. ما در ارایه سبکی از بازی بارسایی که در دهه اخیر ظاهر شد، شجاعانه عمل کردیم. این گونه بازی کردن چیزی جز شجاعت نیست». مارتینو نظز خود درباره بازی را این گونه بیان کرد: «جریان بازی چیزی بود که آنها انتظار آن را داشتند. این طور نبود که ما به قدرت آنها نبودیم، بلکه نمیتوانستیم چهار یا پنج پاس را بین خود رد و بدل کنیم».
همکاری منسجم اتلتیکو از ابتدای بازی
مارتینو گفت: «پس از گل برتری اتلتیکو، ما نیز موقعیتهای خود را داشتیم و البته آنها نیز موقعیتهایی داشتند، اما اگر ما موفق به گلزنی میشدیم شرایط کاملا متفاوت میشد». مارتینو افزود: «همه بازیهای ما مقابل اتلتیکو شبیه به هم بود. آنها گل اول را به ثمر میرسانند زیرا از ما منسجمتر بازی میکنند».
هنگامی که از تاتا درباره عملکرد مسی پرسیده شد وی پاسخ داد: «ما میخواستیم تا مسی را در موقعیتهای تک به تک با مهاجم جناح راست اتلتیکو قرار دهیم. او مشارکت زیادی در بازی نداشت اما دو موقعیت کامل گلزنی را خلق کرد. ما همه برنامه بازی خود را بروی موقعیت مسی برنامه ریزی نمیکنیم. ما نیمار، سسک و اینیستا را نیز در اختیار داریم».
سایر رقابتها
در پایان، تاتا درباره روحیه مردان خود گفت: «تیم عملکرد خوبی را ارایه نکرد. ما در رقابتهای لالیگا و جام حذفی به پیش میرویم. مهمترین موضوع ادامه دادن رقابت با سایر تیمها است. ما بازی تعیین کنندهای در خرانادا خواهیم داشت و چهارشنبه هفته آینده نیز باید دیدار نهایی جام حذفی را برگزار کنیم».
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
هیچی نمیتونم بگم
دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۵۵)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
بازیکنا گند زدن اصلا انگیزه ای برا برد نداشتن
شنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۰۰)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
ولی ای کاش برای این مقطع از فصل هم فکری میکردی تاتا بارسا با بد شانسی حذف شد(البته در این دیدار برد حق بارسا نبود و ات. مادرید فوق العاده بود) یک فصل دیگه هم برای بارسا بدون جام لیگ قهرمانان گذشت و امیدوارم سال آینده اوضاع وخیم تر از این نشه شنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ (۹:۱۶)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
من 2 روزه از حذف بارسا ناراحتم مثه اکثرتون ... ولی احساسی نظر ندید داداشای گلم ... انتقاد به تاتا کلا وارد هست (ینی تاتا معصوم نیست) ولی دیگه اینجوری فحش کش کردنش هم درست نیست ... ببینید ! از اول فصل تاتا تیمی رو تحویل گرفت که خودش اونو نبسته بود و فقط با یه خرید نیمار پرونده نقل و انتقالات بسته شد ... نیماری که خود موضوع قراردادش برای یک ماه تمام ذهنیت بارسا رو مشغول کرده بود ... در ادامه ؟ مصدومیت ها ... پویول ، مسی ، ژاوی ، اینیستا ، نیمار ، پیکه ، والدز و و و ... کل تیم حداقل یه بار مصدوم شدن ! پرونده ی قضایی باشگاه که محرومیت یه ساله بهمون تحمیل شده و مهمتر از همه چی تمام تمرکز رو بهم زده ... مسأله ی مالیاتی مسی که از سال قبل شروع شده بود ... قرض دادن بازیکنای جوون و عالی باشگاه قبل از ورود مربی ... نخریدن دفاع توسط مدیرا ... هم تو تابستون هم تو ژانویه ... وقتی راسل میاد میگه نمیخریم ، از تاتا چه توقعی دارید ؟ بیاد مصاحبه کنه بگه نه خیرم ! راسل غلط کرده ! من از جیب خودم مثلا مت هوملز رو میارم !؟ نمیشه که ... ضمنا سال قبل جام جهانی هست ... سالی که چه بخوای چه نخوای همه ترس مصدومیت دارن ... چون دیدن فالکائو رو ، خسه رو ، والدز رو ... دیدن اینا رو ... و در آخرم استعفای خود راسل ... شما این انبوه مشکلات رو نگاه کنین ... منم واقعا ناراحتم از حذف ولی دیگه کاریش نمیشه کرد ... تیم بازم قهرمانیش تو لالیگا تو دست خودشه و وابسته به نتیجه ی بقیه تیم ها نیس برا قهرمانی .... تو فینال حذفی هم هستیم ... به هر حال صد بار شعبون ، یه بارم رمضون ... نوبتمون نبود برا قهرمانی تو چمپیونز ... شما رئالو نگاه کنین ، 12 ساله قهرمان نشدن ... وضعیت این فصل منچسترو ببینین ، یا میلان ... اگه یه فصل بارسا 7ام ، 8 ام باشه بازم هستیم پایه تیم ؟ اگه مسی هر بازی 2 - 3 تا گل نزنه بازم طرفدار تیم هستیم ؟ ایشالا مشکلات حل شه ... دعا کنین مشکلات حل شه ... با خرید 2 دفاع و یه دروازبان هیچ نیازی به تعویض مربی نیست واقعا ... میشه فصل بعدم با تاتا سر کرد ... دعا کنین مشکلات تیم حل شه ... ONE LOVE , ONE HEART , ONE BARCA ... <3 جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۱۸)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
من دقیقا نمی دونم رابطه ی میلان و اینتر چطوریاست ولی بارسا بخاطر مسائل سیاسی و پیشینه ای که وجود داره دشمنیش با رئال خیلی عمیقه و این دشمنی تو طرفدار ها هم وجود داره پس کینه ای که به رئال وجود داره عجیب نیست خیلی
جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۲۸)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
یه چیزی میگیا!! تنها چیزی که تو این بازی اصلا نداشتیم شجاعت بود!!!
جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۲۹)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
من به تاتا اطمینان کامل دارم و مطمئنم بارسای تاتا بسیار قوی تر از این فصل میشه. فصل بعد تراشتگن میاد و هلیلوویچ و یه دفاع خوب هم مطمئنم تاتا میخره. تیتو هم برمیگرده به عنوان دستیار تاتا کار میکنه و از دست این جوردی رورا هم راحت میشیم. من مطمئنم بارسای تاتا در حد بارسای گورآدیولاست. تاتا بسیار مربی باهوشیه. ازش خیلی خوشم میاد. تاتا از جزو 6 مربی تاریخ بارساست که اولین بازیشو تو سانتیاگو برنابئو برده . این یعنی آینده درخشان. یعنی مربی باهوش. یعنی همه چیز درسته و تیم فقط دوسه تا خرید عالی میخواد. انشاالله با گرفتن لالیگا و جام حذفی این درد رو فراموش میکنیم. یه حسی بهم مبگه بازی آخر لالیگا که بازم با اتلتیکو هس ما میبریم و انتقام میگیریم جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۲۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
حذف شدن از لیگ قهرمانان یه جنبه مثبت داشت اونم اینه که بازیهامون کمتر میشه و تیم در عوض کمتر بهش فشار میاد طلافی این باختم سر هر دوتا تیم درپیت مادرید در میاریم جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۴:۰۵)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
بعضی ها واقعا انتقاد نمی کنند فقط توهین میکنند بنظرم این افراد اصلا هوادار بارسا نیستند. دوستان نباید با یک برد شیرین تیم رو تا آسمون هفتم برد بالا و با یک باخت اونو آورد ته چاه هر دو کار بنظرم اشتباهه. وقتی تیم دو تا الکلاسیکو و منچستر سیتی رو میبره تاتا بهترین مربی دنیاست و وقتی هم به اتلتیکو میبازه و حذف میشه بدترین!!!!!!!!!!!!!! من نه از تاتا دفاع میکنم نه بهش توهین میکنم یادآوری یک نکته هم شاید خالی از لطف نباشه : درسته ما از نظر بازیکن خیلی از اتلتیکو سرتریم اما تاتا اولین فصل حضورش تو بارسا و لالیگا و اروپاست جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۵۱)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
سلام خدمت دوستان بارسلونایی !!! نمی خواستم به عنوان یک میلانی در این سایت نظر ارسال کنم ولی گاها در سایت تیمهایی مثل منچستر رئال بایرن بارسا می گردم و واکنششون رو نسبت به شکست ها و پیروزی ها می بینیم اما نظرات شما کمی عجیبه اول اینکه مسی رو مسئول می دونید !!! علیرقم اینکه نه از رئال و نه از بارسا خوشم نمیاد ولی باید بگم مسی به گردن بارسا شدیدا حق داره و به خاطر مصدومیت و هزار دلیل که یکیش وحشی بودن تیم اتلتیکو نتونست بازی کنه دوم مربی تون که دقیقا نمی شناسم ولی تا اونجایی که من می دونم با وجود این خط دفاع و دروازه بان خوب به تیمتون رسیده !!! سوم تعصبتون روی رئال !!! من آث میلانی شدیدم یعنی حدود دوازده ساله ولی وقتی اینتر به رقابتهای اروپایی میاد طرفدارشم !!! همون بازیش با شما اینتر بارسا 2010 من دوست داشتم یک ایتالیایی ببره تا اسپانیایی یا المانی ولی شما شدیدا از رئال بیزارید برای من تعجبه !!!! من حتی از بازیکنانشون خاویر زانتی خولیو سزار و ... رو دوست دارم !!!!!!!! البته شایدم به خاطر همون داستان کاتالونیا باشه ... در ثانی نکته آخر اینکه تیمهای قدرتمند مثل حباب هستند !!! انقدر بزرگ می شن تا بترکن مثل میلان 1990 تا 2007 که خیلی طول کشید تا بترکه و الان در نبود بازیکنان بزرگمون با اینکه پرافتخارترین باشگاه جهان هستیم با منبع (ویکیپدیا) الان در رده های آخر سری آ هستیم حتی ما شما رو در سال 93 بدون فان باستن یا رایکارد چهار هیچ در فینال بردیم ... 2003 قهرمان شدیم 2005 در عین ناباوری لیورپول در فینال ما رو برد 2007 قهرمان شدیم و ... ولی انشالله این مشکل بزودی حل خواهد شد ... یا مثل منچستر 2007 تا 2010 یا اینتر یا بایرنی که بزودی افول خواهد کرد پس نگران نباشید تیمتون مطمئنا تا چهار یا پنج سال آینده همینطوره و باید خرج کنه ولی سیاست های باشگاه اجازه نمیده ... خود تیم میلان خیلی ثروتمنده مالکش نخست وزیر سابق ایتالیاست آدریان گالیانی هم یک روباهه در ترنسفر ولی متاسفانه وضعمون جایی رسیده هوندا شماره ده تیممونه ... فلذا حداقل شما از رئال که فقط پول خرج می کنه و هیچ غلطی نمی کنه اوضاعتون بهتره و مطمئنا قهرمان یا چلسی یا اتلتیکوست از دید من و بایرن هرگز قهرمان نخواهد شد !!! so sorry جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
تفاقاً تنها چیزی که نداشتند شجاعت بود، حتی به خودشون زحمت کشیدن دویدن هم تو زمین نمی دادند، باید می گفتی ترس و عدم تلاش ما را از راهیابی به مرحله بعد باز داشت، وگرنه آتلتیکو تمی نبود که بتونه مقابل بارسا قد علم کنه. با کمال شرمندگی این حرفت اصلاً صحت نداره.
جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۳:۰۰)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
تاتا حرف نداره
جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۲:۱۲)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
چند تا نکته از نظر من وجود داره ،: حتی خیلی از طرفدار های بارسا میدونستن امسال تیم توی لیگ قهرمانان کم میاره . دلایلش هم واضحه 1. مشکل دفاع ( دنی آلوز و آلبا هم با اینکه فوق العاده هستند ولی همه مشخصه های لازم برای دفاع از جمله قدرت بدنی و سر زنی رو ندارن ) . از ماسکرانو داره به عنوان دفاع وسط استفاده میشه که به نظرم درست نیست . نداشتن دفاع وسط در سطح اول برای بازی در کنار پیکه . 2. دلیل بعدی نداشتن نیمکت قوی و همچنین بازکن تمام کننده و سر زن . 3 . حواشی قبلی و جدید باشگاه از جمله قضایای راسل و محرومیت فیفا !!! 4 . مصدومیت والدز و پیکه هم به صورت اختصاصی باعث شدن توی این مرحله حذف بشیم نه نیمه نهایی . نکته بعدی اینه که قهرمانی در لالیگا و کوپا می تونه موفقیت بزرگی باشه که نمی دونم چرا کمتر کسی بهش توجه می کنه ، الان بارسا میتونه از اتلتیکو انتقام بگیره و هر چی از این بازی مونده بود روی سر تیم های لالیگا خالی کنه ( جنگیدن با چنگ و دندون ) و بدین ترتیب احتمال قهرمانی لالیگا بالا رفت . چیز دیگه ای که از این بازی تاثیر می گیره فینال کوپاست که قطعا همه بازیکنان ، کادر فنی و هواداران هم منتظر یه جبران شدید هستند . در مورد تاتا باید بگم که با توجه به حواشی و محدودیت بازیکن ها و مصدومیت ها کارش خوب و قابل قبول بوده البته به شرطی که کوپا و لالیگا رو بگیره . در موردش بی انصافی نکنین باور کنید اولین حضور و تجربه در اروپا و لالیگا با یه همچین تیمی عالی بود و مطمئن باشید تاتا فصل بعد لالیگا رو می گیره و این شکست های مسخره از تیم ضعیف رخ نمیده و تجربه تاتا هم برای لیگ قهرمانان بیشتر میشه . باز هم در مورد تاتا باید بگم که تاتا توی تابستون وقت کافی نداشت که بتونه بازیکن ها رو آماده کنه و خیلی از بازیکن ها بیشتر در سفر و تبلیغات بودن تا تمرین زیر نظر یه مربی . اگه تاتا تا 2015 نمونه مسخره هست . اگه محرومیت فیفا برداشته بشه من به فصل بعد برای سه گانه امیدوارم . نظر شما چیه دوستان ؟؟؟ جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۱:۴۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
به نظر من تاتا واقعا مربی خوبیه..من دوستش دارم همه چی که تقصیر مربی نیس...بد بازی کردن اینیستا و سسک ومسی که همش تقصیره مربی نیس! ولی با این حرفش که بارسا شجاعانه بازی کرد شدیدا مخالفم.. به قول دوستان ترس از مصدومیت قبل از جام جهانی بارسایی ها کاملا معلوم بود..به خصوص که اتلتیکوییها وحشین.. و اینکه مربی باید به بازیکنا انگیزه بده. اگه چنین مربی میخوایم باید کلوپو بیارم!! واقعا استاده تو تزریق انگیزه به بازیکنا.. به امید روز های بهتر برای بارسا جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۱:۱۴)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
فدای سرمون امسال نشد ساله دیگه زنده باد بارسا جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱۰:۳۴)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
لیگ قهرمانان دیگه تموم شده باید فراموشش کرد با قهرمانی در لالیگا و کوپا که خیلی هم دور از دسترس نیست میتونیم فصل رو به خوبی به پایان برسونیم، ایشالا سال بعد همه چیز رو جبران میکنیم. بارسلونا فراتر از نتیجه است، هر چند قهرمانی هم در کنارش برای تیم خواهد آمد فقط کافیه فلسفه باشگاه رو فراموش نکنیم. ارایه فوتبال در کنار انسانیت و احترام به رقبا. زنده باد بارسلونا فراتر از یک باشگاه جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۸:۵۸)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
تیم بزرگی مثل بارسلونا چرا نمیتونه منسجم بازی کنه و دلیل اصلی مربی و کادرفنی ضعیف هستش اگه فیفا اجازه خرید نده سال بعد فاتحه تیم خوندست تاتا هم باید بره و بجاش یورگن کلوب مربی دورتموند بیاد
جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۶:۳۶)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
آقا زوری که نمیشه مارتینو مربی نیست والسلام! تا حالا توی عمرم همچین سیستمی ندیده بودم! مسی-پدرو-سانچز-نیمار! بابا این اکسیژن به مغزش نمیرسه مورد داره! این فصل شاید یه جام بگیریم ولی فصل دیگه از اونجایی که نقل و انتقالات محرومیم نریم دسته 1 شانس اوردیم!!! جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ (۱:۵۳)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
با تمام نقصها یی که وجود داره دیگه تموم شد . حذف شدیم . بیاید همه باهم فراموشش کنیم . دنیا به آخر نرسیده . می تونیم لالیگا رو فتح کنیم . می تونیم کوپا دل ری رو فتح کنیم . تمرکز کنیم و هواداری کنیم . انرژی مثبت بفرستیم تا بازی گرانادا و بازی با رئال رو به سلامت طی کنیم . لالیگا و حذفی مال بارساست . قهرمانی در دستان بارساست . ویوا بارسا فراموشش کنید حذف رو پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۳:۵۰)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
مربی خوبی نیست چون مربی خوب مثل پپ به بازیکنان نظم می داد چرا در دوران پپ هر بازیکن که بی نظمی انجام می داد جریمه می شود ولی تاتا بازیکنان بی نظم هستند انگیزه ندارند
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۳:۱۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
نقل قول رسمی :رونالدو دچار پارگی عضله شد و 2 هفته غایب است . بازی فینال کوپا دل ری و رفت نیمه نهایی اروپا رو از دست داد . امیدوارم دفاع در نبود رونالدو گند نزنه و جام حذفی رو راحت ببریم منبع بده دوست عزیز من تو هیچ خبرگزاری این خبرو ندیدم/ ببا رونالدو هم هیچ پخی نبودن.هم باخت می کنند پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۳:۱۳)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
باشگاه کلا شرایط نرمالی نداره او ن از راسل که وسط فصل استعفا داد اینم از این محرومیت های فیفا که مطمئن باشید رفع میشه و فقط خواستن بعنوان ابزاری برای فشار و بردن بارسا به حاشیه ازش استفاده کنند دروازبان اولمون را از دست دادیم بعد شما انتظار داشتید به راحتی بریم مرحله نیمه نهایی؟؟؟؟؟؟؟ یخورده انصاف داشته باشید! تاتا را با مویس قیاس کنید میبینید که تاتا با اینکه از اونور دنیا اومده بهتر از مویسی که تو خود انگلیس بوده کار کرده هر مربی دیگه ایم بیاد تو فصل اولش نمیتونه معجزه کنه ! پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۳:۰۸)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
نقل قول جناب ***messi*** وقتی هوادار یه باشگاهی،انقدر بخاطر هواداریت منت نذار.گناهم نکردی.بارسا به طرفداری امثال تو احتیاج نداره.خیرپیشلایک داری بخدا. پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۲:۳۲)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
من نمیدونم چرا بعضیا همه ی تقصیرارو میندازن گردن تاتا.دیشب حتی مسی هم مسی نبود چه برسه به بقیه،فقط نیمار وپینتو خوب بودن.همه باید قبول کنیم دیشب شب بد بارسا بود وهمه ی عوامل دست به دست هم داد تا بارسا صعود نکنه.اینطوری بهتر شد شاید اگه صعود میکردیم با یه نتیجه خیلی بدتر میباختیم. درهر صورت ما طرفدار بارساییم چه وقت برد چه وقت باخت
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۲:۲۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
دیگه اینقدر شجاع بودنم خوب نیست
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۲:۲۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
تا دنیا دنیاست رئال نوکر بارساست. مسی آقای گلهاست. ژاوی سلطان پاسهاست. پویول عند دفاعهاست. پیکه هرکول بارساست. اینا تو تیم بارساست. بارسا فراتر از ی باشگاست. کریس خاک پای ماهاست. رئال تیم احمقاست. شفاشون آرزوی ماست. لطفا نظرتوون رو در مورد شعرم بگید حتما یادتون نره منتطرم پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۲:۲۶)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
اگه این شجاعت بود وای به حال ترسو بازی کردنشون بیخیال بابا اتلتیکو مزد بازی کثیفشو گرفت الان دکتر صدر میگفت مشکل بارسا از دروازه و دفاعو مربی نیست از این همه اتهامیه که بهش زدنو برندشو با سبک فوتبالو مدرسه فوتبالشو خدشه دار کردن و مدیران نتونستن کنترلش کنن به هر حال ما به آینده امیدواریم اندکی صبر سحر نزدیک است پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۲:۱۲)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
جناب ***messi*** وقتی هوادار یه باشگاهی،انقدر بخاطر هواداریت منت نذار گناهم نکردی،بارسا به طرفداری امثال تو احتیاج نداره.خیر پیش پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۲:۰۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
نقل قول مرتیکه خر حتی نمیتونه بعد از شکست، بازی رو درست تحلیل کنه، اونوقت چه انتظاری میشه ازش داشتآیا واقعا سبک بارسا توو ده سال اخیر این بوده!؟... سانترای بی هدف از جناحین!!؟ و زیر توپ زدن!!!؟ آیا باید توو همچین بازی ای فقط مهاجم بیاره و اینیستا و فابرگاس رو بکشه بیرون!؟ از دقیقه ی یک بی هدف بازی میکردن... انگار توو دقایق اضافه ن و فقط باید بازی مستقیم بکنن آیا ما دیشب حتی یک دقیقه هم تیکی تاکا دیدیم!؟؟ خواهشا نگین که الکلاسیکو که توو همون الکلاسیکو هم هربار مسی با یه حرکت عجیب غریب تیم رو پیش انداخت باز به لطف این آقا تیم مساوی کرد و بازی رو وا داد و باز مسی بود که هتریک کرد و پنالتی گرفت و پاس گل داد و مسی و مسی و مسی... توو بازی من سیتی هم که باز مسی بود و فرارش و تیم ده نفره ی حریف که تا آخرین لحظات از بس این آقا بزدلانه تیم رو هدایت کرد... تا قبل از دقیقه ی 86 و گل دنی... توو سه تا صحنه شانس داشتن بازی رو مساوی کنن دیشب وقتی منچستر یه گل به بایرن زد، به داداشم گفتم حالا واکنش پپ و بایرن رو ببین... اتفاقا پیش بینیم این بود که بایرن سه تا میزنه که دقیقا هم سه تا زد... چون این اولین باری نبود که پپ عقب میفتاد... نمونه ش الکلاسیکوی 6-2 که گل اول رو رئال زد و بعد شیش تا خورد آقا این مربی در حد بارسا نیست به خدا نیست... به پیر به پیغمبر نیست... تو رو خدا یه مربی درست بیارین فصل بعد... و دو تا مدافع حداقل...لعنت به راسل و دار و دسته ش برات متاسفم بااین طرز فکر کودکانه ات به نظرت چیکار میشه کرد وقتی حریف نمیزاره پاس بدی وقتی انجام نمیشه و موفقیتی وجود نداره ایا باید باز اون کار اشتباه رو تکرار کرد ایا باز باید پاس داد من به غیر از مشکل دفاع از خط حمله تیم راضی هستم 4 یا 5 موقعیت گل داشتیم می تونستیم گل بزنیم من فکر می کنم شما الا چند ماهی هست بازی های بارسا رو تماشا می کنی چه برسه به طرفدار این تیم باشی طرفدار هایی که بازی های قدیمی این تیم رو دنبال می کردن مخصوصا و مشهورترین بازی قرن بارسا که تونست چلسی رو ببره تیم حریف بارسا رو با ضد حملات و دفاع بی نظیرش لوله کرده بود و تنها با یه اتفاق ما تونستیم صعود کنیم و شانسی که شاید هر 100 سال نصیب یه تیم بشه در اون بازی افتضاح بودیم حتی یه موقعیت گل هم نداشتیم چرا چون پپ اصرار داشت پاس پاس و پاس خوب هیدینگ اینو بست و بارسا رو در دو بازی کشت فقط اون هم در ضربه ی پشت 18 قدم تونستیم به گل برسیم نه از پاس کاریمون دیشب تاتا وقتی دید همون پاس رو هم نمی تونیم بدیم باز چرا اصرار به اون پاس دادن می کرد وقتی هیچ نتیجه ایی نداشت عوضش سعی کرد توپ ها رو بریزه رو دروازه شاید یکی اشتباه کرد خدایش موقعیت هایی که از این طریق ایجاد شد خیلی خطرناک بود فقط با یک کم دقت گل میشدن دوست عزیز وقتی نمی فهمی و درکی از فوتبال نداری لطفا اسپم نفرست به این اون فحش نده پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۵۲)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
به همه دوستان توصیه میکنم این کلیپ رو ببینن مشاهده لینک به خدا بعضی ها خیلی بی انصاف و بی ادب هستن میخوای انتقاد کنی انتقاد کن چرا توهین میکنی به کسی . تاتا تا زمانی که مربی تیم محبوبم باشی از تو حمایت میکنم زنده باد تا ابد بارسا زنده باد هوادارن فهیم بارسا زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۵۰)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
واااای خیلی خوشحالم رونالدو مصدوم شده و 2هفته بازی نمیکنه- مسی با وجود تو قهرمانیم ---------&****ناراحت نباشین دوستان پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۴۹)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
فصل بعد هم باید مربی عوض کنیم اون وقت اون یکی نتیجه نگرفت باز باید فصل بعد عوض کنیم این چه استدلالیه که می کنی تیم باخت که باخت دنیا به اخر که نرسیده گواردیولا مگه شکست نخورده مورینیو فصل قبل نابود نشده این چه استدلالیه که تا تیم میبازه همه از دم از کادر مدیریتی تا مربی بازیکنا از دم باید عوض بشن باید ساخت نه خراب کرد باید با همین چیزی که هست محکم تر ادامه پیدا کنه تنها در تدام هست که در فوتبال میشه نتیجه گرفت تاتا بنده خدا فقط 6 ماهه که اومده به اروپا انتظار سه گانه ازش دارن سه گانه ایی که فرگوسن با اون عظمتش و اون مدت طولانی مربیگریش فقط یه بار بدستش اورد چقدر بعضیا با گستاخی صحبت می کنن تاتا فصل بعد تازه عیارش مشخص میشه چون می تونه تیم خودشو بسازه البته با دسته گل جدید مدیر های بارسا که اون هم میگم باید بمونن تا موعد انتخابات تا دردسر جدید و کل سیستم دوباره باید درست بشه برنامه ها از هم میپاشه و غیره که به صلاح نیست اگه بتونه تیموشه بسازه باید دید که چه جوری تونست خودشو با اروپا وفق بده وگرنه باید فصل بعدش هم بمونه طرز تفکرتونو لطفا عوض کنید پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۲۸)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
نقل قول آره واقعا خیلی شجاعانه بود!گند زدن تازه دفاع هم میکنه ازشون! ایشالا فصل بعد تو هم نباشی و یه مربی بزرگ بیارن واسه چنین باشگاهی و چنتا دفاع درست حسابی! همین فلسفه مسخره باشگاه نابود کرده تیمو! مسخرشو دراوردن! گناه ما طرفدارای بارسا چیه که هر سال باید نذر و نیاز کنیم تا یه خورده سران باشگاه سر کیسه رو شل کنن و دو تا دونه دفاع و دروازبان بخرن! باشگاه تو دفاع و دروازه مشکل داره اونوخت میرن n تومن میدن و نیمارو میخرن! همه طرفدارا رو خون به دل کردن و مضحکه رئالیا و عام و خاص اونوخت آقا اومده میگه «بازیکنان با شجاعت جنگیدند»! جمع کن بابا این مسخره بازیا رو! اونوخت آقا تو رنکیگ مربیا اولم هست! بیچاره ...سیمئونه با دست خالی و یه مشت جوون لهت کرد! مطمئن باش لالیگا رو هم تا آخر ول نمیکنه و تو همون نیوکمپ جشن قهرمانی میگیره! به امید اوردن یه مربی بزرگ در خور باشگاه مثل کلوپ و ونگر و جنتا خرید درست و حسابی! کجان پپ و لاپورتا که ببینن تیمشون به چه روزی افتاده گناه که نکردیم طرفدار بارسا شدیم فصل بعد هم باید مربی عوض کنیم اون وقت اون یکی نتیجه نگرفت باز باید فصل بعد عوض کنیم این چه استدلالیه که می کنی تیم باخت که باخت دنیا به اخر که نرسیده گواردیولا مگه شکست نخورده مورینیو فصل قبل نابود نشده این چه استدلالیه که تا تیم میبازه همه از دم از کادر مدیریتی تا مربی بازیکنا از دم باید عوض بشن باید ساخت نه خراب کرد باید با همین چیزی که هست محکم تر ادامه پیدا کنه تنها در تدام هست که در فوتبال میشه نتیجه گرفت تاتا بنده خدا فقط 6 ماهه که اومده به اروپا انتظار سه گانه ازش دارن سه گانه ایی که فرگوسن با اون عظمتش و اون مدت طولانی مربیگریش فقط یه بار بدستش اورد چقدر بعضیا با گستاخی صحبت می کنن تاتا فصل بعد تازه عیارش مشخص میشه چون می تونه تیم خودشو بسازه البته با دسته گل جدید مدیر های بارسا که اون هم میگم باید بمونن تا موعد انتخابات تا دردسر جدید و کل سیستم دوباره باید درست بشه برنامه ها از هم میپاشه و غیره که به صلاح نیست اگه بتونه تیموشه بسازه باید دید که چه جوری تونست خودشو با اروپا وفق بده وگرنه باید فصل بعدش هم بمونه طرز تفکرتونو لطفا عوض کنید پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۲۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
به امام حسین خیلی نامردین بارسا فوق العادس همیشه . چه اول باشه چه آخر مرد میخواد تو یه فصل بیاد همه جام ها رو درو کنه و بزنه چاک حتی بایرن با این همه ادعاش هم نتونست بارسا تو دل مایی یا حق پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۱۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
آقای best_of_all با همه حرفهایی که زدی موافقم
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۱:۰۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
من نگران محرومیت از نقل و انتقالاتم اگه نتونیم بازیکن بگیرم به فنا رفتیم در ضمن تو شش سال گذشته یا بارسا قهرمان اروپا شده یا تیمی که بارسا رو حذف کرده دوستان ما چهار ساله قهرمان اروپا نشدیم اگه جای رئالی ها بودین که 12 ساله قهرمان نشدن چکار میکردین پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۰:۴۳)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
...........
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۰:۱۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
متاسفام برات تاتا !!!انتظارم بیشتر بود ازت!
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۰:۱۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
شما چطور جرات میکنید به تاتا توهین کنید؟؟ تاتا دیگه باید چیکار میکرد که نکرد؟؟ بهترین ترکیب رو به زمین فرستاد، از چیزی که در اختیارش بود بهترین استفاده رو کرد. همین تاتا بازی برابر رئال، میلان، من سیتی و همین اتلتیکو(در سوپر جام اسپانیا) رو واسمون برد. چرا به تاتا توهین میکنید؟ بارسای تاتا عالیه، مشکل ما نداشتن دفاع و دروازه بان بود. همین. پس الکی به تاتا توهین نکنید. همین چند روز پیش تاتا بعنوان مربی اول جهان انتخاب شد. تاتا بسیار عالی بوده و هست و خواهد بود. پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۲۰:۰۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
واقعـاً با این دفـاع میشـهـ گفــتــ جـــنـــگــ ؟؟؟!!!
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۴۳)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
نقل قول ما در ارایه سبکی از بازی بارسایی که در دهه اخیر ظاهر شد، شجاعانه عمل کردیممرتیکه خر حتی نمیتونه بعد از شکست، بازی رو درست تحلیل کنه، اونوقت چه انتظاری میشه ازش داشت آیا واقعا سبک بارسا توو ده سال اخیر این بوده!؟... سانترای بی هدف از جناحین!!؟ و زیر توپ زدن!!!؟ آیا باید توو همچین بازی ای فقط مهاجم بیاره و اینیستا و فابرگاس رو بکشه بیرون!؟ از دقیقه ی یک بی هدف بازی میکردن... انگار توو دقایق اضافه ن و فقط باید بازی مستقیم بکنن آیا ما دیشب حتی یک دقیقه هم تیکی تاکا دیدیم!؟؟ خواهشا نگین که الکلاسیکو که توو همون الکلاسیکو هم هربار مسی با یه حرکت عجیب غریب تیم رو پیش انداخت باز به لطف این آقا تیم مساوی کرد و بازی رو وا داد و باز مسی بود که هتریک کرد و پنالتی گرفت و پاس گل داد و مسی و مسی و مسی... توو بازی من سیتی هم که باز مسی بود و فرارش و تیم ده نفره ی حریف که تا آخرین لحظات از بس این آقا بزدلانه تیم رو هدایت کرد... تا قبل از دقیقه ی 86 و گل دنی... توو سه تا صحنه شانس داشتن بازی رو مساوی کنن دیشب وقتی منچستر یه گل به بایرن زد، به داداشم گفتم حالا واکنش پپ و بایرن رو ببین... اتفاقا پیش بینیم این بود که بایرن سه تا میزنه که دقیقا هم سه تا زد... چون این اولین باری نبود که پپ عقب میفتاد... نمونه ش الکلاسیکوی 6-2 که گل اول رو رئال زد و بعد شیش تا خورد آقا این مربی در حد بارسا نیست به خدا نیست... به پیر به پیغمبر نیست... تو رو خدا یه مربی درست بیارین فصل بعد... و دو تا مدافع حداقل...لعنت به راسل و دار و دسته ش پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۲۹)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
تیم اصلا خوب نبود ، حقمونم باخت بود، همه انتقادها هم قبوله، ولی این دلیل نمیشه بعضی از اعضا توی خبر قبلی بیان هرچی از دهنشون در میاد بگن لطفا ادبو توی این خبر رعایت کنید تا نشه مثل خبر قبلی
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۱۹)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
افتضاح بودیم یا بهتر بگم بارسلونا نبودیم اینیستا هرچی تو بازی رفت عالی بود تو بازی برگشت افتضاح بود مسی هم که کلا محو بود آوردن پدرو و الکسیس هم هیچ فایده ای نداشت انگاری بازیکنا نمیخواستن صعود کنن چوب نبودن والدز و پیکه رو خوردیم . اونیی که میگفتن پیکه و والدز سوتین حالا جوابشونو گرفتن در مورد تاتا هم میگم بهش ایمان دارم اون موقع که من سیتی و رئال رو رفت و برگشتی کردیم کسی چیزی نمیگفت حالا با یه شکست اینطور بهش تهمت میزنین؟؟؟ مسی و اینیستا و نیمار و دنی آلوز و بوسکتس و الکسیس و پدرو مثل همیششون نبودن تقصیر تاتاست؟؟؟ گواردیولا هم از پس دفاع اتوبوسی بر نیومد اونم با اون بازیکنای آماده کمی منطقی فکر کنین و از روی خشم نظر ندین بد بازی کردیم و شایسته ی صعود نبودیم تمام پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۰۹)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
شجاعانه؟!؟!! من ک شجاعتی ندیدم... همشون از ترس مصدومیت واسه جام جهانی اصن زحمت ب خودشون نمیدادن... پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۸:۱۸)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
تاتا دوست داریم و ازت حمایت میکنیم! برنامه بلند مدت با تو حال میده گور پدر جام باید تیم از اول بسازیم پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۸:۱۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
دوستان گلم خیلی دوست ندارم بعد از باخت بیام و انتقاد کنم . البته انتقاد هم شرایط خاص خودش رو داره و تعصب زیادی باعث میشه فقط ارکان تشکیل دهنده بارسا رو تخریب کنیم . من خودم از سبک کاری تاتا خیلی رضایت ندارم و خوشم نمیاد چون مربی تیمی مثل بارسا بودن با این همه بازیکن پر افتخار و تیمی که لقب بهترین تیم تاریخ و بازیکنی که لقب بهترین بازیکن تاریخ رو به دوش میکشه واقعا سخت و طاقت فرساست . به عنوان نمونه میخوام بگم که ژاوی ، اینیستا ، بوسکتس ، والدس ، پدرو ، پیکه ، پویول ، فابرگاس و آلبا به عنوان بازیکن در رده ملی به هر افتخاری که امکان داشت رسیدن از قهرمانی در جام جهانی بگیر تا قهرمانی های آنها در جام ملت های اروپا . به غیر از آلبا و سسک بقیه بازیکن هایی که اسامیشون رو نوشتم با بارسا به تمامی عنوان های اروپایی و باشگاهی دست پیدا کردن . این یعنی اینکه مسئولیت مربی تیم در افزایش حس رقابت و پیشرفت برای بازیکنان بسیار دشوار و سخت خواهد بود . و احساسم بهم میگه تاتا خیلی نتونسته یا نمیتونه موفق باشه در این زمینه . اما مارتینو جدا از اینها توو نیم فصل اول خیلی خوب کار کرد و در بازیهای مهم نشون داد که میتونه و مدونه چجوری تیم رو هدایت کنه . من واقعا در یک زمینه به تاتا حق میدم و از طرفی هم بهش انتقاد میکنم . چرا که تیم بارسا انصافا دفاع مستحکمی که نداره هیچ بلکه جایگزینه مناسبی برای خط دفاعیش نداره اما خوب با این حال در فرصتی که برای نقل و انتقالات داشت گفت که من کاملا به بازیکن هام اطمینان دارم و نیازی به خرید نداریم . کاری ندارم شاید این حرف ، حرف مدیران و مسئولای باشگاه بارسا بود که تاتا هم ناچار شد اون حرف رو بزنه ولی به عنوان یک طرفدار خوب ما این رو از زبان تاتا شنیدیم . من فکر نمیکنم که جدایی تاتا به بارسا کمکی کنه چرا که پارسال هم تیتو به عنوان مربی بخاطر بیماری مجبور به جدایی شد و امسال که تاتا اومد . حالا اگر دوباره بارسا بخواد مربی عوض کنه این بازیکنان برای سومین سال پیاپی باید سعی کنن تا با تفکرات تاکتیکی مربی جدید خو بگیرن و آشنا بشن که همه ما میدونیم این زمان بر هست و از طرف دیگر هم بارسا هرگز باشگاهی نبوده که بخواد هر سال و پشت هم مربی عوض کنه و این کار هزینه سنگین دیگری رو به دوش باشگاه خواهد انداخت تا قرار داد تاتا رو فسخ کنه و هزینه مربی دیگه ای رو بده که اگر بخواهیم اسمی باشه باید حقوق بیشتری از تاتا بهش بدن تازه اگر مثل پپ با تیمی قرار داد داشته باشه باید مبلغ فسخ قرار داد مربی مورد نظر رو هم پرداخت کنه . همه ما میدونیم باشگاه با بودجه فعلیش بهتره که این مبالغ رو در جهت خرید بازیکنان جدید و تقویت اسکلت تیم بکنه و این فرصت رو به تاتا بده تا با دست باز تر عملکردش رو مورد ارزیابی قرار بده . پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۵۰)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
نمردیم و معنی شجاعت رو فهمیدیم. جوری میگه بازیکنان با شجاعت جنگیدند که آدم فک میکنه مربی یه تیم درجه دو هستش و بازیکناش مقابل بارسا نتیجه نگرفتند!!! پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۴۳)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
نقل قول آره واقعا خیلی شجاعانه بود! گند زدن تازه دفاع هم میکنه ازشون! ایشالا فصل بعد تو هم نباشی و یه مربی بزرگ بیارن واسه چنین باشگاهی و چنتا دفاع درست حسابی! همین فلسفه مسخره باشگاه نابود کرده تیمو! مسخرشو دراوردن! گناه ما طرفدارای بارسا چیه که هر سال باید نذر و نیاز کنیم تا یه خورده سران باشگاه سر کیسه رو شل کنن و دو تا دونه دفاع و دروازبان بخرن! باشگاه تو دفاع و دروازه مشکل داره اونوخت میرن n تومن میدن و نیمارو میخرن! همه طرفدارا رو خون به دل کردن و مضحکه رئالیا و عام و خاص اونوخت آقا اومده میگه «بازیکنان با شجاعت جنگیدند»! جمع کن بابا این مسخره بازیا رو! اونوخت آقا تو رنکیگ مربیا اولم هست! بیچاره ...سیمئونه با دست خالی و یه مشت جوون لهت کرد! مطمئن باش لالیگا رو هم تا آخر ول نمیکنه و تو همون نیوکمپ جشن قهرمانی میگیره! به امید اوردن یه مربی بزرگ در خور باشگاه مثل کلوپ و ونگر و جنتا خرید درست و حسابی! کجان پپ و لاپورتا که ببینن تیمشون به چه روزی افتاده گناه که نکردیم طرفدار بارسا شدیمکاربر محترم( ***messi*** ) من خیلی خواستم خلوی خودمو بگیرم اما نشد،من با احترامی برای شما قائلم جواب شما رو توی 5 نکته میگم: اول، شما از فوتبال شناختی دارید؟،میدونی فوتبال رو با چه (ت ای)می نویسند؟،شما که فوتبال بازی کردندت شده با آتاری و ...تو چه میفهمی فوتبال چیه،چه میفهمی مربی کیه،و.... دوم،همین تاتا رئال رو برد و اونا رو تحقیر کرد با اون همه ادعا،من سیتی رو برد اونم با اون همه بازیکن های میلیاردی،بعد این بنده خدا که تیمش حذف شده این باید چکار کنه وقتی تفکرات ضد قوتبالی اتلتیکو هستش؟؟؟؟؟؟عزیز من گواردیلا از پس این تفکرات بر نیومد چه برسه به تاتا؟؟؟؟؟ سوم،چرا همش توی باخت ،یا مساوی بارسا نظر میدی؟؟؟؟؟؟/تو فقط پپ رو می خواهی؟؟؟؟؟؟؟اشکالی نداره برو طرفدار بایرن شو هیچ کسی بهت گیر نمیده،بهت قول میدم. چهارم،بازیکن ها خوب بازی کردند ،شجاعانه حذف شدن،چرا؟چون هر کاری کردند تا بارسا به مرحله ی بعد صعود کنه که نشد،بارسا مثل رئال نیست که با هزار سلام صلوات و شانسی به مرحله ی بعد صعود کنه،بارسا شجاعانه حذف شد،بهت قول میدم رئال عاقبت پارسال ما رو خواهد دید. پنجم،بارسا بد شانس بود،مصدومیت والدز،مصدومیت پیکه،تحریم خرید بازیکن ها،خدا حافظی پویول،تهمت فساد مالی بر سر قرارداد نیمارو...از این تیم بااین روحیه چی انتظار داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۳۸)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
بدون شرح...... پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۳۶)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
سلام دوستای بارسایی والا من بعد از بازی با من سیتی هم گفتم این تیم خیلی مشکل داره مخصوصا تو اسفاده از موقعیت هامون گفتم خط حمله دیگه زهر دار نیست که خیلیا گفتن تو طرفدار رئالی امیدوارم الان به حرفام رسیده باشن همه میگن تیکی تاکا مرده یا عصر بارسا تموم شده اما مشکل اینه که بارسا اصلا تیکی تاکا بازی نمیکنه اینم بر میگرده به نوع تمرینات تمام پاس های بارسا شده عرضی و تکراری که دیدید چقدر راحت توپارو قطع میکردن مدافعا دوم اینکه انگیزه تو تیم مرده چیزی که سیمئونه و یورگن کلوپ توش استادن دیدید که دورتموند چیکار کرد با رئال اتلتیکو هم دیشب دیدید یادمه گواردیولا واسه انگیزه دادن به بازیکنا قبل بازی فیلم گلادیاتورو واسه بازیکنا میذاشت بازسا در درجه اول به یه مربی نیاز داره که به بازیکنا انرژی و انگیزه بده دوم اینکه باید تیکی تاکا برگرده اما نه این پاسهای تکراریو بیهوده این تیکی تاکا نیست همون بازی با چلسی یا اینتری که میگید بزید بازیو ببینید با اینتر به داوری باختیم که گل سالمو مردود کرد برید ببینید چندتا موقعیت گل داشتیم اما دیشب چی!!!!! بازی با چلسی رو غرور بعد از گل دوم باختیم ببینید چندتا موقعیت داشتیم اما بازی دیشب چی!!!!!!!! تیم بازیکنای بزرگ زیاد داره یه مربی میخایم که بازیکنا ازش حساب ببزن مطیعش باشن بهش ایمان داشته باشن پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۲۴)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
واقعا رونالدو بازی نمیکنه، وای چقدر خوشحالم، خوب دوستان تبریک رئال شاید 1 دوره دیر تر ولی حذف شده، یعنی از الان حذف شده به حسابش بیارین، خخخخخ
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۲۲)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
دوست عزیز ***messi*** کاملاً با حرفات موافقم دقیقاً چیزی که میخواستم رو گفتی پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۰۹)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
چرا این قدر از تاتا انتقاد میکنید،هان جواب محکمی رو میخوام! گواردیلا از پس این طرز فکر(دفاع اتوبوسی)بر نیومد چه برسه به تاتا!!!!!!!!!!! چرا تقصیر به سر مسی می اندازید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انصاف شما کجا رفته،اکثر شما ها حتی به توپ شوت نزدید چه برسه توی موقعیت فوتبال قراربگیرید،مسی توی بازی دیشب کاملاً محو بود،چرا محو بود چون هر وقت توپ بهش میرسید 4 نفر روی پاش میومد،چون مسی رو تاتا جایی گذاشته بود که فقط تمام کننده باشه،مسی اصلاً موقعیت نداشت،چون فضا نداشت،بزارید یک مثال بزنم تا موقعیت مسی بهتر متوجه بشید،فرض کنید شما در جایی 1*1قرار گرفتید اگر کمی تکون بخورید چاقو در بدن شما میرفت،تنها کاری که شما انجام میدید چیه،تکون میخورید یا ثابت سر جاتون قرار میگیرید؟،البته مسی دوتا موقعیت کامل گل زنی رو درست کرد توی این وضعیت،خواهش میکنم از مسی گله نکنید،خودش ناراحته،مشغله فکری داره که برای بازیکن ها مثل سمه.(مشغله فکری) مسی این قدر توی این 6سال بازی، خوب درخشیده که اگه بازی بدی کنه خیلی برای خودش و ماها بده و آزار دهنده هستش،ماها به بازی خوب مسی عادت کردیم که بازی بدی کنه و روفورم نباشه برامون قبول کننده نیست.زنده باد بازیکن افسانه ای و تکرار نشدنی بارسا و دنیا، مسی. خرید نیمار برای بارسا واقعاً اضافی بود،بارسا به نیمار اصلاً به هیچ وجه نیازی نداشت،بجای نیمار باید بارسا بازیکنی تمام کننده میخرید نه نیمار که از اول فصل تا به الان 45تا موقعیت تک به تک خراب کرده،درسته بارسا به دفاع نیاز شدیدی رو داره اما یک اشتباه دو اشتباه از دفاع توی یک بازی،اما چند موقعیت مسلم گلزنی رو بارسا توسط نیمار توی یک بازی خراب شد،هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر نیمار اون دروازه خالی رو در بازی با اسپانیول میزد،ما دربی رو با اختلاف اندکی نمی بردیم،اگه نیمار اون تک به تک رو در بازی دیشب خراب نمی کرد همون اول میزد الان ما جای اتلتیکو بودیم،اگه اون تک به تک رو نیمار در بازی با تیم 18جدول میزد ما مورد تمسخر قرار نمی گرفتیم و صدر از دست نمی دادیم،و... خلاصه در مورد لیگ قهرمانان میشه این متن رو نوشت: به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست زنده باد به بهترین تیم جهان در همه ی دوره ها بارسلونا پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۷:۰۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
اینم لینک مصدومیت رونالدو مشاهده لینک پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۵۶)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
مشاهده لینک
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۵۵)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
شجاعت از سر و روی بازیکن ها می بارید
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۴۵)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
عجب شجاعتی!!!!!!!!!!!!!!!!
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۴۵)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
نقل قول رسمی :رونالدو دچار پارگی عضله شد و 2 هفته غایب است . بازی فینال کوپا دل ری و رفت نیمه نهایی اروپا رو از دست داد . امیدوارم دفاع در نبود رونالدو گند نزنه و جام حذفی رو راحت ببریممنبع بده دوست عزیز من تو هیچ خبرگزاری این خبرو ندیدم/ ببا رونالدو هم هیچ پخی نبودن. پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۴۳)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
آره واقعا خیلی شجاعانه بود! گند زدن تازه دفاع هم میکنه ازشون! ایشالا فصل بعد تو هم نباشی و یه مربی بزرگ بیارن واسه چنین باشگاهی و چنتا دفاع درست حسابی! همین فلسفه مسخره باشگاه نابود کرده تیمو! مسخرشو دراوردن! گناه ما طرفدارای بارسا چیه که هر سال باید نذر و نیاز کنیم تا یه خورده سران باشگاه سر کیسه رو شل کنن و دو تا دونه دفاع و دروازبان بخرن! باشگاه تو دفاع و دروازه مشکل داره اونوخت میرن n تومن میدن و نیمارو میخرن! همه طرفدارا رو خون به دل کردن و مضحکه رئالیا و عام و خاص اونوخت آقا اومده میگه «بازیکنان با شجاعت جنگیدند»! جمع کن بابا این مسخره بازیا رو! اونوخت آقا تو رنکیگ مربیا اولم هست! بیچاره ...سیمئونه با دست خالی و یه مشت جوون لهت کرد! مطمئن باش لالیگا رو هم تا آخر ول نمیکنه و تو همون نیوکمپ جشن قهرمانی میگیره! به امید اوردن یه مربی بزرگ در خور باشگاه مثل کلوپ و ونگر و جنتا خرید درست و حسابی! کجان پپ و لاپورتا که ببینن تیمشون به چه روزی افتاده گناه که نکردیم طرفدار بارسا شدیم پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۲۷)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
تاتا من کاملا بهت حق می دم تیم خوب بازی نکرد ولی خوب این بضاعت بارسا در مقابل یک همچین تیم منسجم دفاعی بود و نمیشد بهتر از این کار کرد واقعا بهت حق می دم که وقتی تیم مقابل عمق دفاع رو با چیدن نفرات زیاد بست که بیای سانتر کنی بهت حق میدم وقتی تیم حریف اجازه حتی یک پاس در پشت محوطه 18 قدم رو نمیده سعی به شوت زنی بی هدف نکنی واقعا بهت حق میدم که ببازی و ازت دفاع کنم چون ابزار مقابله به همچین تیمی رو نداشتی افرین که می تونی فوتبال رو بفهمی و از روی تعصب به سبک خاصی تیم حریف رو تحلیل کنی من واقعا بهت حق میدم تاتا با اینکه مهاجم سرزن رو بی خیال حتی یه یار بلند قد در محوطه جریمه نداری باز روی به سانتر کردن بیاری چون در این مواقع راه حل دیگه ایی وجود نداره بله هستن کسایی باز با این حال بیان ازت خرده بگیرن بگن این چه بازی بود بارسا انجام داد دیشب جنگ فیل با یه مورچه بود مورچه ایی یه زمانی اژدها بود ولی خوب این اژدها فعلا جادو شده پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۱۶)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
رسمی :رونالدو دچار پارگی عضله شد و 2 هفته غایب است . بازی فینال کوپا دل ری و رفت نیمه نهایی اروپا رو از دست داد . امیدوارم دفاع در نبود رونالدو گند نزنه و جام حذفی رو راحت ببریم پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۰۵)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
خشم هوادان بارسا...
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۶:۰۳)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
خیلی بذ بازی کردیم
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۵۴)
|
پاسخ به: مارتینو: «بازیکنان با شجاعت جنگیدند» | ||
---|---|---|
پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۵:۳۳)
|