به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا و آنری توفان به پا می‌کنند؟لالیگا
فرستنده SMS در تاريخ یکشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۶ (۱۲:۴۲) (۱,۲۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : ایپنا - وب سایت خبرگزاری ورزش ایران

لالیگا از شب گذشته با جدال رئال مادرید، مقابل اتلتیکو استارت خورد تا 20 تیم برای یک فصل پر تنش و پر هیاهو آماده شوند. در حالی که تعدادی از تیم‌ها همچنان به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند، لیگ استارت می‌خورد تا جنب و جوش نزد ماتادورها به اوج خود برسد. رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، با برند شوستر و یاران تازه‌ وارد خود با پیروزی لیگ را آغاز کرد.
بارسلونا با جذب تیه‌ری آنری - یکی از بزرگ‌ترین مهاجمان دنیای فوتبال - تنها به قهرمانی می‌اندیشد و بس. سویا تیمی که فصل گذشته فاتح جام یوفا و جام حذفی شد و در لیگ بر سکوی سوم قرار گرفت، حالا فقط برای فتح لالیگا تمرکز کرده است تا این افتخار را به کلکسیون افتخارات خود بیفزاید. والنسیا پس از 4 سال به قهرمانی می‌‌اندیشد.


اتلتیکو با خرید‌های خوبش هم اندیشه‌‌های دیگری در سر می‌پروراند. اتلتیک بیلبائو قصد دارد به اوج بازگردد. اسپانیول دیگر نمی‌خواهد، حسرت بخورد و شاهد قهرمانی بارسا باشد. لاکرونیا به روزهای طلایی اواخر دهه 90 و ابتدای هزاره سوم می‌اندیشد. ختافه با لادروپ به شگفتی‌های خود ادامه خواهد داد.
راسینگ سانتاندر می‌خواهد همان تیم جان‌سخت فصل گذشته باشد و ویارئال قصد دارد از ابتدای فصل بسان اواخر فصل گذشته، نتیجه بگیرد.رئال مورسیا، آلمیرا و والادولید هم در جمع بزرگان حضور پیدا کرده‌اند تا زنگ تفریح نباشند.

بارسلونا - بهترین تیم فصل گذشته - میهمان راسینگ سانتاندر است. تیه‌‌ری ‌آنری امشب برای نخستین بار با پیراهن این تیم در یک دیدار رسمی به میدان می‌رود تا لاپورتا مقابل حریف فخر بفروشد. فرانک رایکارد معتقد است که بازی مقابل سانتاندر شرایط خاصی دارد و در صورت پیروزی از روز نخست قدرت خود را به رقیبان دیکته خواهند کرد.
باید دید سرمربی بارسا با در اختیار داشتن مهاجمان طلایی‌اش، از کدام یک از آنها در پیشانی خط حمله استفاده خواهد کرد.

میزبان به خوبی می‌داند که با حضور رونالدینیو، آنری، لیونل مسی و ساموئل اتوئو باید بیشتر به دفاع بیندیشد تا مبادا اسیر توفان مردان کاتالان شود. خارای، مدافع - هافبک و به عبارتی بازیکن گلزن راسینگ عنوان کرد: «باید مراقب حملات متعدد حریف باشیم تا در ضد حملات بتوانیم دروازه بارسا را باز کنیم.»
به احتمال فراوان دکو در این بازی به میدان نمی‌رود چرا که در آخرین روزهای نقل و انتقالات بحث فروش وی به اینتر به گوش می‌رسید و شاید رایکارد نخواهد از او استفاده کند. ژاوی در غیاب او وظیفه‌اش سنگین‌تر می‌شود و به عنوان رهبر خط میانی نقش خواهد داشت. آیا بارسا در گام نخست با خط حمله توانمندش می‌تواند توفان به پا کند؟

والنسیا در مستایا به مصاف ویارئال می‌رود تا برگزار کننده یکی از بازی‌های حساس هفته نخست باشد. خفاش‌ها با جذب نفرات خود همچنان همان تیم سختکوش فصل گذشته هستند اما میهمان با جدایی دیه‌گو فورلان در خط حمله دچار کمبود شده است. کیکه سانچس فلورس، سرمربی میزبان، با مهاجمان توانمندش قصد دارد در گام اول با پیروزی میدان را ترک کند و بسان فصل پیش می‌خواهد در خانه تمامی امتیازات را درو کند. پلگرینی، سرمربی میهمان و تیمش که در اواخر فصل گذشته توفان به پا کردند و با پیروزی‌های متوالی به رتبه پنجم رسیدند، این بار می‌خواهند از همان ابتدا دست به چنین کاری بزنند.
جدایی فورلان ضربه جبران‌ناپذیری برای آنها در پی خواهد داشت اما یان دال توماسون دانمارکی می‌تواند جایگزین مهاجم اروگوئه‌ای شود.

اتلتیک بیلبائو فصل گذشته در هفته پایانی در لیگ ماندگار شد و در فصل جدید نمی‌خواهد به چنین سرنوشتی دچار شود. شیرهای باسک با ترمیم نقاط ضعف خود امشب میزبان اوساسونا هستند. میهمان هم با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و سیگاندا با مصدومیت چند بازیکن خود مواجه شده است. این دو تیم در خط دفاع مشکلات بسیاری دارند و احتمال اینکه یک بازی پرگل را از سوی دو تیم شاهد باشیم، بسیار زیاد است.

دپورتیوو لاکرونیا در ریازور میزبان آلمیرا تیم تازه‌وارد لالیگاست. تیم خوانده کاپاروش در فصل نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشته و حتی با جدایی یکی، دو مهره ارزشمند خود مواجه شده است. به هر صورت آنها به مصاف تیمی ناشناس می‌روند که مشخص نیست با چه سیستمی بازی می‌ کند، اما حریف را تیمی تدافعی می‌توان ارزیابی کرد. آلمیرا در لالیگای دو به لطف مدافعین قدرتمندش توانست جواز حضور در رقابت‌های این فصل را به دست آورد.

مایورکا در خانه به مصاف لوانته می‌رود. میزبان به دلیل ضعف مالی بازیکنان زبده‌ای را به خدمت نگرفت اما آنها همیشه جان‌سخت هستند. میهمان در آغاز هر فصل نتایج بسیار ضعیفی کسب می‌کند و این انتظار وجود دارد که بار دیگر چنین شود، اما بازیکنان این تیم قصد دارند برعکس همیشه با پیروزی فصل را آغاز کنند.

رکرتیوو هوئلوا از رئال بتیس پذیرایی می‌کند. دو تیم در فصل گذشته نوسانات بسیاری داشتند و در بازی نخست فصل رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. بتیس با تغییرات گسترده‌ای که انجام داده می‌خواهد به همان تیم سختکوش همیشگی تبدیل شود.

اسپانیول در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والادولید تازه‌وارد می‌رود. میزبان با والورده می‌خواهد در گام نخست حریف ناشناس خود را گلباران کند و با قاطعیت فصل را آغاز کند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌کنند؟
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۲۴)
 
raminpanahi
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌کنند؟
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۵۱)
 
harry1
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌کنند؟
درود بر بارسای شکست ناپذیر.
درود بر محد فوتبال.


چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۳۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌کنند؟
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌کنند؟
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۵۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌کنند؟
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌کنند؟



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۵)
 
Sattar_d
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌ک...
امیدواریم که بارسلون قهرمان شه


دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۸۶ (۱۹:۳۴)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌ک...
آفرین! نظر درست و بیان مودبانه! چیزی که خیلی ها از ما باید یاد بگیریم


یکشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۶ (۲۰:۱۹)
 
nima_barca
پاسخ به: بارسا و آنري توفان به پا مي‌ک...
با جذب هاينزه و روبن، رئال هم در بازار نقل و انتقالات خوب عمل كرد و اولين بازي فصل رو هم ديروز برد.
بارسا فصل سختي رو داره و نبايد حتي از اولين باز ي اشتباه بكنه.
با اين تيمي كه بارسا داره بردن تمامي بازيها دور از دسترس نيست.


یکشنبه، ۴ شهریور ۱۳۸۶ (۱۴:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!