به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف بارسلونا برابر سانتاندر ۱۰ نفرهگزارش بازی
فرستنده SMS در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۶ (۸:۵۰) (۱,۲۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Aftab.ir
مترجم: آرین جاوید / FCBarcelona.ir


تساوی بدون گل بهترین نتیجه‌ای است كه ستارگان درخشان بارسلونا توانستند در بازی اولشان در لالیگا بگیرند.
آنها در حالی كه از ابتدای بازی آنری را روی نیمكت می‌دیدند برابر سانتاندر كه در پی اخراج اسمورالك در دقیقه ۶۸ ، ۱۰ نفره شده بود بدون گل متوقف شدند تا در هفته آغازین بازیهای این فصل لالیگا ۲ امتیاز را از دست دهند.
این تساوی در حالی است كه شنبه شب ، رئال مادرید ، مدافع عنوان قهرمانی و سه ویا ، از اصلی‌ترین مدعیان فتح لالیگا ، بازیهایشان را با برد آغاز كرده بودند.هر چند والنسیا نتوانسته بود امتیازی در این هفته كسب كند.
در این بازی چون فصول گذشته در خط حمله بارسلونا اتوئو ، رونالدینیو و مسی حضور داشتند اما هرگز نتوانستند راهی به درون دروازه سانتاندر پیدا كنند. در نیمه دوم این بازی و در فاصله حدود نیم ساعت به پایان كار ، تیری آنری ، مهاجم سرشناس فرانسوی كه این فصل از آرسنال به بارسلون آمده است جانشین مسی فرانسوی شد تا بتواند رایكارد را از هجوم انتقادات نجات دهد اما او هم نتوانست گلی به تیم ۱۰ نفره سانتاندر بزند.


فرانك رایكارد ، سرمربی هلندی بارسلونا پس از این بازی گفت :«ما صلابت و آمادگی كافی را برای تغییر جریان بازی نداشتیم. بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و كارهای زیادی روی تیم باید انجام دهیم. سانتاندر وقتی توپ را از دست می‌داد برای به دست آوردن دوباره آن خیلی تلاش می‌كرد. آنها در مناطق دفاعی بسیار پر تعداد ظاهر می‌شدند و فضای كمی به بازیكنان ما برای حركت می‌دادند.
وی ادامه داد :« فكر نمی‌كنم سانتاندر فرصت چندانی برای گلزنی داشت. آنها فقط خوب دفاع كردند. تجمع آنها در خط دفاعی واقعا كار را برای ما سخت كرده بود.»

این مربی هلندی كه ۲ قهرمانی لالیگا و یك قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در كارنامه كاریش روی نیمكت «آبی و اناری پوشان كاتالان» دارد در انتها در مورد آنری گفت :« این اولین بازی در لیگ بود. طبیعی است كه مشكلاتی وجود داشته باشد. آنری را همه می‌شناسند. شاید كمی زمان بتواند به او كمك كند. سایر بازیكنان هم خوب بازی كردند. این دفاع فشرده سانتاندر بود كه نگذاشت ما به گل برسیم. اما این تازه هفته اول است. دنیا تمام نشده. هنوز ۳۷ هفته تا پایان كار پیش رو داریم.»
مارسلینو ، سرمربی سانتاندر نیز پس از پایان بازی گفت :«بارسلونا در نیمه اول تنها یك فرصت گلزنی داشت. به نظر من تیم ما در این دیدار بد بازی نكرد. شاید انتظار پیروزی برابر تیم قدرتمندی چون بارسلونا كمی زیاد باشد اما ما حتی می‌توانستیم این بازی را ببریم.»
وی كه تیمش را برای بازی هفته بعد برابر ساراگوسا باید آماده كند افزود: « كسب یك امتیاز از بازی اول نتیجه خوبی است. ما باید برای بازی بعدی برابر ساراگوسا خیلی تلاش كنیم. آنها در خانه هستند و فقط ۳ امتیاز را می‌خواهند.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: توقف بارسلونا برابر سانتاندر ۱۰ نفره
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۲۸)
 
raminpanahi
پاسخ به: توقف بارسلونا برابر سانتاندر ۱۰ نفره
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۳)
 
harry1
پاسخ به: توقف بارسلونا برابر سانتاندر ۱۰ نفره
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۴۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: توقف بارسلونا برابر سانتاندر ۱۰ نفره
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۲۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: توقف بارسلونا برابر سانتاندر ۱۰ نفره
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: توقف بارسلونا برابر سانتاندر ۱۰ نفره
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: توقف بارسلونا برابر سانتاندر ۱۰ نفره



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!