به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا به فینال رفت (3-2)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ جمعه، ۱۶ شهریور ۱۳۸۶ (۱:۳۷) (۱,۰۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسلونا با وجود عقب بودن از حریف با دو گل در دقیقه 65, بعد از برد 3-2 برابر خیرونا در نومونیسیپال در پالاموس در فینال كوپا كاتالونیا بازی خواهد كرد.

بعد از نیمه اولی سرد كه بدون گل پایان یافت, خیرونا و بارسا فوتبال زیبائی را در 45 دقیقه دوم ارائه كردند. خیرونا با دو گل در چهار دقیقه پیش افتاد, اما گل به خودی از سوی میگه, پنالتی ازكوئیرو و گل سوم از سیلوینیو همه چیز را در تنها هفت دقیقه عوض كرد. بارسا حالا در فینال روز سه شنبه برابر ناستیك از تاراگونا بازی خواهد كرد.


خفرن تیر را به لرزه درآورد

با پنج بازیكن تیم اول و سه بازیكن جدید (كوركلز, ژاوی تورس و گوئرا) در تركیب اصلی, بارسلونا بازی را آغاز كرد و در دقایق ابتدایی برتری داشت.
بهترین فرصت نیمه كه یاران رایكارد بدست آوردند، حركت خفرن از راست بود كه توپ را از تنگ‌ترین زاویه در دقیقه 11 به تیر دروازه خیرونا زد.

ناكام در زدن گل اول بازی

با رهبری ماركز در خط دفاع, بارسا هر چیزی كه حریف سعی می‌كرد، بر سر راهش بفرستند را تخریب می‌كرد.همه هیچ چیز به خوبی پیش نمی‌رفت, با پاس‌هایی اشتباه و بیشتر بازی كه روی هافبك متمركز شده بود.

پیش از وقت استراحت, بارسا بازیكنان ذخیره بیشتری به زمین فرستاد. تیاگو و ویكتور وازكوئز به ترتیب جای ژاوی تورس و گوئرا را گرفتند.

خیرونا پیش افتاد

بعد از وقفه بین دو نیمه, گای (كه به جای دیماس به بازی آمد) شروع به به رخ كشیدن كلاسش كرد, چند حركت انفرادی موثر و ایجاد موقعیت‌های بی‌شمار در جناح چپ بارسا.

اما این خیرونا بود كه گل اول را زد. یورای ضدحمله قدرتمندی را در دقیقه 61 آغاز كرد و توپ را به چچو رساند كه شوت داخل چارچوب او برای غلبه بر خورخه را كافی بود. چهار دقیقه بعد و یورای این بار خودش صاحب موقعیت شد, با یك ضربه سر كه به نظر می‌رسید سرنوشت بازی را مشخص كرده است، نتیجه بازی 2-0 شد.

بارسا استحكام نشان داد

بارسا طرفی نیست كه خیلی آسان شكست را بپذیرد و بلافاصله دست به كار شد و تلاشش را بیشتر كرد. اما گل اول آن‌ها درواقع توسط بازیكن خیرونا,میگه, بعد از اشتباه و ناهماهنگی مهلك دروازبان و مدافع به ثمر رسید.

این اشتباه چیزی بود كه بارسا برای تجدید قوا نیاز داشت و سیلوینیو مهره اصلی در هر دو گلی كه باعث عوض شدن نتیجه بازی شدند، بود. بازیكن برزیلی بازیكنی بود كه در دقیقه 70 تكلی كه بر او انجام شد، منجر به پنالتی شد كه توسط ازكوئیرو به شیوه "پاننكا" به گل تبدیل شد و همین بازیكن بعدا با شلیك قدرتمند از جناح چپ گوشه محوطه در دقیقه 74 نتیجه بازی را 3-2 كرد.

بعد از یك ربع غمگینی, این خیرونا بود كه به تكاپو افتاده بود اما آن‌ها در برابر دروازه بد شانس بودند. در نهایت بازی با نتیجه 3-2 پایان یافت و بارسا به دیدار ناستیك تاراگونا در فینال روز سه شنبه هفته آینده خواهد رفت.

گل‌ها

1-0, چچو (دقیقه 61)
2-0, یورای (دقیقه 65)
2-1, میگه (گل به خودی, دقیقه 67)
2-2, ازكوئیرو (پنالتی, دقیقه 70)
2-3, سیلوینیو (دقیقه 74)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بارسا به فینال رفت (3-2)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۴۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: بارسا به فینال رفت (3-2)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۵)
 
harry1
پاسخ به: بارسا به فینال رفت (3-2)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا به فینال رفت (3-2)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسا به فینال رفت (3-2)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۳)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بارسا به فینال رفت (3-2)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا به فینال رفت (3-2)



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!