به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازیكنان در پنج قارهاخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۸۶ (۱۸:۳۷) (۸۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


استراحت در لیگ برای بازی‌های ملی باعث شده تا بازیكنان بارسلونا به سراسر جهان برای بازی سفر كنند و باشگاه ستارگانی را در پنج قاره متفاوت در طی این هفته خواهد داشت.

پیشتر در هفته گذشته, 15 بازیكن بارسا از سوی كشورشان برای در مجموع 17 بازی در 10 كشور متفاوت و در پنج قاره متفاوت برای بازی فراخوانده شدند. باشگاه كاتالانیایی نماینده در بازی‌های اروپا, آفریقا, آسیا, اقیانوسیه و آمریكا خواهد داشت.


اقیانوسیه

دورترین مقصدی كه بازیكنان بارسا در آن ظاهر خواهند شد، استرالیا است. گابی میلیتو و لیونل مسی برای بازی برای آرژانتین مقابل استرالیا در روز سه شنبه, 11 سپتامبر به این كشور سفر كردند. این دو بازیكن پیش از این با باقی بازیكنان تیم آرژانتین در ملبورن برای آغاز آماده‌سازی برای این بازی دیدار كردند.

آسیا

بوخان كركیچ در آسیا, یا دقیق‌تر در كره جنوبی است, اما او قادر به بازی نخواهد بود. این مهاجم جوان كه آقای گل جام جهانی زیر 17 سال برای اسپانیا شده است, در لحظات پایانی بازی نیمه نهایی برابر غنا در اواسط هفته گذشته اخراج شد و حالا فینال برابر غنا در روز یكشنبه را از دست می‌دهد.

آفریقا

توره یحیی وظیفه دارد در تنها یك بازی برای ساحل عاج برابر گابون در بازی پایانی مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در روز شنبه شركت كند. هافبك بارسا و هم‌تیمی‌هایش باید از باختن با بیش از 6 گل خودداری كنند تا بتوانند به این تورنمنت راه یابند. بازی در لیبرویل, پایتخت گابون برگزار خواهد شد.

اروپا

دكو, اندرس اینیستا, لیلیان تورام, تیری آنری, اریك آبیدال, جیانلوكا زامبروتا و ایدور گودجانسن همگی توسط تیم‌های ملی مربوطه برای بازی در مقدماتی یورو 2008 دعوت شده‌اند. ستارگان بارسلونا به ترتیب به ایسلند, پرتغال, فرانسه و ایتالیا سفر خواهند كرد, در حالی كه بازیكنان اسپانیایی نیز به اویدو برای بازی برابر لتونی در بازی وسط هفته خواهند رفت.

آمریكا

سه بازیكن بارسا به مكزیك یا ایالات متحده سفر خواهند كرد. جیوانی دوس سانتوس روز یكشنبه در پوئبلا, مكزیك, در بازی دوستانه برابر پاناما بازی خواهد كرد در حالی كه رونالدینیو برای برزیل برابر ایالات متحده در بازی در شیكاگو در همین روز بازی خواهد كرد. این بازیكن برزیلی بعدا با رافا ماركز هنگامی كه مكزیك یك تیم منتخب را در روز سه شنبه, 12 سپتامبر در بوستون بازی خواهد داد، رو در رو خواهد شد.

توره و كركیچ زودتر باز می‌گردند

از بین همه بازیكنانی كه در حال حاضر از تیم دور هستند, بوخان كركیچ و توره یحیی اولین بازیكنانی خواهند بود كه به بارسلونا باز خواهند گشت. هیچ كدام از آن‌ها بازی ملی در وسط هفته ندارند و باید به تمرینات با اعضای باقیمانده از تیم اول در اواسط این هفته بازگردند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بازیكنان در پنج قاره
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۴۷)
 
raminpanahi
پاسخ به: بازیكنان در پنج قاره
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۳:۲۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: بازیكنان در پنج قاره
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: بازیكنان در پنج قاره
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۶)
 
hamed5
پاسخ به: بازیكنان در پنج قاره



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۰۷)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بازیكنان در پنج قاره
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بازیكنان در پنج قاره



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۳۰)
 
inronaldinho
پاسخ به: بازیكنان در پنج قاره
چه خوب که بارسا از همه قاره ها بازیکن داره


سه‌شنبه، ۵ آذر ۱۳۸۷ (۲۲:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!