به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برد دراماتیك (3-1)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ سه‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ (۱:۳۲) (۱,۱۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسا در مصافی سخت و هیجان انگیز بر اتلتیك بیلبائو غلبه كرد. درستی گل سوم توره كه پیروزی میزبان را قطعی كرد، ممكن است بحث برانگیز باشد, اما در این كه بهترین تیم بازی را برد، شكی نیست.

در اولین بازی فصل لیگ‌شان در نوكمپ, بارسلونا شیوه تهاجمی یكسانی كه تمجید‌های زیادی را در گامپر برانگیخت، به نمایش گذاشت. یاران رایكارد با دو گل از رونالدینیوی در همه جا حاضر, بعلاوه گل بحث برانگیز توره یحیی از عهده بیلبائو بر آمدند. اما بارسا بعد از بازی سراسر سرگرم كننده و تاثیر گذار، دلیل‌های زیادی را به هواداران برای خوشبین بودن به فصل پیش رو ارائه كرد.


رونالدینیو, ستاره میدان

بارسا از آغاز خوب نشان داد و توپ را با سرعت و اعتماد به نفس به گردش درمی آورد. رونالدینیو بیشتر از همیشه به مركز متمایل بود و آنری جای او را در جناح چپ پر می‌كرد. این دو با كمك یكدیگر خطرات پشت محوطه متوالی ایجاد می‌كردند. تنها هشت دقیقه وارد بازی شده بودیم كه خطای اوستارتیز برروی بازیكن برزیلی ضربه آزادی را به ارمغان داشت كه توسط خود این بازیكن توپ وارد دروازه دروازبان پیشین اسپانیول گوركا شد. این گل بسیار شبیه به گلی بود كه او برابر زاراگوزا فصل پیش به ثمر رساند.

در مجموع این بارسا كامل‌تر از تیم فصل پیش نشان می‌داد. با بازیكنانی كه اشتیاق بسیار بیشتری داشتند و با تعصبی بازیافته بازی می‌كردند و همه نوع مشكلی برای دفاع چهارنفره باسكی ایجاد می‌نمودند.

لحظات یكسان

یاران رایكارد توپ را در زمین حریف تقریبا همیشه در اختیار داشت. یك و دو آنری با رونالدینیو، یاران گوركا را به خطا وادار كرد و این پنالتی را رونالدینیو با اعتماد به نفس به گل تبدیل كرد (دقیقه 33). لحظاتی پیش از پایان نیمه اول, در حركتی مشابه, بازیكن برزیلی با مسی همكاری داشت اما این بار دروازبان تیم میهمان توانست كارش را به خوبی انجام دهد. در لحظه‌ای دیگر نیز این دروازبان مجبور شد ضربه رونالدینیو در محوطه شش قدم روی سانتر آبیدال را دفع كند.

لحظه تردید

كاپاروس تصمیم گرفت ولز مهاجم را به جای گالیبوندو بعد از وقت استراحت بین دو نیمه به میدان بفرستد و این بازیكن جوان می‌رفت كه با استفاده از اولین موقعیت بیلبائو گلزنی كند، اما اولگوئر برای دوركردن خطر به خوبی مداخله كرد (دقیقه 53). بارسا با سه تلاش پی در پی از آنری, دكو و مسی به گلزنی نزدیك شده بود (به لرزه در آوردن تیر دروازه). اما بیلبائو نیز با ضربه آزاد سوسائتا كه با اختلاف كمی به بیرون رفت پاسخ داد.

گل بحث برانگیز سوم

جیوانی دوس سانتوس در دقیقه 61 به جای آنری به بازی رفت. دكو و مرد فرانسوی در میان تشویق حاضرین در استادیوم زمین را ترك كردند. بازیكن مكزیكی شانس گلزنی خوبی بعد از حركت مسی داشت. وقتی كه به نظر می‌رسید بیلبائو دیگر شانسی برای بازگشت به بازی ندارد، سوسائتا با فرصت طلبی موفق شد یكی از گل‌های خورده را جبران كند (دقیقه 71). ثانیه‌هایی بعد, لحظه بحث برانگیز بازی در سوی دیگر میدان اتفاق افتاد. توره یحیی شوتی زیبا زد كه به تیر افقی دروازه برخورد كرد و پس از برخورد به زمین به بازی بازگشت. داور با خط نگهدارش مشورت كرد و تصمیم گرفت گل را بپذیرد, گرچه تصاویر آهسته نشان می‌دهند كه شاید گل بهتر بود كه گرفته نمی‌شد.

ماركز دومین كارت زردش را در دقیقه 76 دریافت كرد و رایكارد با فرستادن گابی میلیتو به جای رونالدینیو واكنش نشان داد. لحظاتی بعد با كویكیلی از بیلبائو با وجود تكل بی‌ملاحظه‌اش برروی جیوانی برخوردی نشد. گل توره به نظر می‌رسید باعث وزش بادی سرد از طرف بیلبائو شد و همانطور كه ثانیه‌ها به طرف تایید اولین برد بارسلونا برای قهرمانی در لیگ سپری می‌شدند، باقی بازی جذابیت كمی داشت.

گل‌ها

1-0 رونالدینیو (دقیقه 8)
2-0 رونالدینیو (دقیقه 33)
2-1 سوسائتا (دقیقه 71)
3-1 توره یحیی (دقیقه 72)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: برد دراماتیك (3-1)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۴۳)
 
raminpanahi
پاسخ به: برد دراماتیك (3-1)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۵۳)
 
harry1
پاسخ به: برد دراماتیك (3-1)
[
font=Tahoma]سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.[/font]



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۳۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: برد دراماتیك (3-1)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۲۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: برد دراماتیك (3-1)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برد دراماتیك (3-1)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۸)
 
leo&hani
پاسخ به: برد دراماتیك (3-1)
بارسا تو اين بازي يه كم خوش شانس بود
اما شايد تو بازيهاي بعدي اينجوري نباشه


چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۸۶ (۰:۴۱)
 
nima_barca
پاسخ به: برد دراماتیك (3-1)
بازي خوبي بود.بارسا خوب بازي كرد.اميدوارم مصدوميت اتوئو تيم رو دچار مشكل نكنه.


سه‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۶ (۱۳:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!